אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #15976 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15976   
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
יום שני י' באייר תשס''ט    17:47   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

'קשר משפטי-שלטוני לטיהור קסטנר ומפא''י'  

 
   'קשר משפטי-שלטוני לטיהור קסטנר ומפא"י'

פרסום ראשון: 04/05/09, 09:53 / עדכון אחרון: 04/05/09, 11:47

משפטן בכיר קובע: קשר שלטוני-משפטי המהווה ניגוד עניינים מנוגד לחוק עמד מאחורי הניסיון לטהר את שמו של קסטנר. היעד היה: טיהור צמרת מפא"י.

שמעון כהן

במאמר מקיף ומפורט מנתח המשפטן הבכיר עורך הדין יוסי דר את מהלכי משפט קסטנר וקובע כי קשרי משפט ופוליטיקה בלתי כשרים עמדו מאחורי המאמצים לבטל את הכרזתו של השופט הלוי ולפיה קסטנר מכר את נשמתו לשטן.

עורך הדין דר המקיים בימים אלה סדרת תחקירים בנושא פורס במאמרו את הקשרים הענפים וההדוקים בין צמרת השלטון בישראל של שנות החמישים למערכת המשפט, וקובע כי המאמץ לזכות את קסטנר בערכאה העליונה של בית המשפט העליון לא נועדה אלא לנקות את ההנהגה מהאשם שדבק בה בעקבות חלקו הראשון של משפט קסטנר.

לדברי דר, מחבר הספרים 'צדק של פלנגות' ו'אהרון ברק ומנעמי שלטון החוק', "פסק הדין של בית המשפט העליון בפרשת קסטנר – פסול ובטל מכל וכל". את הקביעה הזו הוא מנמק בכך ש"נשיא בית המשפט העליון דאז, יצחק אולשן, שישב בראש הרכב השופטים שדן בפרשה, היה נגוע בניגוד אינטרסים חמור".

דר מוסיף וקובע כי "ניגוד האינטרסים האמור חייב את הנשיא אולשן שלא להתקרב אל התיק הטעון הזה – לא לקבוע את הרכב השופטים שיישב בו, ובוודאי שלא לשבת הוא עצמו בהרכב. משעשה כן, ואף ישב בראש הרכב השופטים שדן בפרשה – חרף ניגוד האינטרסים החמור שהוא היה נתון בו - חרץ הנשיא אולשן את כל ההליך שהתקיים תחת שרביטו לפסילה".

תמצית הפרשה:

נזכיר כי משפטו של קסטנר החל כשהמדינה וקסטנר מאשימים את מלכיאל גרינוולד בהוצאת דיבה כשקבע שקסטנר דאג "להרדים" את יהודי הונגריה ולמנוע מהם התקוממות מול הצורר הנאצי. זאת בתמורה לאפשרות להעביר מספר מאות ממקורביו ומבני משפחתו מהונגריה. המשפט הסתיים כאשר עורך דינו של גרינוולד, שמואל תמיר, הופך אותו על פניו והמשפט שארך כארבע שנים הטיל על קסטנר ועל הנהגת הישוב את האשם להפקרת יהודי הונגריה, שיתוף פעולה עם הנאצים וחסימת דרכם של השליחים שיצאו לעורר את יהודי הונגריה, והפקיר את הצנחנים שנשלחו למשימה זו, המפורסמת שבהם הייתה חנה סנש.

המשפט הסתיים כידוע בהרשעתו של קסטנר במעשים ובסיוע לבכיר הס.ס. קורט בכר להינצל מעונש על חלקו בהשמדת היהודים. המשפט "קסטנר מכר את נשמתו לשטן", הדהד ברחבי הארץ ונותר חרוץ בתודעה הלאומית שנים ארוכות, למרות הניסיונות לערער בבית המשפט העליון על קביעה זו.

בתקופת שמיעת הערעור על פסק הדין נרצח קסטנר על ידי חוליית מתנקשים ליד ביתו שבתל אביב. חברי החולייה נלכדו, הורשעו אך שוחררו לאחר שבע שנים בהחלטה שעוררה לא מעט תהיות ותמיהות.

בשנים האחרונות החלו עולות שוב ושוב טענות ולפיהן לסוגיית קסטנר קיימות פרשנויות שונות והכרזתו של השופט ולפיה קסטנר מכר את נשמתו לשטן לא עמדה במבחן הערעור ועל כן היא אינה קבילה ויש אף שהפליגו וטענו שלקסטנר נעשה עוול ואף רצח אופי חמור. בימים האחרונים פרסמה נכדתו, העיתונאית מירב מיכאלי מאמר ובו קבעה כי סבה "ישראל קסטנר הציל מאות אלפי יהודיות ויהודים בהונגריה מהשמדה, באמצעות משא ומתן שניהל עם קצינים נאצים בדרגות שונות".

את הכרזתה זו של מיכאלי תקף עורך הדין דר, וקבע כי יש בה חוסר תום לב. כאמור, במאמר שאותו הוא מפרסם כעת, בתום תחקיר מקיף ומאומץ הוא מוכיח שהניסיון לטהר באופן משפטי את שמו של קסטנר נעשה באופן בלתי חוקי כאשר היעד היה טיהור שמו של משה שרת.

דר מאריך ומספר על חששו של שרת מחשיפת האמת בפרשה, כפי שניתן היה להבין מכתבים שהותיר אחריו. מכתבים אלה עולה כי חשש שעו"ד שמואל תמיר ימנף את הפרשה במטרה להגיע ולסבך בעזרתה את ראשי מפא"י והסוכנות היהודית – בהם כמובן את משה שרת עצמו, שהיה ממנהיגיה הבולטים.

ביומנו האישי כתב שרת: "יואל ברנד, אם יופיע כעד (במשפט קסטנר), יסבך מאד את העניין כי בתקופה שלאחר כישלון שליחותו הוא השתולל במשלוח תזכירי קיטרוג לראשי הסוכנות בתלותו בהם את קולר השחיטות בהונגריה ועכשיו ישמשו כל אלה חומר הרשעה בידי שמואל תמיר". משפטים אלה של שרת הם חלק מהוכחת טענתו של עו"ד דר ולפיהם חשש שרת מסוף המשפט.

"הבחישות וניסיונות ההתערבות של משה שרת במהלך משפט קסטנר - במטרה לצמצם נזקים ולהשאיר העניין תחת שליטה – נחלו כישלון חרוץ", קובע דר ומוסיף כי לאחר שהשופט הכריז את הכרזתו הקטגורית כלפי קסטנר גוייסה מערכת המשפט כדי להציל את שרת ואת הנהגת מפא"י. מהלך זה בוצע בקביעת זהות השופט במשפט הערעור. השופט היה חברו הטוב זה שנים רבות של שרת, השופט יצחק אולשן.

על ידידות זו כותב דר: "אין צורך להביא עדים שיעידו על החברות הקרובה והידידות האישית העמוקה ששרתה בין משה שרת לבין יצחק אולשן לאורך עשרות שנים – לרבות בימי משפט קסטנר. כי הן משה שרת והן יצחק אולשן מעידים בכתובים - שהתפרסמו כעבור שנים - על הידידות האמיצה ששרתה ביניהם. כך למשל, כותב משה שרת ביומנו האישי ב-8.1.53 כי "השופט אולשן ידידי הוותיק בא לתה...". או בהזדמנות אחרת, אגב העלאת אפשרות שאולשן יתמנה לנשיא בית המשפט העליון, מספר משה שרת לקבוצת אנשים כי: "אולשן ידידנו הוא משפטן מצויין". ומה שלא פחות חשוב: אולשן עצמו נותן מצידו אף הוא ביטוי רחב ומפורט לקשר ולידידות האמיצה שבינו לבין משה שרת – ידידות שהחלה בנערותם בימי גימנסיה הרצליה".

ממשיך ומצטט עורך הדין דר מתוך מסמכים אליהם נחשף המגוללים את הקשר האמיץ בין השניים: כותב אולשן בספר זכרונותיו "דין ודברים" על ידידות זו: "מאז נסיעותיו התכופות של משה שרת בין ארצות הברית וארץ ישראל בשנת 1947 לא נפגשתי אתו. פגישתנו הראשונה הייתה בשעת המצעד הצבאי הראשון של צה"ל בתל אביב. נפלנו אחד בזרועות חברו. להתרגשותנו לא היה גבול, שהרי התגשם החלום שאיחד אותנו...עם גמרנו את הגימנסיה "הרצליה".

והנה מה שכותב אולשן בספרו על הברכות שקיבל בעקבות מינויו לנשיא בית המשפט העליון: "קיבלתי הרבה ברכות מן הארץ ומחוץ לארץ, אבל יקרה מכולן היתה לי ברכתו של ידידי וחברי משה שרת שהיה אז ראש הממשלה. על טופס של ראש הממשלה הנושא את התאריך 5 באוגוסט 1954... נאמר: 'יצחק היקר, חובת כבוד נעימה ביותר היא לי לברכך בתפקידי הרשמי על הכהונה שהוטלה על שכמך, ושמחת משנה היא לי לעשות זאת כחברך וידידך זה עשרות בשנים... שלך בכל לב, משה שרת'".

וציטוט נוסף מספרו של אולשן: "באמצע דצמבר 1954 הזמינני משה שרת, באותו פרק ראש הממשלה, לבוא לשיחה דחופה לדירתו. משה היה חברי מאז "הקבוצה המצומצמת" עוד מלפני מלחמת העולם הראשונה. בתקופת לימודינו בלונדון, עד שנשא את ציפורה, אף התגוררנו בדירה אחת. גם אחרי שחזרנו מלונדון נמשכה הידידות בינינו. מאז קום המדינה היינו נפגשים לעיתים קרובות, פגישות רעים...".

ציטוטים אלה הם דוגמאות בלבד למסכת העדויות על הקשרים האמיצים בין השופט שהוצב בראש הרכב הערר לבין המנהיג שחשש לכאורה לחשיפת אשמתו ואשמת הצמרת המנהיגותית בה היה חבר. במאמרו המורחב מציג דר ציטטות נוספות המוכיחות קשר זה.

לעורך הדין דר אין ספק: "בין ראש הממשלה, משה שרת, לבין נשיא בית המשפט העליון יצחק אולשן שררו יחסים אישיים קרובים מאד – יחסים שהשתרעו על פני עשרות שנים – כולל בימי משפט קסטנר".

במאמרו מצטט עורך הדין דר את בכירי מערכת המשפט בישראל הקובעים כי קרבה אישית שכזו אינה אלא ניגוד עניינים האסור באופן נחרץ ואמור לפסול את השופט מלשבת בדין או לפסול את הכרעת דינו.

בהמשך הדברים מציג דר את מהלכי הערעור בהם נוזף השופט אולשן בשופט הלוי על הכוונת המשפט לאפיקים זרים לטעמו, אפיקים שהיה בהם כדי לסבך את צמרת מפא"י ובעיקר את חברו הטוב זה שנים, משה שרת.

כאן המקום להזכיר את דבריה לפני ימים אחדים בגלי צה"ל של בתו של קסטנר ולפיהם היא סבורה שקשר קונספירטיבי עומד מאחורי רצח אביה. היא אמנם העדיפה שלא להרחיב על כך את הדיבור, אך נראה שהדברים מעוררים יותר מחשד לפרשה סבורה הרבה יותר מזו הידועה ומפורסמת בציבור.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/188732

רשימתו של עו"ד יוסי דר

http://www.notes.co.il/dar/55757.asp

<><><>

לאט לאט מתקרבים לאמת, אולי יותר מדי לאט
יום אחד היא תפרוץ החוצה ולא יעזור לאף אחד כלום
בינתיים נשמע רסיסי אמת דרך תעשיית המוסיקה שדואגת לנו
ומוציאה שירים לפי מצב הרוח, אבל אין איש מהצד השני שיבין

יום אחד זה יקרה
בלי שנרגיש משהו ישתנה
משהו יירגע בנו משהו יגע בנו
ולא יהיה ממה לחשוש

וזה יבוא כמו קו חרוט על כף יד זה יבוא

בטוח בעצמו
כאילו היה שם תמיד וחיכה שנבחין בו
וזה יבוא אתה תראה
הידיים הקפוצות יתארכו
והלב השומם (לא להיפגע) יפעם בקצב רגיל
זה יבוא כמו שהטבע רגיל

להיות שלם עם עצמי

וזה יבוא אתה הרי יודע
לא הכל יטלטל אותנו
לא הכל יכה
ומה שייפתח לנו
נחכה

ריטה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מאוד מאוד מעניין. אכן יש נסיונות לטהר את קסטנר הצופה המתמיד 04.05.09 17:59 1
  מי שרוצה להבין את גודל הפשעים של ההנהגה הציונית מוצרט 04.05.09 18:01 2
     גם לאבו מאזן יש כמה מלים להוסיף להצהרה שלך ציבי 04.05.09 18:08 3
         תשובה רדודה שלא מן הענין. סיסמה נבובה. אבנר וולפסון 04.05.09 18:18 5
         אבו מאזן מכחיש את השואה, הרב וייסמנדל מעיד מוצרט 04.05.09 18:21 6
         בטוחני שבידך רשומות של זקני מפא''י 'המעידים' שלהד''ם. דזשיגאן 04.05.09 18:27 7
         האמת ראויה גם אם היא נאמרת ע''י האויב בול טרייר 05.05.09 13:26 15
  הגיג. Big Joe 04.05.09 18:09 4
     משפטן בכיר מאשים את מערכת המשפט בשחיתות הצופה המתמיד 04.05.09 18:27 8
         הוא רוצה להגיע ל50 אלף הגיגים גרנד אייתוללה 04.05.09 18:29 9
     לא הגיג! ואל נא תקח את זה אישית... דזשיגאן 04.05.09 18:30 10
     פעם ראשונה שומעים על הקשר בין שרת לשופט אולשן בול טרייר 05.05.09 06:16 13
  יישר כח ידידי בול טרייר במיוחד לתוספת השנונה !! פילוביץ שחף 04.05.09 19:06 11
  יופי של ידיעה-ואין ספק שעוד רב הניסתר מהגלוי ועוד פרשיות יצוצו יוליה 04.05.09 19:09 12
     האמת האמיתית תחשף לקרני השמש תמיד זה רק עניין של עיתוי פילוביץ שחף 05.05.09 11:35 14
  אמת אחת ולא שתיים/עדות - ''מפא''י על ספסל הנאשמים'' פילוביץ שחף 10.05.09 00:45 16

     
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
11285 הודעות
יום שני י' באייר תשס''ט    17:59   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מאוד מאוד מעניין. אכן יש נסיונות לטהר את קסטנר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוצרט
חבר מתאריך 30.9.07
3650 הודעות
יום שני י' באייר תשס''ט    18:01   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מי שרוצה להבין את גודל הפשעים של ההנהגה הציונית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   בזמן השואה, שיקרא אחד מספריו של הרב וייסמנדל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציבי
חבר מתאריך 25.10.03
2231 הודעות
יום שני י' באייר תשס''ט    18:08   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. גם לאבו מאזן יש כמה מלים להוסיף להצהרה שלך  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


ציבי


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבנר וולפסון
חבר מתאריך 11.12.08
35387 הודעות
יום שני י' באייר תשס''ט    18:18   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. תשובה רדודה שלא מן הענין. סיסמה נבובה.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוצרט
חבר מתאריך 30.9.07
3650 הודעות
יום שני י' באייר תשס''ט    18:21   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אבו מאזן מכחיש את השואה, הרב וייסמנדל מעיד  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   ממקור ראשון על ההתנהלות של ההנהגה היהודית בזמן השואה.
מי אמר "פרה אחת בקיבוץ עדיפה ממליון יהודי אירופה?
מה לעשות שאפילו נשיא ההסתדרות העולמית נחום גולדמן היכה על חטא?
ואתה מביא את אבו זבל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דזשיגאן
גולש אורח
יום שני י' באייר תשס''ט    18:27   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. בטוחני שבידך רשומות של זקני מפא''י 'המעידים' שלהד''ם.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
יום שלישי י''א באייר תשס''ט    13:26   05.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. האמת ראויה גם אם היא נאמרת ע''י האויב  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
153977 הודעות
יום שני י' באייר תשס''ט    18:09   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הגיג.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
11285 הודעות
יום שני י' באייר תשס''ט    18:27   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. משפטן בכיר מאשים את מערכת המשפט בשחיתות  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   שווה כותרת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרנד אייתוללה
גולש אורח
יום שני י' באייר תשס''ט    18:29   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. הוא רוצה להגיע ל50 אלף הגיגים  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דזשיגאן
גולש אורח
יום שני י' באייר תשס''ט    18:30   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. לא הגיג! ואל נא תקח את זה אישית...  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   אני שמח בהצלת משפחתך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
יום שלישי י''א באייר תשס''ט    06:16   05.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. פעם ראשונה שומעים על הקשר בין שרת לשופט אולשן  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   ומקבלים פרספקטיבה - מדוע קסטנר זוכה משפטית
כמובן רק לאחר שהעלימו אותו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני י' באייר תשס''ט    19:06   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. יישר כח ידידי בול טרייר במיוחד לתוספת השנונה !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

____________________________________


תמליל/ראיון עם סוזי קסטנר/ז'וז'י קסטנר, בתו של קסטנר!!
http://rotter.net/forum/gil/15917.shtml
עו''ד דר: ישראל קסטנר - הגילוי הלא נאות של מרב מיכאלי
http://rotter.net/forum/gil/15919.shtml
(*) ''ראש הממשלה שחשש ובחש במשפט קסטנר'' (*)
http://rotter.net/forum/gil/15921.shtml
פרשת קסטנר – איך נפל יואל בראנד קורבן למבצע הונאה וזיוף
http://rotter.net/forum/gil/15921.shtml#3



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוליה
גולש אורח
יום שני י' באייר תשס''ט    19:09   04.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. יופי של ידיעה-ואין ספק שעוד רב הניסתר מהגלוי ועוד פרשיות יצוצו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שלישי י''א באייר תשס''ט    11:35   05.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. האמת האמיתית תחשף לקרני השמש תמיד זה רק עניין של עיתוי  
בתגובה להודעה מספר 12
 


http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ט''ז באייר תשס''ט    00:45   10.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אמת אחת ולא שתיים/עדות - ''מפא''י על ספסל הנאשמים''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.05.09 בשעה 02:25 בברכה, פילוביץ שחף
 






תזכורת:



הממסד והתקשורת משתיקים את שערוריית ז'אק וארטן
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5418&omm=106&viewmode=
פרופ' יואב גלבר משכתב ומטייח את פרשת ון ורטן !!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5418&omm=120&viewmode=threaded
'קשר משפטי-שלטוני לטיהור קסטנר ומפא''י'
http://rotter.net/forum/gil/15976.shtml


**********************



גם ב''עליונים'' וגם בתחתונים..עו"ד יוסף דר על פרשת נעמי לויצקי
http://rotter.net/forum/gil/15982.shtml
204. ראיתי אותם: ''העורכת תרצה יובל סיפרה לי, שאחת הסייעניות נפקה ילדות קטנות על-מנת לספק את צרכיו של דן בן-אמוץ..."
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5403&forum=gil&omm=204&viewmode=threaded



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות