אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18594 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18594
קורלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.12
6678 הודעות, 66 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד באייר תשע''ד    17:08   14.05.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

עזבו דיבורים, כמה יצא אהוד אולמרט?  

 
   יושב בן אדם בבית ומקשיב לשני גברים מדברים על פרשת הולילנד. אין לו כוח לניתוחים ולהערכות, למאכערים ולעדי מדינה. הוא רוצה לדעת רק דבר אחד

מורן שריר, הארץ


בן אדם יושב בבית. שעת בוקר מאוחרת והטלוויזיה אצלו דולקת. הוא יושב על הספה, צופה בטלוויזיה ומנסה להתרכז. לא קל. יש ברברת. הוא הולך להכין קפה. לפני שהוא קם לקומקום הוא מגביר את הווליום, כדי לא לפספס. שני גברים מדברים ברצף, הם מתארים את מהלך האירועים, הם מצטטים, הם מנתחים, הם נותנים רקע, הם מנבאים בזהירות רבה. הם עושים הרבה דברים עם הפה שלהם, הכל חוץ מלנוח רגע ולשתוק. הבן אדם שומע ערבולי מילים - פה איזה שם מוכר, שם איזה מונח שהוא שמע כבר הרבה פעמים. אבל רק דבר אחד מעניין אותו: כמה כמה.

ברוך קרא משדר ורביב דרוקר מפרשן. לפעמים זה ההיפך. שניהם מוציאים מהפה מונחים כמו "עד מדינה", "שוחד", "ראש ממשלה", "מאכער", "טיעונים לעונש". כולנו שמענו את הכל כבר כל כך הרבה פעמים. ברוך קרא אומר: "אחד הטיעונים המרכזיים שהיו לאולמרט... הוא שהוא לא קיבל את הכסף לכיסו אלא הכסף עבר לאחיו". רביב דרוקר: "אנחנו מכירים את עמדתו של רוזן לגבי עבירות שוחד וכמה הן חמורות בעיניו". גם את זה כבר שמענו. הבן אדם שומע את המלים. הוא גם שומע את הטון, את הבהילות, את המהירות שבה צרור הטקסט נורה מהפה, את הדרמה. הבן אדם כבר עייף מהדרמה. הוא רק רוצה לדעת כמה כמה.

רביב דרוקר מספר על אביגדור קלנר - איזה איש חשוב הוא היה, ישב בדירקטוריונים הכי יוקרתיים, הוזמן למסיבות הכי שוות; את מאיר רבין הוא מכנה "הצבעוני ביותר" מבין האשמים ומתאר איך הוא ישב במשפט כשפניו מכוסות בסוודר כחול; אורי שטרית, מסתבר, היה לוחם אמיץ. על פי עדות האופי שהעניק לו האלוף דורון אלמוג, שטרית לחם ב"קרב פנים אל פנים" מול מחבלים וראה להם את הלבן שבעיניים. בזמן ששטרית הביט לשופט רוזן בלבן של העיניים, ברוך קרא ציטט מעדות האופי.

הבן אדם ישב וצפה בזה ולא התעניין. הוא כבר מכיר את שטרית, וגם את קלנר ורבין ודנקנר וצ'רני (היזם). הם כולם כבר חברים שלו, דמויות בטלנובלה שהוא נשאב אליה ומאז כבר מאס בה. הוא שמע הכל, על דכנר השקרן ושולה שהבריזה ויוסי אולמרט שדפק את העסק. הבן אדם איבד את הסבלנות, הוא לא רוצה לשמוע יותר, לא את ההשתלשלות, לא את ההערכות, לא את הדיבורים הגבוהים על האם "יש שופטים בתל אביב" או לאו. אתמול הוא רצה לדעת רק דבר אחד. הררי האנפורמציה התנקזו לשאלה אחת פשוטה: כמה כמה? הבוקר הטלוויזיוני המתיש הזה צומצם למספר אחד.

בערב, מיד אחרי החדשות, שודר בערוץ 2 "כלוב הזהב", שעשועון שנועל אדם תאב בצע בתא סגור. מתבקש.

http://www.haaretz.co.il/gallery/television/tv-review/.premium-1.2320548


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות