אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18907 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18907
yosss
חבר מתאריך 2.6.13
10 הודעות
יום חמישי כ''ו בתמוז תשע''ד    14:35   24.07.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אג'נדת בשר התותחים של ארגוני הגי'האד  

 
   בימים אלה מתנהל שיח חרשים במזרח התיכון 'החדש', שיח שחוזר על עצמו בסבבים.

ישראל טוענת שהם יורים על אוכלוסיה אזרחית ולכן אנו נדרשים לפגוע בארגון טרור.

הפלסטינים מצדם טוענים שמתים יותר אזרחים.

ישראל משיבה, שהם משתמשים באזרחים כמגנים אנושיים.

הפלסטינים צועקים לעומתם, שישראל מבצעת טבח... וחוזר חלילה.

אבל בכדי להבין מה באמת קורה כאן, צריך להתבונן בין הסבבים, כאשר הרגשות לא בשיאן, והחיים חוזרים למסלולן, מה אז שונה בין ישראל לפלסטינים.

בעוד שבישראל שוקדים בין היתר, על תוכניות להגנת העורף האזרחי, כיפת ברזל, ממ"דים ועוד שורה של פעולות שננקטות, מתוך דאגה לאזרחים שרוצים לחיות את חייהם בשלווה, במקביל לפעולות שננקטות גם לחזק ולהעצים את הכח למקרה שידרש.

הארגונים השולטים בתושבי עזה, אינם מבצעים מהלכים להגנת העורף האזרחי, הם משקיעים את כספי התרומות שהם מתקבלים עבור האזרחים המסכנים, בבניית כח התקפי, מנהרות וארסנל כלי משחית.

הארגונים הללו הוכיחו בסבב הנוכחי שכשהם רוצים הם יודעים לבנות מערכי הגנה ראויים, אבל מישהו שמע על מקלטים ציבוריים איכותיים יותר שנבנו בכדי לשפר את החיים עבור האזרחים בעזה? נבנו מקלטים מנהרות ומבצרים, אבל רק עבור המנגנונים והארגונים.

מהי הסיבה לכך שלא נוצלו לפחות קצת מכספי התרומות על מנת לבנות מקלטים שיגנו על תושבי עזה? התשובה נעוצה בעובדה, שמוות אזרחים ואם אפשר נשים וילדים, הוא חוליה בשרשרת וחלק מהמכונה והאג'נדה הערבית.

זאת גם הסיבה שבעוד שבישראל מפני סיבות של כבוד המת, המשפחה וכו' לא מצלמים ומראים גופות של הרוגים בשום מצב, גם לא בשביל 'להשיג השגים' יהיו אשר יהיו.

הפלסטינים מקפידים לצלם גופות מרוטשות בצילומי זוועה, ולהציגן מכל זווית אפשרית, דבר שרק מראה ש'כבוד' אדם הוא לא אבן מנחה בשיקולים שלהם.

ודרך אגב, הדבר נועד לעיניים מערביות גרידא!

בעולם המוסלמי, התמונות האלה לא מרגשות אף אחד. די בלראות את ארצות ערב (מצרים, סוריה, עירק, תימן, לוב ועוד) המקיזות כבר כמה שנים דם מדמן, כדי להבין שהתמונות של הרג אזרחים זה לא משהו להתרגש ממנו במזרח התיכון הערבי.

אם תרצו, תוכלו להתבונן בנושא מזווית אחרת. הערבים הם די יחודיים בתופעה שהם מסוגלים לרקוד על הגגות, לחלק סוכריות, ולקיים עצרות שמחה, כאשר ישמעו ש3000 אזרחים שהם לא הכירו, ולא עשו להם כל רע, יצאו לעבודת יומם ונהרגו בהתקפת טרור.

מוות אזרחים בעיני הפלסטינים, כאמור, היא חוליה בשרשרת גיוס הכספים של המנגנונים והארגונים, ומכאן שהמשוואה ברורה, אם לא ימותו מספיק נשים וילדים, כיון שהם ישהו במקלטים ממוגנים, אז כמות התרומות שתגיע, לא תהיה מספיקה בשביל להניע ולשמן את האג'נדות הגי'הדיסטיות של מנהיגי הארגונים.

'הניצחון' של הפלסטינים, (לסורים יש מה ללמוד בענין) הוא, שהם מצליחים איכשהו כל פעם מחדש לרתום בשיא הציניות את הרגשות המערביים שלנו המדברים על אהבת החיים, ערכי המשפחה ועל צלם האנוש, לטובת אג'נדת בשר התותחים הגי'הדיסטית שלהם.


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות