אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18985 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18985
בוקיבןיוגלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
2369 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
אור ליום שלישי ט''ז באב תשע''ד    23:13   11.08.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שיא הנבזות: הממשלה מעצבת אוסלו ג' בקהיר/הרב ד''ר אליהו זייני  

 
  
עלינו להרים את קולנו נגד מה שמתרקם בחדרי הדיונים במצרים. כל מי שעתיד מדינתנו ועמנו יקר ללבו חייב להרים בכח קולו, כדי שהפשעים של אוסלו ודומיהם לא יחזרו

מלחמת 'צוק איתן' התנהלה למעשה בין שלושה גורמים. הראשון, החמאס, עמלק דורנו, אך חדור אמונה עמוקה בדרכו, ואמונה עמוקה ב'אללה'. השני, המבדיל, חיילי צה"ל שלחמו בעוז ובגבורה נפלאה מול אותן חיות אכזריות צמאות דם.

חיילי צה"ל אלה רוממו את העם למדרגה נשגבה שזה אולי מאות בשנים שלא ראינו כדוגמתה, איחדו את כל העם מאחוריהם, ביטלו כל המחיצות, החדירו אמונה רבה ועמוקה בכל השדרות, ובאמונה בה' עצומה ואצילה, במסירות נפש עילאית, חירפו את נפשם למען עם ה', עמו, ארצו ותורתו. מחזה מרהיב נפש, שבע"ה לא יישכח זמן רב מכל בני עמנו.

והגורם השלישי, ראש הממשלה, שר הבטחון והרמטכ"ל, שלוש דמויות מרכזיות בחיינו הלאומיים, שלצערנו הפגינו רפיסות נוראה, חוסר כל אמונה בעם ה' וביכולותיו, התמלאו פחד ורעדה מפאת אותן החיות של החמאס, ומתוך רצון לחוס על חיי חיילינו, התקפלו בכל החזיתות מתוך פחדנות שאין לה שום מקום במעמדם.

מתוך אי-הבנה מוחלטת בכל המתרחש במזה"ת, אי הבנה מוחלטת שהלוחמים כאן לוחמים תמיד מטעמי אמונה ודת, מתעקשים באיזה שהוא עיוורון מערבי כרוני – שאכן מגולם היטב באותו פסל שעיניו מכוסות בסרט בד, באמצעותו הציגה הנצרות את היהדות – לטעון שאין מימד אמוני לסכסוך, ושמדובר במאבק גיאו-פוליטי אזורי. הם, חבריהם ויועציהם לא הצליחו להפנים שמדינת ישראל היא מדינה עצמאית, או לכל הפחות אמורה להיות עצמאית. הם ממשיכים את דרך החשיבה הגלותית, בה התנהלנו על פי גחמות הפריץ המקומי, כך עדיין הם מנתבים את חיינו לפי גחמות של אובמה האנטישמי (לפני היבחרו הוא כינה את הפוליטיקה האמריקאית במזה"ת ה'מורסה' של הפנטגון).

מציעים פרס לטרור

ומה עשו ב'צוק איתן'? דבר נורא! לא רק שמנעו מצה"ל להביס את עמלק, אלא הזינו את האויב במאות משאיות אוכל כל יום, בניגוד לכל שכל, לכל יושר, לכל הגינות, ובזה הגבירו את הסכנה שריחפה על חיילינו הנעלים והנפלאים. הם המשיכו לספק מים, חשמל, מזון ואף 3,000 מנות דם! איפה שמענו שערוריה כזו?! יורים באויב כדי להשמידו, ושולחים לו מנת דם לרפאו?!? טמטום כזה, אטימות כזו, עיוורון כרוני כזה, רק מדינת ישראל הייתה יכולה להמציא!

וכעת יוצאים להגיש 'פרס' לחיות שרצחו באכזריות שלושה פרחים, בחורי ישיבה תמימים, ומה התוצאה? מציעים לרוצחיהם ולשולחיהם נמל ימי!! אפילו השטן עצמו, מאז בריאת העולם לא הצליח להגות רעיון מקיאבלי, אכזרי, אבסורדי, מקומם, ועיוות מחשבתי כזה!!

מתוך 'הפסקת אש אחרי הפסקת אש', הם איפשרו לחיות החמאס להתארגן מחדש, להכין ציוד נוסף, אספקת נשק נוספת, ולהסתתר ולהתחפש בדרכים נוספות. ומה הייתה התוצאה? אחרי כל הפסקת אש נפלו קרבנות יותר מאשר במהלך המלחמה עצמה!! ב"ה, כאיש אחד התייצב כל עמנו בקו ראשון ללא היסוס, וחלוצי הצבא דתיים, מסורתיים, עולים חדשים, וסתם יהודים, מתוך אמונה עצומה, הקריבו את הכל למען עם נבחר זה ללא כל חשבון, והתגייסו לשם השמדת אויב אכזר זה, אך כעת התוצאה תהיה הענקת מדינה לערבים, באמצעות אבו-מאזן יש"ו, שמחא כפיים ושמח לאורך כל המלחמה הזו כל פעם שהחמאס פגע בנו, שלא לדבר על עקירת ישובי יו"ש שטובי בניו לחמו בקו ראשון.

אין צל של ספק בעיני כל בר דעת, שאותן פסבדו-הפסקות אש, אותם תחנוני ממשלת ישראל בפני החמאס להפסיק אש, היו דרכים שונות ומתועבות לבסס משא ומתן עם עמלק, ולהעניק לו מדינה, במסווה של מדינה ל'מתונים החילוניים', כגון אבו מאזן יש"ו, רוצח עשרים ושש הנערים במעלות (ועוד היד נטויה ח"ו), לעקור יהודים מארצם וממולדתם אחרי אלפיים שנות גלות, ואחרי קרוב ל-1,400 שנות טבח של הערבים בנו ובאבותינו, בארץ קודשנו ובכל שאר הארצות בהן התגוררנו!

ואנו משתוממים: מהיכן באה כסילות כזו? מהיכן יונק רצון התאבדות זה? אין דומה לו בעיניי, אלא כמו אותה עדות שסיפרה לי אמי על התגובה האומללה של היהודים ה'ייקים' בהגיעם לאושוויץ. כשאמי וחברותיה, (וביניהן אמו של הרמטכ"ל) הודיעו להם שכאן משמידים יהודים, לא היססו אותם יהודים לדחות זאת על הסף, כדבר בלתי אפשרי. "לא יעלה על הדעת כלפיהם, 'אזרחי גרמניה' הנאמנים והמסורים!" וההמשך ידוע.

צעקנו ערב אוסלו א', וערב אוסלו ב', וערב תכנית ההתנתקות הנפשעת, ואילו הכנופיה שהייתה בשלטון לא רק שלא האזינו, אלא איימו עלינו, דחו בזלזול טענותינו המתבררות כיום כברורות מאד. אנחנו חייבים מתוך בטחון בה' (ואף בעצמנו למי שיש בו שאר רוח), להודיע לעולם כולו שזו ארצנו שאליה שבנו בחסדי ה', בניסים עצומים כהבטחת הנביאים. הרוב המוחץ של עמנו מתנגד בכל תוקף לפשע חדש זה, ולא רוצה בו. עלינו להרים את קולנו נגד מה שמתרקם בחדרי הדיונים במצרים. כל מי שעתיד מדינתנו ועמנו יקר ללבו חייב להרים בכח קולו, כדי שהפשעים של אוסלו ודומיהם לא יחזרו. ואם כן, נעשה, בע"ה הקב"ה יהיה בעזרנו, ומדינת ישראל תישאר תפארת העמים.

==

הרב ד"ר אליהו זייני הוא ראש ישיבת ההסדר 'אור וישועה' בחיפה.


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות