אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #19053 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19053
בוקיבןיוגלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
2369 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי א' באלול תשע''ד    09:30   27.08.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

במחיר הכבד של 64 חיילי צה''ל - יכולנו למוטט את חמאס/חיים יואבי רבינוביץ  

 
  
התנהלות מדינת ישראל מול החמאס היא שערורייה איומה ונשלם על כך ביוקר.

כבר כתבתי על ההססנות, הזיגזוג וחוסר הנחישות של השלישייה, ביבי, בוגי וגנץ, אשר הביאה אותנו למצב קשה. לאחר שקברנו 64 מטובי הבנים וכמה אזרחים, אנו נמצאים עדיין תחת מלחמת התשה של ארגון הטרור, חמאס. הם מכתיבים את גובה הלהבות, הם קובעים מתי ייסגר נתב"ג, הם מביאים לנטישת קיבוצי עוטף עזה, הם קובעים מתי תפתח שנת הלימודים ומתי נראה את ליגת הכדורגל.

במחיר הכבד של 64 חיילי צה"ל, ניתן היה למוטט את שלטון החמאס, במלחמת הפתעה נחושה, מיד בתחילת המבצע. הממשלה אינה יכולה לדחוף את צה"ל למבצע, שהרמטכ"ל מתנגד לו. מי שמעדיף חרפה על פני מלחמה יקבל גם חרפה וגם מלחמה.

האחריות היא בראש ובראשונה על ראש הממשלה, אבל כולנו ידענו שלנתניהו אין חוט שדרה, על כן אין לנו אכזבה. אבל אני מאוכזב מאוד משר הביטחון, בוגי יעלון.

כבר כתבתי שיש לנו רמטכ"ל שהולך לישון עם רעייתו, שהיא מנשות ווטש, זהו ארגון סהרורי של נשים שהן בדעה, שצה"ל אינו צודק במלחמתו נגד הטרור, ויש להידבר עם הטרור, להתפשר עמו ולא להילחם נגדו, זה מחלחל למוחו של בני גנץ.

לדעותיי קיבלתי השבוע סיוע משנים, כדלקמן:

פרשן חדשות ערוץ 2 עמית סגל בביקורת חריפה: גנץ לא מעוניין להילחם
עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות ערוץ 2, הסביר ברדיו "גלי ישראל" מדוע ההנהגה הישראלית שאחראית על המבצע, רק רוצה לסיים אותו.

סגל שידוע בניסיונו ויכולתו להסיק מנאומים ופעולות של פוליטיקאים את האמת שמאחורי הדברים פתח ואמר "נראה שלהנהגה הישראלית, ושאני אומר הנהגה אני מדבר על שלושת האנשים היחידים שמחליטים כאן, זה נתניהו, יעלון וגנץ, לשלושת האנשים האלה אין באמת רצון להגיע להכרעה. הם פעם רצו במקום הכרעה התראה, גם זה אני לא בטוח שהם רוצים. הם רוצים לסיים את המבצע".

"ולהלן ההוכחות: ההוכחה מספר אחת היא הנאום, שאין לי דרך אחרת להגיד אותו אלא כאומלל, של הרמטכ"ל גנץ, על הגשם שישטוף את הכלניות או את הטנקים, או הכלניות שיצבעו את האבק וכן הלאה וכן הלאה, שהבהיר שהקצין הבכיר ביותר במדינת ישראל לא מעוניין להילחם. מבחינתו הוא סיים את המבצע וכל זה בעוד משלחת ישראלית בקהיר מנסה להתעקש", הוסיף.

גנץ בולם את צה"ל? (מתוך אתר "רוטר" מאת פליקס השועל)
גנץ מונה לתפקיד בשנת 2011, לאחר סיום צורם מאוד של כהונת אשכנזי, אולם, קצינים בכירים האמינו כבר אז שמדובר במינוי בעייתי.

קצין בכיר, שפרש משירות בצה"ל זמן מה קודם לכן, אמר כשנה לאחר מינויו של גנץ, כי המינוי היה טעות, וכי צה"ל היה זקוק דווקא לגלנט כרמטכ"ל. ליצירתיות שלו, לתעוזה שלו ולתחכום שלו. את גנץ תיאר אותו קצין בכיר במילים מאוד לא מחמיאות. "הוא הססן ופחדן. יש לו ליקויים מקצועיים חמורים. הוא אפור ובינוני, לא יוזם ולא יצירתי". אותו קצין הוסיף וטען, כי תפקודו של גנץ כקצין בכיר בשורה ארוכה של אירועים קריטיים, חשף את חוסר היכולת שלו לתפקד במצבי לחץ.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות