אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #19827 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19827   
givoni לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.09
5825 הודעות, 110 מדרגים, 215 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ז בשבט תשע''ה    14:02   06.02.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

לזוגות צעירים!!! אפשר גם אפשר לקנות דירה!!!  

 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 06.02.15 בשעה 14:08 בברכה, givoni
 
זוג צעיר לא צריך דירה ביותר מ800 אלף ש"ח. 2-3 חדרים כדירה ראשונה מאפשרת לגור בה לפחות עד שיש 2 ילדים כולל (כלומר, רק בילד השלישי תתעורר בעיה!).

משכנתא 600 אלף ( שווה כ3000 ש"ח משכנתא בחודש, סכום שניתן לשלם בלי כל בעיות גם אם המדד יעלה).
הון עצמי - אם הזוג לא פיצץ את כספו על הליקופטר שנוחת בחתונה, או ירח דבש ארוך בחו"ל, יש לו לפחות 50 אלף בתוספת של 50-100 אלף מחסכונות קיימים/קודמים. כלומר, זוג צעיר צריך עזרה של 50-100 אלף ש"ח בלבד בשביל להגיע לדירה סבירה של 2-2.5-3 חדרים, קרוב לוודאי דירה ישנה, לא תמיד בסביבה הכי טובה, אבל תהיה להם דירה להתחיל.

משם, הם רק יוכלו להתקדם, כי הם גדלים לפי אפשרויותיהם. מה שמנסים היום לעשות זה לדלג על שלבי רכישות דירה היישר לדירה הסופית שהזוג הצעיר רוצה, דבר שיוצר התחייבויות בלתי נסבלות ובלתי כלכליות.

א. הראיתי לכם כי כל מה שאתם צריכים (כזוג צעיר) הינה עזרה נוספת של 50-100 אלף ש"ח מהמשפחה/חברים, כך ניתן להגיע ל200 אלף ש"ח הון עצמי ומשם הדרך למשכנתא נוספת של 600 אלף קצרה.
ב. הבת שלי עברה את המסלול הזה בדיוק לפני כחודש ומאחר והם חיפשו לא מעט ולא ויתרו, מצאו דירה לא ישנה, בסביבה טובה מאוד ובגבולות גוש דן !
ג. בסכום של 800 אלף ש"ח הם קנו דירה בת 2 חדרים, עם הכנה לחדר נוסף בהשקעה של לא יותר מ30 אלף ש"ח שיוכלו להרחיב בהמשך דרכם.
ד. לזוג שהכנסתו בסביבות 12 אלף ש"ח נטו, סכום של 3000 ש"ח אינו מהווה בעיה כלל, לדעתי הם יוכלו מעת לעת להחזיר סכומים נוספים שיחסכו ולהיפטר מהמשכנתא הרבה לפני הזמן שמוקצב לה (בממוצע 20 שנה).

אני חוזר ואומר! כל הדיבורים על "ייאוש" על "השתעבדות" כל אלה מקורם בתפיסה לא נכונה של האפשרויות שלהם (והסתה של מפלגות השמאל).

שימו לב! אם לא יהיו לכם עיניים גדולות, אני בטוח שתוכלו למצוא דירה, לקבל משכנתא ולחיות טוב בלי להשתעבד לבנקים ומבלי להצביע למפלגות קיקיוניות כמו כחלון או לפיד שהם בבחינת "חולות נודדים".

לצערי, ויסלחו לי הצעירים של היום, אין להם שכל ומעל הכל, אין להם את מרכיב ההיסטוריה כפרמטר, כי בביה"ס התיכון לא לימדו אותם היסטוריה ולא לימדו אותם להבין היסטוריה. לכן הם מצביעים למפלגות אופנה כי לא נאה להם מפלגות ראשיות עתיקות. אם היתה לצעירים תחושה של היסטוריה וידע של היסטוריה של מה שקרה כאן ב200 שנים האחרונות, והם היו מבינים עד כמה הבחירות הקרובות הן גורליות (כמו כל הבחירות מאז תהליך אוסלו) אולי הם היו מצביעים למפלגות שיש להם קיום ושורשים מעבר לכמה שנים.

יש בגוש דן הרבה איזורים (כמובן שלא במעגל הראשון של גוש דן), שיש שם דירות במחירים כאלה 700-900 אלף ש"ח. ברחובות, בנתניה, ועוד מקומות. מה שכן, תשקלו מקומות כמו קרני שומרון, ניתן למצוא שם וילות/קוטג'ים במחיר דומה!!!! ואל תפחדו מלגור בשומרון כי זה קרוב מאוד למרכז. פעם היו שם הרי טרשים, היום הם הטוסקנה של ישראל!

ובבניין ציון ניגאל.

לכל מי שיש שאלות, יכולים לשלוח לי בדואר הפרטי.


Thats all folks



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הכל טוב ויפה mutex 13.02.15 12:59 1

     
mutex
חבר מתאריך 28.8.14
35 הודעות
יום ששי כ''ד בשבט תשע''ה    12:59   13.02.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הכל טוב ויפה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל איזה דירת 3 חדרים במרכז יש ב800k?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות