אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #20928 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 20928   
דוידזון
חבר מתאריך 3.3.08
137250 הודעות
יום ששי כ''ט באדר תשע''ה    16:26   20.03.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

רבו של ישי תקף את ש''ס: ''הכול מותר בפוליטיקה – לשקר ולגנוב'' - וידיאו בלינק  

 
   הועבר בתאריך 20.03.15 בשעה 16:27 מפורום חדשות על-ידי Xeneize, (מפקח)
 

אחרי ההפסד של מפלגתו של אלי ישי, המנהיג הרוחני של "יחד", הרב מאיר מאזוז, הפנה אצבע מאשימה לעבר מפלגתו של דרעי, גם אם לא נקב בשמו, וטען למעשים לא חוקיים. "יש מאות רבנים שרימו אותם, קנו אותם ואיימו עליהם. זה בחירות?"
יקי אדמקר
יום שישי, 20 במרץ 2015

אחרי ההפסד הסכינים נשלפות: הרב מאיר מאזוז, המנהיג הרוחני של "יחד", מפלגתו של אלי ישי, תקף בחריפות את מפלגת ש"ס ואת היו"ר אריה דרעי. בין היתר, הוא הפנה אליהם אצבע מאשימה על כך שהמפלגה לא עברה את אחוז החסימה – כך נודע הבוקר (שישי) לוואלה חדשות. במסגרת הדברים שאמר הרב מאזוז בשיעור שהעביר לתלמידיו בישיבת "כסא רחמים", הוא עקץ את ש"ס ורמז להתנהלות בלתי-חוקית במפלגה. "כל הדרכים מותרות בפוליטיקה", אמר. "מותר לשקר, מותר לרמות, מותר לגנוב, מותר לזייף, מותר לסלף, מותר לחתוך דברים, הכל מותר. ואחר הכול, קיבלנו למעלה מ-110 אלף קולות".

הרב מאזוז הוא הסמכות הרוחנית העליונה של ישי. בהאשמות שהופנו כלפי ש"ס הוא לא הזכיר במפורש את שמה של התנועה היריבה. עם זאת, הוא רמז לכך שש"ס הפעילה לכאורה מכבש איומים ולחצים נגד רבנים כדי שיתמכו במפלגה ולא יעבירו תמיכתם למפלגה של ישי.

מקור: http://elections.walla.co.il/item/2839376?m=1


גדי אייזנקוט הוא לא הרמטכ"ל שלי, כל עוד אלאור לא בבית


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תגובת מרן ראש הישיבה בעניין תוצאות הבחירות מלכוש המופלא 21.03.15 21:46 1
  כל כך צודק הרב הגאון והצדיק רבי מאיר מזוז שליט''א דוידזון 22.03.15 16:30 2
  הפסדנו תפקידים - הרווחנו דרך! מלכוש המופלא 24.03.15 13:52 3

     
מלכוש המופלא
חבר מתאריך 14.1.14
7192 הודעות
אור ליום ראשון ב' בניסן תשע''ה    21:46   21.03.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תגובת מרן ראש הישיבה בעניין תוצאות הבחירות  
בתגובה להודעה מספר 0
 


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

ומיהו ממשיך דרכו האמיתי של מרן הרב עובדיה זצ"ל?



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


קללת אדריאנוס - בדיית פלשתין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוידזון
חבר מתאריך 3.3.08
137250 הודעות
יום ראשון ב' בניסן תשע''ה    16:30   22.03.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. כל כך צודק הרב הגאון והצדיק רבי מאיר מזוז שליט''א  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


גדי אייזנקוט הוא לא הרמטכ"ל שלי, כל עוד אלאור לא בבית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלכוש המופלא
חבר מתאריך 14.1.14
7192 הודעות
יום שלישי ד' בניסן תשע''ה    13:52   24.03.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. הפסדנו תפקידים - הרווחנו דרך!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
מאת: הרב עובדיה חן קטגוריה: השקפה ומחשבה | תאריך הוספה: ג' ניסן התשע"ה

דרכו של פאר הדור מרן ראש הישיבה שליט"א אינה מתחילה ונגמרת בהנהגה של מפלגה פוליטית, אלא בתורתו הקדושה שתילמד לדורות, בדרכו הישרה שימשיכו לצעוד בה אלפים ורבבות, ואת זה - שום אחוז חסימה גבוה ככל שיהיה לא יוכל לקחת.

קבוצת אסירים יהודים נשלחה ממחנה בירקנאו לוורשא, כדי לפנות את חורבות הגטו לאחר דיכוי המרד. על קבוצה זו נמנה האדמו"ר יקותיאל יהודה מצאנז זצ"ל. כאשר עמדו האסירים היהודים על הריסות הגטו, פנה אחד מהם אל האדמו"ר ושאלו בכאב: "רבי, האם תמשיך עוד לומר בתפלתך 'אתה בחרתנו מכל העמים' ותשמח כבן לעם סגולה?". השיב לו האדמו"ר: "אדרבה ואדרבה, דוקא כעת, כשאני רואה את תחתית המדרגה אליה מסוגלים הגויים ימ"ש להגיע, דוקא עכשיו אני שר ומזמר ומודה לה' 'אתה בחרתנו מכל העמים', דוקא כעת אני שמח בלי גבול שהנני חלק מהעם הנבחר שאינו מתנהג באכזריות כחיות השדה. אלמלא 'אתה בחרתנו', הייתי הופך בעצמי לצורר, ומוטב לי להישאר במצבי הנוכחי מאשר להיות כאחד מהם!".

כמובן אינני עורך שום השוואה, אך להבדיל אלף אלפי הבדלות, מעשה מפעים זה הדהד במוחי עם היוודע תוצאות הבחירות. למרות ההפסד הצורב, חשתי בשמחה, שמחה על שאני בצד השפוי ולא בצד שהתנהג בברבריות. מעדיף הייתי כל הפסד, אך בשום אופן לא להיות חלק מחברה של אנשים הקרויים 'בני תורה' ומתנהגים כ'בני תורא'. עסקנים אשר בשם ה'השקפה' הרעה שלהם, הפכו את הבחירות ל'מלחמת דת', והתנהגו בברוטליות איומה, כאשר כל האמצעים מבחינתם היו כשרים. לא הייתי סולח לעצמי אילו הייתי נותן את קולי לאותה חבורת כפויי טובה שהעזו לכתוב על יוני שטבון היקר את הכותרת החצופה "הרים יד בתורת משה". בסודם אל תבוא נפשי, בקהלם אל תחד כבודי. תחושה זו התעצמה כאשר ראיתי וחוויתי את הרקידה שלהם על הדם, את השמחה לאיד. גאה אני להשתייך לנעלבים ולא לעולבים. גאה אני להיות בצד מקדשי ה' ולא במחנה מחללי ה'. אפילו אנשים שפויים שנתנו את קולם למחנה השני, העידו בפניי שהם בושים בימים אלה להיות חלק מ'עדר' זה.

נכון, מבחינה פוליטית הפסדנו, אך במערכה על התנהגות ערכית ואנושית - נצחנו ובגדול!

אנו נשמענו לדעת רבותינו, עשינו את הדבר הנכון - ואיננו צריכים לחוש לרגע תחושת אכזבה על כך. מי שהולך בדרך האמת - עליו ללכת בראש מורם, לא לבוֹש ולא להתנצל. את המוטל עלינו עשינו. את ההצלחות נשאיר לקב"ה להחליט אם לתת או לא. גם בכנסת הקודמת, היהדות החרדית נחלה תבוסה עצומה מבחינה פוליטית, וכי מישהו התחרט על כך שהוא הצביע למפלגות החרדיות?!

ובכלל, אי אפשר למדוד הצלחה על פי נקודת זמן עכשווית. פעמים שהשעה משחקת לרשעים, ושאלת "מַדּוּעַ דֶּרֶךְ רְשָׁעִים צָלֵחָה" (ירמיה יב, א), לא נשאלה אתמול. צריך להאמין שהכל לטובה, גם אם כעת לא נראה כך. בעלמא דשיקרא דידן, רואים פעמים רבות שהרמאי מצליח וכל דאלים גבר, אך אבוי להצלחה שכזו שבאה בדרך זיוף ומרמה. במבחן ההיסטוריה הצלחות כאלה נחלו כשלון עצום.

לא הכל נמדד לפי התוצאה הסופית. נצחון אינו מושג דוקא בהכנסת ארבעה נציגים לכנסת לארבע שנים, נצחון נמדד בדרך. ואת הדרך הזו, אף אחד אינו יכול לקחת מאתנו. אי אפשר להחשיב לכישלון 125,106 קולות (לא כולל אלפי הקולות המזויפים) שהלכו אחרי קריאת פאר הדור מרן ראש הישיבה שליט"א לאחדות השורות, לדרך נקיה של יושר, לדרך של אהבת ישראל, לדרך של שמירה על ארץ ישראל. כל המהלך היה שוה ולוּ בשביל הבירור העמוק שנעשה הן בתוככי הציבור החרדי והן בתוככי הציבור הדתי. הוא נעשה, והתוצאות אף הפכו אותו לחד יותר.

אם כבר יש מי שצריך להצטער ולעשות חשבון נפש, זהו הצד השני; שלא בחל בשום דרך לנתוש ולנתוץ, להאביד ולהרוס; שהשתמש בדרכים נלוזות שאם הם יפורסמו - הארץ תרעד; שהעדיף שיוציאו לו שתי עינים - העיקר שלשני יוציאו עין אחת... האשמה מוטלת אך ורק לפתחו.

מי שחשב שבגלל כשלון זמני כזה או אחר, כולם יחזרו להיות כפופים תחת הנהגתו, הרי הוא טועה! אדרבה, ההפסד גרם ל-125 אלף איש רק להתבצר בדרכם הישרה ולמאוס בדרך העקלקלה.

חשוב לזכור, הבן איש חי לא היה מנהיג פוליטי, גם לא הבבא סאלי, וגם לא רבי עזרא עטייה. דרכו של פאר הדור מרן ראש הישיבה שליט"א אינה מתחילה ונגמרת בהנהגה של מפלגה פוליטית, אלא בתורתו הקדושה שתילמד לדורות, בדרכו הישרה שימשיכו לצעוד בה אלפים ורבבות, ואת זה - שום אחוז חסימה גבוה ככל שיהיה לא יוכל לקחת...

אנו מאמינים כי בסופו של דבר - האמת תנצח, וממקום אחר ישלח שלומיו. "אמת" אמר האדמו"ר מקוצק "גם אם ינסו לקבור אותה - לבסוף "מארץ תצמח".

http://www.ykr.org.il/modules/Articles/article/234


קללת אדריאנוס - בדיית פלשתין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות