גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #21576 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21576
roy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.4.15
630 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ז בתשרי תשע''ו    13:31   30.09.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שליפות מהירות  

 
  

הפעם כמה שליפות בגלל ריבוי הנושאים:

ראש הממשלה בנימין נתניהו טס 11 שעות לניו יורק וינאם מחר בפני עצרת האו"ם. בזבוז של כסף וזמן. חוץ מחברי המשלחת הישראלית שיעשו פרצופים של מקשיבים, כל יתר הנוכחים באולם הגדול יפהקו אפילו אם ביבי "האשף" ישלוף איזה גימיק חדש. לכולם נמאס לשמוע את התלונות של ישראל.



ההסכם עם איראן הוא היסטוריה, המצב בסוריה בשליטה מוחלטת של מוסקבה וגם המצב עם הפלשתינאים כבר לא מעניין איש. ישראל נמאסה על כולם בגלל עודף דיבורים ומעט מעשים.

———————————–

שוב שיגור רקטות מעזה. שוב הפציץ חיל האוויר כמה בניינים נטושים של החמאס. איזה יופי. כך חושבים להרתיע מישהו? כך חושבים להחזיר לתושבי הדרום את האמון במדינה?

מתי מישהו יבין שמאות אלפי תושבים לא יכולים לחיות תחת המושג המטומטם "טפטוף".

אבל ראש הממשלה בניו יורק והעסק כאן מדרדר מיום ליום.

————————————–

התמונות של יהודים בדרכם לכותל, מותקפים בעיר העתיקה מבלי שמישהו מתערב, הם כל כך סמליים.

אחרי כל הדיבורים על צעדי הרתעה בירושלים, לא נעשה דבר. בעצם, תיקון טעות: המשטרה הביאה להר הבית "מערכת מתוחכמת" מחסום נייד נגד זריקת אבנים.

מישהו השתגע. מישהו לא מבין שאנחנו בעיצומה של אינתפיאדה. כולם נרדמו בשמירה. יהודים כבר לא בטוחים בשום מקום לא בדרום הארץ ולא בירושלים. על רקע זה כל ההצהרות של ראש הממשלה על "צעדים תקיפים" נראים כמו עוד בדיחה גרועה בסדרה ארוכה של בדיחות כאלה.

——————————————

אירופה שמתחה ביקורת על כך שישראל מקיפה את עצמה בגדרות רוכשת עכשיו גדרות בכמות אדירה. וזה נעשה מאוחר מדי. אירופה הופכת מוסלמית ושם דבר לא ישנה את זה.

הבעיה היא לא עם הפליטים האמיתיים שאת הבעיות שלהם מנסים לפתור עם תקציבי ענק, אלא עם הגורמים הקיצוניים שנכנסו לכמה מדינות ביבשת ולא חוששים כבר לקרוא ל"אירופה מוסלמית" וזו רק ההתחלה.

——————————————

במשטרה לא עוצרים. אחרי טירפוד המינוי של גל הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה הושמעו אתמול טענות אנונימיות של "קצינים בכירים" נגד מה שהם כינו "קשרים בין המועמד החדש ורבנים" מה שיכול לדעתם ליצור קשיים בחקירות עם חשודים דתיים.

כמה רוע יש במדינה הזו? כמה נמוך יכולים אלה שלא מבינים מדוע לא מינו מישהו מתוך המשטרה, לרדת בטיעוניהם האוויליים? כנראה שאין גבול.

יש הרבה נימוקים מדוע השר גלעד ארדן החליט באומץ על מינוי של מישהו מחוץ למשטרה. הטענות המרושעות האלה נגד המועמד החדש מוכיחות שוב כמה הוא צדק ולא נכנע לקמפיין שנוהל נגדו.

- See more at: http://i-hls.com/he/2015/09/%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa/#sthash.JY5hRPse.dpuf



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות