גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #22895 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22895   
ציוני
חבר מתאריך 25.3.14
5756 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    10:59   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ראשת ממשלה: ח''כ מיכאלי מוכנה להנהיג את המדינה (NRG)  

 
  
הועבר בתאריך 24.09.16 בשעה 17:42 מפורום חדשות על-ידי Maya, (גלובל)
 
היא תומכת בסגירת עסקים בשבת, מעניקה גיבוי לבוז'י הרצוג, ומתלוננת שהשיח התקשורתי הפך למתלהם ובלתי מרוסן. ראיון מיוחד עם מרב מיכאלי, שמרשה לעצמה להודות שהשאיפות שלה מגיעות עד לכס ראש הממשלה.

מי שבילה את הימים האחרונים בכבישי המרכז, באחד השבועות הפקוקים ביותר שנרשמו בכניסה לתל-אביב, יכול היה לכלות את זמנו בצפייה בסרטון שהעלתה חברת הכנסת מרב מיכאלי לעמוד הפייסבוק שלה, תחת הכותרת "הכץ לפקקים".

הכותרת המתוחכמת לבדה שולחת אצבע מאשימה לעבר אלה שלשיטתה של מיכאלי מציבים במו ידיהם את מחסומי הדרך. "לא גורל ולא כוח עליון", אומרת שם הח"כית על העומסים בכבישי הארץ, "מעשה ידי אדם. יש אנשים שזו העבודה שלהם - לדאוג שלא יהיו פקקים, שתהיה תחבורה יעילה, שיהיה חופש תנועה אמיתי. יש ראש ממשלה, יש שר תחבורה, יש משרדים שלמים שאמורים לטפל בזה, והם לא".

מיכאלי מסבירה בסרטון את החוק שהיא מקדמת בעניין - הסדרת השימוש באפליקציות "מוביט" ו"וייז ריידר", שנועדו לחבר בין נוסעים זרים לצורך נסיעה משותפת ברכב פרטי, תוך חלוקה שווה של ההוצאות בין הנהג לטרמפיסטים. מתברר שהאפליקציות האלה - שמטרתן להפחית את מספר כלי הרכב על הכביש, על כל החיסכון בפקקים ובזיהום אוויר המשתמע מכך – אינן חוקיות היום בישראל, מכיוון שהסעה בתשלום דורשת רישיון מיוחד.

אבל כפי שאומרת מיכאלי, הטיפול בנושא הזה הוא רק טיפה בים הפקקים שתחבורה ציבורית יעילה ונגישה היא פתרונו האמיתי. וכמו סרטונים רבים אחרים שהיא מקפידה להעלות מדי שישי בשבוע, תוך שהיא מגייסת את כל הכישרון והניסיון התקשורתי שלה, גם הסרטון הזה מבטיח שינוי, אם רק תוחלף הממשלה.

"הממשלה הנוכחית עושה קמפיין לבחירות הבאות במקום לנהל את המדינה", אומרת לי מיכאלי. "היא לא דואגת לאזרחיות ולאזרחים, וזו הבעיה שלי איתה. נתניהו לא פועל לטובת אינטרסים ששייכים גם לחלק גדול בימין. התפרסם עכשיו שוב שהשכר לא עלה, וכך זה 14 שנה. 14 שנה! שמונה מתוכן נתניהו ראש ממשלה והוא אפילו לא מתייחס לזה, בטח שלא מנסה לפתור את זה. לא פלא שהציבור מתקשה להתקיים.

"הממשלה לא פותרת את הבעיות של המדינה, היא מחמירה אותן. ראי את חוסר הביטחון ברחובות, את סיכון היחסים עם ארה"ב, את השם הגרוע שנהיה לנו בעולם, את העוני. והכי גרוע - הממשלה הזאת עושה לנו הפרד ומשול וקורעת אותנו מבפנים. זה הכי עצוב והכי מסוכן לנו".

בסרטונים שלך את חוזרת ואומרת שיכול להיות אחרת. את רואה מצב שבו השמאל חוזר לשלטון בשנים הקרובות?
"מה שנתניהו הצליח לעשות בהצלחה מסחררת – וזה הגיע לשיא במערכת הבחירות האחרונה – הוא דה-לגיטימציה מטורפת לכל מי שלא במחנה שלו. אבל הציבוריות הישראלית תבין שממשלות נתניהו לאורך השנים נטשו את החוזה בין השלטון לאזרחיות ולאזרחים, ותחליף את ראש הממשלה. אני לא יודעת לומר מה הקונסטלציה הפוליטית שבה זה יקרה, אבל אני בטוחה שזה יקרה. זה מה שמניע את כל הפעילות שלי. לא הייתי יכולה לעשות אותה, אם לא הייתי מאמינה בזה".
איך תיראה ממשלת החלומות שלך?
"ממשלה שעובדת בשביל הציבור, בשביל החברה, בשביל המדינה, בשביל כל אזרחית ואזרח; וגם בשביל הגר, כל זמן שהוא פה, בין השאר כי מצבו של הגר משפיע גם על מצבן של החברה והמדינה שסביבו. ממשלת החלומות שלי מורכבת משרות ושרים שמייצגים את כל החלקים במדינה ובחברה, כמו שאני רוצה שהכנסת תהיה. כולל מינימום ארבעים אחוז ייצוג לכל אחד מהמינים.

"ממשלת החלומות שלי עושה כל הזמן מהלכים שיביאו למקסימום טוב משותף, לחברה כמה שיותר שוויונית מבחינה אזרחית וכלכלית כאחת. זו ממשלה שמעודדת יצירתיות והצטיינות בכל שלב בחיים ובכל תחום, ומחפשת כל הזמן הזדמנויות לייצר שלום ושיתופי פעולה איפה ועם מי שאפשר".

זו אמירה כללית, שהרבה ח"כים מימין ומשמאל היו מוכנים להיות חתומים עליה. תני לי שמות. יש מישהו שלא היית מוכנה לשבת איתו באותה ממשלה?
"ממשלה היא לא מטרה בפני עצמה. היא לא יעד, היא קיימת בשביל להגשים יעדים. אני מתעבת ספקולציות ולא משחקת בנדמה לי. אני כן יודעת שממשלה יכולה להיות כלי שעובד בשביל לשפר את חיי האזרחיות והאזרחים והמדינה. זה החלום שלי".
לצאת מהפינה העלובה
מיכאלי, בוגרת תנועת הצופים, הייתה רשג"דית ומרכזת שבט ראשונים בפתח-תקווה, עיר הולדתה, וכן ריכזה שבט פיתוח בשכונת שעריה בעיר. היא התנדבה לשנת שירות בירוחם מיד בתום לימודי התיכון, ותכננה מסלול צבאי קרבי כיאה לבוגרת הצופים, אך לאכזבתה נאצלה לוותר על החלום.

"התברר שיש לי פרופיל 31, על סף אי גיוס לצה"ל",היא אומרת. "ברגע שהבנתי שאני מוּעדת לחיי פקידה שתכין קפה ותקבל הוראות מיותרות מהמפקד, היה ברור ששום דבר טוב לא ייצא מזה לצבא או לי. הייתי בוגרת מגמת ספרות, חובבת תיאטרון וכתבתי המון, אז חיפשתי משהו מתאים. איכשהו, בשילוב של נס ועקשנות, הגעתי לגלי צה"ל מחוץ למחזור הרגיל, כשחיפשו קרייניות וקריינים".

בגל"צ החלה הקריירה התקשורתית של מיכאלי, שהתפתחה בהמשך להגשת תוכניות רדיו וטלוויזיה רבות, ביניהן תוכנית הנוער "רואים 6/6", תוכנית ספורט בערוץ הראשון, "שישי חי" בערוץ 2, "מרב מיכאלי" בערוץ 3, "לחמניות" ברדיו תל-אביב שהיא הייתה ממייסדיו, ו"התקווה" ברדיו ללא הפסקה. כמו כן הייתה ממקימי גלגלצ ואף העניקה לתחנה את השם, וכתבה טור קבוע בעמוד המאמרים של "הארץ" במשך חמש שנים.

מיכאלי משכה תשומת לב רבה, בין השאר בגלל הזוגיות המתוקשרת שלה בזמנו עם איש הרדיו והטלוויזיה ארז טל, אבל בעיקר משום שהייתה חריפה, דעתנית ולא צפויה. היא הרגישה בנוח לעסוק בנושאים שנחשבו - וחלקם עדיין נחשבים - למוצנעים, דיברה בפתיחות ובכנות בכל עניין, והצליחה להרגיז לא מעט צופים ומאזינים. את אחת הסערות המפורסמות סביבה הקימה מיכאלי כששימשה מגישה ב"חדשות הוט", אז הורידה חולצה בשידור כמחאה על ריאיון בגל"צ סביב פרשת קצב, שבו נאמרו לטענתה דברים לא ראויים כלפי נשים.

היום הלבוש המצוי אצל מיכאלי יכול להיחשב מהוגן גם בקהילות שמרניות למדי. השיח שלה, המתלהם משכבר, הפך כמעט ממלכתי. החריפות, לעומת זאת, בעינה עומדת.

אם הייתי מאפשרת למרב של לפני עשרים שנה הצצה על חברת הכנסת מיכאלי, היא הייתה מופתעת?
"דווקא לא. הגעתי לפוליטיקה אחרי שנים ארוכות של הבעת עמדותיי הפמיניסטיות והאחרות בכל התוכניות שהשתתפתי בהן. התנדבתי בעמותת על"ם לקידום נוער בסיכון, ובעמותת קדמה לקידום התרבות המזרחית. כך שאפשר לומר שכבר אז ניהלתי שתי קריירות משיקות – אחת תקשורתית והאחרת פוליטית. הן משיקות ולא מקבילות, משום שגם במסגרת העבודה הרשמית היה לתפיסות הפוליטיות שלי ביטוי.

"לדוגמה, את החתירה לשוויון ולשלום קידמתי בכך שכבר ב-2003 הייתי הראשונה שנתנה זמן מסך בערוץ הראשון למגוון דעתנים שעד אז לא נראו שם בעמדת הפרשנים. היו שם בין השאר קובי אריאלי שבא מהמגזר החרדי, יפעת ארליך שהיא מתנחלת דתית-לאומית, נטשה מוזגוביה ונינו אבסדזה שהן עולות מברית המועצות לשעבר ועוד ועוד. מדובר במגזרים שבעבר היו ממודרים מעמדה כזו בתקשורת. היום הם כבר לא המיעוט, הם השלטון".
החיבור הפוליטי המעשי הראשון התקיים ב-1995, אז פנו אל מיכאלי שתי רכזות של מרכז לנפגעות אונס בתל-אביב, וביקשו ממנה להנחות ערב התרמה. "האירוע הזה היה אמור להתקיים במועדון חשוך ועלוב בדרום העיר", היא מספרת.

"אמרתי להן: אני אעשה כל מה שתבקשו ממני, אבל למה להנציח את הטאבו של האונס? למה להשאיר אותה בדיוק בפינה העלובה בשולי העיר? קחו את זה להיכל התרבות, תהפכו את זה לנושא עסיסי ומדובר, תביאו את החשובים והעשירים. הן היו מוקסמות מהרעיון, אבל אמרו שזה בלתי אפשרי; הרי אף אחד לא מוכן להיות מזוהה עם נושא האונס. צריך לזכור שב-95' זה היה עדיין נושא שבאופן קיצוני לא מדברים עליו. אז אמרתי או-קיי, והקמתי את קבוצת 'עזרת נשים' שעובדת למען מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית".

מאותו רגע ההתגייסות למען קורבנות האונס הייתה חלק מהפעילות הקבועה של מיכאלי, כשהיא מדברת על הנושא בכל מקום ומעל כל במה שכבר הייתה נגישה לה. מהר מאוד הפכה, לדבריה, ל"פמיניסטית מקצועית", כפי שמכנה אותה בן זוגה, הסאטיריקן ליאור שליין. "אבל הפעילות שלי לא התרכזה רק בענייני נשים", היא אומרת.

"התחלתי לקדם ולטפל בכל נושא שקשור לזכויות – החברה הערבית, העולים מאתיופיה, ארגוני עובדות ועובדים, מטפלות המשפחתונים והעובדות הסוציאליות, וכמובן ארגוני שלום. ומהרגע הראשון שהתחלתי לדבר פוליטי – כי פמיניזם זה פוליטי – שאלו למה אני לא הולכת לפוליטיקה. עצם הצבת השאלה אמרה שישנה אפשרות כזו. קיבלתי פניות בעבר, אבל זה לא התממש עד 2013, ואני שמחה שלא. גם כי היה לי כיף במה שעשיתי, וגם כי זה חתיכת דבר. לא עניין פשוט בכלל. ואני שמחה שלא באתי אליו צעירה יותר".

יש משהו שעשית בעבר, כעיתונאית, שלא היית עושה אילו ידעת שתתגלגלי לפוליטיקה?
"אין דבר כזה. גם כשעשיתי דברים פרועים יותר, כמו בתוכנית הרדיו 'היפות והאמיצות', לא הייתי פחות רצינית ומגויסת אידיאולוגית מהיום. מיכל, ראש המטה שלי, אומרת שבשנה הראשונה הייתי נשכבת על הרצפה שבלשכה ואני כבר לא עושה את זה. טוב, הלשכה נעשתה צפופה יותר, מפוצצת אנשים. יש מתמחות ומתנדבות ומתנדבים וצוות. פחות נעים לשכב על הרצפה עכשיו. זה אנושי".

היית חשופה לציבור כבר כאשת תקשורת. זה הכין אותך לחשיפה שמביאה איתה הפוליטיקה?
"כפוליטיקאית את נהיית רשות הציבור. אין מה להשוות לאשת תקשורת".
השוביניזם של הכספומט
מיכאלי נחשבת לפרלמנטרית חרוצה ורבת תחומים. כשהיא מדברת על חשיפת יתר, היא כמובן לא מתכוונת לכותרות סביב העשייה אלא לכיוון אחר לחלוטין. "הבלוגר תומר אביטל, לדוגמה, קורא לציבור לעקוב אחרי ח"כים, לצלם ולהגיד באיזה בתי קפה הם יושבים. כל דבר הוא עילה לכותרת. אין דבר שאת עושה שהוא פרטי שלך, הכול חשוף. כשאזרחים ניגשים אליי ברחוב זה משמח ומחזק, אני אסירת תודה על כך, אבל החשיפה התקשורתית היא אחרת. בהתחלה הפסקתי ללכת עם סמרטוטים ברחוב, כי הכול היה מתועד. עכשיו אני קצת חוזרת לזה בטיולים עם הכלבה.

"מחיר אחר של המעבר לפוליטיקה הוא כמובן התובענות האינסופית של העבודה הזו. זו הרעת תנאים משמעותית לקרובים אליי. המשפחה, החברות וכמובן אהוב לבי ליאור. זה לא רק ברמת הזמן שאין, אלא גם כשאת נמצאת, את לא אותו דבר. אין אותה פניות, אין אותה נינוחות. כל הזמן נכנסים דברים, וצריך להגיב להכול".

מרגיז אותך לראות שאת הכותרות הפוליטיות קוטפים ח"כים כמו אורן חזן, מהסיבות הלא נכונות?
"בכל כנסת יש מישהו כזה. יש מי שמזדהים עם אורן חזן. זה לא מייצג את הכנסת ולא את הממשלה. רוב מכריע של חברי המשכן תופסים את עצמם כשליחי ציבור, והם כן עובדות ועובדים קשה מאוד. חלקן וחלקם הייתי מעדיפה שינוחו", היא מוסיפה בחיוך. "הן והם עושים בעיניי דברים מזיקים וחמורים, אבל עובדות/ים.

"יש לי יותר קושי עם ציניות פוליטית. חזן לא ציני, אבל יש בינינו פוליטיקאיות ופוליטיקאים שגורמות נזק ביודעין בשביל רווח פוליטי. בשנים האחרונות כל הדינימיקה השתנתה. יש דברים שלא היו מסוקרים בעבר. לא רק לחברי הכנסת, גם לתקשורת היה פאסון אחר. היום ההתלהמות הפכה לשפה שלנו, בכל מקום. הרף נמוך. עולים מאפס למאה בשניות. אין ריסון כמו שהיה פעם. אם מישהו אומר משהו נורא ואיום, כבר לא אומרים לו 'חזור בך' שנייה לפני הפיצוץ. מיד תוצת אש נוראה. כמה נאיביות נראות היום הצעקות של 'פופוליטיקה'. היום זה נחשב לשיח מנומס".

העולם אכן יתנהל טוב יותר אם נשים ינהיגו אותו? דווקא הן לפעמים חוסמות קידום של נשים אחרות, או משאירות להן יותר צלקות מאשר הגברים בחייהן - ולא שחסרות צלקות מהסוג השני.
"לי אין צלקות כאלה. זה לא שלא נפגעתי מנשים בחיים שלי, אבל אני נותנת יותר אמון בנשים מאשר בגברים. הרבה יותר נוח לי לעבוד איתן, על אף שאין לי קושי לעבוד עם גברים, ואין לי הנחת יסוד שנשים הן בני אדם טובות יותר. איך אומרת הדמות הראשית בסרט 'מלאכיות מברזל'? 'אין לי אשליה שנשים הן מלאכים, אבל אין דבר כזה לשלם מסים ולא לקבל זכות הצבעה'. או כמו שהילרי קלינטון אומרת: 'זכויות נשים אלה זכויות אנשים'. באיזה עולם מישהו אחר יכריע מה מותר לך ומה אסור לך? רק בעולם שהוא לא דמוקרטי, ושיש בו שלטון עם זכויות-יתר".

הכרעה חיצונית כזו היא מוצאת למשל בצה"ל: "גם היום 15 אחוז מהמקצועות הצבאיים סגורים בפני נשים. הם לא סגורים בפני מי שלא מתאימות, אלא בפני נשים. אין אפילו אופציה להיבחן אליהם".

אולי מתוך חשש שאישה שנופלת בשבי מסתכנת יותר מגבר, או משלמת מחיר גבוה יותר?
"ומי מחליט בשבילה? מה פתאום שמישהו אחר יחליט עליי איזה סיכון אני לוקחת ואיזה לא? זו התייחסות שנשארה מהימים שבהם שפטו נשים כמו ילדות וילדים. לא היה לנשים מעמד אוטונומי בפני החוק, כי הגבר מכריע, זה עסק שלו. המחשבה הפטרונית שמישהו יחליט בשביל אישה היא שאריות של ההתייחסות הזו".

התפיסה הפמיניסטית של מיכאלי נבטה עוד לפני שנחשפה בכלל למושג הזה. "הבית שלי היה מאוד מסורתי - אמא הייתה עקרת בית עד שהגעתי לכיתה ה'. רק אז היא הלכה ללמוד סיעוד, והיום היא אחות טראומה. אני הריאקציה לזה. כשבכיתה ט' שלחו את הבנות לכלכלת בית ואת הבנים לשיעור אלקטרוניקה, הודעתי שאני לא הולכת לכלכלת בית. אני אהבתי ללמוד אלקטרוניקה. ואכן הצלחתי לעבור לשם - בת יחידה בין כל הבנים".

מאז את מורדת בהגדרות המגדריות?
"תמיד עצבן אותי שאומרים לי מה לעשות. הרגשתי הזדהות עזה עם כל הדמויות הבלתי צייתניות בעליל - עם בילבי, עם האסופית. ב'נשים קטנות' התחברתי כמובן לג'ו ולא לאחרות. כשבגרתי למדתי בחוג למגדר שמה שעשיתי מכונה קריאה חתרנית. פורמלית הספר מנסה לחנך אותך להיות 'ילדה למופת', אבל האפשרויות האחרות היו שם, והן אלה שמשכו אותי".

שימוש בלשון נקבה בהתייחסות לרבים, או כברירת מחדל חלופית לזו הקיימת, באמת יביא לשוויון בין המגדרים?
"אני לא יודעת. לא לכל דבר יש לי פתרונות מגובשים וסופיים. אבל אני כן מבינה שהעובדה שאני מאולפת מגיל אפס לדבר בלשון זכר ולהגיד על עצמי 'אנחנו חושבים', זו בעיה. זה מביא אותנו לחשוב על עצמנו דרך האינטרס הגברי, מכפיף אותנו לתוך המנגנון של הפטריארכיה. שפה מעצבת תודעה, תודעה מעצבת הוויה, וחוזר חלילה. בלשון נקבה אנחנו לומדות לחשוב על עצמנו, להביע את הקול הנשי – בספרות ובכל מקום. לשון נקבה זה הקול הנשי בהגדרה, בה"א הידיעה. זה האופן שבו אנחנו מבטאות את עצמנו, והנה התרגלנו להגיד: מבטאים.

"כשאת מתחילה לדבר בנקבה, פתאום נחשפת אמת מוסתרת. למשל 'ארגון המורים'. איזה מורים? הרי הגברים בתחום הם מיעוט. זו שביתת המורות, לא שביתת המורים. וזה חשוב, כי זה מסתיר מאיתנו שמה שאִפשר למקצוע הזה להגיע לשפל, זו העובדה שהוא מקצוע נשי טוטאלי. אם זה היה מקצוע של גברים, זה לא היה קורה. המשכורות לא היו כאלה. אנחנו ממשיכות/ים להגיד 'עניים', כשיש הרבה יותר עניות. והנה אנחנו אומרות מנהלים, ובאמת יש מעט מאוד מנהלות. כשאין חיבור למציאות, הכול נשמע אותו דבר והפער בין נשים וגברים מתפספס.

"מטריף אותי לשמוע 'אנחנו חושבים' ו'אנחנו אומרים'. אפילו בשיווק כל ההוראות ניתנות בלשון זכר – דחוף, משוך, הכנס, צלצל, קנה. זו אמורה להיות פנייה אישית, אבל באיזה עולם זה יהיה אישי אליי?"

הכספומט בסוף צריך לבחור לשון אחת ולהשתמש בה לכולם.
"הכספומט אומר לי 'הוצא את כרטיסך'. מילא בכניסה, אבל אחרי שהכנסתי את הכרטיס, אתה יודע עליי פרטים אינטימיים, למשל שאני אישה. דבר בלשון נקבה!"
להילחם על הפרשנות
עוד כשהייתה אשת תקשורת הפיקה מיכאלי שני סרטים דוקומנטריים. האחד מהם, "בכל מחיר", ליווה את סיפורה של אתי אלון, שהורשעה במעילה בסך של למעלה מ-250 מיליון שקלים ונידונה ל-17 שנות מאסר. לאחרונה יצאה אלון לחופשי, לאחר ניכוי שליש ממאסרה.

איך הרגשת כשראית אותה יוצאת מהכלא?
"אני יודעת שיש המון כעס על אתי אלון. זה לגמרי מובן, הרי היא הראשונה להודות שמעלה. היא אפילו הסגירה את עצמה. אבל יש לי גם הרבה אמפתיה כלפיה. המפקדת של כלא נווה תרצה הצהירה שאלון עברה שם שיקום מופלא ותהליך מדהים, ואני שמחה שיש לה הזדמנות לבנות מחדש את החיים שלה.

"הסיבה להתעניינות שלי בסיפור הזה היא שזיהיתי מההשכלה הפמיניסטית שלי את המקום שאלון הייתה בו הקורבן. לא מעט מחקרים מראים שרוב האסירות כלואות על פשעים שביצעו בשירות הגברים בחייהן (אתי אלון גנבה את כספי הבנק למסחר למען אחיה, עופר מקסימוב, שהסתבך בחובות בגלל הימורים). נשים גם נענשות באופן קשה יותר מגברים שביצעו עבירות זהות. זה קורה קודם כול משום שהן חרגו מהתפקיד הנשי שיועד להן. גם בעבירות צווארון לבן חמורות – כמו פרשת ויסות מניות הבנקים, למשל - מעולם לא היה עונש בסדר גודל כמו זה שאלון קיבלה.

קישור לידיעה


"שבו האובדים מארץ אשור והנידחים מארץ מצרים״ ולא רק אלה שמיים וארץ מתגאים בו


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הלכתי לצחוק חחח micmic 24.09.16 11:00 1
     בהתחלה באמת צחקתי ציוני 24.09.16 11:02 3
         אתה לא מבין את גודל הסכנה ברגע שכתבת שאתה ''מברך'' על הפעולות שלה בכל הקשור Prodigy 24.09.16 16:59 99
  רק תחשבו איזה בלגאן אם היא באמת הייתה ראש ממשלה... ציוני 24.09.16 11:00 2
  באמת תודה לה על הנכונות חלוץ שפוי 24.09.16 11:02 4
  מירב מיכאלי ראש ממשלה. איך בדיוק היא תנאם באו''ם אם באנגלית אין לשון זכר ונקבה? dilbert 24.09.16 11:02 5
     זאת דווקא התגשמות האג'נדה שלה. Big Joe 24.09.16 11:19 17
  צחקתי בקול רם למקרא הכותרת Isrtv 24.09.16 11:05 6
     הצחוק שלך מקורו ביוהרה ושחצנות גברית טיפוסית. שירים-לחג 24.09.16 11:08 7
         ואם אני צחקתי? micmic 24.09.16 11:10 9
             אולי את קצת גברית? תיכף הוא יחזור אלייך עם מספר של מכון להסרת שיער בלייזר :) avitano 24.09.16 11:11 11
                 צחקתי בקול הייזנברג 24.09.16 11:19 16
                 (: mic 24.09.16 11:35 33
         ואם הוא לא רוצה להגיע לאן שהיא הגיעה? הוא שווה פחות? avitano 24.09.16 11:10 10
         למה היא הגיע? בלי ויטמין P (פרוטקציה) אף אחד לא היה שומע עליה BEBO 24.09.16 11:13 14
             מי הספונסור שנותן לה פרוטקציה? Big Joe 24.09.16 11:22 20
                 כל מיני אשכנזים הייזנברג 24.09.16 11:35 35
                     תגובה עלובה של גזען טיפוסי BEBO 24.09.16 11:45 47
                         נעלבת בצדק כי הוא לגלג עליך. אבל את תוכן התגובה לא הבנת... Big Joe 24.09.16 11:47 49
                             מכתב BEBO 24.09.16 11:52 52
         תגובתך עלובה להחריד snare bass 24.09.16 11:22 21
             במחשבה שניה הצדק עמכם. מתנצל בפני הגולש. שירים-לחג 24.09.16 11:30 26
         תגובה שוביניסטית כלפי גברים. אי אפשר לבקר אישה מבלי שיגידו שזה שובניזם? Prodigy 24.09.16 16:57 98
  כתבת יח''צ די הזויה יש לציין.. avitano 24.09.16 11:09 8
     באמת לא ברור... קסטור טרוי 24.09.16 11:11 12
  אנסטסיה אולי... Gustav 24.09.16 11:13 13
     אנסטסיה-אינסטלציה ראש ממשלה? מה אתה רוצה, שהיא תשפוך כוס מים על נשיא ארה''ב? dilbert 24.09.16 11:33 30
         וואו שפכה מים! אוהב 24.09.16 12:51 75
             אני מבינה שאצלכם במקום העבודה השפרצת מים במקרה של חילוקי דיעות זה דבר שבשיגרה? dilbert 24.09.16 17:00 101
         תנשמי עמוק... קצת הומור Gustav 24.09.16 15:14 90
  אשה עם דעות ורצונות מסוכנים ואנטי ליברליים סוויץ 24.09.16 11:17 15
  אני אוהבת אותה הדסי 24.09.16 11:20 18
     אוהבת ? על שום מה ולמה ? איזו מין אהבה זאת ..? FBD 24.09.16 11:27 24
     מירב מיכאלי היא התגלמות הרשע הטהור ביותר שיכול לצאת מתורת השמאל השטנית Prodigy 24.09.16 16:55 97
  כתבה די טובה שמתארת אותה היטב, ובעצם מסבירה למה היא לעולם לא תהיה ראש ממשלה Big Joe 24.09.16 11:21 19
  מרגש שח''כ מיכאלי מוכנה להנהיג את המדינה עמוס 24.09.16 11:23 22
  אישה בוודאי שיכולה להיות ראש ממשלת ישראל rainmaker 24.09.16 11:27 23
  מירב מיכאלי אדם מאוסה עם דעות מסוכנות eli_s 24.09.16 11:27 25
     אנרכיסטית וחברת כנסת לא הולך יחד. מה עושה אותה אנרכיסטית ? Derner 24.09.16 11:30 27
         הדעות שלה eli_s 24.09.16 11:34 31
             שהן למשל ? Derner 24.09.16 11:34 32
                 המטרה מקדשת את האמצעים. העולם האופטימלי של מיכאלי, שפיר גלאון והג'מעה הוא אנרכי eli_s 24.09.16 11:53 54
                     כתבת הרבה סיסמאות ופתגמים, ואף אחד מהם לא מוכיח שהיא אנרכיסטית . נמשיך להמתין. Derner 24.09.16 12:19 62
                         don't hold your breath eli_s 24.09.16 12:26 63
                             לא הבנתי. כתבת שהיא אנרכיסטית, ואז נתת הודעה שלמה שאין בה הוכחה Derner 24.09.16 12:43 68
                                 תקרא שוב ותחזור אלינו בחלם 24.09.16 15:16 91
                 לבל נשכח שכל המפלגה המשותפת נגד הממסד הישראלי ציוני 24.09.16 12:38 66
             תפרט קצת יותר, פעם אחת נסה לנפק דעות מנומקות הייזנברג 24.09.16 11:37 40
         טעות בידיך אדריכל 24.09.16 17:02 103
  שהשמאל ימשיך בהזיות, והימין ינהל את המדינה dave333 24.09.16 11:32 28
     הקטע הוא שהימין לא באמת מנהל את המדינה , הימין הוא סה''כ אופוזיציה נצחית , Derner 24.09.16 11:32 29
         גם לא השמאל.. אלו שמתפעלים אתכם הם לא סוציאליסטים. CheshireCat69 24.09.16 11:35 34
             מי מתפעל אותנו ? Derner 24.09.16 11:36 37
                 לא יודע. אבל אתם פועלים בניגוד למה שהשמאל שואף אליו ובניגוד למה שטוב לקיומכם. CheshireCat69 24.09.16 11:38 41
                     לא הבנתי. נסה להסביר שוב מי מתפעל אותי (חוץ מהילדים שלי ללא הפסקה). Derner 24.09.16 11:41 43
                         בין השאר, כנראה מי שנותן כסף (ולפני שתקפוץ זה לא כסף שמגיע אליך). CheshireCat69 24.09.16 11:43 45
                             נו , אז אם זה לא מגיע אליי אז מי מתפעל אותי ? Derner 24.09.16 11:44 46
                                 אלו שמרוויחים מכך.. עכשיו תחפש מי מרוויח מכך שאתה מתופעל מבלי שיש לך ספק. CheshireCat69 24.09.16 12:33 65
                                     בלה בלה בלה. לך תשאל את מי שמתפעל אותך למה הוא התכוון, כנראה לא Derner 24.09.16 12:50 74
         כלומר השמאל אחראי לתסכול ולסבל של העם הפלסטיני? BlackHawkIL 24.09.16 11:36 36
             חיחיחיחיחיחייחחחחחחח CheshireCat69 24.09.16 11:37 38
             חלקית בהחלט , אבל הם האחראים העיקריים לסבלם. Derner 24.09.16 11:37 39
             השמאל אחראי לכל. תראה איך 5 חכי''ם של מרץ מנהלים את המדינה... Big Joe 24.09.16 11:40 42
                 פששששש ביגי, אתה מחליד... הוא נתן פאנצ' יפה לדרנר. CheshireCat69 24.09.16 11:42 44
                     ככה מתגלגלת אי הבנה של אירוניה Big Joe 24.09.16 11:46 48
                         סססססססס אחתו... השנים דופקות בדלת במקום שמשחיז הסכינים ידפוק. CheshireCat69 24.09.16 11:54 55
  תגובות givoni 24.09.16 11:47 50
  נדמה לי שבאחת מתוכניות הסטירה של ליאור שליין מצב האומה התארח ראש הממשלה... yanshoof 24.09.16 11:48 51
  היא מחרטטת בשני נושאים עיקריים: snare bass 24.09.16 11:52 53
     פוסט מעולה. Big Joe 24.09.16 11:56 56
     לא לגמרי משכנע סנפר 24.09.16 12:47 72
         השפה הכי פחות מגדרית בעולם היא הגרוזינית snare bass 24.09.16 13:08 82
             גם הד''ר הנכבדה בוודאי תסכים לשמוע דעות אחרות סנפר 24.09.16 13:19 84
                 האם הטיית הפעלים בערבית שונה בין זכר לנקבה? snare bass 24.09.16 17:18 105
  עדיף את מירי רגב שכונה כפיים אור_יקרות 24.09.16 12:04 57
     שרת התרבוש אה? Ajami 24.09.16 12:44 70
  אני יודע איזה חוק ראשון היא תעביר, עם כל הדעות הפימניסטיות שלה. Spike 24.09.16 12:07 58
  סוג של טראמפ פמיניסטי ZOG 24.09.16 12:07 59
  איזה מדינה היא/הוא מוכנה/מוכן להנהיג? ariel99 24.09.16 12:08 60
     זה לא מייצג אותה פלומה 24.09.16 17:32 106
  מי שכותב ברזומה שלו שהיה ראשג''ד בצופים , כנראה לא עשה כלום בחיים שלו. עכביש 24.09.16 12:16 61
  אפילו אם מיכאלי הייתה פי 10 יותר רציונלית/קרת רוח/בעלת גמישות מחשבתית/צנועה/אינטיליגנטית בראבאס 24.09.16 12:27 64
  שמח שיצרתי דיון פורה, פרגנו בדירוג חברים! ציוני 24.09.16 12:43 67
     חיובי :) סנפר 24.09.16 12:54 77
  איזה מזל שהיא מוכנה.. לא ידעתי איך לבקש PREACHERS 24.09.16 12:44 69
  עקומה כל כך חי בכרם 24.09.16 12:45 71
  יכולה ומוכנה להנהיג את הטירוף שלה. פלומה 24.09.16 12:48 73
  אם הייתי ערבי ומירב מיכאלי הייתה נבחרת לראשות הממשלה... salo 24.09.16 12:52 76
  ROTFSMP !!! Mifune 24.09.16 12:58 78
  אתנחתא קומית לשבת, נחמד! אהודברח 24.09.16 12:58 79
  ביום שהפימיניסטית הראדיקלית הזאת תיבחר לראש ממשלה צריח 24.09.16 13:01 80
  ואללה זאת הבדיחה הכי טובה ששמעתי השנה תודה רבה לך גבר.:) aviramof 24.09.16 13:01 81
  מה לעשות , מקבילה גברית שלה כבר היה מועמד טבעי למשרה הרמה. Emerick 24.09.16 13:16 83
  אני מעדיף לקרוא מודעות אבל מאשר את הכתבה... kitzz 24.09.16 13:26 85
  כן, כשיצמח לי שיער בכף היד macabia 24.09.16 13:30 86
  מוותרים על התענוג, תודה ושלום eytank 24.09.16 13:37 87
  ראשת ממשלה שלעיתים מורידה את חולצתה בשידור - זו ראשת הממשלה שלי!! barry white 24.09.16 13:45 88
  לפורום ''שגעון גדלות'' Z-L 24.09.16 15:11 89
  אג'נדה יש לה, אני מעדיף אותה על מירי רגב אקטואלי 24.09.16 15:25 92
  בוז'י, ציפי, מיכאלי...עם כאלה מתמודדים גם דחליל בראשות הליכוד יהיה ראש ממשלה marko 24.09.16 15:47 93
  שר הביטחון רובן, שר האוצר יוסי יונה שר החינוך וספורט בעלול, שרת פנים סתיו שפיר MadMax 24.09.16 16:25 94
  חחח Prodigy 24.09.16 16:49 95
  עצוב שבגלל האינפנטיליות המדינית שלהם לא ניתן להצביע לשמאל כדי להעניש את הימין. היטש 24.09.16 16:54 96
     אני אומר את זה כל הזמן - כל עוד מפלגות השמאל לא יתמכו בישראל במקום בפרטנרים, ימשיכו לשרת Prodigy 24.09.16 17:02 102
  בדיחה עצובה... כבר בוזי ושלי עדיפים... חחח Avi139 24.09.16 16:59 100
     זה לא משנה. ציפי כבר עובדת שם תקופה על השמדת המפלגה, אין להם סיכוי בלי קשר למנהיג Prodigy 24.09.16 17:04 104
  בבקשה, נא להחזיר לפורום סקופים. snare bass 24.09.16 18:21 107
  לא ברור מי יותר הזויה-מיכאלי או גלאון. ש-עצמון 25.09.16 08:20 108

     
micmic
חבר מתאריך 21.12.14
40099 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:00   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הלכתי לצחוק חחח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציוני
חבר מתאריך 25.3.14
5756 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:02   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. בהתחלה באמת צחקתי  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אבל אחרי זה עלה בלי פחד ממשי איך המדינה הזו הייתה נראית אם היא באמת הייתה ראש ממשלה. וונצואלה זה כאן.

אני כן מברך על הפעולות שהיא מנסה לעשות עבור החברה האתיופית ולטובת השיוויון,
אבל היא קיצונית וחשוכת שמאל ברמות הגבוהות ביותר. לבל נשכח את "לא לשלוח את ילדיי לצבא הכיבוש"


"שבו האובדים מארץ אשור והנידחים מארץ מצרים״ ולא רק אלה שמיים וארץ מתגאים בו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy
חבר מתאריך 17.2.15
26036 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    16:59   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. אתה לא מבין את גודל הסכנה ברגע שכתבת שאתה ''מברך'' על הפעולות שלה בכל הקשור  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
לקהילה האתיופית (שבה השמאל הוא הפוגע הראשי) ו"לטובת השוויון".


הליכוד זו המפלגה ששורפת הכי הרבה קולות לימין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציוני
חבר מתאריך 25.3.14
5756 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:00   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. רק תחשבו איזה בלגאן אם היא באמת הייתה ראש ממשלה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"שבו האובדים מארץ אשור והנידחים מארץ מצרים״ ולא רק אלה שמיים וארץ מתגאים בו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי
חבר מתאריך 10.12.15
24050 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:02   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. באמת תודה לה על הנכונות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert
חבר מתאריך 1.3.02
33969 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:02   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מירב מיכאלי ראש ממשלה. איך בדיוק היא תנאם באו''ם אם באנגלית אין לשון זכר ונקבה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:19   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. זאת דווקא התגשמות האג'נדה שלה.  
בתגובה להודעה מספר 5
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isrtv
חבר מתאריך 2.4.12
7698 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:05   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. צחקתי בקול רם למקרא הכותרת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שירים-לחג
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:08   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. הצחוק שלך מקורו ביוהרה ושחצנות גברית טיפוסית.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
אתה עצמך לא תגיע גם לעשרה אחוז ממה שמיכאלי הצליחה להגיע אליו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic
חבר מתאריך 21.12.14
40099 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:10   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ואם אני צחקתי?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
ההכללה שלך תופסת גם על נשים??



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avitano
חבר מתאריך 27.5.13
8355 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:11   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אולי את קצת גברית? תיכף הוא יחזור אלייך עם מספר של מכון להסרת שיער בלייזר :)  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הייזנברג
חבר מתאריך 15.12.14
6268 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:19   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. צחקתי בקול  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mic
חבר מתאריך 8.8.14
4252 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:35   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. (:  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avitano
חבר מתאריך 27.5.13
8355 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:10   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ואם הוא לא רוצה להגיע לאן שהיא הגיעה? הוא שווה פחות?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO
חבר מתאריך 1.9.11
19978 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:13   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. למה היא הגיע? בלי ויטמין P (פרוטקציה) אף אחד לא היה שומע עליה  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:22   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. מי הספונסור שנותן לה פרוטקציה?  
בתגובה להודעה מספר 14
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הייזנברג
חבר מתאריך 15.12.14
6268 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:35   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. כל מיני אשכנזים  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO
חבר מתאריך 1.9.11
19978 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:45   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. תגובה עלובה של גזען טיפוסי  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:47   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. נעלבת בצדק כי הוא לגלג עליך. אבל את תוכן התגובה לא הבנת...  
בתגובה להודעה מספר 47
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO
חבר מתאריך 1.9.11
19978 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:52   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
snare bass
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:22   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. תגובתך עלובה להחריד  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שירים-לחג
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:30   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. במחשבה שניה הצדק עמכם. מתנצל בפני הגולש.  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy
חבר מתאריך 17.2.15
26036 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    16:57   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. תגובה שוביניסטית כלפי גברים. אי אפשר לבקר אישה מבלי שיגידו שזה שובניזם?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
למה את\ה לא מתייחס\ת לנשים כמו לבני אדם רגילים, שאפשר לבקר אותם עניינית?


הליכוד זו המפלגה ששורפת הכי הרבה קולות לימין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avitano
חבר מתאריך 27.5.13
8355 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:09   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. כתבת יח''צ די הזויה יש לציין..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קסטור טרוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.12
1976 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:11   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. באמת לא ברור...  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gustav לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
16876 הודעות, 124 מדרגים, 244 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:13   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אנסטסיה אולי...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
33969 הודעות, 255 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:33   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אנסטסיה-אינסטלציה ראש ממשלה? מה אתה רוצה, שהיא תשפוך כוס מים על נשיא ארה''ב?  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
כי השירות החשאי של ארה"ב לא פריירים כמו משמר הכנסת שלנו, ואני לא מקנאה בה אם היא תעז.


אגב, אני כבר הרבה מאד זמן סקרנית לדעת מה עושה גברת אינסטלציה היום. איזה מעסיק יקבל אותה לעבודה אחרי מה שהיא עשתה בכנסת?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
16027 הודעות, 102 מדרגים, 198 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:51   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. וואו שפכה מים!  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
מצחיק שאת משתפת פעולה עם ההתבטאות המגעילה של טיבי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.02
33969 הודעות, 255 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    17:00   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. אני מבינה שאצלכם במקום העבודה השפרצת מים במקרה של חילוקי דיעות זה דבר שבשיגרה?  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
למה אני כל כך סקרנית לדעת מה קורה עם אנסטסיה מיכאלי? כי איזה מעסיק יקח את הסיכון שהיא תקבל את הג'ננה (או במילותיו של אחמד טיבי, נדפקה לה האינסטלציה) ותשפוך מים על החברים שלה בעבודה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gustav לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
16876 הודעות, 124 מדרגים, 244 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    15:14   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. תנשמי עמוק... קצת הומור  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
זה לא שכתבתי עורלה או משהו כזה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוויץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.11
6580 הודעות, 57 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:17   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אשה עם דעות ורצונות מסוכנים ואנטי ליברליים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רלוונטית יותר לתקופת סטאלין ושות' ומזל שאין לקוקו כזו שום סיכוי להתקרב להנהגת המדינה


ובכל מקרה, יש להחליף את שיטת השלטון בישראל באופן בהול.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדסי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.08
32377 הודעות, 180 מדרגים, 320 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:20   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אני אוהבת אותה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
9054 הודעות, 95 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:27   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אוהבת ? על שום מה ולמה ? איזו מין אהבה זאת ..?  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
26036 הודעות, 144 מדרגים, 268 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    16:55   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. מירב מיכאלי היא התגלמות הרשע הטהור ביותר שיכול לצאת מתורת השמאל השטנית  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  


הליכוד זו המפלגה ששורפת הכי הרבה קולות לימין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:21   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. כתבה די טובה שמתארת אותה היטב, ובעצם מסבירה למה היא לעולם לא תהיה ראש ממשלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 

(בהתיחס לאישיותה, לא לקונסטלציה הפוליטית).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
22487 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:23   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. מרגש שח''כ מיכאלי מוכנה להנהיג את המדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פשוט מרגש.

כמובן שלא קראתי את הכתבה הארוכה כאורך הגלות כיון שהח"כית הנכבדת לא מעניינת אותי בכלל, אבל הכותרת מרגשת ללא ספק. כנראה שהיא ח"כ יחידה במינה אם היא מוכנה להנהיג את המדינה, לא שמעתי הצהרה כזו כבר מזמן מח"כים.


נשיא מדינת ישראל: "בני עמי בחרו בדרך הטרור ואיבדו צלם אנוש"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rainmaker
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:27   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אישה בוודאי שיכולה להיות ראש ממשלת ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

אבל לא מירב מיכאלי חרוצה ושקדנית אבל קצת שטחית לטעמי.
חוץ מזה פמיניזם זה לא להדמות לגברים זה לממש את הפוטנציאל הנשי בכל תחום שהן תראנה לנכון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
9802 הודעות, 72 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:27   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. מירב מיכאלי אדם מאוסה עם דעות מסוכנות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חס ושלום אדם נוראי כמוה לתפקיד ראש ממשלת ישראל.

קומוניסטית אנרכיסטית כמוה שייכת לפח הזבל של ההיסטוריה עם סטאלין והוגו צ'אבז, לא לכנסת ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:30   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אנרכיסטית וחברת כנסת לא הולך יחד. מה עושה אותה אנרכיסטית ?  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
9802 הודעות, 72 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:34   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. הדעות שלה  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:34   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. שהן למשל ?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
ושוב , אנרכיזם שולל מבנים היררכיים במדינה , מה שעושה אתו הפוך מלהיות חבר כנסת.... היותה חברת כנסת שוללת את הטענה שהיא אנרכיסטית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
9802 הודעות, 72 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:53   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. המטרה מקדשת את האמצעים. העולם האופטימלי של מיכאלי, שפיר גלאון והג'מעה הוא אנרכי  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
לכן הפעילות שלהם לעולם תהיה העמקת שסעים ויצירת פירוד בכח.

לא ראיתי את מיכאלי יוצאת להפגנה נגד הבדואים שמתייחסים לנשים כאל חיות משק, סוחרים בהם ומעבידים אותם כסוסים. לא ראיתי אותה יוצאת נגד הדיכוי המטורף של נשים והומואים בחברה הערבית בישראל ועוד יותר במדינות האזור.

לא שמעתי ממנה מילה נגד הטרדות מיניות סיטונאיות של ערבים ומסתננים לדוגמה נגד יהודיות. למה? כי המטרה שלה היא לא שוויון מלא לנשים, המטרה שלה היא זעזוע של המערכות הקיימות עד לקריסתן "עולם ישן עדי יסוד נחרימה (ששונה מנחריבה) מצלצל מוכר?

וכיוון שהמטרה מקדשת את האמצעים היא וכל השמאל לא ילחמו בעד ה"ערכים" שלהם כשזה כולל רמז של ביקורת על ערבים או מהגרים נגיד כי זה פוגע במטרה הגדולה: לגרום להם להתקומם ולהרחיב את השסעים בחברה בעוד צעד לקראת אנרכיה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:19   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. כתבת הרבה סיסמאות ופתגמים, ואף אחד מהם לא מוכיח שהיא אנרכיסטית . נמשיך להמתין.  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
9802 הודעות, 72 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:26   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. don't hold your breath  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  
פעם פשוט היית בורח ונעלם עכשיו החלפת אסטרטגיה? סיסמאות ופתגמים? באמא'שך?

את העובדות אתה לא יכול לסתור ועם הכוונה אתה לא מנסה להתווכח כי העובדות בשטח מאששות את טענתי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:43   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. לא הבנתי. כתבת שהיא אנרכיסטית, ואז נתת הודעה שלמה שאין בה הוכחה  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
אחת שמוכיחה את הטענה שלך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
11518 הודעות, 57 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    15:16   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. תקרא שוב ותחזור אלינו  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  


צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.3.14
5756 הודעות, 44 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:38   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. לבל נשכח שכל המפלגה המשותפת נגד הממסד הישראלי  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
והן עדיין חלק ממנו.
אכן הדיסוננס הוא מנת חלקו של השמאל בארץ איך שלא נסתכל על זה.


"שבו האובדים מארץ אשור והנידחים מארץ מצרים״ ולא רק אלה שמיים וארץ מתגאים בו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הייזנברג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.14
6268 הודעות, 112 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:37   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. תפרט קצת יותר, פעם אחת נסה לנפק דעות מנומקות  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אדריכל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.14
1462 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    17:02   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. טעות בידיך  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
ראה מקרה סתיו שפיר!


אדריכלות בע"מ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.08
42585 הודעות, 309 מדרגים, 589 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:32   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. שהשמאל ימשיך בהזיות, והימין ינהל את המדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
צריך להתייחס לשמאל, כאל ילד חולה ומוגבל במשפחה, אין מה לעשות.


תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:32   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. הקטע הוא שהימין לא באמת מנהל את המדינה , הימין הוא סה''כ אופוזיציה נצחית ,  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
גם כשהוא לכאורה בשלטון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:35   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. גם לא השמאל.. אלו שמתפעלים אתכם הם לא סוציאליסטים.  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:36   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מי מתפעל אותנו ?  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:38   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. לא יודע. אבל אתם פועלים בניגוד למה שהשמאל שואף אליו ובניגוד למה שטוב לקיומכם.  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
שים לב להבדל בין השמאל של קום המדינה לבינכם.. זה שמיים וארץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:41   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. לא הבנתי. נסה להסביר שוב מי מתפעל אותי (חוץ מהילדים שלי ללא הפסקה).  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:43   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. בין השאר, כנראה מי שנותן כסף (ולפני שתקפוץ זה לא כסף שמגיע אליך).  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:44   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. נו , אז אם זה לא מגיע אליי אז מי מתפעל אותי ?  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:33   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. אלו שמרוויחים מכך.. עכשיו תחפש מי מרוויח מכך שאתה מתופעל מבלי שיש לך ספק.  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
ולמה הם לא יכולים לתפעל ימנים שיש להם ספק...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:50   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. בלה בלה בלה. לך תשאל את מי שמתפעל אותך למה הוא התכוון, כנראה לא  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
הסביר לך טוב את מה שניסית להעביר כאן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
18058 הודעות, 91 מדרגים, 180 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:36   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. כלומר השמאל אחראי לתסכול ולסבל של העם הפלסטיני?  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:37   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. חיחיחיחיחיחייחחחחחחח  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
גדול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Derner
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:37   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. חלקית בהחלט , אבל הם האחראים העיקריים לסבלם.  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:40   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. השמאל אחראי לכל. תראה איך 5 חכי''ם של מרץ מנהלים את המדינה...  
בתגובה להודעה מספר 36
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:42   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. פששששש ביגי, אתה מחליד... הוא נתן פאנצ' יפה לדרנר.  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
ואתה מתייחס לתגובה שלו ברצינות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:46   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. ככה מתגלגלת אי הבנה של אירוניה  
בתגובה להודעה מספר 44
 


דרנר לגלג על הימין שכל הזמן מקטר שהשמאל שולט. ה"פאנץ'" כפי שקראת לו נבע מאי הבנה (אולי הוא חלוד?) ואני החריתי החזקתי באירוניה משלי.

אז אולי כולנו צריכים להצטייד בנוזל נגד חלודה, כדי שהכל יבריק, ואז נבין את הלגלוג על לגלוג על לגלוג על לגלוג... חד גדיא, חד גדיא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:54   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. סססססססס אחתו... השנים דופקות בדלת במקום שמשחיז הסכינים ידפוק.  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
givoni לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.09
6341 הודעות, 118 מדרגים, 231 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:47   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. תגובות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
א. השיח הציבורי המתלהם? מה עם מסע הציד נגד השרה מירי רגב (שמגיע לרדיפה אישית, וגלגולה בזפת ונוצות ע"י השמאל ועד לאיום פיזי של שחקנים מתפרעים)?

ב.מלחמתה של מירב מיכאלי בכאוס בדרכים הינו צביעות לשמה. השר כץ עשה ועושה יותר מכל קודמיו אי פעם בתפקיד. מובן מאליו שלעתים יש תקופות מצוקה של פקקים ולראיה, רחוב יפו בירושלים שהיה מושבת תקופה ארוכה בשל הקמת הרכבת הקלה וגרם לסבל רב לעסקים מסביב. אולם היום, הבעיות נפתרו, המדרחוב גדל, ובעלי העסקים נושמים לרווחה שוב. גם בתל אביב, ברגע שתחל הרכבת לעבוד, תהיה רווחה לציבור. כל הפעולות הנוכחיות נוצרו כדי להקל על התחבורה. מירב מיכאלי רואה רק לטווח קצר. הרכבות בארץ מגדילות את כמות נוסעיהן במאות אלפי נוסעים מידי שנה ובעקביות.

ג. כיום, נסיעה של כמה נוסעים תחת מכונית פרטית הינה בעייתית לא בגלל רשיון הסעה אלא בגלל ביטוח. אם מישהו מסיע קבוצת אנשים ויש תאונה והם נפגעים, אין לנהג כל ביטוח לעמוד מול תביעות הנוסעים הנפגעים. מירב בעניין זה פשוט בורה. ומה עם פגיעה אנושה בפרנסת נהגי המוניות? למה מותר לקחת מהם את המעט שיש? היא שמדברת בשם הסוציאליזם מטיפה לפגיעה בפרנסה של אנשים ששילמו רשיונות ורכשו מוניות.

ד. השינוי בתחבורה יעבוד רק עם השלמת הפרויקטים האדירים שממשלת נתניהו עושה לטובת ולרווחת הציבור. צריך להיות עיוור כדי לא לראות שביבי בונה כאן אימפריה. כל מדינה חזקה מאז המהפכה התעשייתית התאפיינה בתחבורה נורמלית. סוף סוף ממשלות ביבי שברו את המונופלים הארורים של אגד ודן, וראה איזה פלא, מחירי התחבורה הציבורית ירדו בשליש, ובסה"כ יש תחרות בין ציי אוטובוסים שונים.

ה. חוסר הבטחון ברחובות? וכי בתקופת אוסלו הארורה, היה יותר בטחון? לפחות היום, המחבלים רצים עם סכין ברחוב, ולא עם חבילות נפץ על גבם ובטנם. הכל יחסי בחיים, ולעולם לא נשכח את זה שהשמאל לעג לאזהרות הימין והתחלנו מתפוצצים ברחובות ובקניונים עוד בתקופת רבין/פרס, מיד עם חתימת הסכם אוסלו. לעולם לא נפסיק להזכיר זאת לשמאל הישראלי הסהרורי.

ו. הטיעון שביבי מסכן את היחסים עם ארה"ב לא עומד במבחן המציאות. דווקא עמידה על האינטרסים הישראלים, למרות ההצגה של "מתח ביחסים" וההסתה של השמאל בעניין (והוספת שמן למדורות) עזרה להעביר את תקופת ביבי-אובמה בשלום למרות צעקות הגוועלד של השמאל. בקיצור, השמים לא התמוטטו. גם הסכם המענקים המוגדל עם ארה"ב מוכיח כי תרומת ישראל לכלכלה האמריקאית ולצבא/מודיעין האמריקאיים היא שווה כל דולר שהם נותנים לישראל.

ז. "השם הגרוע של ישראל" כל כך גדל עד שכל העולם מתייצב לקשור קשרים תרבותיים כלכליים בטחוניים ותעשייתיים עם ישראל. פשוט לא להאמין כמה מירב מיכאלי עיוורת.

ח. "הממשלה הזאת עושה לנו הפרד ומשול וקורעת אותנו מבפנים. זה הכי עצוב והכי מסוכן לנו" - סליחה מירב, שכחת מה ממשלת אוסלו עשתה לנו? הימין כיבד את החלטות הממשלה למרות שהיו בזכות קולות הערבים, אז עכשיו שהשמאל יואיל ויתגבר על "הקריעה" שביבי עושה להם כל יום ויום.

ט.ביבי הפר את החוזה בין הממשלה לאזרחיה? אלוהים עדי שלא הצבעתי לביבי במערכות הבחירות האחרונות אבל ביבי הוביל את המדינה לרמת חיים ששווה לגרמניה או אנגלית לאחר שתחת ממשלת המערך זכינו להיות מדינת עולם שלישית מוגבלת, שהתמ"ג שלה שליש מהיום, וחובות המדינה עד השמים (עד הנכדים שלנו) ושהכל מתנהל בה בפרוטקציות או פנקס אדום... (לא נוח לשמאל לזכור שניהל כאן שלטון אימים של פרוטקציות ושחיתות, ולא שלליכוד אין פרשיות שחיתות, לאף אחד אין מונופול על צדקנות).

י. מקצועות נשיים בצה"ל? עם כל הכבוד למירב מיכאלי יש מקצועות שיפה להם מקצוע גברי בלבד. נשים לא צריכות לזחול בבוץ, עם סכין בין השיניים, תוך סכנה להיחטף או להיפגע. מספיק שיש לנו גברים נכים ופצועים, לא צריך לדחוף נשים לתפקידים הללו.

יא. הנטיה לדבר בלשון נקבה ולא זכר, הינה גחמה מטומטמת של פמיניסטית קיצונית.

זה רק חלק מהדברים שיש לי לומר אל מירב ואני כבר עייף מזה, זה לא יעזור....
כך או כך, מוטב לה להתעסק במעונות של נשים שנאנסו מאשר לנסות להיות ראשת ממשלה בלי שיש לה שום הבנה ושום כשרון לכך.

Thats all folks



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yanshoof לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.10.07
28136 הודעות, 153 מדרגים, 279 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:48   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. נדמה לי שבאחת מתוכניות הסטירה של ליאור שליין מצב האומה התארח ראש הממשלה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ובבעקיצה. הוא אמר לליאור שליין שעלול להיות מצב שהוא יצטרך להתרגל לתואר אשת ראש הממשלה.. נראה שמישהוא לקח את זה ברצינות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
snare bass
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:52   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. היא מחרטטת בשני נושאים עיקריים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
1. בנושאי המגדר והאפליה השוביניסטית
2. ההגנה על אתי עלון ופשעי נשים באופן כללי

ואת שני הנושאים או שתי הנקודות אני אנמק ואסביר.


יש לי חברה בפייסבוק ד"ר תמר עילם גינדין, לשונאית ומומחית לתרבות
איראן ופרס (התקופה לפני שאיראן נקראה איראן אלא נקראה פשוט בשם פרס).
היא שולטת בשפות רבות והיא בעצמה, שהיא מעין פמיניסטית או על גבול הפמיניסטית (בכל מקרה היא אנטי שוביניזם מוחלט ומוצהר)
כתבה מפורשות שאין בשפה שום דבר שהופך חברה לשוביניסטית או שוויונית.

היא מביאה שתי דוגמאות, השפה הגרוזינית והשפות הגרמניות (גרמנית, הולנדית,
שבדית, דנית, נורבגית).
השפה הגרוזינית היא השפה הכי פחות מגדרית שיש. אין שם הבדל בין זכר לנקבה
לא בשמות עצם ולא בהטיית הפעלים ולא בכלום.
האם גיאורגיה, היא גרוזיה לשעבר, היא מדינה שוויונית מגדרית?
נא באוזן. היא מדינה שוביניסטית להחריד. ממדינות העולם הראשון והשני
היא אולי המדינה הכי שוביניסטית שיש.

מנגד, משפחת השפות הגרמניות היא כן משפחת שפות שיש בהן הבדל בין זכר לנקבה בשמות עצם וכן בחלק משמות המקצועות (כמו באנגלית שהיא חלק
מהמשפחה הזו דייל ודיילת או שחקן ושחקנית הן מלים שונות לזכר ולנקבה)
וראו זה פלא, מדינות סקנדינביה הן המדינות הכי שוויוניות בכל רחבי
תבל בהבט המגדרי.


ולפשיעת נשים.
נשים לא מקבלות עונש כבד יותר מגברים בישראל, חד משמעית וחד וחלק.
הדוגמא של אתי אלון קיצונית ונדירה ולמען האמת לא היה אף פעם גבר שגנב,
חוץ מבן ציון, בנק שלם.
אתי אלון הרסה חייהם של עשרות אנשים שכל הונם היה בבנק והם קבלו רק אחרי
כמה חודשים טובים רק חלק מהכסף.
היו אנשים שהיו צריכים את הכסף לקנות דירה לילדיהם או להקים עסק והכל
התמוטט לנגד עיניהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    11:56   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. פוסט מעולה.  
בתגובה להודעה מספר 53
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
2923 הודעות, 35 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:47   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. לא לגמרי משכנע  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
כמובן שמידת השובינסטיות של חברה נקבעת על ידי השפעות היסטוריות ותרבותיות אחרות.

אבל מחקרים כבר כן הוכיחו שלמגדר של מילה יש השפעה על תפיסתה בעיניי הציבור. למשל גשר "זכר" בגרמנית הביא לאסוציאציות ושמות תואר של חוזק לעומת בספרדית שהוא שם עצם בנקבה שהביא לדימוי שלילי וחלש יותר.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Grammatical_gender

עם כל הכבוד לשפות הגרמאניות אין בהן הבדלה גדולה למגדר כמו שיש בשפות השמיות, שבהן כל הפעלים הציווים ושמות התואר נבדלים על פי מגדר. עד כדי כך שקבוצת רבים של נשים וגברים נקראת בלשון זכר.

ייתכן מאוד שמחקר מקיף היה מגיע למסקנה דומה שאין השפעה. אבל לומר שאין מתאם תוך הבאת שתי דוגמאות, ניתן להפריך בקלות על ידי שתי דוגמאות נגדיות .
באנגלית אין מגדר בכלל למעט כמה שמות מקצועות =חברה פלורליסטית.
בערבית יש מגדר בכל רבדי השפה = חברה שוביניסטית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
snare bass
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    13:08   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. השפה הכי פחות מגדרית בעולם היא הגרוזינית  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
אני סומך כאן על הלשונאית ד"ר תמר עילם גינדין.
וגרוזיה היא מדינה מאוד שוביניסטית.

עברית היא שפה שמית ואנו לאין שיעור אבל לאין שיעור פחות שוביניסטים
מארצות ערב. גם בתוך ישראל המגזר הערבי הרבה יותר שוביניסטי מהיהודים.
ואצלם אם אינני טועה (בשפה הערבית) הטיית הפעלים בלשון נקבה זהה להטיית
הפעלים בזכר. אבל גם אם יש הבדל כמו בעברית עדיין היהודים בכל העולם וקל
וחומר בישראל הם לאין שיעור פחות שוביניסטים מהערבים.

האנגלית היא יוצאת הדופן מבין כמעט 20 השפות של משפחת השפות הגרמניות.
השפות הן: גרמנית, אנגלית, יידיש, נורבגית, שבדית, איסלנדית, אורי (ניב
של חלק מקנטוני שווייץ), הולנדית, פלמית, אפריקאנס (השפה של הלבנים המקוריים בדרום אפריקה) ועוד כמה דיאלקטים.
בכל מקרה השפות הגרמניות שאינן אנגלית יש בהן יותר הבחנה בין זכר לנקבה.
וראה זה פלא, המדינות העיקריות שדוברות אותן, הולנד, שבדיה, נורבגיה ואיסלנד הן אולטרה ליברליות ושוויוניות מגדרית.


אז חאלס עם הויכוח, מה עוד שביג ג'ו שבד"כ רק מתווכח נתן לי לייק גדול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
2923 הודעות, 35 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    13:19   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. גם הד''ר הנכבדה בוודאי תסכים לשמוע דעות אחרות  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
* אני לא ביגי למרות שאני לרוב מסכים איתו
* כמובן שערבית יש בה מגדר בדיוק כמו בעברית בכל רבדי השפה אז אתה טועה.
* בכל השפות הגרמאניות המגדר הרבה הרבה פחות משמעותי מאשר בעברית.
* אשמח להתווכח מול מחקרים ולא מול דוגמאות בודדות שלא בהכרח מעידות על הכלל.
* כבר אמרתי שהמגדר בשפה הוא לא מה שייקבע האם חברה היא שוביניסטית או לא.
אבל כן יש השפעה לשפה ולו מינימלית על בני האדם הדוברים אותה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
snare bass
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    17:18   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. האם הטיית הפעלים בערבית שונה בין זכר לנקבה?  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
אתה גם לא מביא שמץ הוכחה לטענות שלך.
אני (ותמר עילם גינדין) ובתמיכתו של אולי גדול המתווכחים בפורום,
מביאים טעונים ומנסים להוכיח.
אתה, כלום, סתם מתווכח לשם הויכוח.


וכמדומני שבערבית אין הבדל בהטיית הפועל בין זכר לנקבה.
בעברית אשה אומרת אני הולכת וגבר אומר אני הולך.
בעברית לאשה אומרים את שומעת ולגבר אומרים אתה שומע.

אם אינני טועה בערבית רק למלת הייחוס (את, אתה וכו') יש הבדל בין זכר
לנקבה אבל לא בהטיית הפעלים.
אם צדקתי זה עוד יותר מחזק את הטענה שהבדלים מגדריים לשוניים הם לא אלו
שהופכים את הדוברים בשפה ליותר שוביניסטים או לפחות שוביניסטים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור_יקרות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.07
55618 הודעות, 311 מדרגים, 544 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:04   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. עדיף את מירי רגב שכונה כפיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ajami לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.14
7475 הודעות, 104 מדרגים, 206 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:44   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. שרת התרבוש אה?  
בתגובה להודעה מספר 57
 

דוקא ממך ציפיתי שתדע שהתרבוש (פס) היה חלק מתהליך ההתמערבות של האימפריה העות'מאנית.
מה שמכונה defensive developmentalism.

אבל התרבוש הוא "מזרחי" ולכן בעיניך הוא מושא ללעג.
אני גם לא מצפה שתענה, אתה הרי אף פעם לא מגיב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spike לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.14
10134 הודעות, 31 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:07   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. אני יודע איזה חוק ראשון היא תעביר, עם כל הדעות הפימניסטיות שלה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZOG לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.16
4334 הודעות, 46 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:07   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. סוג של טראמפ פמיניסטי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בלתי צפוייה אגרסיבית מייצרת כותרות.
עם קצת מודעות עצמית היא לא היתה מעיזה להגיד שהיא שואפת לראשות ממשלה. בתור מי שנלחמת מדם ליבה בעבור מיעוטים או אוכלוסיות חלשות הקול שלה חשוב גם אם קצת מוזר. אבל מעצם היותם של המיעוטים האלה מיעוט לא ניתן לנצח איתם בחירות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ariel99 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.14
9278 הודעות, 49 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:08   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. איזה מדינה היא/הוא מוכנה/מוכן להנהיג?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


שר ההקדשים המצרי מחמוד זקזוק: "האסלאם התפשט ברחבי העולם במשך 1,300 שנים מבלי שהיו לו מיקרופונים"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
44886 הודעות, 145 מדרגים, 279 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    17:32   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. זה לא מייצג אותה  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
http://imagizer.imageshack.com/img924/2339/dsqXew.png

וכנראה גם צהללא מייצג
מיכאלי נגד גיוס

https://youtu.be/vPjHULuCmQk


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עכביש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.15
9023 הודעות, 78 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:16   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. מי שכותב ברזומה שלו שהיה ראשג''ד בצופים , כנראה לא עשה כלום בחיים שלו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ערכתי לאחרונה בתאריך 24.09.16 בשעה 12:22 בברכה, עכביש
 
הדעות שלה הם אנרכיסטיות כדוגמת סתיו שפיר ויוסי יונה.

אוי לנו שאנשים כאלה רואים עצמם כראשי המדינה.
מראה שהתדרדרנו מאוד שאנשים ממוצעים מינוס רואים עצמם בראשות המדינה.

אחרי בחירתה לכנסת התמתנה כמו סתיו שפיר בדעות שלה כדי לא לפגוע במפלגה, היא אחרון הציוניות מהמחנה הציוני.
אפשר להניח שציונות מעלה בה גועל.
אבל בוודאי שהיא לא תודה בזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בראבאס
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:27   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. אפילו אם מיכאלי הייתה פי 10 יותר רציונלית/קרת רוח/בעלת גמישות מחשבתית/צנועה/אינטיליגנטית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היא לא הייתה מגיעה לקרסוליים של נתניהו

מיכאלי היא כמו סרדינה שסובלת משיגעון גדלות שרוצה להחליף לוויתן כחול בהנהגה

רמת הטמטום של שמאלני ארצנו הסהרוריים, שניה רק ליומרנות חסרת הגבולות שלהם....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.3.14
5756 הודעות, 44 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:43   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. שמח שיצרתי דיון פורה, פרגנו בדירוג חברים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה.


"שבו האובדים מארץ אשור והנידחים מארץ מצרים״ ולא רק אלה שמיים וארץ מתגאים בו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
2923 הודעות, 35 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:54   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. חיובי :)  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
PREACHERS
חבר מתאריך 13.10.15
185 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:44   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. איזה מזל שהיא מוכנה.. לא ידעתי איך לבקש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חי בכרם
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:45   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. עקומה כל כך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במידה ומיכאלי תהיי ראשת ממשלה אני עוזב את הארץ לגמריי . אפילו סצחוק אסור לחשוב על המחשבה הזאת לא סובל אותה היא כמו גלאון ושו'ת .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה
חבר מתאריך 13.1.15
44886 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:48   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. יכולה ומוכנה להנהיג את הטירוף שלה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
salo
חבר מתאריך 11.10.15
1666 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:52   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. אם הייתי ערבי ומירב מיכאלי הייתה נבחרת לראשות הממשלה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
באותו יום הייתי מנסה לכבוש את כל הארץ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mifune
חבר מתאריך 16.4.02
17923 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:58   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. ROTFSMP !!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


|| לקצץ את תקציב הבטחון || למינים ולמלשינים אל תהי תקווה ||


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהודברח
חבר מתאריך 9.5.07
19839 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    12:58   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. אתנחתא קומית לשבת, נחמד!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צריח
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    13:01   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. ביום שהפימיניסטית הראדיקלית הזאת תיבחר לראש ממשלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני מציע לכל הגברים להניח את נשקם ולתת לנשים לצאת למלחמות במקומנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aviramof
חבר מתאריך 8.1.13
205 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    13:01   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. ואללה זאת הבדיחה הכי טובה ששמעתי השנה תודה רבה לך גבר.:)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Emerick
חבר מתאריך 8.8.16
7508 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    13:16   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. מה לעשות , מקבילה גברית שלה כבר היה מועמד טבעי למשרה הרמה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

חוץ מזה שמגיע לה , ברמה המוסרית, מכיוון שדמה של סביה הותר על ידי הממסד.


חשבון זה הינו סאטירי. יתכן וחלק מהתגובות יכילו מידע לא מדויק ו/או שגוי.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz
חבר מתאריך 7.5.07
99460 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    13:26   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. אני מעדיף לקרוא מודעות אבל מאשר את הכתבה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עריכה לאחר מבט בתגובות...אני מתפלא שהיא מעניינת אתכם...


https://www.thcendcbd.com/


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
macabia
חבר מתאריך 6.2.03
2661 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    13:30   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. כן, כשיצמח לי שיער בכף היד  
בתגובה להודעה מספר 0
 

הזוי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank
חבר מתאריך 2.10.07
9577 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    13:37   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. מוותרים על התענוג, תודה ושלום  
בתגובה להודעה מספר 0
 


תחשוב טוב יהיה טוב!!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
barry white
חבר מתאריך 31.5.12
17221 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    13:45   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. ראשת ממשלה שלעיתים מורידה את חולצתה בשידור - זו ראשת הממשלה שלי!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



|----| "הוי ארצי מולדתי, את הולכת פייפן..."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Z-L
חבר מתאריך 26.1.06
18512 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    15:11   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. לפורום ''שגעון גדלות''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
35208 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    15:25   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. אג'נדה יש לה, אני מעדיף אותה על מירי רגב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


אלה החלטות/דילים לגיטימי שראש ממשלה יעשה בלי לשתף את הקבינט?ואת מע' הביטחון?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
marko
חבר מתאריך 19.2.08
6483 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    15:47   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. בוז'י, ציפי, מיכאלי...עם כאלה מתמודדים גם דחליל בראשות הליכוד יהיה ראש ממשלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MadMax
חבר מתאריך 16.8.05
15581 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    16:25   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. שר הביטחון רובן, שר האוצר יוסי יונה שר החינוך וספורט בעלול, שרת פנים סתיו שפיר  
בתגובה להודעה מספר 0
 


אי שפיות: לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות/ אלברט אינשטיין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy
חבר מתאריך 17.2.15
26036 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    16:49   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. חחח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אולי במדינה הפרטנרית


הליכוד זו המפלגה ששורפת הכי הרבה קולות לימין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש
חבר מתאריך 8.9.16
7555 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    16:54   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. עצוב שבגלל האינפנטיליות המדינית שלהם לא ניתן להצביע לשמאל כדי להעניש את הימין.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


רילי? גם אצלכם השמאל מנסה לבטל את רצון הבוחר באמצעות אנשיו בקרב גורמי החקירה והמשפט? ואללה me too#


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy
חבר מתאריך 17.2.15
26036 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    17:02   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. אני אומר את זה כל הזמן - כל עוד מפלגות השמאל לא יתמכו בישראל במקום בפרטנרים, ימשיכו לשרת  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  
את האינטרסים של אויבינו, ולציית לאדונים באירופה ובבית הלבן - אין להן סיכוי להיבחר. עם ישראל לא רוצה להיות במדינת חסות של האיחוד האירופי, ובטח לא להיות מושמד על מזבח ההומניות של השמאל ע"י הפרטנרים שלהם.

בכל מקרה, יש בזה גם משהו טוב. נניח והיתה מפלגת שמאל שתומכת בישראל ולא בפרטנרים, אז העם עוד היה מצביע לה - ואז היו מצליחים ליישם את הרוע שלהם בשאר הנושאים (סוציאליזם, פמיניזם, סתימת פיות בשם הפוליטיקלי קורקט וכו'), שזה מה שקורה למשל אצל האדונים שלהם בארה"ב ואירופה.

במובן מסוים, התמיכה של מפלגות השמאל באויב מציל אותנו משלטון אימים שלהן.


הליכוד זו המפלגה ששורפת הכי הרבה קולות לימין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Avi139
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    16:59   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. בדיחה עצובה... כבר בוזי ושלי עדיפים... חחח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין מנהיגים במחנה הציוני ובכל השמאל, אז שיפסיקו לקשקש...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy
חבר מתאריך 17.2.15
26036 הודעות
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    17:04   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. זה לא משנה. ציפי כבר עובדת שם תקופה על השמדת המפלגה, אין להם סיכוי בלי קשר למנהיג  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  


הליכוד זו המפלגה ששורפת הכי הרבה קולות לימין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
snare bass
גולש אורח
יום שבת כ''א באלול תשע''ו    18:21   24.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. בבקשה, נא להחזיר לפורום סקופים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
33079 הודעות
יום ראשון כ''ב באלול תשע''ו    08:20   25.09.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. לא ברור מי יותר הזויה-מיכאלי או גלאון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


"חיינו הממהרים וחיינו העוברים לאט. דרך שתי נקודות עובר רק קו ישר אחד".{י.עמיחי}


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות