גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #23412 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 23412   
דוידזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.3.08
145943 הודעות, 537 מדרגים, 976 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''א בטבת תשע''ז    14:05   09.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ח''כ אמיר אוחנה (ליכוד): ''חושש שחיילים ואזרחים יחששו לירות'' - וידיאו בלינק  

 
  

ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד) מבקש בעקבות הפיגוע אתמול בארמון הנציב להעניק גיבוי למי שמשתמש בנשק כראוי בזירת פיגוע.
חזקי ברוך , י"א בטבת תשע"ז 09/01/17 13:10

ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד), יוצא השב"כ וחבר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, מתייחס בצהריים (שני) לחיסול המחבל בפיגוע הדריסה הרצחני בארמון הנציב.

"אני משתתף בצערם של המשפחות ומאחל החלמה מהירה לפצועים", פתח אוחנה. "כל חייל וחיילת זה עולם ומלואו. אני רוצה לשבח את האזרח שהיה הראשון שירה במחבל ולעודד אזרחים נושאי נשק לעשות שימוש ולא לחשוש. אני מצד שני אתן להם גיבוי במידה ויהיה שימוש מושכל, כפי שעשו אזרחים רבים בשנים האחרונות. להבדיל מפגועי המשאית בברלין או בניס שם לקח זמן רב עד שנטרלו את המחבל כי להם אין אזרחים נושאי נשק ולכן גם מספר הנפגעים היה רב - האזרח שירה אמש במחבל חסך חיי אדם".

ח"כ אוחנה התייחס גם לתמונות בריחת החיילים "למפקד בה"ד 1 יש יתרון עליי כי הוא דיבר עם החיילים ואני לא. ראיתי את הסרטון וטיבם של סרטונים שהם מראים קטע מסוים וזווית מסוימת. אני לא רוצה לשפוט. אני כן רוצה לומר שיש חשש שאזרחים וחיילים שלא מקבלים גיבוי יחששו מלהשתמש בנשק. אני אפעל להחזיר את רוח הקרב לצה"ל אני רוצה לשאוף שמי שינטרל את האירוע הבא תוך חיסול המחבל יהיו חיילים".

"אני מעולם לא חשבתי שגל הטרור מאחורינו", אמר אוחנה, "כל עוד תימשך ההסתה בקרב הערבים בארץ ישראל, והיא ממשיכה כבר למעלה ממאה שנה יימשך גם הטרור. העולם הערבי והרוב המשפיע לא השכיל ולא הסכים עדין לקבל את קיומה של מדינת ישראל באזור הזה, ומנסה באלימות לסלק אותנו. זה לא יקרה".

"זה לא מספיק לכתר את השכונה ממנה יצא המחבל", הוסיף אוחנה." הצעדים שמערכת הביטחון נוקטת אינם מספיקים. אני הצעתי צעדים נוספים גם לראש הממשלה והשרים. שלושה צעדים ראשונים שצריך לעשות, חיסול המסיתים שמחוללים את ההסתה שמביאה את אותם צעירים לעשות פיגועים. חיסול של ראשי המסיתים מקרב הראשות הפלסטינית כמו שחיסלנו בעבר מחבלים, את אחמד יאסין. שנית, צריך להרוס את בתיהם של המחבלים במיידי ולא אחרי חודשים. להביא בולדוזר ותוך 24 שעות להוריד את הבית ורק אחרי זה להתמודד עם השאלות המשפטיות, אנחנו חייבים להחזיר את ההרתעה. והדבר השלישי זה לבנות ביהודה ושומרון כדי להראות להם שיש להם מה להפסיד. שאנחנו נמצא את המחיר שהטרור לא יוכל לגבות יותר אז אנחנו נטפל בטרור. אני מבטיח לך ולצופים שיש מחיר כזה רק שעדין לא גיבנו אותו".

לא ראינו את הח"כים הערבים מגנים את הפיגוע אמש?

"תשאל את הח"כים הערבים האם רצח הזוג הנקין או חטיפת ורציחתם של שלושת הנערים הם מעשה טרור. הם לא יסכימו לומר לך שמדובר במעשה טרור. הח"כים הערבים מדברים בערבית בשפה אחת ובשפה העברית בצורה אחרת. זו צביעות שמשותפת גם לרשות הפלסטינית. אני מגחך על מי שקורא להם פרטנר לשלום"

מקור: http://www.inn.co.il/News/News.aspx/337411



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אמירצ'וק! העיקר לא לפחד כלל... Big Joe 09.01.17 15:26 1

     
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות, 358 מדרגים, 432 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''א בטבת תשע''ז    15:26   09.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אמירצ'וק! העיקר לא לפחד כלל...  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות