גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #23788 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 23788   
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום ראשון ו' בניסן תשע''ז    19:22   02.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי –2הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATI  

 
  
בס"ד
‏02/04/2017
הצעה מעודכנת שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני 2הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATION
מעודכנת להיום ‏02/04/2017 16:38

הצעה זו נשלחה לרב חברי הכנסת כולל הסיעה המשותפת ולרב השרים היום.
כל מי שיכול להפיץ אותה בפייסבוק תורם למימושה. מי שיפיץ אותה גם בערבית וגם באנגלית תבוא עליו ברכה, מי שיכול לכתוב אותה בפייסבוק של מנהיגי הערבים הפלסטינים בערבית יעזור מאוד במימושה.

הנושא: הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני., 2הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATION, גם הפלסטינאים וגם ישראל, זו האפשרות היחידה שקיימת, הצעה שניתן להתחיל ביישומה מיידית ונותנת כבר היום תקווה חדשה ופתיחה דף חדש לערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית, בעזה, בישראל, לבנון, סוריה וירדן ובכל מקום בעולם לעתיד עם 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות גדולות יחסית ומשגשגות ופורחות ואשר יביאו לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם. הצעה שלא נוסתה אף פעם!
מדינות חדשות אלו שאני מכנה אותן מדינת פלסטין אש"ף ומדינת פלסטין עזה ואשר כל פלסטינאי בעולם יוכל לראות באחת מהן את ארץ הבית שלו ואם ירצה יוכל לקבל אזרחות ועזרה בדיור ובהקמת עסק ובעבודה בבניית התשתיות והמבנים במדינה החדשה.
הצעה שלדעתי תתקבל בחיוב על רב הפלסטינאים הן בגדה המערבית והן ברצועת עזה.
פירוט נימוקים והסברים למתווה המוצע:
נתוני רקע: המקור בויקיפדיה. המדינות הערביות והשטחים שלהן.
הגדה המערבית (5835 קמ"ר) מזרח ירושלים (70 קמ"ר), עזה 365 ( קמ"ר).

להלן נתוני מדינות ערב והשטחים שלהם בסוגריים בקמ"ר.
ערב הסעודית (2,149,690), סוריה(185,180 ), טורקיה (783,562 ), עיראק(438,317 ), מצרים (1,001,450), איראן (1,648,195), לוב(1,759,540), תוניסיה(27,830), מרוקו(446,550), אלג'יריה(2,381,741), ירדן(89,342), פקיסטן (796,095 ), אפגניסטן, (652,230),תימן (527,968), עומאן (309,500) איחוד האמירויות הערביות (83,600 ), סהרה המערבית (מרוקו) ((266,000 ,חצי האי סיני (60,000 קמ"ר),מדינת דעאש (בשיאה 250,000 כיום לפחות 50,000) , בחריין (760), קטר(11,586), לבנון ((10,400, כווית(17,818),
לדעתי למדינת פלסטין אש"פ החדשה כדאי לבדוק עם מצרים לגבי דרום סיני, עומאן, טורקיה, איראן, עירק, לוב, אלג'יריה,מרוקו, פקיסטן, אפגניסטן,
לדעתי למדינת פלסטין עזה החדשה כדאי לבדוק עם טורקיה, איראן, עירק, לוב, אלג'יריה מרוקו,פקיסטן, אפגניסטן,
המסקנה: ישנן מספר מדינות ערביות גדולות בשטחן שהשטח שלהן מגיע לפי 50 ויותר מהשטח הנדרש להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות בשטחיהן. כלומר השטח הנדרש להקמת מדינת פלסטין אחת בשטחיהן הוא מזערי יחסית לשטח שלהן, ולא יעלה על 2% משטחן, שטח שגודלו ומיקומו ייקבע במשא ומתן ביניהן הרשות הפלסטינאית או החמס, ואשר בדרך זו יאפשר לעם הפלסטיני לחיות בריבונות עצמאות ובשלום עם המדינות הסובבות אותו.

שלב א: אחרי קבלת ההצעה הרשות הפלסטינית בגדה המערבית ושלטון החמאס בעזה ידונו בהצעה באופן נפרד ובלתי תלוי, כאשר כל צד יוכל להחליט על פי שיקוליו אם הוא מקבל את ההצעה או לא. (באם ירצו לקבוע זאת באופן דמוקרטי יוכלו גם לעשות משאל עם בקרב האוכלוסיה הערבית פלסטינאית שבשטחו).
שלב ב: תיעשה פניה של הרשות הפלסטינית ושל שלטון החמאס בעזה לאותן מדינות ערב שנראה להן שהן יתאימו להם, וההצעה תעלה לדיון בכל מדינות ערב התומכות בהקמת מדינה פלסטינאית והמוכנות להקצות בתוכן שטח להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית אחת או שתיים נפרדות ובמהלך מו"מ עם הרשות הפלסטינית או עם שלטון החמס בעזה יוחלט על מיקום וגודל המדינות שיוקמו.
לאחר מכן יועברו הזכויות הריבוניות על השטחים שיוקצו לידי הרשות הפלסטינאית ולשלטון החמאס ברצועת עזה בהתאם.
2 המדינות הפלסטינאיות שיוקמו צריכות להיות נפרדות ורחוקות אחת מהשניה, וזאת על מנת למנוע סכסוכים וניסיונות השתלטות האחת על השניה וכן גבולותיהם חייבים להיות רחוקים מגבולות מדינה ישראל, על מנת למנוע מלחמה עתידית.
ההצעה תמנע המשך הסכסוך בין אש"ף לחמאס, היות ולכל אחד תהיה מדינה משלו.
לדוגמא: השטח שיוקצה למדינת פלסטין אש"פ ולמדינת פלסטין עזה יהיה כ 6000 - 10,000 קמ"ר בהתאם למה שיוסכם בין הצד הנותן את השטח לצד המקבל. (כלומר 2 המדינות הפלסטינאיות יכלול 12,000 – 20,000 קמ"ר.
שלב ג1: איסוף הכספים המיועדים לבניית תשתית ומבנים למדינות הנ"ל.
שלב ג2: שלב התכנון בבניית התשתיות והמבנים למדינות פלסטין אש"פ ופלסטין עזה ולאחר מכן שלב הביצוע של הקמת התשתיות, והקמת המבנים.
ביצוע שלב ג1 וג2 יעשה ע"י כל המדינות הערביות וכל המדינות בעולם שמוכנות ורוצות לתמוך בהקמת מדינת פלסטין ומדינת פלסטין עזה ריבוניות בשטח שהוקצה להם אם בתמיכה כספית או כל תמיכה אחרת.
מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין חמאס יהיו מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות ובלתי תלויות במדינת ישראל, ויוכלו לבנות נמל תעופה ואם יהיו לחוף הים יוכלו לבנות גם נמל ימי.
כל תושבי הגדה המערבית ומזרח ירושלים (השטח המכונה על ידי הפלסטינאים כשטח כבוש, שהוא מעבר לגבול ארץ ישראל בשנת 1967) יעברו למדינת פלסטין אש"פ, וכל הערבים ברצועת עזה יעברו למדינת פלסטין עזה, כאשר לכל אזרח פלסטיני תינתן הזכות להחליט באם רצונו לעבור למדינת פלסטין אש"פ או למדינת פלסטין חמאס, וכל הערבים הפלסטיניים שיקבלו אזרחות במדינת פלסטין אש"פ ובמדינת פלסטין עזה יקבלו לרשותם את כל נכסי הנדל"ן המיועד להם הכולל קרקע מבנים למגורים ועסקים בחינם, ובנוסף, או כפיצוי את הכסף שקיבלו עבור מכירת נכסיהם או הכסף שנקבע להם כפיצוי עבור עיקול או הלאמת של נכסיהם.
נ.ב. ערביי מזרח ירושליים יוכלו למכור את הנדל"ן שלהם ישירות למדינת ישראל ולקבל את התמורה הכספית מיד.
לכל אזרח של אחת המדינות הפלסטיניות שיש בידו אזרחות ישראלית תשלל ממנו האזרחות הישראלית ויחזיר את תעודת הזהות שלו לשלטונות מדינת ישראל.
שלב ד: כל הערבים הפלסטינאים הנמצאים בכל השטח שנכבש בשנת 1967 והכולל את הגדה המערבית ומזרח ירושלים יימכרו את הנדל"ן שברשותם לרשות הפלסטינאית, וכל הערבים הפלסטינאים ברצועת עזה יימכרו את הנדל"ן ברצועת עזה לשלטון החמאס. תושבים אשר יסרבו למכור את רכוש הנדל"ן שברשותם, כל הזכויות על רכוש הנדל"ן שברשותם יופקעו או יולאמו לטובת הרשות הפלסטינאית השולטת או לחמאס בעזה, וייקבע להם פיצוי כספי הולם עבור נכסי הנדל"ן, הכספים יועברו לרשותם של הערבים הפלסטינאים רק לאחר העברתם למדינות הפלסטיניות שיוקמו, וקבלת אזרחות של המדינה הפלסטינית בה יעדיפו לגור ולקבל מעמד של אזרח המדינה.
שלב ה: יעשה במקביל לשלב הקודם, כל הזכויות הריבוניות על הנדל"ן בגדה המערבית ובמזרח ירושלים שיימצאו בידי הרשות הפלסטינית לצד שלישי-המתווך שיהיה ארצות הברית וממנו זה יועברו למדינת ישראל תמורת סכום שיוסכם בין הצדדים במו"מ.
וכל הזכויות הריבוניות על הנדל"ן הנמצא ברצועת עזה שיהיה בידי שלטון החמאס יועברו לצד שלישי-המתווך שיהיה ארצות הברית וממנו יועברו לזכות מדינת ישראל תמורת סכום שיוסכם בין הצדדים במו"מ.
שלב ו: פינוי כל הערבים והפלסטינאים הנמצאים בשטחים שנכבשו במלחמת 1967, והכוללים את מזרח ירושלים והגדה המערבית וכן את כל הערבים בשטח רצועת עזה תחת שלטון החמאס, והעברתם למדינות הפלסטינאיות החדשות שיוקמו.
המו"מ בין ישראל לרשות הפלסטינית ולחמאס בעזה יעשה בלי כל תלות האחד בשני, כלומר, צד אחד יכול להסכים וצד שני יכול לא להסכים להצעה
המו"מ בין הרשות הפלסטינית למדינה שתקצה לה גודל שטח ומיקום על פי שיוסכם ביניהם במו"מ לא יהיה מותנה ותלוי בצורה כלשהי במה שיסוכם לגבי מדינת עזה חמאס לגבי גודל השטח והמיקום.
ברגע שתתקבל הריבונות על השטח המוקצה מטעם המדינה הערבית שתקצה את השטח לחמאס ו/או לרשות הפלסטינאית, יוכרז על הקמת המדינה הפלסטינאית ועל סיום הסכסוך ביניהם לבין ישראל ושאין להם כל תביעות או דרישות כלשהן ממדינת ישראל לגבי הריבונות והנדל"ן בגדה המערבית מזרח ירושלים ועזה.
כל אזרחי המדינות הפלסטינאיות החדשות שיוקמו יוכלו לבקר ולעלות לרגל לכל המקומות המקודשים למוסלמים שיישמרו, כולל מסגד אל אקצא ומערת המכפלה ועוד.
כל האסירים הפלסטיניים הביטחוניים במדינת ישראל ישוחררו למדינות פלסטין החדשות ויקבלו מעמד של אזרחי המדינה הפלסטינית שבה ייבחרו, עם כל ההטבות הנלוות כמו האזרחים האחרים.
מסגד אל אקצה יוכרז כמקום שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות כלומר שטחה של השגרירות שייך טריטוריאלית למדינה שבה היא נמצאת ישראל ולא למדינה שאותה היא מייצגת. עם זאת, לנציגות דיפלומטית יש חסינות דיפלומטית, ולכן ללא לא ניתן להיכנס לשטח השגרירות ללא היתר, אך עובדיה הדיפלומטים כפופים לחוקי המדינה בה היא נמצאת.
עם זאת שטח מסגד אל אקצה לא יכלול את כל השטח של הר הבית שהיום ניתן לביקורי אנשים מכל המדינות.
ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה.
למה זה הפתרון היחידי האפשרי?, ולמה דווקא עכשיו זה הזמן המתאים לעשות אותו?
לרשות הפלסטינית בגדה קיימות 2 אלטרנטיבות נוספות לפתרון זה:
1. לגבי הגדה המערבית :הקפאת המצב הקיים. בו לא קיימת מדינה פלסטינאית בגדה המערבית.
2. לגבי הגדה המערבית נניח ותהיה הקמת מדינה פלסטינאית בגדה המערבית.

לגבי עזה, יש רק אולטרנטיבה אחת:
3. השארת המצב הקיים לגבי עזה, לא יחול שום שינוי, והכל יישאר אותו הדבר.
.
גם הרשות הפלסטינאית וגם שלטון החמאס מבינים כיום כי המצב היום לא יוכל להימשך זמן רב, ותפרוץ מלחמה נוספת בטווח הקצר, אשר תשנה ותפגע ביישום ההצעה הניתנת בזה.
הקמת מדינה פלסטינאית בגדה המערבית תהפוך אותה למדינת עזה 2, תפתח חזית נוספת למלחמה נגד ישראל, הפלסטינאים יהיו מסוגרים ומוגבלים בתנועה, הערבים הפלסטינאים ימשיכו לחיות בעוני ובמחסור ובמחנות פליטים ללא תקווה לשינוי בשנים הבאות. יהיו בה מאבקי כח על השליטה בין חמאס לבין אש"פ, ובמקרה של מלחמה עם מדינת ישראל תכבוש הפעם את רצועת עזה ואת הגדה המערבית, ותוכרז ריבונות ישראלית על כל השטחים ה"כבושים" וכל המנהיגים והמחבלים יאסרו לתקופות ממושכות, בשטחים הללו ייושם משטר צבאי ישראלי שינהל את המדינה, יבוצעו בדיקות קפדניות ויוטל עוצר והמצב יחזור 50 שנה לאחור כפי שהיה בשנת 1967, ויותר גרוע.

למה להיכנס ליישום ההצעה דווקא עכשיו?
1. ההצעה הועלתה רק עכשיו ולא נוסתה אף פעם.
2. חלפו 50 שנים של ניסיון לעשות שלום בין מדינת ישראל לערבים הפלסטינאים מאז מלחמת ששת הימים ב 1967 .חלפו 24 שנים מאז הסכם אוסלו. האם זה לא מספיק? האם מצבם של הערבים הפלסטינאים בגדה המערבית או בעזה השתפר? אין לערבים הפלסטינים אפילו ניצוץ של תקווה כיום שמצבם ישתפר.
3. בכל רגע נתון יכולה לפרוץ מלחמה בין ישראל לשכנותיה, השלטון בגדה לא יציב, יש מלחמה על השלטון בין חמאס לעזה, דבר שלא ייתן יציבות ותוקף לאף הסכם בין הרשות הפלסטינאית למדינת ישראל.
4. בגדה המערבית ובעזה לא השלימו עד היום שמדינת ישראל היא מדינה היהודית היחידה שקיימת היום בעולם, ואין לנו ליהודים כל מדינה אחרת שנוכל לקרוא לה מולדתנו, היא המדינה שנועדה לקלוט את כל היהודים בעולם, שבה לא תהיה אנטישמיות, ושהשואה לא תחזור.
5. ברצועת עזה התושבים סובלים ממצור ממושך, מעוני, חוסר בחשמל, חוסר במים, התושבים מיואשים ואין להם כל תקווה, הם תלויים במדינת ישראל בתשתיות שלהם. ובאותו זמן צוברים ובונים נשק למלחמה הבאה נגד ישראל, שאם תפרוץ הפעם ישראל תכבוש את עזה, ואת החמאס ומנהיגיו היא תרסק.

ההצעה שאני מציע במידה ותתקבל ע"י הרשות הפלסטינאית וע"י שלטון החמאס בעזה תיתן לכל הערבים הפלסטינאים תקווה לסיום הסכסוך ולהקמת מדינת פלסטין ריבונית ועצמאית ש 140 מדינות בעולם ייתמכו בה ויעזרו בהקמת מדינות פלסטינאיות ריבוניות ועצמאיות. זה פתיחת דף חדש והתחלה חדשה טבור העם הפלסטינאי הנמצא בגדה המערבית במזרח ירושלים ובעזה, ובכל מקום בעולם.
הפתרון המוצע יהיה ללא שפיכות דמים יש פתרון שיביא לסיום הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים, פתרון שיגשים כמעט את כל משאלותיהם של הפלסטינאים להקמת מדינה (2 מדינות) פלסטינאית עצמאית ריבונית ומשגשגת ופורחת, שתביא לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.
זהו פתרון מחוץ למסגרת שעדיין לא נוסה ושהעיתוי להציעו עכשיו הוא המתאים ביותר, למי ששואף באמת להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית חופשית ועצמאית חדשה פורחת ומשגשגת ולהביא שלום למזרח התיכון .
לסיכום:
לסיכום מה שאני מנסה להסביר שאם הרשות הפלסטינית ואם שלטון החמאס בעזה יקבלו את ההצעה לפתרון המוצע הם יקבלו 2 מדינות פלסטינית ריבוניות עצמאיות , תוך זמן קצר יחסית שלא יהו תלויים בישראל על מגש של כסף ומימון חיצוני ללא שפיכות דמים ומניעת המשך הסבל לאורך הרבה שנים נוספות.
כל המימון והעזרה הנדרשת בהקמת המדינה הפלסטינאית, יהיה מימון חיצוני של מדינות ערב האחרות, וכל המדינות בעולם שתומכות ומוכנות לעזור בהקמת המדינה הפלסטינאית.
לכל הפלסטינאים המעוניינים לעבוד תהיה עבודה רבה ופרנסה בהקמת המדינה (2 מדינות) הפלסטינית ובניית התשתית.
המדינות הפלסטיניות שיוקמו לא יהיה להם גבול משותף עם מדינת ישראל.
לפלסטינאים תהיה תקווה כבר היום לעתיד טוב יותר, התחלה חדשה של בניית מדינת (מדינות) פלסטין החדשה, בשכנות למדינות ערביות מוסלמיות ידידותיות. יהיה להם נמל תעופה ויוכלו לטוס לכל מקום ללא מגבלות.
כל המקומות המקודשים לאיסלאם הנמצאים במדינת ישראל יישמרו, מסגד אל אקצה יהפוך ל שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות, ואזרחי מדינת פלסטין החדשה יוכלו לעלות לרגל אליהם, כשם שהמוסלמים עולים למכה.
מדינת ישראל תקבל ריבונות על כל שטחי ארץ ישראל מהים ועד הירדן, ובכך יסתיים הסכסוך הישראלי-פלסטיני.
הקמת 2 מדינות פלסטינאיות תתרום ליציבות במדינות הפלסטינאיות שיוקמו, מניעת סכסוך בין בין אש"פ לחמס על השליטה במדינות הפלסטיניות שיוקמו ולכל צד יש דרישות שונות ביחס למיקום ולגודל הנדרש על ידם, יחליטו הפלסטינאים בגדה ובעזה אם הם רוצים מדינה אחת גדולה או 2 מדינות קטנות יותר.
זהו הפתרון היחידי האפשרי להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית ועצמאית ולא ניתן לפתור את הבעיה בהקמת מדינה פלסטינאית בגדה ובעזה מהסיבה הבאה:
אני קורא לכל הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, ולמנהיגיהם, ולכל המדינות הערביות שמסביבנו להסכים לפתרון המוצע להם ובכך לתת תקווה כבר היום לעם הפלסטיני למדינה (2 מדינות) פלסטינית ולמנוע מהעם הפלסטיני שפיכות דמים ומצוקה וסבל לשנים רבות ללא שום תקווה לשינוי הצפויות להם באם לא יסכימו, כפי שסבלו ב 69 השנים האחרונות.
הפלסטינאים ו 22 המדינות הערביות מסביבנו צריכים לשקול את ההצעה ותנאיה בכובד ראש ובראש פתוח.
אני סבור שכדאי שכל הערבים בגדה ובעזה וכל אזרחי ישראל, גם היהודים וגם הערבים ישמעו אותו ויגיבו עליו.
העם היהודי והעם הפלסטינאי הינם בני דודים, כולנו צאצאים של אברהם אבינו, לכולנו יש אותו אלוקים שאליו אנחנו מתפללים יום יום, והגיע הזמן להפסקת שפיכות הדמים ולעשיית שלום אמיתי בינינו, ויתגשם הפסוק בתפילה : " עוֹשֶׂה שָׁלוֹם בִּמְרוֹמָיו הוּא יַעֲשֶׂה שָׁלוֹם עָלֵינוּ וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל וְעַל כָּל יוֹשְׁבֵי תֵּבֵל וְאִמְרוּ אָמֵן"
בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה,

נ.ב. אני רוצה להשאר בעילום שם, אינני רוצה פרסום.
נ.ב. הצעה זו תפורסם בזמן הקרוב באינטרנט




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  רעיון טוב להישאר בעילום שם... Big Joe 02.04.17 19:26 1
     הצעה מהפכנית שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני סמבת 05.04.17 09:41 2
  על כל הפלסטינים לדעת שיש אפשרות אחרת, אפשרות אחרת שתיתן להם תקוה כבר היום אם יאמצו אותה סמבת 05.04.17 16:52 3
  הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני מעודכנת ל ‏‏‏23/04/2017 סמבת 23.04.17 16:48 4
  הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני - 2 הצדדים ירויחו סמבת 24.04.17 17:34 5
  הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני מעודכנת ל ‏27/04/2017 סמבת 27.04.17 16:53 6
     מדיניות 2 מדינות ל 2 עמים הינה בלתי אפשרית, אינה מציאותית ואינה מעשית . סמבת 30.04.17 18:53 7
         הצעה שתביא לסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני - 2 הצדדים ירויחו - ‏‏‏01/05/2017 17:46 סמבת 01.05.17 18:02 8
             הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ''ר כל אחת סמבת 04.05.17 10:57 9
  הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ''ר כל אחת סמבת 04.05.17 22:28 10
     הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ''ר כל אחת סמבת 07.05.17 09:44 11
         יאללה זרמתי, אפשר לעשות לייק לעמוד שלך בפייסבוק? הרועה העיוור 09.05.17 21:07 12
             הצעה לשתביא לסיום הסכסוך הישראלי פלסטיני - מכתב לנשיא דונלד טראמפ - ‏17/05/2017 15:23 סמבת 17.05.17 16:06 13
                 סה''כ נשמע סבבה MAGEN DAVID 21.05.17 09:35 15
                     הצעה שתביא לסיום הסכסוך הפלסטיני - ישראלי. זו ההצעה היחידה האפשרית שניתנת למימוש כבר היום סמבת 21.05.17 21:01 16
  אהרון 5 יצא מהארון סוף סוף לא איזי בכלל 17.05.17 16:38 14
     מה חושב הנשיא דונלד טראמפ בנושא השלום? כיצד הוא יכול לפתור את הבעיה הפלסטינית-ישראלית? סמבת 23.05.17 18:55 17
         מה חושב הנשיא דונלד טראמפ בנושא השלום? כיצד הוא יכול לפתור את הבעיה הפלסטינית-ישראלית? סמבת 23.05.17 18:59 18
         מדינת ישראל מולדתו של העם היהודי מלפני 3000 שנה היא גופו ונשמתו של העם היהודי בכל העולם. סמבת 28.05.17 13:20 19
  העם היהודי כולו הוא נשמה אחת, ואילו ארץ ישראל השלימה הינה הגוף של אותה נשמה. סמבת 29.05.17 08:55 20

     
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות
יום ראשון ו' בניסן תשע''ז    19:26   02.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. רעיון טוב להישאר בעילום שם...  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום רביעי ט' בניסן תשע''ז    09:41   05.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. הצעה מהפכנית שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
בס"ד
‏05/04/2017 09:20
הצעה מהפכנית שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני

שלום לכל אזרחי העם הפלסטיני בכל מקום בעולם.

המנהיגים של הרשות הפלסטינאית בגדה ושל החמאס בעזה מוליכים אתכם שולל, הם מובילים אתכם בדרך ללא מוצא שלא נותנת תקווה לשינוי המצב, אם לא יחול שינוי תמשיכו לחיות בעוני, במחסור, חוסר עבודה ופרנסה עוד שנים רבות, חלקכם חיים בתנאים קשים בתוך מחנות פליטים, בצפיפות גדולה, קיימים מגבלות תנועה במעברי בדיקה של מדינת ישראל, אינכם חופשיים לנסוע לכל מקום עקב המגבלות. אין לכם שדה תעופה או נמל ימי שממנו הייתם יכולים להמריא לכל מקום בעולם. אתם חיים במצור.

יש אפשרות אחרת, אפשרות שתיתן לעם הפלסטיני בגדה המערבית ולעם הפלסטיני ברצועת עזה מדינה ריבונית, חופשית ועצמאית, שיכולה להיות פורחת ומשגשגת, לכל אחד מכם תהיה דירה שיקבל בחינם, ועבודה רבה ופרנסה, בהקמת 2 מדינות פלסטיניות חדשות ריבוניות ועצמאיות, אחת לתושבי הגדה בשליטת אש"פ ואחת בשליטת החמאס,2 מדינות פלסטיניות נפרדות, דבר שימנע סכסוך בין חמס לאש"פ ויקנה יציבות לשלטון, וזאת ניתן להשיג ללא שפיכות דמים, וללא שליטה ישראלית, מה שיביא לסיום הסכסוך הפלסטיני ישראלי, ויביא איתו תקווה לכל העם הפלסטיני בגדה המערבית, בעזה, במדינת ישראל, בלבנון, בסוריה, בירדן ובכל מקום בעולם, שיוכל לראות במדינות אלו את ביתו ויוכל לקבל שם אזרחות, וסיוע בדיור ובפרנסה לשנים רבות.

כל מה שאתם הפלסטינים בגדה צריכים לעשות על מנת להגיע לכך הוא לשכנע את מנהיגיכם בגדה ובעזה הוא שיש דרך אחרת, דרך שתיתן תקווה לשינוי עתידו של העם הפלסטיני בעתיד הקרוב, והדבר מותנה ויוכל להתגשם אך ורק אם מנהיגיכם יאמצו את הדרך האחרת שתוביל להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות ועצמאיות והבטחת פתיחת דף חדש לעם הפלסטיני.

פרטים תוכלו לראות באתר הבא:

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה,

נ.ב. אני רוצה להשאר בעילום שם, אינני רוצה פרסום.
נ.ב. אני מבקש מכל מי שיכול לעזור בפרסום והפצת המידע הזה בפייסבוק, בוואטסאפ, באינטרנט בקבוצות דיון,בכל אמצעי התקשורת בערוצי הרדיו ובטלויזיה ובעיתונות, כך שהמידע יגיע לכל אזרחי ישראל, לאזרחי הגדה ורצועת עזה הפלסטינים, ולמנהיגיהם, יעזור במימושה של הצעה זו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום רביעי ט' בניסן תשע''ז    16:52   05.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. על כל הפלסטינים לדעת שיש אפשרות אחרת, אפשרות אחרת שתיתן להם תקוה כבר היום אם יאמצו אותה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בס"ד
אני סבור שמרבית הפלסטינים בגדה ובעזה היו רוצים כבר שקט, מספיק להם עם מלחמות, עם עוני, סבל, חוסר עבודה ופרנסה, ללא תקווה לשינוי בשנים הקרובות, אך מנהיגיהם מוליכים אותם שולל והלכים בדרך ללא מוצא, ומשאירים אותם ללא תקווה, לכן על כל הפלסטינים לדעת שיש אפשרות אחרת, אפשרות אחרת שתיתן להם תקוה כבר היום אם יאמצו אותה והיא מוצעת בהצעה המפורטת.
זו הצעה שלא נוסתה עד היום והגיע הזמן לנסותה.
זו הצעה שגם הרשות הפלסטינאית וגם החמאס בעזה וגם ישראל ירוויחו, ויגמרו את הסכסוך ללא שפיכות דמים.
אני תקווה שהציבור הפלסטיני יבין שהדרך בה מוליכים אותו מנהיגיו היא דרך ללא מוצא, ללא תקווה לשינוי, ויבין כי האפשרות היחידה להביא את התקווה היא בשינוי המדיניות של מנהיגיו וידע לדחוף את העניין ולהביא זאת למודעות של של כלל הציבור הפלסטיני.
עד כה בצעה מדינת ישראל 2 טעויות קריטיות במדיניות שלה כלפי הפלסטינים, שעלו לה בנפגעים רבים וגם גרמו לנפגעים רבים בקרב הערבים הפלסטינים, והם:

1. הסכם אוסלו.
2. התנתקות מעזה.

בא נמנע לעשות עכשיו את הטעות הקריטית השלישית, והיא מתן ריבונות לפלסטינאים על שטח כלשהו בגדה המערבית.

הדבר הוסבר היטב בהצעתי, אבל דבר אחד אומר, מדינת פלסטין בגדה המערבית תהפוך למדינת עזה 2.

פרטים תוכלו לראות באתר הבא:

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml


נ.ב. אני מבקש מכל מי שיכול לעזור בפרסום והפצת המידע הזה בפייסבוק, בוואטסאפ, בטוויוטר, באינטרנט בקבוצות דיון,בכל אמצעי התקשורת בערוצי הרדיו ובטלויזיה ובעיתונות, כך שהמידע יגיע לכל אזרחי ישראל, לכל הערבים הפלסטינים בגדה ורצועת עזה הפלסטינים, ולמנהיגיהם, יעזור במימושה של הצעה זו.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה,
נ.ב. אני רוצה להשאר בעילום שם, אינני רוצה פרסום.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום ראשון כ''ז בניסן תשע''ז    16:48   23.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני מעודכנת ל ‏‏‏23/04/2017  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בס"ד

הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני
2 הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATION
מעודכנת ל ‏‏‏23/04/2017 16:29

לכל אזרחי מדינת ישראל ולכל הערבים הפלסטיניים בגדה ובעזה שלום רב
מהות ההצעה ואופן יישומה:

שלב א: בועידה של המדינות הערביות בעלות שטח מעל 500,000 קמ"ר, תישקל האפשרות של כלל המדינות הערביות להקצות שטח להקמת 2 מדינות פלסטיניות נפרדות, מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה, שיוקמו בארצות שונות. זאת לאחר פנייה ובקשה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה, גודל ומיקום השטח המוקצה להקמת 2 מדינות פלסטין ייקבע במ"ומ בין מנהיגי הערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית ובעזה לבין המדינות ערב באופן בלתי תלוי ביניהן.

שלב ב': תיעשה פניה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה לכל 150 המדינות שתמכו באו"ם בהקמת מדינה פלסטינאית, לקבלת עזרה כספית או אחרת הנדרשת בהקמת תשתית ומבנים וכו' הנדרשים בהקמתה של המדינה. כל ערבי פלסטינאי בעולם יוכל לראות באחת מהן את ארץ הבית שלו ואם ירצה יוכל לקבל אזרחות ועזרה בדיור ובהקמת עסק ובעבודה בבניית התשתיות והמבנים במדינה החדשה.

שלב ג: כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה יקבל רכוש נדל"ן חילופי לרכוש הנדל"ן שבבעלותו באזור המדינה החדשה שתקום, ללא צורך בהשקעה מצידו, הכל באמצעות המימון החיצוני שיתקבל (סעיף 2).
כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה שיעבור למדינות הפלסטיניות החדשות יוכל לעבוד בהקמת המדינה הפלסטינאית החדשה בבניית הנדל"ן והעסק שלו וגם יתפרנס מכך באמצעות המימון החיצוני שיתקבל.

שלב ד': במקביל לשלב ג' כל רכוש הנדל"ן של הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יימכר למדינת ישראל באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב, ובכך לכל ערבי פלסטינאי יקבל פיצוי הולם על רכושו.
כל ערבי פלסטינאי שיסרב למכור את הנדל"ן שברשותו ישירות למדינת ישראל, רכושו יימסר לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה תוך מתן פיצוי הולם והם יעבירו את רכוש הנדל"ן באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב והם יעבירו את רכוש הנדל"ן למדינת ישראל תוך מתן פיצוי הולם שיועבר למנהיגי הפלסטינאים בגדה ובעזה.

מאחר וכל ערבי פלסטינאי יקבל רכוש נדל"ן חילופי במדינה החדשה שתקום, וגם פיצוי על רכוש הנדל"ן שלו בגדה או בעזה, חלק מהכסף שיתקבל כפיצוי ישולם כמס לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה.

שלב ה': עם קבלת שטחי הגדה המערבית לרשותה דרך המתווך ארה"ב, מדינת ישראל תכריז על ריבונותה על כל השטחים שתקבל.

שלב ו': יוכרז ע"י הרשות הפלסטינית בגדה ומנהיגי החמאס בעזה על סיום הסכסוך עם מדינת ישראל. והכרה הדדית של מדינות פלסטין החדשות ומדינת ישראל.

שלב ז': כל אזרח של מדינות פלסטין החדשות יוכל לעלות לרגל או לבקר בכל המקומות המקודשים למוסלמים בשטחה של מדינת ישראל כולל ירושלים, מסגד אל אקצה, מערת המכפלה ועוד, וכן יוכל לבקר את קרוביו במדינת ישראל.
הקמת מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה יהיו בלתי תלויות אחת בשניה, כאשר הערבים הפלסטינאים בגדה או בעזה יסכימו על קבלת המתווה המוצע, וכן נדרשת הסכמת מדינות ערב למתווה המוצע.

נתוני רקע:

הגדה המערבית (5835 קמ"ר) מזרח ירושלים (70 קמ"ר), עזה 365 ( קמ"ר).
להלן נתוני מדינות ערב והשטחים שלהם בסוגריים בקמ"ר.
ערב הסעודית (2,149,690), טורקיה (783,562 ), מצרים (1,001,450), איראן (1,648,195), לוב (1,759,540), אלג'יריה (2,381,741), פקיסטן (796,095 ), אפגניסטן, (652,230).

השטח הנדרש ממדינות ערב להקצות להקמת מדינות פלסטיניות חדשות הוא שטח מזערי ביחס לשטחן הכולל, ובתמורה יאפשרו לעם הפלסטיני לחיות בריבונות עצמאות ובשלום עם המדינות הסובבות אותו, ולהקנות יציבות למדינות במזרח התיכון, מאחר והבעייה הפלסטינית תפתר.

עם הקמת המדינות הפלסטיניות החדשות יישקל מחדש שחרור האסירים הפלסטיניים הביטחוניים במדינת ישראל שיעברו למדינות פלסטין החדשות ויקבלו מעמד של אזרחי המדינה הפלסטינית שבה ייבחרו, עם כל ההטבות הנלוות כמו האזרחים האחרים.

מסגד אל אקצה יוכרז כמקום שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות כלומר שטחה של השגרירות שייך טריטוריאלית למדינה שבה היא נמצאת ישראל ולא למדינה שאותה היא מייצגת. עם זאת, לנציגות דיפלומטית יש חסינות דיפלומטית, ולכן לא ניתן להיכנס לשטח השגרירות ללא היתר, אך עובדיה הדיפלומטים כפופים לחוקי המדינה בה היא נמצאת.

עם זאת שטח מסגד אל אקצה לא יכלול את כל השטח של הר הבית שהיום ניתן לביקורי אנשים מכל המדינות.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה.

למה זה הפתרון היחידי האפשרי?, ולמה דווקא עכשיו זה הזמן המתאים לעשות אותו?

הקמת מדינה פלסטינאית בגדה המערבית תהפוך אותה למדינת עזה שניה, תפתח חזית נוספת למלחמה נגד ישראל, הפלסטינאים יהיו מסוגרים ומוגבלים בתנועה, הערבים הפלסטינאים ימשיכו לחיות בעוני ובמחסור ובמחנות פליטים ללא תקווה לשינוי בשנים הבאות. יהיו בה מאבקי כח על השליטה בין חמאס לבין אש"פ, ובמקרה של מלחמה עם מדינת ישראל תכבוש הפעם את רצועת עזה ואת הגדה המערבית, ותוכרז ריבונות ישראלית על כל השטחים ה"כבושים" וכל המנהיגים והמחבלים יאסרו לתקופות ממושכות, בשטחים הללו ייושם משטר צבאי ישראלי שינהל את המדינה, יבוצעו בדיקות קפדניות ויוטל עוצר והמצב יחזור 50 שנה לאחור כפי שהיה בשנת 1967, ויותר גרוע.

לגבי עזה, זוהי דרך חיובית לקבל מדינה פלסטינאית ריבונית שאינה תלויה במדינת ישראל, ואזרחיה ייזכו לחיות בשלום, בחופש פריחה ושגשוג ללא שפיכות דמים, וללא מצור.

לסיכום: ההצעה המוצעת בזה תביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני. 2הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATION, גם הפלסטינאים וגם ישראל, זו האפשרות היחידה שקיימת, הצעה שניתן להתחיל ביישומה מיידית ונותנת כבר היום תקווה חדשה ופתיחה של דף חדש לערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית, בעזה, בישראל, לבנון, סוריה וירדן ובכל מקום בעולם לעתיד עם 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות גדולות יחסית ומשגשגות ופורחות ואשר יביאו לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם. הצעה שלא נוסתה אף פעם!

הצעה זו מאפשרת פתיחת דף חדש והתחלה חדשה עבור העם הפלסטינאי הנמצא בגדה המערבית במזרח ירושלים ובעזה, ובכל מקום בעולם. מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין חמאס החדשות יהיו מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות ובלתי תלויות במדינת ישראל, ויוכלו לבנות נמל תעופה ואם יהיו לחוף הים יוכלו לבנות גם נמל ימי.

הפתרון המוצע יהיה ללא שפיכות דמים יש פתרון שיביא לסיום הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים, פתרון שיגשים כמעט את כל משאלותיהם של הפלסטינאים להקמת מדינה (2 מדינות) פלסטינאית עצמאית ריבונית ומשגשגת ופורחת, שתביא לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.

זהו פתרון מחוץ למסגרת שעדיין לא נוסה ושהעיתוי להציעו עכשיו הוא המתאים ביותר, למי ששואף באמת להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית חופשית ועצמאית חדשה פורחת ומשגשגת ולהביא שלום למזרח התיכון .

2 המדינות הפלסטינאיות שיוקמו צריכות להיות נפרדות ורחוקות אחת מהשניה, וזאת על מנת למנוע סכסוכים וניסיונות השתלטות האחת על השניה וכן גבולותיהם חייבים להיות רחוקים מגבולות מדינה ישראל, על מנת למנוע מלחמה עתידית.

ההצעה תמנע המשך הסכסוך בין אש"ף לחמאס, היות ולכל אחד תהיה מדינה משלו.
כל המימון והעזרה הנדרשת בהקמת המדינה הפלסטינאית, יהיה מימון חיצוני של מדינות ערב האחרות, וכל המדינות בעולם שתומכות ומוכנות לעזור בהקמת המדינה הפלסטינאית.

לכל הפלסטינאים המעוניינים לעבוד תהיה עבודה רבה ופרנסה בהקמת המדינה (2 מדינות) הפלסטינית ובניית התשתית.

המדינות הפלסטיניות שיוקמו לא יהיה להם גבול משותף עם מדינת ישראל.

אני קורא לכל הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, ולמנהיגיהם, ולכל המדינות הערביות שמסביבנו להסכים לפתרון המוצע להם ובכך לתת תקווה כבר היום לעם הפלסטיני למדינה (2 מדינות) פלסטינית ולמנוע מהעם הפלסטיני שפיכות דמים ומצוקה וסבל לשנים רבות ללא שום תקווה לשינוי הצפויות להם באם לא יסכימו, כפי שסבלו ב 69 השנים האחרונות.

אני קורא בזה לכל המנהיגים הפלסטינאים בגדה ובעזה לשקול את ההצעה ותנאיה בכובד ראש ובראש פתוח, ולסיים בזאת את הסכסוך הפלסטיני עם מדינת ישראל ולתת תקווה חדשה לעתיד של חופש ושלום ופרנסה טובה ופתיחת דף חדש עם הקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות חדשות.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום שני כ''ח בניסן תשע''ז    17:34   24.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני - 2 הצדדים ירויחו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בס"ד
הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני
2 הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATION
מעודכנת ל ‏‏‏23/04/2017 16:29
פורסם באתר https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#4
בס"ד
הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני
2 הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATION
מעודכנת ל ‏‏‏23/04/2017 16:29

לכל אזרחי מדינת ישראל ולכל הערבים הפלסטיניים בגדה ובעזה שלום רב.

מהות ההצעה ואופן יישומה:

שלב א: בועידה של המדינות הערביות בעלות שטח מעל 500,000 קמ"ר, תישקל האפשרות של כלל המדינות הערביות להקצות שטח להקמת 2 מדינות פלסטיניות נפרדות, מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה, שיוקמו בארצות שונות. זאת לאחר פנייה ובקשה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה, גודל ומיקום השטח המוקצה להקמת 2 מדינות פלסטין ייקבע במ"ומ בין מנהיגי הערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית ובעזה לבין המדינות ערב באופן בלתי תלוי ביניהן.

שלב ב': תיעשה פניה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה לכל 150 המדינות שתמכו באו"ם בהקמת מדינה פלסטינאית, לקבלת עזרה כספית או אחרת הנדרשת בהקמת תשתית ומבנים וכו' הנדרשים בהקמתה של המדינה. כל ערבי פלסטינאי בעולם יוכל לראות באחת מהן את ארץ הבית שלו ואם ירצה יוכל לקבל אזרחות ועזרה בדיור ובהקמת עסק ובעבודה בבניית התשתיות והמבנים במדינה החדשה.

שלב ג: כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה יקבל רכוש נדל"ן חילופי לרכוש הנדל"ן שבבעלותו באזור המדינה החדשה שתקום, ללא צורך בהשקעה מצידו, הכל באמצעות המימון החיצוני שיתקבל (סעיף 2).
כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה שיעבור למדינות הפלסטיניות החדשות יוכל לעבוד בהקמת המדינה הפלסטינאית החדשה בבניית הנדל"ן והעסק שלו וגם יתפרנס מכך באמצעות המימון החיצוני שיתקבל.

שלב ד': במקביל לשלב ג' כל רכוש הנדל"ן של הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יימכר למדינת ישראל באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב, ובכך לכל ערבי פלסטינאי יקבל פיצוי הולם על רכושו.
כל ערבי פלסטינאי שיסרב למכור את הנדל"ן שברשותו ישירות למדינת ישראל, רכושו יימסר לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה תוך מתן פיצוי הולם והם יעבירו את רכוש הנדל"ן באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב והם יעבירו את רכוש הנדל"ן למדינת ישראל תוך מתן פיצוי הולם שיועבר למנהיגי הפלסטינאים בגדה ובעזה.
מאחר וכל ערבי פלסטינאי יקבל רכוש נדל"ן חילופי במדינה החדשה שתקום, וגם פיצוי על רכוש הנדל"ן שלו בגדה או בעזה, חלק מהכסף שיתקבל כפיצוי ישולם כמס לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה.
שלב ה': עם קבלת שטחי הגדה המערבית לרשותה דרך המתווך ארה"ב, מדינת ישראל תכריז על ריבונותה על כל השטחים שתקבל.

שלב ו': יוכרז ע"י הרשות הפלסטינית בגדה ומנהיגי החמאס בעזה על סיום הסכסוך עם מדינת ישראל. והכרה הדדית של מדינות פלסטין החדשות ומדינת ישראל.

שלב ז': כל אזרח של מדינות פלסטין החדשות יוכל לעלות לרגל או לבקר בכל המקומות המקודשים למוסלמים בשטחה של מדינת ישראל כולל ירושלים, מסגד אל אקצה, מערת המכפלה ועוד, וכן יוכל לבקר את קרוביו במדינת ישראל.
הקמת מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה יהיו בלתי תלויות אחת בשניה, כאשר הערבים הפלסטינאים בגדה או בעזה יסכימו על קבלת המתווה המוצע, וכן נדרשת הסכמת מדינות ערב למתווה המוצע.

נתוני רקע:

הגדה המערבית (5835 קמ"ר) מזרח ירושלים (70 קמ"ר), עזה 365 ( קמ"ר).

להלן נתוני מדינות ערב והשטחים שלהם בסוגריים בקמ"ר.
ערב הסעודית (2,149,690), טורקיה (783,562 ), מצרים (1,001,450), איראן (1,648,195), לוב (1,759,540), אלג'יריה (2,381,741), פקיסטן (796,095 ), אפגניסטן, (652,230).

השטח הנדרש ממדינות ערב להקצות להקמת מדינות פלסטיניות חדשות הוא שטח מזערי ביחס לשטחן הכולל, ובתמורה יאפשרו לעם הפלסטיני לחיות בריבונות עצמאות ובשלום עם המדינות הסובבות אותו, ולהקנות יציבות למדינות במזרח התיכון, מאחר והבעייה הפלסטינית תפתר.

עם הקמת המדינות הפלסטיניות החדשות יישקל מחדש שחרור האסירים הפלסטיניים הביטחוניים במדינת ישראל שיעברו למדינות פלסטין החדשות ויקבלו מעמד של אזרחי המדינה הפלסטינית שבה ייבחרו, עם כל ההטבות הנלוות כמו האזרחים האחרים.

מסגד אל אקצה יוכרז כמקום שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות כלומר שטחה של השגרירות שייך טריטוריאלית למדינה שבה היא נמצאת ישראל ולא למדינה שאותה היא מייצגת. עם זאת, לנציגות דיפלומטית יש חסינות דיפלומטית, ולכן לא ניתן להיכנס לשטח השגרירות ללא היתר, אך עובדיה הדיפלומטים כפופים לחוקי המדינה בה היא נמצאת.

עם זאת שטח מסגד אל אקצה לא יכלול את כל השטח של הר הבית שהיום ניתן לביקורי אנשים מכל המדינות.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה !!!.

למה זה הפתרון היחידי האפשרי?, ולמה דווקא עכשיו זה הזמן המתאים לעשות אותו?

הקמת מדינה פלסטינאית בגדה המערבית תהפוך אותה למדינת עזה שניה, תפתח חזית נוספת למלחמה נגד ישראל, הפלסטינאים יהיו מסוגרים ומוגבלים בתנועה, הערבים הפלסטינאים ימשיכו לחיות בעוני ובמחסור ובמחנות פליטים ללא תקווה לשינוי בשנים הבאות. יהיו בה מאבקי כח על השליטה בין חמאס לבין אש"פ, ובמקרה של מלחמה עם מדינת ישראל תכבוש הפעם את רצועת עזה ואת הגדה המערבית, ותוכרז ריבונות ישראלית על כל השטחים ה"כבושים" וכל המנהיגים והמחבלים יאסרו לתקופות ממושכות, בשטחים הללו ייושם משטר צבאי ישראלי שינהל את המדינה, יבוצעו בדיקות קפדניות ויוטל עוצר והמצב יחזור 50 שנה לאחור כפי שהיה בשנת 1967, ויותר גרוע.

לגבי עזה, זוהי דרך חיובית לקבל מדינה פלסטינאית ריבונית שאינה תלויה במדינת ישראל, ואזרחיה ייזכו לחיות בשלום, בחופש, פריחה ושגשוג ללא שפיכות דמים, וללא מצור.

לסיכום: ההצעה המוצעת בזה תביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני. 2 הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATION, גם הפלסטינאים וגם ישראל, זו האפשרות היחידה שקיימת, הצעה שניתן להתחיל ביישומה מיידית ונותנת כבר היום תקווה חדשה ופתיחה של דף חדש לערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית, בעזה, בישראל, לבנון, סוריה וירדן ובכל מקום בעולם לעתיד עם 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות גדולות יחסית ומשגשגות ופורחות ואשר יביאו לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.

הצעה שלא נוסתה אף פעם!

הצעה זו מאפשרת פתיחת דף חדש והתחלה חדשה עבור העם הפלסטינאי הנמצא בגדה המערבית במזרח ירושלים ובעזה, ובכל מקום בעולם. מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין חמאס החדשות יהיו מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות ובלתי תלויות במדינת ישראל, ויוכלו לבנות נמל תעופה ואם יהיו לחוף הים יוכלו לבנות גם נמל ימי.

הפתרון המוצע יהיה ללא שפיכות דמים יש פתרון שיביא לסיום הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים, פתרון שיגשים כמעט את כל משאלותיהם של הפלסטינאים להקמת מדינה (2 מדינות) פלסטינאית עצמאית ריבונית ומשגשגת ופורחת, שתביא לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.
זהו פתרון מחוץ למסגרת שעדיין לא נוסה ושהעיתוי להציעו עכשיו הוא המתאים ביותר, למי ששואף באמת להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית חופשית ועצמאית חדשה פורחת ומשגשגת ולהביא שלום למזרח התיכון .
2 המדינות הפלסטינאיות שיוקמו צריכות להיות נפרדות ורחוקות אחת מהשניה, וזאת על מנת למנוע סכסוכים וניסיונות השתלטות האחת על השניה וכן גבולותיהם חייבים להיות רחוקים מגבולות מדינה ישראל, על מנת למנוע מלחמה עתידית.

ההצעה תמנע המשך הסכסוך בין אש"ף לחמאס, היות ולכל אחד תהיה מדינה משלו.
כל המימון והעזרה הנדרשת בהקמת המדינה הפלסטינאית, יהיה מימון חיצוני של מדינות ערב האחרות, וכל המדינות בעולם שתומכות ומוכנות לעזור בהקמת המדינה הפלסטינאית.

לכל הפלסטינאים המעוניינים לעבוד תהיה עבודה רבה ופרנסה בהקמת המדינה (2 מדינות) הפלסטינית ובניית התשתית.

המדינות הפלסטיניות שיוקמו לא יהיה להם גבול משותף עם מדינת ישראל.
אני קורא לכל הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, ולמנהיגיהם, ולכל המדינות הערביות שמסביבנו להסכים לפתרון המוצע להם ובכך לתת תקווה כבר היום לעם הפלסטיני למדינה (2 מדינות) פלסטינית ולמנוע מהעם הפלסטיני שפיכות דמים ומצוקה וסבל לשנים רבות ללא שום תקווה לשינוי הצפויות להם באם לא יסכימו, כפי שסבלו ב 69 השנים האחרונות.

אני קורא בזה לכל המנהיגים הפלסטינאים בגדה ובעזה לשקול את ההצעה ותנאיה בכובד ראש ובראש פתוח, ולסיים בזאת את הסכסוך הפלסטיני עם מדינת ישראל ולתת תקווה חדשה לעתיד של חופש ושלום ופרנסה טובה ופתיחת דף חדש עם הקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות חדשות.

בהצלחה ב"ה אינשאלה

סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה

פורסם באתר https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#4

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום חמישי א' באייר תשע''ז    16:53   27.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני מעודכנת ל ‏27/04/2017  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בס"ד

הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני
- 2 הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATION

‏‏‏‏‏‏‏הצעה מעודכנת ל ‏27/04/2017 14:47

לכל אזרחי מדינת ישראל ולכל הערבים הפלסטיניים בגדה ובעזה שלום רב.

הקדמה

במשך 69 שנים האחרונות מאז הקמתה של מדינת ישראל במיוחד ב 50 השנים האחרונות מאז מלחמת ששת הימים ניסו כל ממשלות ישראל מהשמאל ומהימין להגיע לשלום עם הערבים הפלסטינאים ולא הצליחו, במיוחד מאז הסכם אוסלו בינינו לבין הערבים הפלסטינאים למדינת ישראל נעשו נסיונות רבים למצוא פתרון או מוצא להקמת מדינה פלסטינאית בגדה המערבית שתחיה בשלום לצד מדינת ישראל, וכל הנסיונות לא צלחו.

והגעתי למסקנה אחת, הבעייה היא לא בשטחים שבידינו, הבעייה היא לא ההתנחלויות, הבעייה היא אחרת לחלוטין, והיא כי אין כל אפשרות להקמת מדינה פלסטינאית בגדה ובעזה מאחר ואין כל דרך להבטיח בצורה כלשהי את בטחונה והמשך קיומה של מדינת ישראל אם תקום מדינה פלסטינאית בגדה ובעזה, מאחר ובמשך כל 69 השנים הערבים הפלסטינאים חונכו לשנאת היהודים, הישראלים, חונכו שארץ ישראל היא מולדתם וארצם, וסיסמתם "בדם ואש נפדה את פלסטין". ראינו מה קבלנו כאשר ביצענו התנתקות מעזה, קבלנו איום מתמשך על תושבי ישראל איום של חמאס שהשתלט על רצועת עזה, אלפי טילים וחפירת מנהרות המאיימים על אזרחי מדינת ישראל איום למלחמה בכל עת בינינו וביניהם, קבלנו 2 מלחמות שגבו את חייהם של אלפי אנשים, השארנו את עזה במצור ימי ואווירי וכמעט מצור יבשתי,וכל זאת על מנת למנוע מעזה להתחמש למלחמה הבאה הצפויה בכל עת בינינו. ובנוסף השלטון אצל הערבים בגדה בידי מנהיגי אש"פ הוא לא רק שהוא לא יציב, גם מנהיגי אש"פ כמו עראפת ובו מאזן דגלו ודוגלים בסיסמתם : "בדם ואש נפדה את פלסטין", הם בצעו פיגועים ואיתיפאדה פיצוצים באוטובוסים , ובנוסף המחבלים הערבים שפוגעים בתושבי ישראל, כגון האסירים הפלסטינאים, נחשבים כגיבורים שהידים מקודשים בעיני מנהיגי אש"פ וחמאס, משלמים להם משכורת חודשית, קוראים על מקומות בגדה על שמם, ומבטיחים למפגעים המתאבדים, שיגיעו לגן עדן ושם יחכו להם 72 בתולות.

הגעתי למסקנה השניה: אין כל אפשרות להקים מדינה פלסטינאית בגדה, או בעזה, מכיוון שאין כל דרך שתאפשר באותו הזמן ביטחון לתושבי מדינת ישראל ולהמשך קיומה ללא מלחמות, ללא אינתיפאדה, ללא פיגועים, יותר מזה, אין כל דרך להקים בגדה מדינה ריבונית פלסטינאית מאחר ואין כל דרך להבטיח שהיא לא תהפוך למדינת עזה השניה, הדרישה שהמדינה שתקום תהיה שטח מפורז ללא צבא ונשק, והמגבלות במעברים שישראל עושה בגדה ובעזה מטעמים בטחוניים לא יאפשרו הקמת מדינה פלסטינאית לאורך זמן. וזאת הסיבה העיקרית לכך שאפילו הלחץ של אובאמה וקרי על מדינת ישראל, לא שינה את המצב.

למרות כל מה שכתבתי, אני סבור שרב הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה אחרי כל כך הרבה שנים לא היו רוצים להמשיך את 50 השנים הבאות באותו המצב של סבל ומחסור, של חוסר עבודה ופרנסה,ומחנות פליטים מצב שאין בו כל תקווה לשינוי לטובה, בשעה שהם יכולים לקבל שטחים להקמת מדינות חופשיות וריבונות, לא רק מדינה אחת אלא אפילו 2 מדינות פלסטין ריבוניות, מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה, שיהיו ריבוניות וחופשיות, בסביבה ידידותית, ללא מגבלות, וללא שליטה של מדינת ישראל עליהם, ולהגשים את חלומם ואפילו יימנע הסכסוך בין החמאס ואש"פ אחת ולתמיד, יוכלו לעלות לרגל לישראל לירושלים ומסגד אל אקצה כמו שהם עולים לרגל למכה, יוכלו לבקר את קרוביהם במדינת ישראל. ובנוסף יקבלו מימון מ 150 מדינות בעולם שיעזרו להם הן כלכלית או בכל צורה אחרת בעת הקמת המדינות הפלסטינאיות, ויאפשר לכל אזרח במדינת פלסטין החדשה לקבל נדל"ן חילופי לנדל"ן שיש לו היום בגדה או בעזה.

אני מאמין שלמרות כל הספקנים בקרב היהודים והערבים, ההגיון יגבר והרצון לשנות ולהגיע למדינות ריבוניות וחופשיות , ולהיטיב את מצבם,ולמנוע מלחמה בין אש"פ לחמאס, ורב הערבים פלסטינאים יאמצו את ההצעה שאני מציע , וזאת מכיוון שיבינו שאין כל אפשרות אחרת וזאת ההצעה היחידה שטרם נוסתה עד היום. הצעה שתביא לקץ הסכסוך בין מדינת ישראל והפלסטינים. ומדינות הפלסטין החדשות שיקומו יהיו הבית של כל הערבים הפלסטינאים בעולם.

אני רואה בהצעה זו התחלה חדשה לכל העם הפלסטינאי, בכל מקום בו הוא נמצא, לממש את חלומם ל 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וזאת ללא מלחמה ושפיכות דמים.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, מעולם היא לא נוסתה !!!.

מהות ההצעה ואופן יישומה:

שלב א: בועידה של המדינות הערביות, מדינות בעלות שטח מעל 300,000 קמ"ר, תישקל האפשרות של כלל המדינות הערביות להקצות שטח להקמת 2 מדינות פלסטיניות נפרדות, מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה, שיוקמו בארצות שונות. זאת לאחר פנייה ובקשה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה, גודל ומיקום השטח המוקצה להקמת 2 מדינות פלסטין ייקבע במו"מ בין מנהיגי הערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית ובעזה לבין המדינות ערב באופן בלתי תלוי ביניהן.

שלב ב': תיעשה פניה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה לכל 150 המדינות שתמכו באו"ם בהקמת מדינה פלסטינאית, לקבלת עזרה כספית או אחרת הנדרשת בהקמת תשתית ומבנים וכו' הנדרשים בהקמתה של המדינה. כל ערבי פלסטינאי בעולם יוכל לראות באחת מהן את ארץ הבית שלו ואם ירצה יוכל לקבל אזרחות ועזרה בדיור ובהקמת עסק ובעבודה בבניית התשתיות והמבנים במדינה החדשה.

שלב ג: כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה יקבל רכוש נדל"ן חילופי לרכוש הנדל"ן שבבעלותו באזור המדינה החדשה שתקום, ללא צורך בהשקעה מצידו, הכל באמצעות המימון החיצוני שיתקבל (סעיף ב).

כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה שיעבור למדינות הפלסטיניות החדשות יוכל לעבוד בהקמת המדינה הפלסטינאית החדשה בבניית הנדל"ן והעסק שלו וגם יתפרנס מכך באמצעות המימון החיצוני שיתקבל.

שלב ד': במקביל לשלב ג' כל רכוש הנדל"ן של הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יימכר למדינת ישראל באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב, ובכך לכל ערבי פלסטינאי יקבל פיצוי הולם על רכושו.

כל ערבי פלסטינאי שיסרב למכור את הנדל"ן שברשותו ישירות למדינת ישראל, רכושו יימסר לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי שלטון החמאס בעזה תוך מתן פיצוי הולם והם יעבירו את רכוש הנדל"ן באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב וארה"ב תעביר את רכוש הנדל"ן למדינת ישראל תוך מתן פיצוי הולם שיועבר למנהיגי הפלסטינאים בגדה ובעזה.
מאחר וכל ערבי פלסטינאי יקבל רכוש נדל"ן חילופי במדינה החדשה שתקום, וגם פיצוי על רכוש הנדל"ן שלו בגדה או בעזה, חלק מהכסף שיתקבל כפיצוי ישולם כמס לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה.

שלב ה': עם קבלת שטחי הגדה המערבית לרשותה דרך המתווך ארה"ב, מדינת ישראל תכריז על ריבונותה על כל השטחים שתקבל.

שלב ו': יוכרז ע"י הרשות הפלסטינית בגדה ומנהיגי החמאס בעזה על סיום הסכסוך עם מדינת ישראל. והכרה הדדית של מדינות פלסטין החדשות ומדינת ישראל.

שלב ז': כל אזרח של מדינות פלסטין החדשות יוכל לעלות לרגל או לבקר בכל המקומות המקודשים למוסלמים בשטחה של מדינת ישראל כולל ירושלים, מסגד אל אקצה, מערת המכפלה ועוד, וכן יוכל לבקר את קרוביו במדינת ישראל.

הקמת מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה יהיו בלתי תלויות אחת בשניה, כאשר הערבים הפלסטינאים בגדה או בעזה יסכימו על קבלת המתווה המוצע, וכן נדרשת הסכמת מדינות ערב למתווה המוצע.

נתוני רקע:

הגדה המערבית (5835 קמ"ר) מזרח ירושלים (70 קמ"ר), עזה 365 ( קמ"ר).

להלן נתוני מדינות ערב והשטחים שלהם בסוגריים בקמ"ר.
ערב הסעודית (2,149,690), טורקיה (783,562 ), מצרים (1,001,450), איראן (1,648,195), לוב (1,759,540), אלג'יריה (2,381,741), פקיסטן (796,095 ), אפגניסטן, (652,230).

השטח הנדרש ממדינות ערב להקצות להקמת מדינות פלסטיניות חדשות הוא שטח מזערי ביחס לשטחן הכולל, ובתמורה יאפשרו לעם הפלסטיני לחיות בריבונות עצמאות ובשלום עם המדינות הסובבות אותו, ולהקנות יציבות למדינות במזרח התיכון, מאחר והבעייה הפלסטינית תפתר.

עם הקמת המדינות הפלסטיניות החדשות יישקל מחדש שחרור האסירים הפלסטינים הביטחוניים במדינת ישראל ומי שישוחרר יכול לעבור למדינות פלסטין החדשות על פי בחירתו ויקבל מעמד של אזרח המדינה הפלסטינית שבה ייבחרו, עם כל ההטבות הנלוות כמו האזרחים האחרים.

מסגד אל אקצה יוכרז כמקום שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות כלומר שטחה של השגרירות שייך טריטוריאלית למדינה שבה היא נמצאת ישראל ולא למדינה שאותה היא מייצגת. עם זאת, לנציגות דיפלומטית יש חסינות דיפלומטית, ולכן לא ניתן להיכנס לשטח השגרירות ללא היתר, אך עובדיה הדיפלומטים כפופים לחוקי המדינה בה היא נמצאת.
עם זאת שטח מסגד אל אקצה לא יכלול את כל השטח של הר הבית שהיום ניתן לביקורי אנשים מכל המדינות.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה !!!.

למה זה הפתרון היחידי האפשרי?, ולמה דווקא עכשיו זה הזמן המתאים לעשות אותו?
אם תקום מדינה פלסטינאית בגדה המערבית היא עלולה להפוך למדינת עזה שניה, ותפתח חזית נוספת למלחמה נגד ישראל,שתהווה איום קיומי על מדינת ישראל, ולא ניתן בדרך כלשהי למנוע זאת!!!, הפלסטינאים יהיו מסוגרים ומוגבלים בתנועה, הערבים הפלסטינאים ימשיכו לחיות בעוני ובמחסור ובמחנות פליטים ללא תקווה לשינוי בשנים הבאות. יהיו בה מאבקי כח על השליטה בין חמאס לבין אש"פ, ובמקרה של מלחמה עם מדינת ישראל תכבוש הפעם את רצועת עזה ואת הגדה המערבית, ותוכרז ריבונות ישראלית על כל השטחים ה"כבושים" וכל המנהיגים והמחבלים יאסרו לתקופות ממושכות, בשטחים הללו ייושם משטר צבאי ישראלי שינהל את המדינה, יבוצעו בדיקות קפדניות ויוטל עוצר והמצב יחזור 50 שנה לאחור כפי שהיה בשנת 1967, ויותר גרוע.
לגבי עזה, זוהי דרך חיובית לקבל מדינה פלסטינאית ריבונית שאינה תלויה במדינת ישראל, ואזרחיה ייזכו לחיות בשלום, בחופש, פריחה ושגשוג ללא שפיכות דמים, וללא מצור.

לסיכום: ההצעה המוצעת בזה תביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הפלסטיני–ישראלי, זו ההצעה היחידה האפשרית,גם הפלסטינאים וגם מדינת ישראל ירוויחו ממנה.

הצעה זו ניתנת לבחינה ובדיקה בעתיד הקרוב, ונותנת כבר היום תקווה חדשה ופתיחה של דף חדש לערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית, בעזה, בישראל, לבנון, סוריה וירדן ובכל מקום בעולם לעתיד עם 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות גדולות יחסית ומשגשגות ופורחות ואשר יביאו לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם. הצעה שלא נוסתה אף פעם!

הצעה זו מאפשרת פתיחת דף חדש והתחלה חדשה עבור העם הפלסטינאי הנמצא בגדה המערבית במזרח ירושלים ובעזה, ובכל מקום בעולם. מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין חמאס החדשות יהיו מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות ובלתי תלויות במדינת ישראל, ויוכלו לבנות נמל תעופה ואם יהיו לחוף הים יוכלו לבנות גם נמל ימי.

ההצעה המוצעת בזה תביא לסיום הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים יהיה ללא מלחמה ושפיכות דמים, פתרון שיגשים כמעט את כל משאלותיהם של הפלסטינאים להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות שתביא לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.

זהו פתרון מחוץ למסגרת שעדיין לא נוסה ושהעיתוי להציעו עכשיו הוא המתאים ביותר, למי ששואף באמת להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית חופשית ועצמאית חדשה פורחת ומשגשגת ולהביא שלום למזרח התיכון .

2 המדינות הפלסטינאיות שיוקמו צריכות להיות נפרדות ורחוקות אחת מהשניה, וזאת על מנת למנוע סכסוכים וניסיונות השתלטות האחת על השניה וכן גבולותיהם חייבים להיות רחוקים מגבולות מדינה ישראל, על מנת למנוע מלחמה עתידית.

ההצעה תמנע המשך הסכסוך בין אש"ף לחמאס, היות ולכל אחד תהיה מדינה משלו.

כל המימון והעזרה הנדרשת בהקמת המדינה הפלסטינאית, יהיה מימון חיצוני של מדינות ערב האחרות, וכל המדינות בעולם שתומכות ומוכנות לעזור בהקמת המדינה הפלסטינאית.
לכל הפלסטינאים המעוניינים לעבוד תהיה עבודה רבה ופרנסה בהקמת המדינה (2 מדינות) הפלסטינית ובניית התשתית.

אני קורא לכל הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, ולמנהיגיהם, ולכל המדינות הערביות שמסביבנו להסכים לפתרון המוצע ובכך לתת תקווה כבר היום לעם הפלסטיני למדינה (2 מדינות) פלסטינית ולמנוע מהעם הפלסטיני שפיכות דמים ומצוקה וסבל לשנים רבות ללא שום תקווה לשינוי הצפויות להם באם לא יסכימו, כפי שסבלו ב 69 השנים האחרונות.

אני קורא בזה לכל המנהיגים הפלסטינאים בגדה ובעזה לשקול את ההצעה ותנאיה בכובד ראש ובראש פתוח, ולסיים בזאת את הסכסוך הפלסטיני עם מדינת ישראל ולתת תקווה חדשה לעתיד של חופש ושלום ופרנסה טובה ופתיחת דף חדש עם הקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות חדשות.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#4
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#5
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#6

תקראו את המאמר הבא שפורסם לפני שנתיים וחצי:

מאמר שהתפרסם ב http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1080285
צבא וביטחון |
עודכן 08:14 08/09/2014

חדשות nana10
דיווח: א-סיסי הציע לאבו מאזן להקים מדינה פלסטינית בשטח סיני.
בגלי צה"ל פורסם כי בפגישתם שנערכה השבוע, הציע נשיא מצרים ליו"ר הרשות הפלסטינית לצרף שטחים מסיני כדי להגדיל את רצועת עזה - ולהקים בה מדינה פלסטינית בשליטה מלאה של הרשות. בתמורה, התבקש לוותר על החזרה לגבלות 67'. בדיווח נאמר כי ישראל וארה"ב עודכנו במהלך, אך אבו מאזן דחה על הסף את ההצעה.
ומאמרים נוספים:

איוב קרא:טראמפ ונתניהו יאמצו את תוכנית אסיסי,מדינה פלסטינית בעזה וסיני

תגובה שלי

עברו שנתיים וחצי ומאז אבו מאזן צריך לחשוב מחדש, כי השתנו מספר דברים מאז:

1.הקמת מדינה פלסטינית בשטחי הגדה תהפך מהר למדינת עזה 2 ואין דרך כלשהי למנוע מצב זה. (שהיא תהווה איום קיומי על מדינת ישראל, ראה הסבר בהצעה הניתנת). גם אבו מאזן צריך להבין שאין כל אפשרות להקים מדינה פלסטינאית בגדה ולהבטיח שלא תהפך מהר למדינת עזה 2. הוא רק צריך לקרוא את מה שכתבתי בהצעה שלי. הוא היה צריך לחטוף את ההצעה מיידית ב 2 ידיים הוא יכול לקבל גם חוף ים וגם להקים שדה תעופה.

2.נשיא ארה"ב עכשיו הוא דונלד טראמפ שהוא נשיא ידידותי לישראל, ולא יכפה פתרון כפוי על מדינת ישראל או על הערבים פלסטינאים. כל פתרון כפוי גם לא יחזיק מעמד. נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובאמא ניסה באמצעות מזכיר המדינה קרי לכפות פתרון כפוי על מדינת ישראל, ולקבל את הקמת מדינה פלסטינאית בגדה המערבית כעובדה מוגמרת, ולא הבין כי למעשה הוא כופה פתרון בלתי אפשרי שאינו טוב גם לפלסטינאים בגדה וגם לפלסטינאים בעזה וגם למדינת ישראל.


3.ההצעה שלי מדברת על הקמת 2 מדינות פלסטינאיות באופן בלתי תלוי האחת בשניה. דבר שיפתור את בעיית הסכסוך ומאבקי השליטה בין אש"פ לחמאס, הצעה שלא נשקלה אף פעם ע"י הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ומנהיגיהם.

הדבר החיובי בידיעה שפורסמה היא שהנשיא המצרי א-סיסי הציע לאבו מאזן להקים מדינות פלסטינית בשטח סיני.

כלומר בדיוק על פי הצעתי. כלומר מדינות ערב יפתרו את הבעיה הפלסטינית במזרח התיכון בהקצאת שטח ריבוני להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה באופן בלתי תלוי בהקמתם ושלא יהיה להם גבול משותף עם ישראל ולא ביניהם כאשר כל ערבי פלסטינאי יחליט לאיזו מדינת פלסטין הוא רוצה לעבור.

אני גם סבור שנשיא טורקיה ארדואן הנמצאת ביחסים ידידותיים עם החמאס בעזה, עשוי לאפשר הקמת מדינת פלסטין עזה ריבונית וחופשית בשטחו.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#4
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#5
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#6



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום ראשון ד' באייר תשע''ז    18:53   30.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מדיניות 2 מדינות ל 2 עמים הינה בלתי אפשרית, אינה מציאותית ואינה מעשית .  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
בס"ד
‏‏‏30/04/2017 18:29

מדיניות 2 מדינות ל 2 עמים , מדינה פלסטינאית לצידה של מדינת ישראל – הינה בלתי אפשרית, אינה מציאותית ואינה מעשית .

כבר כיום קיימות שתי מדינות פלסטין "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת עזה פלסטין חמאס"

אני מציג מספר שאלות לכל אלו שדוגלים במדיניות של 2 מדינות ל 2 עמים, שכוונתם למדינת ישראל, ולצידה מדינה פלסטינאית בגדה והן:

1.איך נוכל להבטיח לאחר הסכם עם מנהיגי הפלסטינאים בגדה שמדינת פלסטין אש"פ בגדה המערבית לא תהפוך מיידית למדינת עזה 2 ? , כלומר להוות איום קיומי למדינת ישראל. לבנות מאגר נשק גדול עם עשרות אלפי טילים , במרחק 2 ק"מ מכפר סבא, ו 18 ק"מ מתל אביב, השטח של הגדה המערבית הוא בערך פי 18 מ"מדינת פלסטין עזה", כבר אותרו בגדה בתי חרושת לנשק. וקיימת אי יציבות שלטונית כאשר גם אש"פ וגם החמס רוצים לשלוט שם.

2. ומה יהיה על "מדינת פלסטין עזה", לאחר הסכם עם מנהיגי הפלסטינאים בגדה, כאשר בכל רגע יכולים החמאס לירות טילים מעזה על מדינת ישראל, ומכריזים על רצונה בהשמדת מדינת ישראל?

הגיע הזמן לפתוח את העיניים ולראות כי הערבים הפלסטינאים מקבלים שטיפת מח וחינוך להסתה כבר 69 שנים בבתי הספר שלהם בשנאת מדינת ישראל, היהודים והציונים, וסיסמתם של הפלסטינאים בגדה המערבית היתה והינה "בדם ואש נפדה את פלסטין", אין אף לא יהודי אחד חי בקרב המוסלמים בגדה המערבית או בעזה, רואים כל יום את ההתחכחות שלהם עם כוחות הביטחון שלנו, זריקת אבנים ובהקבוקי תבערה, הגיע הזמן גם למדינת ישראל וגם לעם הפלסטינאי גדה ובעזה לחשוב נחדש ןהסיק מסקנות ולשנות כיוון כי אין כל אפשרות אחרת מזאת המוצעת כאן, שהינה גם ממשית ומעשית וגם מציאותית..

אני לא מצאתי פתרון אחר ואף אחד ממנהיגי החמאס ועזה וממנהיגי ישראל אין ולא היה כל פתרון מציאותי וממשי במשך למעלה מ 69 שנה מאז קום מדינת ישראל ועד היום, ולכן הפתרון שהצעתי של 3 מדינות ל 2 עמים, הוא הפתרון היחידי האפשרי המעשי שיפתור גם את הבעייה הפלסטינאית בין אש"פ לחמאס, וגם את בעיית הסכסוך הישראלי פלסטינאי, ויוכרז על קץ הסכסוך.

אני עצמי משוכנע שאם הערבים בגדה ובעזה ישמעו על הצעה זו רובם יתמכו בה, מכיוון שלדעתי הצעה זו נותנת להם תקווה לעתיד טוב יותר, פתיחת דף חדש לעם הפלסטינאי שתוביל להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות חופשיות ללא שליטה של מדינת ישראל.

בהצעה שכתבתי פרטתי את השלבים, ואני בטוח שזו לא רק ההצעה האפשרית היחידה המעשית, אלא זו ההצעה הטובה ביותר עבור הפלסטינאים בגדה ועזה ועבור מדינת ישראל.

אני תומך בפתרון 3 מדינות ל 2 עמים, 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות, "מדינת פלסטין אש"פ" לכל אלו שרוצים בהנהגת אש"פ ו"מדינת פלסטין חמאס", לכל אלו שרוצים לחיות תחת שליטת החמאס. ומדינת ישראל שתהיה על כל שטח ארץ ישראל השלמה כולל רצועת עזה.

הסברתי היטב בהצעה ש 2 המדינות הללו צריכים לקום בשטחים שיוקצו להם ע"י מדינות ערב ששטחן הכולל 19 מליון קמ"ר, כשגודלן ומיקומן ייקבע במו"מ עם הפלסטינאים, כך שיהיו רחוקות אחת מהשניה, ורחוקות מגבול מדינת ישראל למניעת מלחמות ביניהן ובינן למדינת ישראל בעתיד.

אני מציע לממשלת ישראל ולכנסת ישראל לאמץ את ההצעה הזאת, וב"ה ובעזרת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ובעזרת ועידה של ארצות ערב נוכל לשים קץ לבעיית הסכסוך הישראלי פלסטינאי !!!.

ב"ה בהצלחה אינשאלה

סמבת

סוף מעשה במחשבה תחילה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום שני ה' באייר תשע''ז    18:02   01.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הצעה שתביא לסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני - 2 הצדדים ירויחו - ‏‏‏01/05/2017 17:46  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  

בס"ד
‏01/05/2017

לכל אזרחי מדינת ישראל ולכל הערבים הפלסטיניים בגדה ובעזה שלום רב.

ההצעה הבאה המפורטת בהמשך הינה בעלת חשיבות לאומית לקיומה של מדינת ישראל וכן תיתן תקווה חדשה כבר היום לערבים הפלסטינאיים בגדה ובעזה בהקמת 2 מדינות ריבוניות וחופשיות פלסטין אש"פ ופלסטין חמאס, הצעה שעשויה להביא לפתרון הבעייה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני, אני סבור שזהו הפתרון היחידי המעשי האפשרי שניתן למימוש, ושרב הפלסטינים הן בגדה והן בעזה ורב אזרחי ישראל ורב חברי הכנסת יסכימו לו, ושיביא שלום ובטחון לאזרחי ישראל, ולערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ובכל מקום בעולם.

קידום ההצעה יכול להתבצע בתחילה באמצעות דיון בכנסת ובממשלה על ההצעה ומימושה, ובאמצעות פרסום בכלי התקשורת הישראלים והערביים.


הצעה שתביא לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני
- 2 הצדדים ירוויחו WIN WIN SITUATION

‏‏‏‏‏‏‏הצעה מעודכנת ל ‏‏‏01/05/2017 17:46

לכל אזרחי מדינת ישראל ולכל הערבים הפלסטיניים בגדה ובעזה שלום רב.

הקדמה

במשך 69 שנים האחרונות מאז הקמתה של מדינת ישראל במיוחד ב 50 השנים האחרונות מאז מלחמת ששת הימים ניסו כל ממשלות ישראל מהשמאל ומהימין להגיע לשלום עם הערבים הפלסטינאים ולא הצליחו, במיוחד מאז הסכם אוסלו בינינו לבין הערבים הפלסטינאים למדינת ישראל נעשו נסיונות רבים למצוא פתרון או מוצא להקמת מדינה פלסטינאית בגדה המערבית שתחיה בשלום לצד מדינת ישראל, וכל הנסיונות לא צלחו.

והגעתי למסקנה אחת, הבעייה היא לא בשטחים שבידינו, הבעייה היא לא ההתנחלויות, הבעייה היא אחרת לחלוטין, והיא כי אין כל אפשרות להקמת מדינה פלסטינאית בגדה ובעזה מאחר ואין כל דרך להבטיח בצורה כלשהי את בטחונה והמשך קיומה של מדינת ישראל אם תקום מדינה פלסטינאית בגדה ובעזה, מאחר ובמשך כל 69 השנים הערבים הפלסטינאים חונכו לשנאת היהודים, הישראלים, חונכו שארץ ישראל היא מולדתם וארצם, וסיסמתם "בדם ואש נפדה את פלסטין". ראינו מה קבלנו כאשר ביצענו התנתקות מעזה, קבלנו איום מתמשך על תושבי ישראל איום של חמאס שהשתלט על רצועת עזה, אלפי טילים וחפירת מנהרות המאיימים על אזרחי מדינת ישראל איום למלחמה בכל עת בינינו וביניהם, קבלנו 2 מלחמות שגבו את חייהם של אלפי אנשים, השארנו את עזה במצור ימי ואווירי וכמעט מצור יבשתי,וכל זאת על מנת למנוע מעזה להתחמש למלחמה הבאה הצפויה בכל עת בינינו. ובנוסף השלטון אצל הערבים בגדה בידי מנהיגי אש"פ הוא לא רק שהוא לא יציב, גם מנהיגי אש"פ כמו עראפת ובו מאזן דגלו ודוגלים בסיסמתם : "בדם ואש נפדה את פלסטין", הם בצעו פיגועים ואיתיפאדה פיצוצים באוטובוסים , ובנוסף המחבלים הערבים שפוגעים בתושבי ישראל, כגון האסירים הפלסטינאים, נחשבים כגיבורים שהידים מקודשים בעיני מנהיגי אש"פ וחמאס, משלמים להם משכורת חודשית, קוראים על מקומות בגדה על שמם, ומבטיחים למפגעים המתאבדים, שיגיעו לגן עדן ושם יחכו להם 72 בתולות.

הגעתי למסקנה שניה: אין כל אפשרות להקים מדינה פלסטינאית בגדה, או בעזה, מכיוון שאין כל דרך שתאפשר באותו הזמן ביטחון לתושבי מדינת ישראל ולהמשך קיומה ללא מלחמות, ללא אינתיפאדה, ללא פיגועים, יותר מזה, אין כל דרך להקים בגדה מדינה ריבונית פלסטינאית מאחר ואין כל דרך להבטיח שהיא לא תהפוך למדינת עזה השניה, הדרישה שהמדינה שתקום תהיה שטח מפורז ללא צבא ונשק, והמגבלות במעברים שישראל עושה בגדה ובעזה מטעמים בטחוניים לא יאפשרו הקמת מדינה פלסטינאית לאורך זמן. וזאת הסיבה העיקרית לכך שאפילו הלחץ של אובאמה וקרי על מדינת ישראל, לא שינה את המצב.

למרות כל מה שכתבתי, אני סבור שרב הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה אחרי כל כך הרבה שנים לא היו רוצים להמשיך את 50 השנים הבאות באותו המצב של סבל ומחסור, של חוסר עבודה ופרנסה,ומחנות פליטים מצב שאין בו כל תקווה לשינוי לטובה, בשעה שהם יכולים לקבל שטחים להקמת מדינות חופשיות וריבונות, לא רק מדינה אחת אלא אפילו 2 מדינות פלסטין ריבוניות, מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה, שיהיו ריבוניות וחופשיות, בסביבה ידידותית, ללא מגבלות, וללא שליטה של מדינת ישראל עליהם, ולהגשים את חלומם ואפילו יימנע הסכסוך בין החמאס ואש"פ אחת ולתמיד, יוכלו לעלות לרגל לישראל לירושלים ומסגד אל אקצה כמו שהם עולים לרגל למכה, יוכלו לבקר את קרוביהם במדינת ישראל. ובנוסף יקבלו מימון מ 150 מדינות בעולם שיעזרו להם הן כלכלית או בכל צורה אחרת בעת הקמת המדינות הפלסטינאיות, ויאפשר לכל אזרח במדינת פלסטין החדשה לקבל נדל"ן חילופי לנדל"ן שיש לו היום בגדה או בעזה.

אני מאמין שלמרות כל הספקנים בקרב היהודים והערבים, ההגיון יגבר והרצון לשנות ולהגיע למדינות ריבוניות וחופשיות , ולהיטיב את מצבם,ולמנוע מלחמה בין אש"פ לחמאס, ורב הערבים פלסטינאים יאמצו את ההצעה שאני מציע , וזאת מכיוון שיבינו שאין כל אפשרות אחרת וזאת ההצעה היחידה שטרם נוסתה עד היום. הצעה שתביא לקץ הסכסוך בין מדינת ישראל והפלסטינים. ומדינות הפלסטין החדשות שיקומו יהיו הבית של כל הערבים הפלסטינאים בעולם.

באותו הרגע שהערבים הפלסטינאים יבינו שאין כל אפשרות להקים מדינה פלסטינאית בגדה ובעזה ויהיו מודעים להצעה זו הם יאמצו אותה בשני ידיים.

אני רואה בהצעה זו התחלה חדשה לכל העם הפלסטינאי, בכל מקום בו הוא נמצא, לממש את חלומם ל 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וזאת ללא מלחמה ושפיכות דמים. 2 מדינות ריבוניות וחופשיות שיהיו בית לכל ערבי פלסטינאי בכל מקום בעולם.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, מעולם היא לא נוסתה !!!.

מהות ההצעה ואופן יישומה:

שלב א: בועידה של המדינות הערביות, מדינות בעלות שטח מעל 250,000 קמ"ר, תישקל האפשרות של כלל המדינות הערביות להקצות שטח להקמת 2 מדינות פלסטיניות נפרדות, "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס" עזה, שיוקמו בארצות שונות. זאת לאחר פנייה ובקשה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה, גודל ומיקום השטח המוקצה להקמת 2 מדינות פלסטין ייקבע במו"מ בין מנהיגי הערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית ובעזה לבין המדינות ערב באופן בלתי תלוי ביניהן.

שלב ב': תיעשה פניה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה לכל 150 המדינות שתמכו באו"ם בהקמת מדינה פלסטינאית, לקבלת עזרה כספית או אחרת הנדרשת בהקמת תשתית ומבנים וכו' הנדרשים בהקמתה של המדינה. כל ערבי פלסטינאי בעולם יוכל לראות באחת מהן את ארץ הבית שלו ואם ירצה יוכל לקבל אזרחות ועזרה בדיור ובהקמת עסק ובעבודה בבניית התשתיות והמבנים במדינה החדשה.

שלב ג: כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה יקבל רכוש נדל"ן חילופי לרכוש הנדל"ן שבבעלותו באזור המדינה החדשה שתקום, ללא צורך בהשקעה מצידו, הכל באמצעות המימון החיצוני שיתקבל (סעיף ב).

כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה שיעבור למדינות הפלסטיניות החדשות יוכל לעבוד בהקמת המדינה הפלסטינאית החדשה בבניית הנדל"ן והעסק שלו וגם יתפרנס מכך באמצעות המימון החיצוני שיתקבל.

שלב ד': במקביל לשלב ג' כל רכוש הנדל"ן של הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יימכר למדינת ישראל באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב, ובכך לכל ערבי פלסטינאי יקבל פיצוי הולם על רכושו.

כל ערבי פלסטינאי שיסרב למכור את הנדל"ן שברשותו ישירות למדינת ישראל, רכושו יימסר לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי שלטון החמאס בעזה תוך מתן פיצוי הולם והם יעבירו את רכוש הנדל"ן באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב וארה"ב תעביר את רכוש הנדל"ן למדינת ישראל תוך מתן פיצוי הולם שיועבר למנהיגי הפלסטינאים בגדה ובעזה.
מאחר וכל ערבי פלסטינאי יקבל רכוש נדל"ן חילופי במדינה החדשה שתקום, וגם פיצוי על רכוש הנדל"ן שלו בגדה או בעזה, חלק מהכסף שיתקבל כפיצוי ישולם כמס לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה.

שלב ה': עם קבלת שטחי הגדה המערבית לרשותה דרך המתווך ארה"ב, מדינת ישראל תכריז על ריבונותה על כל השטחים שתקבל.

שלב ו': יוכרז ע"י הרשות הפלסטינית בגדה ומנהיגי החמאס בעזה על סיום הסכסוך עם מדינת ישראל. והכרה הדדית של מדינות פלסטין החדשות ומדינת ישראל.

שלב ז': כל אזרח של מדינות פלסטין החדשות יוכל לעלות לרגל או לבקר בכל המקומות המקודשים למוסלמים בשטחה של מדינת ישראל כולל ירושלים, מסגד אל אקצה, מערת המכפלה ועוד, וכן יוכל לבקר את קרוביו במדינת ישראל.

הקמת מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה יהיו בלתי תלויות אחת בשניה, כאשר הערבים הפלסטינאים בגדה או בעזה יסכימו על קבלת המתווה המוצע, וכן נדרשת הסכמת מדינות ערב למתווה המוצע.

נתוני רקע:

הגדה המערבית (5835 קמ"ר) מזרח ירושלים (70 קמ"ר), עזה 365 ( קמ"ר).

להלן נתוני מדינות ערב והשטחים שלהם בסוגריים בקמ"ר.
ערב הסעודית (2,149,690), טורקיה (783,562 ), מצרים (1,001,450), איראן (1,648,195), לוב (1,759,540), אלג'יריה (2,381,741), פקיסטן (796,095 ), אפגניסטן, (652,230).

השטח הנדרש ממדינות ערב להקצות להקמת 2 מדינות פלסטיניות חדשות הוא שטח מזערי ביחס לשטחן הכולל (פחות מ 2% משטחן), ובתמורה יאפשרו לעם הפלסטיני לחיות בריבונות עצמאות ובשלום עם המדינות הסובבות אותו, ולהקנות יציבות למדינות במזרח התיכון, מאחר והבעייה הפלסטינית תפתר.

עם הקמת המדינות הפלסטיניות החדשות יישקל מחדש שחרור האסירים הפלסטינים הביטחוניים במדינת ישראל ומי שישוחרר יכול לעבור למדינות פלסטין החדשות על פי בחירתו ויקבל מעמד של אזרח המדינה הפלסטינית שבה ייבחרו, עם כל ההטבות הנלוות כמו האזרחים האחרים.

מסגד אל אקצה יוכרז כמקום שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות כלומר שטחה של השגרירות שייך טריטוריאלית למדינה שבה היא נמצאת ישראל ולא למדינה שאותה היא מייצגת. עם זאת, לנציגות דיפלומטית יש חסינות דיפלומטית, ולכן לא ניתן להיכנס לשטח השגרירות ללא היתר, אך עובדיה הדיפלומטים כפופים לחוקי המדינה בה היא נמצאת.
עם זאת שטח מסגד אל אקצה לא יכלול את כל השטח של הר הבית שהיום ניתן לביקורי אנשים מכל המדינות.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני המוצעת בזה הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה !!!.

למה זה הפתרון היחידי האפשרי?, ולמה דווקא עכשיו זה הזמן המתאים לעשות אותו?
אם תקום מדינה פלסטינאית בגדה המערבית היא עלולה להפוך למדינת עזה שניה, ותפתח חזית נוספת למלחמה נגד ישראל,שתהווה איום קיומי על מדינת ישראל, ולא ניתן בדרך כלשהי למנוע זאת!!!, הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ימשיכו להיות ומוגבלים בתנועה, הפלסטינאים ימשיכו לחיות בעוני ובמחסור ובמחנות פליטים ללא כל תקווה לשינוי בשנים הבאות. יהיו בה מאבקי כח על השליטה בין חמאס לבין אש"פ,עד לחשש למלחמה ביניהם, ובמקרה של מלחמה עם מדינת ישראל, מדינת ישראל תכבוש הפעם את רצועת עזה ואת הגדה המערבית, ותוכרז מיד ריבונות ישראלית על כל השטחים ה"כבושים" וכל המנהיגים והמחבלים יאסרו לתקופות ממושכות, בשטחים הללו ייושם משטר צבאי ישראלי שינהל את המדינה, יבוצעו בדיקות קפדניות ויוטל עוצר והמצב יחזור 50 שנה לאחור כפי שהיה בשנת 1967, ויותר גרוע.

לגבי עזה, הערבים הפלסטינאים בעזה הם חיים במצור כמעט ללא מים וחשמל,כמעט ללא פרנסה, חיים במצוקה, בצפיפות גדולה מאוד, תחת שלטון החמאס, שמקדיש את רב הכסף שמגיע אליו לחיזוק המשטר הצבאי, לחפירת מנהרות, בניה והטיידות של נשק למלחמה הבאה עם ישראל, כך שלעם הפלסטינאי ברצועת עזה אין היום תקווה לשינוי כלשהו בטווח הזמן הקרוב והרחוק.

על פי ההצעה שאני מציע הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יזכו לקבל מדינה פלסטינאית ריבונית שאינה תלויה במדינת ישראל, ואזרחיה ייזכו לחיות בשלום, בחופש, פריחה ושגשוג ללא שפיכות דמים, וללא מצור. כלומר התחלה מחדש, ופריחה ורווחה כלכלית של העם הפלסטיני. אם יקבלו את ההצעה ויסכימו לה תהיה להם כבר היום תקווה לשינוי לטובה בעתיד הקרוב.

לסיכום: ההצעה המוצעת בזה תביא לפתרון הבעיה הפלסטינית גם בגדה המערבית וגם בעזה ולסיום הסכסוך הפלסטיני-ישראלי, זו ההצעה היחידה האפשרית,גם הפלסטינאים וגם מדינת ישראל ירוויחו ממנה.

הצעה זו ניתנת לבחינה ובדיקה בעתיד הקרוב, ונותנת כבר היום תקווה חדשה ופתיחה של דף חדש לערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית, בעזה, בישראל, לבנון, סוריה וירדן ובכל מקום בעולם לעתיד עם 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות גדולות יחסית ומשגשגות ופורחות ואשר יביאו לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם. הצעה שלא נוסתה אף פעם!

הצעה זו מאפשרת פתיחת דף חדש והתחלה חדשה עבור העם הפלסטינאי הנמצא בגדה המערבית במזרח ירושלים ובעזה, ובכל מקום בעולם. מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין חמאס החדשות יהיו מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות ובלתי תלויות במדינת ישראל, ויוכלו לבנות נמל תעופה ואם יהיו לחוף הים יוכלו לבנות גם נמל ימי.

ההצעה המוצעת בזה תביא לסיום הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים יהיה ללא מלחמה ושפיכות דמים, פתרון שיגשים כמעט את כל משאלותיהם של הפלסטינאים להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות שתביא לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.

זהו פתרון מחוץ למסגרת שעדיין לא נוסה ושהעיתוי להציעו עכשיו הוא המתאים ביותר, למי ששואף באמת להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית חופשית ועצמאית חדשה פורחת ומשגשגת ולהביא שלום למזרח התיכון .

2 המדינות הפלסטינאיות שיוקמו צריכות להיות נפרדות ורחוקות אחת מהשניה, וזאת על מנת למנוע סכסוכים וניסיונות השתלטות האחת על השניה וכן גבולותיהם חייבים להיות רחוקים מגבולות מדינה ישראל, על מנת למנוע מלחמה עתידית.

ההצעה תמנע המשך הסכסוך בין אש"ף לחמאס, היות ולכל אחד תהיה מדינה משלו.

כל המימון והעזרה הנדרשת בהקמת המדינה הפלסטינאית, יהיה מימון חיצוני של מדינות ערב האחרות, וכל המדינות בעולם שתומכות ומוכנות לעזור בהקמת המדינה הפלסטינאית.
לכל הפלסטינאים המעוניינים לעבוד תהיה עבודה רבה ופרנסה בהקמת המדינה (2 מדינות) הפלסטינית ובניית התשתית.

אני קורא לכל הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, ולמנהיגיהם, ולכל המדינות הערביות שמסביבנו להסכים לפתרון המוצע ובכך לתת תקווה כבר היום לעם הפלסטיני בהקמת למדינה 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וחופשיות ולמנוע מהעם הפלסטיני שפיכות דמים ומצוקה וסבל לשנים רבות ללא שום תקווה לשינוי הצפויות להם באם לא יסכימו, כפי שסבלו ב 69 השנים האחרונות.

אני קורא בזה לכל המנהיגים הפלסטינאים בגדה ובעזה לשקול את ההצעה ותנאיה בכובד ראש ובראש פתוח, ולסיים בזאת את הסכסוך הפלסטיני עם מדינת ישראל ולתת תקווה חדשה לעתיד של חופש ושלום ופרנסה טובה ופתיחת דף חדש עם הקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות חדשות.

אני קורא לכל מדינות ערב שבאמת רוצים לעזור עם הפלסטינאי הנמצא במצוקה כבר 69 שנה לשתף פעולה ולעזור במימוש התוכנית המוצעת.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#4
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#5
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#6
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#7
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#8



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום חמישי ח' באייר תשע''ז    10:57   04.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ''ר כל אחת  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  

בס"ד
‏04/05/2017 10:39

הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת, זו ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינאים, הצעה שתהיה התחלה חדשה לעם הפלסטיני, שתביא לקץ לסכסוך בין אש"פ לחמאס, הצעה שתביא לסיום הסכסוך הפלסטיני - ישראלי.


לכל הערבים הפלסטיניים בגדה ובעזה שלום רב.


ההצעה הבאה המפורטת בהמשך תיתן תקווה חדשה כבר מהיום לערבים הפלסטינאיים בגדה ובעזה בהקמת 2 מדינות ריבוניות וחופשיות "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס", כל אחת לפחות בשטח של 6200 קמ"ר (שטח הגדה המערבית ורצועת עזה ביחד), הצעה להקמת 2 מדינות חדשות שיהיו מדינות הבית לכל ערבי פלסטינאי בכל מקום בעולם.

הצעה שיכולה להביא לפתרון הבעייה הפלסטינאית על השליטה במדינה שתקום ותמנע מאבק בין אש"פ לחמאס, וכן תביא לסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני, זהו הפתרון הטוב ביותר והיחידי המעשי והאפשרי שניתן למימוש, ושרב הפלסטינים הן בגדה והן בעזה יתמכו בו,

אם מנהיגי הערבים הפלסטינאים מנהיגי אש"פ בגדה ומנהיגי החמאס בעזה, באמת חושבים על טובתם של כלל הערבים הפלסטינאים, בכל מקום בו הם נמצאים, ואם מדינות ערב שתומכות בהקמת מדינת פלסטין, יתמכו בשיתוף פעולה ובמו"מ עם מנהיגי הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה להגשמת חלומם ל 2 מדינות ריבוניות, יוכלו הפלסטינאים להגשים את החלום,

150 מדינות תמכו באו"ם במדינת פלסטין, אותם 150 מדינות יכולות לעזור בסיוע כספי או אחר לבניית התשתית והמבנים למדינות החדשות שיוקמו.

זה הזמן שהערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יכולה לדרוש ממנהיגיהם לפעול למען טובתם ולהגשים את חלומם לבניית 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וחופשיות,

העם הערבי הפלסטינאי בגדה ובעזה נמצא בצומת דרכים לקבלת החלטות, האם להמשיך את 50 השנים הבאות באותו המצב של סבל ומחסור, הגבלות תנועה ומצור, מצב של חוסר עבודה ופרנסה, ומחנות פליטים צפופים באנשים,מחסור במים וחשמל, מצב של שליטה צבאית ישראלית, מצב שאין בו כל תקווה לשינוי לטובה בעתיד הקרוב והרחוק, או לבחור ולפעול בדרך חדשה שתיתן להם תקווה חדשה כבר מהיום להתחלה חדשה והגשמת חלום, להקמת 2 מדינות פלסטינאיות חופשיות וריבוניות, "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס", שיהיו בסביבה ידידותית, ללא מגבלות, וללא שליטה של מדינת ישראל עליהם, ולהגשים את חלומם ואפילו יימנע הסכסוך בין החמאס ואש"פ אחת ולתמיד,

כאזרחי מדינת פלסטין יוכלו לעלות לרגל לישראל לירושלים ומסגד אל אקצה כמו שהם עולים לרגל למכה, ויוכלו לבקר את קרוביהם במדינת ישראל. ובנוסף יקבלו מימון חיצוני מ 150 מדינות בעולם שיעזרו להם הן כלכלית או בכל צורה אחרת בעת הקמת המדינות הפלסטינאיות. ובנוסף ההצעה המוצעת תאפשר לכל אזרח במדינת פלסטין החדשה לקבל נדל"ן חילופי לנדל"ן שיש לו היום בגדה או בעזה.

אני מאמין שלמרות כל הספקנים בקרב היהודים והערבים, ההגיון יגבר והרצון לשנות ולהגיע למדינות ריבוניות וחופשיות , ולהיטיב את מצבם, ולמנוע מלחמה בין אש"פ לחמאס, ובין הערבים הפלסטינאים למדינת ישראל ומאמין שרב הערבים פלסטינאים יאמצו את ההצעה שאני מציע, וזאת מכיוון שיבינו שזאת האפשרות הטובה ביותר עבורם ושאין כל אפשרות אחרת שתיתן להם תקווה לעתיד טוב יותר, וזאת ההצעה היחידה שטרם נוסתה עד היום. הצעה שתביא לקץ הסכסוך בין מדינת ישראל והפלסטינים, ובין אש"פ לחמאס על השליטה במדינות הפלסטינאיות שיקומו,

באותו הרגע שהערבים הפלסטינאים יבינו שההצעה המוצעת בהמשך היא היחידה האפשרית שניתן לממשה, והיא ההצעה הטובה ביותר לכל הערבים הפלסטינאים בגדה המערבית, בעזה ובכל מקום בו הם נמצאים, ואילו ההצעה להמשיך את המצב הקיים לאורך זמן או לנסות להקים מדינה דו לאומית, הינה אשליה ולעולם לא תתממש, ותוביל אותם ל 50 שנות סבל בעתיד כפי שסבלו
ב 50 השנה האחרונות , ללא תקווה לעתיד טוב יותר,


אני רואה בהצעה זו התחלה חדשה לכל העם הפלסטינאי, בכל מקום בו הוא נמצא, לממש את חלומם ל 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וזאת ללא מלחמה ושפיכות דמים. 2 מדינות ריבוניות וחופשיות שיהיו בית לכל ערבי פלסטינאי בכל מקום בעולם.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הזאת הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, מעולם היא לא נוסתה !!!.

מהות ההצעה ואופן יישומה:

שלב א: בוועידה של המדינות הערביות, מדינות בעלות שטח מעל 250,000 קמ"ר, תישקל האפשרות של כלל המדינות הערביות להקצות שטח להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות, "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס" עזה, שיוקמו בארצות שונות. זאת לאחר פנייה ובקשה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה, גודל ומיקום השטח המוקצה להקמת 2 מדינות פלסטין ייקבע במו"מ בין מנהיגי הערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית ובעזה לבין המדינות ערב באופן בלתי תלוי ביניהן.

שלב ב': תיעשה פניה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה לכל 150 המדינות שתמכו באו"ם בהקמת מדינה פלסטינאית, לקבלת עזרה כספית או אחרת הנדרשת בהקמת תשתית ומבנים וכו' הנדרשים בהקמתה של המדינה. כל ערבי פלסטינאי בעולם יוכל לראות באחת מהן את ארץ הבית שלו ואם ירצה יוכל לקבל אזרחות ועזרה בדיור ובהקמת עסק ובעבודה בבניית התשתיות והמבנים במדינה החדשה.

שלב ג: כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה יקבל רכוש נדל"ן חילופי לרכוש הנדל"ן שבבעלותו באזור המדינה החדשה שתקום, ללא צורך בהשקעה מצידו, הכל באמצעות המימון החיצוני שיתקבל (שלב ב).

כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה שיעבור למדינות הפלסטיניות החדשות יוכל לעבוד בהקמת המדינה הפלסטינאית החדשה בבניית הנדל"ן והעסק שלו וגם יתפרנס מכך באמצעות המימון החיצוני שיתקבל.

שלב ד': במקביל לשלב ג' כל רכוש הנדל"ן של הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יימכר למדינת ישראל באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב, ובכך לכל ערבי פלסטינאי יקבל פיצוי הולם על רכושו.

כל ערבי פלסטינאי שיסרב למכור את הנדל"ן שברשותו ישירות למדינת ישראל, רכושו יימסר לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי שלטון החמאס בעזה תוך מתן פיצוי הולם והם יעבירו את רכוש הנדל"ן באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב וארה"ב תעביר את רכוש הנדל"ן למדינת ישראל תוך מתן פיצוי הולם שיועבר למנהיגי הפלסטינאים בגדה ובעזה.

מאחר וכל ערבי פלסטינאי יקבל רכוש נדל"ן חילופי במדינה החדשה שתקום, וגם פיצוי על רכוש הנדל"ן שלו בגדה או בעזה, חלק מהכסף שיתקבל כפיצוי ישולם כמס לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה.

שלב ה': עד למועד שיוסכם בין ישראל למנהיגי הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, יעברו כל הערבים הפלסטינאים למדינות הפלסטינאיות החדשות שיוקמו, כל איש לפי בחירתו יוכל לקבל אזרחות והטבות נלוות מהמדינה שתקום.

שלב ו': עם העברת כל שטחי הגדה המערבית לרשותה של מדינת ישראל דרך המתווך ארה"ב, מדינת ישראל תכריז על ריבונותה על כל השטחים שתקבל.

שלב ז': יוכרז ע"י הרשות הפלסטינית בגדה ומנהיגי החמאס בעזה על סיום הסכסוך עם מדינת ישראל. והכרה הדדית של מדינות פלסטין החדשות ומדינת ישראל.

שלב ח': כל אזרח של מדינות פלסטין החדשות יוכל לעלות לרגל או לבקר בכל המקומות המקודשים למוסלמים בשטחה של מדינת ישראל כולל ירושלים, מסגד אל אקצה, מערת המכפלה ועוד, וכן יוכל לבקר את קרוביו במדינת ישראל.

הקמת מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה יהיו בלתי תלויות אחת בשניה, כאשר הערבים הפלסטינאים בגדה או בעזה יסכימו על קבלת המתווה המוצע, וכן נדרשת הסכמת מדינות ערב למתווה המוצע.

נתוני רקע:

הגדה המערבית (5835 קמ"ר) מזרח ירושלים (70 קמ"ר), עזה 365 ( קמ"ר).

להלן נתוני מדינות ערב והשטחים שלהם בסוגריים בקמ"ר. שטח 22 מדינות ערב הוא כ 19 מליון קמ"ר. ערב הסעודית (2,149,690), טורקיה (783,562 ), מצרים (1,001,450), איראן (1,648,195), לוב (1,759,540), אלג'יריה (2,381,741), פקיסטן (796,095 ), אפגניסטן, (652,230).

השטח הנדרש ממדינות ערב להקצות להקמת 2 מדינות פלסטיניות חדשות הוא שטח מזערי ביחס לשטחן הכולל (פחות מ 2% משטחן), ובתמורה יאפשרו לעם הפלסטיני לחיות בריבונות עצמאות ובשלום עם המדינות הסובבות אותו, ולהקנות יציבות למדינות במזרח התיכון, מאחר והבעייה הפלסטינית תפתר.

עם הקמת המדינות הפלסטיניות החדשות יישקל מחדש שחרור האסירים הפלסטינים הביטחוניים במדינת ישראל ומי שישוחרר יכול לעבור למדינות פלסטין החדשות על פי בחירתו ויקבל מעמד של אזרח המדינה הפלסטינית שבה ייבחרו, עם כל ההטבות הנלוות כמו האזרחים האחרים.

מסגד אל אקצה יוכרז כמקום שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות כלומר שטחה של השגרירות שייך טריטוריאלית למדינה שבה היא נמצאת ישראל ולא למדינה שאותה היא מייצגת. עם זאת, לנציגות דיפלומטית יש חסינות דיפלומטית, ולכן לא ניתן להיכנס לשטח השגרירות ללא היתר, אך עובדיה הדיפלומטים כפופים לחוקי המדינה בה היא נמצאת.
עם זאת שטח מסגד אל אקצה לא יכלול את כל השטח של הר הבית שהיום ניתן לביקורי אנשים מכל המדינות.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני המוצעת בזה הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה !!!.

למה זה הפתרון היחידי האפשרי?, ולמה דווקא עכשיו זה הזמן המתאים לעשות אותו?
אם תקום מדינה פלסטינאית בגדה המערבית היא עלולה להפוך למדינת עזה שניה, ותפתח חזית נוספת למלחמה נגד ישראל, שתהווה איום קיומי על מדינת ישראל, ולא ניתן בדרך כלשהי למנוע זאת!!!, הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ימשיכו להיות ומוגבלים בתנועה, הפלסטינאים ימשיכו לחיות בעוני ובמחסור ובמחנות פליטים ללא כל תקווה לשינוי בשנים הבאות. יהיו בה מאבקי כח על השליטה בין חמאס לבין אש"פ,עד לחשש למלחמה ביניהם, ובמקרה של מלחמה עם מדינת ישראל, מדינת ישראל תכבוש הפעם את רצועת עזה ואת הגדה המערבית, ותוכרז מיד ריבונות ישראלית על כל השטחים ה"כבושים" וכל המנהיגים והמחבלים יאסרו לתקופות ממושכות, בשטחים הללו ייושם משטר צבאי ישראלי שינהל את המדינה, יבוצעו בדיקות קפדניות ויוטל עוצר והמצב יחזור 50 שנה לאחור כפי שהיה בשנת 1967, ויותר גרוע.

לגבי עזה, הערבים הפלסטינאים בעזה הם חיים במצור כמעט ללא מים וחשמל,כמעט ללא פרנסה, חיים במצוקה, בצפיפות גדולה מאוד, תחת שלטון החמאס, שמקדיש את רב הכסף שמגיע אליו לחיזוק המשטר הצבאי, לחפירת מנהרות, בניה והטיידות של נשק למלחמה הבאה עם ישראל, כך שלעם הפלסטינאי ברצועת עזה אין היום תקווה לשינוי כלשהו בטווח הזמן הקרוב והרחוק.

על פי ההצעה שאני מציע הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יזכו לקבל מדינה פלסטינאית ריבונית שאינה תלויה במדינת ישראל, ואזרחיה ייזכו לחיות בשלום, בחופש, פריחה ושגשוג ללא שפיכות דמים, וללא מצור. כלומר התחלה מחדש, ופריחה ורווחה כלכלית של העם הפלסטיני. אם מדינות ערב והערבים הפלסטינאים יקבלו את ההצעה ויסכימו לה תהיה להם כבר היום תקווה לשינוי לטובה בעתיד הקרוב.

לסיכום: ההצעה המוצעת בזה היא ההצעה הטובה ביותר ל 2 הצדדים ותביא ב"ה – אינשאלה , לפתרון הבעיה הפלסטינית גם בגדה המערבית וגם בעזה לפתרון הסכסוך בין אש"פ לחמאס ולסיום הסכסוך הפלסטיני-ישראלי, זו ההצעה היחידה האפשרית, גם הפלסטינאים וגם מדינת ישראל ירוויחו ממנה.

הצעה זו ניתנת לבחינה ובדיקה בעתיד הקרוב, ונותנת כבר היום תקווה חדשה ופתיחה של דף חדש לערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית, בעזה, בישראל, לבנון, סוריה וירדן ובכל מקום בעולם לעתיד עם 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות גדולות יחסית ומשגשגות ופורחות ואשר יביאו לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם. הצעה שלא נוסתה אף פעם!

הצעה זו מאפשרת פתיחת דף חדש והתחלה חדשה עבור העם הפלסטינאי הנמצא בגדה המערבית במזרח ירושלים ובעזה, ובכל מקום בעולם. "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס" החדשות יהיו מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות ובלתי תלויות במדינת ישראל, ויוכלו לבנות נמל תעופה ואם יהיו לחוף הים יוכלו לבנות גם נמל ימי.

ההצעה המוצעת בזה תביא לסיום הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים יהיה ללא מלחמה ושפיכות דמים, פתרון שיגשים את כל משאלותיהם של הפלסטינאים להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות שתביא לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.

זהו פתרון מחוץ למסגרת שעדיין לא נוסה ושהעיתוי להציעו עכשיו הוא המתאים ביותר, למי ששואף באמת להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית חופשית ועצמאית חדשה פורחת ומשגשגת ולהביא שלום למזרח התיכון .

2 המדינות הפלסטינאיות שיוקמו צריכות להיות נפרדות ורחוקות אחת מהשניה, וזאת על מנת למנוע סכסוכים וניסיונות השתלטות האחת על השניה וכן גבולותיהם חייבים להיות רחוקים מגבולות מדינה ישראל, על מנת למנוע מלחמה עתידית.

ההצעה תמנע המשך הסכסוך בין אש"ף לחמאס, היות ולכל אחד תהיה מדינה משלו.

כל המימון והעזרה הנדרשת בהקמת המדינה הפלסטינאית, יהיה מימון חיצוני של מדינות ערב האחרות, וכל המדינות בעולם שתומכות ומוכנות לעזור בהקמת המדינה הפלסטינאית.
לכל הפלסטינאים המעוניינים לעבוד תהיה עבודה רבה ופרנסה בהקמת המדינה (2 מדינות) הפלסטינית ובניית התשתית.

אני קורא לכל הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, ולמנהיגיהם, ולכל המדינות הערביות שמסביבנו להסכים לפתרון המוצע ובכך לתת תקווה כבר היום לעם הפלסטיני בהקמת למדינה 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וחופשיות ולמנוע מהעם הפלסטיני שפיכות דמים ומצוקה וסבל לשנים רבות ללא שום תקווה לשינוי הצפויות להם באם לא יסכימו, כפי שסבלו ב 69 השנים האחרונות.

אני קורא בזה לכל המנהיגים הפלסטינאים בגדה ובעזה לשקול את ההצעה ותנאיה בכובד ראש ובראש פתוח, לחשוב באמת מה ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה הצעה שניתנת לבדיקה כבר היום ולמימוש חלומם של בערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ולסיים בזאת את הסכסוך הפלסטיני עם מדינת ישראל ואת הסכסוך בין אש"פ לחמאס ולתת תקווה חדשה לעם הפלסטיני לעתיד של חופש ושלום ופרנסה טובה ופתיחת דף חדש עם הקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות חדשות.

אני קורא לכל מדינות ערב שבאמת רוצים לעזור עם הפלסטיני הנמצא במצוקה כבר 69 שנה לשתף פעולה ולעזור במימוש התוכנית המוצעת, שתיתן כבר היום לעם הפלסטינאי תקווה להתחלה חדשה בהקמת 2 מדינות פלסטינאיות נפרדות בקרב מדינות ערב.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#4
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#5
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#6
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#7
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#8
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#9



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום חמישי ח' באייר תשע''ז    22:28   04.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ''ר כל אחת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

בס"ד

‏04/05/2017 22:22

הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת, זו ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינאים, הצעה שתהיה התחלה חדשה לעם הפלסטיני, שתביא לקץ לסכסוך בין אש"פ לחמאס, הצעה שתביא לסיום הסכסוך הפלסטיני - ישראלי. זו ההצעה היחידה האפשרית שניתנת למימוש.


לכל הערבים הפלסטיניים בגדה ובעזה שלום רב.


כבר כיום קימות 2 מדינות פלסטינאיות, מדינת פלסטין אש"פ בגדה ומדינת פלסטין חמאס בעזה, לכל מדינה כזאת יש דרישות משלה ומנהיגים משלה, על כן כל פתרון המתייחס ל 2 מדינות ל 2 עמים, הוא אשליה, ולכן אני מציע הצעה שתיתן לערבים הפלסטינאים 2 מדינות, מדינת פלסטין אש"פ שתהיה ביתם של כל הערבים הפלסטינאים שרוצים לחיות תחת שלטון אש"פ, ומדינת פלסטין חמאס שתהיה ביתם של כל הערבים הפלסטינאים שרוצים לחיות תחת שלטון החמאס. 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ"ר (שטח הגדה המערבית ורצועת עזה ביחד) כל אחת, זו ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינאים, תיתן תקווה חדשה כבר מהיום לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה הצעה שתהיה התחלה חדשה לעם הפלסטיני, 2 מדינות חדשות שיהיו מדינות הבית לכל ערבי פלסטינאי בכל מקום בעולם.

הצעה שיכולה להביא לפתרון הבעייה הפלסטינאית על השליטה במדינה שתקום ותמנע מאבק בין אש"פ לחמאס, וכן תביא לסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני, זהו הפתרון הטוב ביותר והיחידי המעשי והאפשרי שניתן למימוש, ושרב הפלסטינים הן בגדה והן בעזה יתמכו בו,

אם מנהיגי הערבים הפלסטינאים מנהיגי אש"פ בגדה ומנהיגי החמאס בעזה, באמת חושבים על טובתם של כלל הערבים הפלסטינאים, בכל מקום בו הם נמצאים, ואם מדינות ערב והליגה הערבית רוצים באמת לסייע לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה, באופן שיפתור גם בית הסכסוך הפלסטיני – ישראלי וגם לפתור את הבעיה הפלסטינית בסכסוך בין אש"פ לחמאס, יוכלו לסייע לערבים הפלסטינאים, ולהקצות להם שטח ריבוני להקמת 2 מדינות פלסטינאיות, שגודלן ומיקומן ייקבע במו"מ עם מנהיגי הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה להגשמת חלומם להקמת 2 מדינות ריבוניות, ויוכלו הערבים הפלסטינאים להגשים את החלום,

השטח הנדרש להקצאה להקמת כל אחת מהמדינות הפלסטינאית הוא שטח מזערי של 2% ופחות ביחס לשטחן, ובכך יימנעו מהערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה לסבול עוד עשרות שנים בעתיד כפי שסבלו ב 50 השנה האחרונות, ללא תקווה לעתיד טוב יותר, וכן יאפשרו לעם הפלסטיני לחיות בריבונות עצמאות ובשלום עם המדינות הסובבות אותו, ולהקנות יציבות למדינות במזרח התיכון, מאחר והבעייה הפלסטינית תפתר.

זה הזמן שהערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יכולה לדרוש ממנהיגיהם לפעול למען טובתם ולהגשים את חלומם לבניית 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וחופשיות,

150 מדינות תמכו באו"ם במדינת פלסטין, אותם 150 מדינות יכולות לעזור בסיוע כספי או אחר לבניית התשתית והמבנים למדינות החדשות שיוקמו.

העם הערבי הפלסטינאי בגדה ובעזה נמצא בצומת דרכים לקבלת החלטות, האם להמשיך את 50 השנים הבאות באותו המצב של סבל ומחסור, הגבלות תנועה ומצור, מצב של חוסר עבודה ופרנסה, ומחנות פליטים צפופים באנשים,מחסור במים וחשמל, מצב של שליטה צבאית ישראלית, מצב שאין בו כל תקווה לשינוי לטובה בעתיד הקרוב והרחוק, או לבחור ולפעול בדרך חדשה שתיתן להם תקווה חדשה כבר מהיום להתחלה חדשה והגשמת חלום, להקמת 2 מדינות פלסטינאיות חופשיות וריבוניות, "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס", שיהיו בסביבה ידידותית, ללא מגבלות, וללא שליטה של מדינת ישראל עליהם, ולהגשים את חלומם ואפילו יימנע הסכסוך בין החמאס ואש"פ אחת ולתמיד,

כאזרחי מדינת פלסטין יוכלו לעלות לרגל לישראל לירושלים ומסגד אל אקצה כמו שהם עולים לרגל למכה, ויוכלו לבקר את קרוביהם במדינת ישראל. ובנוסף יקבלו מימון חיצוני מ 150 מדינות בעולם שיעזרו להם הן כלכלית או בכל צורה אחרת בעת הקמת המדינות הפלסטינאיות. ובנוסף ההצעה המוצעת תאפשר לכל אזרח במדינת פלסטין החדשה לקבל נדל"ן חילופי לנדל"ן שיש לו היום בגדה או בעזה.

אני מאמין שלמרות כל הספקנים בקרב היהודים והערבים, ההגיון יגבר והרצון לשנות ולהגיע למדינות ריבוניות וחופשיות, ולהיטיב את מצבם, ולמנוע מלחמה בין אש"פ לחמאס, ובין הערבים הפלסטינאים למדינת ישראל ומאמין שרב הערבים פלסטינאים יאמצו את ההצעה שאני מציע, וזאת מכיוון שיבינו שזאת האפשרות הטובה ביותר עבורם ושאין כל אפשרות אחרת שתיתן להם תקווה לעתיד טוב יותר, וזאת ההצעה היחידה שטרם נוסתה עד היום. הצעה שתביא לקץ הסכסוך בין מדינת ישראל והפלסטינים, ובין אש"פ לחמאס על השליטה במדינות הפלסטינאיות שיקומו,

באותו הרגע שהערבים הפלסטינאים יבינו שההצעה המוצעת בהמשך היא היחידה האפשרית שניתן לממשה, והיא ההצעה הטובה ביותר לכל הערבים הפלסטינאים בגדה המערבית, בעזה ובכל מקום בו הם נמצאים, ואילו ההצעה להמשיך את המצב הקיים לאורך זמן או לנסות להקים מדינה דו לאומית, הינה אשליה ולעולם לא תתממש, ותוביל אותם ל 50 שנות סבל בעתיד כפי שסבלו ב 50 השנה האחרונות , ללא תקווה לעתיד טוב יותר,


אני רואה בהצעה זו התחלה חדשה לכל העם הפלסטינאי, בכל מקום בו הוא נמצא, לממש את חלומם ל 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וזאת ללא מלחמה ושפיכות דמים. 2 מדינות ריבוניות וחופשיות שיהיו בית לכל ערבי פלסטינאי בכל מקום בעולם.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הזאת הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, מעולם היא לא נוסתה !!!.

מהות ההצעה ואופן יישומה:

שלב א: בוועידה של המדינות הערביות הליגה הערבית, שיהיו בה מדינות בעלות שטח מעל 250,000 קמ"ר, תישקל האפשרות של כלל המדינות הערביות להקצות שטח להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות, "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס" עזה, שיוקמו בארצות שונות. זאת לאחר פנייה ובקשה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה, גודל ומיקום השטח המוקצה להקמת 2 מדינות פלסטין ייקבע במו"מ בין מנהיגי הערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית ובעזה לבין המדינות ערב באופן בלתי תלוי ביניהן.

שלב ב': תיעשה פניה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה לכל 150 המדינות שתמכו באו"ם בהקמת מדינה פלסטינאית, לקבלת עזרה כספית או אחרת הנדרשת בהקמת תשתית ומבנים וכו' הנדרשים בהקמתה של המדינה. כל ערבי פלסטינאי בעולם יוכל לראות באחת מהן את ארץ הבית שלו ואם ירצה יוכל לקבל אזרחות ועזרה בדיור ובהקמת עסק ובעבודה בבניית התשתיות והמבנים במדינה החדשה.

שלב ג: כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה יקבל רכוש נדל"ן חילופי לרכוש הנדל"ן שבבעלותו באזור המדינה החדשה שתקום, ללא צורך בהשקעה מצידו, הכל באמצעות המימון החיצוני שיתקבל (שלב ב).

כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה שיעבור למדינות הפלסטיניות החדשות יוכל לעבוד בהקמת המדינה הפלסטינאית החדשה בבניית הנדל"ן והעסק שלו וגם יתפרנס מכך באמצעות המימון החיצוני שיתקבל.

שלב ד': במקביל לשלב ג,' כל רכוש הנדל"ן של הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יימכר למדינת ישראל באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב, ובכך לכל ערבי פלסטינאי יקבל פיצוי הולם על רכושו.

כל ערבי פלסטינאי שיסרב למכור את הנדל"ן שברשותו ישירות למדינת ישראל, רכושו יימסר לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי שלטון החמאס בעזה תוך מתן פיצוי הולם והם יעבירו את רכוש הנדל"ן באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב וארה"ב שתעביר את רכוש הנדל"ן למדינת ישראל תוך מתן פיצוי הולם שיועבר למנהיגי הפלסטינאים בגדה ובעזה.

מאחר וכל ערבי פלסטינאי יקבל רכוש נדל"ן חילופי במדינה החדשה שתקום, וגם פיצוי על רכוש הנדל"ן שלו בגדה או בעזה, חלק מהכסף שיתקבל כפיצוי ישולם כמס לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה.

שלב ה': עד למועד שיוסכם בין ישראל למנהיגי הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה ולמדינות הערביות שיקצו את השטח להקמת 2 מדינות פלסטינאיות, יעברו כל הערבים הפלסטינאים למדינות הפלסטינאיות החדשות שיוקמו, כל איש לפי בחירתו יוכל לקבל אזרחות והטבות נלוות מהמדינה שתקום.

שלב ו': עם העברת כל שטחי הגדה המערבית לרשותה של מדינת ישראל דרך המתווך ארה"ב, מדינת ישראל תכריז על ריבונותה על כל השטחים שתקבל.

שלב ז': יוכרז ע"י הרשות הפלסטינית בגדה ומנהיגי החמאס בעזה על סיום הסכסוך עם מדינת ישראל. והכרה הדדית של מדינות פלסטין החדשות ומדינת ישראל.

שלב ח': כל אזרח של מדינות פלסטין החדשות יוכל לעלות לרגל (כמו שהערבים עולים למכה), או לבקר בכל המקומות המקודשים למוסלמים בשטחה של מדינת ישראל, כולל ירושלים, מסגד אל אקצה, מערת המכפלה ועוד, וכן יוכל לבקר את קרוביו במדינת ישראל.

הקמת מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה יהיו בלתי תלויות אחת בשניה, כאשר הערבים הפלסטינאים בגדה או בעזה יסכימו על קבלת המתווה המוצע, וכן נדרשת הסכמת מדינות ערב למתווה המוצע.

נתוני רקע:

הגדה המערבית (5835 קמ"ר) מזרח ירושלים (70 קמ"ר), עזה 365 ( קמ"ר).

להלן נתוני מדינות ערב והשטחים שלהם בסוגריים בקמ"ר. שטח 22 מדינות ערב הוא כ 19 מליון קמ"ר. ערב הסעודית (2,149,690), טורקיה (783,562 ), מצרים (1,001,450), איראן (1,648,195), לוב (1,759,540), אלג'יריה (2,381,741), פקיסטן (796,095 ), אפגניסטן, (652,230).

עם הקמת המדינות הפלסטיניות החדשות יישקל מחדש שחרור חלק מהאסירים הפלסטינים הביטחוניים במדינת ישראל ומי שישוחרר יכול לעבור למדינות פלסטין החדשות על פי בחירתו ויקבל מעמד של אזרח המדינה הפלסטינית שבה ייבחרו, עם כל ההטבות הנלוות כמו האזרחים האחרים.

מסגד אל אקצה יוכרז כמקום שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות כלומר שטחה של השגרירות שייך טריטוריאלית למדינה שבה היא נמצאת ישראל ולא למדינה שאותה היא מייצגת. עם זאת, לנציגות דיפלומטית יש חסינות דיפלומטית, ולכן לא ניתן להיכנס לשטח השגרירות ללא היתר, אך עובדיה הדיפלומטים כפופים לחוקי המדינה בה היא נמצאת.
עם זאת שטח מסגד אל אקצה לא יכלול את כל השטח של הר הבית שהיום ניתן לביקורי אנשים מכל המדינות.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני המוצעת בזה הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה !!!.

למה זה הפתרון היחידי האפשרי?, ולמה דווקא עכשיו זה הזמן המתאים לעשות אותו?
אם תקום מדינה פלסטינאית בגדה המערבית בהנהגת אש"פ אין כל אפשרות למנוע ממדינה זו להפוך למדינת עזה שניה, ותפתח חזית נוספת למלחמה נגד ישראל, שתהווה איום קיומי על מדינת ישראל, ולא ניתן בדרך כלשהי למנוע זאת!!!, הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ימשיכו להיות ומוגבלים בתנועה, הפלסטינאים ימשיכו לחיות בעוני ובמחסור ובמחנות פליטים ללא כל תקווה לשינוי בשנים הבאות. יהיו בה מאבקי כח על השליטה בין חמאס לבין אש"פ,עד לחשש למלחמה ביניהם, ובמקרה של מלחמה עם מדינת ישראל, מדינת ישראל תכבוש הפעם את רצועת עזה ואת הגדה המערבית, ותוכרז מיד ריבונות ישראלית על כל השטחים ה"כבושים" וכל המנהיגים והמחבלים יאסרו לתקופות ממושכות, בשטחים הללו ייושם משטר צבאי ישראלי שינהל את המדינה, יבוצעו בדיקות קפדניות ויוטל עוצר והמצב יחזור 50 שנה לאחור כפי שהיה בשנת 1967, ויותר גרוע.

לגבי עזה, הערבים הפלסטינאים בעזה הם חיים במצור כמעט ללא מים וחשמל,כמעט ללא פרנסה, חיים במצוקה, בצפיפות גדולה מאוד, תחת שלטון החמאס, שמקדיש את רב הכסף שמגיע אליו לחיזוק המשטר הצבאי, לחפירת מנהרות, בניה וההצטיידות של נשק למלחמה הבאה עם ישראל, כך שלעם הפלסטינאי ברצועת עזה אין היום תקווה לשינוי כלשהו בטווח הזמן הקרוב והרחוק.

על פי ההצעה שאני מציע הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יזכו לקבל מדינה פלסטינאית ריבונית שאינה תלויה במדינת ישראל, ואזרחיה ייזכו לחיות בשלום, בחופש, פריחה ושגשוג ללא שפיכות דמים, וללא מצור. כלומר התחלה מחדש, ופריחה ורווחה כלכלית של העם הפלסטיני. אם מדינות ערב והערבים הפלסטינאים יקבלו את ההצעה ויסכימו לה תהיה להם כבר היום תקווה לשינוי לטובה בעתיד הקרוב.

לסיכום: ההצעה המוצעת בזה היא ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינים בגדה ובעזה ותביא ב"ה – אינשאלה , לפתרון הסכסוך בין אש"פ לחמאס ולסיום הסכסוך הפלסטיני-ישראלי, זו ההצעה היחידה האפשרית.

הצעה זו ניתנת לבחינה ובדיקה בעתיד הקרוב, ונותנת כבר היום תקווה חדשה ופתיחה של דף חדש לערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית, בעזה, בישראל, לבנון, סוריה וירדן ובכל מקום בעולם לעתיד עם 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות גדולות יחסית ומשגשגות ופורחות ואשר יביאו לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם. הצעה שלא נוסתה אף פעם!

הצעה זו מאפשרת פתיחת דף חדש והתחלה חדשה עבור העם הפלסטינאי הנמצא בגדה המערבית במזרח ירושלים ובעזה, ובכל מקום בעולם. "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס" החדשות יהיו מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות ובלתי תלויות במדינת ישראל, ויוכלו לבנות נמל תעופה ואם יהיו לחוף הים יוכלו לבנות גם נמל ימי.

ההצעה המוצעת בזה תביא לסיום הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים יהיה ללא מלחמה ושפיכות דמים, פתרון שיגשים את כל משאלותיהם של הפלסטינאים להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות שתביא לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.

זהו פתרון מחוץ למסגרת שעדיין לא נוסה ושהעיתוי להציעו עכשיו הוא המתאים ביותר, למי ששואף באמת להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית חופשית ועצמאית חדשה פורחת ומשגשגת ולהביא שלום למזרח התיכון .

2 המדינות הפלסטינאיות שיוקמו צריכות להיות נפרדות ורחוקות אחת מהשניה, וזאת על מנת למנוע סכסוכים וניסיונות השתלטות האחת על השניה וכן גבולותיהם חייבים להיות רחוקים מגבולות מדינה ישראל, על מנת למנוע מלחמה עתידית.

ההצעה תמנע המשך הסכסוך בין אש"ף לחמאס, היות ולכל אחד תהיה מדינה משלו.

כל המימון והעזרה הנדרשת בהקמת המדינה הפלסטינאית, יהיה מימון חיצוני של מדינות ערב האחרות, וכל המדינות בעולם (150 מדינות) שתומכות ומוכנות לעזור בהקמת המדינה הפלסטינאית.

לכל הפלסטינאים המעוניינים לעבוד תהיה עבודה רבה ופרנסה בהקמת המדינה (2 מדינות) הפלסטינית ובניית התשתית.

אני קורא לכל הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, ולמנהיגיהם, ולכל המדינות הערביות שמסביבנו אם באמת אתם חושבים על מה שטוב לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה להסכים לפתרון המוצע ובכך לתת תקווה כבר היום לעם הפלסטיני בהקמת למדינה 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וחופשיות ולמנוע מהעם הפלסטיני שפיכות דמים ומצוקה וסבל לשנים רבות ללא שום תקווה לשינוי הצפויות להם באם לא יסכימו, כפי שסבלו ב 69 השנים האחרונות.

אני קורא בזה לכל המנהיגים הפלסטינאים בגדה ובעזה לשקול את ההצעה ותנאיה בכובד ראש ובראש פתוח, לחשוב באמת מה ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה הצעה שניתנת לבדיקה כבר היום ולמימוש חלומם של בערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ולסיים בזאת את הסכסוך הפלסטיני עם מדינת ישראל ואת הסכסוך בין אש"פ לחמאס ולתת תקווה חדשה לעם הפלסטיני לעתיד של חופש ושלום ופרנסה טובה ופתיחת דף חדש עם הקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות חדשות.

אני קורא לכל מדינות ערב שבאמת רוצים לעזור עם הפלסטיני הנמצא במצוקה כבר 69 שנה לשתף פעולה ולעזור במימוש התוכנית המוצעת, שתיתן כבר היום לעם הפלסטינאי תקווה להתחלה חדשה בהקמת 2 מדינות פלסטינאיות נפרדות בקרב מדינות ערב.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#4
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#5
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#6
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#7
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#8
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#9
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#10



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום ראשון י''א באייר תשע''ז    09:44   07.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ''ר כל אחת  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  

בס"ד
‏07/05/2017 09:35

לכל הערבים הפלסטיניים בגדה ובעזה שלום רב.

הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת, זו ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינאים, הצעה שתהיה התחלה חדשה לעם הפלסטיני, שתביא לקץ לסכסוך בין אש"פ לחמאס, הצעה שתביא לסיום הסכסוך הפלסטיני - ישראלי. זו ההצעה היחידה האפשרית שניתנת למימוש.

כבר כיום קימות 2 מדינות פלסטינאיות, מדינת פלסטין אש"פ בגדה ומדינת פלסטין חמאס בעזה, לכל מדינה כזאת יש דרישות משלה ומנהיגים משלה, על כן כל פתרון המתייחס ל 2 מדינות ל 2 עמים, הוא אשליה, ולכן אני מציע הצעה שתיתן לערבים הפלסטינאים 2 מדינות, "מדינת פלסטין אש"פ" שתהיה ביתם של כל הערבים הפלסטינאים שרוצים לחיות תחת שלטון אש"פ, ו"מדינת פלסטין חמאס" שתהיה ביתם של כל הערבים הפלסטינאים שרוצים לחיות תחת שלטון החמאס. 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת (שטח הגדה המערבית ורצועת עזה ביחד), זו ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינאים, תיתן תקווה חדשה כבר מהיום לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה הצעה שתהיה התחלה חדשה לעם הפלסטיני, 2 מדינות חדשות שיהיו מדינות הבית לכל ערבי פלסטינאי בכל מקום בעולם.

הצעה שיכולה להביא לפתרון הבעייה הפלסטינאית על השליטה במדינה שתקום ותמנע מאבק בין אש"פ לחמאס, וכן תביא לסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני, זהו הפתרון הטוב ביותר והיחידי המעשי והאפשרי שניתן למימוש, ושרב הפלסטינים הן בגדה והן בעזה יתמכו בו,

אם מנהיגי הערבים הפלסטינאים מנהיגי אש"פ בגדה ומנהיגי החמאס בעזה, באמת חושבים על טובתם של כלל הערבים הפלסטינאים, בכל מקום בו הם נמצאים, ואם מדינות ערב והליגה הערבית רוצים באמת לסייע לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה, באופן שיפתור גם בית הסכסוך הפלסטיני – ישראלי וגם לפתור את הבעיה הפלסטינית בסכסוך בין אש"פ לחמאס, יוכלו לסייע לערבים הפלסטינאים, ולהקצות להם שטח ריבוני להקמת 2 מדינות פלסטינאיות, שגודלן ומיקומן ייקבע במו"מ עם מנהיגי הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה להגשמת חלומם להקמת 2 מדינות ריבוניות, ויוכלו הערבים הפלסטינאים להגשים את החלום,

השטח הנדרש להקצאה להקמת כל אחת מהמדינות הפלסטינאית הוא שטח מזערי של 2% ופחות ביחס לשטחן, ובכך יימנעו מהערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה לסבול עוד עשרות שנים בעתיד כפי שסבלו ב 50 השנה האחרונות, ללא תקווה לעתיד טוב יותר, וכן יאפשרו לעם הפלסטיני לחיות בריבונות עצמאות ובשלום עם המדינות הסובבות אותו, ולהקנות יציבות למדינות במזרח התיכון, מאחר והבעייה הפלסטינית תפתר.

זה הזמן שהערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יכולה לדרוש ממנהיגיהם לפעול למען טובתם ולהגשים את חלומם לבניית 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וחופשיות,

150 מדינות תמכו באו"ם במדינת פלסטין, אותם 150 מדינות יכולות לעזור בסיוע כספי או אחר לבניית התשתית והמבנים למדינות החדשות שיוקמו.

העם הערבי הפלסטינאי בגדה ובעזה נמצא בצומת דרכים לקבלת החלטות, האם להמשיך את 50 השנים הבאות באותו המצב של סבל ומחסור, הגבלות תנועה ומצור, מצב של חוסר עבודה ופרנסה, ומחנות פליטים צפופים באנשים,מחסור במים וחשמל, מצב של שליטה צבאית ישראלית, מצב שאין בו כל תקווה לשינוי לטובה בעתיד הקרוב והרחוק, או לבחור ולפעול בדרך חדשה שתיתן להם תקווה חדשה כבר מהיום להתחלה חדשה והגשמת חלום, להקמת 2 מדינות פלסטינאיות חופשיות וריבוניות, "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס", שיהיו בסביבה ידידותית, ללא מגבלות, וללא שליטה של מדינת ישראל עליהם, ולהגשים את חלומם ואפילו יימנע הסכסוך בין החמאס ואש"פ אחת ולתמיד,

כאזרחי מדינת פלסטין יוכלו לעלות לרגל לישראל לירושלים ומסגד אל אקצה כמו שהם עולים לרגל למכה, ויוכלו לבקר את קרוביהם במדינת ישראל. ובנוסף יקבלו מימון חיצוני מ 150 מדינות בעולם שיעזרו להם הן כלכלית או בכל צורה אחרת בעת הקמת המדינות הפלסטינאיות. ובנוסף ההצעה המוצעת תאפשר לכל אזרח במדינת פלסטין החדשה לקבל נדל"ן חילופי לנדל"ן שיש לו היום בגדה או בעזה.

אני מאמין שלמרות כל הספקנים בקרב היהודים והערבים, ההגיון יגבר והרצון לשנות ולהגיע למדינות ריבוניות וחופשיות, ולהיטיב את מצבם, ולמנוע מלחמה בין אש"פ לחמאס, ובין הערבים הפלסטינאים למדינת ישראל ומאמין שרב הערבים הפלסטינאים יאמצו את ההצעה שאני מציע, וזאת מכיוון שיבינו שזאת האפשרות הטובה ביותר עבורם ושאין כל אפשרות אחרת שתיתן להם תקווה לעתיד טוב יותר, וזאת ההצעה היחידה שטרם נוסתה עד היום. הצעה שתביא לקץ הסכסוך בין מדינת ישראל והפלסטינים, ובין אש"פ לחמאס על השליטה במדינות הפלסטינאיות שיקומו,

באותו הרגע שהערבים הפלסטינאים יבינו שההצעה המוצעת בהמשך היא היחידה האפשרית שניתן לממשה, והיא ההצעה הטובה ביותר לכל הערבים הפלסטינאים בגדה המערבית, בעזה ובכל מקום בו הם נמצאים, ואילו ההצעה להמשיך את המצב הקיים לאורך זמן או לנסות להקים מדינה דו לאומית, הינה אשליה ולעולם לא תתממש, ותוביל אותם ל 50 שנות סבל בעתיד כפי שסבלו ב 50 השנה האחרונות , ללא תקווה לעתיד טוב יותר,


אני רואה בהצעה זו התחלה חדשה לכל העם הפלסטינאי, בכל מקום בו הוא נמצא, לממש את חלומם ל 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וזאת ללא מלחמה ושפיכות דמים. 2 מדינות ריבוניות וחופשיות שיהיו בית לכל ערבי פלסטינאי בכל מקום בעולם.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הזאת הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, מעולם היא לא נוסתה !!!.

מהות ההצעה ואופן יישומה:

שלב א: בוועידה של המדינות הערביות הליגה הערבית, שיהיו בה מדינות בעלות שטח מעל 250,000 קמ"ר, תישקל האפשרות של כלל המדינות הערביות להקצות שטח להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות, "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס" עזה, שיוקמו בארצות שונות. זאת לאחר פנייה ובקשה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה, גודל ומיקום השטח המוקצה להקמת 2 מדינות פלסטין ייקבע במו"מ בין מנהיגי הערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית ובעזה לבין המדינות ערב באופן בלתי תלוי ביניהן.

שלב ב': תיעשה פניה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה לכל 150 המדינות שתמכו באו"ם בהקמת מדינה פלסטינאית, לקבלת עזרה כספית או אחרת הנדרשת בהקמת תשתית ומבנים וכו' הנדרשים בהקמתה של המדינה. כל ערבי פלסטינאי בעולם יוכל לראות באחת מהן את ארץ הבית שלו ואם ירצה יוכל לקבל אזרחות ועזרה בדיור ובהקמת עסק ובעבודה בבניית התשתיות והמבנים במדינה החדשה.

שלב ג: כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה יקבל רכוש נדל"ן חילופי לרכוש הנדל"ן שבבעלותו באזור המדינה החדשה שתקום, ללא צורך בהשקעה מצידו, הכל באמצעות המימון החיצוני שיתקבל (שלב ב).

כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה שיעבור למדינות הפלסטיניות החדשות יוכל לעבוד בהקמת המדינה הפלסטינאית החדשה בבניית הנדל"ן והעסק שלו וגם יתפרנס מכך באמצעות המימון החיצוני שיתקבל.

שלב ד': במקביל לשלב ג,' כל רכוש הנדל"ן של הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יימכר למדינת ישראל באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב, ובכך לכל ערבי פלסטינאי יקבל פיצוי הולם על רכושו.

כל ערבי פלסטינאי שיסרב למכור את הנדל"ן שברשותו ישירות למדינת ישראל, רכושו יימסר לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי שלטון החמאס בעזה תוך מתן פיצוי הולם והם יעבירו את רכוש הנדל"ן באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב וארה"ב שתעביר את רכוש הנדל"ן למדינת ישראל תוך מתן פיצוי הולם שיועבר למנהיגי הפלסטינאים בגדה ובעזה.

מאחר וכל ערבי פלסטינאי יקבל רכוש נדל"ן חילופי במדינה החדשה שתקום, וגם פיצוי על רכוש הנדל"ן שלו בגדה או בעזה, חלק מהכסף שיתקבל כפיצוי ישולם כמס לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה.

שלב ה': עד למועד שיוסכם בין ישראל למנהיגי הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה ולמדינות הערביות שיקצו את השטח להקמת 2 מדינות פלסטינאיות, יעברו כל הערבים הפלסטינאים למדינות הפלסטינאיות החדשות שיוקמו, כל איש לפי בחירתו יוכל לקבל אזרחות והטבות נלוות מהמדינה שתקום.

שלב ו': עם העברת כל שטחי הגדה המערבית לרשותה של מדינת ישראל דרך המתווך ארה"ב, מדינת ישראל תכריז על ריבונותה על כל השטחים שתקבל.

שלב ז': יוכרז ע"י הרשות הפלסטינית בגדה ומנהיגי החמאס בעזה על סיום הסכסוך עם מדינת ישראל. והכרה הדדית של מדינות פלסטין החדשות ומדינת ישראל.

שלב ח': כל אזרח של מדינות פלסטין החדשות יוכל לעלות לרגל (כמו שהערבים עולים למכה), או לבקר בכל המקומות המקודשים למוסלמים בשטחה של מדינת ישראל, כולל ירושלים, מסגד אל אקצה, מערת המכפלה ועוד, וכן יוכל לבקר את קרוביו במדינת ישראל.

הקמת מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה יהיו בלתי תלויות אחת בשניה, כאשר הערבים הפלסטינאים בגדה או בעזה יסכימו על קבלת המתווה המוצע, וכן נדרשת הסכמת מדינות ערב למתווה המוצע.

נתוני רקע:

הגדה המערבית (5835 קמ"ר), עזה 365 ( קמ"ר). סה"כ: 6200 קמ"ר.

להלן נתוני מדינות ערב והשטחים שלהם בסוגריים בקמ"ר. שטח 22 מדינות ערב הוא כ 19 מליון קמ"ר. ערב הסעודית (2,149,690), טורקיה (783,562 ), מצרים (1,001,450), איראן (1,648,195), לוב (1,759,540), אלג'יריה (2,381,741), פקיסטן (796,095 ), אפגניסטן, (652,230).

עם הקמת המדינות הפלסטיניות החדשות יישקל מחדש שחרור חלק מהאסירים הפלסטינים הביטחוניים במדינת ישראל ומי שישוחרר יכול לעבור למדינות פלסטין החדשות על פי בחירתו ויקבל מעמד של אזרח המדינה הפלסטינית שבה ייבחרו, עם כל ההטבות הנלוות כמו האזרחים האחרים.

מסגד אל אקצה יוכרז כמקום שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות כלומר שטחה של השגרירות שייך טריטוריאלית למדינה שבה היא נמצאת ישראל ולא למדינה שאותה היא מייצגת. עם זאת, לנציגות דיפלומטית יש חסינות דיפלומטית, ולכן לא ניתן להיכנס לשטח השגרירות ללא היתר, אך עובדיה הדיפלומטים כפופים לחוקי המדינה בה היא נמצאת.
עם זאת שטח מסגד אל אקצה לא יכלול את כל השטח של הר הבית שהיום ניתן לביקורי אנשים מכל המדינות.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני המוצעת בזה הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה !!!.

למה זה הפתרון היחידי האפשרי?
אם תקום מדינה פלסטינאית בגדה המערבית בהנהגת אש"פ אין כל אפשרות למנוע ממדינה זו להפוך למדינת עזה שניה, ותפתח חזית נוספת למלחמה נגד ישראל, שתהווה איום קיומי על מדינת ישראל, ולא ניתן בדרך כלשהי למנוע זאת!!!, הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ימשיכו להיות מוגבלים בתנועה, הפלסטינאים ימשיכו לחיות בעוני ובמחסור ובמחנות פליטים ללא כל תקווה לשינוי בשנים הבאות. יהיו בה מאבקי כח על השליטה בין חמאס לבין אש"פ,עד לחשש למלחמה ביניהם, ובמקרה של מלחמה עם מדינת ישראל, ייושם משטר צבאי ישראלי שינהל את המדינה, יבוצעו בדיקות קפדניות ויוטל עוצר והמצב יחזור 50 שנה לאחור כפי שהיה בשנת 1967.

לגבי עזה, הערבים הפלסטינאים בעזה הם חיים במצור כמעט ללא מים וחשמל,כמעט ללא פרנסה, חיים במצוקה, בצפיפות גדולה מאוד, תחת שלטון החמאס, שמקדיש את רב הכסף שמגיע אליו לחיזוק המשטר הצבאי, לחפירת מנהרות, בניה וההצטיידות של נשק למלחמה הבאה עם ישראל, כך שלעם הפלסטינאי ברצועת עזה אין היום תקווה לשינוי כלשהו בטווח הזמן הקרוב והרחוק.

על פי ההצעה שאני מציע הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יזכו לקבל מדינה פלסטינאית ריבונית שאינה תלויה במדינת ישראל, ואזרחיה ייזכו לחיות בשלום, בחופש, פריחה ושגשוג ללא שפיכות דמים, וללא מצור. כלומר התחלה מחדש, ופריחה ורווחה כלכלית של העם הפלסטיני. אם מדינות ערב והערבים הפלסטינאים יקבלו את ההצעה ויסכימו לה תהיה להם כבר היום תקווה לשינוי לטובה בעתיד הקרוב.

לסיכום: ההצעה המוצעת בזה היא ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינים בגדה ובעזה ותביא ב"ה – אינשאלה , לפתרון הסכסוך בין אש"פ לחמאס ולסיום הסכסוך הפלסטיני-ישראלי, זו ההצעה היחידה האפשרית.

הצעה זו ניתנת לבחינה ובדיקה בעתיד הקרוב, ונותנת כבר היום תקווה חדשה ופתיחה של דף חדש לערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית, בעזה, בישראל, לבנון, סוריה וירדן ובכל מקום בעולם לעתיד עם 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות גדולות יחסית ומשגשגות ופורחות ואשר יביאו לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם. הצעה שלא נוסתה אף פעם!

הצעה זו מאפשרת פתיחת דף חדש והתחלה חדשה עבור העם הפלסטינאי הנמצא בגדה המערבית במזרח ירושלים ובעזה, ובכל מקום בעולם. "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס" החדשות יהיו מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות ובלתי תלויות במדינת ישראל, ויוכלו לבנות נמל תעופה ואם יהיו לחוף הים יוכלו לבנות גם נמל ימי.

ההצעה המוצעת בזה תביא לסיום הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים יהיה ללא מלחמה ושפיכות דמים, פתרון שיגשים את כל משאלותיהם של הפלסטינאים להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות שתביא לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.

זהו פתרון מחוץ למסגרת שעדיין לא נוסה ושהעיתוי להציעו עכשיו הוא המתאים ביותר, למי ששואף באמת להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית חופשית ועצמאית חדשה פורחת ומשגשגת ולהביא שלום למזרח התיכון .

2 המדינות הפלסטינאיות שיוקמו צריכות להיות נפרדות ורחוקות אחת מהשניה, וזאת על מנת למנוע סכסוכים וניסיונות השתלטות האחת על השניה וכן גבולותיהם חייבים להיות רחוקים מגבולות מדינה ישראל, על מנת למנוע מלחמה עתידית.

ההצעה תמנע המשך הסכסוך בין אש"ף לחמאס, היות ולכל אחד תהיה מדינה משלו.

כל המימון והעזרה הנדרשת בהקמת המדינה הפלסטינאית, יהיה מימון חיצוני של מדינות ערב האחרות, וכל המדינות בעולם (150 מדינות) שתומכות ומוכנות לעזור בהקמת המדינה הפלסטינאית.

לכל הפלסטינאים המעוניינים לעבוד תהיה עבודה רבה ופרנסה בהקמת המדינה (2 מדינות) הפלסטינית ובניית התשתית.

אני קורא לכל הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, ולמנהיגיהם, ולכל המדינות הערביות שמסביבנו אם באמת אתם חושבים על מה שטוב לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה להסכים לפתרון המוצע ובכך לתת תקווה כבר היום לעם הפלסטיני בהקמת למדינה 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וחופשיות ולמנוע מהעם הפלסטיני שפיכות דמים ומצוקה וסבל לשנים רבות ללא שום תקווה לשינוי הצפויות להם באם לא יסכימו, כפי שסבלו ב 69 השנים האחרונות.

אני קורא בזה לכל המנהיגים הפלסטינאים בגדה ובעזה לשקול בחיוב את ההצעה ותנאיה בכובד ראש ובראש פתוח, לחשוב באמת מה ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה הצעה שניתנת לבדיקה כבר היום ולמימוש חלומם של בערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ולסיים בזאת את הסכסוך הפלסטיני עם מדינת ישראל ואת הסכסוך בין אש"פ לחמאס ולתת תקווה חדשה לעם הפלסטיני לעתיד של חופש ושלום ופרנסה טובה ופתיחת דף חדש עם הקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות חדשות.

אני קורא לכל מדינות ערב חברי הליגכה הערבית שבאמת רוצים לעזור עם הפלסטיני הנמצא במצוקה כבר 69 שנה לשתף פעולה ולעזור במימוש התוכנית המוצעת, שתיתן כבר היום לעם הפלסטינאי תקווה להתחלה חדשה בהקמת 2 מדינות פלסטינאיות נפרדות בקרב מדינות ערב.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#4
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#5
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#6
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#7
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#8
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#9
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#10
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#11



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרועה העיוור
גולש אורח
יום שלישי י''ג באייר תשע''ז    21:07   09.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. יאללה זרמתי, אפשר לעשות לייק לעמוד שלך בפייסבוק?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום רביעי כ''א באייר תשע''ז    16:06   17.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. הצעה לשתביא לסיום הסכסוך הישראלי פלסטיני - מכתב לנשיא דונלד טראמפ - ‏17/05/2017 15:23  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
בס"ד

‏17/05/2017 15:23

לשגריר ארה"ב בישראל מר דייויד פרידמן היקר שלום רב.
קודם כל אני רוצה לברך אותך על כניסתך לתפקיד שגריר ארה"ב בישראל, ולאחל לך הצלחה גדולה בתפקידך הנוכחי.

המידע שאני מעביר לך במכתב זה הינו בעל חשיבות לאומית לפתרון הבעיה הפלסטינית, להקנית יציבות באיזור המזרח התיכון, ולהמשך קיומה של מדינת ישראל, ולכן אבקשך לידע את הנשיא טראמפ בארה"ב חתנו ג'ארד קושנר היועץ הבכיר של הנשיא במידע הניתן במכתבי זה בהקדם האפשרי.

היום במזרח התיכון נמצאות 2 מדינות פלסטינאיות, והם: "מדינת פלסטין אש"פ" בגדה המערבית ו"מדינת פלסטין חמאס" ברצועת עזה, לכל מדינה כזו מנהיגים וממשלה משלה ודרישות שונות ממדינת ישראל.

ולכן פתרון של 2 מדינות ל 2 עמים כבר אינו רלוונטי ולא יפתור את הבעיות בין הערבים הפלסטינאים למדינת ישראל.

למדינת ישראל יש ניסיון של 69 שנים מאז ההכרזה על עצמאותה בשנת 1948, בחיכוכים ומלחמות בינה לבין העם הפלסטינאי.

מ 23-15 באוגוסט 2005 , ביצעה ישראל התנתקות מרצועת עזה תוך פינוי כל אזרחי ישראל מהרצועה, כאשר השלטון ברצועה היה בידי מנהיגי פת"ח-אש"פ.
מ-12 בספטמבר 2005 ועד יוני 2007 נמצאו השטח ותושביו בשליטה בלעדית של הרשות הפלסטינית.

במהלך חודש יוני 2007 השתלטו כוחות חמאס על הרצועה, כבשו את המתקנים הצבאיים שבשליטת פת"ח-אש"פ שבהנהגת מחמוד עבאס (אבו מאזן) והוציאו להורג קצינים במנגנוני הביטחון.

בנובמבר 2012 וביולי 2014 היו 2 מלחמות בין מדינת ישראל לבין הערבים הפלסטינאים בעזה, שנפתחו כתוצאה מירי טילים מרצועת עזה על אזרחי ישראל.
שליטת אש"פ בגדה המערבית אינה יציבה וקיים מאבק מתמיד על השליטה בגדה בין אש"פ לחמאס.

מאז ועד היום שולטים מנהיגי החמאס על רצועת עזה, כאשר הם משקיעים את כל כספם בהכנות למלחמה הבאה עם מדינת ישראל וקוראים להשמדתה.
כיום יש לחמאס בעזה יותר מ 10,000 טילים המכוונים על מדינת ישראל ומנהרות שנחפרו מרצועת עזה לעבר יישובים במדינת ישראל, ומהווים איום קיומי יום יומי על חייהם של אזרחי מדינת ישראל.

הנושא החשוב ביותר בכל משא ומתן לשלום בין מדינת ישראל לערבים הפלסטינאים הוא שמירה על בטחונה של מדינת ישראל בין הים התיכון לנהר הירדן.

אם נניח באופן תיאורטי שתקום מדינה פלסטינאית בגדה המערבית, איך ניתן יהיה למנוע מהמדינה הפלסטינאית בגדה להפוך למדינת עזה שניה, ולהוות איום קיומי על מדינת ישראל (בדיוק כפי שהיה בדיוק המצב בעזה), 2 ק"מ מכפר סבא ו 18 ק"מ מתל אביב, ומה על מדינת ישראל לעשות במקרה זה, לכבוש מחדש את השטח ולהכריז עליו ריבונות?.

ולכן לפי דעתי כל פתרון שיכלול את קיומה של מדינה פלסטינאית בגדה המערבית לצד מדינת ישראל, והמשך קיומה של מדינה פלסטינאית בשליטת החמאס בעזה מהווה איום מתמשך על קיומה של מדינת ישראל, ולכן לפי דעתי פתרון זה הוא בלתי אפשרי.

אני מציע הצעה שהינה מחוץ למסגרת ושיכולה לפתור גם את הבעיה של הסכסוך הישראלי פלסטינאי בכלל וגם את הסכסוך על השליטה במדינה הפלסטינית בין אש"פ לחמאס כמפורט בהמשך:

הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת, (שטח הגדה ורצועת עזה ביחד).

ההצעה שאני מציע תפתור לא רק את הסכסוך הפלסטיני – ישראלי אלא גם את הסכסוך בין אש"פ לחמאס על שליטה על אזרחי מדינת פלסטין, מאחר ואני מציע הקמת 2 מדינות פלסטינאיות: "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס", 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת (שטח הגדה המערבית ורצועת עזה ביחד),נפרדות שאינן תלויות אחת בשניה, לא יהיה גבול ביניהן ולא יהיה להם גבול עם מדינת ישראל. זו ההצעה היחידה האפשרית שניתנת לבחינה ומימוש בטווח הקרוב, ותיתן תקווה לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה להתחלה חדשה של העם הערבי הפלסטינאי כבר היום.
2 מדינות חדשות שיהיו מדינות הבית לכל ערבי פלסטינאי בכל מקום בעולם.
הצעה שתביא לפתרון הבעייה הפלסטינאית על השליטה במדינה שתקום, ותמנע מאבק בין אש"פ לחמאס, וכן תביא לסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני, זהו הפתרון הטוב ביותר והיחידי המעשי והאפשרי שניתן למימוש, ושרב הפלסטינים הן בגדה והן בעזה יתמכו בו.

רק תמיכתו של הנשיא דונלד טראמפ בהצעה המוצעת כאן תוכל להביא לסיום הסכסוך הישראלי פלסטיני במזרח התיכון, ולסיום הסכסוך בין אש"פ לחמאס.

‏17/05/2017 15:23

הצעה להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות וחופשיות על שטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת, (שטח הגדה ורצועת עזה ביחד).

מבוא

אם מנהיגי הערבים הפלסטינאים מנהיגי אש"פ בגדה ומנהיגי החמאס בעזה, באמת חושבים על טובתם של כלל הערבים הפלסטינאים, בכל מקום בו הם נמצאים, ואם מדינות ערב והליגה הערבית רוצים באמת לסייע לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה, באופן שיפתור גם בית הסכסוך הפלסטיני – ישראלי וגם לפתור את הבעיה הפלסטינית בסכסוך בין אש"פ לחמאס, יוכלו לסייע לערבים הפלסטינאים, ולהקצות להם שטח ריבוני להקמת 2 מדינות פלסטינאיות, שגודלן ומיקומן ייקבע במו"מ עם מנהיגי הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה להגשמת חלומם להקמת 2 מדינות ריבוניות, ויוכלו הערבים הפלסטינאים להגשים את החלום,
השטח הנדרש להקצאה להקמת כל אחת מהמדינות הפלסטינאית הוא שטח מזערי של 1% ופחות ביחס לשטחן, ובכך יימנעו מהערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה לסבול עוד עשרות שנים בעתיד כפי שסבלו ב 50 השנה האחרונות, ללא תקווה לעתיד טוב יותר, וכן יאפשרו לעם הפלסטיני לחיות בריבונות עצמאות ובשלום עם המדינות הסובבות אותו, ולהקנות יציבות למדינות במזרח התיכון, מאחר והבעייה הפלסטינית תיפתר.

זה הזמן שהערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יכולה לדרוש ממנהיגיהם לפעול למען טובתם ולהגשים את חלומם לבניית 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וחופשיות.

150 מדינות תמכו באו"ם במדינת פלסטין, אותם 150 מדינות יכולות לעזור בסיוע כספי או אחר לבניית התשתית והמבנים למדינות החדשות שיוקמו.
העם הערבי הפלסטינאי בגדה ובעזה נמצא בצומת דרכים לקבלת החלטות, האם להמשיך את 50 השנים הבאות באותו המצב של סבל ומחסור, הגבלות תנועה ומצור, מצב של חוסר עבודה ופרנסה, ומחנות פליטים צפופים באנשים, מחסור במים וחשמל, מצב של שליטה צבאית ישראלית, מצב שאין בו כל תקווה לשינוי לטובה בעתיד הקרוב והרחוק, או לבחור ולפעול בדרך חדשה שתיתן להם תקווה חדשה כבר מהיום להתחלה חדשה והגשמת חלום, להקמת 2 מדינות פלסטינאיות חופשיות וריבוניות, "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס", שיהיו בסביבה ידידותית, ללא מגבלות, וללא שליטה של מדינת ישראל עליהם, ולהגשים את חלומם ואפילו יימנע הסכסוך בין החמאס ואש"פ אחת ולתמיד,
אזרחי מדינת פלסטין יוכלו לעלות לרגל לישראל לירושלים ומסגד אל אקצה כמו שהם עולים לרגל למכה, ויוכלו לבקר את קרוביהם במדינת ישראל. ובנוסף יקבלו מימון חיצוני מ 150 מדינות בעולם שיעזרו להם הן כלכלית או בכל צורה אחרת בעת הקמת המדינות הפלסטינאיות. ובנוסף ההצעה המוצעת תאפשר לכל אזרח במדינת פלסטין החדשה לקבל נדל"ן חילופי לנדל"ן שיש לו היום בגדה או בעזה.

אני מאמין שלמרות כל הספקנים בקרב היהודים והערבים, ההגיון יגבר והרצון לשנות ולהגיע למדינות ריבוניות וחופשיות, ולהיטיב את מצבם, ולמנוע מלחמה בין אש"פ לחמאס, ובין הערבים הפלסטינאים למדינת ישראל, ומאמין שרב הערבים הפלסטינאים יאמצו את ההצעה שאני מציע, וזאת מכיוון שיבינו שזאת האפשרות הטובה ביותר עבורם ושאין כל אפשרות אחרת שתיתן להם תקווה לעתיד טוב יותר, וזאת ההצעה היחידה שטרם נוסתה עד היום. הצעה שתביא לקץ הסכסוך בין מדינת ישראל והפלסטינים, ובין אש"פ לחמאס על השליטה במדינות הפלסטינאיות שיקומו.

באותו הרגע שהערבים הפלסטינאים יבינו שההצעה המוצעת בהמשך היא היחידה האפשרית שניתן לממשה, והיא ההצעה הטובה ביותר לכל הערבים הפלסטינאים בגדה המערבית, בעזה ובכל מקום בו הם נמצאים, ואילו ההצעה להמשיך את המצב הקיים לאורך זמן או לנסות להקים מדינה דו לאומית, הינה אשליה ולעולם לא תתממש, ותוביל אותם ל 50 שנות סבל בעתיד כפי שסבלו ב 50 השנה האחרונות , ללא תקווה לעתיד טוב יותר.

אני רואה בהצעה זו התחלה חדשה לכל העם הפלסטינאי, בכל מקום בו הוא נמצא, לממש את חלומם ל 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וזאת ללא מלחמה ושפיכות דמים. 2 מדינות ריבוניות וחופשיות שיהיו בית לכל ערבי פלסטינאי בכל מקום בעולם.

ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני הזאת הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, מעולם היא לא נוסתה !!!.

מהות ההצעה ואופן יישומה:

שלב א: בוועידה של המדינות הערביות הליגה הערבית, שיהיו בה מדינות בעלות שטח מעל 500,000 קמ"ר, תישקל האפשרות של כלל המדינות הערביות להקצות שטח להקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות נפרדות, "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס" עזה, שיוקמו בארצות שונות. זאת לאחר פנייה ובקשה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה, גודל ומיקום השטח המוקצה להקמת 2 מדינות פלסטין ייקבע במו"מ בין מנהיגי הערבים הפלסטינאיים בגדה המערבית ובעזה לבין המדינות ערב באופן בלתי תלוי ביניהן.

שלב ב': תיעשה פניה של מנהיגי אש"פ והחמאס בגדה ובעזה לכל 150 המדינות שתמכו באו"ם בהקמת מדינה פלסטינאית, לקבלת עזרה כספית או אחרת הנדרשת בהקמת תשתית ומבנים וכו' הנדרשים בהקמתה של המדינה. כל ערבי פלסטינאי בעולם יוכל לראות באחת מהן את ארץ הבית שלו ואם ירצה יוכל לקבל אזרחות ועזרה בדיור ובהקמת עסק ובעבודה בבניית התשתיות והמבנים במדינה החדשה.

שלב ג: כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה יקבל רכוש נדל"ן חילופי לרכוש הנדל"ן שבבעלותו באזור המדינה החדשה שתקום, ללא צורך בהשקעה מצידו, הכל באמצעות המימון החיצוני שיתקבל (שלב ב).

כל ערבי פלסטינאי בגדה או בעזה שיעבור למדינות הפלסטיניות החדשות יוכל לעבוד בהקמת המדינה הפלסטינאית החדשה בבניית הנדל"ן והעסק שלו וגם יתפרנס מכך באמצעות המימון החיצוני שיתקבל.
שלב ד': במקביל לשלב ג,' כל רכוש הנדל"ן של הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יימכר למדינת ישראל באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב, ובכך לכל ערבי פלסטינאי יקבל פיצוי הולם על רכושו.

כל ערבי פלסטינאי שיסרב למכור את הנדל"ן שברשותו ישירות למדינת ישראל, רכושו יימסר לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי שלטון החמאס בעזה תוך מתן פיצוי הולם והם יעבירו את רכוש הנדל"ן באמצעות תיווך של צד שלישי ארה"ב, וארה"ב שתעביר את רכוש הנדל"ן למדינת ישראל תוך מתן פיצוי הולם שיועבר למנהיגי הפלסטינאים בגדה ובעזה.
מאחר וכל ערבי פלסטינאי יקבל רכוש נדל"ן חילופי במדינה החדשה שתקום, וגם פיצוי על רכוש הנדל"ן שלו בגדה או בעזה, חלק מהכסף שיתקבל כפיצוי ישולם כמס לרשות הפלסטינאית בגדה או למנהיגי החמאס בעזה.

שלב ה': עד למועד שיוסכם בין ישראל למנהיגי הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה ולמדינות הערביות שיקצו את השטח להקמת 2 מדינות פלסטינאיות, יעברו כל הערבים הפלסטינאים למדינות הפלסטינאיות החדשות שיוקמו, כל איש לפי בחירתו יוכל לקבל אזרחות והטבות נלוות מהמדינה שתקום.

שלב ו': עם העברת כל שטחי הגדה המערבית לרשותה של מדינת ישראל דרך המתווך ארה"ב, מדינת ישראל תכריז על ריבונותה על כל השטחים שתקבל.

שלב ז': יוכרז ע"י הרשות הפלסטינית בגדה ומנהיגי החמאס בעזה על סיום הסכסוך עם מדינת ישראל. והכרה הדדית של מדינות פלסטין החדשות ומדינת ישראל.

שלב ח': כל אזרח של מדינות פלסטין החדשות יוכל לעלות לרגל (כמו שהערבים עולים למכה), או לבקר בכל המקומות המקודשים למוסלמים בשטחה של מדינת ישראל, כולל ירושלים, מסגד אל אקצה, מערת המכפלה ועוד, וכן יוכל לבקר את קרוביו במדינת ישראל.

הקמת מדינת פלסטין אש"פ ומדינת פלסטין עזה יהיו בלתי תלויות אחת בשניה, כאשר הערבים הפלסטינאים בגדה או בעזה יסכימו על קבלת המתווה המוצע, וכן נדרשת הסכמת מדינות ערב למתווה המוצע.

נתוני רקע:

הגדה המערבית (5835 קמ"ר), עזה 365 ( קמ"ר). סה"כ: 6200 קמ"ר.

להלן נתוני מדינות ערב והשטחים שלהם בסוגריים בקמ"ר. שטח 22 מדינות ערב הוא כ 19 מליון קמ"ר. ערב הסעודית (2,149,690), טורקיה (783,562 ), מצרים (1,001,450), איראן (1,648,195), לוב (1,759,540), אלג'יריה (2,381,741), פקיסטן (796,095 ).

עם הקמת המדינות הפלסטיניות החדשות יישקל מחדש שחרור חלק מהאסירים הפלסטינים הביטחוניים במדינת ישראל ומי שישוחרר יכול לעבור למדינות פלסטין החדשות על פי בחירתו ויקבל מעמד של אזרח המדינה הפלסטינית שבה ייבחרו, עם כל ההטבות הנלוות כמו האזרחים האחרים.

מסגד אל אקצה יוכרז כמקום שגרירות של 2 המדינות הפלסטינאיות החדשות כלומר שטחה של השגרירות שייך טריטוריאלית למדינה שבה היא נמצאת ישראל ולא למדינה שאותה היא מייצגת. עם זאת, לנציגות דיפלומטית יש חסינות דיפלומטית, ולכן לא ניתן להיכנס לשטח השגרירות ללא היתר, אך עובדיה הדיפלומטים כפופים לחוקי המדינה בה היא נמצאת.

עם זאת שטח מסגד אל אקצה לא יכלול את כל השטח של הר הבית שהיום ניתן לביקורי אנשים מכל המדינות.

הדגמת פתרונות אפשריים:

לדוגמא מס' 1: אם הנשיא הטורקי ארדואן יוכיח לחמאס שהוא ידיד אמת שלהם ורוצה לעזור להם, ולמנוע מהם סבל רב הצפוי להם בעתיד, שיבוא ויציע לערבים הפלסטינאים בעזה, הסובלים ממצור, וממחסור במים וחשמל, ללא עבודה ופרנסה ועוני, הוא יציע להם שטח במדינת טורקיה של פחות מ % 1 מדינת טורקיה שיהיה בריבונותם של הפלסטינים, ועל גודלו ומיקומו יוחלט במו"מ בין מנהיגי החמאס לארדואן שהוא מתומכי החמאס הגדולים ,(ראה בהצעה המפורטת בהמשך), ובכך לפתור את הבעייה של הערבים הפלסטינאים בעזה, האם לדעתך הם יסרבו, או שצפויות להם עוד שנים רבות של חוסר תקווה ויאוש שסופו להגיע למלחמה על ישראל. מה לדעתך יותר טוב עבורם, מדינה ריבונית משלהם בטורקיה או המשך הסבל של הערבים הפלסטינאים בעזה לשנים רבות ללא תקווה לשינוי.

לדוגמא מס' 2: אם הנשיא המצרי סיסי יבוא ויציע לערבים הפלסטינאים בגדה, הסובלים ממגבלות תנועה, חיים של עוני ללא פרנסה ועוני, חיים במחנות פליטים, חיים של חוסר תקווה ויאוש עוד שנים רבות, הוא יציע להם שטח במצריים שיהיה בריבונותם ,(ראה בהצעה המפורטת בהמשך),יכול להיות אפילו בחצי האי סיני, ושעל גודלו ומיקומו יוחלט במו"מ בין מנהיגי אש"פ לסיסי ובכך לפתור את הבעייה של הערבים הפלסטינאים בגדה, האם לדעתך הם יסרבו, או שצפויות להם עוד שנים רבות של חוסר תקווה ויאוש שסופו להגיע למלחמה על ישראל. מה לדעתך יותר טוב עבורם, מדינה ריבונית משלהם במצרים או המשך הסבל של הערבים הפלסטינאים בגדה לשנים רבות ללא תקווה לשינוי.
ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני המוצעת בזה הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה !!!.

למה זה הפתרון היחידי האפשרי?

אם תקום מדינה פלסטינאית בגדה המערבית בהנהגת אש"פ אין כל אפשרות למנוע ממדינה זו להפוך למדינת עזה שניה, ותפתח חזית נוספת למלחמה נגד ישראל, שתהווה איום קיומי על מדינת ישראל, ולא ניתן בדרך כלשהי למנוע זאת!!!, הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ימשיכו להיות מוגבלים בתנועה, הפלסטינאים ימשיכו לחיות בעוני ובמחסור ובמחנות פליטים ללא כל תקווה לשינוי בשנים הבאות. יהיו בה מאבקי כח על השליטה בין חמאס לבין אש"פ,עד לחשש למלחמה ביניהם, ובמקרה של מלחמה עם מדינת ישראל, ייושם משטר צבאי ישראלי שינהל את המדינה, יבוצעו בדיקות קפדניות ויוטל עוצר והמצב יחזור 50 שנה לאחור כפי שהיה בשנת 1967.

לגבי עזה, הערבים הפלסטינאים בעזה הם חיים במצור כמעט ללא מים וחשמל,כמעט ללא פרנסה, חיים במצוקה, בצפיפות גדולה מאוד, תחת שלטון החמאס, שמקדיש את רב הכסף שמגיע אליו לחיזוק המשטר הצבאי, לחפירת מנהרות, בניה וההצטיידות של נשק למלחמה הבאה עם ישראל, כך שלעם הפלסטינאי ברצועת עזה אין היום תקווה לשינוי כלשהו בטווח הזמן הקרוב והרחוק.

על פי ההצעה שאני מציע הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יזכו לקבל מדינה פלסטינאית ריבונית שאינה תלויה במדינת ישראל, ואזרחיה ייזכו לחיות בשלום, בחופש, פריחה ושגשוג ללא שפיכות דמים, וללא מצור. כלומר התחלה מחדש, ופריחה ורווחה כלכלית של העם הפלסטיני. אם מדינות ערב והערבים הפלסטינאים יקבלו את ההצעה ויסכימו לה תהיה להם כבר היום תקווה לשינוי לטובה בעתיד הקרוב.

לסיכום: ההצעה המוצעת בזה היא ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינים בגדה ובעזה ותביא ב"ה – אינשאלה , לפתרון הסכסוך בין אש"פ לחמאס ולסיום הסכסוך הפלסטיני-ישראלי, זו ההצעה היחידה האפשרית.
הצעה זו מאפשרת פתיחת דף חדש והתחלה חדשה עבור העם הפלסטינאי הנמצא בגדה המערבית במזרח ירושלים ובעזה, ובכל מקום בעולם. "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס" החדשות יהיו מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות ובלתי תלויות במדינת ישראל, ויוכלו לבנות נמל תעופה ואם יהיו לחוף הים יוכלו לבנות גם נמל ימי.

הצעה זו ניתנת לבחינה ובדיקה בעתיד הקרוב, ונותנת כבר היום תקווה חדשה ופתיחה של דף חדש לערבים הפלסטינאים בגדה המערבית, בעזה, בישראל, לבנון, סוריה וירדן ובכל מקום בעולם.

ההצעה המוצעת בזה תביא לסיום הסכסוך בין ישראל לפלסטינאים יהיה ללא מלחמה ושפיכות דמים, פתרון שיגשים את כל משאלותיהם של הפלסטינאים להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות שתביא לשיפור ניכר ברמת החיים שלהם, ובכך שישראל לא תשלוט בהם.

זהו פתרון מחוץ למסגרת שעדיין לא נוסה ושהעיתוי להציעו עכשיו הוא המתאים ביותר, למי ששואף באמת להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית חופשית ועצמאית חדשה פורחת ומשגשגת ולהביא שלום למזרח התיכון.

2 המדינות הפלסטינאיות שיוקמו צריכות להיות נפרדות ורחוקות אחת מהשניה, וזאת על מנת למנוע סכסוכים וניסיונות השתלטות האחת על השניה וכן גבולותיהם חייבים להיות רחוקים מגבולות מדינה ישראל, על מנת למנוע מלחמה עתידית.

ההצעה תמנע המשך הסכסוך בין אש"ף לחמאס, היות ולכל אחד תהיה מדינה משלו.
כל המימון והעזרה הנדרשת בהקמת המדינה הפלסטינאית, יהיה מימון חיצוני של מדינות ערב האחרות, וכל המדינות בעולם (150 מדינות) שתומכות ומוכנות לעזור בהקמת המדינה הפלסטינאית.

לכל הפלסטינאים המעוניינים לעבוד תהיה עבודה רבה ופרנסה בהקמת המדינה (2 מדינות) הפלסטינית ובניית התשתית.

אני קורא לכל הערבים הפלסטינים בגדה ובעזה, ולמנהיגיהם, ולכל המדינות הערביות שמסביבנו אם באמת אתם חושבים על מה שטוב לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה להסכים לפתרון המוצע ובכך לתת תקווה כבר היום לעם הפלסטיני בהקמת למדינה 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות וחופשיות ולמנוע מהעם הפלסטיני שפיכות דמים ומצוקה וסבל לשנים רבות ללא שום תקווה לשינוי הצפויות להם באם לא יסכימו, כפי שסבלו ב 69 השנים האחרונות.

אני קורא בזה לכל המנהיגים הפלסטינאים בגדה ובעזה לשקול בחיוב את ההצעה ותנאיה בכובד ראש ובראש פתוח, לחשוב באמת מה ההצעה הטובה ביותר לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה הצעה שניתנת לבדיקה כבר היום ולמימוש חלומם של בערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ולסיים בזאת את הסכסוך הפלסטיני עם מדינת ישראל ואת הסכסוך בין אש"פ לחמאס ולתת תקווה חדשה לעם הפלסטיני לעתיד של חופש ושלום ופרנסה טובה ופתיחת דף חדש עם הקמת 2 מדינות פלסטיניות ריבוניות חדשות.

אני קורא לכל מדינות ערב חברי הליגה הערבית שבאמת רוצים לעזור עם הפלסטיני הנמצא במצוקה כבר 69 שנה לשתף פעולה ולעזור במימוש התוכנית המוצעת, שתיתן כבר היום לעם הפלסטינאי תקווה להתחלה חדשה בהקמת 2 מדינות פלסטינאיות נפרדות בקרב מדינות ערב.

על מנת לממש את ההצעה, צריך תחילה לקבל את תמיכתו של הנשיא דונלד טראמפ בהצעה והוא יעזור בשכנוע של מנהיגי מדינות ערב לשתף פעולה עם הערבים הפלסטינאים במו"מ להוצאת ההצעה הזו לפועל ובכך להביא לסיום הסכסוך הישראלי פלסטיני ולסיום הסכסוך בין אש"פ לחמאס על השליטה במדינה הפלסטינאית.

אשמח גם לקבל את עזרתך ועצותיך למימוש ההצעה.

אני מצפה לתגובתך למכתבי זה.

בהצלחה ב"ה אינשאלה

סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#10
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#11
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#12



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MAGEN DAVID לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.17
1025 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ה באייר תשע''ז    09:35   21.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. סה''כ נשמע סבבה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
מה עכשיו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום ראשון כ''ה באייר תשע''ז    21:01   21.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. הצעה שתביא לסיום הסכסוך הפלסטיני - ישראלי. זו ההצעה היחידה האפשרית שניתנת למימוש כבר היום  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
בס"ד

בהמשך ל 12 הודעותי עד כה.(אנא קראו את הודעותי האחרונות)

אני קורא לכל מי שתומך בפתרון 2 מדינות ל 2 עמים, ותומך במדינה פלסטינאית בגדה כפתרון לבעיה הפלסטינית, לענות לי על השאלות הבאות:

1. היום במזרח התיכון נמצאות 2 מדינות פלסטינאיות, והם: "מדינת פלסטין אש"פ" בגדה המערבית ו"מדינת פלסטין חמאס" ברצועת עזה, לכל מדינה כזו מנהיגים וממשלה משלה ודרישות שונות ממדינת ישראל.

ולכן פתרון של 2 מדינות ל 2 עמים כבר אינו רלוונטי ולא יפתור את הבעיות בין הערבים הפלסטינאים למדינת ישראל.

האם הקמת מדינה פלסטינאית בגדה והשארות הערבים בעזה בשליטת החמאס תשים קץ לסכסוך הישראלי - הפלסטינאי?

אז מה הסיבה שמישהו בכלל ממשיך לחשוב על פתרון לא רלוונטי כמו 2 מדינות ל 2 עמים?

2. מה ימנע מהמדינה הפלסטינאית בגדה להפוך למדינת עזה השניה שתהווה סיכול קיומי למדינת ישראל? האם הסכם שלום על פיסת נייר בינינו לבין הפלסטינאים שווה את הנייר עליו הוא חתום? האם הסכם אוסלו של שלום תמורת שטחים התקיים?

אם נסמוך על נסיוננו:
למדינת ישראל יש ניסיון של 69 שנים מאז ההכרזה על עצמאותה בשנת 1948, ו 50 שנה מאז מלחמת ששת הימים תוך השתלטות על הגדה המערבית ועל מזרח ירושלים ועל רצועת עזה, תוך בחיכוכים ומלחמות בינה לבין העם הפלסטינאי.

מ 23-15 באוגוסט 2005 , ביצעה ישראל התנתקות מרצועת עזה תוך פינוי כל אזרחי ישראל מהרצועה, כאשר השלטון ברצועה היה בידי מנהיגי פת"ח-אש"פ.
מ-12 בספטמבר 2005 ועד יוני 2007 נמצאו השטח ותושביו בשליטה בלעדית של הרשות הפלסטינית.

במהלך חודש יוני 2007 השתלטו כוחות חמאס על הרצועה, כבשו את המתקנים הצבאיים שבשליטת פת"ח-אש"פ שבהנהגת מחמוד עבאס (אבו מאזן) והוציאו להורג קצינים במנגנוני הביטחון.

בנובמבר 2012 וביולי 2014 היו 2 מלחמות בין מדינת ישראל לבין הערבים הפלסטינאים בעזה, שנפתחו כתוצאה מירי טילים מרצועת עזה על אזרחי ישראל.
שליטת אש"פ בגדה המערבית אינה יציבה וקיים מאבק מתמיד על השליטה בגדה בין אש"פ לחמאס.

מאז ועד היום שולטים מנהיגי החמאס על רצועת עזה, כאשר הם משקיעים את כל כספם בהכנות למלחמה הבאה עם מדינת ישראל וקוראים להשמדתה.

כיום יש לחמאס בעזה יותר מ 10,000 טילים המכוונים על מדינת ישראל ומנהרות שנחפרו מרצועת עזה לעבר יישובים במדינת ישראל, ומהווים איום קיומי יום יומי על חייהם של אזרחי מדינת ישראל.

הנושא החשוב ביותר עבור מדינת ישראל ותושביה הוא שמירה על ביטחונם האישי של אזרחיה לאורך זמן, בין הים התיכון לנהר הירדן.

במקרה שתקום מדינה פלסטינאית בגדה המערבית, לא ניתן יהיה למנוע הפיכתה למדינת עזה שניה בין לילה, ולהוות איום קיומי על מדינת ישראל (בדיוק כפי שהיה בדיוק המצב בעזה בשנת 2007), 2 ק"מ מכפר סבא ו 18 ק"מ מתל אביב .
ולכן לפי דעתי כל פתרון שיכלול את קיומה של מדינה פלסטינאית בגדה המערבית לצד מדינת ישראל, והמשך קיומה של מדינה פלסטינאית בשליטת החמאס בעזה מהווה איום מתמשך על קיומה של מדינת ישראל, ולכן לפי דעתי פתרון זה הוא בלתי אפשרי.

ההצעה שאני מציע להקמת 2 מדינות פלסטינאיות בקרב מדינות ערב
כפי שהצעתי, היא הפתרון היחידי האפשרי שיכול להביא לסיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני שנמשך כבר 69 שנה. פתרון שיבוא ללא שפיכות דמים, ושיהיה פתיחת דף חדש לערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה, וימנע גם המשך הסכסוך בין אש"פ לחמאס,להשגת שליטה על המדינה הפלסטינאית, כאשר לכל אחד תהיה מדינה משלו בשטח של 6200 קמ"ר ומעלה, שהוא הגדה המערבית ורצועת עזה ביחד.

כל הנדרש מאותן מדינות ערב הוא להקצות להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית הינו שטח של פחות מ1% מהשטח שלהן. ובכך יביאו קץ לסכסוך הישראלי פלסטיני
ולמנוע מהערבים הפלסטינאים המשך הסבל וחיים ללא תקוה לשינוי בעשרות השנים הבאות, כפי שהיה עד עתה.

אם מדינות ערב יוכלו להכריז כבר היום על הסכמה לשיתוף פעולה עם הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה ויכריזו מוכנותן להקצות שטח להקמת המדינות הפלסטינאיות בקרבן, יזכו הערבים הפלסטינאים לתקווה חדשה כבר היום.

דוגמאות לפתרונות אפשריים:

לדוגמא מס' 1:
אם הנשיא הטורקי רג'פ טאיפ ארדואן יוכיח לחמאס שהוא ידיד אמת שלהם ורוצה לעזור להם, ולמנוע מהם סבל רב הצפוי להם בעתיד, שיבוא ויציע לערבים הפלסטינאים בעזה, הסובלים ממצור, וממחסור במים וחשמל, ללא עבודה ופרנסה ועוני, הוא יציע להם שטח במדינת טורקיה של פחות מ % 1 משטח מדינת טורקיה שיהיה בריבונותם של הפלסטינים, ועל גודלו ומיקומו יוחלט במו"מ בין מנהיגי החמאס לארדואן שהוא מתומכי החמאס הגדולים ,(ראה בהצעה המפורטת בהמשך), ובכך לפתור את הבעייה של הערבים הפלסטינאים בעזה, האם לדעתך הם יסרבו, או שצפויות להם עוד שנים רבות של חוסר תקווה ויאוש שסופו להגיע למלחמה על ישראל. מה לדעתך יותר טוב עבורם, מדינה ריבונית משלהם בטורקיה או המשך הסבל של הערבים הפלסטינאים בעזה לשנים רבות ללא תקווה לשינוי.

לדוגמא מס' 2:
אם מלך ערב הסעודית סלמאן, שמאוד מעוניין ויוזם הצעות להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית, יבוא ויציע לערבים הפלסטינאים בגדה, הסובלים ממגבלות תנועה, חיים של עוני ללא פרנסה ועוני, חיים במחנות פליטים, חיים של חוסר תקווה ויאוש עוד שנים רבות, הוא יציע להם שטח בין 6200-10,000 קמ"ר בערב הסעודית,פחות מ 1/2% משטח ערב הסעודית, שיהיה בריבונותם ,(ראה בהצעה המפורטת בהמשך), ושעל גודלו ומיקומו יוחלט במו"מ בין מנהיגי אש"פ למלך ערב הסעודית סלמאן, ובכך לפתור את הבעייה של הערבים הפלסטינאים בגדה, האם לדעתך הם יסרבו, או שצפויות להם עוד שנים רבות של חוסר תקווה ויאוש שסופו להגיע למלחמה על ישראל. מה לדעתך יותר טוב עבורם, מדינה ריבונית משלהם בערב הסעודית או המשך הסבל של הערבים הפלסטינאים בגדה לשנים רבות ללא תקווה לשינוי.

הדרך למימוש ההצעה:

מימוש ההצעה שהצעתי מותנה בפרסומה לכל הערבים בגדה ובעזה בכל אמצעי התקשורת הקיימים, כך שדעת הקהל של הערבים בגדה ובעזה תרצה ללכת לכיוון המתווה שנתתי בהצעה והם ישפיעו על ההנהגה לקבל את ההצעה, כמו כן יש לידע את ההצעה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ דרך קשריו עם חתנו ג'ארד קושנר
ודרך שגריר ארה"ב בישראל מר דייויד פרידמן, שהוא יהודי עם לב חם ומבין,

כאשר הנשיא דונלד טראמפ ישתכנע שזו באמת ההצעה היחידה האפשרית הניתנת לבחינת מימושה החל מהיום, הוא זה שאמור לשכנע את מנהיגי מדינות ערב שיש להן שטח גדול, להקצות להקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות בשטחן (כל מדינה שתקצה שטח שהוא פחות מ 1% משטחה הכולל) ובכך לפתור את הבעייה הפלסטינאית במזרח התיכון, ולהביא לסיום הסכסוך הפלסטינאי-ישראלי, על פי המתווה התואר בהמשך.

כלומר הסיוע שאני מבקש מכל מי שתומך בהצעתי ורוצה לסייע במימושה שיפרסם אותה בכל מקום בו הוא יכול, וכן נדרש:

תרגום של תמצית הצעתי לערבית ולאנגלית.

שליחתה לשגריר ארה"ב בישראל מר דייויד פרידמן ולג'ארד קושנר שיעבירו אותה לידיעת הנשיא דונלד טראמפ.

הפצת ההצעה בכל כלי התקשורת הערבים בשטחי הגדה המערבית ועזה וגם בישראל.(אינטרנט,פייסבוק,יוטיוב,רדיו,טלוויזיה,עלונים מפוזרים ממטוס).

אני מאמין שברגע שדעת הקהל הערבי פלסטינאטי יהיה לקבל ולאמץ את הצעותי, מאחר ורק בצורה זו יוכלו להגשים את חלומם למדינה פלסטינאית ריבונית וחופשית, ללא שפיכות דמים והתחלה חדשה לכל הערבים הפלסטינאים בכל מקום,
, ואם מדינות ערב ישתפו פעולה במימוש הצעה זו, כולם יבינו שיבוא הקץ לסכסוך היעשראלי-פלסטיני, וסיום תקופת הסבל של העם הערביהפלסטינאי.
זו האפשרות היחידה הממשית לפתרון הסכסוך וב"ה ההצעה הזו תתגשם.


בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#10
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#11
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#13
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#15

ניתן לעלות על כל הצעותי בגוגל בחיתוך המילים: רוטר פוליטיקה סמבת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לא איזי בכלל
גולש אורח
יום רביעי כ''א באייר תשע''ז    16:38   17.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אהרון 5 יצא מהארון סוף סוף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום שלישי כ''ז באייר תשע''ז    18:55   23.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. מה חושב הנשיא דונלד טראמפ בנושא השלום? כיצד הוא יכול לפתור את הבעיה הפלסטינית-ישראלית?  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
בס"ד
‏23/05/2017 18:50
מה חושב הנשיא דונלד טראמפ בנושא השלום? כיצד הוא יכול לפתור את הבעיה הפלסטינית-ישראלית? ולמה כל הפרשנים הפוליטיים והפוליטיקאים מהשמאל סוגרים אוזנים ולא מוכנים להקשיב?

פתרון 2 המדינות כבר אינו רלוונטי ולכן הנשיא דונלד טראמפ התעלם ממנו בכוונה. הפתרון היחידי האפשרי הינו הפתרון שאני מציע כבר כמעט חודשיים באתר רוטר פורום פוליטיקה בשם סמבת, והוא פתרון 3 המדינות: מדינת ישראל , ו 2 מדינות פלסטינאיות : "מדינת פלסטין אש"פ" ו"מדינת פלסטין חמאס", שיקומו על שטח ריבוני שיוקצה להם ע"י מדינות ערב בקרבם, במו"מ בין מדינות ערב לבין הפלסטינאים, על פי המתווה וצורת המימוש כפי שכתבתי בכל הפרסומים שלי באתר רוטר פוליטיקה בשם סמבת.

דוגמאות לפתרונות אפשריים:
לדוגמא מס' 1: אם הנשיא הטורקי רג'פ טאיפ ארדואן יוכיח לחמאס שהוא ידיד אמת שלהם ורוצה לעזור להם, ולמנוע מהם סבל רב הצפוי להם בעתיד, שיבוא ויציע לערבים הפלסטינאים בעזה, הסובלים ממצור, וממחסור במים וחשמל, ללא עבודה ופרנסה ועוני, הוא יציע להם שטח במדינת טורקיה של פחות מ % 1 משטח מדינת טורקיה שיהיה בריבונותם של הפלסטינים, ועל גודלו ומיקומו יוחלט במו"מ בין מנהיגי החמאס לארדואן שהוא מתומכי החמאס הגדולים ,(ראה בהצעה המפורטת בהמשך), ובכך לפתור את הבעייה של הערבים הפלסטינאים בעזה, האם לדעתך הם יסרבו, או שצפויות להם עוד שנים רבות של חוסר תקווה ויאוש שסופו להגיע למלחמה על ישראל. מה לדעתך יותר טוב עבורם, מדינה ריבונית משלהם בטורקיה או המשך הסבל של הערבים הפלסטינאים בעזה לשנים רבות ללא תקווה לשינוי.

לדוגמא מס' 2: אם מלך ערב הסעודית סלמאן, שמאוד מעוניין ויוזם הצעות להקמת מדינה פלסטינאית ריבונית, יבוא ויציע לערבים הפלסטינאים בגדה, הסובלים ממגבלות תנועה, חיים של עוני ללא פרנסה ועוני, חיים במחנות פליטים, חיים של חוסר תקווה ויאוש עוד שנים רבות, הוא יציע להם שטח בין 6200-10,000 קמ"ר בערב הסעודית (פחות מ 1/2% משטח ערב הסעודית) שיהיה בריבונותם ,(ראה בהצעה המפורטת בהמשך), ושעל גודלו ומיקומו יוחלט במו"מ בין מנהיגי אש"פ למלך ערב הסעודית סלמאן, ובכך לפתור את הבעייה של הערבים הפלסטינאים בגדה, האם לדעתך הם יסרבו, או שצפויות להם עוד שנים רבות של חוסר תקווה ויאוש שסופו להגיע למלחמה על ישראל. מה לדעתך יותר טוב עבורם, מדינה ריבונית משלהם בערב הסעודית או המשך הסבל של הערבים הפלסטינאים בגדה לשנים רבות ללא תקווה לשינוי.
ההצעה לפתרון הבעיה הפלסטינית ולסיום הסכסוך הישראלי – פלסטיני המוצעת בזה הינה ההצעה היחידה האפשרית שניתן כבר היום לבדוק אם היא מעשית, לעולם היא לא נוסתה !!!.

לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ ולמדינות ערב כמו סעודיה, מצרים וטורקיה יש חשיבות מכרעת בקידום תהליך הקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות בשטחן ובכך לפתור את הבעיה של הסכסוך בין הפלסטינאים לבין ישראל וכן לפיתרון הסכסוך על השליטה בפלסטין בין אש"פ לחמאס. (הכל מוסבר בהצעותי).

פתרון 2 המדינות כבר אינו רלוונטי כי כבר היום קיימות 2 "מדינות" פלסטינאיות : "מדינת פלסטין אש"פ" בגדה ו"מדינת פלסטין חמאס בעזה" לכל אחת מהן ממשלה ומנהיגים משלה, ואג'נדה משלה ביחס למדינת ישראל, אש"פ תומך באינתיפאדה ומחבלים והחמאס רוצה בהשמדת ישראל וכיבושה. ושניהם לא משלימים עדיין עם עובדת קיומה של מדינת ישראל כמדינת כל היהודים.
פתרון 2 מדינות, מדינת פלסטין בגדה ומדינת ישראל לצידה, אינו רלוונטי, כי פתרון זה מתעלם מ 2 גורמים:

1. מדינת חמאס בעזה תמשיך להוות איום בטחוני על מדינת ישראל, כשבפתח צפוי סיבוב מלחמה נוסף עם מדינת ישראל.

2. אין אפשרות למנוע במקרה של קיום מדינת פלסטינאית בגדה להפוך כמעט מידית למדינת עזה שניה. בדיוק כפי שהיה עם עזה בשנת 2007, כשהחמאס השתלט על עזה והרג את מנהיגי הפת"ח-אש"פ בעזה. ואין חכם כבעל הניסיון".
רק מי שמתעלם מהשגת ביטחון למדינת ישראל ואזרחיה יכול לתמוך ברעיונות הזויים אלו.

אני מקווה שכל אלו שתומכים בהקמת מדינה פלסטינאית בגדה יבינו שפתרון 2 המדינות כבר אינו רלוונטי ולא ניתן בשום אופן להגיע לשלום בין מדינת ישראל לבין מדינות פלסטיניות על גבולה. אני רק מקווה ש 69 שנות ניסיון יספיקו לכל השמאלנים ולכל מנהיגי הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה להבין זאת, והערבים הפלסטינאים לא יצטרכו לסבול עוד הרבה שנים נוספות במלחמות בלתי פוסקות ביניהן לבין מדינת ישראל, ללא תקווה לעתיד חדש.
האם מדינת ישראל הייתה חוזרת על ההתנתקות מעזה כפי שעשינו בשנת 2005, לאחר כל הניסיון שצברנו מאז ומה שעברנו במלחמות עם עזה, או שהיינו צריכים להשתלט כבר אז על עזה, להשליט בה שלטון צבאי, ולמצוא פתרונות יצירתיים כפי שאני מציע בהצעותי.

אם יש מישהו שמאמין שיצחק רבין היה עושה את הסכם אוסלו עם עראפת אילו ידע אז שעראפת הוא טרוריסט רמאי ושקרן שכל רצונו היה לקבל הנהגה על הציבור הפלסטינאי ולסחוב אותו אחרי מחשבותיו ההזויות על כיבוש ישראל, וכך גם ממשיכו אבו מאזן.

האם בכלל יש איזשהו ערך בכלל לכל הסכם בין הערבים הפלסטינאים למדינת ישראל כאשר יש לנו ניגודי אינטרסים כאשר המדינות ישכנו אחת ליד השניה, ולאור הניסיון הכושל שהיה בהסכם אוסלו עם יאסר עראפת שרצה לקבל שטחים ולא נתן שום תמורה, אלא אינתיפאדה, כשסיסמתו "בדם ואש נפדה את פלסטין" כשהכוונה כיבוש מדינת ישראל.

סיסמא זו מושמעת בכל הפגנה של הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה, תוך זריקה של בקבוקי תבערה ואבנים בידי נערים אפילו בגיל 13, והיו כאלו שהשתתפו בגיל זה גם בפיגועי הסכינים.

האם יש עתיד לקיומה של מדינת פלסטין בגדה כאשר מדינת ישראל תצטרך להיות בעלת שליטה צבאית עליה בכל עת למניעת הפיכתה למדינת עזה, וכוחות צה"ל יצטרכו בכל עת לאפשר כניסה למדינה וחיפוש אחרי מחבלים ונשק?, וכן הגבלות על התנועה במעברים ביציאה ממדינת פלסטין בגדה בכניסה וביציאה מסיבות ביטחוניות למניעת הברחת נשק וציוד לחימה, כפי שקורה בעזה.
האם מדינת פלסטין בעזה יכולה להתקיים כמדינה ריבונית כאשר יוטלו עליה כל המגבלות הביטחוניות של מדינת ישראל?

השמאל הישראלי הכולל את כל אלו שתומכים בפתרון 2 המדינות צריך לעשות סיבוב פרסה של 180 מעלות בחשיבה שלו ולהפסיק לחשוב על אפשרות השגת שלום באמצעות פתרון 2 המדינות, ועל אפשרות של השגת שלום עם הקמת מדינה פלסטינאית בגדה.

יש לי הצעה שתפתור את הבעיה הפלסטינית ושיכולה להביא לסיום הסכסוך בין הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה למדינת ישראל, וגם תפתור את המאבק על השליטה בין אש"פ לחמאס, והיא להקים 2 מדינות פלסטינאיות בשטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת (שטח הגדה ורצועת עזה), כשהשטח יוקצה ע"י מדינות ערב, בשטחן, והוא יהיה פחות מ 1% משטח המדינה שתקצה את השטח לפלסטינאים.
הצעתי לפתרון הבעיה הפלסטינאית וסיום הסכסוך היא גם מעשית וגם ניתנת לבחינה להתחלת מימושה כבר היום, ותיתן תקווה כבר היום לערבים הפלסטינאים להקמת 2 מדינות ריבוניות עצמאיות, התחלה חדשה לבנית מדינות בית לכל הערבים הפלסטינאים בגדה, בעזה, בלבנון, סוריה וירדן.
פרטים נוספים, פורסמו על ידי (סמבת) ברוטר בפורום פוליטיקה, ומפרטת את מתווה למימוש ההצעה הזאת.

אני בטוח שרב הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יסכימו לקבל את הצעתי, והם כבר ישפיעו על אבו מאזן בגדה ועל הנייה בעזה להתחיל לפעול למען הקמת 2 מדינות פלסטינאיות ריבוניות על מנת לפתוח עתיד חדש מלא תקוה לעם הפלסטינאי.

כתבתי את הצעתי כבר בהתחלת חודש אפריל 2017 ושלחתי אותה לכל חסרי הכנסת כולל המפלגה המשותפת, לכל שרי הממשלה, ולפרשנים הפוליטיים של כל ערוצי הטלוויזיה והרדיו שרובם שמאלניים ותומכים בפתרון 2 מדינות ל 2 עמים. והתוצאה התעלמות מוחלטת, כאילו אין מי שחושב אחרת מהם.

אני רוצה לציין לרעה את הפרשנים הפוליטיים של ערוץ 2 שנלחמים בנשיא טראמפ שרק היום סיים את ביקורו במדינת ישראל ומבזים ולועגים לו למרות שהוא ידיד אמת של מדינת ישראל והעם היהודי, שכל רצונו לעזור למדינת ישראל.

אני מקווה מאוד ב"ה שהנשיא דונלד טראמפ ומדינות ערב, והערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה, ישכילו לפעול על פי המתווה שהצעתי והשלום יגיע למזרח התיכון, והפלסטינים יזכו ל 2 מדינות ריבוניות עצמאיות וחופשיות, עם יחסי שלום ומסחר עם מדינת ישראל ויוכלו לבקר בכל מקום ובכל עת במדינת ישראל, כולל כל המקומות המקודשים למוסלמים, לנוצרים וליהודים.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמב"ת - סוף מעשה במחשבה תחילה

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#10
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#11
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#13
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#16
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#17

נ.ב.ניתן לעלות על כל הצעותי בגוגל בחיתוך המילים: רוטר פוליטיקה סמבת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום שלישי כ''ז באייר תשע''ז    18:59   23.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. מה חושב הנשיא דונלד טראמפ בנושא השלום? כיצד הוא יכול לפתור את הבעיה הפלסטינית-ישראלית?  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום ראשון ג' בסיון תשע''ז    13:20   28.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. מדינת ישראל מולדתו של העם היהודי מלפני 3000 שנה היא גופו ונשמתו של העם היהודי בכל העולם.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
בס"ד
‏28/05/2017 12:49
מדינת ישראל מולדתו של העם היהודי מלפני 3000 שנה היא גופו ונשמתו של העם היהודי בכל העולם.

יש מדינה אחת בעולם שהיא מדינה יהודית, לעומת זאת יש 22 מדינות ערב ו 56 מדינות מוסלמיות.

מדינת ישראל מולדתו של העם היהודי מלפני 3000 שנה היא גופו ונשמתו של העם היהודי בכל העולם.

יש רק ארץ אחת בעולם שהיא ארץ ישראל השלימה שהיא הארץ הקדושה לדתות השונות והיא מדינת ישראל.

גופו של העם היהודי כולל את כל ארץ ישראל השלימה, ושורש נשמתו של כל העם היהודי הינה בירושליים והר הבית המקום המקודש ביותר לעם היהודי.
השטח ששוחרר ב 1948 במלחמת השחרור, השטח שמכונה היום הגדה המערבית, השטח של רצועת עזה הם כולם חלק מארץ ישראל השלימה, כפי שהיתה במאה ה 10 לפני הספירה בעת מלכות שלמה המלך.

ירושלים היא ליבו של העם היהודי, והר הבית הם שורש נשמתו, כמו שמכה, העיר הקדושה ביותר למוסלמים. מה ירגישו המוסלמים אם יידרשו לתת את מכה ליהודים או לנוצרים? כך אנחנו היהודים מרגישים שרוצים לקחת או לחלק את ליבנו. האם לאדם יש חיים ללא לב?
התנתקות מעזה היתה כמו קטיעת רגלו של העם היהודי. הכרה במדינה פלסטינאית בגדה המערבית תיחשב כמו קטיעת 2 הידיים של העם היהודי. רמת הגולן הינה כמו העיניים של העם היהודי.

הכרה במדינה פלסטינית בגדה המערבית תקרב את קיצה של מדינת ישראל בעת הזאת, כמו שקטיעת ידי האדם ורגליו מקרבת את קיצו.
כמו שלא ניתן להתקיים ללא לב, או עם מחצית הלב, כך גם מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי לא יכולה להתקיים ללא ירושליים המאוחדת. כמו שהאיסלאם לא יכול להתקיים בלי מכה בשליטת המוסלמים.
כיום שולט העם היהודי על חלק מארץ ישראל השלימה, שטחים הכוללים את השטחים ששוחררו במלחמת השחרור, ואת השטח שמכונה היום הגדה המערבית ואת שטח רמת הגולן, וכן את שטח רצועת עזה.
את המילה כיבוש, והשטח הכבוש לגבי הגדה המערבית אימצו כל השמאלנים יהודים וערבים כאחד התומכים בהחזרת הגדה המערבית לפלסטינים למרות שמעולם לא היתה שלהם, והם הם הגורמים לחרם ולשנאת ישראל ובידודה בקרב 150 המדינות בחו"ל שתומכות בהקמת מדינה פלסטינית בשטחי ארץ ישראל השלימה, כשהם למעשה מתבססים על כל מה שאומרים אותם יהודים שמאלנים ישראלים על מדינת ישראל ועל פעולותיה של ממשלת ישראל.

מלחמת ששת הימים, שהיתה בשנת 1967, הייתה מלחמת השחרור השניה, שהחזירה לעם היהודי עוד חלקים מארץ ישראל השלימה, שחרור ולא כיבוש כפי שהשמאלנים אומרים בדומה לערבים הפלסטינאים שאינם משלימים עם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, וכפי שכל שונאי ישראל המחרימים את ישראל וכן כל אותם פעילים בארץ של בצלם, שלום עכשיו ודוברים שתיקה, המהווים גייס חמישי בתוך עמנו.

ומי ממנהיגינו שיעיז לחלק את ירושלים או להכיר במדינה פלסטינית בתחומי ארץ ישראל השלימה ייזכר בהיסטוריה כמי שהביא אסון על העם היהודי, אסון גדול יותר מההתנתקות מעזה והסכם אוסלו, שהביא את הטרוריסטים של פת"ח-אש"פ וחמאס לתוך שטחי ארץ ישראל השלימה, הביא למלחמות עופרת יצוקה וצוק איתן, הביא לאינתיפאדה ולפיצוץ אוטובוסים על נוסעיהם, ויכול להביא לסיום הגשמת החזון היהודי הציוני, של החזרת כל היהודים לארץ ישראל השלימה.

ולכן לדעתי ירושליים והגדה יישארו במדינת ישראל כל זמן קיומה של מדינת ישראל במזרח התיכון.

נכון, בני אדם טועים לפעמים, וגם מנהיגי המדינה הם בני אדם, אבל טעות שלהם בשיקול הדעת בהחלטות של ויתור על שטחי מולדתנו יכולים להביא לקיצה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.

אני בטוח כי אם יצחק רבין היה יודע למה יוביל הסכם אוסלו הוא לא היה חותם עם יאסר עראפת השקרן הערמומי שרצה רק לקבל ולא לתת דבר למדינת ישראל, וכמוהו גם יורשו אבו מאזן, ואם אריאל שרון ז"ל היה יודע למה תוביל ההתנתקות מעזה לא היו חוזרים על הטעות הגדולה שעשו, והמלחמות והאבדות שנגרמו לעם ישראל בגלל מעשים אלו.

אני גם בטוח שביבי נתניהו שהביע את הסכמתו לפתרון 2 המדינות היה שמח אילו לא קרה הדבר מעולם, טעות שנעשה בעקבות לחץ של הנשיא אובאמה ושליחו קרי, והגיע הזמן שיודה בטעותו, לפני שיעשה טעות בלתי הפיכה עם הכרה במדינה פלסטינאית.

העובדות כבר מציגות שקיימות כיום לכאורה 2 "מדינות פלסטיניות" : מדינת פלסטין אש"פ" בגדה ו "מדינת פלסטין חמאס" בעזה, לכל אחת ממשלה משלה ואג'נדה משלה, שכוללת כיבושה של מדינת ישראל בטווח הקרוב או הרחוק, וכל פתרון צריך לכלול עובדה זו.

אני פונה אל מנהיגינו, יש פתגם האומר "אין חכם כבעל הניסיון". אם לא נסמוך על נסיוננו בחיים לצד הערבים הפלסטינים ב 69 השנים האחרונות, ואני מתכוון לכל הערבים הפלסטינים החיים בארץ ישראל השלימה שאינם תומכים במדינת ישראל כמדינה יהודית בארץ ישראל השלימה ואינם משלימים עם קיומה, נעשה טעות שיכולה לקרב את קיצו של החזון היהודי ציוני למדינה יהודית בארץ ישראל השלימה ולחורבן הבית השלישי.

אני בוש ונכלם בכל אותם חברי כנסת יהודים שמגדירים עצמם כציונים ותומכים בפתרון 2 מדינות ל 2 עמים, שהוא פתרון לא רלוונטי, כי כפי שציינתי כי כבר היום קיימות ש "מדינות פלסטיניות", כשדבר אחד נוגד את השני. "המחנה הציוני" צריך לקרוא לעצמו "המחנה הבזיוני" ומפלגת "יש עתיד" עם יאיר לפיד שגם היא תומכת בפתרון 2 המדינות, צריכה להיקרא מפלגת "אין עתיד" ו"מרץ" שצריכה להיקרא המפלגה הפלסטינית-יהודית למען ערביי פאלסטין שאינם משלימים עם קיום מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.

אני קורא לכל אלו שיושבים בכנסת כמייצגים של חלק מהעם היהודי היושב בציון, בחלקי ארץ ישראל השלימה, ולכל השמאלנים בראשם הפרשנים הפוליטיים של ערוצי הטלוויזיה השונים והרוצים לנתק אותנו משורש מולדתנו הלאומית, לנתק אותנו מההיסטוריה שלנו, וכך גם לנתק אותנו מגופנו ונשמתנו ההיסטוריים, הנמשכים על פני אלפי שנים, אני קורא לכם להתעשת, ולחזור בכם למען עתידו של העם היהודי היושב בציון.

הסכם שלום בינינו לבין הפלסטינים אם יחתם לא יהיה שווה פרוטה. הוא כמו חתימה על בלוק של קרח, שרק צד אחד נותן "שטחים" והצד השני רק לוקח ולא נותן דבר, בדיוק כמו כל הסכם בין ישראל לפלסטינים, יקרב את הלחמה הבאה בין מדינת ישראל לבינם, הערבים בעזה ימשיכו להוות איום בטחוני על מדינת ישראל עד המלחמה הבאה שאני מקווה שתביא לחיסולו של החמאס בעזה, ומלחמה עם הערבים הפלסטינים ביהודה ושומרון תביא והחלת ריבונות מדינת ישראל על כל שטחי יהודה ושומרון.

שמעתי שאתמול בכיכר רבין מנהיגי השמאל תוקפים את ביבי בכל עת ומכנים את ביבי פחדן. אתם הפחדנים, אתם פעלתם מתוך פחד ב 8 השנים, מתוך פחד מאובאמה שהפעיל לחץ על ישראל לויתור לפלסטינים, פחד ממה שיעשה טראמפ, פחד מה יגידו ויעשו אומות העולם למדינת ישראל, תוקפים את ביבי מתוך כוונה לזכות ברייטינג, מתוך כוונה לקבל תמיכה בתוך מפלגתכם. אתם חושבים אך ורק על מה שטוב לערבים הפלסטינאים שונאי ישראל, ופועלים רק על מה שטוב למפלגותיכם ומתוך אינטרס מפלגתי צר ולא על טובת העם היהודי במדינת ישראל.

אתם בדבריכם נותנים נשק בידי אויבינו ושונאינו ומבקשי רעתנו, שקוראים לחרם עלינו, ומביעים שטנה נגד עם ישראל ואהדה לפלסטינים המסכנים, תוך שהם מצטטים את דבריכם, ודעותיכם ביחס לממשלתנו ובראשה ביבי נתניהו. וכל זה אתם עושים בצורה גלויה וחופשית בשם הדמוקרטיה וחופש הביטוי.
אני מאחל לכולכם בבחירות הבאות שלא תעברו את אחוז החסימה בכנסה הבאה.
מוצאם של הערבים הפלסטינים בארצות ערב כגון מצרים, ירדן, סוריה עיראק ולבנון, שם מולדתם.

ראו באתר https://rotter.net/forum/gil/20448.shtml , מעולם לא הייתה להם מדינה.

הפתרון היחידי האפשרי הוא הפתרון שהצעתי לכל חברי הכנסת ושרי הממשלה, להקמת 2 מדינות פלסטיניות בשטח שיוקצה ע"י מדינות ערב ובקרבם, במו"מ בין מדינות ערב לפלסטינים.

כבר היום 2 "מדינות" פלסטינאיות : "מדינת פלסטין אש"פ" בגדה ו"מדינת פלסטין חמאס בעזה" לכל אחת מהן ממשלה ומנהיגים משלה, ואג'נדה משלה ביחס למדינת ישראל, כך שפתרון 2 מדינות, מדינת פלסטין בגדה ומדינת ישראל לצידה, אינו רלוונטי, כי פתרון זה מתעלם מ 2 גורמים:
1. מדינת חמאס בעזה תמשיך להוות איום בטחוני על מדינת ישראל, כשבפתח צפוי סיבוב מלחמה נוסף עם מדינת ישראל.

2. אין אפשרות למנוע ממדינת פלסטינאית בגדה להפוך למדינת עזה שניה.בדיוק
כפי שהיה עם עזה בשנת 2007, כשהחמאס השתלט על עזה והרג את מנהיגי הפת"ח-אש"פ בעזה.

יש לי הצעה שתפתור את הבעייה הפלסטינית ושיכולה להביא לסיום הסכסוך בין הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה למדינת ישראל, וגם תפתור את המאבק על השליטה בין אש"פ לחמאס, והיא להקים 2 מדינות פלסטינאיות בשטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת(שטח הגדה ורצועת עזה), כשהשטח יוקצה ע"י מדינות ערב, בשטחן, והוא יהיה פחות מ 1% משטח המדינה שתקצה את השטח לפלסטינאים.
ההצעה הזאת טובה גם לערבים הפלסטינים שרוצים בהקמת מדינה עצמאית חופשית וריבונית חדשה והתחלה חדשה ללא תלות במדינת ישראל.

פרטים נוספים, פורסמו על ידי ברוטר.נט בפורום פוליטיקה, ומפרטת את מתווה למימוש ההצעה הזאת.

אני בטוח שרב הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יסכימו לקבל את הצעתי.
אני מקווה שכל אלו שתומכים בהקמת מדינה פלסטינאית בגדה יבינו שפתרון 2 המדינות כבר אינו רלוונטי.

בהצלחה ב"ה אינשאלה
סמבת ר"ת סוף מעשה במחשבה תחילה

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#10
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#11
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#13
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#16
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#17
ניתן לעלות על כל הצעותי בגוגל בחיתוך המילים: רוטר פוליטיקה סמבת




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמבת
חבר מתאריך 2.4.17
18 הודעות
יום שני ד' בסיון תשע''ז    08:55   29.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. העם היהודי כולו הוא נשמה אחת, ואילו ארץ ישראל השלימה הינה הגוף של אותה נשמה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בס"ד
‏29/05/2017 08:37

אין לנו על מי לסמוך - רק על אבינו שבשמים!

העם היהודי כולו הוא נשמה אחת, ואילו ארץ ישראל השלימה הינה הגוף של אותה נשמה.כאשר הם מתאחדים הרי הם כמו אדם חי. גוף ללא נשמה הינו גוף מת, גויה, ואילו נשמה ללא גוף היא ברת קיום בעולם הנשמות.

על פי ההלכה היהודית, הגמרא רואה בעובר קודם ל־40 יום גוף חסר חיות הנשמה נכנסת לגוף, וביום ה־40 ליצירת העובר נזרקת בו נשמה, וביום זה מסתיימת 'יצירת העובר.כלומר ביום ה 40 לעובר נכנסת בו הנשמה.
כאשר משה עלה על הר סיני לקבלת התורה מהקב"ה בני ישראל חיכו לו 40 יום ו 40 לילה בדיוק הזמן שלוקח לעובר לקבל את נשמתו.

הנשמה נכנסה לבני ישראל בהר סיני במעמד קבלת התורה, כאשר כל העם אמר "נעשה ונשמע" בלב אחד וביחד, ואז נוצרה נשמתו של העם היהודי.
לבני ישראל שקבלו את הנשמה היהודית עדיין לא היתה מדינה, 40 שנה נדדו בני ישראל עם נשמתם היהודית עד שהגיעו לארץ ישראל, הארץ המובטחת לבני ישראל, ורק אז התאחדו גופו ונשמתו של העם היהודי עם ארץ ישראל השלימה, כמו תינוק שנולד.

ארץ ישראל מולדתו של העם היהודי מלפני 3000 שנה היא גופו והעם היהודי בכל העולם היא נשמתו. רק אז כשהגוף והנשמה משלימים זה את זה, הופך העם היהודי כגוף חי.

בכל אותם אלפי שנים שהיה העם היהודי בגלות בכל קצווי תבל, הייתה ארץ ישראל ארץ שוממה כגוף מת, רק חזרתו של העם היהודי לארץ ישראל הפיחה בו חיים והכל פורח ומשגשג.

גופו של העם היהודי כולל את כל ארץ ישראל השלימה, ושורש נשמתו של כל העם היהודי הינה בירושליים והר הבית המקום המקודש ביותר לעם היהודי.
יש רק ארץ אחת בעולם שהיא ארץ ישראל השלימה שהיא הארץ הקדושה לדתות השונות והיא ארץ ישראל השלימה.

השטח ששוחרר ב 1948 במלחמת השחרור, השטח שמכונה היום הגדה המערבית, השטח של רצועת עזה הם כולם חלק מארץ ישראל השלימה, כפי שהיתה במאה ה 10 לפני הספירה בעת מלכות שלמה המלך.

ירושלים היא ליבו של העם היהודי, והר הבית הם שורש נשמתו, כמו שמכה, העיר הקדושה ביותר למוסלמים. מה ירגישו המוסלמים אם יידרשו לתת את מכה ליהודים או לנוצרים? כך אנחנו היהודים מרגישים שרוצים לקחת או לחלק את ליבנו. האם לאדם יש חיים ללא לב?

התנתקות מעזה היתה כמו קטיעת רגלו של העם היהודי. הכרה במדינה פלסטינאית בגדה המערבית תיחשב כמו קטיעת 2 הידיים של העם היהודי. רמת הגולן הינה כמו העיניים של העם היהודי.

יש מדינה אחת בעולם שהיא מדינה יהודית, לעומת זאת יש 22 מדינות ערב ו 56 מדינות מוסלמיות.

הכרה במדינה פלסטינית בגדה המערבית תקרב את קיצה של מדינת ישראל בעת הזאת, כמו שקטיעת ידי האדם ורגליו מקרבת את קיצו.
כמו שלא ניתן להתקיים ללא לב, או עם מחצית הלב, כך גם מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי לא יכולה להתקיים ללא ירושליים המאוחדת. כמו שהאיסלאם לא יכול להתקיים בלי מכה בשליטת המוסלמים.

מלחמת ששת הימים, שהיתה בשנת 1967, הייתה מלחמת השחרור השניה, שהחזירה לעם היהודי עוד חלקים מארץ ישראל השלימה, שחרור ולא "כיבוש" כפי שהשמאלנים אומרים בדומה לערבים הפלסטינאים שאינם משלימים עם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית משנת שנת הקמתה של המדינה היהודית במלחמת השחרור ב 1948, וכפי שכל שונאי ישראל המחרימים את ישראל וכן כל אותם פעילים בארץ של בצלם, שלום עכשיו ודוברים שתיקה, המהווים גייס חמישי בתוך עמנו פוגעים באושיות המדינה, ומחלחלים ארס לנשמתו של העם היהודי .

כיום שולט העם היהודי על חלק מארץ ישראל השלימה, שטחים הכוללים את השטחים ששוחררו במלחמת השחרור, ואת השטחים ששוחררו במלחמת השחרור השניה, מלחמת ששת הימים ב 1967 והם הגדה המערבית, רמת הגולן, ורצועת עזה, שכולם היו חלק מארץ ישראל השלימה בתקופת המלך שלמה במאה ה 10 לפנהס"נ.
לוי אשכול כראש הממשלה במפלגת העבודה ומשה דיין שר הבטחון לא עיכלו את גודל המעמד, בעת כיבוש מזרח ירושלים, הגדה המערבית, רצועת עזה ורמת הגולן ועל כן במקום לקרוא למלחמה זו מלחמת השחרור השניה קראו לה מלחמת ששת הימים, כאשר לא יכלו ועדיין לא יכולים להחליט מה לעשות עם אותם מליוני ערבים פלסטינים בארץ ישראל השלימה.

חוסר ההחלטיות של ממשלות מדינת ישראל מאז ועד היום בנושא זה, והאמירות העקביות של מפלגות השמאל להחזרת השטח המשוחרר לפלסטינים, הם הדברים שפוגעים בקיומה של מדינת ישראל ובהיסוס שזה משדר לכל אויבינו ושונאינו ומבקשי רעתנו.

את המילה "כיבוש", ו"השטח הכבוש" לגבי הגדה המערבית ורצועת עזה אימצו כל והערבים הפלסטינאים והשמאלנים היהודים התומכים בהחזרת הגדה המערבית לפלסטינים למרות שמעולם לא היתה שלהם, מכיון שמעולם לא היתה קיימת מדינה פלסטינית, והם הם הגורמים לחרם ולשנאת ישראל ובידודה בקרב 150 המדינות בחו"ל שתומכות בהקמת מדינה פלסטינית בשטחי ארץ ישראל השלימה, כשהם למעשה מתבססים על כל מה שאומרים אותם יהודים שמאלנים ישראלים על מדינת ישראל ועל פעולותיה של ממשלת ישראל. אם היהודים אומרים זאת על עצמם מדוע ששונאינו יחשבו אחרת.

הגיע הזמן להחליט להכיל ריבונות ישראלית את כל שטחי ארץ ישראל ולפנות לאותה הצעה שהצעתי כפיתרון לכל הערבים הפלסטינים בגדה המערבית, במזרח ירושלים וברצועת עזה.

מי ממנהיגינו שיעיז לחלק את ירושלים או להכיר במדינה פלסטינית בתחומי ארץ ישראל השלימה ייזכר בהיסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל כמי שהביא אסון על העם היהודי, אסון גדול יותר מההתנתקות מעזה והסכם אוסלו, שהביא את הטרוריסטים של פת"ח-אש"פ וחמאס לתוך שטחי ארץ ישראל השלימה, הביא למלחמות עופרת יצוקה וצוק איתן, הביא לאינתיפאדה ולפיצוץ אוטובוסים על נוסעיהם, ועלול להביא לסיום הגשמת החזון היהודי הציוני, של החזרת כל היהודים לארץ ישראל השלימה.

בני אדם טועים לפעמים, וגם מנהיגי המדינה הם בני אדם, אבל טעות שלהם בשיקול הדעת בהחלטות של ויתור על שטחי מולדתנו יכולים להביא לקיצה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי.

אני בטוח כי אם יצחק רבין היה יודע למה יוביל הסכם אוסלו הוא לא היה חותם עם יאסר עראפת השקרן הערמומי שרצה רק לקבל ולא לתת דבר למדינת ישראל, וכמוהו גם יורשו אבו מאזן, ואם אריאל שרון ז"ל היה יודע למה תוביל ההתנתקות מעזה לא היו חוזרים על הטעות הגדולה שעשו, והמלחמות והאבדות שנגרמו לעם ישראל בגלל מעשים אלו.

אני גם בטוח שביבי נתניהו שהביע את הסכמתו לפתרון 2 המדינות היה שמח אילו לא קרה הדבר מעולם, טעות שנעשתה בעקבות לחץ של הנשיא אובאמה ושליחו קרי, והגיע הזמן שיודה בטעותו, לפני שיעשה טעות בלתי הפיכה עם הכרה במדינה פלסטינאית.

העובדה היא שכבר היום קיימות כיום לכאורה 2 "מדינות פלסטיניות" : מדינת פלסטין אש"פ" בגדה ו "מדינת פלסטין חמאס" בעזה, לכל אחת ממשלה משלה ואג'נדה משלה, שכוללת כיבושה של מדינת ישראל בטווח הקרוב או הרחוק, וכל פתרון צריך לכלול עובדה זו.

מדיניות מפלגת המחנה הציוני, יש עתיד, מרץ והמפלגה המשותפת מתעלמים בכוונה מהעובדה שכבר היום קיימות 2 מדינות פלסטיניות, שלכל אחת מנהיגים וממשלה משלה, ושפתרון 2 המדינות לא יפתור כלל את בעיית הסכסוך הפלסטיני, ורק יקב את המלחמה הבאה בין מדינת ישראל לבין הפלסטינים.

אני פונה אל מנהיגינו, יש פתגם האומר "אין חכם כבעל הניסיון". אם לא נסמוך על נסיוננו בחיים לצד הערבים הפלסטינים ב 69 השנים האחרונות, ואני מתכוון לכל הערבים הפלסטינים החיים בארץ ישראל השלימה שאינם תומכים במדינת ישראל כמדינה יהודית בארץ ישראל השלימה ואינם משלימים עם קיומה, נעשה טעות שיכולה לקרב את קיצו של החזון היהודי ציוני למדינה יהודית בארץ ישראל השלימה ולחורבן הבית השלישי.

אני בוש ונכלם בכל אותם חברי כנסת יהודים שמגדירים עצמם כציונים ותומכים בפתרון 2 מדינות ל 2 עמים, שהוא פתרון לא רלוונטי, כי כפי שציינתי כי כבר היום קיימות ש "מדינות פלסטיניות", כשדבר אחד נוגד את השני. "המחנה הציוני" צריך לקרוא לעצמו "המחנה הבזיוני" ומפלגת "יש עתיד" עם יאיר לפיד שגם היא תומכת בפתרון 2 המדינות, צריכה להיקרא מפלגת "אין עתיד" ו"מרץ" שצריכה להיקרא ה"מפלגה הפלסטינית-יהודית למען ערביי פאלסטין" שאינם משלימים עם קיום מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי, והמפלגה המשותפת תמצא לה מקום בקרב הממשלה של הערבים הפלסטינים בגדה או בעזה.
אני קורא לכל אלו שיושבים בכנסת כמייצגים של חלק מהעם היהודי היושב בציון, בחלקי ארץ ישראל השלימה, ולכל השמאלנים בראשם הפרשנים הפוליטיים של ערוצי הטלוויזיה השונים והרוצים לנתק אותנו משורש מולדתנו הלאומית, לנתק אותנו מההיסטוריה שלנו, וכך גם לנתק אותנו מגופנו ונשמתנו ההיסטוריים, הנמשכים על פני אלפי שנים, אני קורא לכם להתעשת, ולחזור בכם למען עתידו של העם היהודי היושב בציון.

הסכם שלום בינינו לבין הפלסטינים אם יחתם לא יהיה שווה פרוטה. הוא כמו חתימה על בלוק של קרח, שרק צד אחד נותן "שטחים" והצד השני רק לוקח ולא נותן דבר, בדיוק כמו כל הסכם בין ישראל לפלסטינים, יקרב את המלחמה הבאה בין מדינת ישראל לבינם, הערבים בעזה ימשיכו להוות איום בטחוני על מדינת ישראל עד המלחמה הבאה שאני מקווה שתביא לחיסולו של החמאס בעזה, ומלחמה עם הערבים הפלסטינים ביהודה ושומרון תביא והחלת ריבונות מדינת ישראל על כל שטחי יהודה ושומרון.

שמעתי ששלשום בכיכר רבין מנהיגי השמאל תוקפים את ביבי בכל עת ומכנים את ביבי פחדן. אתם הפחדנים, אתם פעלתם מתוך פחד ב 8 השנים, מתוך פחד מאובאמה שהפעיל לחץ על ישראל לויתור לפלסטינים, פחד ממה שיעשה טראמפ, פחד מה יגידו ויעשו אומות העולם למדינת ישראל, תוקפים את ביבי מתוך כוונה לזכות ברייטינג, מתוך כוונה לקבל תמיכה בתוך מפלגתכם. אתם חושבים אך ורק על מה שטוב לערבים הפלסטינאים שונאי ישראל, ופועלים רק על מה שטוב למפלגותיכם ומתוך אינטרס מפלגתי צר ולא על טובת העם היהודי במדינת ישראל.

אתם המציעים פתרון 2 מדינות להשגת שלום, התומכים בהקמת מדינה פלסטינית בגדה המערבית ומשלימים עם קיומה של מדינה פלסטין חמאס בעזה, בדבריכם כנגד הממשלה נותנים נשק בידי אויבינו ושונאינו ומבקשי רעתנו, שקוראים לחרם עלינו, ומביעים שטנה נגד עם ישראל ואהדה לפלסטינים המסכנים, תוך שהם מצטטים את דבריכם, ודעותיכם ביחס לממשלתנו ובראשה ביבי נתניהו. וכל זה אתם עושים בצורה גלויה וחופשית בשם הדמוקרטיה וחופש הביטוי.

אני מאחל לכולכם בבחירות הבאות שלא תעברו את אחוז החסימה בכנסה הבאה.
מוצאם של הערבים הפלסטינים בארצות ערב כגון מצרים, ירדן, סוריה עיראק ולבנון, שם מולדתם. ראו באתר https://rotter.net/forum/gil/20448.shtml , מעולם לא הייתה להם מדינה.

הפתרון היחידי האפשרי הוא הפתרון שהצעתי לכל חברי הכנסת ושרי הממשלה, להקמת 2 מדינות פלסטיניות בשטח שיוקצה ע"י מדינות ערב ובקרבם, במו"מ בין מדינות ערב לפלסטינים.

כבר היום קיימות 2 "מדינות" פלסטינאיות : "מדינת פלסטין אש"פ" בגדה ו"מדינת פלסטין חמאס בעזה" לכל אחת מהן ממשלה ומנהיגים משלה, ואג'נדה משלה ביחס למדינת ישראל, כך שפתרון 2 מדינות, מדינת פלסטין בגדה ומדינת ישראל לצידה, אינו רלוונטי, כי פתרון זה מתעלם מ 2 גורמים:
1. מדינת חמאס בעזה תמשיך להוות איום בטחוני על מדינת ישראל, כשבפתח צפוי סיבוב מלחמה נוסף עם מדינת ישראל.

2. אין אפשרות למנוע ממדינת פלסטינאית בגדה להפוך למדינת עזה שניה.בדיוק
כפי שהיה עם עזה בשנת 2007, כשהחמאס השתלט על עזה והרג את מנהיגי הפת"ח-אש"פ בעזה.

יש לי הצעה שתפתור את הבעייה הפלסטינית ושיכולה להביא לסיום הסכסוך בין הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה למדינת ישראל, וגם תפתור את המאבק על השליטה בין אש"פ לחמאס, והיא להקים 2 מדינות פלסטינאיות בשטח של לפחות 6200 קמ"ר כל אחת(שטח הגדה ורצועת עזה), כשהשטח יוקצה ע"י מדינות ערב, בשטחן, והוא יהיה פחות מ 1% משטח המדינה שתקצה את השטח לפלסטינאים.
ההצעה הזאת טובה גם לערבים הפלסטינים שרוצים בהקמת מדינה עצמאית חופשית וריבונית חדשה והתחלה חדשה ללא תלות במדינת ישראל.
פרטים נוספים, פורסמו על ידי ברוטר.נט בפורום פוליטיקה, ומפרטת את מתווה למימוש ההצעה הזאת.

אני בטוח שרב הערבים הפלסטינאים בגדה ובעזה יסכימו לקבל את הצעתי, ברגע שיבינו כי זה הפתרון היחידי האפשרי וממשלת ישראל תחליט בהקשר להחלת ריבונות על כל השטחים ששוחררו במלחמת השחרור השניה.
אני מקווה שכל אלו שתומכים בהקמת מדינה פלסטינאית בגדה יבינו שפתרון 2 המדינות כבר אינו רלוונטי.

https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#10
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#11
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#13
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#16
https://rotter.net/forum/politics/23788.shtml#17
http://www.tapuz.co.il/forums/addmsg/54/אקטואליה/אקטואליה

ניתן לעלות על כל הצעותי בגוגל בחיתוך המילים: רוטר פוליטיקה סמבת,
ובפורום אקטואליה באתר תפוז.
בהצלחה ב"ה אינשאלה

סמבת ר"ת סוף מעשה במחשבה תחילה

אין על מי לסמוך רק על אבינו שבשמים.

נקודה למחשבה:
המילים האחרונות של משה בתורה, שנכתבו לפני 3500 שנים. הם אקטואליה היום וניבאו את מלחמת השחרור ב 1948 ואת מלחמת ששת הימים שהיא מלחמת השחרור השניה ב 1967:
"וְשָׁב יְהוָה אֱלֹהֶיךָ אֶת-שְׁבוּתְךָ, וְרִחֲמֶךָ; וְשָׁב, וְקִבֶּצְךָ מִכָּל-הָעַמִּים, אֲשֶׁר הֱפִיצְךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, שָׁמָּה. אִם-יִהְיֶה נִדַּחֲךָ, בִּקְצֵה הַשָּׁמָיִם–מִשָּׁם, יְקַבֶּצְךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, וּמִשָּׁם, יִקָּחֶךָ" (ספר דברים 30:3-4).
מעניין שגם אברהם אבינו נולד אלף תתקמ"ח לבריאת העולם (1948 שנים אחרי בריאת העולם). ומדינת ישראל בעת הזאת נולדה בשנת 1948 לספה"נ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות