גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #23969 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 23969   
תומר אביטל
חבר מתאריך 26.10.16
40 הודעות
יום שני י''ח בסיון תשע''ז    17:08   12.06.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

משיקים את סיירת השקיפות - מאה ימים של שקיפות  

 
  
אני (תומר) משקיע זמן רב להסביר לכל מי שאני רק יכול איך המערכת פגומה. בבתי ספר, מכינות, ואיפה לא. אנו מדברים על מה צריך לתקן. את מה צריך להאיר. ומי אנשי המפתח שצריכים לעשות את זה.

במסגרת הפעילות פונים אליי אנשים מדהימים מכל קצוות הקשת הפוליטית, בכל מקום ובכל הזמן, ושואלים כיצד הם יכולים להשפיע ולעשות.

האמת? הרבה פעמים אני לא מספק תשובות חדות מספיק. אני נוקב בשמות ארגונים בהם אפשר להתנדב, לתרום, וכו' – אבל זה לא בדיוק מה שהם רוצים. בא להם לפעול, והם ממשיכים הלאה.

אז השקעתי בכך הרבה מחשבה, והחלטתי על יוזמה חדשה לה אתם יכולים להצטרף ולהשפיע – ובקלות: סיירת השקיפות הדיגיטלית! דרך רשימת שידור 'צבאית' בוואטאספ ננסה להפעיל לחץ ממוקד כמו שליחת מיילים/סמסים. נעשה יחד לייקים לסטטוס חשוב אבל לא סקסי. שיימינג לאלמנטים שקשורים למנהל לא תקין וכו'.

חשוב להדגיש- אין פה ימין ושמאל. לא יהיה פה שום מהלך צבוע פוליטית. יש פה יוזמה לדחיפת אמות מידה שאנחנו רוצים שכ-ל נבחרי הציבור שלנו ינהגו לפיהם. הגיע הזמן לדחוף אותם לשם, ולהזכיר להם בכל הזדמנות שקבוצת הלחץ הגדולה בישראל- היא הציבור הרחב והלא מאורגן. אז עכשיו אנו מארגנים אותו.

איך? אני מקים רשימת תפוצה בוואטסאפ- לא עוד קבוצה חופרת- אלא רק רשימת תפוצה בתדירות נמוכה. לא נוכל לקיים שם דיונים- אבל כך נשמור על אפקטיביות גבוהה. מעת לעת נשלח לרשימת התפוצה "משימה" דיגיטלית פשוטה. כל אחד ואחת מכם ישקיעו מעט זמן והאפקט- יהיה ענק.

זה יהיה צבא היררכי לכל דבר, וממש לא חופר. אולי זה ייכשל, ואולי לא. ואני חי בשביל אותם מיזמים חסרי סיכוי.

דמיינו סטטוס לא מעצבן אך קריטי של לובי 99, ובום הוא מקבל 500 לייקים וזוכה לתפוצה רחבה. דמיינו שר שמסרב לחשוף אם נפגש אם לוביסט מסוים, אך כל יום מקבל עוד ועוד שאלות בוואטאספ בנושא (בנימוס!). לא יתאים לכם הפעולה שאציע – תציעו אחרת/ תתעלמו/תקללו אותי ותבקשו לצאת מהרשימה! תמיד מוזמנים להציע חידודים ושיפורים. יעבור הרבה זמן בין פעולות. אל דאגה. נתכוונן ונמנה ראשי סיירת שימצאו פעולות מתאימות.

לא צריך 8 מיליון בשביל לעשות שינוי – כמה מאות אך מכווני מטרה הוכיחו שוב שניתן לעשות מהפכה ביחד. המספר הדרוש הוא 500 ממה שראיתי עד כה. יש כבר כ-100 רשומים מכמה חוגי בית עוד לפני פרסום וככל שנגדל נוכל יותר לתקן עוולות. ואם לא לתקן, אז לפחות לשגע את האחראים לכך. כוחנו באחדותנו.

איך מצטרפים? שלחו לי וואטאספ **לא סמס** ל-0584213222: "בבקשה צרף אותי לסיירת השקיפות, (שם מלא)". ייקח זמן עד שתקבלו תגובה ועוד יותר זמן עד שנתחיל לפעול. עמכם הסליחה.

לכתבה המלאה (ופרטים נוספים) - https://shkifut.info/2017/06/sayeretshkifut/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  סליחה. לא הבנתי על מה אתה מברבר Big Joe 12.06.17 18:19 1
     בקצרה תומר אביטל 13.06.17 17:59 2

     
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות
יום שני י''ח בסיון תשע''ז    18:19   12.06.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. סליחה. לא הבנתי על מה אתה מברבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תומר אביטל
חבר מתאריך 26.10.16
40 הודעות
יום שלישי י''ט בסיון תשע''ז    17:59   13.06.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. בקצרה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
היי, מדובר בפרויקט שמאפשר לציבור התומך בשקיפות ומנהל תקין בישראל להתאגד כדי להביע תמיכה או ביקורת כלפי מהלכים חשובים מול מקבלי החלטות וברשתות החברתיות. שיתוף הפעולה יגדיל את הסיכוי שהקול של כל אחד מחברי הפרויקט יישמע וישפיע על מקבלי החלטות בנושאים חשובים. אם תגיב לבדך על פוסט בפייסבוק, או תפנה ללשכה של ח"כ או שר, הסיכוי שתצליח לתשפיע נמוך, לעומת מצב דומה שבו תעשה פנייה דומה יחד עם מאות אנשים נוספים.

אתה מוזמן להצטרף למיזם וגם להציע רעיונות לפעולה משותפת.

אור, מיזם 100 ימים של שקיפות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות