גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24388 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24388   
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ב בטבת תשע''ח    20:23   09.01.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

רמטכ''לים לשעבר, אלופים במיל',אנשי מוסד זוהי הגלריה המרשימה שהופיעה בפני חניכי 'תבור'.  

 
  
פתיח: שבוע של אלופים, רבי אלופים, מצביאים וגיבורים, במסגרת שבוע חוץ וביטחון נפגשו חניכי וחניכות מכינת תבור בנצרת עילית עם הצמרת הביטחונית, ובהם הרמטכ''לים :בוגי יעלון, דן חלוץ, אלופי צה''ל במיל' ובהם דן רוסו, עמרם מצנע וראש אכ''א כיום האלוף מוטי אלמוז, וכן עם סגן ראש המוסד, מפקד "המרמרה", מפקד סיירת מטכ''ל ומח''ט הבקעה בעבר אל''מ אופיר ליויוס מקיבוץ בית רימון, שאחייניתו עומר ליויוס חניכה במכינה. המנעד המרשים של אישי צבא ואישי ציבור ובהם דני איילון, ציפי ליבני ועומר בר לב, מאפשר יכולת עיצוב תפיסות ביטחוניות עתידיות.

מיום ראשון השבוע גמעו בצמא חניכות וחניכי מכינת 'תבור' נצרת עילית ביטחון, ועוד ביטחון ועוד ביטחון על כל אופניו, מרכיביו, סודותיו, רמזיו, מוסריותו וערכיו. במסגרת שבוע חוץ וביטחון נפגשו חניכי תבור עם הרמטכ''לים לשעבר בוגי יעלון ודן חלוץ, עם סגן שר החוץ לשעבר דני איילון, עם ראש המטה לביטחון לאומי לשעבר ניצן אוריאל וכן עם האלוף דן רוסו. מעבר להרצאה ולתפיסת העולם הביטחונית ניהלו המפקדים במיל' שיג ושיח פורה עם חניכי 'תבור' ששאלו, דרשו, חקרו והתעניינו. ביום שני השבוע נפגשו החניכים עם אבירם ברקאי חוקר מלחמות צה''ל, לוחם עטור הילה מהשריון, דרך סיירת מטכ''ל ועד סיירת שלדג ויכן עם ירון מרחב.
''המפגשים החשובים האלה, אומר עמיחי שיקלי ראש המכינה, פותחים בפני חניכי 'תבור' צוהר לעולם וראייה מעוצבת של תפיסות צבאיות, קבלת החלטות, נטילת אחריות והכרעות בצמתים גורליים. הניסיון העצום שמביאים איתם אנשי השדה, הלוחמים ובהם מהגיבורים שבצבא ההגנה לישראל , מעניקים השראה ומידתיות ללוחמי המחר היוצאים מהמכינה'', אומר שיקלי.
ביום שלישי הגיע לשיחה במכינת תבור האלוף מוטי אלמוז, ראש אכ''א אשר ערך בתום הרצאתו דיאלוג עם החניכים שביקשו לקבל נתונים נוספים על גיוסי הסיירות והגיוסים המשמעותיים ביותר. בתום הרצאתו של אלמוז יצאו חניכי 'תבור' למפגשים מרתקים עם מפקד ספינת 'המרמרה', עם סגן ראש המוסד ועם עמוס בן אברהם, מפקד סיירת מטכ''ל. . ביום חמישי נסעו חניכי המכינה 'תבור' לנמל התעופה בן גוריון, שם נפגשו במהלך שלש שעות עם הח''כים ציפי ליבני ועומר בר לב. ''זה היה שבוע מרתק, מלמד, מחכים ומעשיר, שבוע בו תרמיל חניכי תבור התמלא בערכים, בציונות, באהבת אדם, אהבת ישראל ואהבת המולדת'' סיכמה מנהלת המכינה אושרת סיסו.
מקור: דוברות מכינת תבור
שר הבטחון לשעבר בוגי יעלון ותלמידי המכינה .צילום: אלבום פרטי



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מתוך הכרות קטנה עם פעילות מכינת תבור אפשר לאמר בביטחון נח מצא חן 10.01.18 18:27 1

     
נח מצא חן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.1.15
2199 הודעות, 28 מדרגים, 51 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בטבת תשע''ח    18:27   10.01.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מתוך הכרות קטנה עם פעילות מכינת תבור אפשר לאמר בביטחון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שם צומחים מנהיגי העתיד של ישראל בכלל וצהל בפרט ועמיחי עושה עבודה מעולה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות