גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24485 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24485
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ה' באדר תשע''ח    18:19   20.02.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מהפכה בסיירת בנות השירות הלאומי שירות משמעותי וייחודי. מתאטרון דרך נגינה ועד חקלאות.  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.02.18 בשעה 18:29 בברכה, עכשיו אפשר
 

בישיבה מתכללת שהתקיימה לאחרונה בעירייה עם פתיחת תהליך הרישום והסיירות, נדונה פעילות ייחודית ומיוחדת של בנות השירות הלאומי בנצרת עילית. צחי וייס מנהל הגרעין התורני-ציוני: ''בנות השירות הלאומי בנצרת עילית הן משאב יקר ביותר של עשייה, חסד, נתינה ותחושת שליחות''.

30 בנות שירות לאומי משרתות בתחומים שונים בעיר נצרת עילית, רעות מור יוסף, ומחליפתה הזמנית איילה בן גיגי פועלות ללא לאות למצות את יכולותיהן, כישוריהן, מרצן והתלהבותן של בנות השירות לתועלת בני העיר ופעולותיה. לכתבנו נודע כי באחרונה יזם מנהל הגרעין התורני-ציוני צחי וייס מפגש רב משתתפים כדי לדון על שילוב בנות השירות הלאומי בעשייה רחבה יותר בנצרת עילית. ''המפגש היה משמעותי מאוד, פתחנו צהרים נוספים לעשיית בנות השירות הלאומי בעיר, אומר צחי ומוסיף: הועלו רעיונות כי בנות השירות הלאומי בשנה הבאה תפעלנה בתחומים ממוקדים ובהם חקלאות, תיאטרון, אומנות ונגינה. הבנות תשתלבנה בלימוד מקצועות אלה בבתי הספר בשעות הבוקר, ואחר הצהריים תפעלנה בתחומי חסד, ובקרב בני המנשה'' אומר צחי, שהודה מקרב לב גם לרכזת בנות השירות הלאומי בעיר רעות מור יוסף.
''מצאנו שותפות מצוינת לשילוב בנות השירות הלאומי בנצרת עילית וזה מעניק רוח גבית לעשייה שלנו הנעשית כולה בשותפות עם כל הגורמים בעיר'.
ראש העיר רונן פלוט, ברך על שיתוף הפעולה ואמר: ''בנות השירות הלאומי, שלושים במספר, הן ברכה לעיר נצרת עילית המתחדשת וברכה לתושבים ולבני הנוער. אני מאמין שיכולותיהן הממשיות יבואו לידי ביטוי בקונסרבטוריון העירוני, בתוך כתות הלימוד ובחקלאות. יש לנו בנות שירות לאומי נהדרות'' אמר פלוט.

רעות מור יוסף, רכזת בנות השירות הלאומי בנצרת עילית אמרה: ''אנחנו מקבלים בנות שירות לאומי איכותיות עם ערך מוסף לפרט ולקהילה. הבנות שיגיעו לנצרת עילית בשנת הלימודים הבאה, יעברו הכשרה, הן בתחום ההתמחות שלהן והן בתחום הפדגוגי, לדוגמה: בת שירות לאומי המוכשרת באחת מאומנויות המוזיקה, תפעל פרט לעבודה הרגילה, גם בתחום המוזיקה באירועים בית ספריים ועירוניים. אני מאמינה שבשנה הבאה יצטרפו לנצרת עילית, בנות שירות עם ערך מוסף'' אומרת רעות.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות