גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24790 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24790
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג בתמוז תשע''ח    10:37   26.06.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בין שרה לרבי והעפיפונים שלא מפסיקים לעוף  

 
  

שרה נתניהו – כתב אישום הוגש נגד אשת רוה''מ, אבל רק נגדה, אם יש צדק יופיע מייד, שרה מוצגת תמיד כ ''אשת רוה''מ'', אם כן מדוע נגרע חלקו מכתב האישום?
צה''ל – הידעתם כי 82 אחוזים מחיילי צה''ל בוחרים להצביע ברגליים כנגד המטבחים והאוכל הצה''לי ובוחרים לאכול מזון קנוי שמיטב כספם, מעניין מי הם 18 האחוזים שאוכלים את האוכל הצה''לי?
בוז'י הרצוג – המועמד לראשות הממשלה, זוכרים: מהפך, מהפך, מהפך? מונה כיו''ר הסוכנות היהודית אחרי עידן נתן שרנסקי. בוז'י בן לאצולה הארצישראלית, נכדו של הרב הראשי לישראל, בנו של נשיא המדינה ופוליטיקאי בזכות עצמו. בתפקיד זה בוז'י גם יוכל לנוח צהריים מבלי להתנצל.
הרבי מזועזע – רון חולדאי מריח בחירות כשהוא לא מריח את מנת השף האהובה עליו בשר כלבים צלוי כדבעי. רון חולדאי מחפש מטרה קלה ומצא את חסידי חב''ד כחמורו של משיח ניסה לרכב על גל השמצתה ודרש לקיים את מופע 'משיח בכיכר' בערבוביה, בלי הפרדה בין גברים לנשים. מה שחולדאי לא הפנים זה שהוא אולי מעל חוק צער בעלי חיים אך לא מעל ההלכה היהודית ובין לבין שיטאטא את קיני הזנות והזימה, החפצת הנשים והסחר בהן, זה קצת יותר חשוב.
עפיפונים – רק ''מעופפים'' יכולים היו לתת לתופעה הזו לכלות אלפי דונמים של יבול, חורש וירוק, רק ''מעופפים'' היו יכולים להתייחס לטרור הזה בסלחנות וכך הבלון התנפח והתנפח ובצד השני נשמעו איומים בקולות סמכותיים, הבלונים שרפו את השדות, הנואמים לגמו תה עם לואיזה וכפית דבש, עד לנאום הבא.
היהודים המשיחיים – כן אלו הלבביים עם הלפטופ והחוברות הצבעוניות מאירות העיניים הרוצים רק להראות לך את האור, את החסד, את הטוב, את ישוע. עכשיו יש להם רק עוד בקשה קטנה שמדינת ישראל תכיר בהם כקבוצה לגיטימית בחברה ותכבד את זכויותיהם. נראה לי שבקשתם הוגנת כשהם יפסיקו לנסות להעביר יהודים על דתם ויחיו באמונתם אזי ניתן יהיה להכיר בזכויותיהם הלגיטימיות.
הוואקף – חידוש מרענן, אחרי שמדינת ישראל ויתרה על ריבונות בהר הבית, ואחרי שהוואקף הוא הריבון האמיתי. ראש הוואקף עזאם חאטיב דאג לראשונה לסלק את נשות המוראביטאת המחכות ומציקות ליהודים בהר הבית, תודה לעזאם, אבל האם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומנכ''ל המשטרה לא התגאו כבר בזה שסילקו את המוראביטון והמוראביטאת מהר הבית?
יורם הלוי – בהיעדר אסטרטגיות סיכול ממוקד נגד ראשי הנחש בצפון ובדרום חלקים ממדינת ישראל מנהלים אסטרטגיית סיכולים ממוקדים מבכירים בעלי פוטנציאל קידום והנהגה. יורם הלוי לפי כל התוכנית אמור להחליף את המפכ''ל אלשיך, בינתיים מכתבים אנונימיים מתושבים במר''ש נגד ניצב הלוי, ועתה נותר רק לתהות האם מה שיוחס למפכ''ל כאילו האשים את הלוי בקשר עם רוה''מ ורעייתו הוא המשך ישיר למכתבים האנונימיים?
ד''ר עליזה בלוך – נענתה לקריאתה של הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ – תתמודדי, והחליטה להתמודד לראשות העיר בית שמש. בלוך היא סנונית ראשונה בבחירות אלה, כמה שיותר נשים במועצת העיר, בראשות העיר טוב יותר, זוכרים שתמיד הסקרים נעשו בבית הספר בלוך, סליחה בליך.
אופירה וברקו – חלק מהסטטוס בו מדינת ישראל נמצאת. וולגרי, נמוך, שטוח, רדוד, אלים, צעקני, מתלהם, משתיק, מאיים, סטטוס רע. מאז ימי הבריונות בפופוליטיקה המקורית לא הייתה כתוכנית הזו, רעה ומבישה. מה זה אומר עלינו, מה זה אומר על הטלוויזיה? מה זה אומר על המוכנים לשים נפשם בכפם ולהיות למרמס, משל ושנינה. זה לא חייב להיות כך, השתמשו בתבונה בשלט.
השבוע הסתיימו הלימודים בתיכונים, ביום חמישי האחרון בעודי עושה את דרכי מירושלים לגליל, התקבצו בסוף האוטובוס שבעה בני נוער עליזים, מלאי שמחת חיים, מחוייכים וכן, כבר מפורקים, הם ישבו בסוף האוטובוס והפכו את הנסיעה ל 'חוויה שלא תישכח', קללות, ניבולי פה, צעקות, וכל ניסיון להסות את החבורה נתקל בבוז ולגלוג. אדוני האוטובוס. משברי השיחה ניתן היה להבין כי הם בדרכם לחוף בכנרת, הם הוציאו כל אחד מתיקו בקבוקי אלכוהול, וודקה, ויסקי, בלאק לייבל, ריכזו את ''החגיגה'' בתיק אחד שנחמן היה אחראי עליו מרגע זה. ''שמחה'' גדולה הלילה, ואז צלצל הסלולארי של נחמן ''אמא מה נשמע''? שאל בקול עדין כמעט מתחנחן, הס הושלך באוטובוס, ''אני בסדר, כן כולם כאן בסדר, מה שלום אבא''?, ''תודה אמא, כן נשמור על עצמנו, אל תדאגי, הכל בסדר, לילה טוב אימוש''.
הרעש חזר, הגסויות וניבולי הפה שבו במלא עוזם, הבטתי בנחמן המופקד על בר המשקאות האלכוהוליים, מטשטשי הדעת, מסנוורי הערכים ומוחקי הגבולות בין טוב לרע, בין שחור ללבן, בין טהור לטמא, הבטתי בו עוד רגע, 'לילה טוב אימוש' והוא בדרך ללילה לבן רווי אלכוהול ומי יודע מה עוד, וזו רק ההתחלה, החופש הגדול הוא לא ימי הפקרות, אימוש, תשמרי על נחמן.
שבו עם ילדכם כבר אתמול, הכינו תוכניות לחופש הארוך והמיותר מאוד בחלקו, הטמינו בשדותיו זרעים של נתינה, חסד, בינה, תרומה, אל תתנו לחופש לנהל אתכם, נהלו אותו וניצחתם.
ועוד מילה אחת על ציניות, רוע, לעג, ביזיון ופגיעה מרושעת. הגברת שעברה לפני חמש שנים בכותל המערבי, לא שתה ליבה לשדר המשדר באנגלית, וקראה לבעלה הרצל, בשבוע האחרון משום מה הועלה לרשת החברתית הסרטון, קיתונות הלעג והביזוי יצאו מהבוידעם ושלל החיקויים מצה''ל דרך בית חולים ועד לאוניברסיטאות חרך את הרשת. שתי מחשבות עלו בראשי, הראשונה ואם היה מדובר באישה צעירה, תכולת עיניים, שערה בלונדיני וקולה עדין וקטיפתי, האם גם אותה היו שמים ללעג וקלס, האם גם היא הייתה מושא לחיקויים החורכים בנשמת משפחת הגברת ואישה? מסופקני.
המחשבה השנייה שחלפה בראשי היא כמה רוע, אסור לבלוע ואין לתת יד לרשעות הזו, באופן עקרוני על תעבירו סרטוני בושה, אל תתנו לייק, אל תכתבו חחח, ביחד נצמצם את הסומק העז שעולה בלחיי משפחתה התמימה של האישה שרק קראה לבעלה והפכה למשל ושנינה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות