גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24875 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24875
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ח באב תשע''ח    16:01   30.07.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יו''ר קק''ל ביקר במחנה הנוער ביער חנתון  

 
  
יו"ר קק"ל ביקר במחנה תנועת 'נוע"ם' ביער חנתון
היו"ר דניאל עטר סייר במחנה שהכשירה קק"ל והתרשם מהפעילות והערכים שהמדריכים מעבירים לחניכים * "תנועת נוע"ם מנסה לייצר משהו אחר במדינה - אחריות אישית וקהילתיות"
קרן קימת לישראל הדוגלת כחלק ממדיניותה בהשקעה בחינוך, בתנועות נוער ובדור העתיד, הכשירה לקראת חופשת יולי-אוגוסט עשרות מחנות קיץ ביערות קק"ל בגליל, בין היתר הכשירה גם את מחנה הקיץ של תנועת 'נוע"ם' אשר ביער חנתון. עבודות ההכשרה במחנה של תנועת נוע"ם כללו הסדרת כביש הגישה, הסדרה של תשתיות מים, הקמת ארבע כיתות שדה, דילול עצים ובניית מיני-אמפי מסולע. השבוע ביקר במחנה יו"ר קק"ל דניאל עטר יחד עם צוות מורחב מקק"ל. עטר ערך סיור במקום, נפגש עם ראשי תנועת נוע"ם, התרשם מהפעילות ושמע על התכנים והערכים המועברים לבני הנוער המשתתפים במחנה. לאחר מכן השתתף עטר במפגש במיני-אמפי המסולע שהכשירה קק"ל בהשתתפות המדריכים, בני הנוער והוריהם שהגיעו לבקר. "אני מתרגש לראות כאן כל כך הרבה בני נוער מכל רחבי הארץ. תנועת הנוער נוע"ם עושה את הדבר הנכון על מנת להביא לשינוי בארץ", אמר יו"ר קק"ל דניאל עטר בדברים שנשא בפני הנוכחים, "אנחנו חיים בתוך מציאות שהצורך להצליח כאדם פרטי בודד היא המוטיב המרכזי, אבל תנועת נוע"ם מנסה לייצר משהו אחר במדינה של אחריות אישית אחד כלפי השנייה, קהילתיות ואחריות משותפת לחיים שלנו. זה לא דבר מובן מאליו. זו גאווה גדולה וזה מחמם לי את הלב לראות את מה קורה כאן". בדבריו הודה עטר לאנשי קק"ל שפועלים בשטח על מנת לתמוך ישירות בתנועות הנוער, ארגוני הנוער והמכינות הקדם-צבאיות. "אני מקווה שבשנה הבאה שאגיע לבקר כאן האמפי הזה יהיה קטן מלהכיל את ההתפתחות של התנועה הזו ושהתהליך שאתם עושים כאן ימשיך וגם יקרין על המקומות שאתם חיים בהם, כי כולנו שותפים למטרה לחזור להיות עם אחד".

צילומים: ישראל פרץ, ארכיון הצילומים של קק"ל





              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות