גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24907 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24907   
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ד' באלול תשע''ח    09:09   15.08.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

למה שלא נחייה פעמיים  

 
  
על נעל וכבוד – ח''כ ד''ר אחמד טיבי, חביב התקשורת סומך מאוד על הזיכרון הקצר של הדרוזים. טיבי שביקש לייעץ לעדה שכרתה ברית דמים עם העם היהודי במאבקה לשינוי חוק הלאום ''שכח'' שאך לפני זמן קצר יחסית הטיח באוזני איש אבטחה דרוזי: ''הנעל שלי יותר נקייה ממך, מאבא ואמא שלך והעדה שלך''. בני העדה הדרוזית לא שוכחים מי סחב איתם אלונקות בלילות אימה וסער ומי גידף, חירף, השמיץ ורץ לייעץ ליאסר עראפת במוקטעה.

מצד העליבות – התקשורת הישראלית ''זוכה'' לתחתית של התחתית במדרג האמון שהציבור מעניק לה, שנה אחר שנה, ומצב רק הורע. התקשורת המתייצבת לימין או שמאל צד אחד, לא מסקרת (על אובייקטיביות הס מלדבר) אלא קובעת סדר יום, אג'נדות, הופכים צל הרים להרים, יוצרים מציאות מדומה, מפמפמים נושאים שלחלק קטן ביותר, מיעוט חשוב אבל מיעוט יש עניין בו ומנפחים אותו לממדי דרמה בתשעה חלקים. עמודי שער, מגזין, מכבש של שטיפת מוח שמתחילה לערער את האמת הבסיסית, העיתונות בכלל נמצאת בשלב פרפורי הגסיסה. שום רופא מומחה לא יוכל להציל אותה מעצמה. הרשתות החברתיות הם כיכר העיר החדשה, שם שומעים את העם לא רק רואים את הקולות, שם ההשפעה האמיתית וסדר היום, ההגמוניה של חבורות חבורות עיתונאים בעלי אג'נדה מסוימת מאוד, המחבקים זה את זה, מעניקים פרסים זה לזה וכותבים כמעט אותו דבר, באותו להט, באותה נשימה, במקרה הזה אגב, התקשורת ורק התקשורת אשמה.

השתקה - כשבני אדם מתחילים לשתוק זהו סימן רע. הפחד משתק, ותופעת ההשתקה היא פורה ראש ולענה, שורש הצרות. ציבורים מגוונים מועסקים במדינת ישראל באחרונה מ 'שוברים שתיקה' נגד רבני מכינת עלי, עבור למיעוט ערביי ישראל וכלה במיעוט חרדי. קומץ אבירי השלטון שלא נבחרו מעולם סבור כי בשם מילות הקוד: פאשיזם, גזענות, פרימיטיבי, סמאלן ב ס' לא בש'. בוגד, מחבל ועוד ייסתמו ויסכרו פיותינו. אל תתנו לאסון הזה להתרחש, דברו דברי טעם בעוז ובאומץ.

צדק אמיתי – נגמר הטירוף. איגודי ספורט שלא ידאגו לספורטאים שומרי שבת לא יתוקצבו. בראבו. כל הכבוד לשרה מירי רגב שנפנתה לדרישה הלגיטימית של הורי ספורטאים מובילים חובשי כיפה, שעד כה הודרו ו 'לא נספרו' בתהליך הכנת טורנירים, משחקים והופעות. זו הכפייה החילונית במיטבה, זו ההדרה שכל כל אוהבים להשתמש בה באחרונה. זו הצביעות בכיעורה. מירי רגב מובילה שינוי משמעותי למען הצדק הטבעי והפשוט, מדוע יגרע חלקו של ספורטאי או חלקה של לוחמת ג'ודו מלהתחרות באליפות. צפו לבג''צ בהקדם.

זוהרו עומם? – זוהיר בהלול הוא סמל לשילוב ערביי ישראל, הוא סמל לפיוס, דו-קיום, אחווה, שלום ורעות. איש קונצנזוס ערבי-ישראלי. אצל הערבים לא נחשב מספיק לאומן פטריוט, __ ופלשתינאי, אצל היהודים לא נחשב מספיק נאמן, חובב ציון, מקפל דגלי לאום בשעותיו הפנויות. הערבי הגאה בעל השפה העברית המהוקצעת, חבר במפלגת המחנה הציוני כבר לא יכול היה להכיל עוד את הקונפליקט הישראלי-ערבי. האיש שאהוב ונאהב, חוזר למגרשי הספורט ולאולפני הספורט, שם לא שונאים סיפור אהבה. זוהיר בהלול מחוץ לכנסת זו ללא ספק אבדה לשפיות, לחיבור, לביחד. חבל.

כל הארץ עוצמת עיניים – אנשי הרוח בעיני עצמם ובעיני עוד מי שמאמין שיש מציאות כזו, הוגי דעות חתמו על עצומות הקוראות לרוה''מ לתקן את חוק הלאום. זה בסדר, מקובל ולגיטימי. אנשי רוח אלה ודומיהם לא רק שלא חתמו על עצומות לכבד את משאל העם נגד הגירוש, שלא חתמו על עצומה על מעצר מנהלי של נערים ונערות למשך חודשים ארוכים, על עוולות, על חוסר מוסר בסיסי, על רמיסת שלטון הרוב והדמוקרטיה. זהו כתם שינשא לדראון עולם נגד כל מגדירי עצמם בהגדרת מחוייבות אשר אכזבו בעת מבחן. ובאמירה זו אין משום תמיכה או התנגדות לגירוש, יש הבעת דעה מוסרית, השאר פרשנות

רבנים נגד 'טרור להט''בי' – 200 רבנים חתמו על עצומה נגד מה שהגדירו: ''הפכו את הסוטים לגיבורים''. גם לרבנים נכבדים אלה אינני עושה הנחות, זכותם ואף חובתם להשמיע קול זעקה נגד תופעה זו המנוגדת לרוח ההלכה. כמו אנשי הרוח גם הם לא הרימו קולם, לא אמרו יזכר, לא שפכו את הדם הזה, כששירה בנקי נרצחה על ידי יהודי בעל חזות חרדית. לא ביטלו תורה בישיבות, לא חגרו שק ואפר על שכך עלתה לנו, שיד יהודי באחיו. כמו אנשי הרוח עד שלא תהיה רגישות לא סלקטיבית, עד שלא תהיה מוסריות רוחבית, לא יהיה חלקי עם חותמי העצומות למיניהם.

למה שלא תחייה פעמיים – אריה רוטנברג ופרופ' קרלו שטרנגר כתבו ספר מרתק, מרגש שהוא בבחינת תמרור הוריה לכל מי שחפץ לחולל שינוי אמצע החיים, בחייו. זהו ספר מרגש בו למעשה אנשים כמוך וכמוני שרוצים להמשיך את החיים אך עם הגשמת חלומם, לא הפנטזיה שלהם, יוכלו לממש אותו, שווה קריאה בהחלט.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  פעם אחת זה יותר מדי כבר Emerick 16.08.18 22:34 1
  הכל, כמעט טוב ויפה עד זוהיר בהלול בית ישראל 17.08.18 12:15 2

     
Emerick
חבר מתאריך 8.8.16
7508 הודעות, 147 מדרגים, מינוס 61 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' באלול תשע''ח    22:34   16.08.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. פעם אחת זה יותר מדי כבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 


חשבון זה הינו סאטירי. יתכן וחלק מהתגובות יכילו מידע לא מדויק ו/או שגוי.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בית ישראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.18
4863 הודעות, 45 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ו' באלול תשע''ח    12:15   17.08.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. הכל, כמעט טוב ויפה עד זוהיר בהלול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האיש המחליא הזה הוא נחש צפע, איסלאמיסט ולאומן ערבי בעור של כבש,. מאחורי הלשון המצוחצחת שלו עם העברית העלק רהוטה מסתתר אנטישמי תומך של חמאס ומעריץ של ראיד צלאח.
הזדמו לי לשמוע הגיגים שלו בהרצאה על השתלבות(חוסר השלתבות) של ערבים בתקשורת, בין יתר טענותיו קשקש על כך שהתקשורת העברית בארץ מסרבת, או נמנעת מלראיין את ראיד צלאח - שכח לספר שהאיסלאמיסט החבר באחים המוסלמים מסרב לדבר עברית ועוד יותר מכך מסרב להתראיין בתקשורת העברית. עוד שכח לספר שהחלאה המסית לרצח יהודים מחזיק עיתון בשם "אלנור" בו הוא מטפטף רעל בריכוז הרבה יותר גרוע מזה של גבלס נגד יהודים, כמו למשל שימוש בדם ילדים ערבים לאפיית מצות.
בראיונות ברדיו זוהיר בהלול מסרב לכנות את החמאס ארגון טרור ומסרב לגנות פיגועים, פוטר עצמו באמירה: אני נגד פגיעה בחפים מפשע מכל צד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות