גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24962 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24962
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ה באלול תשע''ח    14:49   05.09.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מיזם מרגש, של עמותת 'יד לקהילה' לאמהות חד הוריות . תופרות חלומות, מגשימות תקוות  

 
  

בעמותת 'יד לקהילה' בעפולה לא מחלקים דגים כי אם חכות כמוטו. השבוע נפתחה 'מתפרה חברתית' ראשונה מסוגה אשר תיתן מענה מקצועי לתשע אמהות חד הוריות החברות בעמותת 'יד לקהילה' ותאפשר להן צמיחה, למידה.
השיא מבחינת עליזה יוסף, מראשי העמותה, יהיה יציאתן ממעגל הנצרכות והפיכתן לנשים עצמאיות בעלות יכולת יזמות כלכלית. גם שלש נשים ניצולות שואה ילמדו את אומנות התפירה. המתפרה הוקמה לזכרה של רחל ע''ה אחותה של עליזה ובתמיכת בני משפחתה.

המוטו של עמותת 'יד לקהילה' בעפולה המעניקה טיפול אישי, אינדיבידואלי שוטף בכל ימות השנה הוא ''לא לדגים ,כן לחכות''. השבוע בישרה אחת מראשי העמותה, עליזה יוסף, על מיזם ייחודי ומרגש, הקמת מתפרה חברתית עבור תשע נשים חד הוריות, החברות בעמותה.
''החזון שלנו קורם עור וגידים, אחרי תקופה ארוכה בה התכוננו לאתגר המיוחד אנו נכונים ומוכנים לפתוח את המתפרה המיוחדת והראשונה מסוגה. בחרנו תשע נשים חד הוריות אשר זיהינו אצלן יכולות תפירה ברמות כאלה ואחרות, צירפנו אליהן עוד שלש נשים ניצולות שואה בעלות יכולות תפירה ויחד עם חברתי ניקול פדידה, תופרת בעל ניסיון רב ומוכח נלמד את הנשים היקרות, ונעניק להן את היכולת והמקצועיות להפוך לתופרות מקצועיות. המטרה שלנו היא לא לתת דגים כי אם לתת חכות'' אומת עליזה יוסף.
על פי התוכנית של עמותת 'יד לקהילה' 12 הנשים תתפורנה יצירות תפירה קלות-בינוניות בהנחיית עליזה וניקול, את היצירות ימכרו ויקבלו את מלא התמורה הכספית לעצמן. ''אני מאמינה מאוד בנשים מקסימות אלה, נתחיל עם תפירת סינרי הנקה, כיסויים לפלטה, מפות לחלות שבת, הנשים תמכורנה את התוצרים בשוק החופשי, כל הכסף יועבר אליהן ולאחר שנה של הצלחתן בפיילוט הייחודי, אני מקווה מאוד שהמשתתפות בקורס ובמיזם המיוחד יאמרו לנו: ''תודה לכן, אנו יוצאות לדרך עצמאית ואיננו נצרכות עוד לסל העמותה'', זה יהיה מבחינתי הישג משמעותי'' אומרת עליזה יוסף.
למתפרה המיוחדת ניתן השם ''מתקנת החלומות'' על שם רחל בת חנה אחותה של עליזה יוסף. ''המתפרה לזכרה הברוך של אחותי האהובה שנפטרה לפני שנה, המתפרה הוקמה יחד עם ילדיה של אחותי, אומרת עליזה ומוסיפה: ''כדי לממן את אחזקת הפרויקט עשינו מספר פעולות כולל קורסי תפירה לנשים, מבוגרים וילדים. הצלחתי לקנות מכונות תפירה, גייסתי באהבה מאנשים נפלאים, אני מאמינה בפרויקט החשוב הזה, זהו פרויקט פורץ דרך למען הנשים היקרות'' אומרת עליזה.
מי שעומד מאחורי עליזה הוא אישה מאיר יוסף מראשי עמותת 'יד לקהילה'וביתם אורטל יועצת ארגונית בהכשרתה.

נותנים להן חכות, מיזם ראשוני מסוגו ב 'יד לקהילה' צילום: נב"ס





              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות