אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #5291 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 5291   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   02:20   27.02.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בארי חמיש מסכם את התקופה עד להיום בכלל...  

 
ולימיו האחרונים של עמרם מיזנא בפרט...:-

חוזרים על תכסיסים ישנים

אתם זוכרים את התקופה הנשכחת בה היה קונסנזוס עולמי שאם תקום מדינה עם קשר כלשהו ל"פלשתינאים", היא תהיה לחלוטין לא יציבה ותפיץ אלימות ומלחמה ברחבי העולם? באותו זמן הקונסנזוס היה כה מוחלט עד שאפילו מצרים וירדן סירבו להפוך את עזה והגדה המערבית למדינה פלשתינאית בזמן שהם שלטו על שטחים אלו.

הקונסנזוס שהיה קיים אז היה מוצדק לחלוטין. אך בעשור האחרון כל העולם עבר שטיפת מוח חריפה עד כי כל כדור הארץ משוכנע היום שמדינה "פלשתינאית" היא דבר מתבקש וטבעי, גם אם לא קיים עם "פלשתינאי".

ב-12 במאי מפלגת הליכוד, בה בחרו שני שליש מהעם בבחירות האחרונות, התאספה והצהירה שהיא לא תיתן את ידה לטירוף הזה. מנהיגי השמאל הישראלי נלחצו וארגנו הפגנה בעד מדינה פלשתינאית ערב ההצהרה של הליכוד. זה לא היה קל. הם שכרו צי של אוטובוסים ורוקנו כפרים ערבים שלמים ותנועות נוער יהודיות שמאלניות ובכל זאת הם הצליחו להביא רק 60,000 מפגינים. זה מה שנותר להם. הם יודעים שבבחירות הקרובות מפלגת העבודה וכל שותפותיה כמעט יימחו.

והם מפחדים, ממש, ממש, מפחדים. אז הם עושים מעשים, מאוד, מאוד, נואשים.

חבר הכנסת בני אילון סיפר ליומון "מעריב" שיש חפרפרת בממשלה שמוסרת סודות ביטחוניים לאש"ף ולתקשורת הבינלאומית. הממשלה תכננה מבצע צבאי לכבוש את מגוריו של ערפאת ולעצור את כל מי שנמצא שם, מסתבר, חוץ מערפאת עצמו. העיתון "מקור ראשון" איתר את הדיווח שהדליף את התוכנית וכך הרס אותה. נחשו מי כתב את הדו"ח הזה? שותפו של שלמה גור, יוסי ביילין. והוא עדיין בפעולה. תוכנית להתקפת עזה ועצירת המחבלים כתגובה על רצח 16 ישראלים בראשון לציון, נהרסה בגלל הדלפות לתקשורת הבינלאומית.

ולמרות שיש הוכחות מפורסמות שביילין עומד מאחורי ההדלפות, אף אחד לא חושב שצריך לחקור אותו באשמת בגידה ??

אין סיבה לשנוא את התומכים בשמאל הישראלי. שטפו להם את המוח עד למצב בו הם חושבים שהתאבדות לאומית היא עניין כייפי. הם ברובם אנשים טובים שמגיע להם שיבינו אותם. אך המנהיגים שלהם הם פושעים ערמומיים ורצחניים שהעבירות שלהם מתגלות בקצב מסחרר והם אינם מצליחים לכסות אותן מספיק מהר. תראו מה נחשף:

· שמעון פרס שיחד את הנציג הנורווגי טרייה לארסן בסכום של 100,000$ כדי שילחץ על ועדת פרס נובל לשלום להעניק לפרס את הפרס.

· יוסי ביילין מקבל שוחד מאז 1990 מהאיחוד האירופאי כדי לערער את היציבות במדינתו.

· פרס העניק אזרחות ישראלית לפושעים כמו מארק רייך בתמורה להרבה כסף.

· והאמת על רצח רבין פשוט לא עוזבת. המשפט של אבישי רביב הפרובוקטור של השב"כ נדחה בפעם העשירית לתאריך 21 ביולי.

וזה מחזיר אותנו להפגנה שהתקיימה לפני יומיים בתל-אביב. היא הייתה תזכורת אמיתית לאותה הפגנה שהתקיימה לפני שש שנים שהכריעה את רבין!!! אז, ראש המחלקה היהודית בשב"כ היה חזי קאלו. הוא היה מפקדו של אבישי רביב, אותו רביב שמערכת המשפט לא מצליחה למצוא זמן לשפוט.

קאלו ניהל את הקבוצה הקיצונית היהודית המפוברקת, אי"ל, שמטרתה הייתה האשמת הציבור הדתי ימני, וכל מי שלא תומך בהסכמי אוסלו, בפשעים רצחניים אלימים. מכיוון שיהודים אלו אינם פושעים רצחניים, רביב היה צריך ליצור את הפשעים בעבורם בפקודתו של קאלו. כל זה הביא בסופו של דבר לרצח רבין.

יש לנו הפתעה בשבילכם. קאלו חוזר לפעולה, וכמו בימים הטובים של פעם הוא חוזר על אותם פשעים. הפעם הוא יצר מחתרת יהודית חדשה.

תזכרו כמה נואש ומפוחד קאלו. הוא יודע שבקרוב הוא יעמוד לדין, ובמוחו המעוות הוא חושב שבעזרת תכסיסים נוספים הוא יצליח לדחות זאת לנצח. אתם זוכרים איך הוא גרם לדליה רבין פילוסוף לתמוך בהעמדה לדין של שלומי הלוי למרות שלא הייתה לה כל כוונה לתמוך בהעמדתו לדין? תזכרו איך לפני כמה חודשים בלבד הערוץ (המקרטע מהרגע הראשון), ערוץ 10, נתן לו זמן שידור בו הוא האשים שוב שקונספירציה של רבנים עומדת מאחורי רצח רבין. אז הנה התוכנית החדשה שלו:

במשך השנה האחרונה התקשורת הישראלית מפיצה שמועות על קיומה של מחתרת יהודית ביש"ע. בין היתר האשימו אותם ברצח של 3 ערבים בירי ממכונית חולפת ליד חברון באביב שעבר, ובהשתלת פצצה בחצר בית ספר בצור באחר ליד ירושלים, לפני חודש. ב-29 באפריל השב"כ הודיע שהם עצרו את ארבעת החברים במחתרת שביצעה את שני הפשעים האלה.

בואו נסקור את המקרים האלה.

יום לפני הירי ליד חברון, נמצאה פצצה במכוניתה של אשתו של נועם פדרמן. היא מעולם לא עמדה לדין על נשיאת חומרי נפץ ולכן אנחנו יכולים לסכם בבטחה שהשב"כ השתיל את הפצצות האלה במכוניתה כדי להראות שהמתנחלים היהודים האלה שוב עסוקים בפעילות אלימה. ביום למחרת שלושה ערבים נרצחו בטנדר שלהם, אחד מהם היה המתחרה הפוליטי של ערפאת. אבל זה רק מקרה, רק מקרה, רק מקרה.

לגבי צור באחר, זהו המקום האחרון שמחתרת יהודית הייתה בוחרת לפגוע בו. אך אש"ף ממש שונא את הכפר הזה מכיוון שמועצת הכפר החליטה שהם לא רוצים להצטרף לרשות הפלשתינאית והם מעדיפים את השלטון הישראלי.

עם זאת, עלון שפרסמו לוחמי הנקמה של ישראל נשלח לכמה גורמי תקשורת, מודפס יפה בעברית. כמובן שכל תנועה מחתרתית שרוצה להתקיים תלך דבר ראשון להדפיס עלונים ולפרסם את עצמה...

בתאריך 28 באפריל טנדר מלא חומרי נפץ נמצא בירושלים. זה הוביל למעצרם של 4 יהודים מאזור בית לחם. זמן קצר אחרי המעצר פורסם עלון, הפעם בשם הלוחמים של ממלכת ישראל, שקיבלו על עצמם את האחריות לירי ליד חברון ולפיצוץ בצור באחר.

כמה נוח, כמה נפלא לשב"כ. עכשיו יש בידיהם הוכחה שהמתיישבים חוזרים לדרכיהם האלימות הישנות, אותה אלימות שהביאה לרצח רבין. ובטוח שחזי קאלו מאוד שמח שהציבור קולט את המסר שיהודים אלימים מהסוג שהביא לרצח רבין אכן קיימים. זה תרגיל מוצלח יותר אפילו מתרגיל שלומי הלוי.

תוך יום אחד, השב"כ הצליח לשכנע את בית המשפט העליון לבטל את זכות הביאס קורפוס של ארבעת העצורים. במשך השבועיים האחרונים נאסר עליהם לפגוש כל אדם, כולל עורך דין. משפטם היה צריך להתחיל מזמן אילו לשב"כ היו ראיות נגדם.

אך לשב"כ אין ראיות כלל, אז השב"כ והמשטרה ניסו בכל כוחם לכפות על הרביעייה להודות במשהו שהם לא עשו. אפשר רק לדמיין את הטכניקות המפחידות בהן השתמשו כדי לנסות להוציא מהם הודאה, אך כנראה הם בכל זאת לא נכנעו. היום המשטרה הודיעה שאין ראיות שמקשרות אותם לירי בחברון ולפיצוץ בצור באחר. אחד מתוך הרביעייה הורשה סוף-סוף לפגוש עורך דין. אך זה לא סוף הסיפור.

שלושה מתוך הרביעייה עדיין עומדים לבדם מול חוקריהם ובסופו של דבר הם יגידו הכל כדי לשים קץ לחקירה הגובלת בעינויים.


וזה מראה לנו עד כמה נואשים מנהיגי השמאל. או שקאלו קיבל אישור להדפיס את העלונים ולהשתיל פצצות בטנדר, או שפרובוקטור כמו רביב יצר מבצע עוקץ ושאר החברים נפלו בפח. אך זה לא ימנע מקאלו לעמוד דין בסופו של דבר.


בשם שני קוראים נורווגים

עוד על לארסן והנורווגים

בשנת 1992 הטרומסו, העיתונאי החופשי מנורווגיה, ארנה אריקסן פרסם ספר שנקרא "רוזה ג'אפר אי פיסקפרס" ( שפירושו פחות או יותר "יאפים ורודים במופע דגים מגוחך"). הספר הסביר איך פגבוגלסנס פורסקנינגסינסטיטוטט (FAFO) התערב בפרוייקט דייג בנורדוואג'ן שבפינמרק (נורווגיה) באמצע שנות השמונים.

טרייה רואד לארסן היה המנהל בפועל של FAFO והחל משנת 1984 הוא היה מעורב ישירות או בעקיפין דרך FAFO, בייסוד וניהול חברת "פידקו", כלומר הוא התערב בדייג של פינמרק.

גם חברת "בירד טכנולוגיה" שממוקמת בעיר ברגן, שהיו לה קשרי שיתוף פעולה עם חברת "של" (והתעניינה בכניסה לעולם העסקים היבשתי של נורווגיה כדי לקבל רשיון לעבד נפט בים הצפוני) הייתה קשורה לחברת "פידקו".

הסקנדל היה שרואד לארסן הרוויח 600,000 במטבע נורווגי ממכירת מניותיו בחברת "פידקו" לחברת "בירד" (בפועל כסף תמורת כלום, בזמן שבעלי מניות אחרים של "פידקו" הפסידו את השקעותיהם).

למרות שהייתה לו הזכות החוקית למכור את מניותיו, הדבר השנוי במחלוקת הוא התזמון בו התבצעה המכירה. התזמון מאוד רלוונטי לעניין המסים שלארסן היה צריך לשלם על המכירה. ידוע לכולם שלארסן זייף את התאריך על ההסכם, כך שלפי הזיוף ההסכם התרחש מוקדם יותר.

(גם חברת "של" לחצה על חברת "בירד" לקנות את המניות של רואד-לארסן.)

לסיפור הזה לא היו הדים בשנת 1992, וגם לא בשנת 1994 כשאריקסן פירסם ספר חדש, הפעם על FAFO.

אך ב-25 באוקטובר 1996, רואד לארסן מונה לשר התכנון בממשלתו של ראש הממשלה דאז, ת'ורביורן ג'גלנד. שבוע לאחר מכן עיתון אחד ( פיסקארן ) פרסם מאמר על התיכמונים של לארסן והביא ציטוטים מתוך ספרו של אריקסן. פוליטיקאים מהאופוזיציה והתקשורת דרשו פרטים על הקשר בין רואד לארסן לחברת "של" ואיך כל זה קשור לעיבוד נפט.

במשך חודש אחרי כן, כל התקשורת געשה, עד שבסופו של דבר משרדי המס התערבו. רואד לארסן נפגש עם ראש לשכת המס של אוסלו ב-21 בנובמבר ובירר: " האם יש אינפורמציה נוספת שיש לה השלכות על תשלום המס שלי בשנים 1986-1987".

כעבור 6 ימים הוא עזב את תפקידו כשר, אחרי 35 ימי כהונה. בסופו של דבר הוא נקנס ב-50,000 במטבע נורווגי ( וזוהי הנחה גדולה משום שהסיפור הוא "עבר רחוק" ). זוהי עסקה טובה ללארסן בהתחשב בכמות הכסף שהוא הרוויח בעסקה מלכתחילה.

***

אין שינוי בגישה של תנועת הנוער של מפלגת הלייבור הנורווגית (AUF) , כלפי ישראל.
רק אתמול, בערוץ הממלכתי של נורווגיה, NRK 1, מנהיג ה-AUF ביקר באופן ארסי את סגן נשיא הפרלמנט הנורווגי, מר אינגה לוניג ( המפלגה הקונסרבטיבית ) על רצונו להרוס (!) את עבודתו הטובה של מר טרייה רואד לארסן ורעייתו, מונה ג'ואול. ברור לכולם שהעבודה שלהם למען תהליך השלום משמעותית יותר מטעויות שהם עשו בעבר כמו אי ההצהרה על כספים שקיבלו... האחראי לתוכנית הטלוויזיה, מר נוט אולסן (בעל נטיות קומוניסטיות), לא התנגד לצורת החשיבה הזו.

אם תערכו חיפוש מילים על כל המסמך, ותגלו את השם סטולטנברג, אז עליתם על חבר בכיר של מפלגת הלייבור הנורווגית, טרובלד סטולטנברג, נציג מיוחד של המזכיר הכללי של האו"ם לנושאים הומניטריים בעיראק, ראש הצלב האדום הנורווגי, אוסלו; אחד היו"רים לשעבר של ועדת הכוונה של האו"ם לכנס הבינלאומי על יוגוסלביה לשעבר; שר החוץ לשעבר של נורווגיה; חבר בכיר בועדת האו"ם לענייני פליטים. כך מצויין ברשימת חברים של הועדה התלת-צדדית, ועדת טרי-לאטרל.
Http://trilateral/org:9999/memb.htm

אתם תתעניינו אולי גם לשמוע שבנו, ג'נס סטולטנברג, חבר הפרלמנט מטעם מפלגת הלייבור, ועד לפני זמן קצר ראש ממשלת נורווגיה, נתפס לעתים קרובות מגן על הזכויות של הערבים הפלשתינאים בפגישה שיש לועדה לענייני פלשתינאים, כל שבת, בפני הפרלמנט הנורווגי. האב והבן, שניהם נדרו לעמוד על שלהם עד שישראל תיכנע לדרישות של ערפאת.

אז עכשיו אתם יודעים מה באמת גורם לסולידריות הסוציאליסטית של מפלגת הלייבור הנורווגית עם מפלגת העבודה הישראלית, ועם שמעון פרס.

***

מה דעתכם על זה שהישראלי משה ארנס יושב עם שונאי היהודים המובילים בעולם, חנן עשראווי מאש"ף והכלבה הנוראית מנורווגיה גרו הרלם ברונדטלנד, במועצת היועצים הבינלאומית של המועצה ליחסים בינלאומיים (CFR) בניו יורק?

המקור: Council on Foreign Relations Annual report עמוד 116.
“International Advisory Board"

אירופה והותיקן

מובא כאן ציטוט של גורם רשמי לשעבר באו"ם. אני מאמין שחשוב לשים לב לדבריו.

התקווה היחידה של העולם המערבי תלויה בברית בין הכנסייה הקתולית שהיא הגורם הנפוץ, המאחד, השולט ובעל ההשפעה הגדולה ביותר באירופה, והכנסייה המזרחית האורתודוכסית. רומא חייבת להתאחד עם האורתודוכסיה המזרחית מכיוון שהכנסייה האורתודוכסית המזרחית שולטת במערב התיכון ( הצד המערבי של הים התיכון ), ואם לא יגבשו את השלטון הזה, האיסלאם יכבוש את אירופה. האיסלאם הוא גורם פוליטי. התקווה היחידה של אירופה היא אירופה מאוחדת תחת שלטונו של האפיפיור. ואז כל הנוצרים הפרוטסטנטים מוכרחים לקבל את מרותו של האפיפיור כדי שאז יהיה לנו עולם נוצרי מאוחד.

צ'ארלס חביב צליק, דיפלומט אמריקאי וקצין שירות חוץ, נשיא לשעבר של הכנס הכללי ומועצת הביטחון של האו"ם, מרצה אורח בהרוורד.

***

איזו הפתעה!!! פרס בדרך לרומא ולותיקן.

(http://www.haaretzdaily.com/hasen/pages/ShArt.jhtmi?itemNo=161686&contrassID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0)

פרס נסע לרומא כדי לשכנע את ראש הממשלה האיטלקי להשלים עם המיליטנטיות

רומא- אחרי שהאירוע בן חמשת השבועות בכנסיית המולד בבית לחם הסתיים, שר החוץ הישראלי, שמעון פרס, הגיע ביום שישי לרומא, לצורך פגישות עם ראש הממשלה סילביו ברלוסקוני ובכירים בותיקן ( ע"פ אתרי החדשות באינטרנט ).

פרס נחת בנמל התעופה לאונרדו דה וינצ'י ברומא, בסביבות השעה 10:00 בבוקר.

הביקור שלו כולל פגישה עם המזכיר הכללי של הותיקן אנג'לו סודאנו ושר החוץ של הותיקן הארכיבישוף ג'ין-לואיז טאורן.

***

רומא, עשרה במאי (סוכנות "רוייטרס" )

ישראל אמרה ביום שישי שהיא הייתה רוצה שאיטליה תהיה המארחת של הכנס האזורי על המזה"ת שעשוי לסלול דרך להמשך תהליך השלום.

"הייתי רוצה שהכנס האזורי יתקיים באיטליה. שממשלת רומא תבחר את המקום" אמר ראש הממשלה אריאל שרון לשבועון פנורמה.
האש הצרפתית מעוותת את המציאות

הכותרות בכל מקום: "השריפה בשגרירות ישראל בפריז נגרמה בשל קצר חשמלי". כן, כמובן. הרי התקשורת ידעה על הבעיות בחוטי החשמל כשהשריפה עוד השתוללה, עוד לפני שהייתה הזדמנות למכבי האש לבחון את הבניין.

הציטוט הבא הוא מתוך חדשות ערוץ 1 של הטלוויזיה הישראלית: " השגרירות הייתה נעולה לפני שהשריפה פרצה". עכשיו אנחנו מציירים בראש תמונות של השגריר עוזב את הבניין בשעה 5:00 ונועל את הדלת אחריו. זוהי השגרירות הרגישה ביותר של ישראל במערב אירופה. יש בה צוותי ביטחון 24 שעות ביממה. איך יתכן שאף אחד מאנשי הביטחון לא ראה את האש החשמלית וכיבה אותה לפני שהיא השתלטה על כל הבניין?

וזהו בניין גדול. איזה חומר דליק היה בתוך הבניין שגרם לו לבעור כל כך בקלות? סמרטוטים דיפלומטים ספוגים בשמן זרעי פשתן? ויש טעם לשאול, גם אם כל המאבטחים ישנו למה גלאי העשן לא עבד?

העיתון "מעריב" מציין שכל המכתבים, המסמכים והדו"חות של השגרירות נשרפו. כל המחשבים נמסו, כל הנייר הפך לאפר.

מאוד נוח. עכשיו ההיסטוריה לעולם לא תזכור את הפשעים של ממשלת צרפת נגד ישראל , וכן התפקיד המרכזי של שמעון פרס בפשעים אלה, כולל רצח רבין, לעולם לא יוכח בזמן למשפטו הקרב ובא.

זו הייתה עבודה מבפנים. לא היה מצית שהצליח לחדור מבעד למאבטחים של השגרירות , והצית את האש. ואין אף אחד שישמח יותר על הבערה הזו מאשר שמעון פרס.

ביילין והמועצה ליחסים בינלאומיים

יוסי ביילין אינו חבר כנסת ואינו חבר קבינט. אין לו תפקיד רשמי בפוליטיקה הישראלית, נכון? בואו נצטט מתוך הג'רוזלם פוסט, מאמצע מאי:

ליוסי ביילין, שר המשפטים לשעבר, נמסר ע"י גורמים רשמיים בוושינגטון שראש ה-CIA, ג'ורג' טנט, יגיע לאזור בקרוב. אחרי הביקור שלו יבוא ביקור של עוזרו של מזכיר המדינה לענייני המזרח הקרוב, וויליאם ברנס, ואז ביקור נוסף של מזכיר המדינה קולין פאוול. ביילין פגש את ברנס אתמול וביום שלישי הוא פגש את סגן מזכיר המדינה, ריצ'ארד ארמיטאג' וראש אגף התכנון, ריצ'ארד האס.

אז בואו נשחק משחק קטן. כמה מהשמות שזה עתה קראנו שייכים לחברי המועצה ליחסים בינלאומיים? אלו שלא מכירים את צוות החשיבה הקטנטן הזה, בן 3800 החברים, צריכים לדעת שהם פרסמו לא פעם את תוכניות המלחמה שלהם נגד ישראל. עדיין, הציבור הישראלי לא מתעורר ומבין שהמועצה ליחסים בינלאומיים היא האויב מספר אחת שלהם בארה"ב.

ועכשיו למשחק, ע"פ רשימת החברים שפרסמה המועצה ליחסים בינלאומיים (CFR):

טנט (CFR), ברנס (CFR), פאוול (CFR), ארמיטאג' (CFR), האס (CFR). כן, זה נכון. כולם חברי המועצה ליחסים בינלאומיים. עכשיו תשאלו את עצמכם מה עושה אדם שאינו חבר כנסת בוושינגטון עם הפושעים האלה? תיזהרו מביילין. הוא שוב בפעולה, והוא פועל נגד כולנו מטעם חבריו הטובים מהמועצה ליחסים בינלאומיים.

וכדי שאף אחד לא יחשוב שהחשיפות שלי על המועצה ליחסים בינלאומיים לא משפיעות, תשימו לב לקטע הבא שפורסם בעמוד 8 בגיליון של ה-20 במאי 2002, של המגזין בעל התפוצה הגבוהה, The New America :

בספר "ישראל נבגדת" שפורסם בשנת 2000 , העיתונאי החוקר, ברי חמיש מזהיר:" כל הראיות מצביעות שהסכם השלום הנוכחי במזה"ת הוא יצירה של ה-CFR, וה-CFR מקדם את ההסכם עם כלי הנשק שברשותו. הסכם השלום הוא נוסחה בדוקה למלחמה... ומהר. סביר להניח ששנת 2000 תביא לישראל מהומה רוויית דם. האבחנות של מר חמיש לגבי ראשי ה-CFR כבר הוכחו. הוא סיפק ראיות ממסמכים שונים על השליטה הסימולטנית של ה-CFR בפוליטיקאים ישראלים רבים כמו, יצחק רבין, שמעון פרס, יצחק שמיר, בנימין נתניהו ואריאל שרון, וכן, יאסר ערפאת."

נחמד מצידם. אך זהו לא הסוף של הפרשנות של The New America :
"עצרת ההזדהות שהתקיימה ב-15 באפריל הייתה מלאה בחברי CFR שמאלנים-ליברלים, כמו הנציגים ריצ'ארד גפהרדט וג'יין הרמן, והסנטור צ'ארלס שומר, נשיא CIO-AFL, הוו פרייס, והסנטורית הילרי רודמן קלינטון ( אשתו של חבר ה-CFR ביל קלינטון ). גם סגן מזכיר ההגנה האמריקאי, פול וולפוביץ (CFR), שהיה אחד הדוברים המרכזיים. מספר ימים לאחר מכן, קבוצת חברי ה-CFR בלטה מאוד בעצרת הזדהות עם אש"ף"

מה מאחורי תהליך השלום

המועצה ליחסים בינלאומיים, האיחוד האירופאי והאו"ם מתאמים את תוכניותיהם עם תוכנית ה"שלום" של ישראל שתכנן הותיקן הישועי. שימו לב להתפתחויות הצפויות בכנס ה"שלום" שיתקיים כנראה בספרד או איטליה ביולי.

נתחיל ביוסי ביילין. ניזכר שהוא היה בוושינגטון ופגש את כוכבי המועצה ליחסים בינלאומיים (CFR) כמו ריצ'ארד ארמיטאג' וריצ'ארד האס. פגישות אלו הובילו היישר לאיטליה, כפי שדווח בעיתון “The Guardian":

השיחות הסודיות שבראשן עמד ג'ונתן פרילנד, נערכו בבית ווטסון. זהו בית כפר ליד סטפורד שם נערך המו"מ על עתיד צפון אירלנד בשנה שעברה.

עורך העיתון, אלן רוסברידגר, אמר שנציגי צפון אירלנד היו " תומכים גדולים של תהליך השלום והם היו מלאים רצון לעזור בהצעות מעשיות ועידוד. שני המצבים, כמובן, הם שונים מבחינות רבות, אך קבוצה זו גילתה שיש להם הרבה דברים במשותף וכל חבריה הרגישו שהם באמת למדו הרבה אחד מהשני במשך שלושת הימים."

בנוסף לאברהם בורג, יו"ר הכנסת, הצד הישראלי כלל את האלוף אמנון ליפקין שחק, הרמטכ"ל לשעבר; יוסי ביילין, שר המשפטים לשעבר ואחד מיוצרי הסכמי השלום של 1993; ונעמי חזן, סגנית יו"ר הכנסת.

בצד הפלשתינאי היה נביל קסיס, שר פלשתינאי ללא תיק; יזיד סייגה, מנהל מו"מ לשעבר; וסלים טמרי מנהל מו"מ לשעבר נוסף. מר בורג ומר ביילין הם חברי מפלגת העבודה הישראלית, שחברה בקואליציה של שרון.

ארבעת נציגי צפון אירלנד היו: מרטין מק-גוינס, שמכהן כיום כשר החינוך של צפון אירלנד; דוד ארווין שעזב באופן זמני את שיחות השלום בוטסון פארק בשנה שעברה; מארק דורקן, מנהיג מפלגת הלייבור הסוציאל-דמוקרטית הלאומית; סר רג אמפי, ממנהיגי מפלגת אולסטר המאוחדת.

מהשיחות נעדרו נציגים של מפלגת הליכוד, שבראשה עומד, ראש ממשלת ישראל, אריאל שרון.

יוזמות חדשות עלו מתוך השיחות אתמול:

יצירת ממשלת צללים ישראלית-פלשתינאית כאלטרנטיבה לממשלת שרון. היא תעלה לשלטון ברגע שיצליחו להרוס את השלטון הישראלי הנוכחי.

כתיבת טיוטה להסכם שלום שיתייחס להצעות טאבה ויכלול לראשונה קביעת מספר הפליטים, מתוך 3.5 מיליון הפליטים, להם תינתן זכות השיבה.

· מסמך טיוטה שיכלול שתיים או שלוש דרכים לאבטחת השלום , עליו יחתמו דמויות מפתח ישראליות ופלשתינאיות.

אז יוסי חוזר לארץ אחרי סבב CFR- RIAA והכיסים שלו מלאים שטרות חדשים, תוספת לקצבה שלו מהאיחוד האירופאי. הוא מייסד מפלגה חדשה ששמה "שחר". התפקיד שלו הוא ליצור הרבה פילוג בעם בזמן שהמזימה נגד ישראל יוצאת לפועל.

***

הודות לקוראי, ובמיוחד לאישה שגרה ליד טורונטו, אנו רואים שהמהדורה האחרונה של "דברי ימי" תהליך השלום מתחילה במרץ עם...

היומון הלונדוני "אל-הייאט" פרסם בגיליון של יום חמישי ציטוטים של חברי האו"ם שאמרו שמזכיר האו"ם קופי ענאן קיבל אור ירוק מממשלת ארה"ב להתערב באופן משמעותי בתהליך השלום.

אותם מקורות אמרו ליומון שענאן מתכוון להזמין 60 נציגים ישראלים, פלשתינאים , אמריקאים ואירופאים בדרג גבוה לכנס שיתקיים בעיר אשבליה שבספרד בתחילת מאי, וישיג שתי מטרות.
הראשונה, להכניס את האו"ם ללב תהליך השלום. השניה, להבטיח עמדה בינלאומית אחידה לגבי המסגרת של תהליך השלום, עליה ייערכו דיונים עד שיביאו לסיום הסיכסוך.

המקורות אומרים שבין המשתתפים יהיו דמויות מפתח כדוגמת סגן שר החוץ הסורי ואליד אל-מועלם, נציג מדיניות החוץ של האיחוד האירופאי חאווייר סולאנה, שר החוץ המצרי אחמד מאהר, שר החוץ הסעודי סעוד אל-פייסל, שר החוץ הישראלי לשעבר שלמה בן עמי, האחראי על המו"מ מטעם הפלשתינאים סאיב עריקאת; אחמד קראי', מחמוד עבאס, יו"ר מחלקת התכנון הפוליטי של ממשלת ארה"ב ריצ'ארד האס, סגן מזכיר המדינה האמריקאי לענייני המזרח הקרוב, וויליאם ברנס, ושגרירי בריטניה וצרפת לאו"ם.

המקורות צופים שענאן יציג את חזונו על ההתיישבות הישראלית-ערבית ואנשי הכנס יתחלקו לקבוצות עבודה שיתמקדו על נושאים במחלוקת כגון ירושלים, הפליטים, הגבולות והישובים.

המקורות דיווחו ששגריר ארה"ב באו"ם הודיע לשליח המיוחד של האו"ם טרייה רואד-לארסן שוושינגטון מתכננת לאפשר למועצת הביטחון של האו"ם תפקיד רחב יותר בניסיון להגיע להסדר.

***

המצב מעניין, והאו"ם רוצה גם הוא חלק.

***

http://story.news,.yahoo.comqnews?tmpl=story&u=/ap/20020521/ap_wo_en_ge/greece_eu_middle_east_1

נשיאות האיחוד האירופאי דוחקת בישראל לעשות וויתורים בשל המצב הרגיש מאוד במזה"ת

יום שלישי, 21 במאי 2002, נשיאות האיחוד האירופאי הזהירה ביום שלישי שהמצב במזה"ת עדיין מאוד רגיש, ודחקה בישראל לקבל את תוכנית השלום של סעודיה.

***

אך כנס השלום בספרד לא יצא לפועל, וזה הרגיז מאוד את הותיקן, אז הם שלחו את האפיפיור שלהם לעבוד.

***

(http://story.news.yahoo.comqnes?tmpl=story&u=/20020517/ap_wo_en_ge/vatican_middle_east_1)

האפיפיור שוב לוחץ לאבטחת המקומות הקדושים ולהמשך המו"מ במזה"ת

יוחנן פאולוס הביע את שמחתו על סיומו של המצור בן חמשת השבועות של חיילי ישראל על הכנסייה בה התבצרו חמושים ופלשתינאים נוספים.

"אני מבקש שוב מהקהילה הבינלאומית לנקוט, ללא דיחוי, בצעדים ההכרחיים בכדי לוודא שהתקנון ( המגן ) על המקומות הקדושים נשמר, ולהבטחת השמירה על המקומות האלו" כך אמר האפיפיור.

הוא לא פירט, אך הותיקן מזה זמן קורא לתקנון בינלאומי שיחול על המקומות הקדושים ליהודים, לנוצרים ולמוסלמים.

***


(http://story.news.yahoo.comqnes?tmpl=story&u=/20020403/ap_wo_en_ge/vatican_middle_east_1)

הותיקן מחיש את המאמצים הדיפלומטיים, מגנה את הטרור ואת השפלת הפלשתינאים

יום רביעי 3 באפריל, 7:36 בבוקר

המאמצים של הותיקן החלו לשאת פרי וזה המריץ את שר החוץ הישראלי לפעול. הוא שלח את רבני הצעצוע שלו רוזן ומלכיאור לפריז למו"מ עם הקרדינל הצרפתי לוסטיגר.

***

עכשיו הבמה מוכנה: סוכני הותיקן של ישראל, האו"ם והאיחוד האירופאי נמצאים. כל מה שחסר הוא נציגי ה-CFR. בוש הבן נכנס עכשיו לתמונה.

***

ותיקן, (CWNews.com) האפיפיור יוחנן פאולוס השני יפגוש את הנשיא ג'ורג' בוש ביום שלישי, 28 במאי, בותיקן.

הנשיא בוש נמצא כעת באירופה. המסע שלו כולל תחנות בברלין, מוסקבה ופריז. הוא יגיע לרומא ב-27 במאי כדי להשתתף בכנס של נאט"ו, וכדי לבקר את האפיפיור ביום למחרת.

זה יהיה המפגש השני בין האפיפיור והמנהיג האמריקאי. הפגישה הראשונה ביניהם התקיימה בתאריך 23 ביולי שעבר, אז בוש ואשתו ביקרו את האפיפיור בבית הקיץ שלו בקסטל גנדלפו.

הדיונים בין הנשיא לאפיפיור כנראה יכללו את נושא תהליך השלום במזה"ת ואת נושא פיגועי הטרור בארה"ב. ( באוקטובר שעבר, זמן קצר אחרי התקפות הטרור, האפיפיור פגש את ג'ורג' בוש האב - אביו של הנשיא הנוכחי.)
גורם רשמי בבית הלבן הבטיח לאחרונה לכתבים שהנשיא לא מתכוון להעלות את נושא השערורייה שנוצרה עקב התנהגות בלתי-הולמת של כמרים בארה"ב.

מתוך UPI:

...באותו זמן, וושינגטון הפנימה את העובדה שהכנסייה הקתולית יכולה להפעיל לחץ פוליטי גדול מאוד כשהיא מוצאת לנכון, והיו מצבים בהם ממשלת ארה"ב והותיקן עבדו במשותף - בדרך כלל בסודיות.

פגישות עם האפיפיור הן דרך קבע של כל הנשיאים מאז אינזהאואר.

הביקור כולל בדרך כלל גם פגישה פרטית בין האפיפיור לנשיא בה נוכחים נציגים מעטים מאוד.

גורמים בותיקן סיפרו בשיחת טלפון שהם מצפים שהאפיפיור ידחק בנשיא ארה"ב להשתמש בהשפעה של וושינגטון כדי לזרז את תהליך השלום במזה"ת.

***

אחרי פגישתו של בוש עם האפיפיור הוא ערך מסיבת עיתונאים קטנה בה הוא הודיע שהוא שולח את ווליאם ברנס וג'ורג' טנט לישראל, כדי ליצור כמה הפרעות מרגיעות.

לגבי טנט, אלו הקוראים את דברי יודעים שהוא, בעזרת שמעון פרס, אימן אישית את אנשי אש"ף באומנות הריגת היהודים. ומי אם לא הג'רוזלם פוסט מאשר לנו את הידיעה הזו?

המפלגות "ישראל ביתנו" ו"האיחוד הלאומי" קראו לראש הממשלה אריאל שרון להעלות את שאלת מוחמד פאוזי מוהנא בפגישתו היום עם ראש ה-CIA ג'ורג' טנט.

מוהנא הוא חבר כנופיה של התנזים. הוא אחד מתוך שלושה עשר המחבלים ששוחררו מתוך כנסיית המולד בבית לחם, ונשלחו לאירופה.

קורות חייו של מוהנא, כפי שהם רשומים אצל משרד החוץ, כוללים "השתתפות בקורס ביטחון בארה"ב". המפלגות טוענות שקורס זה התבצע בפועל ע"י ה-CIA.

" אנא ודא אצל טנט שמי שקיבל מידע ואומן ע"י ה-CIA לא ינצל את זה לפגיעה במדינת ישראל" כך כתבו המפלגות.

***

מעגל הדיפלומטיה של הזוממים נגד ישראל הושלם. הותיקן מוליך את ה-CFR, האיחוד האירופאי והאו"ם למתקפה על ישראל. והבוגדים בתוככי מדינת ישראל, שבראשם ביילין ופרס, יחלישו את החומות מבפנים. הפעם המצור ייגמר מהר.

***

אחד ממכותבי כותב:

"אני רוצה להגיד לך שהפרשנות הבינלאומית שלך אמיתית, ואחד מחברי הממשלה כבר אינו יכול לחיות עם הבוגדנות. שים לב לאפרים סנה. הוא שותה ולוקח גלולות. אנשים מודאגים שהוא יישבר ויתחיל לדבר. הוא אפילו התראיין בטלוויזיה הערבית, והרבה אנשים הזיעו"


***
סיימתי ראיון בן שעתיים בתוכנית הרדיו של לי קליין, ברשת KFI לוס אנג'לס. אחד מהמתקשרים סיפר סיפור. הוא פגש את חיים סבן, מפיק הטלוויזיה, בניו יורק, והתבדח איתו על כמות הכסף שהוא מרוויח. סבן הרצין, הוא אמר שאין לו כלום; כל מה שהוא הרוויח הולך להגנת ישראל מפני "המועצה. אם הם יצליחו לא נותרו לנו אפילו עשר שנים"

עדויות ועוד עזרה

במשך 12 ימים בקיץ מכרתי את ספרי בשבוע הספר הישראלי שהתקיים במוזיאון ישראל. אתם מבינים את המשמעות, נכון? פגשתי את ההמונים, וכשזה קורה הרבה אנשים מספקים לי עדויות. בירידים אחרים רוב המידע התמקד ברצח רבין. השנה היה שינוי מפתיע. יותר אנשים רצו לדבר על ברוך גולדשטיין, ומספר לא צפוי של אנשים קנו את ספרי ישראל נבגדת בגלל הפרק על גולדשטיין.

ביום חמישי בלילה, יום אחד לפני סוף שבוע הספר, אדם עבר ליד הדוכן שלי, הציץ לעבר הספרים ואמר: " אתה צודק לגבי גולדשטיין. אני יודע מניסיון אישי". ואז הוא הלך. קראתי אליו: "למה אתה מתכוון?, אפשר לדבר?" אך הוא המשיך ללכת. הוא שב כעבור 10 דקות וביקש ממני להתרחק מהדוכן. ישבנו לבדנו על מדרגות המוזיאון.

"אני מניח שפגשת את ברנרד שכטר?"

פגשתי אותו לפני כמה שנים ביריד ספרים אחר. הוא דיבר איתי גלויות. שכטר הוא יליד ארה"ב, ראש המעבדה הבליסטית של המשטרה מתקופת רצח רבין. העדות האמיתית שלו, בכתב ובע"פ, עזרה להוכיח שהכדורים שהרגו את רבין לא נורו ע"י יגאל עמיר.

"אני הייתי הטכנאי שעבד עם ברני על הרובה של גולדשטיין. יצא לך לדבר איתו על זה?"

האמת היא שלא ידעתי. ועדת החקירה של שמגר על הטבח בחברון הזמינה מומחים אחדים לבליסטיקה להעיד, אך אני לא זוכר ששכטר העיד.

" הוא לא מוכן לנדב מידע. אני זוכר שהתקשרתי למחלקה שלו בשנת 1996 וביקשתי לדבר איתו. אמרו לי שהוא יצא לפנסיה. אני לא האמנתי, הוא אהב את העבודה שלו. בטח לגולדשטיין היה קשר לזה?"

"למה אתה מתכוון?"

"אני הייתי במעבדה, אני ראיתי. הכדורים שנתנו לנו לא התאימו לרובה של גולדשטיין, אף אחד מהם. "

"אז הוא לא ביצע את הרצח?"

"זאת אופציה אחת, או שאנחנו בחנו את הרובה של מישהו אחר."

אני לא מתכוון לחשוף את שמו של האיש. כשתהיה אווירה מתאימה, אני בטוח שהוא יהיה מוכן לספר את עדותו בפומבי, אחרי שיחת טלפון אחת או שתיים. ואם אתם חושבים שזו היא עדות מרעישה, חכו עד סוף הפרק.

הדוכן לידי הופעל ע"י אישה מתוקה בשנות השלושים שמכרה ספרי שירים של ילדים. היא לא הכירה את ההשקפה של ספרי והיא לא האמינה אך במשך שבועיים היא נאלצה לשמוע את ההסברים שלי ללקוחות. היא השתנתה לנצח.
שמתי לב שבלילה האחרון של היריד היא קראה בתשומת לב את הספר ישראל נבגדת. היריד נסגר בחצות של שבת, ואחרי סגירת היריד רצף האירועים הבא התרחש.

בשעה 12:01, נערה חמודה ניגשה לדוכן שלי ואמרה: " אני הבת של שלמה אדלשטיין. אתה באמת חושב שאבא שלי הוא סוכן ה-CIA?"

נרתעתי. מעולם לא קישרתי אותו עם ה-CIA, אך יש לי חשדות כבדים לגבי המעורבות שלו בטבח בחברון. קראתי את דו"חות ועדת שמגר על הטבח בחברון, אספתי דיווחים תקשורתיים וקיבלתי מידע רציני מעיתונאי לא נודע בשם אברהם יוסף. אחר כך כתבתי כתבה בת שני חלקים שנקראה: "האם ברוך גולדשטיין לחלוטין חף מפשע?" וכתבה זו הפכה לפרק בספר ישראל נבגדת.

הכתבה התחבבה על רבים והיא הפכה לאמת ברורה בחוגים מסויימים. העיתונאי אדיר זיק, סייע לכך רבות בשנה האחרונה. הוא דיווח על ממצאי ועדת שמגר. הוא אישר את ממצאי והוסיף להם כמה משלו, בעיתון הצופה ובתכניתו בערוץ שבע.

זה מה שכתבתי על אביה של אותה נערה מחייכת שניגשה אלי אחרי היריד:

צה"ל הודיעו בהתחלה שגולדשטיין הגיע למסגד בסובארו הפרטית שלו כשהוא לבוש מדים. ועדת שמגר שמעה עדות אחרת לגמרי. מרים, אשתו של ד"ר גולדשטיין הייתה מאוד מופתעת כשהיא מצאה פתק בו כתוב שבעלה נקרא לשירות מילואים. היא התקשרה למפקד צה"ל של אזור קריית ארבע, שלמה אדלשטיין, ושאלה אותו אם הוא יודע בקשר לבעלה. הוא ענה שהוא לא יודע. עם זאת, העדויות שנשמעו בפני ועדת שמגר מוכיחות שגולדשטיין הגיע בג'יפ הצבאי של אדלשטיין.

מתוך ה"ג'רוזלם פוסט", ארבעה באפריל 1995:

אשתו של גולדשטיין, בינתיים, ניסתה להשיג את בעלה. בסביבות 5:00 בבוקר היא התקשרה לשלמה אדלשטיין שהיה בשירות מילואים במרכז התקשורת. אדלשטיין, בעודו נע בעצבנות על כיסאו, סיפר לועדה שהוא דיבר עם גולדשטיין ואמר לאונגר לאסוף אותו. זמן קצר לאחר מכן מרים גולדשטיין התקשרה וביקשה ממנו לעזור לאתר את בעלה.

"אמרתי לה שהוא בקליניקה, וניסיתי להשיג אותו בקשר. שאלתי אותה אם הכל בסדר והיא אמרה שכן", כך הוא סיפר. אך אחרי כן הוא הודה שהוא אמר לה שייתכן שגולדשטיין הלך להתפלל במערה. "מרים אמרה שבעלה לא הולך לשם כדי להתפלל".

חברי ועדת שמגר הכינו הפתעה לאדלשטיין. ע"פ רשימת השיחות הנכנסות למרכז, אותה השיגו מ"בזק", מרים גולדשטיין התקשרה אליו פעמיים. "אם כן, אני לא זוכר" אמר אדלשטיין באי נוחות.

אחרי כן אני כתבתי:

"חשוד מספר שתיים, שלמה אדלשטיין. בכתבה אחרת ב'פוסט', נכתב שגולדשטיין היה חבר מניין שהתפלל בקביעות במערת המכפלה, אך חדל שנה לפני הטבח. מאז, כפי שמרים כביכול אמרה לאדלשטיין, בעלה 'לא הולך לשם כדי להתפלל'. אז למה אדלשטיין אמר לה שהוא הלך לשם? ולמה חיילים אחרים העידו שגולדשטיין הוא מתפלל קבוע במערת המכפלה? הועדה תפסה את אדלשטיין עם שקרים, ע"פ הרשימות של חברת הטלפונים של 'בזק'. מה הוא מסתיר, ולמה?"

אמרתי לנערה הדתיה, "למה את חושבת שאבא שלך אמר למרים גולדשטיין שבעלה מתפלל במערת המכפלה, למרות שאשתו אומרת שהוא הפסיק להתפלל שם?"

" הוא אמר לי שהוא ניסה לנחם אותה. הוא לא באמת ידע."

" למה אבא שלך שכח את שיחת הטלפון השניה ביניהם?"

"הוא היה עסוק, אז הוא שכח"

"הוא היה בעמדת טלפונים בשעה 4 לפנות בוקר, ואת חושבת שהוא היה עסוק מדי כדי לזכור שיחת טלפון? את יודעת שגולדשטיין פגש קצין מודיעין בכיר ששמו שלמה מופז, אחיו של הרמטכ"ל, ערב הטבח?"

"אני מכירה את שלמה, אז מה?"

"אני לא יודע, אבל אולי אבא שלך יודע. תשאלי אותו."
"אני יכולה לקחת עותק של 'ישראל נבגדת' כדי להראות לו?"

היססתי ואז נתתי לה עותק. עדיף שאבא שלה יחשוב על העדויות שלו, כפי שהן נכתבו. אולי הן תעוררנה אותו לומר את האמת.

נחזור לדוכן המשוררת שלידי. השעה 12:06. היא אומרת לי: " אני הייתי נוכחת בשימוע של ועדת החקירה על הטבח בחברון." זה נראה לי מאוד לא מתאים לבחורה כזו. שאלתי: "למה?", היא ענתה: "גיסי הוא רותם רביבי."

זה מה שכתבתי על רותם רביבי:

מתוך הג'רוזלם פוסט, 28 במרץ 1995:

יוסף, דרורי וחייל שלישי, ארז אלימלך, העידו כולם שהם ראו את גולדשטיין נכנס עם רובה M-16. זה סותר את עדותו של סמל רותם רביבי, החייל היחיד בתוך מערת המכפלה בזמן הטבח. רביבי וגולדשטיין נכנסו עם גלילון - סוג הרובה ממנו נורו הכדורים בטבח.

בתשובתם לשאלות חברי הועדה, יוסף ודרורי אמרו שניהם שאדם אחר נכנס למערה עם גלילון באותו בוקר - מתנחל שהם לא זיהו שהגיע זמן קצר אחרי גולדשטיין. הגעתו של מתנחל שהם לא מכירים הוא לא דבר שבשגרה מכיוון שהם מכירים את כל המתפללים במניין ותיקין במערת המכפלה.

רביבי אמר גם שגולדשטיין נכנס למערה בערך בשעה 5:20. שלושת האחרים אמרו שהוא הגיע בערך בשעה 4:45… חבר הועדה השופט אחמד זועבי העיר שאם אכן צודק רביבי וגולדשטיין לא היה יכול להשתמש בכניסה הראשית מבלי שהוא יראה אותו, יש אפשרות שהיו לגולדשטיין מסייעים. כניסה נוספת לאולם "יצחק" היא דרך אולם אברהם... זועבי מציין שמכיוון שדלת זו הייתה סגורה בבריח מהצד הישראלי אחרי הרצח, אם גולדשטיין נכנס דרך הכניסה הזו, מישהו היה צריך לנעול אותו מבפנים.

אני הגבתי: "אילו הייתי צריך להתחיל לנקוב בשמות של שותפים לקונספירציה או לכיסויה הייתי מתחיל בסמל רותם רביבי שתמך בגרסת הממשלה שגולדשטיין הגיע בשעה 5:20 ונשא רובה גליל. עדותו סתרה את עדותם של שלושה חיילים שאמרו שהוא הגיע למערת המכפלה עם M-16- 45 דקות לפני שהממשלה אמרה שהוא הגיע. אני אדגיש את הנקודה החשובה ביותר. צה"ל ושמגר הגיעו למסקנה שהרצח התבצע ע"י רובה גליל ולא M-16, אך שלושה חיילים שהיו בתפקיד אז מעידים שגולדשטיין נשא M-16. השופט זועבי התעורר בסופו של דבר והביע את דעתו שאולי מדובר בקונספירציה. רביבי העיד שגולדשטיין לא עבר ליד העמדה שלו ונכנס למערת המכפלה דרך הכניסה הראשית. זה מותיר לנו שתי דלתות אחרות דרכן יכול היה גולדשטיין להיכנס, אך רק אחת מהם נמצאת בצד הישראלי שם גולדשטיין יכול להסתובב בחופשיות. מכיוון שהכניסה הזו נמצאה סגורה בבריח אחרי הטבח, אם גולדשטיין נכנס דרכה מישהו נעל אותו בתוך אולם התפילה אחרי שנכנס"

אמרתי לחברה המשוררת שלי: "בפעם הבאה שכל המשפחה אוכלת ארוחת ערב ביחד בבקשה תשאלי את גיסך למה מתוך 4 חיילים בתפקיד רק הוא ראה את גולדשטיין נכנס למערת המכפלה בשעה ועם סוג הרובה שועדת שמגר רצתה?"

"שאלתי אותו דברים כאלה. הוא אמר לי שהוא העיד ביושר. זה מה שהוא ראה"

"אז תשאלי את עצמך איך זה יכול להיות. איך יתכן ששלושה חיילים סיפרו על אותו זמן ואותו סוג רובה ואילו גיסך סיפר דברים אחרים? אלא אם כן היו שני גולדשטיינים, מישהו מהם משקר."

ראיתי עליה שהיא הבינה את ההגיון בדברי. "אז אולי עובדים על כולם" היא אמרה. זוהי אפשרות מאוד סבירה שמסבירה את העדויות הסותרות של אדלשטיין ורביבי. הסבר כזה עשוי גם להסביר את ההתנהגות המוזרה של מנהיג "כך" נועם פדרמן.

הוא היה בחזית של המלכלכים עלי, בעיקר בגלל המחקר שלי על גולדשטיין. למרות שהוא בכלל לא הכיר את העובדות, לפחות כך נדמה, הוא הצהיר שהמסקנות של ועדת שמגר הן אמיתיות והוא הצהיר שגולדשטיין ביצע מעשה גבורה. עקב זה הגעתי למסקנה שהגישה שלו מועילה מדי לצרכים של המעמד השליט.

לפני 6 חודשים, השב"כ עצר חברי מחתרת יהודית חדשה שממוקמת בבת עין שתיכננה לפוצץ בית ספר ערבי לבנות במזרח ירושלים. או לפחות כך הם אמרו לנו. אני לא מאמין לזה מכיוון שבניגוד לכל נורמות החברה המוסרית והדמוקרטית, לחברי המחתרת לא אפשרו לפגוש באף אדם כולל עורך דין, למשך 6 שבועות. בטרמינולוגיה משפטית, זה נקרא להוציא וידוי בכוח.

פדרמן נעצר לזמן קצר באשמת סיוע למחתרת הזו. יום לפני סוף החגיגות הוא פרסם את זיכרונותיו העוקצניים מחקירתו ע"י השב"כ בעיתון מקור ראשון. הוא קרא לכתבה " אותו שב"כ"

על פני השטח, השב"כ בטח נרתע מדבריו המרים נגדם. אך בואו נראה מה הוא כותב:

הנה מספר ציטוטים מהחקירות:

על הרב דוב ליאור: "גזען קטן"

על הרב אבי רונסקי: "משתף הפעולה שלנו בשומרון"

על הרב יהודה גלעד: "פשוט אידיוט, לא שווה לעבוד איתו"

על עיברי דן מאיתמר: "תמים מדי אך עדיין עובד טוב איתנו"

את הרב שלמה אבינר הם קיללו קללות שאני לא מוכן לחזור עליהן.

האם זה לא משרת את האינטרסים של הממשל המושחת שלנו? ע"י בלבול התגובות נראה שרונסקי ודן הם כלים בידי השב"כ. זוהי נוסחה מושלמת לפילוג ציבור המתיישבים. האם פדרמן אידיוט כ"כ שהוא לא מבחין בזה? האם הוא באמת מאמין שגולדשטיין היה שוחט כמו שהממשלה רוצה שנאמין?

עכשיו תחשבו על הגיס של המשוררת או על אביה של הנערה הדתייה היפה. האם יתכן שסידרו אותם והפכו אותם שותפים למזימה הרצחנית הזו, מבלי שהם חשדו? זה נשמע מטורף אבל...

ועכשיו לעדות באמת מרגשת.

אחרי הרצאה בביתו של עורך הדין דוב אבן אור אחד מהאנשים בקהל פגש אותי בחוץ על הדשא כדי להסביר לי כמה דברים. אותו אדם מאוד הכעיס אותי בזמן ההרצאה כי הוא סתר את ההוכחה שלי שלעמיר לא היו שרידי אבק שריפה על ידיו, באמצע ההרצאה. מסתבר שהוא חוקר בדרגה גבוהה במעבדה לחקירת פשעים של משטרת ישראל.

הוא התנצל על ההפרעה שלו במהלך ההרצאה, אך הוא אמר שטעיתי בעובדות. המשטרה לא חיפשה שרידי אבק שריפה אלא שרידים שנותרים בדרך כלל אחרי התפוצצות אבק שריפה כגון אנטימון ובאריום שתואמים ממצאים בליסטיים אחרים. לעמיר לא היו שרידים כאלה על ידיו, וזה אכן אומר שלא ייתכן שהוא ירה כדורים חיים ברבין, אך העובדות שלי לא היו מדוייקות לחלוטין.

ואז הוא השליך פצצה אמיתית: " אני הייתי החוקר הבליסטי של ההתאבדות של יואב קוריאל"

קוריאל היה מאבטח של רבין עליו המשטרה והתקשורת הכריזו שהוא התאבד בגלל רגשי אשמה על שלא הצליח למנוע את רצח רבין. דיברתי עם האדם שהכין את קוריאל לקבורה. הוא סיפר לי שהיו לו 7 כדורים בחזה. הוא היה מתאבד מאוד עקשן.

" אני נקראתי לדירה ברמת גן כדי לחקור את 'התאבדותו' של קוריאל. אני לא הורשיתי לראות את הגופה אך אני יודע מי כן ראה אותה ואתה מוזמן לראות אם הוא מוכן לדבר. ביקשתי לקבל את האקדח בו הוא התאבד והקצין הבכיר אמר שהוא לא נמצא. שאלתי אותו: 'איך אקדח של התאבדות נעלם?'. הוא לא ענה אך שנינו ידענו שלא ייתכן שמדובר בהתאבדות אמיתית. אתה לא יכול לפרסם את שמי, רק את מה שאמרתי. יום אחד כשיהיה בטוח אז הכל ייחשף."

***

סיימנו את חלק א, עכשיו אנחנו נכנסים לחלק המחקר של הקוראים. מספר אנשים שלחו לי מידע מועיל אך כרגיל אישה ליד טורונטו עשתה עבודה נפלאה על דיפלומטיה סודית. נתחיל עם דבריה.

היא הגיבה על הפרסום האחרון שלי. היא ציינה שהנשיא בוא טס קודם כל למוסקבה כדי לפגוש בישופים רוסיים אורתודוקסיים ולדון איתם על המזה"ת, ורק אז הוא טס לרומא ושם פגש את הוד מעלתו האפיפיור ודן איתו על אותם הנושאים. זה עשוי להסביר את הצהרתו של שמעון פרס:

ירושלים, הארבעה ביוני

פרשנות חדשות

הן נראות כידידות טובות , אך ישראל וארה"ב עשויות להיות במסלול התנגשות

כדי לאחות את הקרע הדיפלומטי בין ארה"ב ושאר הקהילה הבינלאומית, שר החוץ הישראלי שמעון פרס דוחק בשרון לתאם את שלבי השלום עם ארה"ב, אירופה, רוסיה והאו"ם.

גישתו של פרס היא שישראל צריכה לנצל את הכנס הקרב ואת נספחיו כדי לעצב את מתאר ההסכם בשיתוף פעולה עם רביעיית המדינות שתשמור על האינטרסים ההכרחיים של ישראל.

***

ועכשיו לותיקן ויוסי ביילין. שתי קוראות כתבו לי שלא ציינתי את אחד השותפים בפגישות הסודיות באנגליה, שם ביילין ואברהם בורג זממו ליצור ממשלה-גולה בתוככי ישראל שתתנגד לממשלתו של שרון. העיתון “The Guardian" דיווח שגם עוזר של ביילין היה נוכח בשיחות אלו. תוצאות הפגישה היו שביילין חזר לארץ והקים מפלגה חדשה, "שח"ר", ראשי תיבות של שלום, חינוך, רווחה. (הוא עובר מרעיונות גבוהים כמו שלום וחינוך לרווחה? נראה שהיה לו קצת קשה להכניס עוד מילה לראשי התיבות אז הוא השתמש במה שהיה זמין.) אך השם "שח"ר" הוא לא מקרי. אחד ממכותבי ציין:

מה העניין של השם "שחר"? "כשהירח בבית השביעי ויופיטר ומרס מיישרים קו זהו השחר של התקופה של מה? "

( המילים מתוך שיר ידוע )

אז ביילין ייסד מפלגת ניו אייג' בעזרת הכספים של האיחוד האירופאי וה-CFR . שני קוראים כתבו שאני צריך להפסיק להתייחס לקשר בין ביילין לגור ואני עניתי ששניהם זוממים כבר הרבה זמן נגד ישראל בשם הותיקן הישועי, ויכול להיות שסחיטה היא הגורם המרכזי לזה. שימו לב מה שני הערפדים האלה עוללו:

האפיפיור פוגש שר ישראלי

ותיקן 29 בספטמבר, 2000 (CWNews.com) האפיפיור יוחנן פאולוס השני קיבל את שר החוץ הישראלי, יוסי ביילין, לפגישה אישית ביום שישי 29 בספטמבר.

השר הישראלי ערך ביקור נימוסים בותיקן בזמן ששהה ברומא לרגל עסקים אחרים. ביילין הכיר את הדיפלומטים של הותיקן בזמן השיחות שהביאו בסוף לייסוד קשרים דיפלומטים בין ישראל והכס הקדוש בשנת 1994. כעת יש לו אחריות על עניינים דתיים, כולל הקשר של הממשלה לנוצרים.

במרץ 1994, מגזין החדשות הישראלי, "שישי", פרסם ראיון עם מארק הטלר, אינטלקטואל צרפתי וחבר קרוב של שמעון פרס. הוא אמר שהוא מסר מכתב משמעון פרס לאפיפיור בו פרס מציע לאפיפיור הגמוניה על העיר העתיקה בירושלים. הכתבה פירטה את ההצעה של פרס שבעצם שואפת להפוך את ירושלים לעיר בינלאומית בפיקוח הכס הקדוש.

באותו חודש, רבין...כפי שנראה בכתבה הבאה:

(http://www.jrep.com/pope/a.html)

21 באפריל 1994

רבין פגש את האפיפיור יוחנן פאולוס השני באמצע מרץ ברומא. הוא ביקש ממנו להשתמש בסמכות המוסרית שלו כדי לעזור להחזיר את שיחות השלום למסלולם אחרי הטבח. הותיקן פרסם שהאפיפיור יעשה כל שביכולתו כדי לעזור. שליח מהותיקן נשלח למטה של אש"ף בטוניס. האפיפיור אמר לרבין באופן אישי שהוא מקווה שיהיה אפשר להשיג שלום של קבע במזה"ת עד שנת 2000, סוף המילניום השני לנצרות.

מצד הותיקן, נושא המפתח בדיונים היה שמירה על הזכויות המסורתיות של הכנסייה בארץ הקודש לגבי המקומות הקדושים, עלייה לרגל נוצרית, חינוך קתולי, מוסדות צדקה, טיפול רפואי ובעיקר, נכסי הכנסייה. הותיקן רוצה לוודא שלא יתעלמו מרצונותיו, בזמן שהסדרי השלום ייווצרו בארץ הקודש. אבל תרגום של זכויות מסורתיות שניתנו לכנסיה לחוקים מחייבים הוא לא דבר פשוט.

מבחינת הותיקן, הדיונים התנהלו בין שתי ישויות שוות, לא רק מצד היותם שתי מדינות עצמאיות, אך גם מצד היותם נציגי הנצרות והיהדות להם יש זכויות שוות על ארץ הקודש. ישראל מצד שני התעקשה שהיא לבדה בעלת הכוח החילוני על ארץ הקודש ושכל ההחלטות שתתקבלנה תצטרכנה להיות בכפוף לחוקי המדינה. ייתכן שמעולם לא היה הסכם אילולא ביילין ועוזרו גור מצאו דרך סודית ללבם של אנשי הותיקן.

בדצמבר 1992, ששה חודשים אחרי תחילת הדיונים הגלויים של " הועדה הדו-צדדית הקבועה", חבר של גור יצר קשר בין שני הישראלים לכומר דוד ג'אגאר.

ג'אגאר המלאכי, בן 39, מכהן היום כשופט הנשיא של בית המשפט הקתולי באוסטין, טקסס. הוא ישראלי לשעבר שאחרי שעבר חינוך יהודי אורתודוכסי הוא התנצר ונהיה קתולי. בגלל הידע שלו בעברית, ישראל ויהדות הוא הפך במהרה למתווך הראשי של הכנסייה לישראל.


שרון אומר שההתקפות ימשיכו

תשעה באפריל 2002,

"זהו מעשה של ברבריות שאי אפשר אפילו לתאר. זוהי הפרה של כל החוקים התרבותיים והאנושיים." כך אמר הכומר דוד ג'אגאר, דובר אפוטרופסי המקומות הקדושים בארץ הקודש, שנמצא כעת ברומא.

***

שוב נחזור, ביתר שאת, לנושא המלך קרלוס של ספרד, החניך הישועי. אני אומר כבר זמן רב שהוא בראש שרשרת המזון של "תהליך השלום" , והציבור הישראלי עדיין מאמין שהוא מלך בגימלאות בלי כוח. תקראו:

ג'ורדן טיימס

יום חמישי, 14 במרץ, 2002,

המלך עבדאללה והמלך הספרדי דנים על המצב בשטחים הכבושים

מדריד (סוכנויות הידיעות) הוד מעלתו המלך עבדאללה של ירדן עזב את ספרד ביום רביעי ונסע ללונדון אחרי פגישה עם המלך חואן קרלוס בה דנו על המצב בשטחים הכבושים.

שני המנהיגים דנו ב"תפקיד שאירופה יכולה למלא בפריצת מעגל האלימות והחזרת תהליך השלום למסלול". כך דיווחה סוכנות הידיעות הירדנית, "פטרה". ספרד משמשת כרגע כנשיאת האיחוד האירופאי ע"פ הרוטציה.

בפגישה שכללה סעודת צהרים, בה השתתפו בין היתר המלכה סופיה והמלך עבדאללה, הושם דגש על הגברת המאמצים האירופאים להשגת הפסקת אש, לחידוש שיחות השלום והקלת הסבל של העם הפלשתינאי.

הפגישות האלה התקיימו יום אחרי פגישה של המלך עם סגן הנשיא האמריקאי, דיק צ'ייני, בעמאן. בפגישה זו המלך הירדני ביקש שארה"ב תיטול חלק פעיל יותר במאמצים להפסקת האלימות בשטחים הכבושים.

ביום שלישי, יומיים לפני הפגישות בספרד, התקיימה שיחת טלפון בין המלך לשר החוץ של האיחוד האירופאי מרוואן מועשר. בשיחה זו המלך ביקש שהאיחוד האירופאי יכפיל את מאמציו להפסקת מעגל האלימות.

סוכנות הידיעות "פטרה" דיווחה שהמלך עבדאללה והמלך הספרדי דנו ביחסי הגומלין שלהם ובדרכים לקדם אותם.

המלך עבדאללה התקבל בנמל התעופה, ביום רביעי בבוקר, בתחילת ביקורו הקצר, ע"י המלך קרלוס שליווה אותו לארמון "זרזואלה", המגורים הרשמיים של המלך , שמצויים בקרבת עיר הבירה.

המלך עבדאללה טס ללונדון ישירות אחרי הפגישה שהתנהלה במשך שלוש שעות... המלך ייסע משם למקסיקו להשתתף בכנס של 40 מנהיגים עולמיים, ביניהם הנשיא בוש של ארה"ב. הכנס הבינלאומי עוסק במימון הפיתוח והוא משמש המשך לפסגת המילניום שהתקיימה בניו יורק בספטמבר 2000.

המלך והנשיא בוש אמורים להיפגש במהלך כנס במימון האו"ם במונטריי, שיתקיים בתאריכים 18-22 במרץ.

המלך עבדאללה נוסע אל המלך חואן קרלוס בספרד. פאוול נוסע אל המלך חואן קרלוס בספרד. פאוול נוסע אל המלך עבדאללה בירדן. עבדאללה קורא להתערבות האיחוד האירופאי במזה"ת. כל זה ביום אחד, היום. פאוול מציע הצעה לפלשתינאים. שרון פתוח לאפשרות של הכרזת מדינה פלשתינאית. פרס מקדם את ההצעה של הרשות הפלשתינאית. בוש לא מוכן להציע מדינה!

(http://detnews.com/2002/nation/0204/10/nation-461803.htm)

עשרה באפריל 2002

האיחוד האירופאי והאו"ם מגבים את פאוול

פאוול ייפגש בהמשך היום עם המלך חואן קרלוס של ספרד. לאחר מכן הוא יאכל ארוחת ערב עם איבנוב איתו הוא ידון על המזה"ת וכן על יחסי ארה"ב-רוסיה כולל תכנון פסגה על בקרת הנשק במוסקבה. פאוול אמור לטוס לירדן ביום חמישי כדי להיפגש עם המלך הירדני ויותר מאוחר באותו יום לטוס לישראל.


http://www.syrialive.net/Media/news/04302Assad%speaks%20 to%Spanish%King%20Shara%20recieves%20Spanish%20FM%20for%20%20foreign%20affairs.htm

אסד נפגש עם המלך הספרדי, שרע מקבל את שר החוץ הספרדי

14 באפריל 2002

בשבת , הנשיא הסורי בשאר אל-אסד דיבר בטלפון עם המלך חואן קרלוס על ההתפתחויות האחרונות במזה"ת.

סוכנות הידיעות הערבית הסורית מצטטת את דברי הנשיא הסורי שדן בתפקיד של אירופה בנושא המצב המדרדר במזה"ת הנובע מהסלמת התוקפנות הצבאית הישראלית.

רשת KUNA מדווחת שמוקדם יותר באותו יום שר החוץ הסורי פארוק אל-שרע פגש את מזכיר המדינה לענייני חוץ של ספרד, מיגואל נדל.

***

האם זה לא מוכיח שהכתובת בה מוכרע העתיד היא חואן קרלוס, מלך בפנסיה, מדריד, ספרד? עוד אחד מקוראי מוצא הוכחה מהתקשורת הכללית שהישועים ארגנו את השואה האחרונה והם עובדים על שואה שניה בישראל.

***

סוף -סוף אני מתייחס מאוד ברצינות לדבריהם של הקוראים. יומיים לפני הפרסום האחרון שלי, אחד הקוראים הישראלים כתב לי שחבר שלו בצה"ל אמר לו שהחיזבאללה הצליחו להבריח לישראל משלוח גדול של חומרי נפץ שהופץ בקרב ערבים תומכי החיזבאללה בגליל. הם הולכים לפוצץ פצצות ענק בימים הקרובים.

בחרתי לא לפרסם את האזהרה. יומיים לאחר מכן, החיזבאללה סיפקה לג'ורג' טנט אנרגיה ע"י שריפת יהודים. הם שרפו עד לאפר 18 יהודים, רובם חיילים, בצומת מגידו, בעזרת ערבים ישראלים. אני לא חושב שזה היה משנה אך הייתי צריך לפרסם את האזהרה.

המידע הבא הוא ממקור ותיק שהמידע שלו תמיד מדויק או כמעט מדויק:

"הרגע שמעתי ממקור ישראלי שנמצא בחו"ל (שהוכיח את עצמו במקרים רבים, ובעבר היה איש שב"כ) שלאחרונה (עניין של כמה חודשים ) היה ניסיון פוטש בתוך המוסד שבסופו של דבר יצא מכלל שליטה והתפתח בתקרית הסופית ליריות אקדח בתוככי ה'אקדמיה'.

"נאמר לי שהכל התחיל עם התפטרותו של אלוף פיקוד הצפון לשעבר ( שלאחרונה קיבל תפקיד מארח בתוכנית פוליטיקה בטלוויזיה ) שהשאיר את כל העסק בידיים של הלוי. זרמי התנגדות שונים שנוצרו במוסד במשך השנים התאחדו בניסיון להביא לשינוי הארגון מבפנים. מאבק הכוחות התבטא במשך זמן רב, במאבק שיכלי, אך כששמו מצור על משרדו של הלוי ( ששהה באתו זמן בחו"ל ) כמה טירונים חמומי מוח - כולל המאבטחים האישיים של הלוי (יש לו בערך 6-8) - ניסו לסיים את העניין בכוח והם ירו.

"'האקדמיה' הוקפה ע"י כמה יחידות של צה"ל למשך כמה שעות, בין 23:00 ל04:00 בבוקר. בסופו של דבר הוצאו 3 גופות.

"מסתבר שהלוי חזר מיידית מחו"ל והלך ישירות לשרון כדי לשאול אותו האם להתפטר או להמשיך בתפקידו. ומה עשה שרון? הוא שלח אותו לפרס כדי לסדר איתו את העניינים... שרון שונא את המוסד כיחידת מודיעין, יש לו סבלנות רק לצוותי 'כידון'... הוא היה בין אלו שייסדו, בשיתוף עם מייק הררי, את הצוותים המיוחדים שעלו על עקבות הרוצחים במינכן בשנת 1972... אולם, נראה שראש המוסד הבא ימונה ע"י שרון.

"חברי מוסד לשעבר וחברי כנסת כיום, פעלו במהירות כדי להשתיק את האירוע, כפי שהם עושים תמיד, והם אסרו על עורכי עיתונים אפילו לרמוז על האירוע בעיתונים"

אין פלא שהמוסד היה כל כך שקט בחודשים האחרונים.

מצאתי את המודיעה של השב"כ

הייתי אמור להרצות בבית ספר בזיכרון יעקב ב-28 בנובמבר. הנושא שלי היה אמור להיות "השחתת הדמוקרטיה הישראלית בידי גורמי חוץ". המארגן שלי התקשר הבוקר והודיע לי שבית הספר התקשר אליו. נראה שמשרד החינוך הורה להם לבטל את ההרצאה שלי. העובדה שמשרד החינוך ידע על הרצאה שלי באחד מתוך אלפי בתי ספר היא הוכחה שמישהו עוקב אחרי מעשי.

עכשיו אני הולך להחזיר להם באמת . אני הולך לנקוב בשם של המודיעה עלי אצל השב"כ. אני רק אחד מהאנשים עליהם היא אחראית. היא מגיעה לכל פגישה "חתרנית" של הימין בכל מקום בארץ.

היא משחקת אותה טיפשה שחשובים לה האינטרסים של ישראל, אם מסבירים לה את הדברים ממש ממש לאט. הייתה תקופה בה היא הייתה מתקשרת אלי כל חודש כדי לשמוע את החדשות ולא הייתי מצליח להוריד אותה מהטלפון. אז שעשעתי את עצמי והרחבתי קצת את האמת כשדיברתי איתה, והיא סיכמה את דברי והקליטה אותי בצד השני של הקו.

אך עדיין לא חשדתי שהיא סוכנת. כשהספר שלי "ישראל נבגדת" יצא באנגלית אמרתי לה שיש בו כמה עדויות רציניות "מבפנים" שמזכות את גולדשטיין מאשמת הטבח בחברון. כשהיא שמעה זאת היא נלחצה ואמרה שהיא חייבת לקבל את הספר מיידית. שאלתי אותה למה, הרי היא לא קוראת אנגלית. היא חשבה על זה ואמרה שזה בשביל חבר אמריקאי. תוך כמה שעות היא השיגה "חבר אמריקאי" והם הגיעו אלי הביתה כדי לקנות את הספר.

תקופה מסוימת היא הסתובבה בהרצאות של ד"ר אורי מילשטיין. פעמיים נוכחתי בהרצאות בהן היא הייתה נוכחת. בסוף ההרצאות היא ביקשה שאני אסיע אותה הבייתה וכל הדרך לשכונה שלה היא לחצה עלי למסור לה מידע.

לפני תקופה מסוימת קניתי מכונית יד שניה מחבר בארה"ב. המכונית הייתה בישראל והוא שלח חבר שלו שימסור לי את המכונית ואת המסמכים. הזהירו אותי שהמנוע משופץ ושלדלתות יש פגמים במנעולים. ביום חמישי האחרון, הייתי בדרכי לירושלים כדי למכור ספרים מחוץ לחגיגות בר המצווה של תנועת "מולדת" בתיאטרון ירושלים. ארזתי את הדברים שלי אך הדלת לא נסגרה ואני שכחתי את הטריק לסגירת הדלת.

אז האישה שאירגנה את המכירה הגיעה כדי להראות לי איך סוגרים את הדלת. הסוכנת ראתה אותנו ביחד והתרגשה. "היא החברה שלך, נכון?" היא הודיעה בשמחה. שיחקתי אותה שמח ואישרתי את דבריה. צפיתי בתגובה שלה ואז הצבעתי על המכונית ואמרתי: "נו באמת, היא זו שמכרה לי את המכונית". לאישה שמכרה לי את המכונית היה כאב ראש והיא שאלה את המודיע אם יש לה כדור. היא אמרה שאין לה אבל היא יכולה לסדר לה כדור. כעבור 10 דקות היא חזרה וקראה לאישה לבוא לקבל את הכדור.

המודיעה אמרה: "אין לי כדור באמת, אבל אני יודעת מי את. את..."

ואז היא נקבה בשם של האמריקאי שממנו קניתי את המכונית. היא הייתה צריכה עשר דקות כדי לכתוב את מספר לוחית הזיהוי של הרכב, להתקשר ולקבל את השם של הבעלים. זוהי הדרך היחידה בה זה ייתכן. ובסופו של דבר היא אפילו לא נקבה בשם הנכון.

וסוף-סוף - הנה השם של המודיעה: איריס כהן!

פעילים פוליטיים ישראלים: אל תדברו אתה. לא יהיה קשה לעמוד בפני הקסם השנוי במחלוקת שלה. ואם לא תעמדו בפני הקסם שלה, כל מילה שתאמרו תיאמר אחר כך במטה הכללי של השב"כ.

מכתבים לעורך, בעצם מכתבים אלי

האם למישהו נוסף באיזשהו מקום, יש קוראים בעלי חזון כמו שיש לי? הם רואים את העולם בצורה כל-כך בהירה. קחו למשל את ההערה הבאה כהמחשה:

שימו לב לתנועותיו של סולאנה מהאיחוד האירופאי ( שר החוץ ). ספרד הייתה המחזיקה האחרונה בנשיאות של האיחוד האירופאי, ושימו לב גם לתנועותיו של הלורד מיכאל אברהם לוי ( שר החוץ הפרטי של בלייר ). התנועות שלו והפגישות שלו עם ערפאת ושותפיו והקשר שלו לביילין דניאל לוי הוא העוזר הראשי של ביילין ובנו של הלורד לוי!!

היה הרבה לכלוך על הלורד לוי בסאנדי טיימס ( לונדון ) לאחרונה. נראה שהקשרים שלו לאנשים מסוימים דרך "קשרים פילנטרופים יהודים" יצרו לו נגישות לאנשים וכספים רבים. זה שווה בדיקה. בעיתון היהודי “London Jewish Chronicle” מובאת הדיעה של פרופסור אדלמן שמצהיר שהלורד לוי היה ברשימת המוזמנים הנוכחית של ביילין, בורג וחזן לפגישה בניו אירלנד ובריטניה עם אש"ף!

הדיפלומטיה של מנהיג מפלגת השחר, יוסי ביילין, עם הותיקן שתחת שלטון ישועי, דרך עוזרו שלמה גור וה"רב" של "אילומנטי" דוד רוזן, מתגלה ע"י מכותב נאמן.

עכשיו נחש מי אחראי לרבים מהשינויים בכתובים שמתחילים ברומא...הכומר הישועי, קרדינל קארלו מריה מרטיני עצמו, ולא אחר.

(http://www.jrep.com/Pope/a.html)

ההסכם הדיפלומטי עם ישראל כשתי מדינות סלל את הדרך להצגה פומבית של הפיוס היהודי-נוצרי שארגן רוזן. בפברואר, הרב ארגן כנס יהודי נוצרי בינלאומי, בו התכנסו יותר מ-400 מנהיגים יהודים ונוצרים מיותר מ-80 מדינות. ביניהם היה הקרדינל ג'וזף רטזינגר מהותיקן, הקרדינל האיטלקי קרלו מריה מרטיני ( שרבים צופים שהוא יהיה האפיפיור הבא ) וג'ורג' קארי, הארכיבישוף של קנטרברי.

ונחשו לאן הוא נוסע אחרי שהוא "יוצא לפנסיה"? ~~~ירושלים!

(http://user.online.be/~sj.eur.news/ns/arch01.htm#0909)

הקרדינל הישועי מרטיני ממילנו יוצא לפנסיה בפברואר

"אני לא מסתיר את התאווה הסודית שלי, שאותה ביטאתי בפני האפיפיור, לגור בירושלים אחרי סיום תפקידי, להקדיש את עצמי לתפילה וללימוד הקודים והכתובים" גילה הקרדינל הישועי.

הייתי אומר למדינת ישראל "זהירות! ה'שחר' החדש שמתקרב הולך להיות שונה מאוד ממה שאתם חושבים."

פרופסורית, ילידת רוסיה, הגיבה על המידע החדש שלי שמגלה שברוך גולדשטיין לא ביצע את הטבח בחברון בפברואר 1994. היא עקבה אחרי ועדת החקירה של שמגר על הטבח בחברון בשנת 1994, והיא ידעה שמשהו מאוד מוזר מתרחש.

"ברי, בהמשך למידע שפרסמת על ברוך גולדשטיין:

1. אני זוכרת היטב את עדותו של רותם רביבי בפני ועדת שמגר, אותה שמעתי בזמנו ברדיו. זה היה כל כך ברור ומעניין עד כי חזרתי על דבריו שוב ושוב באוזני חברותי. אז אין לי ספק שהוא אמר את הדברים הבאים הוא, רותם רביבי, היה כל הזמן ליד הכניסה ל"אולם יצחק". והוא לא ראה שגולדשטיין ( ברוך גולדשטיין ) נכנס לאולם. הוא התעקש שגולדשטיין לא נכנס אל תוך "אולם יצחק"!!!

"היה עוד יותר מעניין לשמוע את נציג הווקף ( ההקדש המוסלמי ) שהתעקש שברוך גולדשטיין נכנס לאולם
בכוח וכאשר ערבים ניסו למנוע את כניסתו,הוא פשוט דחף אותם. ( ועדת שמגר האשימה בסופו של דבר את הערבי הזה במתן עדות שקר. ) רביבי התעקש שהוא לא ראה מאבק כזה בין ברוך גולדשטיין ואיש הווקף. אם איש הווקף דובר אמת משתמע מכך, שרביבי לא היה בתוך האולם.
2. העדות של רביבי, אם היא נכונה פירושה שגולדשטיין הגיע מוקדם יותר, הוכנס לחדר אחר, ואיש אחר במדי חייל הגיע בשעה 5:20 וביצע את הירי. הוא חמק וגולדשטיין החליף אותו. ( מסובך אבל לא בלתי אפשרי .)

3. באותה עדות, רביבי, הקצין התורן, אמר שהוא הראשון שנכנס לאולם אחרי הירי. והוא לא ראה את הגופה של ברוך גולדשטיין. רק כשהוא נכנס בפעם השניה הוא מצא את הגופה של גולדשטיין ( בובה במדים הוא אמר ) בפינה לא רחוק מהדלת לג'וספיה-מסגד הנשים. כפי הזכור לכם ג'וספיה-מסגד הנשים, היה סגור מצד 'אולם יצחק', זאת אומרת מתוך ג'וספיה. "

עם כל-כך הרבה מודיעים, מי צריך מחקר מקורי? איך פספסתי את המודעה המשמעותית הזו? אז בואו נשאל את עצמנו למה השגרירות האמריקאית מחפשת קבלנים ישראלים לבניית בסיס ליד ירושלים?

"שלום,

אני רוצה להסב את תשומת לבך למודעה שהתפרסמה באנגלית בעיתון 'מעריב' ביום שישי האחרון.
המודעה היא בשם השגרירות האמריקאית ( בגרמניה ). הם מחפשים קבלנים לבניית בסיס צבאי אמריקאי ליד ירושלים. המודעה מופיעה במדור 'עסקים' בעמוד 14. מה אתה חושב על זה? אולי זה סוס טרויאני? "

קורא עם עבר במודיעין וכמה סיפורים מסמרי שיער מזמן שירותו, רוצה לדעת מי קיבל את העבודה לבנות את גדר ההפרדה החדשה שאמורה להגן על המדינה מפני מתאבדים. "גדר ההפרדה הזו תעלה כרבע מיליארד דולר, אם תחקור קצת תגלה שהקבלנים קשורים לשרון ושבן-אליעזר הוא שייבנה את הגדר". עוד קורא נאמן ואדם בעל תפיסה עמוקה, יואל סקוזן, מעיד על הגדר:

"אילו הממשלה באמת רצתה לבנות גדר ביטחון היא לא הייתה ממקמת אותה על הקו הירוק. גדר כזו לא מותירה מרווח ורצועת ביטחון בין הקבוצות בסכסוך. הקו הירוק עובר גם דרך ירושלים, ומותיר ישובים יהודים רבים מחוץ לגדר ההפרדה. ישובים אלו יהיו מובלעות בשטח האויב, וההגנה עליהם תהיה בהתאם. ברור להרבה ישראלים שהגדר הזו בעצם יוצרת מתחם פיקטיבי שעליו יתבסס המו"מ לשלום בעתיד. אכן, ישראלים נבונים חוששים שבניית הגדר הזו מכינה את מדינת ישראל לתהליך שלום אמריקאי חדש שמטרתו תחימת מדינת ישראל בתוך גבולות חדשים שאותם ממשלת ישראל סימנה כבר בעזרת הגדר הזו.

"אני חושב שאחת הסיבות ששרון הגיע לאחרונה לוושינגטון הייתה כדי לתאם את התוכנית החדשה שיוצרת מדינה פלשתינאית בעזרת מדיניות ההתגוננות הישראלית. קרוב לודאי שגדר ההפרדה החדשה על הקו הירוק היא חלק מתוכנית רחבה יותר לקידום בכוח של תהליך ה'שלום'. ממשלת שרון נמנעה מדיון ציבורי והחליטה על דעת עצמה להקים גדר באורך קילומטר וחצי בעלות 21,000$. גדר זו במקרה נבנתה בדיוק על הקו הירוק. בעתיד הקרוב, תהיה להם כבר עבודה מוגמרת שמסמנת את הגבול, ושהציבור הישראלי כבר התרגל לחשוב עליה כעל גבול המדינה החדשה."

הידיעה הבאה הכתה בי באמת. ההשלכות שלה הן שאנשי ביטחון ישראלים מספקים לאויב לפחות חלק מהנשק שלו.

ג'רוזלם פוסט, עדכון, 17 ביוני 2002.

המשטרה חוקרת את התלונה שנשק מוחרם של מתנחל מצא את דרכו לידי מחבל בג'נין

ביום שני אמרה המשטרה שהם חוקרים תלונה של הקהילה היהודית בחברון לפיה נשק שהוחרם מקצין במילואים נמצא לאחרונה אצל פלשתינאים מג'נין.

לפני כשנה המשטרה החרימה את הנשק מהקצין במיל., אבנר גלבוע, במהלך הפגנה בקריית ארבע שהתקיימה כתגובה לרצח של שני בני הקהילה. כך נמסר ע"י סוכנות הידיעות של אזור חברון.

לאחרונה צה"ל גילה את כלי הנשק אצל חשודים בטרור מג'נין.

יש לי שייח' ערבי ברשימה שלי. כמוני, הוא משוכנע שהאנטי-ערבי, חבר ה-CFR, דניאל פייפס, הוא מוקיון בשרות המודיעין, שעובד בשיתוף עם המועצה ליחסים בינלאומיים לקידום המטרות הגלובליות שלהם. המכתבים הבאים מביעים הפתעה גדולה על יציאתו של פייפס, כל כך בבירור, מהארון.

עכשיו אני אומר בבטחה: דניאל פייפס עובד על היהודים. דניאל פייפס הוא לא בעל ברית והוא אינו אוהב את היהודים. הוא עושה בדיוק את מה שה-CFR פוקד עליו, לא פחות ולא יותר.

אחרי שתקראו את הדברים הבאים בתדהמה בלתי מרוסנת, תכתבו לפייפס ותדרשו לדעת מי מימן את המכון שלו ואת המגזין שלו שאף אחד לא קורא אבל מתיימר בכל זאת להיות קול בעל השפעה במגזר הקונסרבטיבי היהודי. מי עומד מאחורי פייפס? מי הם התורמים שלו?

אם הוא לא מוכן לנקוב בשם של המממנים שלו, תפסיקו לקרוא את דבריו. הוא מסוכן. אם הוא מוכן לנקוב בשם של המממנים שלו, אני אשמח לאשר שהם חברי CFR. בכל מצב, הוא רמאי.

"ברי היקר,

"שייח' עבדול האדי קיבל את גיליון ספטמבר 2002 ( סתיו ) של הרבעון ‘Middle East Quarterly’ ( הסמרטוט של פייפס ).
"לתדהמתו, הוא כולל מסמך של ה-CFR מילה במילה, על 'פתרון' בעיית המזה"ת, ופרשנות של עורכי הרבעון.

"השייח' מציין שהם מציגים את המסמך כטקסט תורני עם פרשנות רבנית. ברוך השם שיש סורקים: הנה המסמך. הרושם שלי הוא שפייפס ושות' אומרים ל-CFR : 'כוח הפעולה שלכם יכול לעשות את העבודה...אבל זה לא מספיק! יש לכם 'מומחים' אך אתם צריכים יותר, אתם צריכים את הסופר-מומחים (אותנו)!' נראה שיש מלחמה פנימית בתוך ה-CFR על השליטה על התעמולה ( סליחה, 'הדיפלומטיה הכללית' ). זה עשוי גם להסביר מדוע עיתונים פועלים רק כדי לפאר את לוויס, אג'אמי, פייפס, המלומדים הגדולים ביותר בתולדות האנושות!

"זה ממש משעשע שפרשני הרבעון של פייפס, המומחים במניפולציה וגניבה ספרותית מעידים על עצמם שהם:
'עיתונאים מקצועיים ורציניים שתרים אחר האמת ולא מעוותים אותה בכדי שתתאים לדעות קדומות פוליטיות' "

המועצה ליחסים בינלאומיים משפרת את הדיפלומטיה הכללית של ארה"ב

הקדמת העורך:

אחרי אירועי 11 בספטמבר, ממשלת ארה"ב, התקשורת והציבור האמריקאי נדהמו מגלויי האהדה של מוסלמים וערבים רבים כלפי אוסמה בן-לאדן ומעוצמת ההסתה נגד ארה"ב במזה"ת ובדרום אסיה. "למה הם שונאים אותנו?" רבים שאלו את עצמם. אולי ממשלת ארה"ב נכשלה בהעברת המסר שלה בצורה משכנעת לעולם המוסלמי.

ממשלת ארה"ב קוראת למאמצי ההסברה של כוונותיה של ארה"ב "דיפלומטיה כללית". אחרי אירועי 11 בספטמבר רבים קראו לגידול משמעותי במאמצי "הדיפלומטיה הכללית" של ארה"ב שלטענתם סבלו מהזנחה וממחסור בתקציבים. משרד החוץ האמריקאי ביקש להמחיש את חשיבות הנושא ע"י הכנסתה של שרלוט בירס, מנהלת חברת פרסום נודעת, לתפקיד עוזרת מזכיר המדינה לדיפלומטיה כללית ונושאים ציבוריים. היא נכנסה לתפקיד בשניים באוקטובר.

נכניס לתמונה את המועצה ליחסים בינלאומיים, לשכה לליטוש עניינים בינלאומיים ומדיניות אמריקאית שממוקמת בניו יורק, והמוציאה לאור של העיתון “Foreign Affairs” . המועצה פעלה מיידית אחרי אירועי 11 בספטמבר וייסדה "כיתת פעולה עצמאית לתגובה אמריקאית לטרור". כיתה זו החלה לדון על "הדיפלומטיה הכללית" האמריקאית. כיתה זו כללה אנשים שהמועצה תיארה כ" קבוצה מגוונת של יחידים בעלי ניסיון ברמות הגבוהות ביותר של מדיניות ביטחון לאומית". בשישה בנובמבר 2001, כיתת הפעולה הזו הוציאה לאור דו"ח שנקרא: " שיפור מדיניות הדיפלומטיה הכללית של ארה"ב במאבק נגד טרור"

מובאות לעיל מובאות מתוך הדו"ח של כיתת הפעולה. אחריהן מובאת הפרשנות של מספר עורכים וחברי ועדת העריכה של הרבעון “Middle East Quarterly" . הנושאים האופפים את הדיפלומטיה הכללית עודם נתונים במחלוקת, כפי שמצביעים הפרשנים. ה"קונסנזוס" של כיתת הפעולה מייצג רק עמדה אחת לגבי השאלה איך ארה"ב צריכה להסביר את מדיניותה ומעשיה לכל העולם.

מה הפרק הזה היה שווה ללא עוד על מעללי האיחוד האירופאי והמלך הישועי, המלך חואן קרלוס של ספרד, האיש שבאמת מניע את המזה"ת?

(http://www.haaretzdaily.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=178966&contrassID=1&subContrassID=0sbSubContrassID=0)

מנהיגי האיחוד האירופאי קוראים להקדמת כנס השלום

שבת 22 ביוני 2002,
מנהיגי האיחוד האירופאי, בסוף פסגה בת יומיים, קראו להקדמת הפיסגה הבינלאומית לשלום במזה"ת. הם הזהירו שהאזור הגיע ל"נקודת מפנה דרמטית". אחרי שבוע עקוב מדם בישראל ובשטחים הפלשתינאים מנהיגי אירופה הצהירו שהם "מוכנים לתרום רבות לבניית השלום ולשיקום הכלכלה הפלשתינאית". הם אמרו גם שכנס בינלאומי לשלום, בו ישתתפו האיחוד האירופאי, ארה"ב, האו"ם ורוסיה, הוא הכרחי, ובו ידונו על ענייני ביטחון, פוליטיקה וכלכלה. כנס זה אמור לבסס את הפרמטרים של פתרון פוליטי וליצור לוח זמנים ריאלי ומוגדר. חאווייר סולאנה, ראש המחלקה למדיניות חוץ וביטחון באיחוד האירופאי, אמר לעיתונאים אחרי הפסגה: " אנחנו צריכים יוזמות מהירות"

האיחוד האירופאי, רוסיה, ארה"ב והאו"ם......

והמכנה המשותף הוא.....?

פוטין (רוסיה) נפגש בארבעה ובחמישה בספטמבר 2001 יום אחרי יום עם אריאל שרון ועם המלך קרלוס של ספרד ( האיחוד האירופאי ), כפי הנראה מכתבות בעיתון פרבדה. פאוול ( ארה"ב ) פגש את המלך חואן קרלוס של ספרד ( האיחוד האירופאי ) בעשרה באפריל 2002.

עכשיו, בשלושה במאי 2002, ענאן ( האו"ם ) פוגש את המלך חואן קרלוס ( האיחוד האירופאי )...

(http://www.arabicnews.com/ansub/Daily/Day/020503/2002050303.html)

...אחת האפשרויות הייתה הזמנה מענאן והמלך הספרדי, חואן קרלוס, של שישים פלשתינאים, ישראלים וסורים ועוד גורמים בינלאומיים להשתתף בכנס בספרד בו תהיה חלוקה לחמש קבוצות עבודה שתעסוקנה בירושלים, הגבולות, ההתיישבות, הביטחון והפליטים. הכנס היה אמור להתקיים בתחילת החודש הזה ( מאי ), אך הפלישה הישראלית לשטחים הפלשתינאים דחתה את האפשרות הזו.

דגש על "דחתה"! הייתכן שזו היא קריאה לפתיחה מחדש של הנ"ל?


נקמה בפרס הסיבה לירי בנמל התעופה בלוס אנג'לס

שורה ארוכה של אנשים אלימים ובעלי עוצמה יוצאים נגד שר החוץ שמעון פרס. הירי בארבעה ביולי בנמל התעופה בלוס אנג'לס היה ניסיון שכשל להתנקם בפרס ע"י ירי בנכדתו.

העבודה הלקויה של פרס ברצח רבין הפכה אותו למטרה טובה לסחיטה בישראל. פרס, הסוכן הותיק של הותיקן והאיחוד האירופאי, נאלץ לעבור לשירות המועצה ליחסים בינלאומיים/RIIA/ ארה"ב/ בריטניה ולקדם את מטרותיהן במזה"ת.

האירופאים זועמים על פרס בשל הבוגדנות שלו. ממשלת צרפת דרשה שכל המסמכים על התחבולות המשותפות לפרס וצרפת כגון: רצח רבין, הדיפלומטיה הסודית על רמת הגולן, רצח השגריר בפריס אליהו בן אלישר, הערוצים הסודיים לחזית לשחרור פלשתין וארגוני טרור נוספים, מיליוני הפראנקים שהוזרמו לפרס דרך שווייץ והאיחוד האירופאי, יושמדו. ולכן "קצר חשמלי" יצר שריפה בחמש הקומות של שגרירות ישראל בפריז שכילתה את כל המסמכים, בין במחשב ובין על נייר.

אך זה לא הספיק. בלוס אנג'לס, מסר בעל עוצמה כוון כלפי פרס. מסר זה היה שכדאי לו לחזור לשירות האירופאים, שמא...

הראשון שהצהיר שהירי לעבר דוכן "אל-על" בנמל התעופה בלוס אנג'לס היה פיגוע טרור, היה שמעון פרס. העובדה שפרס "ידע" מיידית שמדובר בפיגוע טרור למרות שזה לא הוכח סופית אפילו ימים אחר כך, יכולה אולי לרמוז לנו משהו. אך רמז עוד יותר גדול הוא התיאור הראשוני של היורה. העדים לאירוע לא תיארו את היורה כערבי אלא כקווקזי בלונדיני. האב של המצרי שנהרג אמר את אותו הדבר לפני מצלמות הטלוויזיה. הוא שאל למה העדים ראו איש בלונדיני עם קוקו יורה ולא את בנו.

משהו רקוב במדינת קליפורניה וייתכן שיש לזה רמזים בדיווח של..... כלי הפשע:

האף.בי.איי: היורה הלך לנמל התעופה בלוס אנג'לס, כדי לרצוח

יום שישי, 5 ביולי, 7:48 בערב.

אנדרו ברידג'ס , כתב אגודת התקשורת

לגבי נמל התעופה בלוס אנג'לס, האף.בי.איי ( חשדות- אתרי החדשות ) מסר ביום שישי שהמהגר המצרי החמוש שירה למוות בשני אנשים בדוכן חלוקת כרטיסי הטיסה של חברת התעופה הלאומית של ישראל, הגיע לנמל התעופה במטרה להרוג.

"למה הוא עשה את זה, זה מה שאנחנו מנסים לברר" כך אמר סוכן מיוחד של האף.בי.איי, ריצ'ארד גרסיה.

הרשויות מסרו שהאשם מוחמד הדאיית היה הרביעי בתור כשהוא פתח באש. הוא ירה 10-11 כדורים ומאות אנשים נשכבו על הארץ, לפני שאחד מהמאבטחים של נמל התעופה ירה בו למוות.

שלושה אנשים נוספים נפצעו, ביניהם מאבטח שנדקר ע"י הדאיית במהלך מאבק עם היורה הפצוע. פצוע רביעי היה אחד הנוכחים שסבל מהתקף לב אחרי האירוע.

גרסיה אמר שיש אפשרות שהירי הוא מעשה חד פעמי של אלימות ושנאה. הוא אמר שהרשויות לא פוסלות מספר מניעים פוליטיים, ביניהם טרור, למרות שהדאיית לא היה ברשימת המעקב של האף.בי.איי.

גורמיים רשמיים ישראלים אמרו שהם רואים את המעשה כפיגוע טרור אלא אם יוכח אחרת. אחד המקורבים של שר החוץ הישראלי, שמעון פרס, אמר שנכדתו של פרס הייתה בטרמינל בזמן ההתקפה.

הדאיית היה חמוש באקדח "גלוק", קליבר 0.45, חצי אוטומטי, באקדח 9 מילימטר, ובסכין באורך 15 ס"מ. האף.בי.איי אמרו שלא ברור אם הוא פעל לבדו, ולמה ברשיון הנהיגה שלו מופיעים שני שמות, הדאיית ועלי.

ברישיונות ממדינת קליפורניה רשומים גם שני תאריכי לידה, הארבעה ביולי 1961, והשבעה באפריל 1961. הרשויות סבורות שהבלבול נוצר כי הוא מילא בטופס 4/7/61, במקום 7/4/61.

קרובים של הדאיית אמרו שהוא רואה חשבון יליד קהיר, שניהל חברת לימוזינות מתוך דירתו. חסן מוסטפה מחפוז הנשוי לדודתו של הדאיית אמר שהדאיית למד מסחר באוניברסיטת עין שאמס בקהיר ועבד בתור רואה חשבון בבנק עד שהיגר לארה"ב בשנת 1992.

מחפוז אמר בקהיר: "הוא אדם מאוד מאוד רגיש, והוא היה קרוב מאוד למשפחתו". הוא אישר שביום שלישי היה יום ההולדת של אחיינו.

הדאיית, אשתו ושני בניו בני 8 ו-11, גרו בבניין דירות קטן באזור של מעמד הביניים במחוז אורנג'. המשפחה שלו נסעה למצרים לפני שבוע.

השכנים אמרו שהדאיית היה איש שקט אך הוא כעס כאשר השכן מלמעלה תלה דגלים של ארה"ב והצי האמריקאי מהמרפסת שמעל הדלת שלו, אחרי ההתקפות של ה-11 בספטמבר.

השכן סטיב תומפסון אמר: "הוא התלונן עלי בפני מנהל הבניין. הוא חשב ששמו לו את הדגלים מול הפנים".

דובר חברת "ארווין", המנהלת ובעלת בניין הדירות בו גר הדאיית, רייך אלבאום, אמר שאין תיעוד רשמי של תלונה כזו.

הדגלים היו במקומם ביום של הירי. סטיקר על הדלת הראשית של הדאיית, "קיראו את הקוראן", נלקח ע"י הרשויות.

האף.בי.איי ערך חיפוש בדירתו ביום חמישי בלילה. הם החרימו את הטויוטה קאמרי שלו, לקחו את המחשב, ספרים, קלסרים וחומר נוסף. הם סירבו לציין מה עוד החיפוש חשף.

רישיון הלימוזינות של הדאיית שניתן לו באוגוסט 1997, פקע בנובמבר האחרון כשהוא לא הגיש לועדת השירות הציבורי את מסמכי הביטוח שלו ( חדשות- אתרי אינטרנט ). מפקח המשטרה של "ארווין", דייב פרידלנד אמר שלהדאיית היו שלושה מפגשים עם המשטרה מאז 1996, באף אחד מהם לא היה משהו רציני.

קובי מצלר, 44, שגר ליד הדאיית, אמר שבתו בת ה-16 שאלה את הדאיית לאחרונה על שימוש בשירות הלימוזינות שלו כדי לנסוע למסיבת הסיום שלה.

מצלר אמר: "היא חזרה הבייתה ואמרה: 'אבא, זה איש מגניב', והוסיפה שהוא הציע לה מחיר נמוך."

אני הייתי באותו דוכן בנמל התעופה בלוס אנג'לס 6 פעמים בשנתיים האחרונות. אני לא חושב שהייתי יכול להגניב פנימה סכין, ובטח לא אקדח "גלוק" קליבר 0.45 חצי אוטומטי ואקדח 9 מילימטר, כולל הרבה תחמושת. זה לא נראה לכם מוזר שהיורה כן הצליח, במיוחד אם הוא נראה מצרי? המאבטחים של "אל-על" כולם עברו אימונים של השב"כ והם יכולים להגיב תוך שתי שניות על פתיחה באש. איך יתכן שהדאיית ירה 11 פעמים לפני שמישהו עצר אותו? זה שהיו לו שני רשיונות נהיגה עם שני תאריכי לידה שונים, בגלל שהוא בלבל את התאריך, זה דבר שאפשר להבין. אבל זה שהיו לו שני רשיונות עם שני שמות שונים הוא דבר לחלוטין לא מובן. וכמובן, זה מאוד נוח שהמשפחה של הדאיית עזבה את ארה"ב שבוע לפני הירי.

אתם לא אוהבים את הקטע של דגל הצי האמריקאי מעל הדלת והסטיקר "קיראו את הקוראן?" סוף-סוף יש לנו מניע. מלבד העובדה שהדאיית לא באמת התלונן בפני האחראי על הבניין כפי שנאמר. הסיפור נראה כאילו הפיצו כמה שמועות כוזבות בקרב השכנים התמימים.

עכשיו הדברים באמת מסתבכים. קודם כל, הדאיית גר בשכונה יהודית. קובי מצלר הוא ישראלי. אין לקובי מצלר או לבתו שום בעיה שהדאיית יסיע את הבת למסיבת הסיום. טוב, אז הוא לא היה ידוע כשונא ישראל ויהודים. אך למשפחת מצלר היו הרבה נקיפות מצפון אילו ידעו שהוא נוהג בלי רשיון.

בנובמבר האחרון רשיונו פקע כיוון שהוא לא עמד בתשלומי הביטוח. למה הוא לא שילם את הביטוח וקיבל את הרשיון בחזרה? איך הוא נהג במשך 8 חודשים בלי שאף אחד שם לב שאין לו רשיון?

ועכשיו הנקודה העיקרית. אם ועדת השירות הציבורי של קליפורניה טרחה לבדוק את דו"חות הביטוח של הדאיית למה הם לא חקרו באותה ההזדמנות למה יש לו שני רשיונות עם שני שמות שונים? אם הוא רשם את שרות הלימוזינות על שם שמופיע ברשיון אחד, למה שימש הרשיון השני?

למה העדים ראו איש בלונדיני עם קוקו שיורה? הייתכן שהדאיית החליף את היורה האמיתי, שבא עם מטרה מאוד ספציפית? אם ד"ר פרקוס הוא אינו יותר ממה שדווח עליו, נראה שהדאיית היה בפועל, מתנקש בודד. תחשבו על ידיעות החדשות הבאות:

כתב דוד ברסנהן, 5 ביולי, 2002,

NewsWithViews.com

לוס אנג'לס ישראל מכנה את הירי בנמל התעופה פיגוע טרור אך הרשויות בארה"ב אינן בטוחות.

נהג הלימוזינה, מוחמד הדאיית, 41, ירה אתמול באנשים מול דוכן הכרטיסים של "אל-על". מאבטח ירה בהדאיית למוות. רישיון נהיגה שמצאה המשטרה כלל את תאריך הלידה 4 ביולי 1961, ותאריך לידה נוסף.

משטרת לוס אנג'לס והאף.בי.איי חוקרים האם מדובר בפיגוע טרור או במעשה אלימות פשוט. גורמים רשמיים אמריקאים אומרים שהנכדה של פרס הייתה בנמל התעופה באותו הזמן. הם מאמינים שהיורה ניסה לאתר אותה אך פקיד של דוכן הכרטיסים של "אל-על" סיכל את מזימתו.

דובר האף.בי.איי, מאט מק-לאוגלין, אמר לכתבים שאין פוסלים את האפשרות שמדובר במעשה טרור אך "אין רמזים ברורים שמדובר בטרור עד כה".

הדאיית שהיה בעל רשיון לנשק ממדינת קליפורניה נשא אקדח "גלוק" קליבר 0.45 חצי אוטומטי, אקדח 9 מילימטר וסכין באורך 15 ס"מ. בנוסף היו לו מחסניות עם עוד תחמושת לשני האקדחים. כל הנ"ל מחזק את ההשערה שהאירוע תוכנן מראש.

ע"פ דו"ח של אגודת התקשורת, ד"ר דוד פרקוס, מנתח טראומה מטקסס היה בקרבת מקום כשהירי התחיל.

הוא אמר שהוא ראה מאבטח אחד נאבק עם הדאיית ואז מאבטח שני יורה בו. פרקוס אמר שמאבטח אחד נפצע בראשו ונחתך בסכין בזרועו הימנית. המאבטח השני נחתך בגב התחתון ובירך השמאלית, וכן הוא סובל מפגיעה מכדור בירך הימנית. פרקוס אמר שהוא החזיק את היורה כשהוא מת ואחר כך ביצע החייאה על שני הקורבנות. כך נמסר מאגודת התקשורת.
האפשרויות למניעים לניסיון לרצח של הנכדה של שמעון פרס הן רבות, אך אני חש שזה קשור למינויים שפרס עשה באותו שבוע. הוא מינה את ניסים זווילי לשגריר ישראל בצרפת, ואת אבי פרימור לשגריר ישראל באיחוד האירופאי. נמסר לי גם שאחד מהחשודים ברצח רבין, ז'אן פרידמן, פתח בקמפיין לשליטה על רוב הארגונים הצרפתיים היהודיים באותה תקופה. האם ייתכן שפרס חזר לחיק הכלא האירופאי שלו וחיסל את כנופיית המועצה ליחסים בינלאומיים? מישהו מסוגל לעשות בזה סדר?


ד"ר פרקוס מדבר, אבישי רביב שותק, לו רק שתק גם פרס...

עד מרכזי של אירועי הירי בארבעה ביולי בנמל התעופה בלוס אנג'לס יצר איתי קשר והייתה לנו שיחה מאירת עיניים. ד"ר דוד פרקוס, הרופא האמיץ שקודם עזר להכניע את הרוצח המשוער, האשם הדאיית, ואז טיפל בפצועים והגוססים, תיאר את מה שהוא ראה בנמל התעופה.

ד"ר פרקוס: ישבתי בטרמינל של חברת התעופה של סינגפור, ממול ל"אל-על" כששמעתי 3-4 יריות. הסתובבתי וראיתי אדם חסון במרחק 2 מטר מדלפק "אל-על" יורה לעבר הדלפק. כל האנשים נשכבו והוא היה היחיד שנותר עומד. עובד "אל-על" מוצק רץ לעבר היורה וניסה לחלץ ממנו את האקדח. כמה שניות לאחר מכן עובד "אל-על" נוסף רץ לעברם וירה בו בצלע. הוא הופל לארץ ורצתי לעברם כדי לעזור להחזיק את היורה על הארץ. ראיתי את הסכין נופלת ממנו כשהוא עדיין נאבק ואז הרגשתי איך גופו הופך רפוי.

ברי חמיש: העדים ראו אדם בלונדיני עם קוקו יורה גם כן. המשטרה התעקשה שמדובר באיש בן 52. אחד העדים התקשר לתוכנית רדיו ישראלית כמה דקות אחרי האירוע, ואחר עבד בדלפק "אייר מקסיקנה" ליד "אל-על". האם ראית אדם כזה?

ד"ר פרקוס: ממש לא. המאבטח הראשון של "אל-על" היה בעל שיער בלונדיני ארוך וגלי. הוא נאבק כדי להשיג את האקדח. מהזווית של דלפק "אייר מקסיקנה" ייתכן שהוא נראה כמו היורה.

ברי חמיש: האם הוא היה בערך בן 52?

ד"ר פרקוס: לא, הוא היה בשנות העשרים.

ברי חמיש: ייתכן שחשבו שהוא בן 52?

ד"ר פרקוס: לא, הוא נראה בהתאם לגילו.
ברי חמיש: אנשים שמעו בין 12-15 יריות והם בטוחים שלכל הפחות הן נורו ע"י בלונדיני בן 52. אחרים ראו איש שעונה לתיאור הזה נלקח בניידת של משטרת לוס אנג'לס, והמשטרה הכריזה שנעצר חשוד בסיוע. מה אתה אומר על זה?

ד"ר פרקוס: קודם כל, אנשים התבלבלו. לא היו יותר משמונה יריות סך הכל, כולל היריות של היורה והמאבטח השני של "אל-על" הרץ לקראתו. אחת או שתיים מהיריות האלה היו במהלך המאבק של היורה עם המאבטח השני הבלונדיני. אפילו הכתבים בלבלו את העובדות. ברוב הדיווחים הם דיווחו כמו שצריך. ראיתי שהיורה לבש ז'אקט ספורט אפור וחולצה ורדרדה. אחד הכתבים טען שאמרתי שהוא לבש בלייזר או חולצה כחולה. אני אמרתי שהמאבטח הבלונדיני שנלחם עם היורה לבש חולצה כחולה. כנראה זה האדם שאנשים חשבו שירה.

ברי חמיש: אתה יכול להיות בטוח שלא היה כפיל, מבוגר יותר, שהיה לו חלק כלשהו באירוע?

ד"ר פרקוס: לא, היה לי שדה ראייה מוגבל, מרצפת נמל התעופה. אולם, אני מוכרח להודות שהיו דברים מוזרים. איפה היו השוטרים של לוס אנג'לס? למה אני החזקתי את היורה בלי עזרה מהמשטרה? הם לא הגיעו לזירת האירוע. ולא זאת בלבד, כשחזרתי ממסעי לנמל התעופה לוס אנג'לס, ישבתי בבר בקומה השניה, מעל לדלפק "אל-על". המלצרית אמרה לי שתמיד יש איש בטחון שיושב ליד הדלפק של "אל-על". איפה הוא היה באותו יום? ועוד: האף.בי.איי ניסו להחרים את הצילומים שאחי צילם של היורה. מזל שהוא מסר את התצלומים לעיתון "לוס אנג'לס טיימס", אחרת לא היה כל תיעוד של האירוע.

***זה ממש לא הגיוני. אני לא מאמין שמצלמות המעקב של נמל התעופה לא הקליטו את כל האירוע. למה לא חושפים את ההקלטה?***

ברי חמיש: אני מוכן עכשיו לקבל שסביר שאיש הביטחון הבלונדיני של "אל-על" הוא היורה השני שאנשים התבלבלו וחשבו שהוא היורה עצמו. אבל אתה ראית איש עומד בסבלנות בתור עד שהוא היה במרחק 2 מטר מהדלפק. זה נשמע לך כמו התנהגות של מחבל? אילו הוא רצה להרוג כמה שיותר אנשים, הוא היה עומד ליד התור ומפוצץ את כל מי שנמצא באזור?

ד"ר פרקוס: חשבתי על זה. יש תופעה בארה"ב שנקראת "התאבדות בעזרת שוטרים". יש אנשים שרוצים להתגרות בשוטרים כדי שיהרגו אותם. אם זו לא התשובה, זה נראה יותר הגיוני שהיורה רצה לרצוח מישהו מסוים מאשר שהוא רצה לבצע פיגוע המוני. אך אני לא יודע מה המניע, אני רק יכול להגיד מה אני ראיתי.


הקרקס במשפט רביב

עורך הדין יורם שפטל הביע את זה היטב בעיתון "מקור ראשון":

בשב"כ טוענים שאבישי רביב לא מסר להם על הצהרותיו של עמיר שרבין הוא בן מוות. זה עלבון לאינטליגנציה אך השופטים הולכים להאמין לזה. אין לאף אחד, מלבד האנשים העיוורים ביותר , ספק שאבישי רביב היה פרובוקטור שמטרתו הייתה להפליל את כל אלו שמתנגדים להסכמי אוסלו. ואין תקווה שהקרקס המשפטי הזה יחשוף בפנינו את האמת הזו.

הוא כל-כך צודק! שני המפעילים של רביב "כפיר" (חזי קאלו ) ו"עדין" ( אלי ברק ) חשפו את עצמם כעדי שקר. תקראו את הדיווח הבא של סוכנות "עתי"ם":

השב"כ: רביב לא הבין עד כמה עמיר מסוכן

נמסר מ"עתי"ם".

ע"פ עדות שמסר כפיר, המפעיל של רביב, ביום שני בפתיחת משפטו של רביב, המפעיל של אבישי רביב מאמין שרביב לא היה מודע לכוונתו האמיתית של עמיר לרצוח את ראש הממשלה.

פרסום עדותו של המפעיל הותרה אחרי שהשב"כ צנזר חלקים מסוימים.

באותו יום שני, בית משפט השלום בירושלים שלח זימון לשב"ס, שמחייב את אחיו של יגאל עמיר, חגי, להופיע בבית המשפט ביום חמישי, בניגוד לרצונו.

המפעיל של רביב מסר שנמצאו סתירות בין המידע שרביב העביר על עמיר בעקבות פגישה שהייתה להם באוגוסט לפני הרצח, למידע שרביב העביר כמה שעות אחרי ההתנקשות. עם זאת המפעיל אמר שבהתבסס על היכרותו את רביב הוא מניח שאם הלה היה יודע על כוונותיו של עמיר הוא היה מדווח עליהם לשב"כ.

רביב התחיל לעבוד בשירות השב"כ בשנת 1987, בגיל 20. כפיר היה המפעיל שלו משנת 1992 ועד לרצח רבין. במקביל לפעולותיו בשרות השב"כ רביב היה חבר תנועת "כך" והוא עמד בראש תנועת אי"ל. הוא עבר לגור בקריית ארבע בשנת 1994 והיה בקשר יומיומי עם המפעילים שלו.

בעדותו, כפיר אמר שרביב שימש כסוכן נגד קבוצה אתה הוא הזדהה. שאלו אותו איך זה אפשרי והוא ענה: "ההסבר הוא שזה באמת לא מסתדר. אני לא חושב שהוא חי עם כזה קונפליקט פנימי בלי יכולת ליישב את זה. המחסור בפתרון אפשר לו לעבוד עם שני הצדדים, לפעול בקרב המטרות ולדווח לנו על פעולות שלפעמים הוא עצמו יזם"

כפיר טען שרביב סיפר להם לראשונה על עמיר במרץ 1995. המידע שהוא העביר היה שעמיר עומד מאחורי פעולות של סטודנטים בבר אילן שמטרתן חיזוק הישובים והפלת הסכם אוסלו.

"אבישי דיבר על הכוונות של עמיר לייסד קבוצת סטודנטים שבאמת רוצה להזיז דברים. אנחנו לא באמת הבנו על איזה סוג פעולות מדובר, ולא באמת הבנו מי אלו הסטודנטים ומה זה 'באמת להזיז דברים'... למרות התחקור, לא הצלחנו להגיע לידיעות מוצקות"

כפיר נקרא כדי לדבר עם רביב זמן רב אחרי הירי. "אחד הדברים הראשונים שעשיתי היה להתקשר לנאשם (רביב) כדי שהוא יהיה זמין, מכיוון שהתברר לנו די מהר שהמתנקש היה יגאל עמיר."

אך העדויות של רביב על עמיר אחרי הרצח היו שונות מהדיווחים שהוא מסר כמה חודשים לפני כן. "הוא תיאר אותו כאדם קיצוני בקנה מידה מיוחד, הוא גם תיאר איך הוא (עמיר) הצדיק את מעשיו של (ברוך) גולדשטיין."

אחרי הדיווח שלו רביב הסכים להיות מוחזק במעצר במשך 48 שעות בהן הוא תפקד כסוכן סמוי של השב"כ בתא בו הוחזקו חשודים נוספים במעורבות ברצח.

כפיר סיפר לבית המשפט שהוא מעולם לא שמע את עמיר מדבר על רצח ראש הממשלה.

אז קאלו וברק מעולם לא שמעו מרביב על כוונתו של עמיר לרצוח את ראש הממשלה??? כבר תפסנו אותם בשקרים בעבר אך רק עיתון "הצופה" קלט את עדות השקר שלהם באמת.

לא מזמן, קיבלתי ערימה גדולה של מסמכים שהיו בעבר סודיים, כולל עדותו של רביב במשטרה בליל הרצח. הוא אמר למשטרה שהוא שמע את עמיר מצהיר על כוונותיו לרצוח את רבין "פעמים רבות". מסרתי את העדות לד"ר דוד קהן שהעביר את העדות לחגי הוברמן מעיתון "הצופה". אחרי הדיווח על השקרים הבוטים של קאלו, החקירה של רביב במשטרה הודפסה עם הערות מובנות מאליהן לפיהן קאלו שיקר לשופטים במשפטו של רביב. אך האם יאשימו את קאלו בעדות שקר? נו באמת, אתם לא יודעים שזה ישראל...

ועכשיו, להפתעה הגדולה של המשפט. הסקרים מוכיחים שיותר מחצי הציבור הישראלי מאמין או חושד שעמיר לא רצח את רבין ולכן ברור למה הוא לא זומן כעד מרכזי במשפט של רביב. אחיו, חגי, זומן במקומו. אחד מהקוראים בעלי ההבחנה האמין בחגי, אך גורמים מפתיעים איכזבו אותו.

מחר, כנראה, הולך להיות אחד מימי הקרקס של משפט רביב. חגי עמיר, אחיו של יגאל עמיר, הולך להעיד בבית המשפט. היופי בטקטיקה הזו הוא שהוא זומן דווקא ע"י התביעה, ולכן התוכן של עדותו ידוע מראש, עוד לפני שהוא מציג את כף רגלו בבית המשפט. הוא הולך להעיד שרביב כן ידע על כוונותיו של עמיר מראש. איזו עסקה עשה חגי, זה נותר חידה, אך בהתחשב שהאחים עמיר (יגאל במיוחד) סירבו באופן שיטתי להעיד נגד רביב, או לרמוז שיש לו קשר לעבירות כלשהן, הצעד הזה הפתיע במיוחד. עוד מספר מהלכים משפטיים משכנעים שהסימפטום הוא המחלה עצמה, וזו בדיוק המטרה של התביעה.

איתן פלג, עורך הדין של רביב, כבר כינה את המהלך הזה: "החלטה מצערת ומעוררת רחמים" (מעריב 22/7/02). אם העמיר המבוגר יותר יהיה צלול מספיק כדי לענות על שאלות , זו תהיה הזדמנות טובה בשביל פלג לחקור יותר לעומק ולחשוף את כל הסיפור.

משום מה נדמה לי שההזדמנות הזו לא תתממש. כידוע, במשפט כזה יש לבית המשפט סמכות לזמן כל אדם, והעד המרכזי היה צריך להיות יגאל עמיר עצמו. עד כה הוא לא זומן ומכאן ברור לנו איזה מין בית משפט יש לנו. זהו בית משפט שאינו מוסמך, בית משפט שהוא קרקס.

תצפו שלפחות אחד משלושת השופטים של רביב, הנשיא אמנון כהן, ושותפיו ארי רומנוב ואורית אפעל-גבי יזכו "במהרה בימינו" בכסא בבית המשפט עליון. אני מהמר על כהן...

המכותב שלי היה מופתע כמו כולם כשחגי עמיר סירב להעיד. חגי הצהיר:

"אני לא רוצה להעיד. העובדה שהם זימנו אותי גורמת לי להאמין שהם רוצים לערוך משפט מזויף. הם לא קוראים לעד הנכון."

הידד לחגי עמיר. כנראה אמרו לו להעיד בדיון מה שהתביעה רוצה והוא סירב ברגע האחרון מהסיבות הנכונות: בית המשפט לא זימן את העד הנכון.

דקה אחת אחרי שעמיר ירה כדורי סרק ברבין, 40 דקות לפני שמדינת ישראל שמעה על עמיר בתקשורת, רביב התקשר ל-38 עיתונאים דרך שירות הביפר שלו ומסר את ההודעה: "פספסנו הפעם, בפעם הבאה נהרוג את רבין". דקה אחר כך אמיר גילת מ"מעריב" התקשר לרביב ושאל אותו למה הוא התכוון ורביב מסר לו את הפרטים של עמיר איפה הוא גר, לומד, שירת בצבא. ואיך רביב, 40 דקות לפני שמדינת ישראל שמעה על יגאל עמיר, ידע מי ירה ברבין? איך הוא ידע שעמיר פספס? הוא ידע מכיוון שהוא זה שמסר לו האקדח עם כדורי הסרק. וכל העדים האלה, 38 הכתבים, אילו הם נקראו להעיד במשפט של רביב, הם היו קושרים ללא ספק את השב"כ לרצח רבין.

אך הם לא נקראו וכל השאר הוא פשוט ביזיון.


אבוי, פרס הבוגד

כחצי מהציבור הישראלי יודע או חושד ששר החוץ הישראלי, שמעון פרס, אירגן את ההתנקשות ברבין בעזרתו של ראש השב"כ, כרמי גילון. אך לא רבים מאמינים שהוא מכר את ירושלים לותיקן. את זה דיווחנו, אני ושותפי, במרץ 1996 בעלון, “Inside Israel" . אז עכשיו הוא מנסה באמת לסיים את המכירה. תקראו:

הקשר האיטלקי

ביום שישי, שמונה ביוני, המטרות של גורבאצ'וב קודמו בצעד גדול ע"י החשיפה הפומבית של הצ'רטר. הטכס נערך בארבינו, איטליה עיירה השוכנת במרחק של כ-200 ק"מ מרומא. ה"אירוע הבינלאומי הנפלא" הזה מומן ע"י נשיא איטליה, קארלו אזגליו קיאמפי. אתר הצ'רטר העולמי (www.earthcharter.org) המדווח על ההכנות לאירוע כותב:

סלבריטאים רבים , איטלקים ובינלאומיים יהיו נוכחים בטכס בארבינו, ביניהם ריטה לוי-מונטלקיני זוכת פרס נובל ברפואה ונשיאת כבוד של הצלב הירוק האיטלקי, סטיבן רוקפלר מהקרן העולמית בעלת אותו השם, הכומר מסימיליאנו מיזי, מנהל כללי של "דיאלוגו דל'אופרה פרטי מונאורי קונונטואלי" של אסיסי, הפיטירים המטרופוליטני של הפאטריארכאט של מוסקבה, וחברים רבים בועדת הייעוץ של הצלב הירוק הבינלאומי ביניהם דמויות נודעות כמו: שמעון פרס, איבנגי וליקוב, ארבה דיאלו, ת'ור היירדהל, טד טרנר, ורוברט רדפורד.

פורום גלובלי נפתח ברומא

העיתון, “The Guardian” , מדווח ב-11 במאי:

נשיא הבנק העולמי דיבר בקונגרס על היחלשותה של הגלובליזציה העולמית עקב אירועי 11 בספטמבר. ברור שהמדינות העשירות כבר אינן יכולות להתעלם מהייאוש ומהעוני שבשאר העולם. הפורום הגלובלי הראשון, שבין משתתפיו שר החוץ הישראלי שמעון פרס וראשי ערים ודמויות מובילות בעולם העסקים, מהווה תגובה לחששות העולות שתהליך הגלובליזציה לא תמיד עונה על צרכים מקומיים...

שיחות סודיות באירופה?

שר החוץ שמעון פרס שפגש גורמים רשמיים בקופנהגן שמע את התוכנית החדשה של אירופה לגבי השלום במזה"ת. נשיאות האיחוד האירופאי שייכת היום, בשל הרוטציה, לדנמרק. התוכניות שלה מאוד דומות אם לא זהות, והן לא מהוות תחרות לתוכניות עליהן דיבר הנשיא בוש בנאומו לציבור לפני כחודש.

מקורות ביטחוניים ממקור בכיר מעריכים ששיחות נימרצות כבר מתקיימות באירופה. ראשי שירות הביטחון הישראלי, עמי איילון ואחרים, פוגשים את המנהיגים הערבים של יש"ע. לפי הדיווח, המטרות הן הפיכתה של ירושלים לעיר בינלאומית והחזרתה של ישראל לגבולות 1967. בנאומו בטכס ההשבעה של הרמטכ"ל החדש שרון אמר: "כנראה שחלון חדש של תקווה נפתח, ואין לנו כוונה לפספס אותו"

(http://wwweuobserver.com/index.phtml?sid=9&aid=6968)

ישראל מסכימה לתוכנית השלום של האיחוד האירופאי

"יש לי ציפיות גבוהות בנוגע לנשיאות של דנמרק באיחוד האירופאי ואנו מקדמים בברכה תפקיד נרחב יותר של אירופה במאמצים לקידום השלום", כך אמר מר שמעון פרס אחרי פגישתו עם שר החוץ הדני, פרסטיג מולר.

***

"ברי,

"אני תוהה אם שמעת אי פעם על 'הבנות רומא'. שמעתי עליהן לראשונה היום בתקשורת האיטלקית ( לה רפובליקה)..אפשר למצוא את המסמך הזה ( כנראה רק היום, אז תשמור אותו ) רק ב:

(http://www.repubblica.it/online/esteri/terrisei/terrrisei.html)

רשת CNN דיווחה על החדשות האלו, אך רק באתר שלה באיטלקית:

(http://www.cnnitalia.it/2002/MONDO/mediooriente/07/08/intesa/index.html)

לא הצלחתי למצוא את המסמך הזה באף מקום אחר.

אני לא יודע אם אתה קורא איטלקית. בכמה מילים כתוב שסוויט (ראש עיריית רומא) ואבו עלאא נפגשו 4 פעמים ( הפגישה הארוכה ביותר נמשכה יום אחד, הארוכה ביותר נמשכה ארבעה ימים ) בסתיו שעבר ברומא. הפגישות התקיימו בסיועו של ראש עיריית רומא שכנראה אישר את קיום הפגישות. פרס הצטרף אליהם בפגישה הרביעית.

מסתבר שהם הסכימו שיצירת מדינת פלשתינאית צריכה לבוא בתחילת המו"מ ולא בסופה. המסמך "הבנות רומא" דומה בתוכנו אך לא זהה לזה שהודלף לפני כחצי שנה וכתוצאה האשימו את שרון ב"חוסר אחריות". רשת CNN מצטטת מתוך העיתון לה רפובליקה את שלושת השלבים הראשונים שיתבצעו תוך שנתיים: הכרה הדדית של שתי המדינות זו בזו, שנה אחת בה ינוהל מו"מ על נושאים במחלוקת, שנה אחת של הוצאה לפועל. אני מצאתי רק את השלבים הראשונים בלה רפובליקה...

***

(http://www.cuttingedge.org/news_updates/newsupdatemain.html)

שמונה ביולי, 2002

הצעה להפיכת העיר העתיקה בירושלים לעיר בינלאומית

בכנס בן חמשה ימים של הארגון לביטחון ולשיתוף פעולה באירופה שהתקיים בברלין ובו השתתפו נציגים מ-55 מדינות, נציגי ארה"ב, ישראל וגרמניה נאלצו במשך כל אתמול להיאבק נגד הצעה מפתיעה של פוליטיקאי איטלקי להפיכת העיר העתיקה בירושלים לעיר בינלאומית...

"ההצעה באה לנו בהפתעה גמורה" אמרה חברת הכנסת קולט אביטל ( העבודה ), "כל הערב ניסינו לשכנע אותו לחזור בו אך לא הצלחנו"

הרב אברהם קופר, אחד מהדיקאנים של מרכז שמעון ויזנטל שבסיסו בארה"ב, שנמצא גם הוא בברלין, אמר שהוא מפחד שההצעה תועמד להצבעה בארגון לביטחון ושיתוף פעולה באירופה, מפני שההצעה זכתה אתמול ככל הנראה לתמיכה רבה.

קופר אמר: " ראש המשלחת האיטלקית אמר לנו שמה שמדאיג אותו במיוחד הוא האפשרות שבעתיד, במהלך שיחות השלום, הישות הפלשתינאית תקבל שליטה על האתרים הקדושים לנצרות. הוא חושב שזה לא מספיק טוב בשביל הנוצרים"

הוא הוסיף שהפוליטיקאים האיטלקים מעדיפים מסיבות דתיות שהעיר העתיקה תנוהל ע"י גורמים בינלאומיים.

***

הידיעה הזו לא כללה הסברים למה ממשלה חילונית מודאגת מנושאים כאלה. ( "הג'רוזלם פוסט", שמונה ביולי, 2002 )

***

בשנת 1947 הבריטים היו בדרכם החוצה מהודו ומישראל. הם השתמשו באותו תרגיל נגד שתי המדינות כדי להבטיח שתמיד יתקיים סכסוך במדינות אלו ובריטניה תהיה תמיד בשליטה על מושבותיה לשעבר. ישויות מוסלמיות לאומיות מלאכותיות נוצרו בקשמיר ויש"ע והגבולות שנקבעו להן גורמות למאבק בלתי נמנע. ורק כדי למנוע את הסכנה האיומה שאולי ייווצר מאליו שלום הם שלחו את הפושעים שלהם מהמוסד המלכותי לעניינים בינלאומיים, מהמועצה ליחסים בינלאומיים, מהמשלחת התלת-צדדית ("טרי-לאטרל") ומקבוצת בילדרברג. הם אחראים להמשיך וללבות את המלחמה.

הנה תקציר חייו של השגריר החדש של ארה"ב להודו, "מומחה" לשעבר על המזה"ת:

(http://usembassy.state.gov/mumbai/wwwhwill.html)

ניו דלהי- השגריר בלקוול נכנס לתפקידו בתאריך 27 ביולי 2001.

השגריר היה מרצה בבית הספר ע"ש ג'ון פ. קנדי של אוניברסיטת הרוורד. הוא הרצה בנושאים מדיניות, הגנה ופרשנות אופי המדיניות הציבורית. במהלך 14 שנותיו באוניברסיטת הרוורד , הוא היה אחד מהדיקאנים של בית ספר קנדי, ויו"ר הפקולטה של תוכנית לימודי הביטחון של סין בתוכנית הביצועית לקצינים כלליים רוסים ואמריקאים של בית ספר קנדי, וכן יו"ר מחלקת היוזמות המזרח תיכוניות בבית ספר קנדי.

הוא היה עוזרו המיוחד של הנשיא בוש לענייני אירופה וחבר העמים בין השנים 1980-1990. הוא קיבל עיטורים מהרפובליקה הפדראלית הגרמנית על תרומתו לאיחוד גרמניה, את עיטור "צלב המפקד" ואת עיטור "אות ההצטיינות".

הוא כתב ספרים ומאמרים רבים, וכן הוא היה אחד מעורכי:
Conventional Arms Control and East-West security, ( Duke University Press, 1989 ), A Primer for the Nuclear Age ( university press of America ).

הוא ערך בשותפות עם אלברט קרנסאל את:
New Nuclear Nations ( Council on Foreign Relations Press, 1993 )

הוא ערך בשותפות עם סרגי קרגנוב את: Russia and the Outside World ( Brassey’s Inc., 1994)

הוא ערך בשותפות עם מייקל סטרמר מהמוסד הגרמני לחקר עניינים בינלאומיים את:
Allies Divided: Transatlantic Politics for the greater Middle ( MIT press, 1997)

הוא ערך עם רודריק בראית'ואיט ואקיהיקו טנאנקה את:
Engaging Russia ( The Trilateral Commission, 1995 )
Arms Control and the US-Russian Relationship ( Council on foreign Relations Press, 1996 )

המועצה ליחסים בינלאומיים הוציאה לאור את המונוגרפיה שלו בשנת 1999, The Future of transatlantic Relations. והספר האחרון שלו, America's Asian Alliances , שנערך בשותפות עם פול דיב פורסם ביולי 2000 עם בית ההוצאה לאור של אוניברסיטת MIT. 19 ביולי 2002.

וכדי שאף אחד לא יפקפק שהמועצה ליחסים בינלאומיים וצוותי "החשיבה" בעלי הברית שלה רוצים לראות באובדן מדינת ישראל, אנא, המשיכו לקרוא:

הארץ

19 ביולי 2002,

חוצפה או בדיחה

כתב זאב שיף.

ישראל אמנם לא מכנה את הנוכחות והפעילות שלה בשטחים "כיבוש", אך בפועל זה כיבוש. אריאל שרון לא רוצה לצאת מתוך הערים הפלשתינאיות ובו בזמן בנימין בן אליעזר מפחד מגל טרור מחודש. שניהם בדרכם דחו את בקשתו של הנשיא מובארכ שנמסרה ע"י ראש רשות המודיעין של מצרים, לנסיגת ישראל מהערים הפלשתינאיות. כרגע אין מו"מ בין ישראל לפלשתינאים אך מאחורי הקלעים מתרחשת פעילות.

יוסי ביילין משתף פעולה עם הפלשתינאים בהתמודדות עם בעיית הפליטים. הסטייט דפרטמנט מממן מחקר על התנאים לייסוד מדינה פלשתינאית. המחקר מבוסס על קווי היסוד שהציב הנשיא בוש. מצב מוזר נוצר מכיוון שהמחקר הגיע לידיה של קבוצה פרו-פלשתינאית במועצה ליחסים בינלאומיים בניו יורק.

במשך הקיץ האחרון הרציתי בכל רחבי מדינת ישראל, כל יום, ולפעמים פעמיים ביום. אני נוסע מים המלח לנגב, לכינרת. ובכל מקום הקהל שלי הוא בממוצע 150 איש ועל זאת אני חייב תודה, בין היתר, לרב אליהו שפירא. הוא היה בין הרבנים הראשונים שהזמינו אותי להרצות בישיבה שלו בפדואל והוא הזמין אותי שוב לפני 4 חודשים. הוא איש דורש אמת אמיץ.
השבוע הוא נרצח ע"י מחבלים בדרך לישיבתו. כשצה"ל יגלו מי הם רוצחיו, פצצה במשקל טון ממטוס 16-F לא תספיק כדי להשמיד אותם.

אך לא יהיה כל כך פשוט לגלות אותם. לאחרונה, קורבנות טרור מעמנואל, מוצב גבול ליד אפרת ואדורה, ראו "אירופאים" בעלי עור בהיר במדי צה"ל מבצעים את המעשה. מסתבר שלישראל יש כיתת רוצחים בינלאומית בקרבה.


הבונים החופשיים של בריטניה מנהלים מלחמה סודית נגד ישראל

אילולא הבונים החופשיים של בריטניה מדינת ישראל המודרנית לא הייתה קיימת. בסביבות שנת 1860, נוסדה התנועה הישראלית-בריטית בתוך הבונים החופשיים. המטרה של תנועה זו הייתה לייסד מדינת בונים חופשיים יהודית בפרובינציה הטורקית, פלשתינה. כמובן שזה דרש התמודדות מול הטורקים בשלב כלשהו, אך בשלב הראשון, היה צורך ביישוב מחדש של הארץ ביהודים. הכוונה הייתה לא להביא יהודים מאותו טיפוס של יהודים דתיים שכבר התגוררו בירושלים ובמקומות אחרים, אלא יהודים שבסופו של דבר יהיו מוכנים לאמץ את השקפת העולם של הבונים החופשיים.

בהתחלה, משפחות מתנועת הבונים החופשיים כגון רוטשילד ומונטיפיורי, מימנו את בניית התשתית לקליטת גל ההגירה. אולם, התברר כי קשה לעורר ביהודים את השאיפה לעלות לישראל. הם בפשטות, אהבו את החיים באירופה, ולא רצו לעזוב. ולכן הושקעו מאמצים בהפיכת אירופה לסיוט בשביל היהודים.

זה הוביל להתפתחות של הפוגרומים ושל הציונות. מנהיג הציונות, תיאודור הרצל, זכה לתמיכה בריטית מסוימת אך הוא כנראה לא חשב ליצור מדינה של בונים חופשיים. הוא מת בגיל 45, טרם זמנו, באופן מסתורי בשנת 1905, והנהגת התנועה הציונית עברה לידי חיים וייצמן המושחת.

ואז הכל התחיל להתקדם במהירות. בזמן מלחמת העולם הראשונה בונים חופשיים בריטים כמו ארתור בלפור והרברט סמואל ניהלו את הקמפיין להכרה של בריטניה בבית לאומי של היהודים . באותו זמן מיליון חיילים בריטים שהיה צורך גדול בהם בשדה הקרב באירופה נשלחו לפלשתינה כדי לגבור על הטורקים.

אחרי המלחמה, הואץ הקמפיין שמטרתו מדינה יהודית, בורסאי. בשנת 1919 נוסד בלונדון המוסד המלכותי לעניינים בינלאומיים ושנתיים אחר כך המועצה ליחסים בינלאומיים התחילה בפעילותה הנפשעת בניו יורק. המטרות שלהם היו יצירת ממשלה גלובלית ודת עולמית שבסיסה בירושלים.

וניתן אולי להגיד שעד כאן הכל נשמע טוב מבחינת היהודים. אך, בעצם, ההתעסקות הבריטית היא הגורם הישיר לשואה. ולכן וינסטון צ'רציל מהבונים החופשיים סירב למנוע את השואה או לפגוע במהלכה. והיום אנו חווים ניסיון לשואה שניה שנקראת הסכמי אוסלו. הסכמים אלו נולדו בנובמבר 1992, בפגישה בלונדון של שלושה פושעים גדולים, ביילין, הירשפלד ופונדק עם נציגי הארגון הבלתי חוקי אש"ף. מאז התקיימו שיחות סודיות רבות בין "פעילי השלום" של ישראל והבונים החופשיים של בריטניה. התוצאות ניכרות לעין.

הבריטים מתנכלים לישראל מסיבות שמעטים מידי היו מוכנים לחשוב על לשקול ברצינות. אולם סיבות אלו הן רציניות לחלוטין ומאוד מסוכנות. המידע הבא ידוע רק לאלו השותפים לסוד של הדרגים הגבוהים ביותר של הבונים החופשיים הבריטים והמלוכה הבריטית. הסודות האלה יישמרו מההמונים הלא-נחשבים של האנושות, ולא ייחשפו גם תחת עינויים כבדים. הרבה מהמידע הוא מתוך הספר של טוני בושביי, The Bible Fraud , שחושף את המסרים המוצפנים של הבונים החופשיים הבריטים.

אולי רק כמה אלפי אנשים בכל בריטניה וישראל מודעים לעובדה שהבונים החופשיים והמלוכה הבריטית מאמינים שישו היה מלך בריטניה ושהוא הוצא להורג בסקילה בלונדון, בלודגייט, המקום בו ממוקמת כיום קתדרלת סיינט פול. הקביעה הזו מבוססת על הנחות היסטוריות שרבים יראו כפוגעות. עם זאת הכרחי להבין את דפוס החשיבה שגרם לטבח של יהודים במאה העשרים ולניסיון הנוכחי להשמיד את מדינת ישראל.

שותפים לסודות העמוקים של הבונים החופשיים לומדים שלישו היה אח תאום ששמו ג'ודס תומס. אמם הייתה מרים, נכדתו של המלך הורדוס. היא נאנסה ע"י חייל רומאי ששמו טיבריוס יוליוס אבדס פנת'רה. באותו הזמן ישו היה ידוע כיהושע בן פנת'רה.

@@@

כל אחד מהתאומים היה בעל אופי שונה מאחיו. ג'ודס תומס היה אלים וחסר אחריות. הוא עמד בראש מרד של תושבי הגליל. אותם המורדים היו תושבי הפרובינציה הגאלית של רומא הקלטית, בעלת אוכלוסייה עוינת במיוחד. תוצאות המרד של ג'ודס תומס הגיעו עד רומא ובגיל 33 הוא נצלב ע"י פונטיוס פילאטוס. אולם בשל ייחוסו לשושלת של הורדוס ובזכות שוחד גדול, דודו של ג'ודס תומס, יוסף מארימת'יאה, הצליח לשכנע את פונטיוס פילאטוס להחליף את ג'ודס תומס בקורבן אחר. ג'ודס תומס נמכר לעבדות ומת זמן רב לאחר מכן בהודו.

ובינתיים, ישו התייחס מאוד ברצינות לשבועות הכמורה שלו. הוא היה בן דודו של ג'ון הבפטיסטי, הרב הראשי של כת האיסיים והוא היה היורש של התפקיד. אחרי ההוצאה להורג של ג'ון וג'ודס תומס, ישו הפך לרב הראשי של האיסיים.

במשך רוב ימי נערותו ישו גר בבריטניה עם דודו יוסף מארימת'יאה שניהל עסק רווחי של מסחר בבדיל בין קורנוול ופוניקה. כששהה בקורנוול, ישו למד את הסודות של הדרואידים, דת קלטית בעלת ברית של האיסיים. שתיהן האמינו באהבה ואחווה ובמערכת ענישה מחמירה לאלו הבוגדים בדתם המסתורית. ושתיהן חייבו תהליך קבלה בן שלושה שלבים לאלו המבקשים להיות שותפים לסודות.

ישו היה ברומא בזמן שאחיו היה אמור להיצלב. הוא ומשפחתו וחסידיהם נמלטו מהעיר בזמן רדיפת הקנאים שנבעה מהמרד של תומס. הרוב היגרו למרסיי ומשם הגיעו לגאליה ולבריטניה. ישו ואשתו ברחו לבריטניה.

כן, אישה. הבונים החופשיים של בריטניה טוענים שהיו לו ארבע נשים. הראשונה הייתה אישה נבאטית שילדה לו 5 ילדים, המפורסם שבהם היה קרדוק, מלך לעתיד שניהל מלחמות מוצלחות ביותר נגד רומא.

אך השניה, מרים המגדלית, הייתה החשובה ביותר. אביה היה מלך קלטי והיא הייתה נסיכה קלטית. הילדים שלהם וכל הצאצאים שלהם הפכו לבסוף לשושלת המלוכה הבריטית. הנישואין האלה הפכו את ישו לבן אצולה והוא קיבל את התואר ישו קונובלין.

זמן קצר אחרי הגעתו לבריטניה, ישו קונובלין ומשפחתו קיבלו אזור גדול בדרום וולס כתחום שיפוט. מסיבה זו הנסיך מוולס שמחשיב את עצמו צאצא ישיר של המלך הראשון של וולס המודרנית, רואה את עצמו כבעל זכויות שנפרשות על כל ארץ ישראל וירושלים.

רגע לפני התקפתו של הקיסר קלאודיוס על בריטניה ישו מסר את השלטון לבנו, קרדוק, שניצח את הרומאים על כל צעד ושעל. אך, בשל תחבולות, הוא ואביו ישו קונובלין נלכדו והובלו בשלשלאות לרומא. קרדוק פנה לסנאט הרומאי בבקשת חנינה, והיא הוענקה לו בתנאי שבריטניה שוב לא תתקוף את רומא על אדמתה. הוא הסכים לתנאי והוא ופמלייתו קיבלו ארמון משלהם. ישו התגורר שם במשך 7 שנים.

הוא הפליג למצרים כדי ללמוד את הסודות של בתי הספר המצריים לסודות המסתורין. הוא היה תלמיד מצטיין והעמיק בלימוד לחיצות היד הסודיות, המסרים המוצפנים והתגליות. בהדרגה, הנצרות של ישו הפכה לתורת הבונים החופשיים.

ישו רצה לחלוק את הדת האיסייאית/דרואידיאנית/מצרית החדשה שלו, וזה הביא לסופו. הוא נסקל למוות בגיל 63 על שהפר את שבועותיו וחשף את הסודות של בתי הספר למסתורין.

אולם נשוב לרומא, שם כמרים ישישים איחדו את סיפור חייהם של ג'ודס תומס וישו ויצרו דת חדשה שגדלה בקצב מסחרר. הקיסר הרומאי, יליד בריטניה, קונסטנטין מיורק, צאצא ישיר של ישו, עם אמו הלנה, ראה תועלת רבה בהפצת הסיפור המתפתח על ישו ובכך ליצור אחידות דתית באימפריה, ועם זאת לשמר את הסיפור האמיתי בקרב נבחרים במלוכה הבריטית ובעלי בריתה.

קונסטנטין אסף צבא בריטי ופרץ את דרכו לרומא. זמן קצר לאחר, מכן בשנת 330, הוא כינס אסיפת כמרים בניקאה כדי לאחד את הנצרות. בסופו של דבר האמונה הוגדרה והברית החדשה נכתבה. אך כדי להבטיח שהאימפריה לא תשכח את השורשים הישראלים של הדת הרשמית החדשה, קונסטנטין צירף את הברית הישנה לברית החדשה.

מבחינת הבונים החופשיים, הם מחשיבים את עצמם נוצרים אמיתיים ויהודים אמיתיים. הם הגיעו למסקנה שזו היא זכות מיוחדת של מי שיודע את האמת על סיפורו ישו.

כאשר הם יצרו מחדש את מדינת ישראל בדמות מעוותת, הבונים החופשיים לא מצאו בה מקום לאותם היהודים שהם החשיבו כמרומים, בשל החזקתם בסיפור שקרי. דרך חיים וייצמן הם סילקו יהודים דתיים ויהודים פטריוטים מתוך התנועה הציונית. הם נידונו למוות באירופה.

אותם יהודים שהגיעו לישראל היו חדורים בערכים חילוניים וסוציאליסטים. ישראל נועדה להפוך למדינה יהודית של הבונים החופשיים שנשלטת ע"י מנהיגיה הטבעיים, הבונים החופשיים של בריטניה.

אך משהו בלתי צפוי התרחש בשנות השלושים. היהודים הדתיים בישראל ובמזרח אירופה דחו את הציונות המוזרה הזו וראו בה פגיעה ביהדות, יהדות כפי שאלוקים רוצה אותה. כמו כן, יהודים לא דתיים אך פטריוטים בהנהגת ז'בוטינסקי, בגין ושמיר נלחמו על מנת לגרש את הבריטים מארצם. והם נלחמו כל כך טוב עד כי הבריטים הורו לבונים החופשיים היהודים שלהם כמו טדי קולק (דרגה 33) ויצחק רבין (דרגה 32) לבגוד באחיהם היהודים ולהסגיר אותם לבריטים או פשוט לרצוח אותם.

הבונים החופשיים הבריטים והבוגדים היהודים שלהם הצליחו לבצע את רצון בריטניה ואפילו הצטרפו אליהם להתקפה על מצרים בשנת 1956. הייתה תקווה שמדינת ישראל תהפוך למדינה של הבונים החופשיים בעזרת כל הבן גוריונים, וייצמנים ודיינים שהבריטים העלו לשלטון. תקווה זו שרדה עד שנת 1977. בשנה זו מנחם בגין נבחר לראש ממשלת ישראל וכל האשליות התנפצו. מאז, בריטניה פתחה במלחמה סודית נגד ישראל שפנתה לאלוקים ולפטריוטיות יהודית במקום לשלטון של הבונים החופשיים. הסכם אוסלו שנולד בלונדון בנובמבר 1992, היה הנקמה האולטימטיבית שלהם.

זהירות! מצנע!

המועצה ליחסים בינלאומיים מינתה את חברה, דן קרצר, שגריר ארה"ב לישראל, לחפש את המועמד הטוב ביותר של מפלגת העבודה, עליו יהיה אפשר לשלוט באופן מוחלט והוא יחזיר את ישראל למסלול של אוסלו. הזוכה הוא ראש עיריית חיפה, עמרם מצנע. צפו בעלייה המטאורית הצפויה שלו שממומנת ע"י הדולרים של המועצה ליחסים בינלאומיים.

מבחן התוצאה.
פ"ש



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  :RABIN'S MAGIC DISAPPEARING HOLE by פילוביץ שחף 27.02.03 23:54 1
     יגאל עמיר מעולם לא עמד והיה מול רבין בשעת.... פילוביץ שחף 28.02.03 00:00 2
         מי היה בתוך האוטו של רבין בשעת הרצח...?? פילוביץ שחף 28.02.03 00:27 3
             רבין יורד במדרגות, שימו לב אישתו כבר הופרדה.. פילוביץ שחף 28.02.03 01:01 4
  מדהים! טוב שיש לי זמן לקרוא בשבת את הכל. hamta 28.02.03 17:58 5
     אתר בעברית של בארי חמיש !! פילוביץ שחף 05.03.03 20:02 6

     
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   23:54   27.02.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. :RABIN'S MAGIC DISAPPEARING HOLE by  
בתגובה להודעה מספר 0
 
Songsheet the night of murder with hole in it.
Songsheet today in Prime Minister's Archive without hole


:RABIN'S MAGIC DISAPPEARING HOLE by

Barry Chamishs

It is 10:05 PM, Nov. 4,1995. Yitzhak Rabin is on the examination table at Ichilov Hospital. He has no pulse or heartbeat. He has been shot twice in his limousine by his bodyguard Yoram Rubin and it appears he did his job successfully. Nonetheless, doctors Mordechai Gutman and Nir Cohen infuse Rabin with an enormous amount of blood and apply heart massage. Their expertise does the trick: Rabin's pulse returns to 130, his heartbeat to 90. He will likely survive.
Lying on a bed near him in the trauma dept. is Yoram Rubin with a mild wound caused by a bullet grazing his arm. His gun is in his holster. Dr. Gabi Barabash, director general of the hospital arrives with Rabin's office manager, Eitan Haber, now an editor of Yediot Ahronot. Haber converses with Shimon Peres in the hall while Dr. Barabash enters the treatment room and examines Rabin. After his examination, he walks to the hall to tell Peres the good news: Rabin is going to make it.
Peres loses control. He picks up his cellular phone and barks orders. He then commands Barabash to clear the trauma room of all medical personnel. The medical staff obey, all except Dr. Surkin. He shouts that they'll have to kill him before he leaves his patients unattended. He is removed by force.
Peres now orders Haber to, "get in there and get rid of all of Rabin's things." Haber rushes in the room, collects Rabin's blood-soaked possessions and absconds with them. Among his loot is a songsheet found in Rabin's jacket pocket.
Peres gives the final order to the highest ranking Shabak officer present, possibly the head of Shabak personnel, known only as Agent D (dalet). To this day his name remains the most closely guarded identity secret of the Rabin assassination.
Agent D enters the treatment room, walks up to Rubin and, in a menacing voice tells him, "You screwed up. Now finish him off before he starts telling people what you did."
"You think I can get away with it? It's crazy. Another shot will be noticed," answers Rubin.
"Not necessarily. Shoot him from the front opposite the back wound and they'll think it's the same shot. That is an order from the top."
A crazy plan but Rubin removes his gun from the holster, attaches the silencer he used in the limousine, approaches Rabin's bed, puts the barrel on his naked chest and blasts. There is no longer any danger that Rabin will talk.
Agent D grabs Rubin's pistol saying, "I'm taking that. Get back in your bed." The weapon is never seen again.
Outside, the surgical team has gathered and Rabin is rushed to the operating theater. Of the seventeen man and woman team, only four saw Rabin when he arrived at reception. They are the only ones to know that Rabin's chest wound has changed dramatically. Now, there is an entry wound from the front which shatters the spinal cord. Dr. Gutman records the wound in three separate documents and Dr. Barabash announced it on television as the cause of Rabin's death.
The murderers panic. They have to re-arrange the evidence to suit the new wound. They contact the police coroner, Dr. Yehuda Hiss and order him to write that a bullet pierced Rabin's clothing from the front. He does so but makes a damning error: he writes that the bullet hole was 6 mm when Rabin's other wounds were caused by 9 mm bullets.
The terrified assassination squad rifles through Rabin's possessions that Haber absconded with. They find a bloodless sheet of paper in Rabin's jacket pocket. It is the songsheet that he sang from on the podium. They decide to turn it into evidence. Blood, whose we don't know yet, was poured on the sheet at the point in the middle where the sheet was folded into four nearly equal quarters. Now a bullet hole had to be added and a round black stain was slowly but clumsily made in one of the quarters with a lit cigarette.
"Is that good enough?," the agent asked his commander.
"It'll have to do. Give it to Haber and let him show it off. It should convince the public that Rabin was shot from the front."
Haber did as he was told and at Rabin's funeral he showed the sheet to the world, along with it's bullet hole in one quarter. Shimon Peres, in his eulogy, noted that Rabin was shot through the Song Of Peace. The myth began.
And so did the problems. No witness saw the alleged assassin, Yigal Amir, shoot from the front. And then a film of the assassination emerged which proved that Amir never shot Rabin from the front. Then witness after witness testified to the Shamgar Commission Of Inquiry that Amir shot Rabin in the back.
Yet, there was a hole in the bloody songsheet. If Rabin was only shot in the back, where did the blood come from? And Rabin folded the sheet in four. If a bullet went through it, there should have been four holes.
Peres chose to ignore all the witnesses and the findings of the Shamgar Commission. In a 1997 PBS interview, he insisted that he was in Rabin's room, saw the body and one of the three bullet holes in Rabin passed through the songsheet.
He chose the wrong strategy. Shamgar and the government had already concluded Rabin was shot only in the back. Peres insisted that he was also shot in the front. He, of course, told the truth. But only the murderers knew about the hole in the sheet because they put it there. So how did Peres know?!?
This songsheet and its bullet hole had now become a major problem and in October 2001, the newspaper Makor Rishon decided to finally investigate. The sheet is stored in the Prime Minister's Archive in Jerusalem and Makor Rishon's reporter asked to see it. He was told it was unavailable for viewing because of security considerations. Why, asked the reporter, is a songsheet top secret? Alright, replied the archivist, we'll compromise. We'll send you a photo of the songsheet. Give us a day to photograph it.
At press time, the photo arrived and was published in the newspaper. To the editors' amazement, the bullet hole was gone. How very convenient for Peres and his gang. Now Peres could simply explain that he was wrong about "the bullet which pierced Rabin's heart through the Song Of Peace."
Except for a couple of problems. One, Makor Rishon phoned Haber who insisted there was a hole in the sheet he held at Rabin's funeral. And two, there are photos of Haber displaying it.
So here they are. In the first jpg, we see the songsheet as it was photographed on November 7, 1995. In the second jpg, we see the songsheet as it exists today in the Prime Minister's Archive.
A magic disappearing hole. Does anyone need better proof of blatant evidence tampering?

מבחן התוצאה.
פ"ש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   00:00   28.02.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. יגאל עמיר מעולם לא עמד והיה מול רבין בשעת....  
בתגובה להודעה מספר 1
 
הרצח, מאת: בארי חמיש...:-

On the morning of the murder, based on eye-witness testimonies, including from a Maariv reporter, Maariv's reconstruction of the assassination has Rabin shot by Amir or someone from the front. Needless to say, Amir was never in front of Rabin.

מבחן התוצאה.
פ"ש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   00:27   28.02.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מי היה בתוך האוטו של רבין בשעת הרצח...??  
בתגובה להודעה מספר 2
 
Using sophisticated filtering technology, we see the image of Ayelet Damti, the driver's 12 year old daughter, in the back seat of Rabin's limousine.


מבחן התוצאה.
פ"ש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   01:01   28.02.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. רבין יורד במדרגות, שימו לב אישתו כבר הופרדה..  
בתגובה להודעה מספר 3
 
ממנו...:-

Rabin descends the stairs. Note he has already been separated from
his wife. At the bottom of the steps, in the long black hair with the hairband at the neck, is the driver Menachem Damti's 17 year old daughter Reut, as seen from behind.

מבחן התוצאה.
פ"ש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hamta
חבר מתאריך 2.4.12
872 הודעות
   17:58   28.02.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מדהים! טוב שיש לי זמן לקרוא בשבת את הכל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   20:02   05.03.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אתר בעברית של בארי חמיש !!  
בתגובה להודעה מספר 5
 
http://chamish.tsedek.com

מבחן התוצאה.
פ"ש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות