אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #7141 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7141   
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
יום רביעי ט''ו בכסלו תשס''ז    07:13   06.12.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

זעקת אמת - כל האמת על הרב עוזי משולם  

 

aorit
חבר מתאריך 14.8.05
327 הודעות יום רביעי ט''ו בכסלו תשס''ז 02:33 06.12.06

מיסמך מזעזע על מסע רדיפה של גורמים מסוימים
בממסד אחר בני משפחה אחת שכל פשעה הוא מחאה

קישור לאתר שבו התפרסם המסמך
http://www.zeakat-emet.com/

ה' עוז לעמו יתן
----

זעקת אמת
כל האמת על הרב עוזי משולם

ראשי- וידיאו- מסמכים- פורום- שאלות נפוצות- צור קשר- מי אנחנו
.האתר עדיין בשלבי בנייה, נשמח לקבל תגובה מכם

.בימים אלו אנו עמלים על ארגון האתר והוספת חומר תיעודי רב
בתקווה... שאותו קומץ גורמי ממסד מושחתים לא יצליחו למנוע את זכותינו
הלגיטימית לזעוק ולפרסם את האמת

בס"ד

גורמי הממסד רודפים את עמי בן הרב
שמי עמנואל ידידה (עמי) משולם - בנו של הרב עוזי משולם מיהוד.

במצבי הנוכחי נותר לי רק לזעוק ממעמקי לבי הנשבר, ולבקש בשם הצדק והאמת את עזרתכם - לדרוש עמנו הקמת ועדת חקירה ממלכתית בדלתים פתוחות לעיני כל העם בישראל, לחקר הפשע של הרדיפה ושפיכת דמו של אבי המרותק למיטתו ע"י גורמי ממסד מושחתים, השולטים בכל המשרדים הממשלתיים והביטחוניים במדינת ישראל בצורה השפלה ביותר ע"י עלילות שקר, רצח אופי באמצעי התקשורת וניסיונות חיסול מזוויעים - משנת 1978 ועד היום, תוך שהם מצרפים אותנו - משפחתו ותלמידיו, כברווזי מטווח ע"י רדיפות שפלות ומפחידות שהאוזן אינה יכולה לשמוע.

ייתכן ואשמע "הזוי ומדומיין" כהגדרת אותם גורמים, היות והם מנוסים דיים לרדוף ולפגוע בחפים מפשע ובחושפי פשעיהם, ללא השארת כל עקבות. אך אני מחויב לומר את הבאות, בכדי שהעם בישראל יידע, וביום מהימים לא יאמר "לא ידעתי" או "לא שמעתי".

בקיצור נמרץ אני אתמצת את הסיפור הכואב, החותך בבשר החי. אני תקווה שתהיה היענות מצד אחינו עם ישראל - רחמנים בני רחמנים, לדרוש צדק כלפי יהודים הנרדפים על לא עוול בכפיהם.

...בסוף שנת 1978, לאחר שאבא אסף חומר תיעודי רב בנושא הפשע הממוסד של חטיפה, מכירה וניסיונות רפואיים בילדי תימן מזרח ובלקן, הוא נקרא למשרדי השב"כ ברחוב בן יהודה 2 בירושלים. שם הוא נפגש עם ברנש שהציג את עצמו בשם "אילן רז". אותו אילן - שרבים מבכירי השלטון מתחלחלים ומפוחדים ממנו, הסביר לאבא שהפגישה נובעת מרצון עז להסביר לו מדוע כדאי לו להפסיק ולחפור בפשע הנוראי שבוצע ע"י גורמים מושחתים בממסד. אותו אילן נתן לאבא את אופציית "הגזר" - משרת רב ראשי במדינת ישראל לכל החיים ועוד הצעות רבות כתיגמול. אך התברר לו כי רק תורת ישראל האמת ואהבת עם ישראל עומדים אל מול עיניו של אבא, ושום הון שבעולם לא יסיט אותו מדרישת צדק מוסרי, תורני וחוקי.
כשראה אילן רז שאי אפשר "לקנות" את אבי,עבר לאופציה השנייה - "השוט".
זאת אומרת, רדיפה אישית ומשפחתית ע"י התנכלויות שונות, רצח אופי ע"י התקשורת (המתועלת כמובן) שתסית נגד אבא ותביא להתרת דמו, בכדי להשליכו לכלא, ואף לחסלו ללא שום התנגדות מצד העם - בעקבות ההסתות שיהיו בתקשורת.

אבא לא פחד, והמשיך לדבוק באמת ודרישה לצדק, כלפי אחיו עם ישראל, עפ"י כל כללי וחוקי התורה הקדושה וחוקי מדינת ישראל, אשר חוקקה חוקים שהיא בעצמה איננה מקיימת.

וממש כפי שאותו ברנש איים - כך היה. עד שנת 1988 החלו התנכלויות אישיות כלפי אבא באופן אישי. באותה תקופה, אבא החל לגבות עדויות רבות ממשפחות החטופים.

בשנת 1988 אבא הפיץ 3 קלטות אודיו לציבור הרחב, אשר מתארות את נושא החטיפה, וכמו כן גם את נושא ההשתקה ואיומיו של הברנש אילן רז. מהלך זה, גרם לאותם גורמי ממסד מושחתים להסיר את הכפפות. הם החלו לפגוע בי ובאימי ע"י הפחדות והתנכלויות בבית הספר, בזמן שאני ילד רך בשנים, דבר שגרם לי לטראומה נוראית ולאבד את תקופת הילדות.
לצערי, הם לא הסתפקו בזה.
בשנת 91 היה ניסיון התנקשות מתוחכם באבא שבו רק ה' שמר והציל, ואבא נפצע בעצב הסכיאטי כתוצאה מחדירת כדור לרגלו, דבר שגורם לו עד היום לכאבי תופת פאנטום עפ"י חוות דעת רופאים ומומחים. למרות שבאותה התקופה הציבור כלל לא הכיר את אבא, התקשורת החלה כבר אז בהתרת דמו ולכנות אותו "מנהיג כת" או "הגורו מיהוד". ושוב - לאף אחד לא היה מושג במי מדובר.

לצערנו עברנו תקופה לא קלה עד שאבא התאושש מפציעתו. לאחר מכן אבא החל לפנות לכלי התקשורת ולכל חברי הכנסת בישראל במטרה להביא לפיתרון את הפשע הנוראי שנעשה.
אבא לא קיבל שום מענה למעט פגישה עם חברי הכנסת רענן כהן ודוד מנע, כאשר גם פגישה זו לא הניבה פירות ולהיפך - גררה בעקבותיה עוד מסע הכפשה שקרי באמצעי התקשורת שכביכול חיללנו את בית הכנסת אשר בכנסת.

כאשר אבא ראה שאין עם מי לדבר, החליט ליידע את העם בכוחות עצמו. הוא הפיק הצגה אודות הפשע שכללה עדויות מוקלטות ומסמכים תיעודיים. ושלושה חודשים אח"כ, הוציא לאור עלון ראשון שנקרא בשם "אבן מאסו הבונים" בו הוא פרסם את סיפוריהם של משפחות החטופים כולל מסמכים ותיעודים רבים אודות הפשע.
אותו עלון הופץ ברחבי הארץ, וכך אבא עקף את התקשורת המתועלת, ואת האטימות הממוסדת לחשיפת הפשע. בעקבות צעד זה של אבא, החליטו אותם גורמים מושחתים להתקדם לשלב הבא והוא - יצירת פרובוקציה שתגרום לחיסולו הסופי של אבא, משפחתו ותלמידיו.

אותם גורמי ממסד מושחתים יצרו פרובוקציה מכוונת ע"י פגיעה פיזית באבא, משפחתו ותלמידיו תוך הבאת כוחות גדולים של ימ"מ, יס"מ, יחידות מיוחדות של צה"ל, צלפים ועוד...
צרו על ביתנו, ובמקביל הפיצו בתקשורת שכת תימהונית מתבצרת ביהוד. כבר בתחילת האירועים, ניתן היה לראות את "הצהרת הכוונות" של אותם גורמים - בדיוק כפי שהבטיח אותו "אילן רז". צלף ירה אש חיה ומדויקת לעבר צווארו של יחיאל בן עבו תלמידו של אבא שרק בנס לא נהרג- וזאת דקות ספורות לאחר שאבי דיבר עם נציגי המשטרה - ניצב גבי לסט ותנ"צ יעקוב רז.
אבא שאל אותם "מדוע אתם צרים על הבית?!" אבל ההוראות היו מגבוה - והמטרה ברורה - חיסולו של אבא והפרשה המזעזעת.

יום למחרת - בערב חג פסח, הגיעו לביתנו מספר חברי כנסת ביניהם דב שילנסקי,אברהם פורז,ולאחר שקיבלו את הסכמתם של נציגי הסיעות השונות (מפד"ל,עבודה,מרץ,ליכוד) חתמו ביחד עם המשטרה עם אבי על הסכם שעיקריו הם:

1. תוקם ועדת חקירה פרלמנטרית בדלתיים פתוחות בנושא הפשע הממוסד של גניבת ומכירת ילדי תימן

2. לגבי האירועים ביהוד עד כה, המשטרה תחקור כשעו"ד מטעמנו ישמש משקיף וילווה את כל השלבים ומצד שני מחלקת חקירות שוטרים תחקור את כל תלונותינו בנוגע לפרובוקציה של המשטרה, במסמך זה מודה המשטרה כי הנשק מוחזק כדין.

כולם לחצו ידיים, דב שילנסקי אמר שהוא גאה להיות חתום עם אבי על אותה הסכם.
גם קציני המשטרה הבינו שעשו טעות, וזו הסיבה שחתמו על ההסכם.
מפאת קוצר הזמן עד לכניסת החג, המשטרה סייעה בהחזרתם הביתה של התלמידים שעצרה.
כולם שמחו שהעוול הנוראי יבוא על פתרונו, ועל כך שאותם גורמים מושחתים החליטו לעשות תשובה על פשעיהם.
אך שוב - לצערי, שמחה זו הייתה מוקדמת כי יום-יומיים לאחר מכן, המשטרה החלה להפר את ההסכם בשיטתיות ואף הודיעה שההסכם בטל ומבוטל ואבא ייעצר.

ברור כשמש שהם לא באו לעצור את אבא, כי מטרתם הייתה לחסלו. אך איך הם יעשו זאת בצורה "טבעית"? אז צרים על הבית במשך חודשיים שבתוכם אבא יצא איתי ועם תלמידיו לשידור חי בטלויזיה בתוכניתו של דן מרגלית, אך גם שם לא נעשה שום ניסיון לעצור אותו. במהלך המצור על ביתנו המשיכו לטפטף לעם על כך שישנה קבוצה מטורפת המתבצרת עם כלי נשק רבים, ומסוכנת מאוד לציבור.
וכל זאת, על מנת לעצב את דעת הקהל ולהפוך את אבא ל "מטורף" "תמהוני" "ראש כת"... הרי מובן מאליו שאחרי שהציבור כבר שטוף מוח ומוזן מהפרסומים המגמתיים - יותר קל "לבצע את המלאכה".
אף לא אחד מכלי התקשורת דיווח על זה שהמונים היו מגיעים לביתנו מידי יום, לדווח על בני משפחה שנחטפו, לקבל חומר הסברה או לחזק את ידיו של אבא.

אבא קבע פגישה עם מפכ"ל המשטרה אסף חפץ - נציגם של גורמי הממסד במטרה אחת: למנוע שפיכות דמים. כאשר אבא הגיע לפגישה, היה ניסיון לחסלו בעלטה. ניסיון זה כשל תודה לאל, והוא פנה לאסף חפץ במילים אלו: "חיפשתם אותי? בבקשה - אני בידכם. אבל אל תשפכו דם בביתי". לצערנו דברים אלו לא עזרו, וממש באותם רגעי עלטה, הקיפו את ביתנו אלפי לוחמים מיחידות משטרה, צבא, צלפים, מסוק חג מעל הבית וארבעה בולדוזרים ענקיים (D-9 ) כיתרו אותו מסביב. החשמל והטלפון נותקו, והחל ירי מטורף לעבר הבית שבו ישנו באותם דקות אימי ואחיי הקטנים שהיו רק בגילאי חצי שנה עד 5. הכדורים ניפצו את החלונות מעל ראשו של אחי בן ה-5. תוך כדי הירי חסר הרחמים, שוב - צלף ירה ירי מדויק וקטלני לעבר צווארו של שלומי אסולין, תלמידו של אבא שהיה יקר לאבא כבן. שלומי, רק בן 21 שנה, מפקד כיתה בגולני, אהוב על כל מכיריו - נרצח בדם קר!

לאחר מכן היה משפט מכור מראש שבו אפילו הזכות הבסיסית ביותר להתגונן כדבעי - נשללה.בתום משפט דרייפוס זה, הושלכו אבא וכמה מתלמידיו לכלא למספר שנים. גם שם אבי עבר התעללויות ומניעת זכויות אנוש בסיסיות, הכל ב..."הוראה מגבוה", כאשר אפילו לנציבות השב"ס הדברים היו תמוהים. במשך תקופה ארוכה מנעו מאיתנו כל אפשרות לבקר את אבא. במהלכה, העבירו את אבא לכלא שאטה שבעמק יזרעאל, ושם אותם גורמי ממסד מושחתים, החדירו לגופו חומרים במטרה אחת ויחידה - לגרום לקריסת מערכות בגופו תוך הקפדה שהכל יראה "באופן טבעי".
מייד אחר כך אבא איבד את ההכרה והובהל לבית חולים "העמק" בעפולה. כל סביבת בית החולים כותרה על ידי אנשי משטרה ושב"כ כהגדרתם. לנו - בני משפחתו המודאגים, לא נתנו להיכנס ולראות מה מצבו של אבא, והחמור ביותר הוא - שלא נתנו לנו שום אינפורמציה על מצבו.

בשנת 1999 אבא השתחרר כשהוא מרותק למיטתו עם קריסת מערכות כללית וגוף מחורר מנשיכות חרקים כהגדרת רופא עור בכיר שבקר אותו בתאו.כשהתנאי לשחרורו - שלא יעסוק יותר בנושא ילדי תימן.

אם חשבנו שבזה הסתיימו תלאות חיינו - לצערי התבדינו...פרק ב' החל...

בשנת 2002, זמן קצר לאחר הולדת בני הבכור שי, החלו אותם גורמי ממסד מושחתים להתנכל לי תוך קביעת עובדה שאני הוא ממשיכו של אבי בחשיפת הפשע. הודעתי להם שאינני מבין במה מדובר ושבסך הכל הייתי ילד קטן שלא היה מעורב ואין לי שום דבר עם הנושא. כמובן שאותם זה לא עניין, והם החלו לזמן אותי לעשרות חקירות שבמהלכם הופעל עלי לחץ פסיכולוגי כבד, לטענתם - בכדי שאעביר לידיהם "את החומר הרב שאבא העביר אליך", דבר שמעולם לא ראיתי או קבלתי.

החקירות היו בשבתות וחגים בשעות ליל מאוחרות, תוך כדי כך שאיני יכול לשתף אף אחד ולספר מה עובר עלי. הם הזהירו אותי שאם אני אפתח את הפה, העם בישראל יטען שאני מדומיין ומשוגע, ולא זאת בלבד... הם הראו לי כיצד הם "טיפלו" באנשים רבים ומפורסמים שלא צייתו לדבריהם.
לדוגמא - אתן מקרה אחד של עיתונאי ידוע ומפורסם, שחקר פשעים שאותם גורמים ביצעו, במטרה לחשוף אותם לציבור. הם זימנו אותו אליהם, כאשר גם במהלך החקירות, הוא חשב שהוא נמצא במדינה דמוקרטית ומתוקנת. אבל לצערנו - הוא טעה, והם שהחדירו תאים סרטניים לגרונו וזאת במטרה להשתיקו. הם אמרו לו שאם הוא ידבר על מה שהם עשו לו, בודאי שכולם יסתכלו עליו כעל משוגע, וכמובן הם ידאגו לפגוע בבני משפחתו "בצורה טבעית", כגון תאונות דרכים ועוד שיטות "טבעיות".

במהלך אותן החקירות נאמר לי שיש שתי אפשרויות: האחת - לתת את החומר שלטענתם מצוי בידי. והשנייה - לעזוב את המדינה לצמיתות. כאשר אם אעזוב את המדינה ואפתח את פי בחו"ל הם כבר יידעו כיצד לפגוע בי ובבני משפחתי - אלה שבארץ ואלה שאתי בחו"ל, ו"לקינוח" יפגעו גם בחבריי וילדיהם.

היות ואין לי שום חומר בנושא פשע מכירת הילדים, שאלתי אותם מה יקרה אם לא אעזוב את המדינה. תשובתם היא שהחרידה אותי: "חוץ מכל האיומים הנ"ל ועוד רבים אחרים, אנו נזכיר לך סיפור ישן... והם גילו לי את העובדות הבאות: היה רופא בשב"ס ששמו ד"ר יעקב זיגלבויים. אותו רופא - שאהב את אבא, ידע על החדרת החומרים לגופו. עובדה זו הפריעה מאוד, עד שלדברי אותם גורמים - הם נאלצו לחסלו! הם אמרו שברור שהקורבנות להפלת התיק השקרי - הם הרב עוזי משולם וחסידיו. וכך אותם גורמים מושחתים הרויחו בעצם שתי ציפורים במכה אחת. והם המשיכו להזכיר לי שמייד לאחר מכן עצרו את גיסי נועם ועוד מספר תלמידים, ברעש תקשורתי גדול... אבל לאחר כשבועיים הם שוחררו בשקט מופתי. בוודאי שהסטיגמה כבר נצרבה במוחם של הציבור. אז, בתשובה לשאלתי - אם איני יוצא מהמדינה, הם יוציאו כתבה ויעלילו עלילת שקר שהרצח בוצע ע"י אבא ועל ידי אני. ובכדי לתת "תפאורה" אמיתית לסיפור, הם יוסיפו עוד אנשים לעלילה - דבר שיגרום לכליאתנו לכל החיים על לא עוול בכפינו, ובכך לחסל אותנו סופית !

אמרתי להם שהם יודעים שאין לנו יד ורגל בעניין ושהם בעצמם אומרים שהם אלו שביצעו זאת...
אז כדי להוכיח לי כמה הם רציניים בכוונותיהם, הם אמרו לי שהם השאירו לגיסי נועם את התיק פתוח עד עכשיו, כהכנה למצב שאני אסרב לצאת מהארץ. ואם אני אסכים לצאת - גם גיסי ייצא בלי שום בעיה...
וראו איזה פלא... גיסי יצא מספר פעמים מארץ ללא שום בעיה, ועד היום - התיק נשאר פתוח - איך אומרים - "לשעת הצורך" בשביל "לשמור לעצמם את הזכות" לפתוח את העלילה מתי שירצו (והכל מתועד אצלנו).

וכך - בלית ברירה, לפני כשנה - ב 28/11/05, עזבתי את הארץ ונאלצתי לבקש מעמד של פליט בקנדה. נסעתי עם רעייתי, שלושת ילדיי הרכים וגיסי. הגענו לכאן בחורף, בקור מקפיא עצמות, ללא ידיעת השפה וללא הכרת המקום. כל זאת בתקווה שהם יעמדו בהבטחתם ולא יפגעו במשפחתי ובחבריי.

אבל מסתבר שהם לא עמדו בהבטחה... היות ודרשתי שהשימוע בבקשת הפליט יהיה בדלתיים פתוחות. תוך זמן קצר גילו בגופי סוכרת בערכים אסטרונומיים. הסוכר ירד מבלי לקיחת אינסולין או כדורים - ואפילו הרופאים עמדו פעורי פה (בסוכרת טבעית זה בלתי אפשרי).

שניים מבין החברים שגם עליהם רצו להעליל את עלילת השקר כאמור לעייל - הגיעו בשביל להשלים לנו מניין לראש השנה ולהעיד בדיון בקשת הפליט כאן בקנדה. וראו איזה פלא... השימוע נדחה. במקביל, סמוך למועד הדיון התפרסמה "פתאום" כתבה בישראל בה נאמר שישראל אומרת לקנדים שישראלים המבקשים מקלט בקנדה - משקרים, כי אין שום רדיפה על רקע פוליטי חברתי או דתי במדינת ישראל,וכן שישראל מבקשת מהקנדים להעביר לידיה אינפורמציה(!) על ישראלים המבקשים מקלט בקנדה, או לפחות להתייעץ איתה בעניין - דבר שנוגד לחלוטין את אמנת ג'נבה!!!
(חיפוש מדוקדק הראה כי הכתבה אינה בדיוק "חדשות" והדברים פורסמו באתר לזכויות אדם העונה לשם "במבילי" לפני כחצי שנה !! )
הבנתי שאותם גורמים בישראל עושים כל שביכולתם על מנת למנוע או לדחות בכוונה את הדיון בדלתיים פתוחות - במטרה להעליל את העלילה - וזאת לפני שאספר לעולם את הסיפור בדיון כאן בקנדה.
היות והחברים שהגיעו הם אנשים עובדים במשרות מכובדות, הם חייבים לחזור לישראל ולא יוכלו להישאר תקופה ארוכה. ולכן- ברגע שהם יחזרו לארץ, אותם גורמים מושחתים יפעילו את מזימתם ויעלילו את העלילה. החברים ייעצרו - וכך יפגעו בכולנו. כמובן שאף אחד לא יידע שזה כבר תוכנן מראש על ידי מושחתים אלו, מכיוון שהשימוע בדלתיים פתוחות נדחה - ולא שמעו את סיפורנו בתקשורת.
כיוון שאין שום דבר שנוכל לעשות מלבד לזעוק, אנחנו מבקשים מכם לספר את סיפורינו לכל מכריכם ולהעביר מכתב זה לכל מי שרק אפשר,

אנא מכם סייעו בידינו למנוע את שפיכת דמו של אבי, משפחתו ותלמידיו - למען האמת והצדק, הצטרפו אלינו בדרישה להקמת ועדת חקירה ממלכתית בדלתיים פתוחות, שתשים קץ לרדיפות ותתקן את העוולות שנעשו לאבי.
תיעוד נוסף כולל קטעי וידאו ומסמכים אוטנטיים ניתן למצוא באתר שהקמנו לעניין זה: www.zeakat-emet.com



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מסמכים מצורפים שקשורים לרשימה הנ''ל אורן אדרי 06.12.06 07:22 1
     ניסיון ההתנקשות ברב ורצח אופי בתקשורת אורן אדרי 06.12.06 07:26 2
     הרב נפגע בעצב הסכיאטי בניסיון ההתנקשות אורן אדרי 06.12.06 07:38 3
  תודה על המסמכים! DRSOFTWARE 07.12.06 14:43 4
  ראיון טלפוני בלעדי עם בנו של הרב משולם: הרעילו את אבא אורן אדרי 08.12.06 04:24 5
  אתם מוזמנים לקרוא על מעלליהם הישנים של השב'כ נהג-מונית 08.12.06 15:44 6
  סירטונים בנושא אורן אדרי 10.01.07 05:53 7
  בעיות רפואיות לא מוגדרות פוקדות את משפחת משולם אורן אדרי 17.03.08 04:34 8

     
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
יום רביעי, ט''ו בכסלו תשס''ז   07:22   06.12.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מסמכים מצורפים שקשורים לרשימה הנ''ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 

**כל הזכויות שמורות לעמנואל ידידיה משולם**

רחוב בן יהודה 2 ירושלים
רחוב בן יהודה 2 בירושלים זהו המקום שאליו נקרא הרב לשיחה
"במשרד החקלאות" אבל בעצם זאת היתה שיחה עם גורמי שב"כ.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
יום רביעי, ט''ו בכסלו תשס''ז   07:26   06.12.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ניסיון ההתנקשות ברב ורצח אופי בתקשורת  
בתגובה להודעה מספר 1
 

ניסיון ההתנקשות ברב ורצח אופי בתקשורת
ב- 14 לאוקטובר 1991, אירע ניסיון התנקשות ברב עוזי - ע"י דניאל אבני, הי"ד. דניאל, היה בחור צעיר שנפגע בתאונת דרכים לפני גיוסו לצבא, בזמן שעבד בסימון כבישים. הוא היה בנם של זוג, שהיו בין תלמידיו של הרב. דניאל נפגע בראשו ולא היה כשיר לשרת בצבא. בניגוד לכל נורמה, דניאל גויס לצבא, ניתן לו נשק אישי ורישיון לשאת אקדח.

עם גיוסו, דניאל החל להתנהג בצורה מוזרה בבית. הוא החל לסבול מדיכאונות ומהתקפי זעם.
הרב המליץ למשפחה מספר פעמים לפנות לגורמים מקצועיים על מנת לעזור לבנם.
דניאל השמיע בבית דברים כגון "הרב עוזי הוא ראש ארגון מחתרת יהודית...", "צריך להוציא אותו להורג...". אמו פנתה למפקדיו בטענה שיטפלו בבנה, ושייקחו ממנו את נשקו, אך שום דבר לא נעשה והנשק נשאר ברשותו.

מאוחר יותר התברר למשפחה כי ישנו קצין מסוים שמסית את דניאל בדברי הסתה פרועים נגד הרב.

מצבו של דניאל הלך והחמיר, עד שבאירוע המדובר, דניאל ירה מספר קליעים לעבר אימו והרב. הרב הציל את האם מהירי, ותוך כדי כך אחד הכדורים חדר לרגלו הימנית, ופגע בעצב הסכיאטי. מיד כשהבין שפגע ברב, דניאל שם קץ לחייו.

חרף העובדה שהציבור כלל לא הכיר את הרב, התקשורת החלה מיד להכפיש את שמו, ולכנות אותו בשם "גורו", "תמהוני" ו "ראש כת מוזרה"...

בדרך זו העיתונות החלה הדה-לגיטימציה ורצח האופי, על מנת להכין את דעת הציבור למעשים נוראיים אחרים, במטרה אחת - להשתיק את הרב בדיוק באותה דרך שהבטיח לו "אילן רז" מהשב"כ...


הציבור, שאינו מכיר כלל את הרב, "זוכה" להיכרות נוסח "העיתון של המדינה":

ידיעות אחרונות 15/10/91:




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
יום רביעי, ט''ו בכסלו תשס''ז   07:38   06.12.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. הרב נפגע בעצב הסכיאטי בניסיון ההתנקשות  
בתגובה להודעה מספר 1
 

הרב נפגע בעצב הסכיאטי בניסיון ההתנקשות
מסמך רפואי: "אושפז במחלקה להשגחה וברור, בשל שיתוק העצב הסכיאטי,
10 ימים לאחר פגיע כדור..."

מהי הפגיעה בעצב ?
כתבה אודות "פגיעות עצב פריפריות", הכאבים הנגרמים בעקבותיהן והדרכים לטיפול.

מתוך הכתבה:
"כאב זה עשוי להיות כאב נוראי. במגע עם חולצת טריקו, משב רוח עדין, סדין דק, מגע קל של שיער - כל אלו גורמים לכאב נוראי ובלתי נסבל..."

"כפי שנוכחנו לדעת - תפירות עצב, חיתוך...כל אלו רק גרמו להרעה במצב ולהיווצרות כאב מסוג חדש, קשה יותר ועקשן יותר, בהתנגדותו לטיפול..." הדרך הטובה ביותר...שיקום מסיבי של המטופל, החזרת התנועה לאזור הפגוע, וכמה שיותר מהר..."
ברור לנו כיום שלא טיפול אחד או שניים יפתרו את הבעיה ויש צורך בסדרה מסיבית..."





            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DRSOFTWARE
גולש אורח
יום חמישי, ט''ז בכסלו תשס''ז   14:43   07.12.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. תודה על המסמכים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז   04:24   08.12.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. ראיון טלפוני בלעדי עם בנו של הרב משולם: הרעילו את אבא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
http://www.inn.co.il/TV/?act=one&id=1804
זמן: 6:45




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נהג-מונית
גולש אורח
יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז   15:44   08.12.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אתם מוזמנים לקרוא על מעלליהם הישנים של השב'כ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אשכול מספר 7976

עם ישראל חי
חבר מתאריך 19.10.05
766 הודעות יום ששי י''ז בכסלו תשס''ז 03:09 08.12.06

אתם מוזמנים לקרוא על מעלליהם הישנים של השב'כ

לראות ולבכות
לאיזה תהומות התדרדרה המדינה שפעם היתה יהודית

http://www.zeakat-emet.com/Articles/article00017.php



מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.


האשכול מחבר תאריך כתיבה מספר
אי אפשר עליהם אורן אדרי 08.12.06 04:03 1
מאפיה מאורגנת נהג-מונית 08.12.06 08:09 3
בוודאי שאפשר עליהם, צריך להתאחד פוליטית, לערב עוד אהה 08.12.06 10:13 4
פורסם כבר שלומצי 08.12.06 06:44 2
חשבתי פה זה פורום סקופים וחדשות : radott 08.12.06 10:17 5
איזה ימין קיצוני בראשך מר aorit 08.12.06 12:13 7
הרב עוזי משולם קיבל מהרב כהנא חומר על פרשת גניבת הילדים אלחנן בן יוסף 08.12.06 10:53 6
אם יש באפשרותך תביא ראיות לדבריך aorit 08.12.06 12:15 8
ראוי לציין שהשב''כ הינו רק זרוע כאשר לא בכל הדרגים aorit 08.12.06 12:19 9
את שחף חיסלו בשלב אחד Aitan Cohen 08.12.06 12:39 10
אתה יודע משהו וודאי על העלמות ''שחף פילושביץ''? אהה 08.12.06 13:08 15
משום מה הנושא תמיד צובר תאוצה לקראת סופ''ש. מקריות? יהלום 08.12.06 12:44 11
משום מה תגובתך תמוהה מקריות?! aorit 08.12.06 12:50 12
אני לפחות לא עומד על הגג ויורה על מסוק משטרתי - תמוהה? יהלום 08.12.06 12:58 13
אבל מה שבטוח שסילוף העובדות השרירותי שלך aorit 08.12.06 13:03 14
יש הבדל גדול בין הטענות הלגיטימיות בנושא לבין הסהרוריות יהלום 08.12.06 13:24 16


אורן אדרי
חבר מתאריך 28.5.04
15349 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 04:03 08.12.06

1. אי אפשר עליהם
בתגובה להודעה מספר 0

אין להם גבולות
אין להם כבוד עצמי
אין להם ערכים
והם שולטים בכל מוקדי הכוח במדינה

» שקרים, השב''כ ורצח רבין


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)


נהג-מונית
חבר מתאריך 24.11.06
84 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 08:09 08.12.06

3. מאפיה מאורגנת
בתגובה להודעה מספר 1

הפעילות המאפיוזית מאגדת בתוכה פעילי שטח פשוטים, אך יותר חמור מכך, גורמים מקצועיים, שהתחפשו לשופטים, פרקליטים, חברי כנסת ואפילו טוקבקים מקצועיים, שמכסים את כל אתרי האינטרנט כולל רוטר ופרש.
חלק משליחי הפשע עבר הכשרה פסיכולוגית, למד איך להפעיל לחץ פסיכולוגי, כשאחד הדברים שלימדו אותם הוא לנסות להדביק סטיגמה של משוגע לכל מי שמסכן את המאפיה.

לפילוביץ הפושעים ניסו להדביק סטיגמה של הזוי עד שרצחו אותו (פיזית או נפשית, זה עדיין בבירור).

התוודעתי לשיטות שלהם בשנה שעברה כאשר החבורה כולה "התנפלה" עלי והפעילה לחץ ואיומים שונים, כולל שימוש בביטויים פסיכיאטריים למיניהם והצהרות שאגיע לאן שפילוביץ שחף הגיע, עם רמז למוסד הממשלתי מיזרע (קורנהוליו).

כמובן שאותי לא ממש הרשים השימוש של גלילי, עמיחי, קורנהוליו, ושות' בלחץ פסיכולוגי וביטויים פסיכיאטריים, אני הרי בצד המאשפז ומטפל בכאלה, אולם זה עזר לי להבין כמה מסוכנים, אכזרים ומרושעים יכולים להיות שליחיו של כ', והשותפים לרצח רבין, כמו גם סייעניהם בפרקליטות ובבית המשפט העליון.

אם יורשה לי להוסיף, יכולתי "לפוצץ" את פרשת רצח רבין כבר מזמן, בפגישות עם מיקי איתן הוא שלף את הנייד שלו ושאל אם אנחנו רוצים לדבר עם ד"ר גוטמן או עם קלוגר, אלא שאילו זו היתה כוונתי הייתי נפגש עם היס כבר מזמן, הוא היה זה שלימד אותי בקורס רפואה משפטית בהדסה ובאבו כביר- נראה אותו חוזר על האמירה המזויינת שצילומי הרנטגן וה CT של רבין חסויים...

אולם לנו יש זמן, בינתיים כל הסייענים האחרים נחשפים, והסיוע של הפרקליטות ובג"ץ מתברר במלוא עוזו, כך שיש יתרון לפעול לאט עד שכל הרשת תיחשף, במיוחד אלה שבתפקידי שילטון בכירים, ולהווה ידוע שהיס וגוטמן הינם רק "עוברי אורח" מסכנים שאיימו עליהם ברע מכל והם שפוטים של הכרישים האמיתיים, חלקם בעמדות בכירות המערכת המשפט שלנו.


צילום רנטגן הוכיח סופית: השב"כ רצח את רבין במכונית!


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



אהה
חבר מתאריך 3.12.06
18 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 10:13 08.12.06

4. בוודאי שאפשר עליהם, צריך להתאחד פוליטית, לערב עוד
בתגובה להודעה מספר 1

ועוד אנשים ישרים בעשיה הציבורית מפלגתית ואז היכולת לעשות
תרגילי הונאה תפחת ויקיץ הקץ לשלטון הרשע בישראל.


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
6964 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 06:44 08.12.06

2. פורסם כבר
בתגובה להודעה מספר 0

http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7624&forum=scoops1&viewmode=all&keywords=עם ישראל חי


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)


radott
חבר מתאריך 3.12.06
111 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 10:17 08.12.06

5. חשבתי פה זה פורום סקופים וחדשות :
בתגובה להודעה מספר 0

גם פורסם כבר .
מה שלא מפריע לימין הקיצוני לפרסם פה שוב ושוב את אותו הדבר.
וגם שמדובר באתר פרטי לא אתר חדשות על מאמר פרטי של מישהו .
זהו אי אפשר יותר להעתיק מדבקה אז אתם מביאים לנו אתרים אחרים ?
זעקת-אמת ? גם לי יש אתר של חבר ויש לי לא מעט חומר לצטט משם .

מדהים !



מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)


aorit
חבר מתאריך 14.8.05
335 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 12:13 08.12.06

7. איזה ימין קיצוני בראשך מר
בתגובה להודעה מספר 5

אתה כנראה ממדביקי התוויות השיטה מוכרת והניסוח מוכר..אין שום קשר בן חשיפת אמת לימין קיצוני..אבל כנראה שזה לא מעניינך..אלא המטרה ברורה רק לאטומים או לאינטרסנטים קל לקרוא ולהגיב כמוך..כנראה שאתה חלק מהמערכת שמוצאת לנכון להשתיק ולהכפיש מר שמפניה


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



אלחנן בן יוסף
חבר מתאריך 30.7.04
808 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 10:53 08.12.06

6. הרב עוזי משולם קיבל מהרב כהנא חומר על פרשת גניבת הילדים
בתגובה להודעה מספר 0

הרב כהנא הוציא גם חוברת שבה תואר איך גנבו את ילדי תימן, הרב עוזי משולם נפשו כדי שהציבור ידע שמדינת ישראל היא רעשעה, מדינת ישראל היא מדינה ניאו-* * * * *


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)


aorit
חבר מתאריך 14.8.05
335 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 12:15 08.12.06

8. אם יש באפשרותך תביא ראיות לדבריך
בתגובה להודעה מספר 6

בהקשר לרב כהנא


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



aorit
חבר מתאריך 14.8.05
335 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 12:19 08.12.06

9. ראוי לציין שהשב''כ הינו רק זרוע כאשר לא בכל הדרגים
בתגובה להודעה מספר 0

ערכתי לאחרונה בתאריך 08.12.06 בשעה 12:31 בברכה, aorit

יש מעורבות ורמת ידיעה בנעשה שלא באופן חוקי..מדובר בשלטון האליטה הכלכלית שבנתה לעצמה מערכת אינטרסים בכל זרועות השלטון..לא תמיד איש שב"כ ושוטר מהשטח יודעים בשליחות מי הם פועלים פעמים רבות הפקודות יורדות על הבכירים מגבוהה ולשם אף אחד לא יודע להצביע..מיכוון שכולם ממודרים..כל אחד מכיר רק מספר אנשים מצומצם ואין לו קשר עם אחרים כמו פרמידה..הדברים הללו הוסברו לאדם שעמד איתם בקשר..כך שלהצביע על בעלי האינטרסים לעת עתה יהיה קשה..אותם אנשים חסרי זהות שמטפלים בכל מי שעומד בדרכה של האליטה השלטת. מפילים את חיתתם בגלוי ושלא בגלוי על כל מי שמהווה ניגוד אינטרסים או מאיים על שלטונם הבלתי מעורער
בשלב ראשון חופרים לאדם בעברו ומחפשים משהו לבנות עליו סיפור ..לאחר מכן שולחים את רשויות המס לפשפש בכל עסקיו..וכך הלאה עד יצירת פרובוקציות לכאורה בדרך טיבעית. והתערבות המשטרה ואם כל זה לא עזר אז מתחיל הטיפול האישי וההסברים הברורים..מעטים האנשים ששורדים את הרדיפות והאיומים ..רבים מחוסלים כבר בשלבים הראשונים ממחלה תאונה וכל מריעין בישין..ישנם כאלה שמחוסלים חברתית ע"י התקשורת המגויסת וכך הלאה והלאה
הם אינם בוחלים בשום אמצעי גם פגיעה בבני משפחה ילדים וכדומה ..כל מה שישרת את האינטרס הינו כשר


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)


Aitan Cohen
חבר מתאריך 28.5.04
4466 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 12:39 08.12.06

10. את שחף חיסלו בשלב אחד
בתגובה להודעה מספר 9



מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



אהה
חבר מתאריך 3.12.06
18 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 13:08 08.12.06

15. אתה יודע משהו וודאי על העלמות ''שחף פילושביץ''?
בתגובה להודעה מספר 10


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



יהלום
חבר מתאריך 3.5.06
975 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 12:44 08.12.06

11. משום מה הנושא תמיד צובר תאוצה לקראת סופ''ש. מקריות?
בתגובה להודעה מספר 9



מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



aorit
חבר מתאריך 14.8.05
335 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 12:50 08.12.06

12. משום מה תגובתך תמוהה מקריות?!
בתגובה להודעה מספר 11

ה' עוז לעמו יתן


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



יהלום
חבר מתאריך 3.5.06
975 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 12:58 08.12.06

13. אני לפחות לא עומד על הגג ויורה על מסוק משטרתי - תמוהה?
בתגובה להודעה מספר 12

ערכתי לאחרונה בתאריך 08.12.06 בשעה 13:04 בברכה, יהלום


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



aorit
חבר מתאריך 14.8.05
335 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 13:03 08.12.06

14. אבל מה שבטוח שסילוף העובדות השרירותי שלך
בתגובה להודעה מספר 13

מעיד מי אתה ומה תפקידך מעניין שאתה טוען מה שהמשטרה לא טוענת!! וזה בהסתמכך על תקשורת שסילפה ושיקרה לאורך כל הדרך.. כאשר לבעלי האתר כל ההכחות לכך כולל דוחות הנתיחה ובדיקת שאריות אבק שרפה על הידיים דבר שלא נמצא
אתה שותף אז והיום להכפשה ולסילוף העובדות אבל דע לך שבקרוב אנשים כמוך יוקאו החוצה בעז"ה


מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)



יהלום
חבר מתאריך 3.5.06
975 הודעות יום ששי, י''ז בכסלו תשס''ז 13:24 08.12.06

16. יש הבדל גדול בין הטענות הלגיטימיות בנושא לבין הסהרוריות
בתגובה להודעה מספר 14

העובדה שנושא ילדי תימן לא קיבל תשובות מניחות את הדעת עד היום הוא שערוריה - אני מקווה שייקרב היום שהמדינה תיתן תשובה אמיתית וכנה לעניין.
העובדה שעוזי משולם הוזמן לפגישה עם השב"כ - נצא מנקודת הנחה שהיא נכונה ואין שום סיבה לחשוב אחרת - וזה לגיטימי לדרוש לבדוק למה הוא טופל דווקא ע"י השב"כ.
לגבי סילוף עובדות - בית המשפט העליון פסק נגד עוזי משולם ואף הטיל עליו אחריות על הירי שבוצע בביתו בזמן שהוא עצמו היה עם צמרת המשטרה במלון אוויה ביהוד - הוא נשא באחריות פלילית כמשלח ושותף לעבירה - זו עובדה.
ירי בוצע לעבר מסוק משטרתי ועל זה הוא הועמד בין היתר לדין.
תפ"ח 234/94 - זיהוי פלילי משווה בין הנשק שנתפס בבית משולם לקליעים שנורו לעבר המסוק.
אבל הרי כשמביאים עדויות ועובדות אנשים כמוך משתמשים בהגנת הקונספירציה - אז לא בטוח שהדיון ביננו יכול להיות ענייני.
ועוד לא דיברנו על החיסול המסתורי של איש השב"ס בקרית מלאכי שהחשד היה כי בוצע ע"י נאמניו של משולם...
לא אני זה שמסלף עובדות אלא מי שמשתמש בכותרת בסגנון "רוצחי השב"כ"



מכתב זה, הוא על דעת הכותב בלבד.
(ניהול: מחק תגובה)


_________________________
למנהלים: שחרר | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מחק תגובות | עגן אשכול | עריכת אשכול

בחר פורום סקופים פוליטיקה מסמכים תרבות שוק ההון לב אל לב פסיכולוגיה חופש הביטוי מד"א הצלה משפטים דת ומדינה בית המדרש צרכנות


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
יום רביעי, כ' בטבת תשס''ז   05:53   10.01.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. סירטונים בנושא  
בתגובה להודעה מספר 0
 

זעקת-אמת
חבר מתאריך 12.12.06
29 הודעות יום רביעי כ' בטבת תשס''ז 01:08 10.01.07

סרטוני וידאו!!!סרטוני וידאו!!!סרטוני וידאו! חובה לראות!

בס"ד
לחיים היקר, השלום והברכה!

1) ח"כ באגד מעיד שכל ההתעללות, באה בהוראה מגבוה:
www.zeakat-emet.com/Articles/article00028.php

2) ח"כ חותמים עם אבא על הסכם - שבוטל ע"י שחל:
www.zeakat-emet.com/Articles/article00008.php

3) הפריצה לבית שים לב לדברי השכנה ולכמות הכוחות והציוד:
www.zeakat-emet.com/Articles/article00022.php

4) אביגדור פאר מספר מי זה אילן רז:
www.zeakat-emet.com/Articles/article00019.php

5) מנחם כהן לפני אירועי יהוד מפחד לדבר על ילדי תימן:
www.zeakat-emet.com/Articles/article00020.php

6) אבא עם פסיכולוג ומפקד בכיר של המשטרה(הוא לא נעצר):
www.zeakat-emet.com/Articles/article00007.php

7) ירי על יחיאל בן עבו לפני חתימת ההסכם שבוטל אח''כ:
www.zeakat-emet.com/Articles/article00006.php

8. הדרדרות במצבו של אבא - שים לב מי היו בין כוחות הביטחון בביה''ח:
www.zeakat-emet.com/Articles/article00015.php

9)קליפ הגירוש :
www.zeakat-emet.com/Articles/article00016.php

בכבוד רב עמי משולם
הכל מתוך האתר שהוקם ע''י חברי :
אורן שבי, אבי כהן, יהודה לחיאני, נועם אקבס, שמואל ויתקין, תור כבל
ועוד...




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
יום שני י' באדר ב' תשס''ח    04:34   17.03.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. בעיות רפואיות לא מוגדרות פוקדות את משפחת משולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
הרב עוזי משולם
שניסה לדבר על הטרגדיה הכבדה שנחתה על משפחות רבות בישראל
(תינוקות נחטפו מידי אמהותיהן בשעת הלידה ע"י גורמי ממשל - Believe It Or Not)
הוכנס לכלא למספר שנים להרגעה וחינוך מחדש
ויצא משם שבר כלי כשכולו ספוג מחלות שונות ומשונות

הבנתי מידידי עמי (בנו של הרב משולם)
שהפעילו עליו ועל משפחתו לחצים לעזוב את הארץ ולהפסיק לעסוק בנושא

לפני כשבועיים דיברתי עם עמי פה בתיבה הפרטית של רוטר (כינויו: זעקת-אמת)
מסתבר שמצבו הרפואי של הבחור הצעיר לא טוב
לא טוב בכלל, ירחם השם

אסונות רפואיים שונים ומשונים ובלתי מוגדרים פוקדים אותו

היה איזה אשכול או שניים שעסקו בנושא
וכעת, מצב לא נעים חדש הופיע במשפחה - ילדו של עמי עם נפיחויות מוזרות ואדומות כמעט בכל הגוף

מה אגיד לכם
כשראיתי את תמונותיו של הילד בפרטי (נתבקשתי לו לתת להם פומבי)
עזבתי את המקלדת לכמה שעות
ממש נהייה לי רע ונגמר לי האוויר (ממש תמונות קשות, ירחם השם ויעזור)
הלכתי למיטתי לשכב ולהירגע לכמה שעות טובות

להלן כמה דברים שכתב לי ידידי עמי בשיחתנו מלפני כשבועיים:


בס"ד

ראשית שבוע טוב ורפואה שלימה לאלתר.
אצלנו ה' ירחם גרוע מאוד...
מבחינה בריאותית עברתי חודשיים לא קלים ...
הכוללים אישפוזים ממושכים והחדרת מורפיום וים של תרופות...
חלק קטן תוכל לראות כאן http://rotter.net/forum/heart/7955.shtml
בתגובות 54 ו- 56 ...
וזה לא הסתיים השבת היינו בביה"ח עם הילד הגדול שהתנפח כולו
והרופאים אינם יודעים מה זה...
נקווה לטוב ואני תפילה שה' ירחם על עמו ישראל.

בהמון כבוד, הערכה ואהבת ישראל אמיתית

עמי משולם

---

בס"ד

כל הרופאים שמטפלים בי הם יהודים...
אף אחד מהם אינו יודע לפענח מה יש לי ולא זאת בלבד... גם מה שיש לילד הם לא יודעים לעת עתה...
הרופאים אומרים בפירוש שהם נותנים לי כדורים לתסמינים המחלה כאילו המחלה קיימת למרות שהם לא יודעים בוודאות.
לדוגמא אחת מיני רבות: ישנם תסמינים קשים של גאוט ברגל... הרופאה המומחית מנסה לפענח במשך כשנה שזה גאוט ולא מצליחה ולכן היא אמרה שאצרוך כדורים כאילו ומדובר בגאוט.
עוד דוגמא: אני מגיע עם 700 סוכר לבית החולים וכל הצוות הרפואי טוען שאם לא אקח אינסולין אני עלול למות... שולחים את הרב של הבית חולים שיסביר לי שאני עומד למות... ואבא שלי לא מסכים לי לצרוך אינסולין בטענה שהסוכרת לא טבעית(אני מקווה שאתה מבין) כל הרופאים טוענים שמי שאומר לי לא לקחת אינסולין מגלה בורות. ואחרי כן כולם כלא מאמינים שהסוכר יורד לנורמל תוך כמה שעות ללא כדורים או אינסולין ... רק עירוי של נוזלים.
המצב הכי קשה הוא הכבד שלי שמחמיר באופן דרסטי ואף בדיקה לא מצליחה לפענח. כל מי ששומע על המחלות שיש לי מאז שבאתי לכאן לא מאמין. הייתי בחור בריא ללא שום מחלה ועכשיו ה' ירחם.
אפילו על בני הם לא יודעים מה קורה אני אצרף לך תמונה של ההחמרה...
שמור אותה אצלך אם תוכל להביע את דעתך אשמח. התמונה ממש לא משקפת את המציאות היותר גרועה.

--

והנה עדכון מידידי עמי מלפני כמה שעות:

בס"ד

בני מרגיש טוב... אני ה' ירחם מצפה לישועה...
לגבי בני הרופאים אמרו שזה משהו לא ברור והם היו מודאגים מאוד!!!
אשתי הצעירה פשוט קרסה לחלוטין... אני לא יודע אם נשים אחרות היו עומדות בתלאות שהיא עברה בגלל רדיפת הממסד כלפיי ... ואז שהרופאים היו ממש מודאגים היא הרימה טלפון לאבי שיהא בריא בעזה"י ובכתה מעומק הלב...
אבי ענה לה כפי ששמעתי בהקלטה... אודי'ה תתחזקי ותבטחי בה' ואז אמר: "ישועת ה' כהרף עין" ואני אומר לך בצורה מוחלטת ששעה אחרי זה הרופאים נדהמו ... כל הנפיחות החלה לרדת בעזרת ה'
(מקווה שתמצתי לך)

מה אגיד לכם חברים
הבעיות הרפואיות הקשות שפוקדות את משפחת משולם
קשה לי להאמין שזה מצב טיבעי ונורמלי

פיתחו את ליבכם לעוולות הללו





            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות