אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #5744 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 5744   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   12:27   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

גם לגרמנים היתה מערכת חוק מפוארת/אריך בך  

 
ערכתי לאחרונה בתאריך 01.08.10 בשעה 06:15 בברכה, פילוביץ שחף
 
גם לגרמנים היתה מערכת חוק מפוארת. מזל שערערו על הלגיטימיות שלה!
(תגובה אחידה וממצה ממני לכל אלה שמזועזעים מכך שאני מעיז לבקר את עברייני שלטון החוק)



הלהיטות שלך ושל אחרים להפוך כל מקרה של ביקורת על עברייני שלטון החוק לקונספירציה בלתי פתורה, כדי להשאיר את המחנה העברייני שאתה מגן עליו טהור, מזכירה לי משום מה את הבדיחה הישנה, על הילד ששאל את אביו איך הגיע לעולם.

החסידה הביאה אותך, השיב האב הנבוך.
ואיך אתה באת לעולם? שאל הילד.
החסידה הביאה אותי, אמר האב.
ואיך סבא בא לעולם? הקשה הילד.
החסידה הביאה אותו, השיב האב.
מה?
אמר הילד, אתה רוצה להגיד לי שכבר שלושה דורות לא מזדיינים אצלנו במשפחה?

אז הגיע הזמן שתגדל ותבין את חוקי החיים המקיוואליסטיים:
פושע קטן עובר על החוק. פושע בינוני עוקף את החוק. פושע גדול קובע את החוק !

חוק, וזה הגיע הזמן שתבין, ילד! זה בסך הכל אמצעי, ולא ערך !

לחוק יש רק תכלית אחת והיא: להגן על ערכים.

זו חובה, ולא רק זכות, להפר חוק ברגע הראשון שהחוק בוגד בערכים שלמענם הוא נוצר.

זה היה נכון בגרמניה, שם היו שופטים אריסטורקרטים של ממש, יותר משכילים ויותר נבונים ויותר תרבותיים ועם מסורת מפוארת יותר מכל מיני כנופיית משפטנים בגרוש, אסופת פליטי מזרח אירופה הקומוניסטית המתחזים למערביים כביכול, נאורים כביכול, וכביכול אבירי זכויות של אדם כלשהו מלבד עצמם, עצמם ועד פעם עצמם.

זה היה נכון בצרפת של לואי ה 16.

זה היה נכון בדרום אפריקה.

זה היה נכון בארגנטינה.

זה היה נכון ברומניה.

זה היה נכון בפיליפינים.

זה היה נכון בכל משטרי הבובות של ה CIA (נורייגה, פינושה, וכל היתר)

וזה נכון וימשיך להיות נכון לכל מדינה כולל מדינת ישראל, עירק וסוריה ואיראן וכל מדינה בעולם.

חוק חובה להפר, כשהוא בוגד בערך. זו מהות האנושות! שזה משהו קצת יותר חשוב מ"דמוקרטיה" (שכזו היתה לתפארת גם לנאצים, אתה יודע...)

רק במשטר הנאצי, ומשטרים טוטליטריים אחרים החוק הוא מעל לערכים עצמם.

אם אתה רואה שוטרים מכים אזרח למוות, כמו שראינו בקליפורניה, אז החוק הישראלי לא רק מרשה אלא מחייב אותך לירות בשוטרים האלה אפילו עד למוות. זה לא רק חוקי לעשות את זה, אלא אם תקרא את פסק דינה של מרגלית הר שפי - זו חובה לעשות את זה. על פי החוק, כל אזרח הוא בעל סמכויות מעצר והפעלת כוח כמו לשוטר. ונגד כל עבריין, כלומר: בין אם הוא במדים, בגלימה, או בביקיני!

שחרור וחופש, כמו המושג "מרד" נשפטים רק בראיה היסטורית, ולא בהצמדות לחוק. מרי אזרחי, הוא חובה בכל מקום, ברגע שהפשע נהיה מאורגן.

כלומר: ברגע שעבריינים מצליחים לגנוב את השלטון -בכוח או בעורמה- ולתפוס עמדות הכרעה במערכת המשפט והאכיפה ולעשות בסמכויות הללו מעשי פשע נגד העם ולטובת האינטרסים שלהם, אז זכותו הטבעית של כל אדם להזדקף, ליישר את הגב, ולתלות את מי שהשפיל אותו עד זוב.

הצרפתים מרדו ובזכותם יש לנו דמוקרטיה. וככל אזרחי העולם גם לנו יש את הזכות למרוד במידה ונגיע למסקנה כי כנופיית עבריינים גנבה לנו את הריבונות על המדינה ועל החיים והחירות והכבוד שלנו, ואנחנו טובים רק כדי להיהרג בצבא ולשלם מיסים ולהקריב קורבן בנפש על כל חטא וטעות ואילו הם - מותר להם הכל והם אינם חייבים כלום.

אולי כדאי שתקרא את אזהרתו של הרצל, באותה נשימה שבה הוא דיבר על מה שאם רק נרצה, לא יהיה רק אגדה: "הרפובליקה האריסטוקרטית והמלוכה הדמוקרטית הן ודאי הצורות המעולות ביותר של המדינה הטוטליטרית". וכשהרצל כתב את הדברים הללו בוינה, הוא כנראה הכיר יותר טוב ממך וממני את החולשות של שכניו, קבצני וסוייחריי העיירות השכנות: ליטא, וארשה, בוקרשט ויתר המחוזות בהם ינקו בכירי מערכת המשפט שלך את הנורמות, המוסר והמצפון...

לא כל צועני פוחז מליטא ששם משקפיים ולובש גלימה ומעתיק רעיונות חביבים מספרים של אחרים - הוא נאור, וליברל, ועילוי. לפעמים הוא סתם נוכל שיודע לבחור נכון את התפאורה ללהטוטים שהוא מהתל בקהל כדי לגנוב את כל הקופה בעוד הקהל מתפתה להיות מוקסם מאחיזת העיניים של שוליית הקוסם.

אגדות, יפות ככל שיהיו, על תרבות "מערבית" כביכול, אינן יכולות להוות תחליף לביוגרפיה עובדתית פשוטה ומביישת ככל שתהייה, שהעובדות שלה מגלות שאת הנורמות שלהם והחינוך שלהם והערכים שלהם הם מעולם לא ספגו במערב כי לא שם הם ינקו את חלב אימם ואפילו לא את התבגרותם.

הם בעצם ינקו וגדלו על דפוסי התנהגות המוקיעות ומבזות את הערכים הבסיסיים של המערב האמיתי: יושר, תרבות, ערכי חופש וכבוד לכל אדם ללא הבדלי מין, גזע, דת וצבע.

מערכת המשפט ההקורסת שיש למדינת ישראל היא לא הסיבה לכל החולאים הללו. היא רק התוצאה.

אז כשאהרון ברק מטיף לכולנו שהכל שפיט, כמו בטחונו העלוב של הסנדלר הסבור לתומו שכל העולם תלוי בו כי הכל סנדיל, זה נלעג לקחת ברצינות מילה כלשהי שהוא אומר לפני שהוא יתכבד להחיל קודם כל על עצמו את אותן נורמות השקיפות, התקינות, טוהר המידות והקפדה על החוק שהוא מחלל בעצם בכל יום, ודורש מאחרים לקדש ביבבות של צבוע מתחסד. כי לי הוא כבר יכול להפסיק להריח באף.

תגיד לי אתה, כשאתה שומע שעדנה ארבל מועמדת להיות שופטת בעליון, או כשאתה יודע שהנשיא הבא של בית המשפט העליון שלך תהיה לא אחרת מאשר דורית בייניש - האם אתה לא מרגיש שמישהו עושה מכולנו טמבל ונותן לנו להרגיש כמו מנהל הקרקס מהבדיחה הידועה:

גמד מגיע לקרקס ומבקש עבודה.
בוחן אותו המנהל ואומר: "אתה מטר שמונים... אף אחד לא יאמין שאתה גמד."
עונה הגמד: "כן... אבל אני הגמד הגבוה בעולם..."

אז זה בדיוק זה!

האמונה העיוורת שלך בכל מה שאתה מכנה שלטון החוק ואני מכנה עברייני שלטון החוק מזכירה תופעה של יפי נפש אחרים בעם היהודי, שסגדו לעגל הזהב.

איך אתה קובע שאהרון ברק חף מפשע, אם אף אחד לא מוסמך לבדוק אותו ואת חשבונות הבנק שלו ולהאזין לו ולאדוארד סרוסים הנסתרים החברים שלו?

באיזו זכות דווקא אתה מערער על הודאתו באשמה של אהרון ברק בעצמו, שנתפס לא פיעם מודה כי "כוח משחית וכוח אבסולוטי משחית אבסולוטית"?

ומניין אתה שואב את העוצמה המוסרית לערער על קביעתו של אבי המשפט האנגלי כי "בית משפט שאיננו שקוף, חייב להיות מושחת" ?

ההבדל בין ובי ריבלין לאהרון ברק הוא, שלרובי האזינו, ומצאו שאין כל אשמה במעשיו, כלום! ולאחר שקראתי את תמלילי ההאזנות שלו נדהמתי לגלות שרק מעשים טובים הוא ניסה לעשות לרווחת ציבור החרשים היתומים והאלמנות. הופתעתי, כי תראה לי פוליטיקאי שיאזינו לו ולא יתמוטט מייד איזה בית משפט על מה שימצאו שהוא מקמבן...

אבל אהרון ברק, בינתיים לא סיפק אפילו שבב ראיה להפריך את החשדות והראיות נגדו הרבים שהצטברו נגדו. והם כבר מזמן לא רק לכאורה. כל האישומים המפורשים בספרו של עו"ד יוסי דר (אהרון ברק ומנעמי שלטון החוק) זכו לשתיקה רועמת שאינה אלא הודאה בהאשמות חמורות ביותר שניתן להעלות על הדעת נגד עובד ציבור. הראיות שיש לי באופן אישי נגד ברק על מרמה, שוחד והפרת אומנים - את זה אין אף אחד שמוסמך לחקור בכלל, ואשמתו איננה יכולה להיות בכלל במחלוקת. כי את העובדות הללו אני מכיר באופן אישי. אהרון ברק גם מסרב לפתוח את ספרי הנהלת החשבונות של הילדים שלו לציבור, ומתעלם מכל הקולות הגוברים והמתרבים לחקור את מקורות הכנסות העתק של הילדים שלו, אשר מייד עם סיום הלימודים וקבלת רשיון עורכי דין שלהם הפכו פתאום למולטי-מיליונרים בלי שום הגיון עיסקי או משפטי וההסבר היחידי לכך הוא שמה שמחשידים את אריק וגלעד שרון בקטן, אז אהרון ואבנר (ותמר) ברק עשו ועושים, ובגדול ונראה כי אכן, הילדים שלו משמשים עבורו מכבסת כספים ומנוף עיסקי סיבובי לתרגום הפעילות הכאילו ציבורית שהוא עושה לכסף שחור מולבן היטב.

העובדה שאתה רק מבקש שלא יעבירו ביקורת, ולא מצליח להתמודד על שלל הטיעונים של המבקרים לגופו של עניין - מזכירה לי בדיוק את אותם תמונות שבטח גם אתה ראית ב CNN, שם אנשים כמוך, ממש כמוך, אשר גם הם אמרו לאהרון ברק שלהם שהוא גדול וחזק וגיבור וקדוש וטהור ואציל ונדיב - הם אותם אנשים שקפצו על הפסל שלו בריקודים והילולות בשניה שהוכרז על בריון תורן בתור המלך החדש.

כך גם צבועי שלטון החוק עגולי המשקף עם המצפון הנוזלי: היום אהרון ברק זה IN כזה כאילו (דגש על הכאילו) ומחר הם יהיו הראשונים לכתוב במילים נהדרות ובכשרון מדהים כמו שרק מיסטר כוס יואל הנכבד יודע לכתוב - שהמלך מת, ויחי המלך החדש (שגם הוא כנראה יהיה נשיא בית משפט עליון מושחת, כי לעמדות בכירות במדינה לא מגיע מי שאין לו רגליים מספיק חזקות לדרוך על כל מי שעמד לו בדרך למעלה, וידיים מספיק ארוכות לשמן את כל מי שעשוי לעזור לו להגיע לאן שהגיע.)

קפיש?

ואל נא תתבלבל, "נאור"

אין לי שום ביקורת על החוק שלנו. אם קראת את הדברים שלי למעלה וגם הבנת אותם, אז תוכל להבחין שאני משבח את החוק הישראלי, המתיר לכל אזרח להגן על ערכיו!!!

יש לנו מערכת חוקים נהדרת, ואני אומר לך את זה באחריות של מי שמכיר מערכות חקיקה בהרבה מקומות בעולם.

מה שמזכיר לצערי את גרמניה זה לא מערכת החוקים שלנו. חלילה! אלא הפאנטיות והעיוורון של אותם "יפי נפש ומכוערי מצפון" שאני לא יודע אם הם יותר טיפשים או יותר מרושעים - לסגוד לשלטון חוק באשר הוא ולא משנה מה הוא מעולל.

אתה מתייחס לחוקים של פוליטיקאים, וגרוע מזה - לאכיפה סלקטיבית של פקידונים, כאל קודש קודשים!

אתה סוגד לסוס הרוכב על רוכבו, ומתייחס לנעירות של אלה כאל דברי אלוהים חיים ומסרב לפקוח עיניים, ואזניים לכל מה שקורה סביבך, ו"מזדעזע" כשמישהו מעיז להעיבר ביקורת כלשהי, עניינית ככל שתהיה, כנגד אותו שלטון חוק שהוא בעיניך קודש הקודשים.

ראה נא: אני לא מתנחל ולא מכיר אף מתנחל ובכל זאת אני אומר לך שמה שעושים נועם פדרמן מזכיר לי בהחלט שלטון פאשיסטי מהגרועים שידעה האנושות.

אני לא תימני ואין לי קשר עם אף תימני אבל אני אומר לך שמה שעשו לרב עוזי משולם וכל עדתו לא רק מזכיר לי אלא מוכיח לי ששלטון "החוק" שלנו נגוע ומוכתם במאפיינים מובהקים של שלטון פאשיסטי מהגרועים שידעה האנושות. ולמותר לציין פרשיות נוסח אבישי רביב ודורית בייניש מפעילתו (שאת חלקה ואחריותה -הישירה או העקיפה- לרצח רבין עוד יש לברר כדבע.)

אז אני, שכנראה ברוב חטאי יותר חילוני ממך, ואומנם פחות שמאלני מהיטלר וממוסלניני (הן היו מפלגות שמאל, להזכירך) - אומר לך שמה שאתה מכנה שלטון חוק, הוא בעצם בסך הכל השתלטות של עבריינים על מערכת אכיפת החוק.

לא צריך להתרגש יתר על המידה - הרי גם אמריקה חוותה בדיוק את אותה חווייות ה מקארתיזם שאנו עוברים כעת ומאז עלתה למעלה וכעת שוב מחליפה כיוון. אלו החיים. רק שלפעמים חייב להחליט אם להדק את החגורה או לאבד את המכנסיים.

לא אמרתי, חלילה, שהחוק שלנו הוא נאצי. אלא רק שכל אותם מזועזעים המשתנקים לשמע כל דבר ביקורת נגד השחיתות במערכת המשפט חוטאים באותו תסביך של עבד מוכה המונע כל חייו בתאוות הנקם לעשות -ויותר "טוב"- לאחרים את מה שעוללו לו כשהיה קטן. אז גם הם קוראים לציית לחוק בעיוורון וסגידה מוחלטים.

הסגידה העיוורת והקריאה לציית לכל חוק בלי אבחנה ולא להעיז להעביר ביקורת על שליטים, אותם אנשים שעושים את זה מזכירים לי בדיוק, ולא בערך, את המשטר הנאצי. כי אם היו מעזים לקום בזמנו כנגד שלטון החוק הקדוש בזמן, אז אולי היו לך כיום עוד 18 מליון אחים יהודים, צאצאים של השישה מליון שהושמדו בשל אותה סגידה עיוורת לשלטון החוק.

בגלל אנשים אשר סירבו להעביר ביקורת על שלטון חוק מושחת, וצייתו לחוק אשר שיבר ערכים - נהרגו 24 מליון בני אדם בימי השלטון הנאצי, ובהם 6 מליון יהודים!


כל טוב,

אריק באך


* ולכל מי שנפגע מהשימוש בהשוואות למעשי הזוועה הנאציים שאין כל נסיון בכלל להשוותם למעללי המשפט בישראל אלא רק להמחיש מה שורה כשחוק הוא יותר מקודש מערכים - – תתגברו על זה. אם אתם רוצים להיאחז בעובדה שבחירת המטאפורות שלי חריפה לטעמכם, כסיבה להיות בצד הלא נכון של הנושא הזה, אז אתם חלק מהבעיה.




http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=13&v



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  צודק. צריך שהחוקים יהיו הגיוניים ושומרים על מוסר ולא Beatman 17.04.04 13:15 1
     Beatman ידידי, שים לב היטב......... פילוביץ שחף 17.04.04 13:25 3
  האדום והשחור עמוסכ 17.04.04 13:17 2
     ברוך הבא Yac 17.04.04 13:29 4
         יש ביקורת לגיטימית: ע''י בגץ מבקר המדינה יועמ''ש ועיתונות אייל נאור 17.04.04 13:45 5
             ביקורת ? Yac 17.04.04 14:05 7
                 לכן כל גוף מבקר גופים אחרים; יש כבר נציב תלונות שופטים אייל נאור 17.04.04 14:11 8
                     והבעל של שופטת שהיכה מי שהיא בחניה צחצח 17.04.04 14:24 10
                     כן, בטח. רודף צדק 17.04.04 14:31 11
  גיבוב של טענות שמעיד על חוסר הבנה מוחלט- במערכות השלטון בישראל אייל נאור 17.04.04 13:46 6
     בשביל 12 מליון דולר לא צריך גיבוב . גבר 17.04.04 14:15 9
         אתה מסכים שהבן של ברק יגיש נגדך תביעה על הוצאת דיבה? אייל נאור 17.04.04 14:42 12
             מדוע אתה תמיד מסתבך מתבלבל והולך רחוק.. ? רודף צדק 17.04.04 14:48 13
             יגיש נגדי ? וכי למה ? גבר 17.04.04 15:01 14
                 אוקי. עכשיו אני מבין שהוא המקור לקונספירציות אייל נאור 17.04.04 15:04 15
                     אייל נאור, רק עכשיו הבנת.......אם כך קדימה לעבודה !! פילוביץ שחף 17.04.04 15:07 16
                     לא יודע קונספרציות . יודע שאם היית משקיע וקורא את כל גבר 17.04.04 15:07 17
                         ''סוכן דעות'' של השילטון לא צריך להשקיע........... פילוביץ שחף 17.04.04 16:07 18
             תגיד לי - למה אתה מנסה להשתיק מגיבים בהפחדות ואיומים? אריק 17.04.04 16:30 19
                 פנית למשטרה, מבקר המדינה, פרקליטות עיתונות? מה תגובתם? אייל נאור 17.04.04 16:39 20
                     שוחד בבית המשפט העליון: אהרון ברק חשוד....... פילוביץ שחף 17.04.04 16:45 22
                     פניתי. מה אתה חושב שהם שכחו מה קרה למפכ''ל מתיק אפרסק? אריק 17.04.04 16:53 24
                 אריק באך אתה מוכן לפרט את כל שמותיך בעבר? יוני 1 17.04.04 16:43 21
                     השם אריק באך יציב הקידומת של האסיר השתנתה לאסירלשעבר עמיחי 17.04.04 16:51 23
                         תוציא את הגשר מהפה כשאתה מדבר.. רודף צדק 17.04.04 17:00 26
                     אז אתה מסכים לכל מה שכתבתי ורק אישתי מפריעה לך? אריק 17.04.04 17:02 27
                     יוני1 שים לב: לפני 4 ימים, אריק בך חשף כאן את ''סודו'' פילוביץ שחף 17.04.04 17:21 32
                 אריק, האם תפרט יותר על אסתר חיות, המחפפת של העליון xcitizen 23.08.08 16:35 38
  אם היה משהו בחשדות נגד ברק ואח' העיתונות הייתה חוקרת בשמחה אייל נאור 17.04.04 16:59 25
     מזלי....אתה מוזמן לשלוח להם את הקישור לאשכול..... פילוביץ שחף 17.04.04 17:09 28
         למי שיש הוכחות נגד ברק- שישלח לכל העיתונים משטרה וכדומה אייל נאור 17.04.04 17:16 30
             סימביוזה......... פילוביץ שחף 17.04.04 17:26 33
     נמרודי ניסה לגעת, ומה זה שמח היה wawawiwa !!! אריק 17.04.04 17:14 29
         זה סביר כל העיתונים ערוצי הטלויזה משטרה וכו' לא חוקרים? אייל נאור 17.04.04 17:20 31
             יש רק אחד במדינה שמה שהוא חושב זה סביר. וכך הוא סבור אריק 17.04.04 17:29 34
         כל האמת של נימרודי כתובה בספר שלו.............. פילוביץ שחף 17.04.04 17:32 35
  מבחן התוצאה !! פילוביץ שחף 05.02.07 11:45 36
  לקרוא ממרחק הזמן ולבכות xcitizen 23.08.08 16:34 37
  מבחן התוצאה !! פילוביץ שחף 30.07.10 06:07 39

     
Beatman
חבר מתאריך 11.12.13
16972 הודעות
   13:15   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. צודק. צריך שהחוקים יהיו הגיוניים ושומרים על מוסר ולא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   סתם זבל.
אני למשל יהודי עולה מבריה"מ ואני רואה עצמי כיהודי מערבי כי חונכתי ואני שומר על מוסר,צדק ולא נגוע במה שהזכרת על תרבות מזרח אירופה.


ציוני זה הכי אחי !



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   13:25   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. Beatman ידידי, שים לב היטב.........  
בתגובה להודעה מספר 1
 
יהודי ברית המועצות הם בצד של המשכילים...



http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=13&v



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוסכ
חבר מתאריך 11.4.04
66873 הודעות
   13:17   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. האדום והשחור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אחרי פוסט כזה--סטנדאל ("האדום והשחור") כבר מיותר.

יש איזו פואנטה פשוטה לכל זה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yac
גולש אורח
   13:29   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ברוך הבא  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.04 בשעה 13:40 בברכה, Yac
 
נרשמת במיוחד כדי להגיב לזה ?

לדעתי, הפואנטה בכל זה היא הביקורת.
הביקורת היא כלב השמירה של החירות.

כשמגרשים את הכלב הזה, פוגעים בו או רודפים אותו, ומונעים ממנו
למלא את תפקידו החשוב, החירות נפגעת והחברה נחלשת ומתפוררת.

אצטט משם כמה מילים:

"הסגידה העיוורת והקריאה לציית לכל חוק בלי אבחנה ולא להעיז להעביר ביקורת על שליטים, אותם אנשים שעושים את זה מזכירים לי בדיוק, ולא בערך, את המשטר הנאצי. כי אם היו מעזים לקום בזמנו כנגד שלטון החוק הקדוש בזמן, אז אולי היו לך כיום עוד 18 מליון אחים יהודים, צאצאים
של השישה מליון שהושמדו בשל אותה סגידה עיוורת לשלטון החוק.

בגלל אנשים אשר סירבו להעביר ביקורת על שלטון חוק מושחת, וצייתו לחוק אשר שיבר ערכים - נהרגו 24 מליון בני אדם בימי השלטון הנאצי, ובהם 6 מליון יהודים!"

דת ישראל, סברה, שאחד ההבדלים בין עבדים לבני חורין, הוא שעל העבדים,
לציית לאדוניהם, והביקורת אסורה.
על בני חורין חלה החובה לבער את השחיתות, משוא הפנים וטובות ההנאה,
של אלה שהורמו מעם וישבים בכסאות השלטון והמשפט.

האם יש בישראל רשות שלטונית שלא מסכימה שתהיה עליה ביקורת, גם לא
של מבקר המדינה ?

אביא קטע קצר, מספר עתיק, שמסביר את הצורך במשפט צדק, כתנאי לקיום חברה בריאה
וחופשית, משפט שיהיה כפוף לביקורת.

כִּי תַשֶּׁה בְרֵעֲךָ מַשַּׁאת מְאוּמָה לֹא תָבֹא אֶל בֵּיתוֹ לַעֲבֹט עֲבֹטוֹ:
בַּחוּץ תַּעֲמֹד וְהָאִישׁ אֲשֶׁר אַתָּה נשֶׁה בוֹ יוֹצִיא אֵלֶיךָ אֶת הָעֲבוֹט הַחוּצָה:
וְאִם אִישׁ עָנִי הוּא לֹא תִשְׁכַּב בַּעֲבֹטוֹ:
הָשֵׁב תָּשִׁיב לוֹ אֶת הָעֲבוֹט כְּבוֹא הַשֶּׁמֶשׁ וְשָׁכַב בְּשַׂלְמָתוֹ וּבֵרֲכֶךָּ וּלְךָ תִּהְיֶה צְדָקָה לִפְנֵי אֱלֹהֶיךָ:
לֹא תַעֲשֹׁק שָׂכִיר עָנִי וְאֶבְיוֹן מֵאַחֶיךָ אוֹ מִגֵּרְךָ אֲשֶׁר בְּאַרְצְךָ בִּשְׁעָרֶיךָ:
בְּיוֹמוֹ תִתֵּן שְׂכָרוֹ וְלֹא תָבוֹא עָלָיו הַשֶּׁמֶשׁ כִּי עָנִי הוּא וְאֵלָיו הוּא נֹשֵׂא אֶת נַפְשׁוֹ וְלֹא יִקְרָא עָלֶיךָ אֶל אלֹהי וְהָיָה בְךָ חֵטְא:

לֹא תַטֶּה מִשְׁפַּט גֵּר יָתוֹם וְלֹא תַחֲבֹל בֶּגֶד אַלְמָנָה:

וְזָכַרְתָּ כִּי עֶבֶד הָיִיתָ בְּמִצְרַיִם וַיִּפְדְּךָ אֱלֹהֶיךָ מִשָּׁם.
עַל כֵּן, מְצַוְּךָ לַעֲשׂוֹת אֶת הַדָּבָר הַזֶּה:




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   13:45   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. יש ביקורת לגיטימית: ע''י בגץ מבקר המדינה יועמ''ש ועיתונות  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   יש לנו מערכת חוק ומשפט שמאזנת את עצמה היטב, עם פגמים סבירים.
אבל יש פוליטיקאים שהם חושבים שהם מעל החוק, שאסור לחקור אותם
הם משתלחי בכל גופי החוק בהאשמות שוא כוזבות.
הבעיה- שיש עדר של תמימים שמאמינים לביקורת המשתלחת שלהם
וכן הם מאמינים לכל מיני טענות הזויות ומופרכות בעליל- שהם לקחו שוחד אבל הם חסינים מחקירה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yac
גולש אורח
   14:05   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ביקורת ?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.04 בשעה 14:13 בברכה, Yac
 
שום רשות לא יכולה לבקר את עצמה.
מבקר חייב להיות בלתי תלוי במבוקר.

שופט לא יכול לבקר שופט אחר ושוטר לא יכול לבקר או לחקור שוטר אחר.

הביקורת היא כלי בונה. העדרה, יוצר בסופו של דבר, הסתאבות, משוא פנים,
קבלת טובות הנאה, העדפות ושחיתות.

כל מי שנלחם נגד ביקורת, תורם לחיזוק הטעויות, גם אלה בזדון, אפילו
טעויות של קלדניות, שקיבלו שי נאה מאד לחג מלקוח של מעסיקן.

לא אחת צעקה התקשורת גם נגד הצבא שחוקר את פאשלותיו הוא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   14:11   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. לכן כל גוף מבקר גופים אחרים; יש כבר נציב תלונות שופטים  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   ומחלקת חקירת שוטרים
ומבקר המדינה מבקר את כ-ו-ל-ם.
לא אומר שהכל מושלם- אבל בהשוואה לרוב מדינות המערב רמת השחיתות שלנו סבירה בהחלט.
המצב במיוחד טוב לגבי שופטים שכלל לא מעורבים בפלילים, וכך הפרקליטות למעט פרקליטה שהדליפה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צחצח
חבר מתאריך 8.7.12
10 הודעות
   14:24   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. והבעל של שופטת שהיכה מי שהיא בחניה  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רודף צדק
גולש אורח
   14:31   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. כן, בטח.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
"כן, בטח. כולנו זוכרים שלילה לפני שהעיתונאית רחל לב עמדה לחשוף לציבור פרשה חמורה לפיה השופט תיאודור אור אנס לפני כמה שנים קטינה, וחברים שלו עזרו להבריח אותה לחו"ל ולהשתיק את הפרשה בכסף טוב למשפחתה, מה קרה עם החשדות הללו אז???"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   13:46   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. גיבוב של טענות שמעיד על חוסר הבנה מוחלט- במערכות השלטון בישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבר
גולש אורח
   14:15   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. בשביל 12 מליון דולר לא צריך גיבוב .  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   צריך חשבון בנק טוב , ואבא נשיא בית משפט עליון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   14:42   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אתה מסכים שהבן של ברק יגיש נגדך תביעה על הוצאת דיבה?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   אם כן תשלח לי את הטענות עם הפרטים שלך ואני אעביר לו כדי שיגיב על הטענות ואולי יגיש נגדך תביעת דיבה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רודף צדק
גולש אורח
   14:48   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מדוע אתה תמיד מסתבך מתבלבל והולך רחוק.. ?  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
יש לך פה מתחת לאף את הספר של יוסף דר "אהרון ברק ומנעמי שלטון החוק"..

לך על הנמר..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבר
גולש אורח
   15:01   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. יגיש נגדי ? וכי למה ?  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   אני רק מצטט את אריק באך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   15:04   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אוקי. עכשיו אני מבין שהוא המקור לקונספירציות  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   15:07   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אייל נאור, רק עכשיו הבנת.......אם כך קדימה לעבודה !!  
בתגובה להודעה מספר 15
 



http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=13&v



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבר
גולש אורח
   15:07   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. לא יודע קונספרציות . יודע שאם היית משקיע וקורא את כל  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   המאמר היית מוצא את זה כתוב כמוני .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   16:07   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ''סוכן דעות'' של השילטון לא צריך להשקיע...........  
בתגובה להודעה מספר 17
 



http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=13&v



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק
חבר מתאריך 4.1.17
106 הודעות
   16:30   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. תגיד לי - למה אתה מנסה להשתיק מגיבים בהפחדות ואיומים?  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.04 בשעה 16:46 בברכה, אריק
 
תגיד, "נאור"

מה אתה נטפל למגיב כזה או אחר באיומים שתוגש נגדו תביעת דיבה כשהוא מצטט אותי, "אם רק ימסור לך את הפרטים"?

אני כתבתי, ואני עומד מאחורי מה שכתבתי, ואני לא מסתתר מאחורי שום כינויים, וקוראים לי אריק באך, וגם אהרון וגם אבנר ברק יודעים מצויין מצויין את הכתובת שלי בארץ ובחו"ל, ואת המייל שלי ואת מספר הפקס שלי, ולאיפה לשלוח איזו תביעה שרק מתחשק להם.

ואני מודיע להם כאן במפורש שאני לא אטען לשום טענת הגנה אחרת מלבד הטענה שאמת דיברתי, והמשפט יכול להיגמר בשלושה ימים. כי לי לעניין השוחד יש בסך הכל 5 עדים להוכיח את הטענה שלי: אהרון ברק, אבנר ברק ושותפיו למשרד העבריינות (עו"ד דן כהן, והבן של יצחק זמיר), ופקיד מע"מ שיואיל להביא את הצהרת המע"מ של משרד ברק-זמיר-כהן (כהן זה הגיס, למי שלא בעניינים. והוא היה שופט מחוזי בבאר שבע שהועף על ידי שמגר לאחר שנתתפס בפרשייה מאוד מביכה של שוחד. ואותו דן כהן הוא כיום חשוד בשיחוד שופטת שבמקרה או שלא במקרה מועמדת לבית המשפט העליון, אסתר חיות שמה. זה השם למי שהתפלא מאיפה צצה זו ומה פתאום איזה אלמונית צנחה לה לרשימת המועמדים לעליון ממהמקום ה 100 בערך הרבה לפני המון שופטים מחוזיים פי אלף יותר ראויים).

אז אם אתה חושב שיש להם הגנה כלשהי, אני מעודד אותך לשכנע אותם להגיש תביעת דיבה נגדי, ומתחייב בזאת לממן להם את אגרת בית המשפט מראש, כי להצגה טובה אני מוכן לשלם בכייף.

קפיש?

(וחבל שהם לא מגישים, כי את הטענות שלי הם מכירים כבר שנים. כלום לא חדש. והשתיקה של ברק, והתחנונים שהוא מעביר "שרק יניחו לי לפרוש בשקט ואני נעלם" לא בדיוק מסייעות לפזר את החשדות שכבר מזמן פרצו את מחסום ה"לכאורה").



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   16:39   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. פנית למשטרה, מבקר המדינה, פרקליטות עיתונות? מה תגובתם?  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   אגב, הערה הראשונה שלך לא מכובדת בלשון המעטה, כי אני לא תקפתי אותך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   16:45   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. שוחד בבית המשפט העליון: אהרון ברק חשוד.......  
בתגובה להודעה מספר 20
 
שוחד בבית המשפט העליון

נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק חשוד במקרים רבים של קבלת שוחד, הפרת אמונים, ניצול כוח המשרה לרעה, ועבירות על התקנון לקביעת טוהר המידות לעובדי מדינה (התקשי"ר).

לשופט אהרון ברק יש בן (אבנר), אשר בהיותו פרח משפטים שאך סיים את הלימודים וההתמחות, הצטרף -יחד עם בנו של היוע"מש לממשלה ושופט אחר (זמיר)- כשותף פיקטיבי למשרדו של עורך דין תל-אביבי, דן כהן.

דן כהן הוא שופט מחוזי (באר שבע) בדימוס בעל עבר פלילי עשיר, שופט אשר הודח מכהונתו כשופט על ידי הנשיא דאז שמגר, לאחר שסרח במרמה והפרת אמונים (ולא עקב "פליטת פה" כפי שמר כהן נוהג לתרץ בקריצה).

בין אהרון ברק ועורך דין דן כהן מתקיימת ידידות אישית רבת שנים, עקב אינטרס משותף, לכרסם בסמכותו המוסרית של שמגר (מייסד כללי האתיקה לשופטים, אשר לימים בוטלו על ידי ברק) אשר איים על העליונות ופולחן האישיות שאהרון ברק ניסה לטפח בציבור.

הראיות לכאורה מצביעות על כך שככל הנראה נרקמה בין ברק לכהן תוכנית-פלילית, לפיה ברק וזמיר ידאגו לכך שמשרד עורך הדין כהן יקבל חוזים בסכומי עתק מחברות ממשלתיות רבות, לא פעם ללא כל תמורה הולמת, ובתמורה, הבנים-של יהפכו לשותפים בהכנסות המשרד, אשר צמחו בעשרות מליוני דולרים (אלפי אחוזים) מאז צורפו פיזית בני ברק וזמיר למשרד עורכי הדין.

כדי להסוות את הקשר, צורפו בתחילה הבנים-של רק פיזית, לחצי הקומה העליונה של משרד כהן, ורק לאחר שהמהלך הפך למתקדם והשופט אהרון ברק הצליח "לספק את הסחורה" ולהעביר שותרת מינויים ותפקידים וחוזים שמנים לדן כהן - צורפו בניהם של ברק וזמיר כשותפים מלאים לכל ההכנסות, שכאמור תפכו למימדי ענק.

מעמדו החדש של דן כהן, כשותף סמוי של ברק, הפך אותו ל"ידוע בציבור" של ברק ומכאן - לכל יכול המהלך אימים על שופטים, דירקטורים ומנכל"ים בחברות שבהן הפך כהן להיות דירקטור או יועץ משפטי, עירית תל אביב, חברת החשמל, ועוד מאות גופים ציבוריים שלהם מספק דן כהן שירותים או שירותים לכאורה. יש לו דלת פתוחה בתקשורת (שם אהרון ברק עושה כבתוך שלו), משטרת ישראל מעניקה לכהן יחס מיוחד וכל תלונה שלו מקבלת טיפול מיוחד על ידי יאח"ה וכל תלונה נגדו מקבלת קבורה מלכותית שקטה ומאופקת... (קשריו של כהן למנות ראש אגף חקירות, ראש יאאח"ה וכד' - הפכו לשם דבר - אפילו בכיר בשב"כ (גדעון רז) סיפק לדן כהן דו"ח מודיעין פיקטיבי, כדי לשרת את האינטרס של דן כהן להדיח מנכ"ל חברה ממשלתית (תשתיות נפט ואנרגיה), מנכ"ל אשר הדיח את דן כהן מתפקיד יועץ משפטי וגוזר קופונים "יד ראשונה" בחברה עתירת שומנים זו...

דן כהן עצמו פיתח עקב העוצמה שצבר תעשיה צדדית עצומה של קופונים: הוא דוחף למינוי קבלני ביצוע "ידידותיים", לפסילת קבלני ביצוע שאינם משלמים לו קופונים (בחברת החשמל לדוגמא מדובר בקבלנים של עשרות מליוני דולרים בשנה).

המבוכה רבה. כבר אין מדובר "רק" בשופט שנוי במחלוקת המעורר ריב ומדון המפלג את העם, ומנצל את אוזלת ידם של הסובבים אותו כדי להשתלט על סמכויות שלטוניות בעורמה ותחת כסות "משפטית" ו"פרשנית" כביכול.

הפעם, מדובר בראיות לשוחד של ממש, בעשרות מליוני דולרים, בראיות של ממש, ושורה של טובות הנאה, בסכומי עתק, מכספי ציבור, בדרך מתוחכמת וחמורה במיוחד.

התוצאות ההרסניות של השוחד הזה, אינן מתבטאות "רק" בנזק ישיר (ריקון קופת משלם המיסים לכיסים פרטיים) - אלא גם בנזק עקיף, עקב חקירות משטרה פיקטיביות נגד חפים מפשע, פסקי דין מוטים של שופטים בהליכים מסחריים, החלטות דירקטורים וחברות ציבוריות חשובות ביותר (מינוי מנכ"לים אומרי הן, פיטורי מנכ"לים ובעלי תפקידים רגישים שסירבו לומר "הן" אוטומטי, פיתוח החברות בערוצים שאין להם וטובת הציבור ולא כלום, ודיכוי פיתוח ערוצים שאמורים היו לשררת את ציבור ולקדם את איכות השירות והתעריפים בחברות ממשלתיות המספקות מוצרים קריטיים ביותר כגון חשמל, דלק, שירותים מוניציפליים, מס הכנסה ועוד(

דן כהן הפך את תפקידו לפרה חולבת. מתוקף תפקידיו -שאותם כאמור קיבל במניפולציות ועיסקאות-סיבוביות- הפעיל מכבש לחצים (גם בעזרת ידידיו של ברק מאגפי החקירות במשטרה ובני משפחתו של ברק בתקשורת (ידיעת אחרונות בעיקר) לרומם קבלנים שאין להם שום יכולת מקצועית ראויה, ולמוטט קבלנים וספקים אשר טובת הציבור והחברות חייבו שהם יספקו את שירותיהם וסחורותיהם.

מי יחקור? למי הסמכות? מי לא יפחד לחקור מבלי שהזרוע הארוכה (והנקמנית, יש לומר) של אהרון ברק לא תנקום בו, באמצעות חקירת מס הכנסה "תמימה" ומקרית, תלונה של פקידה "תמימה" ו"מקרית" והפסד ממון מכרזים ותפקידים "במקרה" - כל אלה הן שאלות פתוחות לפי שעה.

מי שמסוגל לחקור את נשיא בית המשפט העליון, מבחינה סמכותית ומוסרית, הרי הורחק ממוקדי הביצוע, ונשארו רק אותן מריונטות אומרי הן ואמן, המדקלמים את מנטרת-שטיפת-המוח שמפמפם ברק בכל הזדמנות, שהוא כביכול הגאון היחיד, נציגו הבלעדי של אלוהים לענייני חוק, משפט, שלטון, צדק ומוסר. "עליון" במובן שהופך כל מי שאיננו ברק למאוד, מאוד - תחתון!

כל נושאי התפקידים אשר יש להם סמכות פוטנציאלית לחקור את השחיותות של ברק, מחוייבים לשרת בנאמנות את אינטרס-השתיקה, כדי שלא יבולע להם, כדי שימשיכו להנות ממנעמי תפקידם, כדי שבני משפחותיהם ימשיכו להינות מהתפקידים שניתנו להם שלא כדין בחברות שבהן דן כהן הפך לבעל השפעה, ובקיצור - לאף אחד אין את האומץ והאובייקטיביות והאינטרס לטפל בפרשה החמורה -שאינה היחידה אגב- המחשידה את נשיא בית המשפט העליון של מדינת ישראל במעשי שחיתות, שוחד, הונאה, וניצול תפקיד לרעה.
http://rotter.net/forum/gil/5240.shtml


http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=13&v



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק
חבר מתאריך 4.1.17
106 הודעות
   16:53   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. פניתי. מה אתה חושב שהם שכחו מה קרה למפכ''ל מתיק אפרסק?  
בתגובה להודעה מספר 20
 
   אתה באמת חושב שמישהו היה נשאר על כיסאו ולא היה מפוברק גם נגדו כתב אישום אם הוא היה מעיז לקחת את התלונות שלי ברצינות?

שכחת איך פירו את המפכ"ל שהעיז לחשוב על בדיקה כלשהיא בתיק אפרסק, ובסך הכל נגד מי? נגד בורג...

אז נגד אהרון ברק? למה שיתאבדו? אני לא כועס עליהם שהם טייחו את התלונות שלי. פעם כעסתי נורא. היום אני מבין, שצדק זה עניין של פוזיציה, ולא משהו אובייקטיבי.

אני מכיר את זה על בשרי, חביבי. גם לי פעם, לפני איזה 20 שנה, תפרו כתב אישום כדי לסתום לי את הפה, ופיברקו לי תיק שלם עם הרשעה ואפילו כלא... עד שאילצתי את דורית בייניש להודות בטעות ולחזור בה בעיסקת טיעון המדברת בעד עצמה: ויתור תמורת שתיקה.

אז על זה אני שותק. על כל היתר - אני לא חייב...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוני 1
חבר מתאריך 30.1.04
9911 הודעות
   16:43   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אריק באך אתה מוכן לפרט את כל שמותיך בעבר?  
בתגובה להודעה מספר 19
 
האם הינך נשוי לתובעת המשטרתית שתבעה אותך במשפט?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
   16:51   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. השם אריק באך יציב הקידומת של האסיר השתנתה לאסירלשעבר  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רודף צדק
גולש אורח
   17:00   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. תוציא את הגשר מהפה כשאתה מדבר..  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק
חבר מתאריך 4.1.17
106 הודעות
   17:02   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אז אתה מסכים לכל מה שכתבתי ורק אישתי מפריעה לך?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
   אין לך מושג כמה מרגש זה, כשאני מצליח לאלץ מישהו שהוא כל כך בעד האנשים שאני מעביר עליהם ביקורת כל כך חמורה, להודות בכל הטענות שאני מעלה לגופו של עניין, ולהתעסק עם... הזהות של אישתי והעיסוק שלה

שמע חביבי. עשית לי את היום. לא פשוט זה. אחרי הכל - זו ביקורת מאוד מורכבת וחריפה, בהרבה מאוד נושאים מורכבים שברומו של עולם, ואתה, כמו מי שקיבל גוש חרה במקום פיצה מלקק את האצבעות ושואל את השליח על הוספה למי הוא נשוי ומה קוראים אותו במקום לפרק לבעל הפיצריה את הצורה.

עכשיו אני יכול ללכת לאכול בשקט. כל טוב ותודה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   17:21   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. יוני1 שים לב: לפני 4 ימים, אריק בך חשף כאן את ''סודו''  
בתגובה להודעה מספר 21
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 01.08.10 בשעה 05:37 בברכה, פילוביץ שחף
 
ביוזמתו ושלא נתבקש לעשות זאת בדיון בנושא:
המשפט אינו סובל מיוחסים
מאת יצחק זמיר ("הארץ")


שים לב !!


אריק
חבר מתאריך 9.4.04
11 הודעות 13:44 13.04.04

16. אני אגלה לך סוד
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6327&forum=gil&viewmode=all&keywords=אני אגלה לך סוד#16

לפני עשרים שנה שפטו אותי על עבירות צווארון לבן, והורשעתי לישיבה בכלא כך שלכאורה אתה יכול להגיד שיש לי עבר פלילי. נכון?
אלא שמייד לאחר שהורשעתי, טרחתי ואספתי ראיות על עברו של השופט ששפט אותי, ועל הקשר בינו, ובין המתלונן נגדי וקצין המשטרה שהוביל את התיק נגדי.

מייד אחרי כן הגשתי תביעה אזרחית שבה האשמתי את השופט באותה דיעה מזעזעת שאתה טוען, כלומר: האשמתי אותו ישירות בזה שהוא לקח שוחד כדי להרשיע אותי בעבירות שלא ביצעתי.

איך התיק הזה הסתיים לדעתך? בוא אני אגלה לך בסוד: דורית בייניש חתמה איתי על עיסקת טיעון של "ויתור תמורת שתיקה" ומייד סולקתי מהכלא והתביעה נמחקה ועברו המון המון שנים וכולם שותקים ואפילו מי שביצעה את העבירה החמורה נגד הציבור כולו כבר שופטת בעליון ועוד מעט תהיה נשיאה.

כי אם באמת ביצעתי את העבירות שיוחסו לי - מה פתאום לשחרר אותי תמורת זה שאוותר על תביעה כספית נגד שופט? מה זה בית משפט של אבא שלה?

ואם לא ביצעתי והורשעתי באמת על סמך שוחד ומרמה של שופט (וכך היה!) - למה לאלץ אותי למחוק את התביעה ? מה, שכחנו מה זו עבירת שיבוש מהלכי משפט? ועבירת שימוש לרעה בכוח המשרה? ועבירת מרמה והפרת אמונים? ועבירת סחיטה באיומים (שלושים שנות מאסר בסך הכל, רק כדי לחסוך לך שימוש במחשבון...)

אז כשאני אומר על דורית בייניש שהיא בעלת עבר פלילי, אז לי יש ידע, ראיות בכתב, והרבה הרבה יותר מהראיות שיש נגד הבן של הכיבשה של אריק שרון. קפיש?!?



http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=13&v



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
xcitizen
גולש אורח
יום שבת כ''ב באב תשס''ח    16:35   23.08.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אריק, האם תפרט יותר על אסתר חיות, המחפפת של העליון  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=read_count&om=18012&forum=scoops1&viewmo



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   16:59   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אם היה משהו בחשדות נגד ברק ואח' העיתונות הייתה חוקרת בשמחה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.04 בשעה 17:02 בברכה, אייל נאור
 
אבל הטוענים לקונספירציה בודאי יגידו שגם כל העיתונים הם חלק מהקונספירציה.
במדינה שכולם נחקרים במשטרה ושהעיתונות לא עושה הנחה לאף אחד- לא יכול להיות שיהיה מישהו מושחת שיהיה חסין מחקירות וגם מביקורת של העיתונות.
מי שמאמין- הוא כנראה יאמין בכל מה שנוח לו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   17:09   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. מזלי....אתה מוזמן לשלוח להם את הקישור לאשכול.....  
בתגובה להודעה מספר 25
 
תדפיס את ההודעות ותשלח להם....
אם זה כל כך איכפת לך אז קדימה...


@ להזכירך את התגובה שלי מאתמול לאותה תגובה שלך...:-

גם לך לא אכפת, כי אם היה איכפת לך הייתה מדפיס את כל....
מה "שלדעתך זה נחשב הסתה לדבריך", גש למשטרה בכלל או
למבקר המדינה בפרט, שאתה כל כך מצטט את משרדו ותגיש תלונה
מסודרת עם כל האסמכתאות שלך, עד אז: תפסיק לבכות, לשקר,
לזרות חול בעיניים של הקוראים, לגנוב את דעת הציבור
ולא
כל מי שמדבר בצורה "נאורה" כמוך ביילין הבוגד שמכר את
מדינת ישראל) נחשב כאינטליגנט ולא מתלהם....
!!
ד''ר ביילין וד''ר הירשפלד בגדו במדינת ישראל!!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=read_count&om=5070&forum=gil

@ לסיכום, תסביר לכל הקוראים, מה זאת הסתה??
1. האם אתה יכול להיות יותר ספציפי??
2. מה בעיניך נחשב הסתה??
3. רק תשתדל לצטט מלא ובמדוייק שנבין כולם על מה אתה מדבר...


@ לנוחיותך,
אני מצ"ב את חוק הגיזענות וההסתה של מדינת ישראל...



http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=13&v



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   17:16   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. למי שיש הוכחות נגד ברק- שישלח לכל העיתונים משטרה וכדומה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   17:26   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. סימביוזה.........  
בתגובה להודעה מספר 30
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.04.04 בשעה 17:26 בברכה, פילוביץ שחף
 
ריבלין:יש סימביוזה בין משטרה + עיתונאים מטעם והפרקליטות

יבלין מגלה כי בימים אלה הוא שוקל עם יועציו המשפטיים כיצד לנהוג.
"אני שוקד עכשיו לבחון את כל הלקחים, כדי לראות האם אפשר להילחם בתופעה נוראית שמתרגשת עלינו בעשור האחרון, שבו יש סימביוזה בין משטרה, לבין עיתונאים מטעם והפרקליטות", אמר ריבלין....
"מתוך דאגה לציבור כולו, בהחלט אני חושב שאם לא אני אלחם, אז אני שותף".


קלפי מיקוח (2)
כ"ה בניסן תשס"ד יום שישי,16 באפריל

מדוע נמנעה במשך שלוש שנים תמימות פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, להגיע להכרעה שיש לסגור את תיקי החקירה שנפתחו נגד השר אהוד אולמרט ויושב ראש הכנסת רובי ריבלין?
מאת: עיתונאי מסויים

במדור זה הזהרנו פעמים רבות מפני מה שנראה כניהול מגמתי של תיקי חקירה, ומאוחר יותר החזקתם פתוחים תקופה ממושכת ( " קלפי מיקוח", 14.11.03). הצבענו על מהלכים בלתי תקינים של היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אליקים רובינשטיין, ובמיוחד של פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, שגרמו עוולות לרבים, ואף החזיקו אישי ציבור במקום רגיש. למרות זאת, שופטי בית המשפט העליון ועימם שר המשפטים סימנו את רובינשטיין וארבל כמועמדים לכהונת שיפוט בבית המשפט העליון, ואיש לא יבלבל אותם עם עובדות. השבוע פרסמה הוועדה לבחירת שופטים את שמותיהם של 15 מועמדים לכהונת שופט בית משפט עליון. רובינשטיין וארבל מוצגים כמועמדים בטוחים מצד שני בכירי הוועדה: נשיא בית המשפט העליון אהרן ברק ושר המשפטים יוסף (טומי) לפיד.

אף על פי כן, נתמיד במלאכתנו. עכשיו, אחרי שהיועץ המשפטי לממשלה מני מזוז הודיע על החלטתו בתיק החקירה נגד השר אהוד אולמרט, וכן בתיק החקירה המעניין יותר נגד יושב ראש הכנסת ראובן ריבלין, ונוכח הדברים שחשף היועץ המשפטי בשתי ההחלטות, זה הזמן להאיר את העוולות שעשו השניים לא רק נגד אולמרט וריבלין, אלא נגד הציבור הרחב.

אולמרט וריבלין נחקרו בחשד לקבלת שוחד מאיש העסקים דוד אפל, תמורת שירותים שהעניקו לו, תוך ניצול לכאורה של מעמדם. היועץ המשפטי לממשלה קבע באשר לאולמרט, כי יש לגנוז את תיק החקירה בשל היעדר ראיות מספיקות. באשר לריבלין החליט מזוז לסגור שישה תיקי חקירה בשל היעדר אשמה (היינו: לא היה מקום מלכתחילה לחקירה), ובעניין אחד - בשל היעדר עניין ציבורי. בהחלטה יש כמה גילויים חדשים, שיש בהם כדי לעורר דאגה בפני כל מי ששלטון החוק יקר ללבו.

ההשפלה נדרש לחתום על ערבות
ב-28 בינואר 2001 הביס אריאל שרון את אהוד ברק. ריבלין, אחד משושביני הקמפיין המבריק שהביא את ההצלחה הענקית לשרון, המתין לתיק המשפטים. לאחר הבחירות דיבר על כך במלון הילטון בירושלים. שבוע לאחר מכן, בפברואר 2001, זומן לחקירה. "נכנסתי ב-12 בצהריים ויצאתי ב-11 בלילה . 11 שעות של חקירה". החוקרים התביישו, אומר ריבלין, ראיתי את זה עליהם כשהם שאלו שאלות. בושה או לא - החוקרים לא חסכו מריבלין שום עלבון. הוא נדרש לחתום על ערבות אישית, ולא לדבר עם איש בנושא החקירה, ורק לאחר מכן הורשה ללכת לביתו. סוד גלוי הוא, כי זו גזירה קשה בעבורו - גם כשאין מדובר בחקירה - קל וחומר כאשר מדובר בחקירה מפוקפקת, שהולדתה בחטא, והיה זה רק טבעי שיזעק על הפגיעה בו.

ימים ספורים לאחר מכן, בעוד שרון מרכיב את ממשלתו, מסר לו היועץ רובינשטיין: ריבלין לא יוכל להתמנות לשר משפטים. שרון לא ערער על ההנחיה. ריבלין מונה לשר התקשורת. מאז ועד חול המועד פסח השנה היה ריבלין נתון לחסדי המשטרה והפרקליטות. הם פגעו בו, הדליפו, והוא לא יכול היה לומר מאומה.

עכשיו יצא המרצע מן השק. אחרי הסיפורים והפרסומים המגמתיים, מפרט מזוז שבע פרשיות שנחקרו. לגבי שש מהן, כאמור, הוא קובע כי התיק ייסגר בחוסר אשמה. לגבי התיק השביעי, הוא קובע, הנוגע למידע שמסר לאפל מדיון בוועדה לבחירת שופטים, שבה היה ריבלין חבר, ייסגר התיק מחוסר עניין ציבורי, וזאת לאור העובדה "שהמידע שנמסר אינו רגיש או פוגעני, ולא פגע בפעילות הוועדה".

מזוז מגלה בהחלטתו כי חוות הדעת וההמלצה של פרקליטת מחוז מרכז, על דעת פרקליטת המדינה, הועברה אליו ב-25 במרץ השנה. גם הפרקליטות נוכחה כי יש לסגור את תיקי החקירה בהיעדר אשמה, למעט התיק הנוגע לוועדה לבחירת שופטים.

מבירור שערכתי עם המשטרה עולה כי כבר בסוף יולי 2001 - חמישה חודשים לאחר חקירתו של ריבלין - הועבר התיק לפרקליטות. מאז נותר על שולחנה של ארבל, מבלי שהכריעה בו. גם תיק אולמרט הועבר לפרקליטות ביולי 2001, ונותר מונח על שולחן הפרקליטה.

הסיוע "שמע ישראל"
החלטות היועץ המשפטי על אישי ציבור, מושכות לעתים קרובות ביקורת בעיקר בגלל הסלחנות כלפי נחקרים. אך כאן ההחלטה חושפת את לבם הגס של החוקרים ואנשי הפרקליטות. הדבר עולה מפורשות מהתיאור היבש של העובדות בנוגע לאחת הפרשות שעליהן נחקרו ריבלין ואפל, כפי שהוא מובא בהחלטת מזוז: "משיחת טלפון שהתנהלה בין אפל לגברת בשם אהובה בתאריך 16.9.99, עלו חשדות לכאורה למעורבות ריבלין בגיוס כספים בחו"ל שלא כדין לצרכים פוליטיים באמצעות מר שמואל סיסו, קונסול ישראל בניו-יורק. מחקירת אפל עלה כי השיחה היתה עם גברת אהובה מגן, יושבת ראש ארגון החירשים "שמע ישראל", ארגון לו מסייע אפל בדרכים שונות, וזאת נוכח היות שלושה מילדיו חירשים. גב' מגן מסרה בעדותה, כי אפל חבר בוועד המנהל של הארגון, ומקדיש ממיטב מרצו וזמנו לסיוע לארגון, וכי גם ריבלין סייע לארגון בפעילותו בכנסת. כן ציינה, כי הארגון פנה לסיסו בבקשה לסיוע בעריכת אירועי התרמה לארגון בארצות-הברית, אך'לא יצא מזה כלום'. נוכח האמור, אין מקום לייחס כל מעשה פלילי למי מן המעורבים, ויש אפוא לסגור תיק זה מחוסר אשמה פלילית".

מהציטוט עולה כי ריבלין ואפל ביקשו לגייס כסף כדי לסייע לחירשים. אך איתרע מזלו של ריבלין: אפל היה נתון בחקירה סמויה, שכללה האזנות סתר. הדיבורים על כסף עם אפל, הזיזו כנראה כמה ברגים בשכלם של חוקרי המשטרה וכמה מאנשי פרקליטות. עד כדי כך שהם הפכו מעשה טוב ומרגש מצד השניים, לחקירה משטרתית.

"אני כל חיי עוזר להם", אומר ריבלין. "דאגתי כשר התקשורת, שיהיו כתוביות בטלוויזיה, בעברית, לחירשים-אילמים. אני פעיל מאוד. אני משתתף כל שנה באירוע של עמותה שיוזמת שירה בציבור לבעלי מוגבלויות". תרומתו של ריבלין לא עשתה רושם על ארבל. היא ואנשיה מזמזו תיק זה כמעט שלוש שנים.

הפרשה מקוממת את ריבלין. השתיקה שגזר על עצמו, בשלב זה, אינה נובעת מכך שנסתמו טיעוניו. ריבלין מגלה כי בימים אלה הוא שוקל עם יועציו המשפטיים כיצד לנהוג. "אני שוקד עכשיו לבחון את כל הלקחים, כדי לראות האם אפשר להילחם בתופעה נוראית שמתרגשת עלינו בעשור האחרון, שבו יש סימביוזה בין משטרה, לבין עיתונאים מטעם והפרקליטות", אמר ריבלין, "מתוך דאגה לציבור כולו, בהחלט אני חושב שאם לא אני אלחם, אז אני שותף".

מעולם לא פחדתי, אומר ריבלין. "היה לי צער גדול על משפחתי, כאשר עיתונאים השתמשו באותה חקירה כדי לשים אותי למשל ושנינה. . . אני מעולם לא נפגעתי ברמה הציבורית, פרט ללכלוכים של עיתונאים מטעם: מרדכי גילת, אמנון אברמוביץ', חני קים, ואמיר אורן. אני אישית התקדמתי בפוליטיקה. גם המשטרה לא עצרה אותי. המקום היחידי שאמרו אין כניסה, היה משרד המשפטים. יכלו להגיד לי - לא רוצים אותך, במקום להשתמש במערכת שלטונית שלמה ".

ומה מסקנתו לגבי מי שחוללה פרשה זו נגדו? ריבלין מסרב לנקוב בשמה של ארבל, אך מעיר: "אני חושב שאנשים שקשורים בחקירות מפוקפקות, לא צריכים להיות בפסגת הפירמידה של עשיית הצדק".

ארבל מסרה בתגובה כי התיק הועבר לפרקליטות באפריל 2002 (ולא ביולי 2001 כפי שטוענת המשטרה - י"י). לטענתה , מדובר בתיק רחב היקף הכולל פרשיות רבות ועניינים נפרדים, ולכן התבצעו השלמות רבות. בדיקת התיק אכן התמשכה נוכח מורכבותו, ונוכח אילוצי כוח אדם בפרקליטות. ארבל מוסיפה כי ההכרעה בתיק התאפשרה לאחר שהוגש כתב אישום נגד הנאשם המרכזי בתיק, דוד אפל, ולאחר ההחלטה בעניינה של נחמה רונן.

המינוי התמיכה של בייניש
סוד גלוי הוא, כי שופטת בית המשפט העליון, דורית בייניש, היא אחת הפעילות הנמרצות למינויה של עדנה ארבל לבית המשפט העליון. כפי שחשפנו כאן, ארבל - בתפקידה כפרקליטת המדינה, נמנעה מלהורות על חקירה פלילית-משטרתית נגד עורך הדין יחזקאל בייניש, בפרשת התזמורת הסימפונית,
8. א.כ.אהרונוב=ח. מצקביץ=ד.בייניש=''פשע מאורגן !!{פ"ש)
http://rotter.net/forum/gil/5161.shtml#8
ואף נמנעה מהעברת הטיפול בנושא לגורם אחר בפרקליטות או בלשכת היועץ המשפטי לממשלה, וזאת בנימוק שבייניש ובעלה הינם חבריה הקרובים. גם את חקירת מס הכנסה נגד עורכת הדין בייניש ניסו כמה גורמים לטרפד. נכון לעכשיו: חוקרי מס הכנסה עושים באומץ את מלאכתם. במדינה מתוקנת, ניתן היה לצפות שבייניש תימנע מ"לובי" למען מינויה של ארבל. הרי לא ייתכן מצב, שבו ארבל נמנעת ממילוי תפקידה ו"חוסכת" לבעלה של בייניש חקירה משטרתית, וזו האחרונה, פועלת לקידומה לעליון.

שאלת השאלות עתה היא מדוע לא תימנע בייניש מהשתתפות בוועדה לבחירת שופטים, העומדת לבחור ארבעה שופטים למינוי של קבע. בייניש נמנעה ממתן תגובה על שאלה זו, למרות פנייתי אליה. שאלה זו עולה עתה גם אצל כמה מבכירי מערכת המשפט בישראל, לרבות כמה משופטי בית המשפט העליון, המגלים מורת רוח מהתנהלות הצמד בייניש-ארבל.

גם באשר למועמד אחר, השופט יונתן עדיאל, יש בעייתיות בעובדת חברותה של בינייש בוועדה. עדיאל היה שותפו של בעלה, ובין המשפחות קיימת עתה מערכת יחסים מיוחדת.

ללא תמיכתה של בייניש, יהיו לארבל רק שלושה תומכים בטוחים, שני שופטים ושר המשפטים, מתוך שמונה, ובמצב זה ספק אם היא תהיה מועמדת ריאלית. מולה ניצבות שתי המועמדות הנחשבות לבעלות סיכויים גבוהים ביותר, לפחות על פי מבחן מקצועי: השופטת אסתר חיות, והמשפטנית פרופ' רות גביזון, הנחשבת למועמדת בעלת סיכויים טובים מאוד. שורה של אישים בכירים מאוד תומכים במועמדותה, ואף ציידו אותה בהמלצה חמה. אך במקומותינו, ספק אם השמות הגדולים האלה יגברו על האינטרסים והשיקולים הזרים שחלחלו גם לוועדה יוקרתית זו.
y y @ m a a r i v . c o . i l
http://www.maariv.co.il/cache/ART689693.html

@ מצ"ב קישור לאשכול = חומר שעליו דיברנו ארוכות בנושא!!
פרופ' מנחם אמיר: ''היש פשע מאורגן בישראל ??''
10. עכשיו זה ממוסד וכשר: המשטרה = התקשורת = התביעה!!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5245&omm=10&viewmode=threaded



http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=13&v



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק
חבר מתאריך 4.1.17
106 הודעות
   17:14   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. נמרודי ניסה לגעת, ומה זה שמח היה wawawiwa !!!  
בתגובה להודעה מספר 25
 
   אז מעריב שרוף. הא?

או שאולי התכוונת שאנסה ללכת לידיעות אחרונות? אני לא מאמין ששכחת שחותנו של אהרון ברק ערך את החדשות שם (היום הוא בערוץ 10), ונוני מוזס חייב לחבורה הזו את חירותו, מהיום שהוא רצח הולך רגל כשנהג ללא רשיון ועד פרשת האזנות הסתר שהוא ביצע לנמרודי, לפחות.

אז למי עוד נשאר? אההה... ל"הארץ".
נו, אז אולי כדאי ללכת לרשם המשכונות ולראות שהארץ כולו משועבד ל... אותו נוני מוזס על הלוואה שעליה תלוייה כל רשת שוקן מאז פשיטת הרגל של עיתון "חדשות".

אז משטרה - אי אפשר, כי ראינו שפיטרו מפכ"ל שמעז לצייץ.

ועיתונות אי אפשר.

אז מה עוד אתה מציע? מבקר המדינה? נהדר!

אבל בחוק שמו לו "עז". מותר למבקר הנכבד הזה לחקור את כ-ו-ל-ם, השב,כ, המוסד, ועוד כל מיני אירגונים שהמקלדת לא אוהבת להשמיע את דבר קיומם אבל... לא את מערכת המשפט. מממ...

אולי יש לך עוד רעיון למי שבאמת רוצה להזיז משהו במדינה ויש לו ראיות מצויינות?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   17:20   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. זה סביר כל העיתונים ערוצי הטלויזה משטרה וכו' לא חוקרים?  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריק
חבר מתאריך 4.1.17
106 הודעות
   17:29   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. יש רק אחד במדינה שמה שהוא חושב זה סביר. וכך הוא סבור  
בתגובה להודעה מספר 31
 
   זה מאוד סביר בעיני הממונה העליון על הסבירות של כולנו, איש לא מעז לחקור אותו. מה תעשה? תגיש בג"צ ???

אם גם אני הייתי תמנון שמחזיק בביצים את נמרודי ומוזס וממילא שוקן והחותן שלי הוא הצנזור של החדשות, אז אני יכול לקטוף את המזרקה שבכיכר דיזינגוף ולעשות ממנה עציץ אצלי בבית וזה יהיה מאוד סביר שאיש לא ישאל שאלות. כי הידיים שלי עשויות לעשות משהו מאוד לא סביר לביצים של מישהו שחושב שמה שעשיתי איננו סביר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   17:32   17.04.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. כל האמת של נימרודי כתובה בספר שלו..............  
בתגובה להודעה מספר 29
 



http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5667&omm=13&v



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני י''ז בשבט תשס''ז    11:45   05.02.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. מבחן התוצאה !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
xcitizen
גולש אורח
יום שבת כ''ב באב תשס''ח    16:34   23.08.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. לקרוא ממרחק הזמן ולבכות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי י''ט באב תש''ע    06:07   30.07.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. מבחן התוצאה !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

====


האם ימונה אלוף גלנט לתפקיד הרמטכ''ל בימים הקרובים?!
http://rotter.net/forum/gil/16271.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות