אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #5990 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 5990   
אייל נאור
גולש אורח
   17:54   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

השופט אזר- פסק לרעת רוצחי הנהג רוט- לפני 10 ימים  

 
   מי אתה עדי אזר?

NRG
בוועדה לבחירת שופטים בדקו שמועות על חייו האישיים, אך העלו חרס * רק לפני עשרה ימים הוא פסק לרעת רוצחיו של הנהג דרק רוט * חבריו מספרים על איש עם כריזמה ממגנטת, אוהד הפועל תל-אביב קנאי, אב לילדים שמעריצים אותו ומקצוען מהמדרגה הראשונה * אז מי הגיח ביום שני בערב לעבר מכוניתו, שלף אקדח וירה למוות בשופט מחוזי בישראל? * חייו ומותו





עמרי אסנהיים
24/7/2004 7:00




שעות ספורות בלבד חלפו השבוע מניכוסו של השופט הנרצח עדי אזר והפיכתו לסמל לאומי, קורבן השלב הסופי בהידרדרות החברה הישראלית, ועד להודעת המשטרה שחקירתה מתמקדת במניעים אישיים לרצח. השמועות סביב השופט המנוח החלו להתעופף.

אותן שמועות, בתחום היחסים שבינו לבינה, אפפו את אזר עוד בחייו. השבוע התברר כי הן הביאו בעבר כמה מחברי הוועדה לבחירת שופטים לבצע בדיקות לקראת הדיונים בנוגע למינויו לשופט קבע בבית המשפט המחוזי.

"היתה בזמנו בדיקה במערכת המשפט על השמועות שהתגלגלו", מספר חבר קרוב של אזר, "אנשים שלא רצו שעדי יקודם במערכת לכלכו. עדי סיפר לי שבדיעבד התברר לו שביצעו עליו בדיקה יסודית, אבל אלו היו סתם השמצות. מאוחר יותר הן הופרכו". " אף שמועה אז לא הפכה לעובדה", אומר בתגובה עורך-הדין יורי גיא-רון, חבר הוועדה לבחירת שופטים. "אני לא רוצה לומר מה בדקתי ומה לא.

במקרה של אזר היתה התנגדות רשמית אחת למינויו לשופט מחוזי קבוע והיא היתה על רקע מקצועי. הדברים שנגעו לחייו האישיים של אזר הגיעו לוועדה באמצעות שיחות בלתי אמצעיות בלבד. אני מבין את העניין הרכילותי בנושא, אבל אני חושב שההתעסקות העיתונאית בו פוגעת, מיותרת, ואפילו מזעזעת".

שמועות דומות לאלה שהועלו בפני הוועדה הגיעו השבוע גם לצוות החקירה המיוחד של המשטרה. בני משפחת אזר העדיפו השבוע לדחות את האפשרות שהמניע לרצח היה אישי. בת משפחה קרובה אף הביעה חשש שהלחץ האטומי המופעל על היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל-אביב לפענח את הרצח הוא שדחף לכיוון חקירה זה.

בימים שחלפו מאז יום שני בערב התברר בנוסף, כי בניגוד להצהרות לפיהן אזר עסק בנושאים משפטיים אזרחיים בלבד, אחת מהחלטותיו האחרונות נגעה דווקא לתחום הפלילי. ב-11 ביולי שמונה ימים לפני הירצחו, דן אזר במסגרת קדם משפט בתביעתה של ראיסה בוזקשווילי נגד רוצחי נהג המונית דרק רוט, משה בן-איבגי וארבל אלוני.

במהלך אחת מחופשותיהם, תקפו השניים את התובעת. באמצעות עורך דינה אהרון ברקאי דרשה בוזקשווילי לחשוף את תיקי שיחותיהם עם העובדים הסוציאליים בכלא, כדי לבדוק על סמך מה הותר להם לצאת לחופשות.

למרות התנגדות נחרצת של מייצגי הנאשמים, החליט אזר להורות על חשיפת התיקים בתוך 90 יום. "בשיחות האסירים עם העובדים הסוציאליים יש כדי לשפוך אור על המידע שהיה בידי המדינה לפני שניתנה לאסירים החופשה אשר במסגרתה ביצעו את התקיפה", כתב אזר בהחלטתו. אחד הרוצחים, בן-איבגי, נמלט לאחרונה במהלך אחת מחופשותיו מהכלא וטרם הוחזר אל בין הסורגים.




עם הפועל עד מילאנו



בעיתונים למחרת הירצחו התנגשו עדויות מכריו של אזר שסיפרו על דמות ססגונית, מלאת חוש הומור, חובבת נשים ומוערכת מאוד בעולם המשפט, עם חזותו האפורה משהו שניבטה מהתמונה הרשמית של הנהלת בתי המשפט. הוא נולד בתל-אביב בנובמבר 1955 וגדל ברחוב קפלן.

אביו, חבר "דן", נפטר כשהיה בן תשע (העובדה כי בנו של אזר, עומר, יחגוג בשבוע הבא יום הולדת תשע זכתה מיד להקשר התקשורתי המתבקש). אמו הקשישה מתגוררת כיום בבית אבות במרכז הארץ.

סיפור ילדותו של אזר לא שונה ודאי מזה של אחרים שגדלו בתל-אביב של שנות השישים. מכריו מבית הספר היסודי זוכרים כיצד החליטו יום אחד הוא וחבריו לבנות מכונית בה יתחלקו ביניהם במהלך השבוע. לצורך העניין גויסו מנוע משומש של מכסחת דשא וכמה קרשים. כעבור זמן קצר נגוז החלום לסיבובי דאווין בעיר.

אגדה נוספת על אזר מאותן שנים מספרת כיצד באחד משיעורי המלאכה בבית הספר התבקשו הוא וחבריו ליצור ג' ירף מחימר. אזר בנה קרנף, וזכה בתמורה לגערות קולניות מצד המורה. כבר בגיל צעיר מאוד הפגין אזר ניצני מרדנות ראשונים.

בני משפחתו נחשבו באותן שנים לאוהדי מכבי שרופים. אדום נחשב צבע מקולל. למרות זאת, הפך אזר לאוהד הפועל קנאי. גם העונה לבש את בגדי הקבוצה וסחב את ילדיו לבלומפילד לראות את האדומים.

במסע המופלא של הקבוצה באירופה לפני שלוש שנים הצטרף אזר עם בנו, תום, למשחק במילאנו, ובטיולים אחרים בחו"ל נהג לבחון את בני המשפחה בשמות כוכבי הקבוצה. "לא יכולתי לעבור בלובי של בית המשפט בלי שהוא ישאל מה עם הפועל", מעיד עו"ד ארי שמאי, חבר.

בשנת 73' התגייס אזר לצבא, ושירת כמאבחן פסיכוטכני. ביום הראשון של קורס המאבחנים בצריפין הכיר את אשתו הראשונה, אורנה אבידן. לימים שירתה גם בתם המשותפת, ליהי, באותו תפקיד. בפגישה הראשונה גילו בני הזוג כי שניהם נולדו באותו יום.

"זו היתה אהבה ממבט ראשון", מספרת אבידן. "עדי לא היה איש יפה, אבל היתה לו כריזמה ממגנטת. איש שיחה מבריק ומשעשע בצורה בלתי רגילה. אמרתי לו פעם:'עדי, אתה חייב להפסיק להצחיק אותי' כי שרירי הלחיים שלי כאבו עד דמעות.

"הוא היה בן זוג רומנטי וספונטני. יום אחד הסתובבנו בדיזנגוף. עברנו ליד חנות צעצועים והוא ראה בחלון הראווה רכבת חשמלית. הוא אמר:'כל החיים שלי רציתי כזאת רכבת'. נכנסנו וקנינו. כשיצאנו קפצנו והתחבקנו. הוא שאג:'יש לי רכבת חשמלית!'. באנו אלי הביתה ושיחקנו שעות".

לאחר שחרורו, החל אזר ללמוד משפטים באוניברסיטת תל-אביב. לחבריו סיפר עוד טרם השגת התואר הראשון ששאיפתו היא להיות שופט. הוא למד במחזור מוכשר בפקולטה למשפטים בתלאביב במסגרתו הוכשרו עו"ד עודד ערן, עו"ד ששי גז, השופטת רויטל יפה, הלוביסט-עיתונאי מנחם שיזף והשופטים שאול מנהיים ושאול שוחט. לפרנסתו עבד אז אזר בארכיון התמונות של "הארץ".

חברו הקרוב ביותר ללימודים היה אלי גולדשמידט, לימים פוליטיקאי ומגיש בטלוויזיה. "היינו חנונים", מודה גולדשמידט, "בעיקר התכוננו לבחינות וסיכמנו פסקי דין באנגלית. הלימודים הלכו לעדי מאוד בקלות. לא הכרתי מוח משפטי מבריק משלו: זיכרון פנומנלי, יכולת להבדיל בין עיקר לטפל.

"היינו יושבים ביחד בבית שלו ושל אורנה בנאות אפקה ולומדים. היתה לו בבית את כל סדרת הספרים של ג'יימס הדלי-צ' ייס. הוא זכר את כל התעלומות והפתרונות בספרי המתח שלו. במפגשים חברתיים הוא היה רוקד, שותה ונחשב לאדם מאוד מוחצן".





היתה בינינו אהבה חברית



בשנה הרביעית ללימודים כבר החלו אזר וגולדשמידט לשמש מרצים-מתרגלים בקורסי דיני עונשין ודיני נזיקין לתלמידי שנה א' בפקולטה למשפטים. מכרים של אזר מאותה תקופה מספרים כי נחשב מרצה אהוב, ולא פעם זכה לחברתם של סטודנטים וגם סטודנטיות בקפטריית הפקולטה.

"בכל הפרמטרים בהם נבחן כמשפטן, אזר היה סיפור הצלחה", מעיד פרופ' דניאל מור, לו שימש אזר עוזר הוראה. "כבר כתלמיד סימנתי אותו כמי שיוכל להגיע רחוק". ופרופ' יובל לוי מעיד, כי אזר "הציג את החומר יוצא מהכלל תוך הפגנת חוש הומור מאוד מפותח. בעיקר בקורס כמו דיני עונשין, ההצגה היתה מהותית ודרשה הומור ציני שכזה".

בעת לימודי תואר ראשון התחתן אזר עם אורנה. בשנת 84', מעט אחרי הולדת בתם הם נפרדו, ושנה אחר-כך התגרשו רשמית. "התפתחנו לכיוונים שונים", מסבירה אבידן, היום מדענית באוניברסיטת תל-אביב. "אחרי שליהי נולדה, פתאום דברים התחילו להתחדד והבנו שאנחנו לא נכונים זה לזה כזוג. נותרנו חברים טובים לאורך השנים כי היתה בינינו אהבה חברית. לכן גם הפרידה היתה יפה".

חמוש בשני תארים במשפטים, פתח אזר משרד עורכי דין עצמאי ביחד עם חברו מהלימודים עו"ד גיורא גרינברג. את התיק השמן הראשון קיבל הצמד כשאזר מונה להיות מנהל העיזבון של דודו, יוסף איזראלוב, שנרצח בינואר 84' על ידי אשתו גיתית. גרינברג: "היינו עובדים עד תשע בערב ויוצאים לבלות, בעיקר לשני פאבים:'נקסט' ו'ארנולד'. עדי ידע לשתות ולשמוח". ב-89' עזב גרינברג לאנגליה.

אזר המשיך במשרד, ולאחר שנה שכר חדר במשרד רוטנשטרייך-גיצלטר, במסגרתו עבד כפרילנס. במקביל המשיך לתרגל באוניברסיטת תל-אביב. אחת מהסטודנטיות היתה בלהט (בילי) דורון, חולונית בת 21. אזר החל במסע חיזור עיקש.

באותה תקופה שיחקה דורון, שחקנית חובבת, בהצגה "כולם היו בני חוץ מנעמי" בתיאטרון בית-ליסין. כשיצאה מההופעות חיכו לה פתקי אהבה סוערים על שמשת המכונית. גם לוח המודעות של הפקולטה זכה לפתקים בנוסח דומה. באחת מפרידותיהם אף פרסם אזר מודעה באחד מעיתוני סוף השבוע בנוסח "בילי תחזרי אלי, אני אוהב אותך, עדי".




ספר שהפך לאוטוריטה



בשמת דורון-סחר, גיסתו של אזר: "עדי חיזר אחריה בטירוף. פעם הוא צייר לה לב ענק על הכביש לפני הבית של ההורים. באחת הפעמים, אחרי ריב סוער ביניהם, בילי נסעה לארצות הברית. הוא נסע אחריה לשם. מיד אחרי שהם חזרו ארצה באה הצעת הנישואים ".

באפריל 92', בגיל 37 בלבד, הגשים אזר חלום ומונה לשופט בית משפט השלום בתל-אביב. כבר בשנים הראשונות ביסס לעצמו שם של פוסק אמיץ, שנוטה להוסיף לחוק גוון צדק פרטי מוסרי משלו. שופט יעיל ומהיר שזכה לקונצנזוס בקרב עורכי הדין, אם כי כמה מהם חשו כי הוא נוטה לעתים ליהירות ולהתנשאות מסוימת.

במהלך שנותיו כשופט שלום זקף לעצמו אזר שורת פסקי דין עקרוניים, בעיקר בתחום המקרקעין, אבל לא רק. בין היתר החליט למחוק על הסף את תביעת הדיבה שהגיש דוד אפל נגד רשות השידור והכתבת איילה חסון.

במקרה אחר פסק אזר הוצאות משפט כמעט תקדימיות לנתבע, בגובה 100 אלף דולר. עו"ד אהרון ברקאי: "הגדולה שלו היתה שכשופט הוא ידע לפשט הליכים ממושכים בקדם המשפט, לצמצם מחלוקות עד כדי כך שהצדדים היו מגישים תחשיבי נזק, הוא היה מציע פשרה, וברוב המקרים הצדדים היו מקבלים אותה. מלבד זאת, היה לו רנטגן בעיניים שיכל לזהות מי דובר אמת ומי לא".

בשנת 93', במהלך חיפוש אחר חומר בספריית הפקולטה למשפטים בבר-אילן, פגש אזר את ד"ר אילנה נירנברג, רופאה ומשפטנית אותה הכיר עוד קודם דרך אחותו. הפגישה הולידה כעבור כשנה את הוצאת ספרם המשותף של השניים, "רשלנות רפואית", שהפך אוטוריטה בתחום. באפריל 99', שמונה שנים לאחר מינויו לשופט, עם תואר דוקטור ביד, מונה אזר לשופט בפועל בבית המשפט המחוזי בתל-אביב.

מרגע זה החלו הברקסים בוועדה לבחירת שופטים לעצור את התקדמותו. מיום מינויו של אזר לשופט מחוזי בפועל חיכו הוא ומקורביו למינוי של קבע. יותר מחמש שנים אחר-כך נרצח אזר, עדיין ללא מינוי ביד.

יש שהעריכו כי הסיבה היא שבניגוד לשופטים אחרים, הוא לא נמנה עם הקליקות המתאימות. אחרים טענו כי דווקא פריצתו המטאורית והיותו מתוקשר הם שעצרו את התקדמותו. נראה שעיכובו המקצועי של אזר היה שילוב בין הדברים. כהונתו כשופט בפועל התארכה מעט בשל בקשתו של נשיא בית המשפט המחוזי, אורי גורן, כי יסיים תיקים בהם החל. מנגד לחצה נשיאת בית משפט השלום, עדנה בקנשטיין, כי אזר יחזור לשלום לסייע בעומס התיקים שם.

אזר נקלע בין רצונות שניהם, והעדיף את גורן. בדיוני הוועדה לבחירת שופטים, בפברואר השנה, כשזכה סוף-סוף לתמיכת הנשיא ברק, נותר אזר בחוץ. השופטת נגה אוהד הועדפה על פניו. "רבים התאכזבו שהוא לא קודם מהר יותר", מודה פרופ' מור. "היה מוסכם על כולם שמבחינת הרמה המקצועית עדי הוא שופט מחוזי".

תום אזר, בנו של עדי, התייחס השבוע לעניין. "פעם אבא אמר שיכולים לדפוק אותו עוד ועוד אבל בסוף הוא יקבל מה שמגיע לו", אמר . "גם בתקופה הקשה, כשלא נתנו לו את המינוי והמערכת לא תמכה בו, הוא לא נלחץ ונותר סבלני".




זה פשוט חלום רע



אזר ואשתו חוו עליות ומורדות בחיי הנישואים. "לכל זוג יש עליות ומורדות, כעסים ומשברים", אומר מכר משפחה שכועס על ההתעסקות בנושא, "אלה החיים וזה מה שעושה אותם יפים. לא היו אנשים אחרים במערכת המשפט שהיו עליהם סיפורים? מצחיק גם שהמשטרה מתייחסת לכל הסיפורים האלה מסביב ולוקחת את הדברים לכיוון האישי. כאילו כל יום יורים פה ברחוב במישהו על רקע רומנטי, ועוד באופן מקצועני שכזה".

מודעים לגל השמועות ולספקולציות, ביקשו השבוע במשפחת אזר להפגין משפחתיות חמה ואידילית. בילי, הרעיה, אמנם סירבה להתראיין, אולם אחותה, בשמת, סיפרה כי בשנת91', בטיול משותף בגרמניה, הציג אזר את מידת אהבתו לבילי בפניה. "הוא אמר לי שעם בילי זה כמו התפרצות של הר געש, עומק התחושות והתשוקה", סיפרה . "שככל שזה יותר חזק זה הופך מערכת יחסים ללוהטת יותר. הוא אמר שהוא מעולם לא הרגיש לאף אחת מה שהוא הרגיש לבילי".

עדויות חבריו של אזר אודות שבועות חייו האחרונים לא מרמזות על מה שהתרחש בשני האחרון. עו"ד ששי גז, חברו, מספר שלפני כשבועיים, אחרי יום בבית המשפט, הלכו הוא ואזר לבקר חבר חולה בבית החולים "איכילוב". אזר , הידוע כהיפוכונדר, התלוצץ עד כמה קצרה הדרך מבית המשפט לבית החולים. מלבד זאת היה הכל שגרתי.

לפני כחודש צפו הוא אשתו וזוג חברים בסרט הצרפתי "סתום את הפה" והצחוק של אזר הרעיד את האולם; הוא המשיך לפקוד את פרלמנט החברים הקבוע שלו בבית קפה תל-אביבי בשישי בצהריים; בגמר יורו 2004 באו חברים אוהדי יוון לצפות איתו בטלוויזיה והוא לבש אדום ועודד את פורטוגל; ובעוד מספר שבועות תכנן נסיעה משפחתית לאנגליה. בין לבין טיפל באמו החולה.

ביום שני, סמוך לשבע בערב, עמדה בשמת דורון-סחר במטבח של משפחת אזר. "מבחוץ שמעתי רחשים אבל לא ייחסתי להם חשיבות", היא משחזרת. "חשבתי שאולי עדי חוזר מהעבודה ומפנה שקית אשפה. תום יצא מהבית לטייל עם הכלבה".

תום אזר: "חשבתי ששמעתי בדיבורית מין קול כזה. כשהתקרבתי ראיתי שחלון הרכב מנופץ ואבא נשען בתוכו. נכנסתי מהר הביתה, אמרתי שקרה משהו לאבא וביקשתי להתקשר למד"א. באותו רגע כבר ידעתי. שלושה כדורים מטווח אפס, מה זה כבר יכול להיות? ".

בשמת : "כשיצאתי החוצה ראיתי הכל. קראתי לשכנים. הם הביאו מגבות וניקו אותו. את הילדים הקטנים העלינו למעלה. אין לי מילים לתאר את ההתרחשות. התמונות חוזרות אלי עד עכשיו. אני מניחה שהן עוד תחזורנה". תום : "בתוכי אני עדיין חושב שזה חלום רע, סיוט. אני מקווה שאולי אתעורר ואגלה שזו היתה סתם מתיחה גדולה. שיעשו מסיבה ואבא יחזור, אבל זה מגוחך לחשוב ככה. אני שובר את הראש ולא מבין. למה שמישהו ירצה לרצוח את אבא שלי".






              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  בוועדה לבחירת שופטים בדקו שמועות על חייו האישיים, אך העלו חרס אייל נאור 24.07.04 18:50 1
     הם ''העלו חרס'' גם לגבי מעשי עדנה ארבל bombus 24.07.04 21:57 29
  אני חושב שאין איש במדינה UHU stick 24.07.04 18:52 2
     נקווה שהתעלומה הזו תבוא על פתרונה בהקדם האפשרי היעד הסופי 24.07.04 18:58 4
         ''תעלומת'' עדי עזר=''תעלומת'' רצח רבין=הרוצח לא יחשף!! פילוביץ שחף 24.07.04 19:41 9
             אני מבין שבידיך המפתח......... nfen 24.07.04 19:50 12
                 בידי אין שום מפתח, מקסימום יש לי מפתח שוודי....... פילוביץ שחף 24.07.04 20:25 22
                     אתה מרמז לרצח אולוף פלמה או שזה סתם דימיון פרוע? bombus 24.07.04 21:58 30
                         :) פילוביץ שחף 24.07.04 22:01 31
                     נסה להעזר בו להסדרת הבורג הרופף גלילי 23.08.04 13:39 35
  לא משנה שנרצח אדם-כל הזמן נרצחים כאן,,,,,,השאלה היחידה היא למה,,,,,,בו אלת ציד 24.07.04 18:53 3
     למה בו...= רשם בית משפט המחוזי = עסק בדיני נזיקין...... פילוביץ שחף 24.07.04 19:40 8
  כבר תפסו את אחד מרוצחי רוט שלא חזר לכלא מחופשה ? somsom 24.07.04 18:58 5
     אני כמעט בטוח שלא! UHU stick 24.07.04 19:10 6
     לא, הוא הוברח לחו''ל בעזרת ''ידידים'' חשובים מאוד...... פילוביץ שחף 24.07.04 19:39 7
         הוברח לחו''ל. אכן. hamta 24.07.04 19:43 10
         יש בדבריך יצירתיות דיי סבירה ונכונה ומורחבת היעד הסופי 24.07.04 19:44 11
  ישר כח על הבאת הכתבה לכאן צברית 24.07.04 20:02 14
     צברית, הרוצח של עדי אזר לעולם לא יתפס זיכרו זאת !! פילוביץ שחף 24.07.04 20:15 19
  עכשיו אני בטוח שהרצח לא אישי, אלא הרצח הוא על..... פילוביץ שחף 24.07.04 20:04 15
     זה נשמע מעניין UHU stick 24.07.04 20:08 16
     פילו, הכוונה לקדם משפט שנערך בתחילת החודש צברית 24.07.04 20:09 17
         קראתי את זה, לא קונה כמו שאני לא קונה את הפסק דין.... פילוביץ שחף 24.07.04 20:13 18
             אפשר לקרוא פסקי דין במאגר.... צברית 24.07.04 20:16 20
                 יש ויש פסקי דין שאת יכולה ויש רק אם את עו''ד..... פילוביץ שחף 24.07.04 20:24 21
                     אני חושבת שהמשטרה תגנוז את הכל מהמסכים צברית 24.07.04 20:28 23
                         ימים יגידו............ פילוביץ שחף 24.07.04 20:33 24
                             כבר לפני כמה חודשים כשפורסמה הידיעה על בריחתו מהכלא TESLER-MORESHET 24.07.04 21:16 25
  חרמנא ליצלן.... גלבוע 24.07.04 21:30 26
  בקרוב יוסר איסור הפרסום ומערכת בתי המשפט תתגלה במערומיה WB 24.07.04 21:45 27
  להזכירכם משה בן אבגי , אחד מרוצחיו של דרק רוט MooShT 24.07.04 21:48 28
     גם אני סבור שזה כיוון ראוי לבדיקה אוהב ישראל 24.07.04 22:21 32
  השופט עדי אזר ז''ל = פרשת עמותת ''נאות קיסריה'' !!! פילוביץ שחף 26.07.04 03:39 33
  מי מפחד מאוד מאוד מהסגרתו של הרוצח יאבגי למדינת ישראל?! פילוביץ שחף 12.06.09 03:08 40
     'לא ננוח עד שהפושע יהיה מאחורי סורג ובריח' פילוביץ שחף 13.06.09 04:41 41

     
אייל נאור
גולש אורח
   18:50   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. בוועדה לבחירת שופטים בדקו שמועות על חייו האישיים, אך העלו חרס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bombus
גולש אורח
   21:57   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. הם ''העלו חרס'' גם לגבי מעשי עדנה ארבל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   כשרוצים למנות שופט הרי מעלים חרס מדברים שעשויים להכשיל את המינוי.
אין בדברי כדי לרמז על דבר כלשהו לגבי חייו האישיים של אזר ז"ל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
UHU stick
גולש אורח
   18:52   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אני חושב שאין איש במדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   שלא מתעניין מי רצח את השופט. כל אחד מסיבותיו הוא אבל הרצח הזה הוא
תעלומה אדירה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היעד הסופי
גולש אורח
   18:58   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. נקווה שהתעלומה הזו תבוא על פתרונה בהקדם האפשרי  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   על מנת להפסיק את מסע לזות השפתיים של כל מיני גורמים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   19:41   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ''תעלומת'' עדי עזר=''תעלומת'' רצח רבין=הרוצח לא יחשף!!  
בתגובה להודעה מספר 4
 
http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nfen
גולש אורח
   19:50   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אני מבין שבידיך המפתח.........  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   למה מחכים? להסרת הצא"פ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   20:25   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. בידי אין שום מפתח, מקסימום יש לי מפתח שוודי.......  
בתגובה להודעה מספר 12
 
http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
bombus
גולש אורח
   21:58   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אתה מרמז לרצח אולוף פלמה או שזה סתם דימיון פרוע?  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   22:01   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. :)  
בתגובה להודעה מספר 30
 
http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילי
גולש אורח
   13:39   23.08.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. נסה להעזר בו להסדרת הבורג הרופף  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלת ציד
גולש אורח
   18:53   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. לא משנה שנרצח אדם-כל הזמן נרצחים כאן,,,,,,השאלה היחידה היא למה,,,,,,בו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   19:40   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. למה בו...= רשם בית משפט המחוזי = עסק בדיני נזיקין......  
בתגובה להודעה מספר 3
 
http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
somsom
גולש אורח
   18:58   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. כבר תפסו את אחד מרוצחי רוט שלא חזר לכלא מחופשה ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
UHU stick
גולש אורח
   19:10   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אני כמעט בטוח שלא!  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   כנראה שהוא חתם הסכם עם אחת ממשפחות הפשע שהוא יבצע בשבילם איזה "עבודה"
והם ידאגו לו במדינה אחרת...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   19:39   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לא, הוא הוברח לחו''ל בעזרת ''ידידים'' חשובים מאוד......  
בתגובה להודעה מספר 5
 
http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hamta
חבר מתאריך 2.4.12
872 הודעות
   19:43   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הוברח לחו''ל. אכן.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   שמאלנות היא מצב נפשי, לא מצב של חוסר ידע. האתר שלי לזכר רבין: www.readme.biz



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היעד הסופי
גולש אורח
   19:44   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. יש בדבריך יצירתיות דיי סבירה ונכונה ומורחבת  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   אשרי הפורום שבו נמצאים כותבים מוכשרים כמוך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צברית
גולש אורח
   20:02   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. ישר כח על הבאת הכתבה לכאן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   התיאוריות המשונות שעלו בפורום עשו עוול לדמותו של השופט עדי אזר,
לאחר קריאת הכתבה עולה שהשופט היה אדם מיוחד מאד, חריף ושנון,
ולא פלא שניסו לשים לו רגליים, מה שקורה בדרך כלל לאנשים מוכשרים.

התקשורת (לפחות באינטרנט) שתתה את דמו עוד לפני שנקבר וחבל. לפי
מה שכתוב לא נראה שהרצח הוא על רקע אישי ויכול להיות שמסתירים
בכוונה את הפרשה כדי לעלות על הרוצח האמיתי.

הדעה שלי בשונה מפילוביץ היא שהרוצח ייתפס, ואני מקווה שאז כל
המרננים על אישיותו של הנרצח יבקשו סליחה.

יהי זכרו ברוך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   20:15   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. צברית, הרוצח של עדי אזר לעולם לא יתפס זיכרו זאת !!  
בתגובה להודעה מספר 14
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.07.04 בשעה 20:15 בברכה, פילוביץ שחף
 
לפחות לא בעשור הקרוב......

http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   20:04   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. עכשיו אני בטוח שהרצח לא אישי, אלא הרצח הוא על.....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 24.07.04 בשעה 20:10 בברכה, פילוביץ שחף
 
מי היה האיש כשופט, למי הוא הפריע ואת מי הוא הפחיד...??

הכותרת מדברת בעד עצמה בכלל ומה שמטפטפת המשטרה כל הזמן בפרט
והיא אף לא שוכחת שיש צא"פ גורף אבל מדובר ברצח אישי...
מי מדליף לתקשורת.....מניע אישי ??

"בבית המשפט המחוזי בתל-אביב העיד היום (א') אהוד אלוני, אביו של ארבל אלוני, מי שהורשע יחד עם חברו, משה בן איבגי ברצח נהג המונית דרק רוט בשנת 1994. אלוני העיד במסגרת תביעת פיצויים שהגישה גילה רוט, אשתו של דרק רוט, נגד בני משפחה הרוצחים, משרד החינוך, משרד העבודה והרווחה והמשטרה."

שאלה חשובה: פסק הדין במשפטם של הנערים הרוצחים היה בבית משפט המחוזי
ולמיטב ידיעתי השופט עדי אזר לא כיהן אז כשופט במחוזי,
ונכון להיום התקשורת כל הזמן מטפטפת לנו שהשופט אזר עסק אך ורק בדיני נזיקין ולא במישור הפלילי.... מוזר !!

מצ"ב קישור לכל החומר על הרצח הנתעב בכלל ופסק הדין בהחלטת הפשרה בין
אישתו של הנרצח לבין הורי הרוצחים....

123. צדק אחרי 9 שנים:משפחות רוצחיו של נהג המונית..
http://rotter.net/forum/gil/5070.shtml#123




http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
UHU stick
גולש אורח
   20:08   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. זה נשמע מעניין  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   נשמח לקבל עוד פרטים בהמשך. אני חושב שעלית פה על משהו!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צברית
גולש אורח
   20:09   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. פילו, הכוונה לקדם משפט שנערך בתחילת החודש  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   ב-11 ביולי, ימים ספורים לפני מותו.

עיין בכתבה למעלה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   20:13   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. קראתי את זה, לא קונה כמו שאני לא קונה את הפסק דין....  
בתגובה להודעה מספר 17
 
בנושא פסק הדין לטובת משפחת זר ונגד עראפת והרש"פ....

http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צברית
גולש אורח
   20:16   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. אפשר לקרוא פסקי דין במאגר....  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 24.07.04 בשעה 20:20 בברכה, צברית
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   20:24   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. יש ויש פסקי דין שאת יכולה ויש רק אם את עו''ד.....  
בתגובה להודעה מספר 20
 
http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צברית
גולש אורח
   20:28   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אני חושבת שהמשטרה תגנוז את הכל מהמסכים  
בתגובה להודעה מספר 21
 
   בינתיים.

אני מקווה שהפרשה תיחשף וכמה שיותר מהר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   20:33   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. ימים יגידו............  
בתגובה להודעה מספר 23
 
http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TESLER-MORESHET
גולש אורח
   21:16   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. כבר לפני כמה חודשים כשפורסמה הידיעה על בריחתו מהכלא  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 24.07.04 בשעה 21:16 בברכה, TESLER-MORESHET
 
של בן איבגי,עלו החשדות שאחת ממשפחות הפשע סייעו לו לברוח מהארץ,אך מאין לנו לדעת שבאמת הוא ברח מהארץ ולא נשאר כאן תחת חסותם?
הרצח הזה בוצע בידי חית קרת רוח ואותו בן איבגי שכנראה היה האחד שלחץ על ההדק בקור רוח מחליא (כשרצח את דרק רוט...)
,יכול להיות שביצע עבודה עבור אותה משפחה.
ועוד דבר,יכול להיות שאחד ממערכת המשפט אשר לא רצה לראות את עדי אזר ממשיך בתפקידו ובמערכת המשפט בכלל,הזמין את הרצח בעזרת אותה משפחה שגייסה את אותו בן איבגי.
קונספירציה מסובכת אךכאן במדינתנו המושחתת,הכול אפשרי...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלבוע
גולש אורח
   21:30   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. חרמנא ליצלן....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WB
חבר מתאריך 8.7.02
15210 הודעות
   21:45   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. בקרוב יוסר איסור הפרסום ומערכת בתי המשפט תתגלה במערומיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MooShT
גולש אורח
   21:48   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. להזכירכם משה בן אבגי , אחד מרוצחיו של דרק רוט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   נמלט מהכלא לפני כחודשיים

לא יודע אם זה קשור או לא...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב ישראל
חבר מתאריך 2.4.12
3707 הודעות
   22:21   24.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. גם אני סבור שזה כיוון ראוי לבדיקה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
   יחד עם שאר הכיוונים: הכיוון הרומנטי, הכיוון הלאומני, הכיוון של עמיתים למקצוע.


קופון הנחה באתר אייהרב, ויטמינים ותוספי מזון: FFL773


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   03:39   26.07.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. השופט עדי אזר ז''ל = פרשת עמותת ''נאות קיסריה'' !!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
עדי אזר היה שופט בשתי ערכאות של פרשת עמותת "נאות קיסריה".
הוא קבע שיש עילה להגיש כתב תביעה והוא קבע בערכאה השנייה
שלא חלה התיישנות על העברות אריה מזרחי וצבי שור נפגעו קשה
מההחלטות האלה
וישנה סברה שהוא היה מועמד להיות ממונה על
התיק גם בהמשך......

חנן עזרן ''החשפן'' למעשה אתה ''החסמן''
http://rotter.net/forum/gil/5871.shtml

http://rotter.net/forum/gil/5614.shtml הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ' בסיון תשס''ט    03:08   12.06.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. מי מפחד מאוד מאוד מהסגרתו של הרוצח יאבגי למדינת ישראל?!  
בתגובה להודעה מספר 0
 






מי מפחד מאוד מאוד מהסגרתו של הרוצח יאבגי למדינת ישראל?!

תזכורת:



47. הורחקה מתפקידה פרקליטה בכירה במחוז הדרום עו"ד חנה מגד...
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=15062&omm=45&viewmode=
בפרקליטות הדרום נמשכות הצרות = חנה מגד = יסכה ליבוביץ 07.08.08
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=15062&forum=gil&viewmode=all&keywords=חנה מגד
אחרי 14 שנים, פרקליטת מחווז דרום - עו''ד יסכה ליבוביץ', פורשת מתפקידה !!!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=15062&omm=49&viewmode=
איזה שופט בדימוס? איזה פרקליט בכיר בדימוס? איזה קצין משטרה בכיר בדימוס? 08.11.2007
http://www.israblof.com/?l=he&a=35121

***************


''האם הרצח קשור לשיחה שערך השופט חנן אפרתי עם עדי אזר?!
http://rotter.net/forum/gil/15894.shtml


**********************



גם ב''עליונים'' וגם בתחתונים..עו"ד יוסף דר על פרשת נעמי לויצקי
http://rotter.net/forum/gil/15982.shtml
204. ראיתי אותם: ''העורכת תרצה יובל סיפרה לי, שאחת הסייעניות נפקה ילדות קטנות על-מנת לספק את צרכיו של דן בן-אמוץ..."
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5403&forum=gil&viewmode=all&keywords=תרצה יובל#204



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
שבת קודש כ''א בסיון תשס''ט    04:41   13.06.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. 'לא ננוח עד שהפושע יהיה מאחורי סורג ובריח'  
בתגובה להודעה מספר 40
 
ראשי > חדשות > משפט ופלילים | פרסום ראשון: 12/06/09, 10:53
'לא ננוח עד שהפושע יהיה מאחורי סורג ובריח'

פרקליטם של משפחת רוט אומר כי רוצחו של דרק רוט נמלט לארגנטינה בשל אזלת של בית המשפט ואף ביצע שם פשעים רבים.
בני טוקר

מתי בן איבגי יחזור לכלא?
.
"לא ננוח עד שהפושע יהיה בכלא"

משה בן איבגי אחד מרוצחיו של נהג המונית דרק רוט נמלט השבוע מארגנטינה לאחר שבשנת 2002 ברח מישראל באחת מחופשותיו מהכלא.

פרשת הרצח של דרק רוט זעזעה את ישראל בשנת 1994, שני הנערים אז משה בן איבגי וארבל אלוני עלו על מונית באזור הרצליה ובמהלך הנסיעה שלפו אקדח וירו למוות בנהג המונית דרק רוט.

פרקליטם של משפחת רוט עו"ד ניסן שריפי אומר בראיון לערוץ 7 כי מדובר בפושע אכזרי ביותר "הוא חיית אדם, ממש חיית טרף, אדם שירה חמישה כדורי אקדח באזרח מהשורה שנקלע בטעות ללוע של חיית הטרף, נהג מונית ומסכן. מדובר פה על שני נערים שרצו לראות פשוט איך אדם מת והם תכננו את הרצח בשיטת התפוז המכני".

לדבריו בתי המשפט בישראל לא נתנו לשני הרוצחים את גזר הדין שהם היו צריכים לקבל "נגזר עליהם לשבת 12 שנה, אלוני עדיין מרצה את העונש, אבל האבסורד הוא שהם שוחררו לחופשה במהלכה הם ביצעו שוד, לאחר מכן בגלל אזלת היד של בית המשפט, הם נתנו להם שוב חופשה שבמהלכה ברח בן איבגי מהארץ, בפני בית המשפט הוצגו אז ממצאי מודיעין קשים לפיהם בן איבגי משתף פעולה עם ארגוני פשע, אך בית המשפט העליון קיבל את עתירתו ופסק כי יש לתת לו חופשות והשאר זה כבר הסטוריה. הוא נמלט מהארץ לארגנטינה שאין לנו הסכם הסגרה איתה, עשה עסקים התעשר ואפילו נולדה לו בת".

עו"ד שריפי אומר כי גם בארגנטינה בן איבגי ביצע פשעים רבים "הוא חבר שם לאנשי המאפיה, נכנס לכלא והצליח להשתחרר, גם עכשיו אחרי שישראל הצליחה לחלץ מארגנטינה את הסכם ההסגרה, הוא היה חופשי והיה צריך לבוא פעם בשבוע לחתום בתחנת המשטרה, עכשיו ככל הנראה הוא מסתובב חופשי באחת ממדינות דרום אמריקה".

לדבריו הם לא יניחו לנפשו של הרוצח "ברגע שנגלה איפה הוא אנחנו נפנה לשר החוץ ליברמן כדי שיוכל לסייע לנו להסגיר אותו לארץ בחזרה. רוצח כזה חייב לרצות את מלוא העונש שלו, לא ננוח ולא נשקוט עד שהוא יהיה פעם נוספת מאחורי סורג ובריח".
מקור:
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/190497


**************


http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות