אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #6168 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 6168   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   10:24   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

איך ייראה המתנקש הבא??  

 
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.09.04 בשעה 10:47 בברכה, פילוביץ שחף
 
על הכוונת: אריאל שרון
יום חמישי, 30 בספטמבר 2004, 0:04 מאת: אמיר אורן, הארץ


הצלחת ההתנקשות תלויה ביצירתיות הרעיון, בנחישות המבצע, ובמקצועיות מערך הסיכול (צילום ארכיון: רויטרס)


רבין ז"ל. החטיבה היהודית והחטיבה לאבטחת אישים חוו את התבוסה הגדולה, האיומה, של רציחתו

בשב"כ אין ספק - האיום על שרון גובר משמעותית ככל שקרב הפינוי. המתנגדים החריפים, מהם עלול לצאת מתנקש, סבורים שאם ימות תבוטל ההתנתקות. לצורך זה, גם פגיעה בחפים מפשע אפשרית.

עוד בכתבה:
הזעזוע מרצח רבין לא פג »
"אין שרון - אין אסון" »
איך ייראה המתנקש הבא? »
בינתיים נפגשים עם המתנחלים »

השגריר האמריקאי בישראל, דן קרצר, התקשה להאמין למשמע אוזניו. קרצר - כך סיפר אחר כך לידידים - נועד לפני כחודש עם נציגי המתנחלים, ראשי המתנגדים לתוכניתו של אריאל שרון לפינוי עזה וצפון השומרון, לבקשתם. להפתעתו, היתה בפיהם משאלה מעשית מאוד, להעברה מיידית לוושינגטון: שממשל בוש יפנה לשרון, ויתערב אצלו בתקיפות למניעת הפינוי ימח-שמו.

לא מהאמריקאים תבוא ישועתם של יריבי תוכנית שרון, ואף לא מהפלסטינים, או מהאיראנים, או מחיזבאללה: שום גורם חיצוני (להבדיל מפנימי-פוליטי) לא יבלום עוד את שרון בדרכו למימוש ההתנתקות, כי כישלונה - כישלונו. מתנגדי הפינוי וסרבני הפיצוי חייבים להביא בחשבון שבקיץ הבא יתייצבו לובשי מדים, על כלי רכבם ודחפוריהם, לעקור אותם מבתיהם. באוויר מרחף איום על חיי שרון, אבל דומים לו הרי הושמעו כבר גם לעבר שרים, וקצינים בכירים, וראש מינהלת "הסיוע לתושבי עזה" יונתן בשיא, עד שמתעורר ספק אם אמנם זהו איום אמיתי או סרק-סרק.


הזעזוע מרצח רבין לא פג


עמיר. פרץ שני מעגלי אבטחה (צילום ארכיון: ערוץ 2)


ביב. בשב"כ עוד לא התאוששו מחשיפתו (צילום ארכיון: "הארץ")


בחינת הנתונים שהצטברו במערכת הביטחון - במיוחד בשב"כ, אך גם במשטרה ובצה"ל - מסירה את אחרוני הספקות. האיום על שרון אמיתי. הסבירות שמי מהמאיימים ינסה לממש אותו אינה נמוכה. מידת הצלחתו של ניסיון ההתנקשות תלויה ביצירתיות הרעיון שימציא, בנחישותו לבצע ויהי מה, ובמקצועיותו של מערך הסיכול, שבמרכזו שתי חטיבות בשב"כ: החטיבה היהודית (שבאגף הלא-ערבי) והחטיבה לאבטחת אישים (שבאגף האבטחה).

שתיהן היו מעורבות בתבוסה הגדולה, האיומה, של רצח יצחק רבין, כי כדי להסתנן ולשלוף ולירות ולפגוע ולהרוג היה על יגאל עמיר לחדור מבעד לשתי פרצות, מודיעינית ואבטחתית.

בתשע השנים שמאז היתה תחלופה עונתית בסגל החטיבות. מפקד החוליה שסככה על רבין, יורם רובין, הוא עכשיו קצין האבטחה של השגרירות בוושינגטון, ותפקודו זוכה לשבחי עמיתיו שם. אבל מי שנותר מאחור ונושא באחריות חי עדיין קצת בחדר הטראומה שאליו הובהל רבין בבית החולים איכילוב. המאבטחים מתרגלים ומנתחים סרטים, המביימים יציאה של ראש הממשלה מביתו אל קהל שבתוכו מסתתר מתנקש, חמוש במצלמת טלוויזיה המסווה נשק; ואילו בחטיבה היהודית, ובעצם בשב"כ כולו, ממשיכים להגדיר את פרשת אבישי רביב - שנועד לשמש מגנט ליגאל-עמירים, נכשל ונחשף - כזעזוע שממנו עדיין לא התאוששו.


"אין שרון - אין אסון"


דיכטר. הפניית משאבים מסיכול פוגועים להגנה על שרון, עלולה לגרום למות אזרחים (צילום ארכיון: אורי פורת)

עקומת האיום על חיי שרון עולה בהתמדה, אך לא בקצב אחיד. צפויה בה קפיצה תלולה, בבת אחת, בהתקרב מועד הפינוי, כי מתנגדיו מעריכים שללא מעורבותו האישית של שרון, הפינוי יסוכל. שרון לבדו מחויב לפינוי. שריו נגררים אחריו, באי-רצון, מסויגים, וגם התומכים שבהם אינם רואים בכך שאלת חיים. זה אינו המקרה של רבין, שנמצא בעיצומו של תהליך דו-צדדי למימוש הסכם ושמלאכתו היתה צפויה להימשך עם שמעון פרס. כאן, מזוויתו של מי שמתבונן עם רצח בעיניים, המשוואה פשוטה, "אין שרון - אין אסון".

על כן מאמינים אנשי המודיעין והאבטחה שיהיו מי שיעשו הכל, הכל, ללא שימת לב לנפגעים נוספים מסביב - מאבטחים, אזרחים - כדי להרוג את שרון.

זו הערכה מקצועית, לא הפרחת אזהרות לצורך הרתעה (הקנאים לא יירתעו), ולא תהיה בה כל נחמה למעריכים אם יתברר שצדקו. להיפך: גודל כישלונו של כרמי גילון בנובמבר 1995 נבע גם מכך שהזהיר פומבית מפני מה שעלול להתרחש, אך לא עשה מה שהתבקש מאזהרותיו.

למרות התיאום ההדוק בין שתי החטיבות, בדיונים משותפים ותכופים (ואחת לכחודש גם בניצוחו של ראש השב"כ, אבי דיכטר), הכלל הוא שיש לאסוף מודיעין כאילו לא תהיה אבטחה ולאבטח כאילו אין מודיעין. החטיבה היהודית תוגברה לאחרונה בעובדים נוספים, מהם חדשים ומהם שהוסבו למשימותיה מתחומים אחרים בשב"כ, כגון סיכול ריגול רוסי. סך המשאבים, לא כולם כספיים, סופי: אם אמצעי בילוש מסוים מוקצה למעקב אחר יהודים, הוא יחסר במבצע לסיכול פיגוע פלסטיני. יהיו ישראלים שמותם ייגרם בעקיפין, מהחלטה להזניח במשהו את הגנתם, כדי לעבות את ההגנה על שרון.


איך ייראה המתנקש הבא?


מחתרת בת עין: גמליאל, מורג וזליגר. הדור החדש של הטרור הישראלי אינו זקוק להכשרה בצה"ל, אלא רק לנשק (צילום ארכיון: הארץ)


איך ייראה המתנקש הבא? בן כמה הוא, האם הוא חובש כיפה, מגדל זקן, מתגורר בשטחים, בעל עבר צבאי ביחידת חי"ר/חבלה/סיירת מובחרת? כל אלה, חלקם, אף אחד מהם? נותן פומבי לדעותיו או שותק ומתכנן? חמום מוח או קר רוח?

כדי להמחיש את הקושי בשרטוט קלסתרון כזה מצביעים מומחי ביטחון על אחת מהצלחותיהם - הצלחה מודיעינית יותר ממשפטית, בהיעדר ראיות מוצקות לשכנוע שופט להרשיע בסעיף חמור. הפרשה האמורה היתה סדרת פיגועים נגד ערבים בשטחים, עד לפני כשנה וחצי, והיא הסתיימה בלכידת הקבוצה המתקראת "כנופיית בת עין". החשודים, ברובם, חמקו מעונש כבד, אך הפיגועים נפסקו. ה"מאתר" - מאגר החשודים האפשריים - היה עצום ואף כפליים מכך: מאתר מתנחלים קנאים, מאתר נפגעי טרור בקרבה ראשונה, ואם חושבים גם על נוקמים רחוקים יותר - דודן של חלל פיגוע, ולא רק אב, בן או אח - אין סיכוי מציאותי למצוא את הגרגר שבתלולית החול. רקע של פגיעה אישית, שאינה קשורה באירוע ביטחוני, יכניע גם את המומחים. כדברי אחד מהם, "את עמי פופר לא היינו מגלים לעולם".

ובכל זאת, ההנחה בשב"כ היא שהמתנקש הבא יצוץ בכל זאת מתוך "עשרות רבות" של קנאים שסביבם "מאות מעטות" של תומכים נחושים. ההבדל בין העשרות למאות הוא בין מי שמוכנים להרחיק לכת למי שדוגלים ברעיון אך יירתעו ממחיר הגשמתו. לפי אומדן מוסמך, מדובר בכ-90-80 "אנשי גבעות" - הנוער כבר התבגר - מתוך כ-400-300. אם במחתרת היהודית בשטחים, בשנות ה-80, היו קצינים קרביים במילואים, ובהם סמג"ד הנדסה ונווט בחיל האוויר, הדור החדש של הטרור הישראלי אינו זקוק להכשרה בצה"ל, אלא רק לנשק המופקר בו או נגנב ממנו בכמויות מסחריות.

לאחר הפיגוע שבו נהרג חברם, נתי עזורי, פגשו שניים מאנשי הגבעות את מפקד אוגדת יהודה דאז, עמוס בן-אברהם. תת-אלוף בן-אברהם, לשעבר מפקד סיירת מטכ"ל, סקר את זירת ההיתקלות והתפעל מלחימת השניים ומהמיומנות הצבאית שלהם. "באיזה יחידות הייתם בשירות חובה?" התעניין, ונדהם לשמע גיחוכם של מי שמעולם לא התגייסו לשרת בצה"ל.

אם אכן הסכנה העיקרית אורבת בחוג של פחות ממאה ישראלים, המצייתים רק לצו אלוהי שפענוחו מסור להם ולפוסקי הדור שלהם, וזהות כולם ידועה לשלטונות - ניתן, להלכה, להצמיד לכל אחד מהם שומר אישי, סמוי או גלוי, שיפקח על צעדיו. הטכנולוגיה של התצפית האווירית והרחוקה ושל האזנת הסתר התקדמה מאוד בעשרים השנים שחלפו מאז חשיפת המחתרת היהודית בשטחים, אבל כמותה התקדמה גם חשדנותם של תאי הטרור היהודי. הם ממודרים היטב, הודפים מעליהם זרים, אינם נבהלים ממעצר ("שכמוהו כנופש קצר עם מקלחות חמות וארוחות סדירות, שאינן זמינות בטבע", לדברי חוקר עגמומי) ושותקים בחקירה. "המדריך לנחקר" של תנועת כך, המפרט שיטות ותחבולות שהפעיל השב"כ בחקירות קודמות, הוא התנ"ך של חשודי הטרור היהודי - והקוראן של נחקרי החזית העממית לשחרור פלסטין.


בינתיים נפגשים עם המתנחלים


גילון. הזהיר מפני העלול להתרחש, אך לא פעל כמתבקש מאזהרותיו (צילום ארכיון: בוצ'צ'ו)


מאמץ רב מושקע בפעילות הנכללת בשב"כ בראש-הפרק "הידברות", כלומר, קצת הסברה, קצת ניתוק הקיצוניים מהמרכז, וקצת גיוס מקורות שידווחו על מעשים ודיבורים חריגים. ראש החטיבה היהודית, שזהותו חסויה (ושאותה חותרים בגבעות לחשוף), מרבה להיפגש עם חוגי המתנחלים, לרוב בלא לגלות להם את שמו. במערכה צבאית מכנים שלב זה "בידוד שדה הקרב". הוא אמור לשלול מהאויב תגבורות, אבל לא בו תושג ההכרעה.


השגת מודיעין לסיכול התנקשות בשרון היא המשימה העליונה של החטיבה היהודית בשב"כ. לסיכול ההתנקשות, ולא לסיכול ההתנתקות - שהיא מדיניות ממשלתית. השב"כ מתהדר, מאז ימי עמי איילון ובמידה רבה בעידודו של מי שמכהן כיום כראש החטיבה היהודית, בהיותו שירות הביטחון של המדינה, ולא של הממשלה. בשב"כ מצהירים כי אם ייחשף, בציתות חשאי, קשר לרכישת הצבעה של חבר כנסת נגד ההתנתקות תמורת "מאזדה" של סגן-שר - מעין תשליל של אלכס גולדפרב בפולקלור תהליך אוסלו - יימנעו מכל פעולה. קשר כזה אולי יהיה פלילי, אבל לא יחרוג מהזירה הפוליטית אל תחום השיפוט של הסיכול הביטחוני. השב"כ יגן על שרון מפני תוצאותיה הקטלניות בכוח של הצבעה בממשלה ובכנסת בעד התנתקות, אך יעמוד מנגד ולא יסייע לו להשיג ניצחון בהצבעות.

הצלחתם של המתנקשים בעז א-דין שייח חליל, בדמשק השבוע, אינה מבשרת בהכרח הצלחה דומה של מאבטחי שרון מפני מבקשי נפשו. הפעולה המוצלחת האחרונה שבוצעה, לפי מקורות זרים, שבוע וחצי לפני רצח רבין, היתה ההתנקשות במאלטה במנהיג הג'יהאד האיסלאמי, פתחי שקאקי. השב"כ, המוסד וצה"ל, כבר נכתב למחרת רצח רבין, טובים בהתקפה הרבה יותר מאשר בהגנה.


קישורים:
"דיכטר: כ-200 יהודים מייחלים למות שרון" »
"ראש השב"כ לשעבר: הרצח הבא בפתח" »
מרכז יצחק רבין
http://news.walla.co.il/?w=//605971


''מרכז פרס לשלום ושילטון''



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  איזה משקה מכין השב''כ עכשיו גזוז,שנפס,בירה,יין,נגמרה השמפניה צחצח 30.09.04 10:58 1
     ספירט 96% Beatman 30.09.04 11:15 2
     תראה ידידי: היקב שהקים יעקב פרי כראש השב''כ מתסיס פילוביץ שחף 30.09.04 11:25 3
         :) mozes5 30.09.04 13:05 9
         אהבת את זה הא :) פילוביץ שחף 30.09.04 13:32 10
  תזכורת למי ששכח או לא יודע............ פילוביץ שחף 30.09.04 11:38 4
  תזכורת למי ששכח או לא יודע............ פילוביץ שחף 30.09.04 11:59 5
  תזכורת למי ששכח או לא יודע............ פילוביץ שחף 30.09.04 12:16 6
  תזכורת למי ששכח או לא יודע............ פילוביץ שחף 30.09.04 12:48 7
  המתנקש הבא- קנאי משיחי שניזון מדברי ההסתה החריפים נגד שרון ותומכיו אייל נאור 30.09.04 13:00 8
  תזכורת למי ששכח או לא יודע............ פילוביץ שחף 30.09.04 13:58 11
     ולמי שלא רוצה לדעת,,,,,,,,, אלת ציד 30.09.04 13:59 12
     זאת פצצה אמיתית mozes5 30.09.04 14:08 13
         לא, זה של מי ששלח לו את הבקשה + החומר !! פילוביץ שחף 30.09.04 14:14 14
             אבל כתוב..לפי ההוכחות שרכזתי כיו''ר ועדה mozes5 30.09.04 14:20 15
                 הרצח בוצע במכונית............ פילוביץ שחף 30.09.04 14:32 16
                     אני מודה לך.......ידידי mozes5 30.09.04 14:46 17
                         ידידי, קבל את התצהיר המקורי שנחשף כאן לפני הכתבה....... פילוביץ שחף 30.09.04 14:50 18
                             בכל מקרה מדובר בועדה הציבורית mozes5 30.09.04 14:59 19
                                 לא, הועדה הציבורית פנתה ליו''ר ועדת חוץ וביטחון..... פילוביץ שחף 30.09.04 15:04 21
                                     את זה ...אני הבנתי מצויין mozes5 30.09.04 15:07 22
                                         בינתיים יש מי שדואג ''למחלת הסרטן'' שלה....... פילוביץ שחף 30.09.04 15:09 23
                                             למה אתה מתכוון...? mozes5 30.09.04 15:11 24
                                                 פשוטו כמשמעו, היא חולת סרטן ויש מי שדואג לה....... פילוביץ שחף 30.09.04 15:13 25
                                                     עצוב לשמוע...בכל מה שנוגע לחקר האמת mozes5 30.09.04 15:19 26
                                                         לא, אני מתכוון לאותם רופאים מתל השומר ש''דאגו'' ל..... פילוביץ שחף 30.09.04 15:25 27
  1.85,עז מבט,עיניים חומות בורקות,שיער מחלפות כמו אבשלום-זיהיתם? אלת ציד 30.09.04 15:02 20
  היום לפני-'הידעת מתי ולמה הוטל רימון לתוך מליאת הכנסת' פילוביץ שחף 15.10.07 23:26 28
     בספט' 1949 - אברהם צפתי שלף תת-מקלע בכנסת ישראל.... פילוביץ שחף 04.03.08 21:42 34
  גלובס:''האם הרוסים הדביקו סרטן לאולמרט? פילוביץ שחף 03.11.07 21:51 29
  הם לא שכחו שהאיש הזה ירה על האוניה אלטלנה והרג יהודים פילוביץ שחף 06.11.07 21:35 30
     עו''ד שפטל: פרשת בית''ר - רדיפה פוליטית פילוביץ שחף 09.11.07 03:30 31
     ''למה הם שרקו: זה מה שנשאר'' פילוביץ שחף 11.11.07 04:12 32
     הסתה, בית''ר והדמוקרטיה פילוביץ שחף 12.11.07 01:52 33
         ''התקווה'', מופע בתיאטרון הערבי ישראלי ביפו העתיקה (*) פילוביץ שחף 23.12.10 08:18 35

     
צחצח
חבר מתאריך 8.7.12
10 הודעות
   10:58   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. איזה משקה מכין השב''כ עכשיו גזוז,שנפס,בירה,יין,נגמרה השמפניה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Beatman
חבר מתאריך 11.12.13
16972 הודעות
   11:15   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ספירט 96%  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   11:25   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תראה ידידי: היקב שהקים יעקב פרי כראש השב''כ מתסיס  
בתגובה להודעה מספר 1
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.09.04 בשעה 11:25 בברכה, פילוביץ שחף
 
בתקופה האחרונה מחודש מרץ 2004, אז התחיל הקמפיין של ביילין
"סברה ושתילה 2004, ענבים מזן "וולטן כרוס" ו- "דן בן-חנה",
שילוב של שני הזנים הללו למי שמבין, הוא שילוב של:
זן צרפתי וזן איטלקי = הסכם אבו דיס =פרס/ביילין/עראפת !!

''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   13:05   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. :)  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   13:32   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אהבת את זה הא :)  
בתגובה להודעה מספר 3
 
''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   11:38   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. תזכורת למי ששכח או לא יודע............  
בתגובה להודעה מספר 0
 
81. מסמך סודי ביותר בדו''ח ועדת שמגר, בהקשר של אבישי רביב.
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5614&omm=81&viewmode=

מסמך סודי ביותר ש-נכתב בדו"ח ועדת שמגר, ולא נחשף עם סיום
עבודתה כש-הציגה את הדו"ח בפני הממשלה, ח"כ והתקשורת.

(לקריאת המסמך הסודי בדו"ח שמגר יש להכנס לקישור המצ"ב לעיל)

''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   11:59   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. תזכורת למי ששכח או לא יודע............  
בתגובה להודעה מספר 0
 
29. המסמך הסודי: ''כך בחדרי חדרים ניסו לסגור .את התיק...''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5614&omm=29&viewmode=

להלן: "הכתבה במעריב שבנדון !!"

''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   12:16   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. תזכורת למי ששכח או לא יודע............  
בתגובה להודעה מספר 0
 
30. השב''כ מרים ידיים !!! בג''צ הורה לחשוף את המסמך הסודי..
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5614&omm=30&viewmode=

כשח"כ מיכאל איתן חשף את המסמך הסודי בפני היועצהמ"ש לממשלה,
עו"ד דורית בייניש טענה:

"שעו"ד נועם סולברג לא יודע לרשום פרוטוקולים..."!!
{סוף ציטוט}

''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   12:48   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. תזכורת למי ששכח או לא יודע............  
בתגובה להודעה מספר 0
 
שבירה לשמאלנים את אחד המיתוסים מאבני היסוד שלהם.
חשוב שכולם ידעו את האמת על עלילת הדם נגד הימין.

14. ארון הקבורה בהפגנה נגד רבין - שבירת המיתוס
http://rotter.net/forum/gil/5359.shtml#14

"רבין קובר....."


''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   13:00   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. המתנקש הבא- קנאי משיחי שניזון מדברי ההסתה החריפים נגד שרון ותומכיו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   13:58   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. תזכורת למי ששכח או לא יודע............  
בתגובה להודעה מספר 0
 
142. ח''כ/יו''ר ועדת חו''ב שטייניץ: יבחן אפשרות דיון ברצח רבין
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5614&omm=142&viewmode=

מצ"ב מכתב תשובה שנשלח ליו"ר הועדה לחידוש חקירת רצח רבין,
מר'/רו"ח יעקב ורקר לאור קבלת מכתב בקשה לדיון + תיק מסמכים.
כמו כן, מצ"ב עדות וניתוח שצורפה לתיק המסמכים שרואה אור כאן
לראשונה, עדות/ניתוח זו נעשתה על ידי אזרח יהודי ותושב מדינת
ישראל שמעדיף לא להזדהות בגלוי, אך פרטיו האישיים ידועים בכלל
וליו"ר ועדת חוץ ובטחון ח"כ יובל שטייניץ בפרט.


''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלת ציד
גולש אורח
   13:59   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. ולמי שלא רוצה לדעת,,,,,,,,,  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   עמנו הוא לב האנושות-וארץ ישראל-לב עמנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   14:08   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. זאת פצצה אמיתית  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   שלא הייתי מודע לה
מה שצירפת ..
זה כתב ידו של ח"כ יובל שטייניץ.....?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   14:14   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. לא, זה של מי ששלח לו את הבקשה + החומר !!  
בתגובה להודעה מספר 13
 
''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   14:20   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אבל כתוב..לפי ההוכחות שרכזתי כיו''ר ועדה  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   "הרצח בוצע במכונית"
ואין לנו כאן יו"ר ועדה אלא
יו"ר ועדת חוץ ובטחון ד"ר ח"כ יובל שטייניץ
במשתמע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   14:32   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. הרצח בוצע במכונית............  
בתגובה להודעה מספר 15
 
37. מקור ראשון פירסם אתמול את העדות של ק. הביטחון........
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5614&omm=37&viewmode=

''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   14:46   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אני מודה לך.......ידידי  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   14:50   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ידידי, קבל את התצהיר המקורי שנחשף כאן לפני הכתבה.......  
בתגובה להודעה מספר 17
 
31. ב-21.5.03 הופיע יהודי אזרח מדינת ישראל.......
http://rotter.net/forum/gil/5359.shtml#31

''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   14:59   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. בכל מקרה מדובר בועדה הציבורית  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   ולא בועדת חוץ ובטחון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   15:04   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. לא, הועדה הציבורית פנתה ליו''ר ועדת חוץ וביטחון.....  
בתגובה להודעה מספר 19
 
שיורה על חקירת הפרשה במקביל לבקשתה של דליה רבין פילוסוף.

תקרא שוב את המכתב שמאשר את קבלת המכתב ושבעתיד......

''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   15:07   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. את זה ...אני הבנתי מצויין  
בתגובה להודעה מספר 21
 
   אני מקווה שיתייחסו לדליה בכבוד הראוי....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   15:09   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. בינתיים יש מי שדואג ''למחלת הסרטן'' שלה.......  
בתגובה להודעה מספר 22
 
''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   15:11   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. למה אתה מתכוון...?  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   15:13   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. פשוטו כמשמעו, היא חולת סרטן ויש מי שדואג לה.......  
בתגובה להודעה מספר 24
 
''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mozes5
גולש אורח
   15:19   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. עצוב לשמוע...בכל מה שנוגע לחקר האמת  
בתגובה להודעה מספר 25
 
   מצבה הבריאותי לא צריך לשנות
כשאתה אומר:" יש מי שדואג לה ..."
אתה מתכוון לשב"כ...?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   15:25   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. לא, אני מתכוון לאותם רופאים מתל השומר ש''דאגו'' ל.....  
בתגובה להודעה מספר 26
 
עפרה חזה ז"ל !!

46. פרשת מותה המסתורי של הזמרת האגדית ''עפרה חזה'' !!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5316&omm=46&viewmode=


''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלת ציד
גולש אורח
   15:02   30.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. 1.85,עז מבט,עיניים חומות בורקות,שיער מחלפות כמו אבשלום-זיהיתם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום שלישי ד' בחשון תשס''ח    23:26   15.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. היום לפני-'הידעת מתי ולמה הוטל רימון לתוך מליאת הכנסת'  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 17.03.14 בשעה 16:53 בברכה, פילוביץ שחף
 

http://www.knesset.gov.il/main/heb/home.asp

פרשת הרימון בכנסת - משה דואק, חולה נפש בן 26, השליך רימון יד בכנסת.



תיאטרון האבסורד, לאחר שיחרורו מבית הסוהר......

לימים הקים דואק מפלגה בשם "תרשיש" שהתמודדה בבחירות לכנסת ה-12 וקיבלה את האותיות "ז.ע.מ.". במצעו קרא דואק, בין השאר, להקים מכללה בנתניה. תשדירי הבחירות שלו זכורים לרבים בזכות הדרך בה חזר על הביטוי: "נוער נוער נוער!".
http://www.knesset.gov.il/description/heb/heb_mimshal_res12.htm



http://www.nrg.co.il/online/archive/ART/401/237.html


הסיפור המלא מדברי הכנסת: ההתנקשות באולם המליאה

יום ז' חשוון תשי"ח, 29 באוקטובר 1957, היה אמור להיות יום רגיל ושקט בבית-הנבחרים של ישראל, לאחר תקופה ארוכה של דיונים סוערים ומתוחים בעקבות מלחמת סיני - שנה בדיוק קודם לכן. מלחמת סיני, שכונתה "מבצע קדש", נמשכה רק שבוע ימים, ובסיומה שלט צה"ל בכל מרחבי סיני, וצבא מצרים נחל תבוסה מוחצת - בפעם השנייה מאז מלחמת העצמאות. לאחר מערכה מדינית כבדה נאלצה ישראל לסגת מכל השטחים הכבושים.

ב-29 באוקטובר, במלאות שנה למבצע "קדש", הוקדשה ישיבת הכנסת למעין חשבון נפש על אירועי השנה שחלפה. זמן קצר לפני תחילת הישיבה התכנסו במזנון הכנסת כהרגלם, כמה עיתונאים, מהמלווים הנאמנים של דיוני הכנסת מלאי המתח במשך בחודשי המערכה המדינית באו"ם לנסיגת ישראל מסיני.

חבורת העיתונאים הצעירים, שחדלו למצוא עניין בנאומים הארוכים של חברי הכנסת בדיון המדיני הזה, הפריחו ביניהם הלצות שלא התאימו כלל לאווירה המחושמלת והקודרת שהיתה עתידה להשתרר בבניין הכנסת כמה שעות מאוחר יותר. קצין הכנסת, סגן-אלוף משה יונה חצור, הסב אף הוא אל אחד השולחנות במזנון, עם חבורה של קצרניות הכנסת, ושוחח אתן בעליצות. מאוחר יותר טענו נגדו כי לא גילה באותו יום מידה מספקת של תשומת לב לביטחון הפנים של הכנסת, שעליו היה מופקד.

שעה קלה לפני פתיחת ישיבת הכנסת השתרך בצעדים אטיים צעיר צנום ונמוך קומה במעלה רחוב המלך ג'ורג'. פניו היו מועדות אל הכנסת ובכיסו רימון יד. הבחור, משה דואק שמו, היה עתיד לזעזע בתוך זמן קצר את המדינה כולה בניסיונו הנפשע להתנקש בנבחרי העם ובשרי הממשלה של המדינה הצעירה. הוא התקרב אל אשנב חלוקת הכרטיסים בפתח בניין הכנסת וביקש "אתיון" לישיבה ביציע האורחים. פקיד האתיונים, אברהם שפירא, כמעט לא הסתכל בפני הבחור; הוא הושיט לו את כרטיס הכניסה ליציע והמשיך לחלק כרטיסים לבאים אחריו בתור.

בישיבת הכנסת שנפתחה בשעה ארבע אחר הצהריים, דנו בסקירת שרת החוץ בענייני מדיניות החוץ והביטחון, ועל אף הנושא הרציני לא הורגש מתח מיוחד באולם הישיבות. הנואמים חזרו על דברים שנשמעו כבר פעמים אין-ספור באותה שנה .

על הדוכן עלה חבר הכנסת יצחק רפאל מהמפד“ל. השעה היתה שש בקירוב. חבר הכנסת רפאל זרק אל חלל האולם משפטים חריפים ביותר נגד ההתחמשות של מצרים וסוריה בעזרת ברית-המועצות. ”אין אנו יכולים לנקוט עמדה של אי-התערבות ולהעמיד פנים כי לא ענייננו הוא“, קרא הנואם בקול גדול. “לא נוכל לראות בשוויון נפש את זרמי הנשק האדירים לסוריה ולמצרים מן המאגר הסובייטי. עתה אין אנו יודעים גם מיהו האויב ומה הם הכוחות העומדים לימינו ומאחריו. לא ברצוננו תלוי הדבר כיצד יראה. . . “ ברגע זה נשמעה התפוצצות חזקה באולם. יצחק רפאל היה הראשון שעמד על משמעות ההתפוצצות, קרא ”פצצה“! והשתטח מלוא קומתו ארצה ליד דוכן הנואמים. מעשה אינסטינקטיבי זה, הציל כנראה את חייו, כי הרימון שנזרק מהיציע אל הדוכן פגע בקרבת מקום ורסיסיו התפזרו לעבר שולחן הממשלה. מעל ראשי הנוכחים באולם התאבך עשן סמיך, וקשה היה לראות את המתרחש בבית. כשנמוג העשן התבררו התוצאות הקשות של זריקת הרימון: מרסיסו נפצע קשה שר הדתות משה שפירא; קל יותר נפצעו ראש הממשלה דוד בן גוריון, שרת החוץ גולדה מאיר ושר התחבורה משה כרמל.

משליך הרימון ניסה להתחמק מהמקום לאחר המעשה, אבל אורחי היציע, שהיו בטוחים כי להתנקשות - ביום השנה למערכת סיני - אחראי צעיר ערבי, פתחו בצעקות: "ערבי, ערבי, תפסוהו, אל תתנו לו לברוח!." המתנקש נתפס אפוא בידי כמה אנשים מהקהל שישבו בסמוך לו וראו משליך את הרימון לתוך האולם. הוא ניסה בכל כוחו להתחמק מידיהם, ובתוך כך מלמל מילים בלתי מובנות בעברית. יותר מאוחר התברר כי הוא אינו שפוי בדעתו.

"הפצועים לא זעקו, ישבתי אותה שעה בחדרי שבקומה שלישית של הבניין. עסקתי בהכנת הודעה לעיתונות מדיוני ישיבת הוועדה שבה כיהנתי כמזכיר. בהישמע ההתפוצצות מיהרתי אל הקומה השנייה, שממנה היה אפשר להגיע אל היציע. הסתכלתי למטה, ולעיני התגלה החורבן שנעשה ברהיטים, בכורסאות חברי הכנסת ובבימת הנשיאות. הכול רוסס ברסיסי המתכת הקטלנית. האולם היה ריק מאנשים. רק בשתי כורסאות ישבו השרים שפירא וכרמל. דוממים, בלי להשמיע הגה, כשדם ניגר מגופם, בלי יכולת לזוז, הם חיכו עד שתוגש להם עזרה ראשונה,וזו, משום מה, בוששה לבוא. ראש הממשלה ושרת החוץ, שיכלו ללכת בכוחות עצמם, פונו מייד והוחשו אל בית-החולים".

במסדרונות ובמבואה התרוצצו חברי הכנסת, העיתונאים ועובדי הבית, מבוהלים ומזועזעים ממה שהתרחש לעיניהם לפני רגע. ליד אחד החדרים בקומה השנייה עסקו באותה שעה אנשי ביטחון - שכפי הנראה היו בבניין במשימת שמירה שגרתית - בתחקיר ראשוני של החשוד. הם העמידו לפיו רשם-קול והקליטו את דבריו המבולבלים. המתנקש, מבוהל גם הוא, דיבר על ”חשבון" שיש לו עם הסוכנות, והליט את עיניו בידו כדי לא לראות את הסובבים אותו. יושב-ראש הכנסת יוסף שפרינצק, שיצא מבוהל מלשכתו לשמע קול הנפץ, קרב אל המתנקש שישב על הארץ בעת חקירתו ושאל אותו בכאב: "למה עשית זאת? כיצד יכולת להרים יד על הבית העליון של מדינת ישראל?". המתנקש הרים אליו את עיניו, ובהכירו את יושב-ראש הכנסת התייפח והביע צער על המעשה שעשה.

אנשי הביטחון, שהכירו את משה דואק, מיהרו להודיע ליושב-ראש הכנסת כי האיש אינו שפוי בדעתו וכי מן הראוי לתת מייד פומבי לעובדה שההתנקשות לא הייתה על רקע פוליטי ולא נעשתה בידי ערבים כתגמול על מבצע סיני ביום השנה, כפי שהיה אפשר להניח. ואומנם, כבר בשעה שבע שודרה הידיעה ב"קול ישראל"; בידיעה נאמר כי את ההתנקשות בכנסת עשה יהודי בלתי שפוי ונמסר בפרוטרוט מצב הפצועים. הפרסום ברדיו גרם לזעזוע ולתדהמה כללית, ועם זה הביא להקלה במתח, לאחר שנתברר כי אין מדובר בפיגוע חבלני על ידי ערבים. לאחר פרסום הידיעה ב"קול ישראל" החלו לנהור אל רחבת הכנסת המונים מיהודי ירושלים, שבזמן המלחמה ובעת המצור טעמו את טעם ההפצצות הכבדות על עירם וחששו מפני פגיעה חמורה עוד יותר בכנסת ובנמצאים בה.
http://www.knesset.gov.il/guard/heb_html/about_history.asp


איסר הראל שולט בתקשורת:

מספר ימים אחרי האירוע, ב-2 בנובמבר, התאבד מזכירו הצבאי ומקורבו של בן גוריון, נחמיה ארגוב, לאחר תאונת דרכים שבה היה מעורב. מחשש לפגיעה בבריאותו של בן גוריון, שאושפז באותה עת בבית החולים הדסה, הדפיסו מערכות העיתונים מספר קטן של גליונות, במיוחד עבורו, שבהם לא אוזכרה התאבדותו של ארגוב.


http://www.tam.co.il/11_5_2001/magazin2.htm



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

היסטוריה בקטנה :
https://www.facebook.com/barak.cohen.560/posts/10201626389570072?comment_id=5450636&offset=0&total_comments=67¬if_t=share_reply

***

איך ייראה המתנקש הבא??
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6168&forum=gil&viewmode=all&keywords=השומר

__


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום רביעי כ''ח באדר א' תשס''ח    21:42   04.03.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. בספט' 1949 - אברהם צפתי שלף תת-מקלע בכנסת ישראל....  
בתגובה להודעה מספר 28
 

http://www.knesset.gov.il/main/heb/home.asp

תזכורת לארוע 8 שנים מאוחר יותר:

28. היום לפני-'הידעת מתי ולמה הוטל רימון לתוך מליאת הכנסת'
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6168&forum=gil&viewmode=all&keywords=%20רימון#28

----------


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ראשון כ''ג בחשון תשס''ח    21:51   03.11.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. גלובס:''האם הרוסים הדביקו סרטן לאולמרט?  
בתגובה להודעה מספר 0
 

קונספירציה: האם הרוסים הדביקו סרטן לאולמרט?"
פורסם ב3 בנובמבר 2007, 17:26

רוסיה של פוטין היא מומחית בחיסולים פוליטיים ובסילוק איומים אסטרטגיים אנושיים. מי שמפריע לנשיא פוטין חוטף כדור במקרה הטוב ואת מחלת הסרטן במקרה הגרוע. עיתונאים חוסלו כך, מתנגדים פוליטיים חוסלו באותה שיטה ואפילו סוכנים לשעבר שהפכו לאיום אסטרטגי, מצאו את מותם בדרך כואבת.

המקרה הידוע ביותר התרחש על אדמת בריטניה. סוכן הק.ג.ב לשעבר, אלכסנדר ליטוויננקו, הורעל בלונדון על ידי איזוטופ גרעיני נדיר, פולוניום 210, הנמצא רק בידיהן של מדינות בעלות כורים מתקדמים. ליטוויננקו עזב את רוסיה מחשש לחייו, אחרי שפעל לדבריו נגד הוראות של פוטין לבצע רציחות פוליטיות.

ליטוויננקו חלה בסרטן. אחרי מספר שבועות הוא מת.

על פי הדיווח של ראש הממשלה אהוד אולמרט וצוות רופאיו, הוא חטף את הסרטן בבלוטת הערמונית מיד לאחר ביקורו ברוסיה. אולמרט, המשתדל לנהל אורח חיים בריא, עובר סקר רפואי כל מספר חודשים, והנה - דווקא לאחר ביקורו ברוסיה, כשהרוסים עדיין כועסים על מדינת ישראל שהשביתה להם את מערכות המכ"ם כשמתקנים בסוריה הותקפו על ידי מטוסי קרב, הוא חוטף סרטן.

סביר להניח שמי ששומר על ראש הממשלה כשהוא שוהה בחו"ל, דואג שאף אחד לא ירעיל אותו במזון ממקור לא ידוע. אך, האם יש מישהו מאנשי הבטחון אשר בודק את המים בבידה המותקן על האסלה במלון?

האם הרוסים הכועסים הרעילו את המים באסלה שאולמרט השתמש בה? האם הסרטן שהתגלה בערמונית של אולמרט, מקורו במים רדיואקטיביים שזרמו לתוך ישבנו של ראש הממשלה?
http://gblogs.tapuz.co.il/viewEntry.asp?EntryId=1120739

____________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום רביעי כ''ו בחשון תשס''ח    21:35   06.11.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. הם לא שכחו שהאיש הזה ירה על האוניה אלטלנה והרג יהודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
lurker
חבר מתאריך 18.9.05
1022 הודעות אור ליום רביעי כ''ו בחשון תשס''ח 19:35 06.11.07


הם לא שכחו שהאיש הזה ירה על האוניה אלטלנה והרג יהודים

lurker
חבר מתאריך 18.9.05
1022 הודעות אור ליום רביעי כ''ו בחשון תשס''ח 20:27 06.11.07


11. עוד על רבין.
למיטב ידיעתי, אף אחד לא תבע עדיין את ד"ר מילשטיין על הוצאת דיבה.






Skipper
חבר מתאריך 2.9.06
135 הודעות אור ליום רביעי כ''ו בחשון תשס''ח 20:13 06.11.07


9. חותם על כל מילה

אין לי כל קשר למונח הזה מורשת רבין.
כולם יודעים שאם הוא היה מת סתם מהתקף לב ולא מיריה
אף אחד לא היה טוען את המונח מורשת רבין.

כל שנה חודש לפני יום האזכרה לרבין מתחיל קמפיין תקשורתי
של גדולי השמאל הישראלי לקראת יום הזיכרון, וכשהוא מגיע
אני חושב שאני נמצא בצפון קוריאה או בסוריה, שבוע שלם
לא נותנים לי מנוחה מימנו, מלא תמונות ועצב מבויים.

חלאס, תרדו מימני, שהרוצח ירקב בכלא כל חייו, ורבין איש
נחמד וחשוב שעשה ניסיון וכשל קשות, ראוי להזכירו מאחר ונרצח,
אבל יש גבול לכל דבר ובפרט כאשר מר יובל רבין חי לו בניו יורק,
והנכדה מוכרת זיכיונות לספר על סבא במליונים ולאה לא ממש הייתה
אהודת הקהל.


תלונה על הסתה פוליטית בערוץ 10 :
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7621&forum=gil&viewmode=all&keywords=הסתה


__________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''ח בחשון תשס''ח    03:30   09.11.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. עו''ד שפטל: פרשת בית''ר - רדיפה פוליטית  
בתגובה להודעה מספר 30
 
עו"ד שפטל: פרשת בית"ר - רדיפה פוליטית
פרסום ראשון: 08/11/07, 18:50

המשפטן יורם שפטל תוקף בחריפות את העמדת אוהדי בית"ר ירושלים לדין. "הרקטות שנורו הבוקר הם נורו כאילו ע"י רבין עצמו".
חזקי עזרא

טוען וידאו...http://www.inn.co.il/News/News.aspx/168337

המשפטן יורם שפטל התייחס היום בראיון לערוץ 7 לפרשת אוהדי בית"ר ירושלים שהשמיעו 'בוז' במהלך דקת הדומיה לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין. שפטל תקף בחריפות את ההחלטה להעמיד לדין למשפט את הקבוצה. "עמדתה לדין של בית"ר ירושלים הוא באמת שיא של הבולשביזם הפלסטינאי ע"י הגיס החמישי שלנו ששולט אצלנו בארץ במיוחד בתקשורת ובמשפט", אמר שפטל.

"מה שייך ההתנהגות הכי בהמית הכי גסת רוח בהקשר פוליטי ברור?, הרצון לעמוד דום דקה דומיה לזכרו של יצחק רבין הוא עניין פולטי נטו שאין לו דבר עם ספורט, אז לכן תהיה ההתנהגות של אוהדי ביתר אשר תהיה, אין לה שום מקום כהגדרה התנהגות בלתי ספורטיבית"

שפטל סבור כי מדובר בנסיון לסתום פיות, "הקהל של בית"ר ירושלים הגעיל אותו הרעיון שכופים עליו לעמוד דום לזכרו של רבין, שעד היום בגללו נרצחו בין 1400 אולי 1500 אזרחים והקסאמים שנפלו הבוקר סמוך בשדרות כאילו רבין במו ידיו ירה אותם, כי הם נורו על ידי אותם כנופיות שרבין אישית הכניס לעזה", אמר.

שפטל מזכיר את התקופה בה הכניס רבין את כנופיות הרצח ולעג לכל אנשי המחנה הלאומי שניבאו שחורות, "הרקטות עפות כל יום 7 שנים בגלל יצחק רבין יותר, לשיטתי, מאשר אנשי החמאס שיורים אותם"
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/168337

___________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון א' בכסלו תשס''ח    04:12   11.11.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ''למה הם שרקו: זה מה שנשאר''  
בתגובה להודעה מספר 30
 

כותב המאמר שלעיל: ח"כ לשעבר מיכאל קליינר


http://www.knesset.gov.il/mk/heb/mk.asp?mk_individual_id_t=109


תזכורת למי שלא מכיר ולא שמע על חיים הזז:


30. הסופר חיים הזז: ''אין הציונות והיהדות דבר אחד''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5286&forum=gil&viewmode=all&keywords=חיים%20הזז#30

_______________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני ב' בכסלו תשס''ח    01:52   12.11.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. הסתה, בית''ר והדמוקרטיה  
בתגובה להודעה מספר 30
 
הסתה, בית"ר והדמוקרטיה
בועז מושקוביץ פובליציסט | 11/11/2007

היכולת לומר "עד כאן!” בקרב הדמוס הישראלי כה מצומצמת, שדרושים אוהדי בית"ר כדי להראות לאחרים שזה אפשרי

היית קונה מכונית משמעון פרס?

דבריו של ראש הממשלה אהוד אולמרט (איזה צרוף מלים מזעזע...) היו ברורים ונחרצים: "אנחנו נילחם בכל הכוח וללא פשרות נגד מי שמעז לצעוק בוז בדקת דומייה לזכר רבין!” הייתי אומר, שהמילה המעניינת ביותר בנאום חוצב הלהבות של אולמרט היתה "אנחנו". שם צופן למי שקובע.

"אנחנו זוכרים את אלה שהציגו את שמעון פרס עטוף כופייה והרי ברורה לנו כוונתם, כאילו שמעון פרס איננו אחד מאיתנו!" המשיך להלום אהוד אולמרט בסיוע "אנחנו" המלכותי. ניחא, אם הוא עושה את זה, אז גם לי מותר:

אנחנו ערים למעשה ההונאה שמבצע שמעון פרס מדי יום מאז 1993, כאשר החל לשקר לנו שאש"ף כביכול מכיר בישראל ומוכן לכרות עמה שלום, וכך הוא ממשיך לשקר עד היום. אנחנו זוכרים את החיוך החתולי שלו כשקיבל פרס נובל לצדו של ערפאת ולא פחות מכך אנחנו זוכרים את הנוכל הנורווגי טרייה לארסן, שהשתדל למען הכללתו של פרס ברשימה וקיבל אתנן הכספי הנדיב מהקופה של “מרכז פרס לשלום”.

אנחנו עדיין זוכרים איך אולמרט הגן על פרס בפני האשמה שיחלק את ירושלים, שהתבררה כמוצדקת לחלוטין, וגם זוכרים איך פרס תמך באולמרט בבחירות לראשות עיריית ירושלים נגד מועמד מפלגת העבודה פרופ' שמעון שטרית. אנחנו אפילו שמנו לב לדברי השבח של פרס על תפקודו של אולמרט כראש הממשלה ולתמיכתו של אולמרט בפרס לתפקיד הנשיא.

ההתעסקות בתמונה של פרס בכפייה בסך-הכל לא נועדה אלא כדי לסתום את הפיות למתנגדים לפעילות הפוליטית של פרס מתוך בית הנשיא והמשך עסקותיו המלוכלכות. כעת הוא מתכוון לקדם בטורקיה אינטרסים של חברות פלשתיניות - בפעם שעברה פעילות דומה נגמרה עם שלושה ושליש אחוזי בעלות של פרס בחברת התקשורת הפלשתינית "פלטל" והרבה כסף למימון הטרור. למרות זאת, עדיין חל איסור לומר דבר-מה בגנות שמעון פרס או לדרוש ממנו לחדול ממעשיו. העונש: הכללה בין אלה, שבהם ה"אנחנו" של אולמרט נלחמים ללא פשרות.

אך אם נתעלם מרגישותם היתרה של ה"אנחנו" למחאה, האופיינית לכל מאפיה שלטונית מושחתת, תמונת פרס בכפייה אינה לגיטימית פחות מאשר התמונה המפורסמת של ריצ'רד ניקסון עם הכיתוב "האם היית קונה ממנו מכונית משומשת?” בארה"ב, שלא כמו בישראל, מעשי נוכלות על-ידי בעלי משרות בכירות נחשבים לפשע חמור, כמעט כמו בגידה.

הרואין להמונים

המושג "הסתה" הוא האופיום להמונים, שגידולו הבלתי חוקי החל מיד לאחר הקמתה של ממשלת רבין. מר “אני אנווט" ואנשיו לא יכלו לסבול את עצם התעוזה של מישהו להפגין נגד "עושי השלום". כשהפיצו הסוחרים את האגדה-הסם כאילו "ההסתה" הביאה לרצח רבין, היה זה כבר לא אופיום אלא הרואין להמונים, הממכר ומשעבד כליל את תבונתו של הפרט. הראייה, היחידה וחסרת תוקף, לכוחה של "ההסתה" להרוג ראשי ממשלה היתה אמירתו היחידה והמוכחשת לאחר מכן של יגאל עמיר בזכות התאוריה הזאת. הרי לא חסר אנשים המיטיבים לבחור על-פי צורכם, מתי יש לתעב כל נשימתו של האסיר השנוא ביותר במדינה ומתי להאמין לכל מלתו ואף לשרטט על-פי דבריו את גבולות הדמוקרטיה במדינת ישראל.

"אנחנו זוכרים את דברי ההסתה!” כך השידור הטלוויזיוני מזריק את מנת ההרואין היומית למוחו של הצופה והמוח ההלום אינו מסוגל לשאול, האם הפרופיל הפסיכולוגי של יגאל עמיר מתאים למי שהולך על-פי כיוון העדר או שמא מתאים יותר לאנרכיסט בודד המקבל את החלטותיו לבדו, הרחק משאון ההמון?

אך גם אם לתורת "ההסתה" היה זנב קשר אל המציאות, אסור היה להסיק ממנה צורך במגבלות על חופש הביטוי. ככלל, רצח פוליטי אופייני למדינות לא חופשיות וחברות פחד. דווקא חירויות הפרט ומסורות דמוקרטיות הופכות רצח פוליטי לאירוע נדיר ביותר - כך נובע מניסיונן של מדינות שונות.

דווקא כדי שהמחלוקות הפוליטיות תיפתרנה ללא אקדחים ומתרסים, מדינות בעלות ותק וניסיון בחיים הממלכתיים ארוכים משלנו, מרחיבות את גבולות חופש הביטוי עד המקסימות האפשרי; כל מגבלה נבחנת בשבעים מיקרוסקופים על-ידי טובי המשפטנים - האם היא אכן נחוצה?

אנרכיסטים בודדים או קבוצות פורעות חוק, שמחליטים לשנות את הדברים על-ידי כלי נשק, מטופלים על-ידי זרועות הביטחון, אך לא ניתן להם הכבוד שיצמצמו את החירויות. למרות הטרור, שהטילו מחתרות השמאל הקיצוני בשנות השבעים במערב אירופה ויפן, לא הוקמה שם צנזורה; משטרות ושירותי הביטחון פעלו נגד הטרוריסטים כמתבקש מהם.

בישראל זה הפוך. קומץ פוליטיקאים נוכלים, משפטנים מפוקפקים ובורים אוחזי מיקרופונים קובעים מה מותר ומה אסור בכאילו-דמוקרטיה שלנו. כלי התקשרות החזקים אינם נלחמים למען חופש הביטוי אלא נגדו, כי אחרת “שוב יירצח ראש ממשלה בישראל”. לעומת זאת, חמישה פנתרים מיחידת האבטחה המובחרת ביותר במדינה, כך על-פי הגרסה הרשמית לרצח רבין, צפו בשוויון נפש לעבר המתנקש הרץ עם אקדח שלוף לעבר ראש הממשלה...

בחיים יש סיכון להירצח. זהו סיכון שלוקח פוליטיקאי, בליין במועדון לילה, אישה שחיה עם אלכוהוליסט וכל מי שנוסע באוטובוס או הולך ברחוב. המשטרה מופקדת על שמירת ביטחוננו, היא יכולה להצליח ועלולה להיכשל, אבל רק פשיסטים מסוגלים לנצל את העובדה העצובה הזאת כדי לסתום פיות.

שירו שיר לפארוק

האם משמעות האירוע בחיפה היא שכל אזרח ישראל חייב לקפוץ על האחוריות, לעמוד בדומיה ולדווח מה עשה בשבוע האחרון למען קיום "מורשת רבין", בכל רגע שמישהו מחליט להכריז על "שתי דקות אבל"? מאין שאף המועדון "מכבי" את הסמכות לחייב את כל באי האצטדיון לעמוד דום, אם לא מכוחו של השמאל לקבוע את רצונו במסמרות כהלכה ממלכתית מחייבת? כמה זמן נשאר עוד עד שיתחילו בתי הקולנוע להקרין לפני הסרט את תמונת ראש המדינה? כך היה במצרים בתקופת המלך פארוק, אז מדוע לא אצלנו עכשיו, אם אוהדי כדורגל כבר נדרשים לעמוד בדומייה על-פי הקפריזה של מנהל אחד המועדונים?

המצרים, דרך אגב, יחד עם החיילים הבריטיים והעבריים, בסיטואציה הזאת שרו לכבוד המלך “אילעאן אבוכ יא פארוק, we'll hang your balls on a hook”. בניגוד להם, אזרחי ברה"מ היו פורצים במחיאות כפיים לכבוד הפרצוף המשופם המוקרן על מסך הקולנוע. איך יתנהגו היום הישראלים - כמו המצרים או כמו הסובייטים?

השר לשעבר סלאח טאריף והשר בהווה ר'אלב מג'דלה אינם מכבדים את ההמנון הלאומי של ישראל על-ידי צרוף קולם למקהלת מבצעיו באירועים ממלכתיים. אך חוצפת השרים לא גרמה לאפס קצהו של אותו נחשול הזעם, שפקד את המדינה בעקבות הצעקות באצטדיון; למרות שבמקרה האחד מדובר בשרים וההמנון הלאומי ובמקרה האחר מדובר באנשים ללא מעמד רשמי, משחק כדורגל והטקס שמישהו החליט לכפות אותו על הנוכחים על דעת עצמו. ועוד לא דיברנו על דקות הדומייה ביומי הזיכרון של ישראל הנתפשות על-ידי רבים כהמלצה, שלא נועדה להם.

גילוי נאות: לא כיבדתי את האליל רבין בחייו ולא שיניתי את דעתי לאחר מותו. לא היו לי אשליות לגביו לאחר שציווה על החיילים לשבור ידיים ורגליים של מתפרעי האינתיפאדה ונטש לחסדי בית המשפח הצבאי את פקודיו שצייתו לו. הרתיעה ממנו התחזקה כאשר בבחירות, שנערכות בין המפלגות ולא בין האישים, הובלט שמו בססמה המשיחיסטית "ישראל מחכה לרבין". לא היה לו כל חזון שלום, הוא פשוט לא הבין את משמעות מעשיו ולא, הוא לא רומה על-ידי פרס וביילין, אלא היה חלק מההונאה.

אני מרחם את מאמיניו ומוקיריו דאז ודהיום. בשתיים-עשרה השנים האלו לא עמדתי לכבודו ולו שנייה אחת ואין לי תוכניות לעתיד לבזבז שניות מחיי למעשה כה נואל. אז בבקשה: אלה שבאים בהתנדבות לטקסי רבין, שיעשו את זה כאוות נפשם, אבל רק במקומות המוכרזים מראש ומיועדים למטרה הזאת. אל תעשו את זה בהפתעה, כי אם במקרה אני אהיה שם, יהיה לא נעים.

טובה המחאה מהציות

המשטר המכונה בישראל "דמוקרטיה" מבוסס על נאמנות האזרחים לעיקרון "הממלכתיות", כלומר על הכניעה מרצון של האזרחים להחלטות השרירותיות של בעלי השררה, שרבות מהם מתקבלות ללא תהליך קבלת החלטות הראוי וללא הסמכות המבוססת על רצון הבוחר. העיקרון המנחה את המשטר הישראלי, למרות החזות הדמוקרטית, הוא העיקרון הפשיסטי "המנהיג יודע מה רצוי לעם" ומטרתו של המשטר היא להשליט "חוק וסדר".

חוק וסדר נחוצים כדי לאפשר את הקיום הפיזי היומיומי של החברה האנושית, אבל הדמוקרטיה נשענת דווקא על היכולת של הפרט לחשוד בבעלי השררה, לבדוק את מעשיהם, לא להסכים, לא להאמין, להתנגד ולמחות. השלטון קובע החלטות, חוקים ופסקי הדין, אבל אם הפרט מאבד את היכולת להבדיל בין חוק לבין דעה - זהו סוף הדמוקרטיה. החלטתו של הרוב ושל המדינה הפועלת מטעם הרוב מחייבת את הפרט, אבל כשדעתה של המדינה מחייבת את הפרט - מתרחש אסון. או-אז נעלם איזון הכוחות המגן על הפרט בפני המדינה, שמאותו רגע שואבת את הלגיטימיות שלה לא מדעת הרוב אלא מכוחו של המיעוט להציג את דעתו כאילו הייתה דעת הרוב.

יש לי אי-הסכמות רבות עם האוהדים. בערך בגיל 18 הפסקתי להתרגש מהשאלה "מי הבקיע למי". גם לפני כן, כשזה קרה לי, זה היה בעיקר בגלל לחץ חברתי. אני חושב, שהשקעה כה רבה של כוחות הנפש, הזמן והכסף ראויה למשהו מעניין ומועיל יותר מאשר בהייה בגלגולי הכדורים. ההתלהבות האלימה סביב ענייני הכדור דוחה אותי ותיעול הריגושים לקטטות בין האוהדים ועלבונות מכל הסוגים, כולל עלבונות לאומניים, מעורר בי כעס וגועל. אבל דווקא האנשים האלה, בין אם מתוך הבנה או בין אם מתוך אינסטינקט, עשו שירות מצוין לדמוקרטיה הישראלית כשאמרו: "עד כאן!” - אלו מלות הקסם, שבלעדיהן אין חירות ואין דמוקרטיה.

נאומו של אהוד אולמרט סיפק לו את האליבי בפני חבריו לקואליציה, יען למרות עברו הליכודניקי, הוא נמנה עם "אנחנו" הנכונים. הפקיד החיוור-אפרפר הזה, שהדמוס המפהק מול הטלוויזיה הזניק אותו אל הכסא הגדול עליו שבעים מידות, אינו מסוגל להרהר במהות הדמוקרטיה, כמו שאינו מסוגל לנהל מדינה במשבר. אך מה שמדאיג אף יותר ממועד הדחתו של אולמרט, זאת העובדה, שהיכולת לומר "עד כאן!” בקרב הדמוס הישראלי כה מצומצמת, שדרושים אוהדי בית"ר כדי להראות לאחרים שזה אפשרי.
http://www.nfc.co.il/Archive/003-D-25904-00.html?tag=01-37-59

-------------

עוד על פרס, אולמרט ודמוקרטיה:

"השתאות אל נוכח תימהון"
http://www.nfc.co.il/archive/003-D-9104-00.html?tag=20-17-33&au=True

"גאון הבינוניות"
http://www.nfc.co.il/archive/003-D-14340-00.html?tag=11-00-04

"הערות על דמוקרטיה"
http://www.nfc.co.il/archive/003-D-14821-00.html?tag=16-13-13

_____________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ט''ז בטבת תשע''א    08:18   23.12.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. ''התקווה'', מופע בתיאטרון הערבי ישראלי ביפו העתיקה (*)  
בתגובה להודעה מספר 33
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.02.12 בשעה 13:51 בברכה, פילוביץ שחף
 
מקור רשת ב (אתמול אחרי חדשות 21:00):

המופע יעלה הערב בתיאטרון הערבי ישראלי ביפו העתיקה.
המופע יכלול מופע שיציג דעות שונות בציבור הישראלי + דיון בנושא/השאלה:
"האם ההמנון הקיים עושה לך משהו כאזרח ישראלי בשנות ה-2000, כמילות השיר - "התקווה בת שנות 2000" ??"
תזכורת-פ"ש:
שירת התקווה - ההמנון הלאומי של מדינת ישראל

מקור:
6. עבודה במבחן לציונות בצה''ל: ''אם תרצו אין זו אגדה.....''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5587&forum=gil&viewmode=all&keywords=ההמנון#6

במופע יוסרט סירטון שנערך בהודו בין "המטיילים הישראלים בסטאלות שלהם/ן וכל אחד ואחת יביעו את דעתם/ן על ההמנון-התקווה".

"כולם/ן מוזמנים/ות"

וכאן:


מקור:
http://www.arab-hebrew-theatre.org.il/heb/activities/activity_info.asp?ProgramID=706

וכאן:


מקור:
http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3990745,00.html

.
.
תזכורת:

שר החינוך גדעון סער תפס על חם בשידור חי את דוברת מוסוואה...
"אין לי שייכות למוסדות המדינה,
אין לי שייכות לסמלי המדינה,
שהם בכלל מנוגדים לקיום שלי,
הם נגד הקיום שלי."



מקור-המשך:
156. ח''כ גדעון סער תפס על חם בשידור חי את דוברת מוסוואה
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5259&forum=gil&viewmode=all&keywords=ההמנון#156

עיתון 'הארץ' תומך בחיסול זהותה היהודית של מדינת ישראל?
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7212&forum=gil&viewmode=all&keywords=ההמנון



"דב לאוטמן הנו איש שמאל מובהק שתורם לגופים שונים
ובעיקר ל"יוזמות קרן אברהם", שמקדמת את זכות השיבה
ואת עמותת "מוסאווא" שקראה להחלפת הדגל וההמנון של המדינה.
מקור:
מעריב: NIF (קרן ההונאה ) תומכת בהחרמת ישראל
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=20951&forum=gil&viewmode=all&keywords=ההמנון


פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
55066 הודעות 04:54 21.08.05


20. אהההההה, לדעתי לא, לדעתי הנחרצת יש מגמה חזקה

בתגובה להודעה מספר 19
להקמת מדינה דו-לאומית, שינוי הדגל, שינוי ההמנון
ומדינת כל אזרחיה וחיסול המדינה היהודית, חד וחלק.


25. שרון ופרס - מה הקשר ביניהם???
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5419&forum=gil&viewmode=all&keywords=ההמנון#25


ניצן אור
חבר מתאריך 8.10.01
19456 הודעות יום חמישי כ''א בסיון תשס''ז 12:01 07.06.07


מי שחשב שלפורקי עול יש גבולות, אז הנה אברום בורג בוגד גם בציונות החילונית
אברהם בורג, יו"ר הכנסת לשעבר, יו"ר הסוכנות לשעבר, כבר לא ציוני.
בספרו החדש הוא משווה בין ישראל לגרמניה ערב עליית הנאצים. הוא בעד
לבטל את חוק השבות, לבטל את הגדרת ישראל כמדינה יהודית, להתפרק מהפצצה
האטומית ולהשיג דרכון זר. מי שיכול, כמוהו, זאת אומרת.


בזיון הוריו, בורג
בורג: לבטל את הגדרת ישראל כמדינה יהודית
זהו גאוות השמאל הישראלי: חומץ בן חומץ - אברהם בן יוסף בורג.
מקור:
8. תסכולו של ילד מאומץ (בורג) הביא אותו לבגידה בעמו !!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5125&forum=gil&viewmode=all&keywords=ההמנון#8



השר מג'אדלה בקמפיין פירסומי לדו-קיום בגלבוע
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=15070&forum=gil&viewmode=all&keywords=ההמנון

הסכם אוסלו חיסול מדינת היהודים
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5070&forum=gil&viewmode=all&keywords=ההמנון#78


ד"ר דן שיפטן
12. 'הערבים חותרים לצדק - חורבן המדינה'
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6319&forum=gil&viewmode=all&keywords=ההמנון#12
.
.
ההמנון-"התקווה בת שנות אלפיים", בעיבוד חדש ועוצמתי - Francky Perez


קליף ב ביצוע מדהים:
http://www.hatikva.us/



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

אוריאל רייכמן = אהרון ברק = מדינת כל אזרחיה..
תזכורת:
ואיזה יהודי ידוע הוא הגורו של אהרון ברק?!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7973&forum=gil&viewmode=all&keywords=%E4%E6%EE%E9%F8


מקור:
85. ברוך שפינוזה = אהרון ברק = אוריאל רייכמן הזמיר שמרדים
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5180&omm=85&viewmode=threaded
פרופ' אוריאל רייכמן - יוזם הקמת מפלגה פוליטית חדשה
http://rotter.net/forum/gil/19811.shtml
התוכנית של רייכמן: כיבוש מפלגת קדימה
http://rotter.net/forum/gil/19785.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות