אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #7650 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7650   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ב' באלול תשס''ז    19:13   16.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

Homesh and Hadera: ''תמונה שווה אלף מילים''  

 
פגיעותה האסטרטגית של מדינת ישראל
http://www.jerusalemsummit.org/eng/homesh/homesh_foto_text_heb.htm



__________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ''סלאח: הר הבית שייך לאסלאם לעד'' פילוביץ שחף 19.08.07 10:48 1
     ''סלאח מנצל חרויות המדינה במאבקו נגדה'' פילוביץ שחף 19.08.07 18:48 2
  ''ארבע מדינות לעם אחד'' פילוביץ שחף 21.08.07 07:38 3
  ''עצור, שואה לפניך!'' פילוביץ שחף 02.09.07 06:32 4
  תמונה: טילים על ת''א - לראות את הסכנה בעיניים פילוביץ שחף 16.09.07 04:38 5
  מנהרה סודית למילוט אח''מ 'מהכנסת לכביש 1 - וידיאו !! פילוביץ שחף 16.09.07 12:25 6
     קאסמים שמאסמים, תתפוצצו. העיקר שלי יש מיגון. על חשבונכם פילוביץ שחף 16.09.07 13:41 7
  ''יוזמה פלסטינית זריזה'' פילוביץ שחף 11.10.07 15:10 8
  הקץ לחושך פילוביץ שחף 12.12.07 13:53 9

     
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ה' באלול תשס''ז    10:48   19.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ''סלאח: הר הבית שייך לאסלאם לעד''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
סלאח: הר הבית שייך לאסלאם לעד


אאד סאלח

השיח' ראיד סלאח מאשים את "ממסד הכיבוש הישראלי" בניסיון לחלק בכוח את הר הבית בין יהודים למוסלמים. "הריבונות בידי האסלאם לנצח".
דלית הלוי

השיח' ראיד סלאח, מנהיג התנועה האסלאמית ב"שטחי 48'" (כך מכנה תנועתו את מדינת ישראל) יוצא בהתקפה חריפה ב- 16 באוגוסט 2007 נגד "ממסד הכיבוש הישראלי", החותר לטענתו לאכוף בכוח הנשק את חלוקת מסגד אל-אקצה בין יהודים למוסלמים.

סלאח מאשים את "ממסד הכיבוש הישראלי" ו"כוחות הכיבוש" במדיניות שיטתית, שתכליתה להרגיל את הצד הפלשתיני לחלוקה בפועל של מסגד אל-אקצה בין היתר ע"י הכנסת מספר שווה של מתפללים יהודים לתפילות ברחבת המסגד ובהכנסת אלפי תיירים, חלקם בלבוש לא צנוע, מידי יום למסגד אל-אקצה בלוויית מדריכים יהודים. לדבריו, מוסלמים המעיזים להתנגד לצעדים אלה מוכים ע"י השוטרים, נעצרים ויש המורחקים לתקופות שונות מהמסגד.

את השטח הפתוח מסביב למסגד אל-אקצה מגדיר סלאח כ"חלק בלתי נפרד" מהמסגד עצמו, ולפיכך הוא טוען, כי המתפללים הישראלים במקום "תחת אבטחה של כוחות הכיבוש הישראלי" מחללים את קדושת מסגד אל-אקצה. פעולות אלה מבוצעות ע"י "הידיים הפושעות, הטרוריסטיות והפחדניות אשר רצחו את השאהיד אחמד מחמוד אל-ח'טיב ביום שישי ב- 10 באוגוסט 2007" (אל-ח'טיב חטף אקדח ממאבטח ישראלי ובמרדף מלווה ירי נורה ונהרג).

בהתייחסו לגרסת המשטרה על נסיבות מותו של אל-ח'טיב אמר סלאח: "אתם שקרנים. אתם רוצחים. דם השאהיד ירדוף אתכם יומם ולילה... אנו לא מפחדים (מכם)... מסרי ההפחדה שלכם (נרמסים) מתחת לרגלינו... הטרור שלכם אינו מפחיד אותנו. נמשיך לדבוק במסגד אל-אקצה עד אשר נפגוש את אללה". עוד ציין, כי "חלה עלינו (המוסלמים) חובה להמשיך ולרדוף את הידיים הפושעות, הטרוריסטיות והפחדניות בכל דרך חוקית (לא פרט אם כוונתו לחוק המדינה או האסלאם), ולהמשיך את מצעדי הדגלים (טורי ילדים הנושאים את דגל האסלאם על הר הבית) ואת פרויקט הידוק הקשר בין החמולות (בירושלים) למסגד אל-אקצה. עלינו להדגיש, כי מסגד אל-אקצה הוא זכות אסלאמית, ערבית ופלשתינית בלבד ולא נשלים עם חלוקתו עד זמן הגאולה".
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/165803


************

תזכורת:

11. פרק 4: ''אמנת (הפלשתינית) השנאה''
http://rotter.net/forum/gil/6319.shtml#11

9. 10 שנים עברו מהצהרת שמעון פרס ועדיין הסעיפים לא בוטלו!!
http://rotter.net/forum/gil/5589.shtml#9


13. שמעון פרס: ''אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני''
http://rotter.net/forum/gil/5589.shtml#13

פרס: 'דגל ערבי על הר הבית', בשיטת ''הכול נשיאותי''
http://rotter.net/forum/gil/7641.shtml

אירגון ''משחררי הגליל'' - אירגון טרור שפועל בשטח ישראל?
http://rotter.net/forum/gil/7649.shtml

''מאז ומקדם - מקורות הסכסוך היהודי-הערבי על ארץ ישראל''
http://rotter.net/forum/gil/7593.shtml

''רוץ - אוסלו חזר''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6190&forum=gil&omm=0

כי-בוש לוחץ..כי-בוש צודק: ''ארץ הקודש תחולק''!!
http://rotter.net/forum/gil/5460.shtml

המרצע יצא מן השק: נביל שעת' = עראפת = זכות השיבה
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5504&forum=gil&archive=#0

___________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ה' באלול תשס''ז    18:48   19.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ''סלאח מנצל חרויות המדינה במאבקו נגדה''  
בתגובה להודעה מספר 1
 
"סלאח מנצל חרויות המדינה במאבקו נגדה"

המזרחן ד"ר קידר: את התבטאויותיו המקוממות נושא השייח' סלאח בליווי משפטי המנצל את החרויות שמעניקה המדינה למאבקו בה.
יומן ערוץ 7


ראיון עם ד"ר מרדכי קידר
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/165831

המזרחן ד"ר מוטי קידר, איש אוניברסיטת בר אילן, מתייחס ביומן ערוץ 7 להצהרותיו המקוממות של ראש התנועה האסלאמית בהן האשים את "ממסד הכיבוש הישראלי" בניסיון לחלק בכוח את הר הבית בין יהודים למוסלמים. "הריבונות בידי האסלאם לנצח", אמר.

לדברי ד"ר קידר ברור לסלאח כי כל עניינו של העם היהודי בארץ ישראל הוא ירושלים, ולכן הוא ממקד את הפעילות בירושלים, מתוך הבנה שללא ירושלים יאבד העם היהודי את עניינו בארץ ישראל כולה.

קידר מציין כי סלאח רוכב, כהגדרתו, על סיפור קדושתה של ירושלים, סיפור שהתפתח בשלב מאוחר מאוד באסלאם. "הוא הרי יודע שאין בקוראן ולו אזכור אחד לירושלים", מזכיר קידר.

לדבריו ראאד סלאח הוא הדמות החזקה בין ערביי ישראל. זאת כיוון שהוא מרכז באישיותו את המאבק בישראל בשל סיבות שונות ומגוונות, עדי כדי כך שגם נוצרים כחבר הכנסת עזמי בשארה חוברים אליו, כל זאת כיוון שהוא מרכז את המאבק האנטי ציוני.

לדברי קידר, את התבטאויותיו, החריפות ככל שיהיו, אומר סלאח בליווי משפטי צמוד. לדבריו סלאח מנצל את חופש הביטוי הישראלי ועורכי דין צמודים אומרים לו מה מותר להגיד ומה לא, מה נחשב קריאה לשפיכות דם ומה לא. "לישראל יש בעיה שהאויב המר ביותר שלה משתמש בחירויות שמקנה המדינה כדי לפעול נגדה".

באשר להתמודדות מול סלאח אומר קידר שקיימת בעיה אמיתית שכן "הכלים החוקיים מוגבלים".

את דבריו מבהיר קידר בכך שכיום לא קיימת עמותה תחת הכותרת 'התנועה האסלאמית', אלא מדובר ב"תנועה וירטואלית שמורכבת מהרבה עמותות שכל אחת עוסקת במשהו אחר - בנית מסגד, איסוף תרופות ועוד. לפיכך קשה לפעול משפטית נגדה".

על כוחו האמיתי של השייח' סלאח אומר קידר כי "אין רבים שילכו אחריו באש ובמים אבל יש רבים שרואים בו מי שדוחף ציפורן לעינם של היהודים, ולכן מתייחסים אליו באהדה רבה". עם זאת מציין קידר כי אחרים בקרב הציבור הערבי מתייחסים דווקא בדאגה רבה לפעילותו של סלאח. זאת כיוון ש"הם רוצים לחיות בשלווה ולקיים שיתוף פעולה עם הציבור היהודי, וחוששים מלבנוניזציה ומנדנוד הסירה שבה הם שטים יתר על המידה".

קידר משווה בין העמדתו לדין של סלאח על התבטאות בודדת כזו או אחרת למאבק נגד ברוני הפשע והמאפיה. "זו כנראה השיטה. לתפוס אותו על כל דבר קטן שבו הוא מעד, כמו שתופסים בכירי מאפיה על עבירות מס".
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/165831

___________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שלישי ז' באלול תשס''ז    07:38   21.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ''ארבע מדינות לעם אחד''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ארבע מדינות לעם אחד
ד''ר יובל ברנדשטטר | המאמר פורסם גם באתר Walla.

----------------

מזה כחמישים שנה שהעולם דן בכורח לחלק את ארץ ישראל בין היהודים לערבים. לצורך הדיון, בוצע ניתוח קיסרי אשר הוליד מבטן האומה הערבית את בנה החדש, העם הפלשתיני. זה העם שיש לו זכויות על פלשתינה-א''י, ורק כאשר יבוא העם הפלשתיני על סיפוקו בכל האמור לתביעותיו לאדמת מכורתו, יבוא השלום המיוחל לאזור. פתרון הסכסוך היהודי-פלשתיני יגרור בהכרח את פתרון שאר הסכסוכים במזרח התיכון, אומרים יודעי ח''ן. מדינה פלשתינית לעם הפלשתיני לצידה של מדינת ישראל מערבית לירדן היא הכרח שאין להרהר אחריו, כמאמר הנשיא בוש, הקוורטט, השמיניה, ומועצת הביטחון המגנה על דארפור מכל רע.

אירועי השבועות האחרונים נוטלים את כל הנחות היסוד דלעיל, מועכים אותן נמרצות ודוחפים אותן אל המשרפה של ההיסטוריה. מתברר כי אין עם פלשתיני. יש עם חמאס, ועם פתאח. הם אינם יכולים לחיות על אותה פיסת קרקע, אלא ככובש ונכבש. כמו הסונים והשיעים בעיראק. או הסונים והשיעים בלבנון, או...אתם כבר מבינים. לכל אחד מן העמים החדשים הללו חובה על ישראל לתת מדינה משל עצמו, או לפחות דוכסות, שבה יוכל להתחמש במיטב כלי הנשק, הטילים והמתאבדים, ולהטיל חיתיתו על סביבותיו. יש גם עם ירדני, אשר באופן מפתיע מדבר באותה שפה, מתפלל לאותו אללה, נוהג לפי אותן אמות מידה, ואפילו קשור בקשרי נישואין הדוקים עם שני העמים, עם החמאס ועם הפתאח. גם לעם הירדני מגיעה מדינה, עם מלך ומלכה ופרלמנט אימפוטנטי, יכטות ארמונות ומטוסים, צבא וחיל אויר, ושטח אדמה שהוא פי ארבעה יותר גדול מארץ ישראל. אם כך שלוש מדינות לשלושה עמים שאיש לא שמע אודותיהם לפני חמישים שנה.

אלא שבזאת לא סיימנו את מסכת העמים. יש גם העם הישראלי, לא היהודי, אלא הישראלי דובר הערבית. הוא איננו עם הפתאח, ולא עם החמאס, וגם הלא העם הירדני, אבל גם לו מגיעה מדינה. הוא גם הבהיר זאת היטב לתושבים היהודים במסמך ארוך ומנומק בו הוא מגדיר את זכויות העם הערבי-ישראלי לקחת את גורלו בידיו. הצדק הטבעי דורש כי העם הזה יקבע את גבולותיו, את חוקיו, את הרכב אוכלוסייתו, יקבע מי ומי במהגרים אל ארץ הקודש, ומי שולט באוצרות הטבעיים של מים אדמה ואויר. הוא גם קובע מי ישלם עבור כל הזכויות הללו, וזה האספסוף היהודי, אשר ספק אם היה עם והוא המצאה של הציונות העולמית, כמו השואה. אמור אם כך מעתה, לא שתי מדינות לשני עמים כי אם ארבע מדינות לארבעה עמים, וחסות לעם החמישי (זה היהודי, אם למישהו יש ספק למי כוונתי).

בדיקה שטחית ביותר מראה כי לארבעת העמים הללו יש מספר מאפיינים משותפים. אותה שפה, אותה תרבות, אותה אמונה, אותם מנהגים, אותה גישה כלפי מי שאיננו ערבי-מוסלמי. בקיצור כולם אותו עם. יתר על כן, הם תמיד אמרו שהעם הפלשתיני (סליחה, העם הפתאח-חמאס-ירדן-ישראל) הוא חלק מן האומה הערבית הגדולה, שלא תוכל בשום פנים ואופן לקבל את קיומה של ריבונות יהודית ולו על גרגר חול אחד של האדמה הערבית הקדושה.

האם האבסורד הזועק לשמיים מסיר את הלוט מעיניהם של מעצבי המדיניות של אבירי ההומניטריות? לא מניה ולא מקצתיה. הבג''צ כופה על היהודים להמשיך ולשרת את האומה הערבית הגדולה כבני חסות לכל דבר ועניין. באותה עת ממשיכות כל אותן ארבע מדינות אויב להרוג ולהציק ליהודים בכל מקום, ולדרוש מן העולם אספקת אמצעים חמריים כדי להמשיך ולעשות זאת. ממשלת אולמרט ממשיכה להישבע למשיח השקר מכחיש-השואה אבו מאזן, נשיא מדינת הפתאח, בעוד העולם הערבי כולו ממשיך לדחוף את ארגוני העימות (חמאס, ג'יהאד, חיזבאללה) להשלים את הפתרון הסופי בחסות איראן.

מתי אם כך יוסר הלוט? רק שכאשר יותקפו ערי גוש דן מכל העברים בגשם, במבול של אש וגופרית מכל אותן מדינות אויב שאנו בטפשותנו האין-סופית מקימים במו ידינו בתוך ארץ ישראל. עד אז תתיר מדינת תל-אביב לעם הערבי להתעלל בתושבי הפריפריה עד להתכנסות הסופית הרצויה למנהיגות הנבחרת, ותמתין לפתרון הסופי של איראן.

--
בברכת העם והארץ ולגאולת ארץ ישראל השלמה

------

___________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון י''ט באלול תשס''ז    06:32   02.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ''עצור, שואה לפניך!''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
י"ד אלול תשס"ז / 28 אוגוסט 07
עצור, שואה לפניך!


מאת: בועז העצני | בועז העצני הוא תושב קרית ארבע, בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות ומנהל חברה לשרותי רכב.

ההנהגה של אולמרט מובילה את המדינה לאבדון.

"קווי 67' ותוכנית קלינטון אינם מעניקים לישראל גבולות בני הגנה".

"ברגע שכביש 6 נשלט בטווחים של מטרים באש של מקלעים ואר-פי-ג'י, ברגע שאתרים אסטרטגיים במדינת ישראל הם בטווח ירי של טיל סאגר, אם יש לך את המטוס המתקדם ביותר בעולם, אבל הוא לא יכול להמריא מכיוון ששדה התעופה נמצא בטווח יעיל - ישראל בבעיה". אלה הם דברי האלוף גיורא איילנד.

"יצירתה של תמונת מצב בגדה המערבית הדומה לזו הקיימת כיום בעזה תהווה חלום בלהות חמור פי כמה וכמה". אלה הם דברי ג'יימס וולסי, ראש ה C.I.A. הוא היחידי בדור האחרון שלאחר פרישתו לא השתלב בביזנס עם הסעודים.

את המושג הטכני היבש של איילנד "גבולות שאינם בני הגנה" שמענו גם מפיו של בוגי יעלון. אבא אבן, שר החוץ והסמן השמאלי של ממשלות אשכול וגולדה, כינה באופן ישיר את גבולות אלו "גבולות אושוויץ" שמשמעותם הינה לא פחות מכך שהם יובילו לתבוסה במלחמה מול הערבים והשמדת המדינה, גם כשצה"ל במיטבו.

ובכן, זהו המצב שאליו מובילים אולמרט וממשלתו: כבישים ראשיים ומתקנים אסטרטגיים תחת אש, ערים שיצטרפו למועדון הקסאמים ויחטפו יום - יום 300,000 פליטים יהודים נוספים, חברה מרוסקת ממלחמת אחים, אקוויפר ההר ורמת הגולן שיימסרו לאויב - 70% מהמים של ארץ ישראל, איראן המשתרעת מפתח תקווה ועד טהרן, צה"ל וחיל האוויר מנוטרלים, ושבר לאומי ודתי שיסלק את שרידי המוטיבציה האחרונים לקיים את המדינה.

ולמרות כל זאת, הוא יושב עם הליצן אבו מאזן ודן עימו על מסמך עקרונות להקמת מדינה פלשתינית שתוביל לסיוט הגרוע מכל.

הואיל ואהוד אולמרט אינו שוטה, נותרה רק האפשרות שהוא מתפתה להניח שסיכוייו לצלוח בשלום את ועדת וינוגרד וחשדות השחיתות הוא בהפיכתו ל"אתרוג", במסלול שפיתח אריאל שרון שהגה וביצע את אסון ההתנתקות כדי להיחלץ מהתיקים שלו.

הנחה כזו מצידו הינה הגיונית למדי נוכח הנורמות המושחתות של "שלטון החוק" ו"קובעי דעת הקהל" שאחראים למיזם המשותף הנקרא "אתרוג", המצאה ישראלית ייחודית על כדור הארץ.

"אני יכול רק לומר שכשאדם (גלעד שרון) בשביל לשוטט באינטרנט מקבל 600,000$ והבטחה לעוד שני מיליון, צריך להיות שוטה כדי לחשוב שהוא באמת קיבל את הכסף בשביל העבודה...ואם שרון היה עומד לדין, לא הייתה היתנתקות". כך תיאר השופט חשין את שיקוליו של בג"ץ בעתירה שדרשה את העמדת שרון לדין, לאחר שמזוז חילץ אותו מתיק "האי היווני".

כיום, ההצעות המגונות הללו של העסקה המדהימה, חסינות תמורת נסיגה, מוצעות לאולמרט במאמרים בעיתונים, "על השולחן" וללא כל בושה.

איש כבר אינו מצפה מ"ההנהגה" שתשים את טובת המדינה לפני טובתה האישית. בניו של אולמרט, שאול הסרבן מתנועת "יש גבול" ואריאל המשתמט, ירדו מהארץ ונמצאים במרחק בטוח מהקטסטרופה שמבשל אביהם לכולנו.
http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/6921

**********


תזכורת רלוונטית לנושא הנדון:


9. אינדקס שואת העם היהודי
http://rotter.net/forum/gil/6661.shtml#9


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה
''החל הקרב על ארץ ישראל''=מלחמת אחים האמנם ??
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=69&rc=x-files





            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ד' בתשרי תשס''ח    04:38   16.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. תמונה: טילים על ת''א - לראות את הסכנה בעיניים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
אברי
חבר מתאריך 15.7.07
1023 הודעות יום ראשון ד' בתשרי תשס''ח 03:39 16.09.07


תמונה: טילים על ת''א - לראות את הסכנה בעיניים

שימו לב למגדלי ת"א כיצד הם נראים בבירור מ"ההתנחלות המבודדת" Halamish
חלמיש, שאינה אלא ישוב של מאות משפחות יהודיות במרכז חבל בנימין
שמצפון לרמאלה.
אם הישוב הזה נופל לידי המחבלים שהובאו ליו"ש עם פרוץ השלום של אוסלו
אז מגדלי עזריאלי, שקל מאוד לזהותם בצילום, הופכים למטרה קלה מתמיד,
כמו כמעט כול מטרה בגוש דן.

התמונה באדיבות שירות המפות של גוגל. (Google Earth )

מי שעדיין לא מזהה, מגדלי עזריאלי בדיוק מתחת למילה "של" בכיתוב באדום מעל התמונה.

קרוב יותר מחלמיש לגוש דן שוכנים להם הכפר "רנטיס" והכפר "משעל"
משניהם יצאו שני מנהיגי טרור הנושאים את שם הכפר ממנו בא כול אחד מהם.
אחד מהם, חאלד משעל, מסתתר תחת המשטר הסורי וממומן ע"י טהרן.
מי שמשוחח עם תושבי הכפרים הללו יודע שהחלום שלהם הוא להיות אזרחי ישראל.

____________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ד' בתשרי תשס''ח    12:25   16.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מנהרה סודית למילוט אח''מ 'מהכנסת לכביש 1 - וידיאו !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.09.07 בשעה 13:07 בברכה, פילוביץ שחף
 
ואני את נפשי - הצלתי מה כ'פת לי האזרחים

ש ע ר ו ר י ה שאין כדוגמתה

לינק נוסף לנוחיות עם ישראל:


http://www.global-report.com/a.php?c=il&a=772248&rc=il

_______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ד' בתשרי תשס''ח    13:41   16.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. קאסמים שמאסמים, תתפוצצו. העיקר שלי יש מיגון. על חשבונכם  
בתגובה להודעה מספר 6
 

http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=1743&rc=x-files

"מי הוא זה עם הכיפה ומי הוא זה שאין לו אלוהים
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=1732&rc=x-files

___________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי כ''ט בתשרי תשס''ח    15:10   11.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. ''יוזמה פלסטינית זריזה''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
יוזמה פלסטינית זריזה
מאת: רוני קליין

----------------

בימים האחרונים התפרסם בעתונות כי הגירסה האחרונה לתוכנת צילומי הלווין של כדור הארץ Google Earth מציגה לראשונה ברזולוציה טובה את רוב האזורים של מדינת ישראל, ובכך חושפת את ''האתרים הסודיים'' הצבאיים שלה. כגון, הכור בדימונה, בסיסי חיל האויר וכד'.

הורדתי את הגירסה הזאת לאחרונה http://earth.google.com/download-earth.html ובאמת שמחתי לראות סוף סוף את מפת הארץ בצורה מפורטת.

והנה אני מגלה כי מול מיעוט יחסי של ציון שמות מקומות - עשרות נקודות כתומות צצו להן עם התייחסות מפורטת של יישובים ערבים שהוחרבו ב''נכבה'' של 1948 ותושביהם הפכו לפליטים מסכנים.

כל נקודות הציון מופנות לקישור Tulkarm,http://www.palestineremembered.com/TulkarmTownsSnapshot.html המהווה חלק מהאתר '' פלסטין זוכרת''. אין צורך לציין שהאתר ''פלסטין זוכרת'' http://www.palestineremembered.com/index.html לא מתיימר להציג את כל האמת ההיסטורית, אלא טוען ש''הכל התחיל כשהוא החזיר לי מכה''. פלסטין זוכרת סלקטיבית.

לדוגמא, המסתכל על היישוב יקום, הנמצא על כביש החוף צפונית לשפיים, יראה נקודת ציון באמצע שדה הכרוב הסמוך בשם חירבת אל זאבאדייה, וכ-‏700 מטרים צפונית לו נקודת ציון בשם בירקית רמדה.

השם ''חירבה'' כבר מרמז לנו (אך לא לגולשים בעולם המערבי), שגם בימיו הטובים של המקום התרוצצו שם עיזים חופשי בין מבני פחונים, שאישורי בנייה מהם והלאה.

בהעדר תנאי תברואה מודרניים לפני קום המדינה אין פלא שיישובי הסביבה היום נהנים מאדמה פורייה במיוחד...

כמן כן שמתי לב, שמדובר לא רק במקומות נטושים שיהודים לקחו את האדמות אלא מקומות שגם היום יש בהם יישוב ערבי פעיל.
למשל, כפר ברא (מצפון לכפר קאסם).

אנו אמורים להסיק שאולי מישהו שם הצליח למצוא סיבה להצטרף לשיירת הפליטים המבוהלים, לאחר שנכשל נסיונם להפוך את היהודים לפליטים.
כמו כן האתר הפלסטיני ממליץ לקוראיו להוסיף מקומות עפ''י ידע אישי שלהם.

כיון שגוגל, כמדיניות, מעודדת גולשים להוסיף נתונים - זה רק מתבקש שגם יהודים יציינו מקומות יישוב יהודיים שחרבו ואת ההיסטוריה שלהם.
העובדות ההיסטוריות ממש לא מטיבות עם הפלסטינים (גם כשהם לא ידעו שזה שמם) אז אין סיבה להשאיר את הבמה רק לתעמולה שלהם.


**********


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום רביעי ג' בטבת תשס''ח    13:53   12.12.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. הקץ לחושך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
הקץ לחושך
מאת הרב דוד דרוקמן


כותב המאמר הוא רבה של קריית מוצקין ומראשי רבני "פיקוח נפש".

מנהיגי המדינה מכניסים את ערי ישראל למטווח ברווזים.

"...איך אתם אוכלים ושותים? איך אתם ישנים על מיטתכם? איך אתם מטיילים בחוצות?...אחינו בני ישראל האם השתגעתם? האם אינכם יודעים באיזה גיהנום אנחנו חיים? ...למה אתם ממתינים?".

"אם נמסור את השטח הזה לערבים", היטיב לבאר אותו האיש, "נצרת, עפולה, חיפה, הקריות, נתניה, תל אביב - יהיו מטווח ברווזים"
המשפטים האלה נכללו במברק שכתב לפני 65 שנה הרב מיכאל דב וייסמנדל זצוק"ל מגדולי רבני הונגריה למנהיגי הציונות, לאחר שכל תחינותיו לעשות משהו למען הצלת יהודי סלובקיה מציפורני הנאצים עלו בתוהו.

בקשר למה נאמרים הדברים (והרי שורות אלה לא נכתבות ערב "תשעה באב" או ערב "יום השואה")?

לפני כשבוע עליתי עם כמה מאות יהודים לישוב חומש החרב אשר בשומרון. לא רומאים ולא ערבים החריבו את חומש: את המלאכה הבזויה עדי "ערו ערו עד היסוד בה" ביצעו אחינו-מנדינו-חיילינו צייתני הפקודה, בני אברהם יצחק ויעקב.

עמדתי בנקודת תצפית מתוקשרת ומפורסמת – נקודה בה נתפס בשעתו בעדשת המצלמה איש הגירוש והחורבן אריאל שרון אשר ניצב באותו מקום ביחד עם דיפלומטים זרים, כשהוא צופה ביחד איתם על הנוף המדהים והחובק 3/4 משטח המדינה הנשקף מחומש; "אם נמסור את השטח הזה לערבים", היטיב לבאר אותו האיש, "נצרת, עפולה, חיפה, הקריות, נתניה, תל אביב - יהיו מטווח ברווזים".

והנה, קברניטי המדינה כיום יוצרים מגעים ועושים מעשים למסור את השומרון, בכללם חומש, שכם, ג'נין, ל"נשיא" אבו מאזן, קרי לחמאס, כאשר המשמעות המעשית של הדברים: השמדת העם היושב בציון וחיסול המדינה (כך, בסגנונו הוא, היטיב לאחרונה להגדיר את הדברים ראש השב"כ יובל דיסקין).

ושוב חוזרת הזעקה הנ"ל: "אחינו בני ישראל האם השתגעתם? האם אינכם יודעים באיזה גיהנום אנחנו חיים? ...למה אתם ממתינים?"
ואילו "הברווזים", כלומר אנו, בני העם העומד לפני גזירת החיסול (רחמנא ליצלן!) נאלמים דום (ועדיין לא דיברנו על ירושלים, ועדיין לא נגענו בכל הקשור למצוות ישוב ארץ ישראל).

ושוב חוזרת הזעקה הנ"ל: "אחינו בני ישראל האם השתגעתם? האם אינכם יודעים באיזה גיהנום אנחנו חיים? ...למה אתם ממתינים?".

חכמינו בסוף המשנה במסכת סוטה מתארים בפרוטרוט את אווירת ההידרדרות הרוחנית שתתחולל בתקופת "העקבתא דמשיחא": אלימות, שקר, חוצפה, שחיתות השלטון וכו' וכו' (נשמע מוכר?), ומסיימים את תיאורם "המלבב" באמרה הידועה: "ועל מה יש לנו להישען? על אבינו שבשמים".

גדולי ישראל היטיבו לבאר כי ההישענות "על אבינו שבשמים" בעת קשה שכזו, מצביעה דווקא על כהות חושים. בוודאי שיש לצפות לעזרת ה' וישועתו. ברם, יחד עם זה בשעה גורלית זו של "להיות או לחדול" יש "להפשיל שרוולים", לעשות מעשים, לזעוק זעקה גדולה ברחובה של עיר, ולצאת בקריאת תיגר על השלטון המושחת והמשחית. אבל, חלק נכבד מהריאלים שבתוכנו שהיטיבו להכריז כל השנים (בטעות כמובן) כי רק "כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה" - מתוך חשש כנראה שלא יוקעו חלילה ויסומנו כ"ימנים פאנאטיים-קיצוניים"– שוקעים באפטיות ובתרדמה "ממלכתית" עמוקה, והופכים לפתע ל"מאמינים גדולים" וסומכים על הנס בלבד.

"לה' הישועה", ומאיתנו מתבקש אם לא לסייע, לפחות לא לקלקל ולהפריע...
http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/7156

----------


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות