אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #7672 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7672   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''ד באלול תשס''ז    23:10   06.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שוחד לכאורה במיליוני שקלים לשופט מחוזי לשעבר דן כהן!!  

 
בית משפט השלום בתל אביב התיר היום לפרסם חקירת חשדות נגד קונצרן הענק הבינלאומי סימנס, בנוגע למתן שוחד לכאורה בהיקף מיליוני שקלים לשופט המחוזי לשעבר דן כהן, ששימש דירקטור ויו"ר ועדת נכסים בחברת החשמל.
השוחד ניתן לכאורה לכהן בתמורה לקידום רכישה של שתי טורבינות מסימנס ב-2004-2003 ­בלא מכרז

בהכנת הידיעה השתתפו אבי בר-אלי ואמנון בן-יאיר

הדבר נחשף בחקירה שניהלה מחלקת החקירות של רשות ניירות ערך, בניהולה של עתליה ארד, ­חקירה הנחשבת לאחת המסועפות והמורכבות שניהלה הרשות אי פעם.

כהן עזב את ישראל לפני כשנתיים וחצי, לאחר כמה ימי חקירה בפרשה אחרת חשד למתן שוחד מחברת רוגוזין. כהן נמצא כיום בפרו, שעמה אין לישראל הסכמי הסגרה.

שופט בית משפט השלום ציון קאפח דחה את הטענות של נציגי הרשות, באמצעות עורכת הדין אילנה מודעי, בנוגע לאיסור הפרסום, וקבע כי האינטרס הציבורי והפגיעה האפשרית כתוצאה מהסתרת פרשת שוחד בסדר גודל כזה ­ גוברים על החשש מפני פגיעה בחקירה המתנהלת זה יותר משנתיים.

צו איסור הפרסום הוסר לבקשת TheMarker, שיוצג בידי עורכי הדין זאב ליאונד וודים גומנובסקי. באי כוח העיתון טענו בדיון כי איסור הפרסום מונע מהציבור מידע חיוני בשעה שחברת החשמל מגייסת הון מהציבור. לטענתם, לא ייתכן כי בשעה שנחקרים חשדות חמורים מסוג זה, שאינם ידועים לציבור וספק אם ידועים לכל חברי דירקטוריון ולהנהלת החברה, ממשיכה חברת החשמל בהתנהלות רגילה עם סימנס.

החקירה החלה כתוצאה מהסתעפות של חקירה אחרת שניהלה הרשות ב-2003. בעקבות המידע שאספו חוקרי הרשות הפך כהן לחשוד מרכזי בפרשה. מממצאי החקירה של הרשות עולה כי דן כהן קיבל לכאורה במשך השנים שוחד ותשלומים אסורים בהיקפים המגיעים למיליוני שקלים מסימנס, שזהותה נחשפה היום.

מהחקירה עולה לכאורה כי כדי להסתיר את הכספים, בנה כהן מארג מורכב ומסועף של חברות וחשבונות במדינות שונות, חלקן משמשות מקלטי מס בינלאומיים, תוך שימוש באנשי קש ובמקורבים. חקירת הרשות חשפה את קיומם של אותם חשבונות.

חברת החשמל רכשה בשנת 2002 שלוש טורבינות גז מסוג מחזור גז משולב (מחז"מ) מחברת סימנס, לאחר שזו זכתה במכרז. ב-2004-2003 רכשה חברת החשמל עוד שתי יחידות מסימנס ­בלא מכרז. הנימוקים לרכישות בלא מכרז היו, כפי שהוצגו לדירקטוריון: "דחיפות למניעת נזק של ממש", הצגת העסקה כהזדמנות עסקית ויתרונות הגלומים ברכישת יחידה נוספת הזהה ליחידות הקודמות. עלות כל טורבינה נאמדת ב-100 מיליון יורו.

עד היום הקימה חברת החשמל שלוש טורבינות גז מתוך החמש בשני אתרים: תחנת גזר ותחנת חגית. שתי היחידות הנוספות מאוחסנות עד היום במחסני חברת החשמל בחיפה, מכיוון שרק באחרונה החלה חברת החשמל בהליך קבלת האישורים להתקנתן. לא ידוע עדיין מתי יגיע גז לתחנה בחיפה, ולכן עלויות המימון ואובדן האחריות מוערכות בעשרות מיליוני דולרים בשנה.

ואולם למרות החוסר ודאות לגבי מועד התקנת הטורבינות והעובדה שלא היו בידי חברת החשמל ההיתרים להקמתן ולא היה ידוע מתי יסופק הגז­ הוזמנו שתי היחידות הנוספות מסימנס באישור ההנהלה והדירקטוריון.

כהן עצמו כיהן כיו"ר ועדת נכסים וחבר ועדת מכרזים בדירקטוריון חברת החשמל במשך 9 שנים, עד זמן קצר לפני אישור העסקה. לפני כשנה פנה גורם משפטי בחברת החשמל לראש מחלקת אכיפה ברשות ני"ע, עו"ד פנינה גיא, בבקשה לקבלת פרטים על החשדות נגד סינמנס והאם מדובר בחשדות נגד בכירים בחברה המכהנים בה גם כיום; ברשות סירבו להגיב לפנייתו. באחרונה פנו דירקטורים בחברת החשמל ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה לקבל הנחיות כיצד לפעול במגעי חברת החשמל עם סימנס­ לאור החשדות נגד החברה, שנודעו להם כשמועות.


סימנס: החברה משתפת פעולה עם רשויות החוק

מחברת סימנס נמסר בתגובה: "במסגרת חקירה שענייינה אינו חברת סימנס, התבקשה החברה למסור פרטים. החברה שיתפה ומשתפת פעולה עם רשויות החוק. מעבר לכך, ובשלב זה, אין באפשרותנו להתייחס לפרטים".


חברת החשמל: הליכי ההתקשרות נוהלו כדין

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "החשדות הובאו לידיעת חברת החשמל על ידי רשות ניירות ערך, אשר ביקשה מהחברה לסייע לה במסירת חומר ועדויות רלוונטיות. בכירי החברה העידו ברשות ושיתפו פעולה באופן מלא, ככל שהחברה נדרשה. בדיקת הליכי ההתקשרות העלתה שהם נוהלו כדין, בהתאם לכל דיני המכרזים ובאותם הליכים הספק הזול ביותר זכה. חברת החשמל מגנה בכל דרך התנהלות בלתי חוקית מצד מי מחברי מועצת המנהלים שלה, ככל שיוכח שאכן היתה התנהלות שכזו. כאשר יגיעו לידי החברה ממצאי תיק החקירה ומסקנות הפרקליטות, החברה תשקול את צעדיה בהתאם.

"באשר לטורבינות שנרכשו ועד היום לא הותקנו, חברת החשמל יצאה למכרז לרכישת הציוד עבור מחז"מ חיפה על פי לוחות הזמנים שנקבעו על ידי הממשלה, שטענה אז, שבשנת 2003 יגיע גז טבעי לחיפה ודרשה מחברת החשמל להיות ערוכה לכך. העובדה שעד היום אין גז טבעי בחיפה אינה באחריות חברת החשמל. החברה מחכה לאישורים להתחיל ולהקים את מחז"מ חיפה.

"החברה מוסיפה ומדגישה שהמחז"מים האחרים שנרכשו, פועלים ומספקים חשמל למדינת ישראל, כולל בקיץ החם האחרון. למותר לציין את חשיבות הדבר לאור הרזרבות הנמוכות של חשמל שיש למדינת ישראל.

"יו"ר הדירקטוריון, מוטי פרידמן, פנה בעקבות הידיעה ליועץ המשפטי של חברת החשמל וביקש ממנו הבהרות והמלצות באשר להמשך התקשרויות החברה עם סימנס".

עד לשעה זו לא ניתן היה להשיג את תגובת בא כוחו של דן כהן, עו"ד אלי זהר.

חקירת כהן:­ מרוגוזין ועד סימנס

בחקירת פרשת רוגוזין ב-2003 גבתה מחלקת החקירות של רשות ני"ע עדות מדן כהן. בין השאר נחקר החשד כי בעל השליטה לשעבר ברוגוזין, עזרא הראל, העביר לדן כהן מיליוני שקלים­ ובתמורה הפעיל כהן את השפעתו בחברת החשמל, כדי לשכנע את החברה לרכוש מידי רוגוזין נדל"ן באשקלון (באמצע שנות ה-90) תמורת עשרות מיליוני דולרים­ מחיר שנחשב גבוה במאות אחוזים מערך הקרקע.

כהן והראל חשודים כי משכו במירמה מיליוני שקלים מקופת רוגוזין, שהיתה אז חברה ציבורית. השניים ביצעו לכאורה עסקה פיקטיווית עם חברה שכביכול סיפקה שירותים לרוגוזין תמורת תשלום ­ ובפועל הכספים הועברו במירמה לידי כהן.

סימנס: עשרות שנות פעילות בישראל בתחומי האנרגיה, החשמל, התחבורה והתקשורת

קונצרן הענק הגרמני סימנס פעיל בישראל זה עשרות שנים בתחומי האנרגיה, הנדסת החשמל, התחבורה והתקשורת. משרדיו הראשיים ממוקמים באזור התעשייה של ראש העין.

בשנות ה-90 הואצה פעילות התאגיד בישראל בעקבות תהליך השלום, ובנוסף על פעילות מכירה ושירות, החלה סימנס להשקיע בחברות ישראליות באופן ישיר או דרך קרנות הון סיכון. בפעילותה בישראל ב-2005-1995 השקיעה סימנס כ-500 מיליון יורו בחברות ישראליות. ואולם עיקר פעילותה הוא בתחומי האנרגיה והתחבורה.

בתחום האנרגיה משמשת סימנס "One Stop Shop". היא מציעה בישראל אספקת יחידות ייצור חשמל לגוניהן, החל בטורבינות גז, דרך טורבינות סילוניות וטורבינות במחזור משולב (מחז"מים), וכלה בגנרטורים, תחנות השנאה ומיתוג. הלקוח המרכזי של הקונצרן הוא כמובן חברת החשמל (שרכשה לפחות 17 יחידות כאלו בשנים החולפות), אך גם יצרני חשמל פרטיים, כגון דלק IPP (הסמוך למתקן ההתפלה באשקלון), מפעלי נייר חדרה, פטרוכימיים ודליה אנרגיות.

סימנס אף שותפה עם האחים עופר בחברת O.P.C, שזכתה בעבר במכרזים (שבוטלו) להקמת תחנות כוח במישור רותם וברמת חובב. בתחום המים חתמה סימנס לפני כשנה עם מקורות על הסכם לשיתוף פעולה בפיתוח טכנולוגיות מים, ובאחרונה גם עם תאגיד המים של ירושלים ­ הגיחון.

בתחום התחבורה זכתה סימנס בינואר 2006 במכרז הענק לאספקת קרונות חד קומתיים לרכבת ישראל. המדובר במכרז לאספקה מיידית של 86 קרונות בכ-700 מיליון שקל, עם אופציה לאספקת 585 קרונות בהיקף מוערך של 4 מיליארד שקל. סימנס אף מתמודדת בימים אלה יחד עם חברת הרכבות הסינית במכרז החשמול של מסילות הרכבת בהיקף כ-1.3 מיליארד שקל.

מכרז ענק נוסף שבו זכתה סימנס הוא להקמת הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב, שבו היא שותפה לקבוצת MTS יחד עם אפריקה ישראל, אגד, CCECC הסינית וסוארס דה קוסטה הפורטוגזית.

במכרז להקמת הרכבת הקלה בירושלים הפסידה סימנס, כשגם שם חברה לאפריקה ישראל. מכרז נוסף שבו היתה מעורבת סימנס הוא זה של סלילת הנתיב המהיר לתל אביב. סימנס תספק לזוכה במכרז (קבוצת שפיר) את מערכות הגבייה וויסות התנועה האלקטרוניות.

בתחום התקשורת מפעילה חטיבת התקשורת הממוזגת של סימנס ונוקיה מרכז פיתוח בהוד השרון, שבו מועסקים כ-350 עובדים. לפני כחודשיים פורסם ב-TheMarker כי בכוונת החברה המאוחדת להשקיע מיליוני דולרים בהרחבתו ובגיוס 60 עובדים נוספים. לפני כשלוש שנים נכנסה סימנס לישראל גם בתחום המכשור הרפואי, ואף ניהלה מגעים לשיתוף פעולה עם טבע ומכון ויצמן.

חקירה פנימית של סימנס גילתה תשלומים מפוקפקים של יותר ממיליארד יורו

החשדות באשר לשוחד שנתנה סימנס אינם נוגעים רק לישראל. לפני כחודש פירסם העיתון הגרמני "סוד-דויטשה צייטונג" כי חקירה פנימית של סימנס גילתה תשלומים מפוקפקים של יותר ממיליארד יורו (1.4 מיליארד דולר) בחטיבות הטלקום והטורבינות של ענקית התעשייה הגרמנית. תשלומים אלה גבוהים בהרבה מההערכות הראשוניות. החשש הוא שאותם תשלומים היוו שוחד לחברות כדי לזכות במכרזים.

"אנחנו מדברים על סכומים עצומים", ציטט העיתון את אחד מבכירי החברה, שהוסיף כי 900 מיליון יורו מהסכום היו בחטיבת הטלקום לבדה. העיתון דיווח כי דובר סימנס סירב להגיב על העניין.

סימנס, שסופגת באחרונה חקירות פליליות ופנימיות באשר למעשי שוחד שהוסוו כתשלומים ליועצים עסקיים, הודיעה בחודש שעבר כי היא מרחיבה את החקירות הפנימיות שלה. החברה הודיעה כי היא בוחנת בצורה יסודית חטיבות נוספות ותשלומים נוספים לייעוץ עסקי, וכי היא בודקת אם אותם תשלומים קיימים בחטיבת הטורבינות, החשמל, התעבורה, הבריאות והשירותים התעשייתיים.

סימנס הודיעה בעבר כי היא חוקרת אם תשלומים בסך 420 מיליון יורו שולמו בתור שוחד לחברות טלקום כדי לזכות בחוזי ייצור ציוד. שערורייה זו הביאה לפני ארבעה חודשים להתפטרותם של קלאוס קליינפלד מתפקיד מנכ"ל החברה, ושל יו"ר החברה היינריך פון פיהרר.

בהכנת הידיעה השתתפו אבי בר-אלי ואמנון בן-יאיר

[email protected]

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=%2Fibo%2Frepositories%2Fstories%2Fm1_2000%2Fgl20070906_65415.xml


_______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  דן כהן היה כבר בכלא אלמלא קרבתו לשופט ברק Hermon 06.09.07 23:11 1
     אני מציע לך לקרוא את הספר הזה: פילוביץ שחף 07.09.07 00:30 6
  תזכורת רילוונטית עליה חשפנו וכתבנו כאן לפני שנים: פילוביץ שחף 06.09.07 23:19 2
  נקים חשף את הסיפור navi 06.09.07 23:31 3
     נקים עוד לא היה בשטח כשחשפנו כאן, כנס/י בבקשה: פילוביץ שחף 06.09.07 23:40 4
  פורסם בפורום כבר לפני חמש שעות. שלומצי 07.09.07 00:09 5
     שלומצי אורן אדרי 07.09.07 03:41 11
         אתה רואה איזו קרציה זו? romi 07.09.07 04:08 12
  גלובס: הותר לפרסום: עו''ד דן כהן, החשוד בקבלת שוחד פילוביץ שחף 07.09.07 00:52 7
  פנטזזזזזזזזזיה שפירסמתי בתאריך 24.08.03 פילוביץ שחף 07.09.07 01:27 8
  דן כהן מאבות השחיתות במדינה! פילוביץ שחף 07.09.07 02:15 9
  בן משפחתו של אהרון ברק, עו''ד דן כהן, נמלט מהארץ.... פילוביץ שחף 07.09.07 03:32 10
  אביעם סלע? היה איש נערץ בחיל האויר דב_צפוני 07.09.07 05:04 13
     ממש....... פילוביץ שחף 08.09.07 23:00 15
     דב_צפוני בקשר לבקשתך - לינקים למשפט עם השופטת חיות פילוביץ שחף 09.09.07 12:33 21
         האם קשור לאישום נגד רפי פלד, וויסגלאס בנפילת פויכטוונגר דב_צפוני 09.09.07 12:59 22
             חיובי, ידידי !! פילוביץ שחף 09.09.07 13:45 24
  עכשו אני מבין את המשתמטים navi 07.09.07 05:13 14
  אני מקווה שהשופט קאפח לא יקבל רגליים קרות אברי 08.09.07 23:05 16
  התקשורת וקשר השתיקה יורד ים 08.09.07 23:34 17
     פירסום לפני כשנה וחצי ורק בעזרת הגולשים: פילוביץ שחף 08.09.07 23:47 18
     ממש כמו השופטת ארבל..העיקר שהתקשורת טחנה את טרטמן madboy 09.09.07 00:10 19
         אכן ידידי !! פילוביץ שחף 09.09.07 04:12 20
  אין מצב ששופט יקח שוחד ובעיקר מחוזי כנראה טעות WB 09.09.07 13:13 23
  אלה שופטיך, ישראל... אוהב ישראל 09.09.07 15:02 25
  נותני השוחד לשופט דן כהן: הנציגות הישראלית של סימנס פילוביץ שחף 09.09.07 15:38 26
     ומי זכה לפני סימנס? ואיך? WB 09.09.07 17:36 27
  פטנט ישראלי ידוע navi 09.09.07 21:23 28
     אכן...יתרה מזאת, תיבת המכרזים ''הנעולה'', אצל מי המפתח? פילוביץ שחף 10.09.07 06:25 29
  נמלט מהחוק - ונשאר שותף במשרד לעריכת דין (לברק וזמיר.. פילוביץ שחף 10.09.07 07:32 30
  שאלה שנשאלתי ותשובה לשאלה: (פרשת עו''ד דן כהן) פילוביץ שחף 10.09.07 08:29 31
  מעריב - חשד: אהרונסון שיחד את דן כהן פילוביץ שחף 10.09.07 13:57 32
  'קשר חשמלי'=הפשע המאורגן (השופט בדימוס דן כהן, המשך) פילוביץ שחף 14.10.07 05:20 33
     תזכורת נוספת ורילוונטית: פילוביץ שחף 14.10.07 07:17 34
  מנכ''ל סימנס ישראל יושעה לאור חשדות שוחד במיליונים פילוביץ שחף 19.03.08 19:19 35
     עו''ד דן כהן קיבל איומים: אל תסכים להיות עד מדינה פילוביץ שחף 10.04.08 15:00 36
     ''ארבל נמנעה באותה תקופה ממיצוי הדין עם השופט דן כהן'' פילוביץ שחף 10.04.08 18:28 37
  פרו: החיים הטובים של השופט הנמלט דן כהן פילוביץ שחף 12.04.08 12:03 38
     גילויים חדשים בפרשת השוחד של השופט הבורח דן כהן פילוביץ שחף 02.06.08 19:05 39
  את דן כהן תפסו, מה עם האחרים שלא נתפסו. פילוביץ מי זה ה xcitizen 03.06.08 13:05 40

     
Hermon
חבר מתאריך 15.8.02
29715 הודעות
אור ליום ששי כ''ד באלול תשס''ז    23:11   06.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. דן כהן היה כבר בכלא אלמלא קרבתו לשופט ברק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''ד באלול תשס''ז    00:30   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אני מציע לך לקרוא את הספר הזה:  
בתגובה להודעה מספר 1
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.09.07 בשעה 00:39 בברכה, פילוביץ שחף
 

''אהרון ברק ומנעמי שלטון החוק'': מאת עו''ד י.דר
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=58&rc=x-files


_______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''ד באלול תשס''ז    23:19   06.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. תזכורת רילוונטית עליה חשפנו וכתבנו כאן לפני שנים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 06.09.07 בשעה 23:22 בברכה, פילוביץ שחף
 
תזכורת רילוונטית עליה חשפנו וכתבנו כאן לפני שנים:

שוחד בבית המשפט העליון: אהרון ברק חשוד...!
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=133&rc=x-files

בן משפחתו של אהרון ברק, עו"ד דן כהן, נמלט מהארץ לאחר שנחקר תחת אזהרה
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=803&rc=x-files


פרשיות אהרון ברק
http://www.global-report.net/d.php?ct=5458&l=he&c=x-files


_______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
navi
גולש אורח
אור ליום ששי כ''ד באלול תשס''ז    23:31   06.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. נקים חשף את הסיפור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כהן גם הואשם או נחשד שהוא גרוע מהנשיא קצב....
והוא החותן של הנשיא ברק....
ו-שהיו לו הרבה שותפים ישראלים חשובים ששומנו....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''ד באלול תשס''ז    23:40   06.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. נקים עוד לא היה בשטח כשחשפנו כאן, כנס/י בבקשה:  
בתגובה להודעה מספר 3
 
שים/י לב לתאריך:

שוחד בבית המשפט העליון: אהרון ברק חשוד...@
http://rotter.net/forum/gil/5240.shtml

____________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
54131 הודעות
אור ליום ששי כ''ד באלול תשס''ז    00:09   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. פורסם בפורום כבר לפני חמש שעות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   http://rotter.net/forum/scoops1/6300.shtml

ואחר כך אתה מתבכיין בהנהלה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
יום ששי כ''ד באלול תשס''ז    03:41   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. שלומצי  
בתגובה להודעה מספר 5
 
לא נורא
אם פורסם פעמיים
שהאלוהים של השמאלנים (אהרון ברק)
קשור לפרשת שוחד

נסי להתייחס לתוכן החדשה ולמשמעויות שנלוות אליו

תלמדי בבקשה להבחין בין עיקר לטפל

את הבוען (בצירוף איקון גועל)
תשמרי לדברים יותר חשובים מאשכול כפול

לילה טוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
romi
גולש אורח
יום ששי כ''ד באלול תשס''ז    04:08   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אתה רואה איזו קרציה זו?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''ד באלול תשס''ז    00:52   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. גלובס: הותר לפרסום: עו''ד דן כהן, החשוד בקבלת שוחד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
הותר לפרסום: עו"ד דן כהן, החשוד בקבלת שוחד מחברת רוגוזין חשוד גם בקבלת שוחד מסימנס

חקירת רשות ני"ע בפרשה החלה לפני מספר שנים. החשד התמקד בכך שכהן קיבל שוחד, במסגרת כהונתו כיו"ר ועדת המכרזים של חברת חשמל
הדס מגן 22:13 6/9/07

בית משפט השלום בת"א התיר לפרסם, כי עו"ד דן כהן, החשוד בקבלת שוחד מחברת רוגוזין, ושוהה בפרו מאימת הדין, חשוד גם בקבלת שוחד מחברת סימנס. פרט זה בחקירה היה עד כה אסור לפירסום, ואולם הצו הוסר לבקשת "דה-מרקר".

חקירת רשות ני"ע בפרשה החלה לפני מספר שנים. החשד התמקד בכך שכהן קיבל שוחד, במסגרת כהונתו כיו"ר ועדת המכרזים של חברת חשמל. בתפקידו זה, על פי החשד, פעל לרכישת קרקע מחברת רוגוזין על ידי חברת חשמל, במחיר מופקע, לכאורה תוך גריפת כספים לכיסו הפרטי.

נחשף לראשונה, בעקבות הסרת צו איסור הפירסום, כי כהן חשוד גם בכך שבהיותו יו"ר ועדת המיכרזים של חברת חשמל, היטה מיכרז להקמת טורבינות חשמל של חברת סימנס. גם במקרה זה, על פי החשד, כהן "גזר קופון".

בהמשך לחקירת מחלקת החקירות של רשות ני"ע, בחודש ינואר עבר התיק לפרקליטות להמשך טיפול. על פי החשד, כהן קיבל שוחד בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. כמו כן, על פי החשד, את הכסף הסתיר באמצעות אנשי קש ומקורבים לו, בחשבונות ברחבי העולם, כפי הנראה בעיקר בארה"ב ובאירופה.

כהן נחקר בזמנו ברשות ני"ע. מזה כשנה וחצי הוא שוהה בפרו, עימה אין לישראל הסכם הסגרה. לפני כשנה, דיווח גלובס על מגעים בין רשות ני"ע לבין בא כוחו של כהן, עו"ד אלי זהר, להגעתו של כהן לישראל, לצורך המשך חקירתו. בסופו של דבר המגעים לא הניבו פרי. במגעים שהתקיימו באחרונה בין זהר לפרקליטות, התבקשה הפרקליטות לאפשר לכהן שימוע, אם וכאשר תחליט להעמידו לדין.

ככל הידוע, פרקליטות מיסוי וכלכלה שוקלת כעת להוציא בקשה לפרו לצו הסגרה. במקרה שמדובר במדינה שכאמור לישראל אין הסכם הסגרה עימה, נדרש מסמך הקרוי "הצהרת תובע", ובו מפרטת התביעה את היקף החשדות ואת רמתן. זאת במטרה לשכנע את המדינה שבה שוהה החשוד, לפעול להסגרתו, ולהימנע בכך מקבלת תדמית של מדינה המהווה מקלט לעבריינים.

בריאיון שערך גלובס באחורנה עם שותפו לשער של כהן במשרד עוה"ד שהקים, עו"ד מיכאל שפיגלמן, ציין שפיגלמן, כי כהן לא ברח, ואולם הוא לא פוסל על הסף, כי משנוכח באווירה הציבורית בישראל, פרו=תביעתית, הוא אינו יודע אם הוא עצמו היה חוזר, לו היה במקומו של כהן.

עו"ד אלי זהר, המייצג את כהן, אמר בתגובה ל"גלובס",כי לא ידוע לו דבר על פרשת סימנס לא על התהליך, לא על איסור הפירסום ולא על הסרתו.
http://www.globes.co.il/serve/globes/docview.asp?did=1000252087&fid=829

_________________-


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''ד באלול תשס''ז    01:27   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. פנטזזזזזזזזזיה שפירסמתי בתאריך 24.08.03  
בתגובה להודעה מספר 0
 

6. פנטזיהההההההההההההההההההההההה !!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5240&omm=6&viewmode=threaded

__________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''ד באלול תשס''ז    02:15   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. דן כהן מאבות השחיתות במדינה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.09.07 בשעה 02:17 בברכה, פילוביץ שחף
 
שיחקרו את פרשיות השוחד שלו בפי גלילות, בתשתיות נפט ואנרגיה,
בפרשת הגז הטבעי, ובנתב"ג 2000 והמדינה כולה תקרוס, כי מי שמעורב
שם זה בכירים ביותר שחלקם בתפקידים רגישים ביותר !!!

את השחיתויות שלו בעירית תל אביב ובחברה לפיתוח. מליונים.....
(שתל שם יועצת משפטית שעבדה אצלו...)

מדובר בגנב של המדינה!


______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''ד באלול תשס''ז    03:32   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. בן משפחתו של אהרון ברק, עו''ד דן כהן, נמלט מהארץ....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.09.07 בשעה 03:35 בברכה, פילוביץ שחף
 
בן משפחתו של אהרון ברק, עו"ד דן כהן, נמלט מהארץ לאחר שנחקר תחת אזהרה
דוד הכהן, Global-Report News 21.09.2005 13:38


אהרון ברק: האם ישמח שעד התביעה הראשי נגדו נמלט מהארץ, או יצטער על אובדן המליונים שהופקדו אצלו ב"נאמנות" ?

השופט בדימוס עו"ד דן כהן, ממשרד דן כהן שפיגלמן ברק זמיר ושות', נחקר באחרונה באזהרה, בפעם השלישית, ע"י חוקרי הרשות לניירות ערך, בפרשת השוחד מחברת החשמל. מייד לאחר החקירה ארז את חפציו ונמלט מהארץ "כשהרגיש שהקרקע בוערת מיותר מידי יחידות חוקרות שונות בעניינים שונים". הוא נמלט לניו יורק, שם נמצא כרגע גם הנשיא אהרון ברק, ולא ברור אם הוא נמלט כדי לשבש איתו מהלכי חקירה ולתאם איתו עדויות. חשוד באיום על שופטים, במתן טובות הנאה לשופטים ובהם שופטת בית המשפט העליון אסתר חיות, תיווך בעיסקאות שוחד במאות מליוני שקלים בחברת החשמל, חברת פי גלילות ובעריית תל אביב, הטרדות מיניות ובעילת קטינות, שותפות בעיסקאות השוחד של החניונאי ראובן גרוס יחד עם רוני מילוא ורון חולדאי, פיברוק מסמכים יחד עם קצין חיל האויר המודח אביאם סלע כדי להונות את משרד מבקר המדינה ולהוציא ממשרד ראש הממשלה מליוני דולרים במרמה, הלבנת כספים ועיסקאות יעוץ משפטי פיקטיביות לעצמו ולבנים של אהרון ברק ויצחק זמיר (השותפים איתו באותו משרד עורכי דין).

דן כהן היה שופט מחוזי רב מעללים בבאר שבע לפני שנים רבות. הוא הודח מתפקידו בבושת פנים על ידי הנשיא מאיר שמגר, לאחר שנתפס מבקש שוחד תמורת הטיית דיון משפטי, הטרדה מינית של עובדת בית המשפט ו... הטרדה מינית ונסיון אינוס של עורכת דין אשר ייצגה את אחד הצדדים בהליך משפטי אשר התקיים בפניו ("בואי רגע ללשכה"...)

מאז הודח מכס השיפוט, עשה חייל. מאז הפך לבן משפחתו של סגן נשיא בית המשפט העליון דאז אהרון ברק, הדרך הייתה סלולה. להבטיח הבטחות בקריצה לשופטים, להלך אימים על שוטרים, ולהיהפך ליקירם של מי שמוכן לשלם ביד רחבה תמורת "קלירנס" (ניקוי שולחן פלילי ומשפטי).

כל עיסקאות השוחד של ספקי החברות בהם הוא שימש בהן כיועץ משפטי או דירקטור (כגון חברת החשמל, חברת תשתיות נפט, פי גלילות, עריית תל אביב, רשות שדות התעופה ובמיוחד פרוייקט נתב"ג 2000) עברו תחת "המכבסה המשפטית של דן הכהן", אשר תפר חזות משפטית תמימה לכל עיסקת שוחד, פטור ממכרז, מכרז תפור, מינויים פסולים וחריגות ממנהל תקין.

הוא עשה מאות מליונים, הוא התחבר מצד אחד לראשי פשע מאורגן אחרים שהיו ידועים ברנז'ה כשולטים בתעשיית השוחד כגון השר משה שחל, סגני ראש השב"כ יוסי גינוסר ורפי טטרקה, רפי פלד, אלי לנדאו, האחים אלג'ם, אביאם סלע, אליעזר פישמן (ועודד שמיר מנכלו), בינו צדיק, יולי עופר, יוסי מימן, אחז בן ארי, אהוד ברק, ראובן אדלר וכיו"ב.
54. ניצב בדימוס גבי לסט יחקר בפרשת פריצקי !!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5319&omm=54&viewmode=threaded

מצד שני הוא צירף אליו שני ילדים אשר סיימו את לימודי המשפטים: את הבנים של שני היועצים המשפטיים לממשלה שהפכו לשופטי בית המשפט העליון: אהרון ברק ויצחק זמיר. בתחילה במשרד פיקטיבי שכאילו היה נפרד מהמשרד שלו אך חלק את אותם המשאבים (וכך היה מעביר להם, מתוקף תפקידו, תיקים עם שכר טירחה של מליוני דולרים שהוא היה -בכובעו כיועץ משפטי וכדירקטור- מעביר אליהם), ומאוחר יותר כשותפים של ממש כשצירפו את המשרד שלהם למשרד שלו באופן רישמי.

משם הדרך לתהילה הייתה קצרה. הוא הפך לחביבם של קציני המשטרה הבכירים שהסתבכו, ניקה אותם מעבירות פליליות שהם ביצעו (קןןגבי לסט, אסף חפץ, רפי פלד, משה מזרחי, סנדו מזור ועוד) והחל לשלב אותם בעסקים פליליים בתפקידים שונים (את סנדו מזור הוא הציב כשגריר ברומניה, למרות עברו הפלילי. את רפי פלד, למנכ"ל חברת החשמל שהיה שותף בכיר לתעשיית השוחד שבה התחלקו רפי פלד, דן כהן ובכירים אחרים במשק).

החגיגה הייתה מושלמת: המשטרה נזהרה מלגעת בו. מערכת המשפט התייחסה לבעל הבית של ברק וזמיר בייראת כבוד, הוא היה נוסע לעיתים תכופות למדינות נחשלות כדי לספק את חולשתו לבעילת קטינות, וכולם היו מרוצים.

כל ההפקרות הזו החלה לעלות על שרטון, כששותפיו החלו מגלים שהוא עושה להם מה שנקרא "הפוך על הפוך". הוא תופר איתם עיסקאות שוחד, מלשין עליהם לרשויות ומפעיל בתקשורת את עושי דברו "שילכלכו", ואת העיסקה מבצע אחר כך עם גורמים אחרים ששילמו לו יותר אחוזים כשוחד.

זה כבר היה יותר מידי לעבריינים שיש להם כבוד עצמי, כדוגמת משה שחל. והם החלו להפעיל כנגדו את גורמי החקירה הסרים למרותם.

כהן שהה בחופשה בטורקיה, ממנה היה אמור להמשיך לנסיעת עסקים, בעת שחוקרי הרשות התקשרו למשרדו וביקשו לזמנו להשלמת חקירה. כהן ביקש שימתינו לשובו, אולם החוקרים התעקשו לחוקרו כעת והוא נאלץ לשוב ארצה.

בתום חקירתו, נמלט כהן לארה"ב, ככל הנראה כדי להתייעץ עם אהרון ברק ותאם איתו עדויות ולשבש את מהלכי החקירה. אהרון ברק גם כן נמצא כרגע בניו יורק, במסגרת ביקור מתוכנן מראש.

בסביבתו של כהן מכחישים את הטענות, כאילו עזב לחו"ל לאחר שחש, כי "הקרקע בוערת תחת רגליו". במשרדו של כהן אומרים, כי לאחר שנות עבודה רבות כשופט מחוזי וכעו"ד, הוא בסך הכל יצא לשנת שבתון בחו"ל, בברכתם של שותפיו במשרד.

למה במהירות ולמה בגיל שכזה ולמה דווקא לאחר שנחקר באזהרה? לא ברור... למה דווקא למקום שבו נמצא כעת בן משפחתו אהרון ברק? לא ברור...

ראשיתה של הפרשה בשנת 95', אז הצליח איש העסקים המנוח עזרא הראל, שהיה בעל השליטה בחברת רוגוזין, למכור לחברת חשמל כ-395 דונם קרקע באשדוד, תמורת סכום של כ-180 מיליון שקל, שנחשב גבוה בהרבה מעבר לשווי הקרקעות. העיסקה התאפשרה הודות לסיועו של מי שהיה אז דירקטור ויו"ר ועדת הנכסים של חברת חשמל, דן כהן.

הדירקטורים בחברת החשמל, שהתבקשו לאשר את העסקה, קיבלו הודעה על הישיבה לילה לפני כן, והתלוננו, כי היא אינה נחוצה לחברה וכי מופעלים עליהם לחצים לאשרה. הם אף העלו חשש, כי הדרג המקצועי בחברה ובדירקטוריון מזין אותם במידע מסולף, מגמתי ומניפולטיבי.

הנהלת חברת חשמל דחתה בזמנו את כל הטענות וטענה שהעסקה נחוצה, נוכח הצורך בעתודות קרקע לפיתוח תחנות כוח. כדי להוכיח שהמחיר אינו מופקע, הוצגה לדירקטורים עסקה בה מכרה רוגוזין קרקע סמוכה על-בסיס מחיר דומה לדונם. מה שהם לא ידעו הוא, שהחברה שקנתה את הקרקע היתה חברה פרטית בבעלותו של הראל.

העסקה זכתה בזמנו לביקורת ציבורית נוקבת, הן על עצם הצורך בקרקעות והן על המחיר המופקע ששולם בגינן. כמה שנים אחר כך נותרו הקרקעות כאבן שאין לה הופכין, וחברת חשמל העבירה אותן ללא תמורה לרשות הנמלים.

בשנת 2002, קרסה חברת רוגוזין, כשהיא מותירה אחריה חובות בהיקף של 80 מיליון שקל לבעלי האג"ח, ועוד עשרות מיליוני שקלים לבנקים ולנושים אחרים. בעקבות ההתמוטטות, הוגשו נגד הראל תביעות אזרחיות ואז החליטה גם רשות ני"ע לפתוח בחקירה.

במסגרת החקירה, זימנה רשות ני"ע עורכי דין רבים למסור עדות בפרשת קריסת רוגוזין. בין היתר העידו עו"ד צבי פירון, שטיפל בכל עסקאות רוגוזין; עו"ד ברק לוכטנשטיין, ממשרד ברץ, בר-נתן ושות', שטיפל בעסקאות לידן ובבעל השליטה, עזרא הראל המנוח; וכן עו"ד הילה זונדר (בתה של השופטת ורדה אלשיך), ממשרד סמט, שטינמץ, הרינג, שטיפלה בהצעת הרכש של לידן.

דן כהן מסר אף הוא עדות בפרשה, ועם התקדמות החקירה הוחלט לחקור אותו באזהרה. בין היתר, חוקרי הרשות ערכו חיפוש במשרדו ונתפסו מסמכים הקשורים בפרשה הזו, וכן בפרשיות שוחד רבות אחרות שאותן נהג עו"ד דן כהן "לתפור ולגזור" מחברת החשמל וחברות ציבוריות אחרות שבהן כיהן -או ושתפיו- בתפקידים שונים.

בריחתו של דן כהן גרמה להקלה מרובה לכל הצמרת העיסקית אשר דן כהן היה שותף להתעשרות שלה, כולל בכירים ביותר במערכת הפוליטית ובכללם שר החוץ סילבן שלום ואחיו צביקה - שהיה אחד השותפים העיקריים של דן כהן בפרשיות השוחד בפרוייקט נתב"ג 2000.

יש גם שמועות כי גורמי עולם תחתון החוששים מפתחון הפה של דן כהן, ינסו להשתיק אותו במקום שהותו החדש בארה"ב.

כך או אחרת, בריחתו של עו"ד דן כהן מקילה מאוד עם מצבו המשפטי של נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק, אשר כנגדו הצטברו לאחרונה עוד ועוד ראיות מטרידות לקבלת שוחד, והוא מצידו נהג להטיל את האחריות על עו"ד דן כהן, אשר כאילו עושה שימוש מופרז ולרעה בכך שהואמנפנף בקרבתו המשפחתית של אהרון ברק ושותפותו העיסקית עם בנו והבן של יצחק זמיר..

כמו כן בריחתו מקילה מאוד על שופטת בית המשפט העליון אסתר חיות, החשודה בהטיית משפט דרמטי ביותר שבו דן כהן ואביאם סלע פיברקו מסמך רישמי כדי להונות את משרד ראש הממשלה ואת מבקר המדינה, וניקתה במרמה את עו"ד דן כהן ושותפו לפשע, כדי שיתמוך במינויה לבית המשפט העליון באמצעות לובינג מתאים.
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=803&rc=x-files

______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דב_צפוני
גולש אורח
יום ששי כ''ד באלול תשס''ז    05:04   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אביעם סלע? היה איש נערץ בחיל האויר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   פילו, קשה לי לקבל שאביעם סלע יתלכלך במשהו למען עצמו.
האיש הקריב הרבה למען המדינה בפרשת פולרד (באשמת כבוד השר, רפי המסריח).
וגם אחר כך הקים חברת שפתרה בעיות עבור חיל האוויר.

אם יש לך לינקים למשפט עם השופטת חיות, אודה לך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    23:00   08.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. ממש.......  
בתגובה להודעה מספר 13
 
אביאם סלע הוא זה שסידר הן לאולמרט את הקואליציה עם רפי איתן, הן לאולמרט את העורך דין שלו אלי זוהר,
ובצירוף מקרים ממש, את עורך הדים שלו, אותו אלי זוהר, לדן כהן.

והעיקר: הוא לא הקריב כלום למען המדינה בפרשת פולארד אלא הקריב את פולארד לאמריקאים יחד עם אלייקים רובינשטיין,
כדי לשרת את האינטרסים הכספיים של עצמו (לא כל הכספים שדווח שהפעילו את פולארד עברו לפולארד. ולכן פוחדים שהוא
ישוחרר ויעבור כאן תחקיר על הנושא!
)

________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    12:33   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. דב_צפוני בקשר לבקשתך - לינקים למשפט עם השופטת חיות  
בתגובה להודעה מספר 13
 
זה משפט שבו דן כהן ייצג יחד עם חיים צדוק (שהוא בו משפחה
של סלע
) את אביעם סלע בפרשיית שוחד שהוא היה מוערב בה, פרשה
שבה הונה את המדינה עם רפי פלד ואחרים במליוני שקלים. השופטת חיות
קבעה שהיא לא מחייבת אותו למרות שהוכח בפניה מעל לכל ספק סביר שהוא הונה.

מערכת בתי המשפט דואגת להעלים מהמחשבים שלה כל פסק דין שעושה לה
בעיות. השקיפות מטופלת באמצעות סיכול ממוקד...תרגיל יש ומסריח.

אני מקווה לקבל מסמכים בנושא וכשאקבל אעלה אותם.

שנה טובה ידידי.

________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דב_צפוני
גולש אורח
יום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    12:59   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. האם קשור לאישום נגד רפי פלד, וויסגלאס בנפילת פויכטוונגר  
בתגובה להודעה מספר 21
 
   רפי פלד, יחד עם דב וויסגלאס, רוקן חברות טובות ומצליחות כמו חייל נכסים ופויכטוונגר, כדי לעשות תרגילים בורסאיים.

בשלב כלשהו הראו אותו בחדשות הטלוויזיה מובל לחקירה במשטרה.
עד היום לא ברור מהן תוצאות החקירה. לא ידוע לי אם הוגש כתב אישום.

האם אביעם סלע קשור לפרשה המושתקת הזו?

תודה על כל המידע המרתק שאתה מביא לנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    13:45   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. חיובי, ידידי !!  
בתגובה להודעה מספר 22
 

לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
navi
גולש אורח
יום ששי כ''ד באלול תשס''ז    05:13   07.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. עכשו אני מבין את המשתמטים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 07.09.07 בשעה 05:14 בברכה, navi
 
הם אינם מוכנים להלחם עבור העבריינים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברי
גולש אורח
אור ליום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    23:05   08.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אני מקווה שהשופט קאפח לא יקבל רגליים קרות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הוא היה אמיץ כשפירסם את זה עכשיו נראה אותו מחזיק מעמד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יורד ים
חבר מתאריך 2.9.06
5997 הודעות
אור ליום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    23:34   08.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. התקשורת וקשר השתיקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 09.09.07 בשעה 00:14 בברכה, יורד ים
 
האתרוג-איזים לא נולד לפני שנתיים אלא הרבה לפני כן

וכל הכבוד לאנשים שהתראו אבל אף אחד לא שמע אותם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    23:47   08.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. פירסום לפני כשנה וחצי ורק בעזרת הגולשים:  
בתגובה להודעה מספר 17
 
עו''ד דן כהן, מחותנו של אהרון ברק ומבכירי הפשע המאורגן בארץ, מבוקש לחקירה אך ברח לפרו עקב מידע מוקדם שהודלף לו מהמשטרה
מקור: חדשות מגולשים 06.03.2006 18:07


מעריב, 6במרץ 2006

עו"ד דן כהן המבוקש לחקירה בקבלת שוחד במיליוני דולרים מחברה בינלאומית, בתפקידו כחבר בדירקטוריון חברת החשמל, ושנמלט מהארץ לפני מספר חודשים, נמצא בלימה בירת פרו (שם אין הסכם הסגרה עם ישראל). נשיא פרו הינו בן חסות של שותפו של דן כהן לפרשיות שוחד שונות, איש העסקים יוסי מימן. יוסי מימן הוא גם האיש אשר העניק לחותן אחר של אהרון ברק, רם לנדס, ג'וב: לנהל את חדשות ערוץ 10.

החשדות נגד כהן עלו במהלך חקירת הרשות לניירות ערך בפרשת חברת רוגוזין אשר קרסה בעקבות ריקון נכסיה בידי הבעלים עזרא הראל ז"ל. כהן ייצג נושאי משרה ברוגוזין. כמו כן כהן שימש כיו"ר ועדת נכסים בחברת חשמל ובתפקיו זה קידם עסקים בין חברת חשמל וחברות בינלאומיות תוך קבלת שוחד.

בנוסף, עלתה פרשיה תמוהה לפיה חברת חשמל רכשה שטח אדמה באשדוד שהיה בבעלות רוגוזין בסכום עתק, שטח שלא היה חיוני לחברת החשמל. הכסף מצא את דרכו מהר מאוד לידיו של עזרא הראל ועו"ד כהן, תוך ריקון החברה הציבורית מנכסיה, והונאת בעלי אגרות החוב והמניות בחברה.

עו"ד דן כהן קיבל מידע מודיעיני חשאי כי הוא עומד להיחקר בפרשיות השוחד, ועוד באותו רגע פנה לנמל התעופה ויצא מן הארץ.

ממשרדו של כהן נמסר כי הוא עובר השתלמות בג'וליארד (כהן הוא חובב מוסיקה), אבל מסתבר זהו שקר, וכי הוא כלל לא הגיע לארה"ב ובמקום זאת שם את פעמיו לפרו.

עו"ד כהן היה מעורכי הדין הבולטים בישראל. הוא כיהן כשופט מחוזי בבאר שבע בין השנים 78 ל 81 ואולץ לפרוש לאחר שנחשד בקבלת שוחד כשופט מחוזי, ובהטרדה מינית של מתדיינות ועובדות בית המשפט. הוא פרש בהסכמה ולא הועמד למשפט (התירוץ הרשמי שנמסר היה שהוא כאילו התבטא לא בנימוס כלפי מתדיינים ולכן החליט לפרוש)

דן כהן הוא פטרונם העיסקי של יורם זמיר, בנו של השופט העליון לשעבר יצחק זמיר, ושל אבנר ברק, בנו של נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק.

דן כהן חשוד בכך שסידר לשופטים רבים את מינויים וקידומם, ובכלל זה את קידומה של השופטת אסתר חיות לבית המשפט העליון (בתמורה להטיית פסקי דין לטובתו).

כמו כן הוא חשוד בכך שהוא ניצל את קירבתו המשפחתית לנשיא אהרון ברק, כדי לזכות במכרזים, להפעיל לחץ עלשופטים ויועצים משפטיים של חברות, ולקבל חוזי שכר טירחה עבורו ועבור שותפיו הצעירים (הבנים של השופטים ברק וזמיר) בעשרות מליוני דולרים באורח פיקטיבי.

הוא היה אחד השותפים הפעילים בפרשיית השוחד מהגדולות שידעה המדינה, בעניין הגאז הטבעי לחברת החשמל, ומכאן שותפותו האמיצה עם איש העסקים יוסי מימן ולכן הוא גם ברח לפרו (נשיא פרו הוא בובה בעצם של יוסי מימן, ודן כהן יזכה שם להגנתו וחסותו).

בסוף שנת 1999 הוא נתפס בהונאת מבקר המדינה אליעזר גולדברג, כשהפיק במשרדו דו"ח פיקטיבי יחד עם אביעם סלע (המבוקש לחקירה בארה,ב בפרשיות שוחד גם הוא). לפי הדו"ח שהפיקו, הזהירו מומחים את מדינת ישראל כי אם גופי התשתיות (חברות החשמל, המיים והדלק) לא יעבירו מליוני דולרים בדחיפות וללא מכרז לחברה המכינה לבאג 2000, "אין שום סיכוי שבליל ה 31 בדצבר מדינת ישראל תהיה עם חשמל, מים ודלק" (כך!). באמצעות הדו"ח המפוברק הזה (אשר נערך כולו במשרדו הממוזג של כהן ומבלי שה"מומחה" שהפיק אותו, אביעם סלע, בדק ולו בורג אחד במערכות התשתית שלגביהם חיווה דיעה) הוציאו כהן וסלע מליוני דולרים מקופת המדינה, במרמה. מאחר ובכספי השוחד התחלקו גורמים בכירים (רפי פלד, חיים רמון, משה שחל אחרים) ומאחר וההונאה הביכה מאוד את מבקר המדינה שאישר עיסקה פיקטיבית ללא מכרז על סמך דו"ח מפוברק - לא נפתחה כל חקירה בפרשה
http://www.global-report.com/a.php?c=il&a=168818&rc


_____________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
madboy
גולש אורח
אור ליום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    00:10   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. ממש כמו השופטת ארבל..העיקר שהתקשורת טחנה את טרטמן  
בתגובה להודעה מספר 17
 
   גועל נפש של תקשורת חד צדדית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    04:12   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. אכן ידידי !!  
בתגובה להודעה מספר 19
 
עדנה ארבל כמו אסתרינה טרטמן
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7179&forum=gil&omm=0

________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WB
חבר מתאריך 8.7.02
15210 הודעות
יום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    13:13   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אין מצב ששופט יקח שוחד ובעיקר מחוזי כנראה טעות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב ישראל
חבר מתאריך 2.4.12
3707 הודעות
יום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    15:02   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אלה שופטיך, ישראל...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


קופון הנחה באתר אייהרב, ויטמינים ותוספי מזון: FFL773


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    15:38   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. נותני השוחד לשופט דן כהן: הנציגות הישראלית של סימנס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
נותני השוחד לשופט דן כהן: הנציגות הישראלית של סימנס

הותר לפרסום: נותני השוחד לשופט לשעבר דן כהן הם אנשי הנציגות הישראלית של סימנס בראשות המנכ"ל אורן אהרונסון
מאת: גיא לשם TheMarker.com

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, גלעד נויטל, התיר היום לפרסום מידע נוסף מתוך חקירת החשדות כנגד השופט לשעבר, עו"ד דן כהן. חשדות חוקרי ניירות הערך בפרשת השוחד מחברת סימנס מתמקדים בנציגות הישראלית של החברה ובמנכ"ל החברה, אורן אהרונסון.

לבקשת TheMarker, שיוצג בדיון על ידי עורכי הדין זאב ליאונד וודים גומנובסקי, הסכים השופט לפרסם את זהותו של החשוד המרכזי, אהרונסון. נציגו של אהרונסון לדברים, עו"ד יהושוע רזניק, לא התנגד לפרסום החשדות כנגדו.

בהסכמת הצדדים נותרו פרטים מסוימים בפרשה תחת צו איסור פרסום. ההחלטה ניתנה במסגרת הליך ערעור שהגישה המדינה על החלטת בית המשפט להתיר פרסום פרטים חדשים בפרשה שהגיעו ל-TheMarker.

בימים האחרונים נחשפו פרטי הפרשה, בה קיבל כהן באמצעות רשת של חשבונות שפתח ברחבי העולם, על פי החשד, שוחד מחברת סימנס עבור קידום עסקה. במסגרת העסקה רכשה חברת החשמל מסימנס חמש טורבינות מונעות גז. החקירה בנושא הסתיימה בינואר השנה והתיק הועבר לפרקליטות המדינה.

מכלול החשדות כנגד כהן בפרשת שוחד בהיקף עשרות מיליוני שקלים מחברת סימנס, וכן בפרשת שוחד מאיש העסקים המנוח עזרא הראל בפרשת רוגוזין, צפויים להיחשף בקרוב. החשדות ייחשפו עם הגשת הצהרת תובע במסגרת בקשה להסגרתו של כהן מפרו בה הוא שוהה בשנה האחרונה ומסרב לחזור מרצונו כדי להיחקר בישראל.

עורכת הדין אילנה מודעי מפרקליטות מיסוי וכלכלה, שליוותה את החקירה, אמרה אתמול ל-TheMarker כי בקרוב תוגש לפרו בקשת הסגרה. מודעי סירבה למסור פרטים נוספים.

גורמים בפרקליטות אמרו אתמול ל-TheMarker כי במהלך המגעים שנוהלו בין נציגו של כהן בישראל, עו"ד אלי זוהר, לבין המדינה במטרה להביא לחזרתו לארץ, דרש כהן הסדר טיעון. במסגרתו, עונשו לא יעלה על שלוש שנות מאסר והחזרת כל כספי השוחד. בנוסף הוא ימסור שמות של מעורבים נוספים בפרשה.

בפרקליטות סירבו למסור מה הביא לסיום המגעים בין הצדדים. "קשה להניח שכהן יחזור לישראל מרצונו אי פעם", אמרו אתמול בפרקליטות.

__________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WB
חבר מתאריך 8.7.02
15210 הודעות
יום ראשון כ''ו באלול תשס''ז    17:36   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. ומי זכה לפני סימנס? ואיך?  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
navi
גולש אורח
אור ליום שני כ''ז באלול תשס''ז    21:23   09.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. פטנט ישראלי ידוע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   כשעושים מכרז למוצר,יש כידוע מפרט טכני שאמור להיות זהה עבור כולם.
היו מקרים שפורסמו מס' מפרטים ששונים מספק לספק וזכה זה שמפרטו
פשוט וזול...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני כ''ז באלול תשס''ז    06:25   10.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אכן...יתרה מזאת, תיבת המכרזים ''הנעולה'', אצל מי המפתח?  
בתגובה להודעה מספר 28
 

לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני כ''ז באלול תשס''ז    07:32   10.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. נמלט מהחוק - ונשאר שותף במשרד לעריכת דין (לברק וזמיר..  
בתגובה להודעה מספר 0
 

נמלט מהחוק - ונשאר שותף במשרד לעריכת דין
08:40 | 09.9.2007 גיא לשם [email protected]


השופט המחוזי בדימוס דן כהן (65) עזב את ישראל בספטמבר 2005. זה היה במהלך הפלגה בחופי טורקיה ביחד עם שותפו וחברו הטוב, עורך הדין מיקי שפיגלמן. כהן, שנקרא על ידי חוקרי רשות ניירות הערך לשוב לארץ לצורך חקירה נוספת בפרשת רוגוזין, לא חזר.

חבריו טענו כי יצא לחצי שנה ללימודי מוזיקה בבית הספר ג'וליארד שבניו יורק. כשחלפה שנה סיפרו מקורביו שהחליט לצאת לשנת שבתון. כעבור כמה חודשים נודע שהוא נמצא בפרו ולומד ספרדית. על כוונותיו לחזור מהמדינה, שעמה אין לישראל הסכם הסגרה, איש מהמקורבים לא הסכים לדבר.

ברשות ניירות ערך לא התכוונו לוותר. בחיפושים שנערכו במשרדו של כהן נתפסו עדויות שהובילו לחשד שכהן קיבל לכאורה שוחד מאיש העסקים עזרא הראל תמורת קידום עסקה למכירת קרקעות חברת רוגוזין. החשדות הובילו להרחבת החקירה ומסמכים שגילו החוקרים כיוונו לעסקות נוספות שקידם כהן בחברת החשמל. הפעם דובר ברכישת טורבינות מונעות גז לייצור חשמל.

חברת רוגוזין נוסדה בשנות ה-60 על ידי ישראל רוגוזין, איש עסקים ופילנתרופ יהודי אמריקאי. רוגוזין קיבל מהמדינה 1,000 דונם בעיר החדשה אשדוד והקים שני מפעלים - האחד לייצור אריגים לתעשיות הצמיגים והשני לייצור לבידים. לפני מותו הוריש רוגוזין את המפעלים למדינה.

השליטה (52%) הועברה בחלקים שווים לשני מנהלים בחברה שפעלו מארה"ב, ואחזקות המדינה הופרטו באמצעות הנפקה בבורסה. לפני ההנפקה הוחזרה למדינה הבעלות על כ-600 דונם מקרקעות החברה. 400 הדונם הנותרים שעליהם שכן מפעל הלבידים נותרו בידי החברה.

עם התפתחות העיר אשדוד עלה גם ערך הנדל"ן שבידי החברה. איש העסקים אהרון חזן רכש כ-10% ממניות החברה, וכדי להשלים את מהלך ההשתלטות חיפש משקיע נוסף. ב-94' הוא מצא את איש העסקים עזרא הראל, שהצליח לשכנע את אחד משני בעלי השליטה למכור לו 26% מהמניות במחיר נמוך. לאחר כמה חודשים מכר גם בעל השליטה השני את מניותיו להראל, שהשלים את ההשתלטות במחיר מגוחך.

וגוזין - מחיר מנופח

הראל זיהה שיטה בה יוכל להעלות את ערך המגרשים בלי להתאמץ - נמל אשדוד ותחנת הכוח של חברת החשמל היו צריכים עתודות קרקע להתרחבות. שני הגופים היו מוכנים לשלם הרבה כדי לשמור על האופציה לבנות בשטח המפעל. הראל החל בשינוי ייעוד הקרקע והודיע לחברת החשמל כי ידרוש 60 אלף דולר לדונם - מחיר מרקיע שחקים.

בתחילה היססו בחברת החשמל לשלם מחיר כה גבוה. הראל רכש מרוגוזין 2 דונם במחיר של 63 אלף דולר לדונם. בחברת החשמל חששו שהראל יאבד את הסבלנות, ובתוך זמן קצר אישרה ועדת הנכסים של דירקטוריון החברה, בראשות דן כהן, רכישה של 400 דונם במחיר חסר תקדים של 62 מיליון דולר, גבוה בהרבה מהמחיר המקורי שדרש הראל.

חוקרי רשות ניירות ערך העלו את החשד כי כהן היה מעורב בקידום החלטת חברת החשמל לרכוש את הקרקע באשדוד מרוגוזין במחיר המנופח. החשד היה שכהן קיבל שוחד מהראל עבור קידום העסקה.

"ביקורת קשה משמגר"

כהן למד משפטים בירושלים ובגיל 27 קיבל היה לחבר בלשכת עורכי הדין, שבה הוא רשום כחבר גם כיום. ב-77', בגיל 35, נבחר לשמש שופט מחוזי בבאר שבע עם המלצה חמה מהשופט העליון, ד"ר יואל זוסמן, אצלו התמחה.

כבר בתחילת הדרך נחשב כהן לשופט ססגוני. כשאיחר נציג התביעה לאולם בית המשפט קיבל כהן החלטה המזכה נאשם באחזקה לא חוקית של נשק. במקרה אחר התפרסם כהן ב-81' בזכות אשתו, ניצה, שהיתה חוקרת משטרה. היה זה לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא נגדה צו מעצר לאחר שללא סיבה נראית לעין נמנעה מלהגיע לצורך מתן עדות בבית המשפט.

ב-83' חזר הזוג מבאר שבע לתל אביב. דן כהן מעולם לא התייחס באופן רשמי לסיבות החלטתו לסיים את כהונתו - אך אחת הגרסאות מדברת על ביקורת קשה מצדו של נשיא בית המשפט העליון אז, מאיר שמגר, כלפי כמה מפסקי הדין שלו.

בתל אביב הצטרף כהן הצטרף לשני שותפים במשרד ישראלי ירושלמי כהן שפעל בבית אליהו עם סניף באמפייר סטייט בילדינג בניו יורק. כבר עם הקמתו נחשב המשרד למוצלח ויוקרתי והעסיק 10 עורכי דין.

כמה חודשים לאחר שהצטרף, מצא עצמו כהן ביחד עם שותפיו בחזרה בבית המשפט, אבל הפעם כחשוד בפרשת העלמות מס באמצעות רישומים כוזבים בספרי הפירמה. בין היתר נחשד שהעלים הכנסות של אלפי דולרים מדירה שהשכיר כשכיהן כשופט.

גם מרצה למשפטים

השותפים נעצרו ל-48 שעות, ובבית המשפט נחשף כי לחוקרי מס ההכנסה היו עדויות על כך שנהגו להבריח כסף לחו"ל, לא דיווחו על מכוניות יוקרה שקיבלו מחברת קרסו במתנה ועל מרצדס יוקרתית שרכשו מתושבי חוץ. סוללת עורכי דין בראשות רם כספי ויעקב יוליוס חילצה את כהן ושותפיו מריח הליזול של תא המעצר. בהמשך נסגר התיק בעסקת כופר.

ב-85' הקים כהן משרד עצמאי, שאליו חבר שנה מאוחר יותר שותפו עד היום עו"ד מיקי שפיגלמן. המשרד ברחוב החשמונאים בתל אביב היה סיפור הצלחה. במשך כל השנים שימש גם מרצה בחוגים למשפטים באוניברסיטאות בן גוריון ותל אביב.

ב-93' קיבל כהן הצעה להתמנות לדירקטור בחברת החשמל, הסכים ונשאר שם 2 קדנציות במשך 9 שנים. בחברת החשמל זוכרים אותו כדירקטור דומיננטי בעל הבנה עסקית שהיה פעיל בעיקר בוועדת הנכסים שבראשה עמד ובוועדת המכרזים שבה כיהן כחבר, המרכזות תקציבי ענק.

ב-2000 מוזג המשרד עם משרד עורכי הדין של אבנר ברק ויורם זמיר. ברק וזמיר, בניהם של השופט העליון יצחק זמיר ושל הנשיא אהרון ברק, נחשבו למטאורים. הקשר בין כהן לברק לא היה מקרי: כהן הוא אביה של אורנית, אשתו של ברק הבן.

ב-2002 הסתיימה כהונתו של כהן בדירקטוריון והוא חזר למשרה מלאה במשרד. המשרד המשיך לגדול ועבר למשרדים מפוארים בבית רובינשטיין במרכז תל אביב. לפני כשנתיים יצא דן כהן, כאמור, לחופשה ומאז לא שב לישראל. לברק וזמיר זה לא הפריע להמשיך לראות בו שותף אף כי הוא נמלט מהחוק שהוריהם עוסקים בשמירתו.
http://law.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20070909_902236&layer=hp&layer2=&layer3=law&layer4=


תזכורת רילוונטית לנושא הנדון:

אפורשוחד בבית המשפט העליון: אהרון ברק חשוד...!
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=133&rc=x-files

בן משפחתו של אהרון ברק, עו"ד דן כהן, נמלט מהארץ לאחר שנחקר תחת אזהרה
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=803&rc=x-files


פרשיות אהרון ברק
http://www.global-report.net/d.php?ct=5458&l=he&c=x-files

__________________



לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני כ''ז באלול תשס''ז    08:29   10.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. שאלה שנשאלתי ותשובה לשאלה: (פרשת עו''ד דן כהן)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
שאלה: שלום ל"שחף"
עד היום לא ידוע לי, מדוע בדיוק, דן כהן עזב את כסא השפיטה;
האם -הוכרח לפרוש, עקב גילוי שוחד {כפי שארע עפ שופטים
אחרים
}, או נמאס לו לקבל כסף קטן?. הוא ידע היטב, מה יהיה
שכרו, לכן האפשרות הראשונה, יותר סבירה.
כאשר ברח מהארץ-לבראזיל, הכל ידעו כי הדבר קשור לפרשת שוחד,
שאז הוסתרה!
האם חתנו, אבנר ברק, קשור לאותה פרשה? {אתה יודע, הבן של..}

שנה טובה


***


תשובה: שלום גם לך ידידי

הוא עזב בגלל פרשיית שוחד שקיבל כשופט מסניגור, ובגלל תלונה על הטרדה מינית.
(שרק סיפקה סיוע – אז זו הייתה תקופה שמקובל היה ששופטים מטרידים מתמחות שלהם מינית...)

עו"ד אבנר ברק (הבן של אהרן) ועו"ד יורם זמיר (הבן של יצחק) שותפים בפרשיות השוחד האלה, ועשרים וחמש מליון השקלים
שהוא קיבל מסימנס זה רק הכסף הקטן. הוא והשותפים שלו גזלו את המדינה במאות מליוני דולרים, ומכל השותפים שלו
רק רפי פלד הסתבך בפלילים (רפי היה מנכ"ל חברת החשמל כשדן היה שם דירקטור וקמב"ץ ענייני השוחד) וכל היתר – מנהלים היום את המדינה.
(גם חיים רמון מהשותפים שלו הסתבך, אבל הוא אוייב של דן כהן, לאחר שזה פשוט גנב לשותפים שלו בקומבינות
עמלות וקופונים וגם דפק אותם כשמכר את עיסקת הגאז הטבעי מאחורי הגב ובניגוד לסיכומים עם השותפים שלו, כנראה כי קיבל קופון שמן יותר.
)

שנה טובה
פ"ש


_______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני כ''ז באלול תשס''ז    13:57   10.09.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. מעריב - חשד: אהרונסון שיחד את דן כהן  
בתגובה להודעה מספר 0
 

http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/634/404.html

מעניין למה הפרקליטות תוקעת את התיק הזה שנה ולבועז יונה לקח יומיים להכין הצהרת תובע....

!! חומר למחשבה !!

____________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ב' בחשון תשס''ח    05:20   14.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. 'קשר חשמלי'=הפשע המאורגן (השופט בדימוס דן כהן, המשך)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.10.07 בשעה 06:03 בברכה, פילוביץ שחף
 

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/912194.html

תזכורת ועידכון:

שוחד לכאורה במיליוני שקלים לשופט מחוזי לשעבר דן כהן!!
http://rotter.net/forum/gil/7672.shtml



בן משפחתו של אהרון ברק, עו"ד דן כהן, נמלט מהארץ לאחר שנחקר תחת אזהרה
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=803&rc=x-files


שוחד בבית המשפט העליון: אהרון ברק חשוד...!
http://www.global-report.net/a.php?c=x-files&a=133&rc=x-files

_______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ראשון ב' בחשון תשס''ח    07:17   14.10.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. תזכורת נוספת ורילוונטית:  
בתגובה להודעה מספר 33
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.10.07 בשעה 07:17 בברכה, פילוביץ שחף
 
בכל לינק יש מידע רב וחשוב לידיעה ולהמשך תחקיר:

עוד אחד מפשע המאה: האם הפחם מתחנות הכח מזהם את ים תיכון....????
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5038&forum=gil&viewmode=all&keywords=פחם

תיק גנוסר2 :''קשר הגז'' בכלל ו''קשר השתיקה בפרט
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5319&forum=gil&viewmode=all&keywords=פחם

50. ''גם אם מישהו ירצח למען חברת חשמל-נישאר חברים שלו''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5319&forum=gil&viewmode=all&keywords=פחם#50

עדיין יש סימני שאלה סביב מותו הפיתאומי של:

20. יורם אוברקוביץ' ככל הנראה מדום לב..מה זה ככל הנראה מת מדום לב...?? האם זה אומר שתהיה נתיחה שלאחר המוות...??
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5138&forum=gil&viewmode=all&keywords=צלילה#20

21. אוברקוביץ- ''מפלצת'' בחייו, שבחים ואהבה במותו
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5138&forum=gil&viewmode=all&keywords=צלילה#21


_______


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום חמישי י''ג באדר ב' תשס''ח    19:19   19.03.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. מנכ''ל סימנס ישראל יושעה לאור חשדות שוחד במיליונים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
tec
חבר מתאריך 11.10.07
246 הודעות אור ליום חמישי י''ג באדר ב' תשס''ח 19:05 19.03.08


מנכ''ל סימנס ישראל יושעה לאור חשדות שוחד במיליונים סטףף

הדירקטור לשעבר שהוא גם השופט לשעבר דן כוהן ברח לפרו . שופט בישראל! בתו נשואה לבנו של אהרון ברק (נשיא בית המשפט העליון לשעבר) שעבד אצל דן כוהן במשרד.
http://rotter.net/news/newsdata.php?prm=http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20080319_965903&log=true

מנכ"ל סימנס ישראל - אורן אהרונסון - יושעה מתפקידו על רקע חשדות ששיחד דירקטור בחברת חשמל

07:00 | 19.3.2008 גיא לשם
תגיות: אורן אהרונסון, סימנס, חברת החשמל, שוחד

מנכ"ל חברת סימנס ישראל אורן אהרונסון, יושעה מתפקידו, זאת על פי סיכום בין החברה העולמית לנציגות בישראל. אהרונסון, שהוא גם מבעלי הנציגות הישראלית, יושעה מהתפקיד לאור החשדות לכאורה כי הנציגות הישראלית העבירה תשלומים לשופט לשעבר דן כהן בעבור קידום עסקיה של סימנס עם חברת החשמל, שבה כיהן כהן כדירקטור - כפי שנחשף ב-TheMarker בספטמבר האחרון.

על פי חשדות הרשות לניירות הערך שחוקרת את הפרשה, קיבל כהן במשך השנים לאחר פרישתו מחברת החשמל, תשלומים בסך עשרות מיליוני שקלים מחברת סימנס ישראל. בעת שכיהן כדירקטור בחברה הוא קידם לכאורה רכישתן של שתי טורבינות להפקת חשמל מתוצרת סימנס, בשווי של כמיליארד שקל.

חקירתו של כהן החלה בעת שהרשות חקרה עסקה שביצעה חברת החשמל עם החברה הציבורית רוגוזין. במהלך החקירה עלה שמו של כהן כחשוד בשיתוף פעולה עם בעל השליטה בחברת רוגוזין, עזרא הראל המנוח, וקידום העסקה מתוקף תפקידו בדירקטוריון החברה.

במהלך החקירה עזב כהן את ישראל לארה"ב ומשם עבר לפרו - לה ולישראל אין הסכם הסגרה - ובה הוא מתגורר כבר שלוש שנים. מהחקירה עלה כי התשלומים מחברת סימנס ישראל הועברו לחשבונות בנק ברחבי העולם, באמצעות גורמים המקורבים לכהן. הרשות פנתה לסימנס ישראל וכמה מבכיריה, בהם המנכ"ל אהרונסון, אף נחקרו בנושא.

בספטמבר האחרון התיר בית המשפט המחוזי בתל אביב לפרסם כי הרשות חושדת באהרונסון ובנציגות חברת סימנס בישראל בתשלומי שוחד, וכי החשדות מתמקדים בחלקו של אהרונסון בפרשה. הדיווח על החשדות הגיע למטה החברה הגרמנית, שבה מתנהלת בשנים האחרונות חקירה מקיפה בנושא תשלומי שוחד במספר רב של מדינות שבהן פעלה החברה.

משרד עו"ד DEBEVOISE & PLIMPTON מארה"ב, המנהל בעבור החברה את חקירת השחיתויות שבהן היתה מעורבת סימנס לכאורה ברחבי העולם, פנה לנציגות סימנס ישראל וביקש פרטים על הפרשה. בעקבות הפרסום פנה היועץ המשפטי של חברת החשמל בישראל, עו"ד דוד יהב, למטה החברה בגרמניה וביקש לדעת כיצד מתכוונת לטפל סימנס בחשדות שפורסמו. השעייתו של אהרונסון היא ככל הנראה הדרך בה בחרו בסימנס העולמית לטפל בחשדות.

מסימנס נמסר: "מנכ"ל סימנס ישראל, אורן אהרונוסון, הוצא שלשום לחופשה עד לשימוע שייערך בסוף החודש ובעקבותיו תתקבל החלטה באשר להמשך עבודתו בסימנס ישראל. למנכ"ל זמני של סימנס ישראל מונה סמנכ"ל הכספים של החברה, רולף הויברגר".

ממקורביו של אהרונסון נמסר: "סימנס העולמית מנסה להתערב ולהשפיע על הניהול של חברת סימנס ישראל לטובת אחד מבעלי המניות (סימנס העולמית) תוך פגיעה באינטרסים ובזכויות של בעלי מניות המיעוט (חברת ציגלר הנדסת חשמל) בחברה". עוד אמרו כי אהרונסון ייבחר את דרכי התגובה לאחר התדיינות עם יועציו.

______________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ה' בניסן תשס''ח    15:00   10.04.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. עו''ד דן כהן קיבל איומים: אל תסכים להיות עד מדינה  
בתגובה להודעה מספר 35
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.04.08 בשעה 15:06 בברכה, פילוביץ שחף
 
חשיפה ב-Nfc

עו"ד דן כהן קיבל איומים: אל תסכים להיות עד מדינה
מאת: יואב יצחק | | Nfc.co.il/blog/Yoav



ארבל. נמנעה

----


מנכ"ל סימנס: טופלים עלי פרשת שוחד
http://www.nfc.co.il/BringHtmlDoc.aspx?docID=158149&SubjectID=1

----

עו"ד כהן ברח לפרו חשוד בקבלת שוחד בהיקף מיליוני דולרים הביע נכונות לשנתיים מאסר השאלה הפתוחה: מדוע נמנעה הפרקליטות ממניעת יציאתו לחו"ל

▪ ▪ ▪
עו"ד דן כהן, החשוד בקבלת שוחד בהיקף של מיליוני דולרים בפרשת חברת החשמל-סימנס, קיבל איומים והוזהר לבל יסכים לשמש עד מדינה. כך נודע ל-Nfc. כהן, השוהה בפרו, מסרב לשוב לישראל. בשלב זה טרם הושג עמו הסכם להסדר טיעון, וספק אם בתנאים שנוצרו, יוכל הסכם שכזה לצאת אל הפועל.

האיומים הועברו אל כהן באמצעות גורם מקורב מאוד. הובהר לו, כי גורמים המעורבים בפרשת השוחד לא יראו בעין יפה אם יסכים לשמש עד מדינה, ואם יעז לחשוף את מעשיהם של גורמים מעורבים נוספים. המדובר, למעשה, באיומים ממשיים מהם חושש כהן.

כהן שוהה מזה כמה שנים בפרו. הוא הצליח להימלט בזכות אוזלת ידם של גורמי האכיפה בישראל, ובהם פרקליטת המדינה דאז, עדנה ארבל (כיום שופטת בית המשפט העליון), שנמנעו מנקיטת הליכים משמעותיים נגדו - לרבות הוצאת צו איסור יציאה מהארץ. לדידו של כהן, הוא יצא לחו"ל לשנת שבתון בעת שלא היה נגדו צו איסור יציאה מהארץ, ולכן אין להתייחס אליו כאל עבריין נמלט.

החקירה נגד עו"ד כהן נפתחה ברשות ניירות ערך, ביוזמתם של אנשי הרשות. הפרקליטות והמשטרה נמנעו עד 2005 מביצוע מלאכתם ומהרחבת היריעה, כדי לחקור את פרשת השוחד. בשנתיים האחרונות, לעומת זאת, הואצו ההליכים נגד כהן בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז.

בפרשת השוחד שבה מדובר מעורבים בכירים נוספים בקהילית העסקים והמשפט בישראל. עד כה טרם התקיימה בדיקה בשאלה מדוע נמנעו גורמי אכיפת החוק, ובראשם הפרקליטות - בתקופתה של ארבל - מנקיטת הליכים משמעותיים נגדו.

נזכיר, כי בעת שהתגלתה הפרשה היה עו"ד כהן מחותנו של נשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק (בתו של כהן הייתה נשואה לבנו של ברק). באותה תקופה היתה עדנה ארבל מועמדת לכהונת שופטת בבית המשפט העליון. עם או בלי קשר, כאמור: ארבל נמנעה באותה תקופה ממיצוי הדין עם כהן.

נוצר: 10/04/2008 | עודכן: 10/04/2008

http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-159391-00.html?tag=14-50-59


תזכורת:

שוחד לכאורה במיליוני שקלים לשופט מחוזי לשעבר דן כהן!!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=0&viewmode=

תזכורת רילוונטית עליה חשפנו וכתבנו כאן לפני שנים:
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=2&viewmode=

גלובס: הותר לפרסום: עו''ד דן כהן, החשוד בקבלת שוחד
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=7&viewmode=


מעריב, 6 במרץ 2006

בן משפחתו של אהרון ברק, עו''ד דן כהן, נמלט מהארץ....
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=10&viewmode=

'קשר חשמלי'=הפשע המאורגן (השופט בדימוס דן כהן, המשך)
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=33&viewmode=

_______________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי ה' בניסן תשס''ח    18:28   10.04.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. ''ארבל נמנעה באותה תקופה ממיצוי הדין עם השופט דן כהן''  
בתגובה להודעה מספר 35
 
''ארבל נמנעה באותה תקופה ממיצוי הדין עם השופט דן כהן''

השופט לשעבר, עו"ד דן כהן, החשוד בקבלת שוחד בהיקף של מיליוני דולרים בפרשת חברת החשמל-סימנס, קיבל איומים והוזהר לבל יסכים לשמש עד מדינה. כהן, השוהה בפרו, מסרב לשוב לישראל. בשלב זה טרם הושג עמו הסכם להסדר טיעון, וספק אם בתנאים שנוצרו, יוכל הסכם שכזה לצאת אל הפועל.

האיומים הועברו אל כהן באמצעות גורם מקורב מאוד. הובהר לו כי גורמים המעורבים בפרשת השוחד לא יראו בעין יפה אם יסכים לשמש עד מדינה, ואם יעז לחשוף את מעשיהם של גורמים מעורבים נוספים. המדובר, למעשה, באיומים ממשיים מהם חושש כהן.

כהן שוהה מזה כמה שנים בפרו. הוא הצליח להימלט בזכות אוזלת ידם של גורמי האכיפה בישראל, ובהם פרקליטת המדינה דאז, עדנה ארבל (כיום שופטת בית המשפט העליון), שנמנעו מנקיטת הליכים משמעותיים נגדו - לרבות הוצאת צו איסור יציאה מהארץ. לדידו של כהן, הוא יצא לחו"ל לשנת שבתון בעת שלא היה נגדו צו איסור יציאה מהארץ, ולכן אין להתייחס אליו כאל עבריין נמלט.

החקירה נגד עו"ד כהן נפתחה ברשות ניירות ערך, ביוזמתם של אנשי הרשות. הפרקליטות והמשטרה נמנעו עד 2005 מביצוע מלאכתם ומהרחבת היריעה, כדי לחקור את פרשת השוחד. בשנתיים האחרונות, לעומת זאת, הואצו ההליכים נגד כהן בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז.

בפרשת השוחד שבה מדובר מעורבים בכירים נוספים בקהילית העסקים והמשפט בישראל. עד כה, טרם התקיימה בדיקה בשאלה מדוע נמנעו גורמי אכיפת החוק, ובראשם הפרקליטות - בתקופתה של ארבל - מנקיטת הליכים משמעותיים נגדו.

בעת שהתגלתה הפרשה היה עו"ד כהן מחותנו של נשיא בית המשפט העליון, אהרן ברק (בתו של כהן הייתה נשואה לבנו של ברק). באותה תקופה היתה עדנה ארבל מועמדת לכהונת שופטת בבית המשפט העליון. עם או בלי קשר, כאמור: ארבל נמנעה באותה תקופה ממיצוי הדין עם כהן
מקור:
http://rotter.net/news/newsdata.php?prm=http://law.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20080410_13976&layer=law&layer2=coupon&layer3=law

+++++++++++


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת ז' בניסן תשס''ח    12:03   12.04.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. פרו: החיים הטובים של השופט הנמלט דן כהן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
מחותנו של אהרן ברק השופט לשעבר דן כהן ממשיך בחיי תענוגות בדרום אמריקה
אל מול מגרשי גולף מוריקים בכלל ומנהל מו"מ עם נציגי פרקליטות המדינה בפרט...........

תזכורת:

שוחד לכאורה במיליוני שקלים לשופט מחוזי לשעבר דן כהן!!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=0&viewmode=

עו"ד כהן ברח לפרו חשוד בקבלת שוחד בהיקף מיליוני דולרים הביע נכונות לשנתיים מאסר
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=37&viewmode=

33. בן משפחתו של אהרון ברק, עו"ד דן כהן, נמלט לפרו לאחר שנחקר תחת אזהרה
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=33&viewmode=

35. ביתו של דן כהן נשואה לבנו של אהרון ברק שעבד אצל דן כהן במשרד.....
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=35&viewmode=

37. ''ארבל נמנעה באותה תקופה ממיצוי הדין עם השופט דן כהן''
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7672&omm=37&viewmode=

שוחד בבית המשפט העליון: אהרון ברק חשוד...@
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5240&omm=0&viewmode=

שוקלים כתב אישום נגד הש' בד' דן כהן חותנו של אהרון ברק
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7196&omm=0&viewmode=


20. נמלט מהחוק - ונשאר שותף במשרד לעריכת דין (לברק וזמיר..
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5240&omm=20&viewmode=


_______________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום שלישי כ''ט באייר תשס''ח    19:05   02.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. גילויים חדשים בפרשת השוחד של השופט הבורח דן כהן  
בתגובה להודעה מספר 38
 
tec
חבר מתאריך 11.10.07
708 הודעות, 4 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב יום שני כ''ח באייר תשס''ח 18:13 02.06.08

גילויים חדשים בפרשת השוחד של השופט הבורח דן כהן

בערוץ 2 עוד מעט
עריכה:
מתנהל מו"מ לעסקת טיעון בעניינו.
אתמול פגישה נוספת בין פרקליטיו (ביניהם אלי זוהר, העו"ד של ראש הממשלה) לפרקליטות בקשר לעסקה והבנה שלפיה דן כהן יחזור ולא ייעצר כעבריינים רגילים, אלא רק אם יוגש כתב אישום.

תזכורת - אשכול בלעדי לפרשה:
שוחד לכאורה במיליוני שקלים לשופט מחוזי לשעבר דן כהן!!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7672&forum=gil&viewmode=all&keywords=דן כהן

ולאחרונה:
אהרן ברק, אזרח מודאג
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7927&forum=gil&viewmode=all&keywords=דן כהן

ותזכורת הסטורית:
שוחד בבית המשפט העליון: אהרון ברק חשוד...@
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5240&forum=gil&viewmode=all&keywords=דן כהן

__________________


לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה

לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
xcitizen
גולש אורח
יום שלישי כ''ט באייר תשס''ח    13:05   03.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. את דן כהן תפסו, מה עם האחרים שלא נתפסו. פילוביץ מי זה ה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מי זה השופט, שאישר את החרפה בקישור בתמונה

כנראה שלא עיין במסמכים (תופעה רגילה) והיה חותמת גומי של הבנק

אם היה מעיין, היה רואה שמדובר בזוג מוגבלים, שחתימתם על שטר המשכנתא
איננה תופסת

ובשבוע הבא, זה יקרה לעוד משפחה

אם תגיע, לשמו של השופט, זה יהיה סקופ
כי צריך לסלק אותם מהמערכת, לפני שהם מגיעים לביהמ"ש העליון

הערה:בסופו של דבר, לא היה השופט שהחזיר את המסכנים לדירה, הבנק נאלץ לעשות זאת בגלל הלחץ הציבורי שהופעל עליו

http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=read_count&om=18012&forum=scoops1&viewmo



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות