גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #27977 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27977   
NataliaNNN
חבר מתאריך 18.6.20
10 הודעות
יום ראשון י''ט בחשון תשפ''ג    06:29   13.11.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יש אלימות נגדי במשך 5 שנים, משתתפים הרבה אנשים, ומישהו אמר למשטרה לא להתערב  

 
  
שמי יקימוביץ' נטליה. טל 054-7955331. אני מבקשת עזרה להפסיק אלימות נגדי. לא צירפתי מסמך. אבל מה שקורה צריכים לדעת כולם, במשך 5 שנים יש אלימות נגדי, משתתפים בה המון אנשים, ואנשים פוגעים בי כל יום רק כי אני קורבן עבירה במרכז רפוי פרטי. מרעלים לי אוויר בכל מקום ובבית עם חומרים מכאיבים וחונקים.אני חושבת שמשהו קרה להמון אנשים בישראל, כולל למשטרה, רופאים, עורכי דין שיודעים על אלימות נגדי ומסכימים להסתיר אותו, לשקר, להגיד לי : תפנה לפסיכיאטר. עורכי דין אומרים: אני לא מטפל בזה. אני לא עשיתי שום דבר, רופא אחד ומנהל אירגנו ב2016-2017 אלימות חמורה נגדי במרכז רפואי פרטי בבאר שבע לפני מכירה רשת וכנרא עשו זה בכוונה כדי שאנשים שלא רצו שם משטרה יארגנו אלימות נגדי בכל מקום בישראל. באלימות עכשיו משתתפים הרבה אנשים. מישהו עשה שמסתובבים לידי אנשים-זבל והם מרעילים לי אוויר עם חוחרים מזיקים מכאיבים, שורפים בדרכי נשימה ועושים שאני כל הזמן נושמת חצי-נשימות וכמו ישנה. נוסעים סביבי במכוניות עם רעש דרך רמקולים ומפזרים לידי חומרים שלא נותנים לינשום ושורפים בדרכי נשימה. אנשים עושים הרס בכל דירה שאני שוכרת ומרעילים לי אוויר בבית עם חומרים מחניקים ושורפים בדרכי נשימה, מפעילים רעש מכאיב בדירה - נקישות מהירות מתחת לריצפה ובומים מהירים מכל הצדדים, כך שאי אפשר להרים ראש מכאב.לא נותנים לי לישון כל לילה, מפעילים רעש גם בדירה וגם בחוץ עובדת אזעקה-ציפצוף כל הלילה.

האלימות ממשיכה מ2018. עשו שבמשטרה יש אנשים שסוגרים כל התלונות שלי בלי לבדוק. בחודשים אחרונים הגשתי קרוב ל30 תלונות על אלימות, כי אנשים פוגעים בי בבית כל יום. כל התלונות סגר בלי לבדוק מפקד חקירות גבי ישראילוב. חוקרים בתחנה משטרה מסרבים לרשום תלונו על אלימות זו. נתקלתי 3 פעמים באותה חוקרת, רחלי משיח. היא אמרה לי: תבי אישור מפסיכיאטר שאת שפויה, תביאי בדיקות באיזו חומרים הרעילו אותך ואז אני אעזור לך. מה שאת אומרת לא יכול להיות. אמרתי לה: שלילדים שלך יעשו מה שעושים לי. והיא התחילה לצרוח: אל תגיעי בילדים שלי. רכז חקירות בועז יונגר אמר לי: את מרגישה חומרים באוויר, תפנה לפסיכיאטר, אני לא יכול לעזור. אמר: תלונות שלך לא צריכים טיפול משטרתי. בתחנת משטרה מסתובבות לידי נשים , חלקם במדים, חלקם באזרחי, כולם בגובה נמוך מאוד, ומעשנות לידי סיגריות עם חומר מחניק ושורף בדרכי נשימה. אני לא יודעת למה להן לא כואב, כי הבנתי מאנשים שרעל שיש בסיגריות אלו שורף בגרון לכולם וגורם לחוסר חמצן. אנשים מאחורי אלימות עשו שאין לי טיפול רפואי. במיון רואים בדיקות לא תקינות ומתעלמים, אומרים: מכשיר שעשה בדיקה היה לא תקין, או אין חשיבות לבדיקת גזים בדם שמראה שיש לי 36% אחוז חצן בדם ורידי. אחראי למיון עושה שתמיד יש רופא פנימי ערבי שחותם על סיכום ביקור בלי שראה אותי. בפעם אחרונה ב3 בלילה קראו למיון לרופא פסיכיאטר ילדים בוש אילן והוא רשם בסיכום ביקור דברים שהמציא. במיון ראו שא.ק.ג. לא תקין, היה לי דופק שהזתנה בין 80 ל90. במיון אמרו שזה דופק תקין. שאלתי: איך אני צריכה לישון עם דופק כזה? אף רופא פנימי לא בדק אותי, שלחו אישה ליה נוביק ששיקרה לי שהיא רופא, והיא אמרה לי: מה את רוצה ממיון. אמרתי : לישון בלילה ולינשום רגיל ולא חצי-משימות איטיות. היא אמרה שוב: מה את רוצה ממיון, את יכולה ללכת הביתה. גיליתי שסיכום ביקור חתם רופא ערבי דר גועבה מג'ד שלא ראה אותי בכלל. במיון אספו סביבי אנשים שעזרו להסתיר שהרעילו אותי. פניתי לרופא משפחה דר דגנית אריאל ושורר. והיא אמרה לי: א.ק.ג. תקין, מכשיר א.ק.ג. היה לא תקין. אמרתי לה: אני כל הזמן נושמת חצי-נשימות. היא אמרה לי: את פוחדת ולכן נושמת נשימות שטוחות. אמרתי לה: מי מה אני פוחדת במשך 5 שנים? היא אמרה: את פוחדת ומתחילה לנשום כך. ראיתי שאין עם מי לדבר, שרופאה משקרת בלי בושה.

מה שעושים לי יכולים לעשות רק לרוצחים. אבל לא עשיתי שום דבר לאף אחד. מענים אותי בדירה. אני חיה בלי זיכרון, כי לא נותנים לי לישון ועושים חוסר חמצן, זה ממשיך 5 שנים. אני עובדת. ואנשים עושים בעבודה שאני מעת ועת לזמן קצר כמו מאבדת הכרה או נרדמת בלי שליטה. בכל מקום עבודה מ2018 מארגנים אלימוך נגדי וכל העובדים יודעים שמרעלים לי אוויר עם חומרים מזיקים ומנהלים מסכימים לתת לעשות הרס כדי להרעיל לי אוויר. לעובדים שולחים הודעות להתרחק ומרעילים לי אוויר עם חומר מזיק, כך שזה םוגע בי יותר מאחרים. ואנשים מתחילים לשמוא אותי, מעמינים שאם מרעילים לי אוויר אז עשיתי משהו. מנהלים יודעים שמישהו מפעיל מכשירים שמפזרים מעלי חומרים מזיקים פוגעים בגוף ולא איכפת להם, הם צוחקים שכואב לי. ואם אני מתחילה להרגיש רע, אומרים לי: את חולה. כי אנשים יודעים שבמיון יש אנשים שיבתירו הרעלה. כל יום לא נותנים לישון, ליד בית כל הלילה עובד ציפצוף-אזעקה. בבית כל הלילה יש דפיקות מהירות מכל הצדדים, הריצפה ומיטה רוטטים וזה עושה רטט בגוף, בחזה. יכולים להרוג אותי בלילה עם מה שעושים בידרה. זה ביניין עמיד וגרים בו אנשים-זבל. לאף אחד לא איכפת. כי חוקרים במשטרה החליטו לא להתערב בכלום ולהסתיר אלימות.

התחילו להרעיל לי אוויר בכל מקום אחרי שבסתיו 2017 כתבתי פוסט על אלימות חמורה נגדי בעבודה במרכז רפואי פרטי בבאר שבע איפה עבדתי בניקיון דרך קבלן. סיממו אותי כדי שלא אעזוב עבודה ופגעו כל יום עם חומרים שעשו לי כוויות עד דם בדרכי נשימה והרעילו כל החומרים ניקיון בחומרמכאיב בגלל תגובה עם מיים, מרחו שם הכל , כל הרהיטים בחדרי רופאים בחומר מזיק. הכל באישור מנהל. הוא אמר לי כש התלוננצי על חומר מכאיב על הריצפה: יש לך הזיות. את צריכה לקחת כדורים. פעמיים ניסו לרצוח אותי שם, עשו שלא יכולתי לנשום. עובדות צחקו שכואב לי. ראיתי שינאה מטורפת כלפי. אמרו לי שלא רוצים אותי שם כי קבלן פיור עובדות ניקיון, כי התלוננתי שהם פוגעים בי. מישהי אמרה לידי שם שירצחו אותי בגלל מה שהם עושים. במקום לעזוב, התחלתי לקנות ולהביא חומרי ניריון בבקבוקים קטנים, שמרתי אותם בכיסים, כדי שאף אחד לא ישים לשם כלום. האמנתי שאני צריכה להוכיח למנהל שיש אלימות נגדי והוא יתערב, לא יכולתי להבין שהוא יודע על אלימות. אנשים הרעילו לי חומרי ניקיון אפילו במחסן במשרד קבלן, כל הפקקים על הבקבוקים חדשים היו פתוחים. קבלן קנה למרכז רפואי זה ריצפז אחר, שונה ממה שקנה למקומות אחרים. פקידה במשרד קבלן צחקה עלי ואמרה: זה לא בושה לקחת כדורים.
אחרי פוסט על אלימות נגדי שם התחילו להרעיל לי אוויר עם חומרים מזיקים בכל מקום. התחילו לנסוע סביבי צכוניות וריססו לידי חומר שנורא הכאיב לי וגרם לחנק. במשטרה סירבו לרשום תלונות על אלימות. כשהגעתי לחנויות, אנשים מיד הפעילו שם מזגן פיזר אוויר עם חומריםמכאיבים שלא נתנו לי לינשום. והפעילו הקלטה עם רעש מונוטומי מפריע לנשום רגיל. כל הבאר שבע הייתה נגדי. אמרו לידי: יכולים לפטר אנשים. ב2018 עשו שאני כל הזמן נושמת חצי-נשימות וכל הזמן כמו ישנה, כי עשו שאין לידי אוויר רגיל באף מקום. אנשים שפוגעים בי מאמינים שמותר לפגוע בי. במשטרה אמרו: א מתאים - תעבור. כל הבאר שבע, כל המנהלים מאמנים שצריך להרעיל לי אוויר ולשקר שלא קורה כלום. בקיץ 2022 שכנים הרעילו ורצחו כלב שלי, התעללו בו 4 ימים עם חומרים רעילים באוויר בדירה עד שהוא מת. וטרינרים סירבו להגיד שזה הרעלה וסירבו לעשור. עברתי לעיר אחרת, אבל מישהו מיד אירגן אלימות גם שם. מישהו עשה הרס והתחילו לפגוע בי בדירה. מיד התחיל אלימות בעבודה, בגלוי מרעילים לי אוויר. כי אנשים יודעים שאני צריכה לעבוד כדי לשלם שכירות ולאכול. עשו שבמשך כל השעות עבודה נושם עלי אוויר קר עם חומרים שורפים בדרכי נשימה ומכאיבים. כולם שותקים. עשו שבגלוי נוסעים סביבי מכוניות ומרעילים אוויר ברחוב, מפעילים רעש לידי. אמרו לי ב2018 שפגעתי בצוות רפואי ושאנשים זבל יהרגו אותי לאט. ועשו זה. אנשים לאט רוצחים אותי, כל יום כואב לי. אני לא עשיתי שום דבר לאף אחד. מתעללים בי כי ביצעו נגדי עבירות פליליות במרכז רפואי לפני מכירה, ואנשים שהתעללו בי אמרו שפגעתי בצוות רפואי ואירגנו אלימות בכל מקום. יש רופאים שהתששפו באלימות נגדי שם והם ממשיכים לעבוד כאילו לא קרה כלום. כי משטרה פועלת כדי להסתיר אלימות נגדי . (פה לינק לתיאור מה שקרה בבאר שבע. https://rotter.net/forum/ihaveasay/21657.shtml )



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  יקימוביץ' נטליה Seagulls 15.11.22 00:23 1
     אם אתה באמת רוצה לעזור, תודה NataliaNNN 15.11.22 03:00 2
         כתבתי לך בוואטסאפ Seagulls 15.11.22 18:14 3
  פניתי למשרד לביטחון פנים עם בקשה להתערב באלימות יום יומית נגדי, כי הורסים לי בריאות ויכולים לרצוח NataliaNNN 09.12.22 21:10 4
  בכל מקום עושים הרס, מרעילים לי אוויר עם חומרים מדכים נשימה ומכאיבים ומפעילים רעש, הכל בגלוי NataliaNNN 09.12.22 21:17 5

     
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
27491 הודעות, 181 מדרגים, 344 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''א בחשון תשפ''ג    00:23   15.11.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. יקימוביץ' נטליה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עדיין לא הספקתי לקרוא את כל מה שכתבת

אני אנסה ליצור איתך קשר השבוע

תהיי זמינה

תהיי חזקה

לילה טוב

🙏🏼



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NataliaNNN
חבר מתאריך 18.6.20
10 הודעות
יום שלישי כ''א בחשון תשפ''ג    03:00   15.11.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אם אתה באמת רוצה לעזור, תודה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
27491 הודעות, 181 מדרגים, 344 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''א בחשון תשפ''ג    18:14   15.11.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. כתבתי לך בוואטסאפ  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NataliaNNN
חבר מתאריך 18.6.20
10 הודעות
יום ששי ט''ו בכסלו תשפ''ג    21:10   09.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. פניתי למשרד לביטחון פנים עם בקשה להתערב באלימות יום יומית נגדי, כי הורסים לי בריאות ויכולים לרצוח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קיבלתי תשובה: להגיש ערער על סגירת תיק או לפנות ל-118. מדובר באלימות שמתרחשת כל יום. מה קשור להגיש ערער?
לאנשים לא כואב ולא יכפת. במשטרה סוגרים תלונות בלי לבדוק. כולם נגד אלימות רק בסיסמאות. במציאות אף אחד לא מוכן לעזור. וב 118 אומרים שלהרעיל אוויר עם חומרים מכאיבים ומדכאים נשימה זו לא אלימות. אלימות רק אם מרביצים או מקללים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NataliaNNN
חבר מתאריך 18.6.20
10 הודעות
יום ששי ט''ו בכסלו תשפ''ג    21:17   09.12.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. בכל מקום עושים הרס, מרעילים לי אוויר עם חומרים מדכים נשימה ומכאיבים ומפעילים רעש, הכל בגלוי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 09.12.22 בשעה 21:29 בברכה, NataliaNNN
 
קישור לוידיו עם הרס ורעש שעושים / מפעילים בכל מקום איפה אני מנצאת:

https://www.instagram.com/reel/Cl252CTMdHq/?utm_source=ig_web_button_share_sheet



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות