אז גיא זוהר קובל על כך שהפרסומות שלנו חיות בשנות ה80. אז, בשנים המאוד פרימיטיביות ההן, חשבו משום מה שיש הבדל בין גברים לנשים. הפרסומות של היום, מתלונן גיא, מספרות סיפור ישן, על הפשטות הגברית מול המורכבות הנשית, עוצמה מול עדינות, מעורבות הורית מול, אתם יודעים.אין טעם להכנס ולדון כאן על הנושא עצמו, הרחב מיני ים, אבל אי אפשר שלא להעיר לגיא 2 הערות חשובות:
1. פרסומות של חברות עסקיות גדולות ועשירות, נעשות אחרי סקרי שוק שבודקות מה מדבר ללקוח. מה זה אומר לך?
2. אולי לא שמת לב, אבל אתה - כן גיא, אתה בעצמך - בתחילת הסרטון הזה ממש (!), כשדיברת על הקניידלאך וזרקת עקיצה לצופה עלום שבטוח שהוא מכין אותם טוב מכולם (ולא משתמש באבקה), השתמשת בלשון נקבה.
האם אתה חי בשנות ה80?