גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #843284 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 843284        
המשביר במבצע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.21
1752 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ג 'באדר ב תשפ''ד    22:41   02.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

נבחרת הריצה של אירגון ''שלווה'' לא מוותרת.  

 
  
אחרי שנאלצה לבטל את השתתפותה במרתון ניו-יורק בשל מלחמת 'חרבות ברזל', נבחרת הריצה של אירגון "שלווה" לא מוותרת, ומגדילה את מספר הרצים.


ערוץ 7, נרי וייס, כ"ג באדר ב׳ תשפ"ד, 2.4.24, 22:03.



משתתפי הנבחרת. צילום: אבישי בדולח.


שנתיים עברו מאז שנבחרת הריצה של אירגון "שלווה" עשתה היסטוריה כשיצאה להשתתף במרתון ניו-יורק, לראשונה אי-פעם בתולדות הספורט הישראלי. לא פחות מ-65 רצות ורצים רצו את מקצה המרתון המלא לאורך 42.2 ק"מ, כאשר מטרת הרצים הייתה גיוס תרומות עבור ילדי אירגון "שלווה" ובני משפחותיהם.

שנתיים עברו, ובקרוב ישובו חברי נבחרת הריצה של הארגון שהוקם בירושלים, למרתון ניו-יורק היוקרתי במטרה לעשות זאת ולקחת בו חלק, רק שהפעם יהיה זה בכמות הרבה יותר גדולה וכשהם מייצגים את העם והמדינה בתחרות הספורטיבית היוקרתית שבארה"ב.

למעשה, נבחרת הריצה של אירגון "שלווה", שהיא כאמור הנבחרת הראשונה והיחידה שיוצאת מישראל למרתון היוקרתי ביותר בעולם - מרתון ניו יורק, הייתה אמורה לקחת חלק גם במרתון ניו-יורק אשתקד, במהלך חודש נובמבר האחרון. לצערה, אירועי השבעה באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל" מנעו מ-120 הרצות והרצים לטוס לתחרות היוקרתית, אך אלה לא אמרו נואש ולא ויתרו על החלום ועל הרצון לייצג את ישראל ואת אירגון "שלווה" בכבוד ובהצלחה.

לאחר שהנבחרת דחתה את השתתפותה במרתון ניו יורק נוב' 2023 עקב אירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות הברזל וכל 120 הרצות והרצים שהתאמנו במשך כחצי שנה נשארו בישראל, השנה מתוכננת לצאת נבחרת גדולה יותר של 260 חברים, שתההווה את אחת הקבוצות הגדולות ביותר בעולם שמשתתפות במרתון, שאינה מארה"ב.

באירוע השקת הנבחרת שהתקיים במרכז שלוה בירושלים, נפגשו כל 260 הרצות והרצים מכל רחבי ישראל, מכלל המגזרים, הגילאים והמקצועות, כאשר בין השמות שיהיו חלק מהנבחרת ניתן למצוא את מגישת מהדורת חדשות 13 הילה קורח, משנה למנכ"ל בנק יהב אסף גיל ועוד.

מי שיוביל את נבחרת הריצה המיוחדת יהיה אצן מיוחד במינו, סער בוכבינדר, רץ על הרצף האוטיסטי ואלוף הספיישל אולימפיקס במקצי 5,000 ו-10,000 מטר.

השנה החליטו בנבחרת כי מדי האימון שלהם יהיו בצבע הצהוב, כאשר על החולצות הודפס גם סמל השבת החטופים, זאת מתוך רצון להעלאות את המודעות ולהקדיש את האימונים לחזרתם של החטופים.

260 חברי הנבחרת אמרו כי יקדישו את הריצה שלהם למען עם ישראל, ניצחון הרוח וחיזוק האחדות, הביחד וקבלת האחר, וזאת כדי שילדי ומשפחות שלוה יוכלו לכבוש את המרתונים האישיים שלהם על בסיס יומי. "בשלוה מאמינים שלכל אדם, בכל גיל, מגיעה ההזדמנות לממש את הפוטנציאל הטמון בו", אמרו.


https://www.inn.co.il/news/633763




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  בהצלחה ! המשביר במבצע 02.04.24 22:43 1

   
   
המשביר במבצע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.21
1752 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ג 'באדר ב תשפ''ד    22:43   02.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. בהצלחה !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות