גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #22238 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22238   
שלומי25
גולש אורח
יום ראשון ז' באב תשע''א    18:51   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הפגנת 330 האלף לא הייתה ולא נבראה  

 
  
המחאה דועכת. משך ימים זועקות הכותרות כי זו עתידה להיות ההפגנה הגדולה אי-פעם. המארגנים הבטיחו הופעה של שלמה ארצי, ריטה ויהודית רביץ. ראשי המחאה פינו מקומם לנואמים קונצנזוסיאליים יותר. העיתונים פרסמו בשעריהם את מועדי ההפגנה ונקודות המפגש. הנאמנים נקראו לדגל בתערובת של איומים (נכשל) והבטחות (ההפגנה הגדולה מכל). כל מה שנדרש, נעשה. וההר הוליד עכבר: 80 אלף באו בשבוע שעבר. 80 אלף באו גם השבוע. המחאה דועכת
היום יספרו כותרות העיתון על 330 אלף או על 400 אלף שהגיעו להפגנות ברחבי הארץ, כשמתוכם 300 אלף הגיעו להפגנות בתל-אביב. מי שהיה בהפגנות, יגחך. מי שלא, יוכל להציץ בנתונים הבאים, שיבהירו כי הפגנת 330 האלף לא הייתה ולא נבראה כי הדבר בלתי אפשרי מבחינה פיזיקלית. אם היה שוטר שמסר הערכה כזו, יש לפטרו בנימוק שאין להעסיק שוטרים עוורים בתפקידי שטח.
שטח ההפגנה
ההפגנה בתל-אביב נערכה ברחוב קפלן, כשבימת המופע הוצבה סמוך לצומת רחוב קפלן ורחוב דוד אלעזר. המיקום המעט משונה של הבימה, מעבר לנקודת השיא של 'גבעת' קפלן גרם לכך שרוב המשתתפים בהפגנה לא הצליחו לראות את הבימה ישירות. רובם התקשו אף באיתור מיקומה.
רחוב קפלן תחום מצידו האחד במתחם הקרייה, מעברו השני הוא תחום באזור שרונה המשתפצת והגדושה בורות, מהמורות ופיגומים (מארגני ההפגנה נדרשו להפציר במטפסים על פיגומי המבנים לרדת מהם). המשך רחוב קפלן היה גדוש ניידות תקשורת, אך עם רק מעט מפגינים. אורך רחוב קפלן, משורשו ברחוב אבן גבירול ועד למרגלות הבימה הוא כ-564 מ' (חלק זה כולל את רוחב רחוב אבן גבירול). רוחבו של הרחוב הוא כ-30 מ' בממוצע - בין 24 מ' בחלקיו הצרים יותר ל-35 מ' בחלקיו הרחבים יותר - נתון זה כולל את אזורי המדרכה. השטח הכולל של אזור ההפגנה המרכזי הוא כמעט 17 דונם (16,920 מ"ר). מומחים מזהירים מפני הידחקות בשטח בצפיפות של יותר מארבעה אנשים במטר מרובע ובהפגנה בתל-אביב, למרבה המזל, הייתה הצפיפות נמוכה יותר, ובמיוחד בשולי הדרך. מכאן נובעת ההערכה כי מספר המפגינים שהתרכזו לאורך רחוב קפלן היה כ-50 אלף ואולי מעט יותר.
http://www.haoona.com/photos/kaplan2.jpg
זה אינו הסיכום הכולל של המפגינים. כמה אלפי אנשים צבאו על שולי הדרך באזור שרונה. עוד כמה אלפים 'נלכדו' בשטח המת באבן גבירול. אלפים אחרים זרמו אל ההפגנה וממנה כל העת, כך שקשה היה לדעת מה המספר המדויק של מפגינים בכל עת. עם זאת, ניתן לאמץ הערכה מרבית של מספרם ולאמוד אותם בכ-12,000 איש.
נתונים אלו מציבים אותנו עם הפגנה גדולה ומרשימה, שמנתה כ-62 עד 65 אלף איש. הערכת וויינט היא כי בתל אביב היו כ-250 אלף איש - מספר הגדול פי ארבעה מהמספר שהיו בהפגנה בפועל. בסיפור הזה, כידוע, כבר היינו, ועצוב לראות אותו חוזר. מפגינים מכל רחבי הארץ עשו דרכם לאירוע מרשים, גם אם לא מאורגן (הבימה נעלמה מעין רוב המפגינים, רוב המסכים עבדו חלקית או בלי קול). בשובם הביתה התברר להם כי האירוע בו נכחו אינו קשור לאירוע פרי הדמיון המדווח בעיתון.
דומה כי אפילו העיתונים, שכהתה עינם במידה ניכרת, מבינים שיש כאן בעיה מסוימת. "הארץ" מדווח בכותרת על "300 אלף הפגינו ברחבי הארץ" וממשיך בדיווח על-כך ש"בתל אביב הגיעו כ-300 אלף בני אדם" להפגנה, וממשיך עוד, בכיתוב לאחת התמונות, בנתון שלישי: "מעל 190 אלף בני אדם בת"א." ב"ויינט" הכריזו תחילה על 400 אלף, אחר כך צמצמו את הנתון ל"יותר מ-300 אלף" ובכתבה עצמה מכריז על "כ-300 אלף ישראלים" ואז על "לפחות 300 אלף בני אדם." אחר כך הוא מספר על "לפחות 250 אלף בני אדם" בתל אביב, מספר על צ'רלי ביטון שאומר שדפני ליף הצליחה "להוציא חצי מיליון אנשים לרחוב"
וגם ירושלים בסימן פי ארבע
סיפור המעשייה עבר גם את שער הגיא והגיע לירושלים. "הארץ" מספר כי בכיכר פריז הקטנה שבירושלים הצטופפו לא פחות מ-20,000 איש. ב"ויינט" גורסים דווקא 30,000. במהלך ההפגנה בתל-אביב הכריזו בגאווה כי עתה "מפגינים בירושלים יותר מ-2,000 איש." מאוחר יותר, שבו והודיעו כי חלה התפתחות דרמטית במצב ועתה יש בירושלים 20,000 איש. למרבה המזל, אנשי פלאש 90 צילמו את הקהל, מה שמאפשר לנו לעמוד על הפער העצום בין מציאות לדיווח.
http://www.haoona.com/photos/325.jpg
כפי שניתן לראות, הקהל מדולדל בשולי הצילום, מה שמאפשר לנו להניח כי הוא מציג את רוב המפגינים. ערכנו מניין - אדם-אחר-אדם - של המצביעים המוצגים בצילום זה ומנייננו הגיע ל-2,457 איש. לא ניתן להוציא מכלל חשבון טעות קטנה בספירה, ובוודאי יש עוד כמה מאות אנשים שאינם נראים בצילום, ועוד מאות נוספים הזורמים אל הכיכר. בכל זאת, לא ניתן להניח כי בירושלים היו בהפגנה יותר מכ-5,000 איש. גם כאן, כמו במקרה הקודם, ההפרזה כאן היא בשיעור של פי ארבעה.
מספרים קלוטים מן האוויר
וזו לא ההפרזה היחידה. "הארץ" מספר לנו כי במודיעין היו 5,000 מפגינים ב"ויינט" גורסים "מאות רבות." ב"הארץ" מספרים לנו בפתח הכתבה על 3,000 מפגינים בקרית שמונה, אך עד שהכתבה מגיעה לקיצה, תופח המספר ל"כ-5,000" ואחר כך (בכיתוב התמונה) עד "מעל חמשת אלפים." גם ב"ויינט" גורסים 3,000 ומארגני ההפגנה, הם היחידים, מדווחים על 1,000 מפגינים. ב"וויינט" מדברים על מאות מפגינים באשקלון, ב"הארץ" מדווחים על "מעל חמש מאות" מפגינים וכאיור, מציגים תמונה בה נראים כמה עשרות מפגינים. אפשר להביא דוגמאות נוספות, אבל דומה כי הרעיון כבר נהיר דיו.
סיפור כפוי
יש משהו בעייתי בניסיון לכפות סיפור של מהפכה הולכת ומתעצמת, כאשר בפועל המהפכה אינה הולכת ומתעצמת. העיתונות רוצה שסיפור המאבק יתפתח על-פי הקווים שהותוו לו, וככל שגדל הפער בין המציאות הרצויה למציאות המצויה, כך מתקרב הרגע בו הסתירה תצוף אל פני השטח. הדבר דומה לפער ההולך ומעמיק בין התיאורים הרומנטיים של הבומבמלה ברוטשילד כאתר בו הולכת ומתהווית חברה חדשה ושפה חדשה, ובין המחראה המדיפה ניחוחות שתן שרואים המבקרים בשדירה היום. הדבר היחיד שהולך ומתהווה שם הוא מפגע תברואתי.
באופן דומה, הולך ומעמיק הפער בין מה שרואות העיניים בהפגנות לבין מה שקוראות העיניים בעיתון. ההפגנה בתל-אביב נראתה כאסופה של זעקות נפרדות ומבודדות, כשאנשים מרימים שלטים מאולתרים על כל מורסה שצימחה על עכוזם. אפשר היה לראות שם מחאה של עובדות סוציאליות, על גלעד שליט (גם הוא, מסתבר, חלק מהצדק האזרחי), בעד פתרון בעיות הדיור, נגד הפרטה, בעד תמיכה באומנות, תמיכה בחינוך, מהפכה קומוניסטית, זכויות לערבים, תשלום לעוזרות, פעוטונים בחינם, תושבי יפו, בעד להעלות את הגליל על המפה, בעד להציל את יער חריש, וכן הלאה - כשמעל לכל מתנוסס דיוקן רפאים מפלצתי בגודלו של קוזאק עם רובשקה הקורא ברוסית ובאנגלית למלחמת מעמדות.
זו גם תמונת המצב הרגילה בבומבמלת רוטשילד: לכל אחד יש דגל. כל אחד מנופף בדגלו, יושב על כורסתו, שותה בירתו, מעשן צינגלתו ומוחה מחאתו. הסיכום הכולל של סך כל הזעקות וסך כל הקריאות וסך כל המחאות וסך כל הדגלים הוא אפס: כשכולם רוצים הכל, אף אחד לא יקבל שום דבר.
הניסיון לכפות משהו על הלא כלום יסתיים בשברון לב. הרי לא מדובר בבלוף חד-פעמי, שגר ושכח. יש הפגנה גם בשבוע הבא, ומה אז? הרי רבים מאלו שבאו השבוע - קהל בו בלטו גם המבוגרים יותר, שנמשכו מן הסתם להופעת חינם של ארצי ושות' - לא יבואו בשבוע הבא. נבנה סיפור על 500 אלף מפגינים כשבפועל יבואו 50 אלף? ובשבוע שאחרי זה? ובשבוע שאחריו? מתי נגיע לנקודה בה יצאו לרחובות בזעקה 100 מליון מתושבי ישראל?
כל העיתונאים לא שווים חצי מעברה
העם מגבש את דעתו לאט, אבל בסופו של דבר הוא מגיע למסקנות. כשמנסים למכור לו סיפור שהקשר שלו למציאות הולך ונעלם, הוא מבין זאת. רבים בכלי התקשורת בטוחים כי הם יכולים - יותר מזה, חייבים - לא רק לדווח על מה שקורה, אלא גם לנסות לעצב את מה שקורה. הם מנסים לקחת מחאה אמיתית וכנה - מחאה של ציבור תוהה וזועם נוכח הפער בין מעשיות השלטון על ישראל משגשגת, צמיחה, ואבטלה נמוכה, לבין המצב העגום שהוא חווה בפועל - וללוש אותה לכדי 'נראטיב' של מחאה מהפכנית. זה לא יעבוד. זה אף פעם לא עבד. זה אף פעם לא יעבוד.
העם לא רוצה צדק חברתי. זה לא מעניין אותו. הוא לא יודע מה זה. העם רוצה מכונית חדשה. העם רוצה לקנות דירה בזול ולמכור את שלו ביוקר. העם רוצה חשבון סלולרי קטן יותר. העם רוצה אינטרנט מהיר. העם רוצה פעוטון חינם. העם רוצה שאחרים ישלמו על הפעוטון שלו. העם רוצה מסים נמוכים. העם רוצה מסים גבוהים על אחרים. העם מוכן להריע הידד לכל דבר, כל עוד נדמה לו שמישהו יתן לו משהו בחינם. העם מוכן לתמוך בכל מועמד בבחירות שיוכל להפוך עופרת לזהב ויבטיח נגישות למעין הנעורים לכל פועל. העם רוצה, אבל יודע שזה לא יקרה. העם יודע שאין כסף לכל התוכניות היפות ושהן נידונות להישאר על הנייר. העם מריח חרטא ממרחק של קילומטר.
את הלקח הזה ניתן היה להפיק גם מנסיון העבר. לו הייתה לתקשורת השפעה של ממש על הכרעות העם בבחירות נתניהו לא היה הופך ראש ממשלה אף פעם. גם המרתם של עסקני הזוטא המיוזעים של פעם בקומץ מגיבים ועוצמי עצומות כפייתיים בפייסבוק ובטוקבקים לא משנה הרבה. דב חנין נישא על כנפי תמיכה עצומה מסוג זה בבחירות האחרונות לראשות עיריית תל-אביב. העיתונאים והמבלגים וכורזי הכרזות היצירתיים יצרו את הרושם שאין מצב שיהיה ולו מצביע אחד למען חולדאי - עד כדי כך מגניבים וקוליים הם היו. התוצאה הסופית הייתה שמספר המצביעים עבור חולדאי וסיעתו גדל.
בסופו של דבר - אם יפול נתניהו או לא, אין הדבר מעלה או מוריד הרבה. התקשורת עשויה לחוש חשובה. עורכי מגזינים עשויים לחשוב שהם מעצבים את פני המהפכה ברגע קריטי. כתבים עשויים להרגיש שבבלוף קטן אחד הם מקדמים את פני המהפכה. אבל לא כך זה עובד. בסוף יש בחירות, ובבחירות יש קלפי, ובקלפי כל אזרח מטיל פתק במעטפה, וכשפותחים את כל המעטפות מתברר שכל העיתונאים לא שווים חצי מעברה.
א. הייתי בהפגנה: תרגיעו. הייתי. צעדתי מלב המהפכה בפינת שינקין רוטשילד ועד קצה רחוב קפלן. אפילו לבשתי חולצה אדומה. וגם חזרתי, קצת לפני שלמה ארצי. הרחובות שהיו אמורים להיות גדושים עד אפס מקום, היו ריקים למדי. בשעה עשר וארבעים בלילה הפטמן היה ריק למדי, שפרינצק היה ריק, לסקוב היה ריק למדי. את קרליבך היה אפשר לחצות בניחותא ולא הסתמנה כל המולה מכיוון אבן גבירול ומרמורק. לכן אפשר להניח להודעות בנוסח "בחניון רחוב הארבעה אנשים הלכו על הידיים מרוב שהיה צפוף" או "היינו שם ואתה לא יודע על מה אתה מדבר." האומדן של מי ש"היה שם" (כמוני וכמו רבים אחרים) מוטה בעוז מכוח האומדן מגובה הקרקע.
ב. בערוץ 2 נטען, על בסיס טכנולוגיה של חברה בשם טרנדאיט, כי ניתן למנות את מספר המשתתפים בהפגנה לפי אות סלולרי. הטכנולוגיה גם מתיימרת לספק מידע מדויק על הפילוח החברתי-כלכלי של משתמשי הסלולר. התוכנה המבצעת זאת (שירות למנויים ברשת) היא בגרסה 1.0 והושקה בישראל לפני שלושה חודשים. על חברת טרנדאיט לא אלין - הם צריכים פרנסה (או אקזיט), ושיתוף פעולה עם ערוץ 2 הוא בבחינת פרסומת אדירה לשירותי החברה. אבל דומני שהסתמכות על תוכנה חדשה, שעדיין לא נבחנה לאורך זמן, היא בעייתית מאוד - ואני אומר זאת בזהירות רבה. יתר על-כן, הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מדגם קטן יחסית של אנשים ו"כל אות במדגם מוכפל אצלינו עשרות מונים," כפי שאומר אחד הבעלים. כשרשת בעלי הטלפון הסלולרי אינה צפופה מאוד - לדוגמה, בקניון - הדיוק של הדגמים הסטטיסטיים של התוכנה הוא 80-90 אחוז, כך לפי בעלי החברה. הנתון נשמע מרשים, אך בפועל הוא מצביע על רמת דיוק נמוכה יחסית. במצב של צפיפות תקשורתית גדולה, כאשר עשרות אלפי מכשירים סלולריים שולחים אותות בשטח קטן יחסית, הדיוק של הדגמים צונח במהירות רבה לאפס. אשמח לתגובות של הבקיאים בסטטיסטיקה (ובטכנולוגיה זו בכלל) שיאירו את עיני.
ג. תגובות "כמה שילמו לך?": קצת מצחיק לטעון זאת בלב מפת עיתונים שכולם רכושם של בעלי הון וכולם מכוסים בטפט אחיד של כתבות ההולמות את טעמכם. קו-הטיעון הזה מיצה את עצמו, דומני, ובעיקר מגחיך את המשתמש בו. אפילו "ישראל היום" - המצטט את המשטרה באומדן של 150 אלף, מודיע בגוף הכתבה על 300 אלף. אם יש כאן התקוממות, היא רק נגד השכל הישר.
ד. איומי גיליוטינה: מנסיון רב מאמרים אנו יודעים כי האיומים הופכים קיצוניים יותר ככל שמצב המחאה/המסע רע יותר. כשהאנשים מן השורה מתחילים להיעלם, הקיצונים נזעקים לחזית. לכן, אם אתם חושבים שצריך לתלות אותנו בכיכר העיר, תתאפקו מלכתוב זאת. הציבור קורא בהודעות כאלו לא כוח אלא חולשה.
ה. אין כאן מהפכה: המחאה הייתה עד עתה "תל-אביבית" להפליא - היינו, מאוד לא אלימה (וטוב שכך). הממתינים למהפכה אלימה - ויש מיעוט זניח כזה - יצטרכו לחכות להזדמנות אחרת.
ו. אין כאן מזימה: אין מזימה של התקשורת. אין מזימה של השמאל. אין מזימה של הימין. קובי אריאלי תיאר זאת כך: "התקשורת... פועלת כך בימים אלה לא מפני שהיא שמאלנית ולא מפני שהיא שונאת את ביבי ולא מפני שהיא סוציאליסטית... היא מגוייסת למחאה מפני שהחבר'ה שעובדים בה הם החבר'ה של המחאה התל אביבית. זה הכל. הכי טריוויאלי בעולם. פשוט מסיבה של החברה." והוא ממשיך וכותב: "אל תטעו. לא כולם מטומטמים. בסופו של דבר, השווים באמת נותרים מחוץ לכל החרטא הזו. האמינו לי." מצד שני, את הדברים הוא מפרסם בפייסבוק, לא בעיתון.
ז', ח' שניהם ביחד - זהו זר חבצלות. nrg



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  עוד ציוני בריא ונורמלי הצטרף לכוחותינו. ברוך הבא, אורי lurker 07.08.11 19:20 1
  גבלס יכול להיות איש גאה היום והוא צדק שקר שחוזרים עליו הופך לאמת ronen 07.08.11 19:24 2
  גם 150 אלף זה הכי גדול בתולדות המדינה.. מבזקון 07.08.11 19:25 3
  מה המקור של הדברים המתוקים הללו? Oren 07.08.11 19:36 4
  כן, רק שגם לסקוב, אבן גבירול FiReBall 07.08.11 19:41 5
     ואגב FiReBall 07.08.11 19:47 7
  הולוגרמה אור_יקרות 07.08.11 19:45 6
  מקור:''העמוד הרישמי של משטרת ישראל''-בפייסבוק דאדא טלפון 07.08.11 19:49 8
     180 אלף - זה לא משהו ? מינרל 07.08.11 19:54 9
         כל אחד שהיה מקבל עזרה דאדא טלפון 07.08.11 20:10 11
             אז כנראה יש משהו בהפגנה ובמחאה מינרל 07.08.11 20:24 14
                 אני גם חושב שהפגנה ומחאה נחוצות ורצויות דאדא טלפון 07.08.11 20:36 15
                     מה 'כפת לך מי מארגן בשבילך את ההפגנה ? מינרל 07.08.11 21:13 19
                         אתה יודע מה קורה לעדר... דאדא טלפון 07.08.11 21:25 20
                             העדר הוא השדירה המרכזית של העם מינרל 07.08.11 21:29 21
                                 אני מאוד מקווה שהשדירה המרכזית דאדא טלפון 07.08.11 22:27 27
                                     השדירה המרכזית לא מאפיינת את עצמה מינרל 07.08.11 23:13 36
                                 כן כן. שמענו עליכם. ''אנחנו האליטות''. ''מלח הארץ'' הדוקטור 08.08.11 00:19 44
                                     שמעת וראית. רק הוספת קצת הזיות מינרל 08.08.11 00:34 46
                                         בספטמבר(בתקווה שלא)זה יחלוף דאדא טלפון 08.08.11 00:50 48
         האמת חשובה מחפש בנרות 07.08.11 23:54 43
             האמת לא נמצאת בקנקן אלא במה שיש בתוכו מינרל 08.08.11 00:36 47
  זה מה שיפה ב''אמת שמאלנית''...היא אההה יצירתית יותר מסתם אמת. דזשיגאן 07.08.11 20:00 10
  עוד הזוי שחי בהכחשה Big Joe 07.08.11 20:15 12
     הוא לפחות חישב פורום מחשבים 07.08.11 20:20 13
         מה יש לחשב פה? נניח והיו 100 אלף איש ''בסך הכל'' החתול הסמוראי 07.08.11 23:12 35
             לא אבל זה מחזק את הטענה לפמפום העיניין מצד התשקורת דאדא טלפון 08.08.11 00:52 49
  המקור למעונינים reuvent 07.08.11 20:59 16
  ידועות כבר מזמן הפנטזיות של התקשורת השמאלנית/פלסטינאית ההזויה. נוסטור 07.08.11 21:01 17
  תודה על ההשקעה סגול88 07.08.11 21:13 18
     אין בעד מה שלומי25 08.08.11 09:26 56
  היו בהפגנה 4 אנשים ועז Moshebs 07.08.11 21:47 22
  כתבה כזו ימנית-קיצונית פורסמה ב NRG?! אתמהה! כנעני 07.08.11 21:49 23
  חה חה חה איזה שטויות. birkatel 07.08.11 21:52 24
  ''הגרמנים שהם מקצוענים דווקא בספירת יהודים סייר 07.08.11 22:12 25
  טענה: אם נמשיך לפתוח אשכולות בעניין מספר המשתתפים, אולי ilanka 07.08.11 22:18 26
     לא מטריד אותך ''חוסר הדיוק'' של התקשורת ? kitzz 07.08.11 22:29 28
         המסר לא ממש מעניין אתכם, רק כל מה שמסביב Moshebs 07.08.11 22:32 30
             ספינים של מי? המשטרה? kitzz 07.08.11 23:03 33
         התיחסתי לעניין עוד טרם ההפגנה הנוכחית ilanka 07.08.11 22:52 31
             אני חושב שהסברתי את דעתי באופן ברור למה המספרים משנים kitzz 07.08.11 23:17 37
                 כפי שאני הסברתי מדוע זה כלל לא מעניין אותי: אפילו אם רק ilanka 07.08.11 23:21 38
                     אותי לא מעניין מי קונה להם בקבוקי מים, אותי מעניין מה kitzz 07.08.11 23:37 39
                         למיטב זכרוני, הקריאות פה נגד המפגינים נשמעו הרבה לפני ilanka 07.08.11 23:52 42
         ראה תגובה 25 סייר 07.08.11 22:55 32
  התקשורת חייבת לשקר, אחרת כולם ידעו שהמחאה מתפוגגת liran 07.08.11 22:31 29
  כל מילה פנינה דמוק 07.08.11 23:09 34
  תשקורת תשקורת תשקורת פשושון 07.08.11 23:43 40
  לאחר שיגמר כוח הסט''א - במוצאי ת''ב, זה יגמר צחקן 07.08.11 23:45 41
  בהפגנה השתפו ילד קומוניסט וילדה שמאלנית בשמלה אדומה דנגע 08.08.11 00:30 45
  תודה ידידי dave333 08.08.11 00:52 50
     בשמחה ידידי שלומי25 08.08.11 01:26 52
  בואנה, יש פה כמה שרוטים באופן רציני, כמו מינרל, אבני אקדח 08.08.11 01:01 51
     אמנם ההשוואה לגרמניה קשה, אבל אתה צודק. רנה דקארט 08.08.11 01:29 53
         אפרופו גרמנים-קרא תגובה 25 סייר 08.08.11 01:52 54
             מדובר בחנ''ש מוכר רנה דקארט 08.08.11 03:01 55
  סיפורי הברון מינכהואזן פילוביץ שחף 12.10.13 21:02 57
  1 פילוביץ שחף 14.10.13 12:30 58

     
lurker
חבר מתאריך 18.9.05
21876 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    19:20   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. עוד ציוני בריא ונורמלי הצטרף לכוחותינו. ברוך הבא, אורי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רדלר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ronen
חבר מתאריך 26.7.11
3797 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    19:24   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. גבלס יכול להיות איש גאה היום והוא צדק שקר שחוזרים עליו הופך לאמת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבזקון
חבר מתאריך 27.5.08
58642 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    19:25   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. גם 150 אלף זה הכי גדול בתולדות המדינה..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כי זה היה מורכב חציו משונא ישראל


טיפ לעיתונאים: תחשוב טוב יהיה טוב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oren
חבר מתאריך 19.12.17
אור ליום שני ח' באב תשע''א    19:36   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מה המקור של הדברים המתוקים הללו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FiReBall
חבר מתאריך 7.7.09
6149 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    19:41   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. כן, רק שגם לסקוב, אבן גבירול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מרמורק, הארבעה, כל הרחובות הקטנים בשרונה,

רחוב דה וינצי ושאר הרחובות באיזור היו מפוצצים.


אבל מה שאפיין בעיקר זה תנועה של אנשים שיצאו ונכנסו. נחיל בלתי נגמר של אנשים נעו לתוך המרכז ומחוצה לו.

אני לא מתפלא אם בקפלן היו פחות אנשים מאשר ברחובות סביב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FiReBall
חבר מתאריך 7.7.09
6149 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    19:47   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ואגב  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
4 איש במטר רבוע?


היית פעם בהפגנה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור_יקרות
חבר מתאריך 10.12.07
55618 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    19:45   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הולוגרמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דאדא טלפון
חבר מתאריך 7.7.11
540 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    19:49   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מקור:''העמוד הרישמי של משטרת ישראל''-בפייסבוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

משטרת ישראל העמוד הרשמי
מספר מפגינים סופי -בתל אביב היו 150,000 איש ובירושלים 30,000 איש
לפני 20‏ שעות
145‏ אנשים‏ אוהבים את זה.

העתקתי לעצלנים את הקטע הרלוונטי וגם ניצן אור פירסם בסקופ פה (הוא אפילו השקיע בצילום מסך...)
רוץ עדר רוץ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מינרל
גולש אורח
אור ליום שני ח' באב תשע''א    19:54   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. 180 אלף - זה לא משהו ?  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
שבוע שעבר התבכיינתם כשאמרו 150 אלף....הנה עכשיו הגיעו למספר ההוא.
גם על זה אתם מתבכיינים ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דאדא טלפון
חבר מתאריך 7.7.11
540 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    20:10   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. כל אחד שהיה מקבל עזרה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
במשך שבוע שלם ומקבל חשיפה במדיה כזו של המון שעות פירסום בשעות השיא~!!! כביכול בחינם+הופעה של אומנים המובילים בישראל.בקשר למספרים בכל אירוע עם קהל רב כמו ספורט, תפילות,הפגנות מפרסמים את כמות האנשים לפי הערכת המשטרה פתאום התקשורת מפרסמת כפול שבוע שני ברציפות.אני לא מבין כלום בשיווק אבל הבנתי שברגע שאתה מייצר רעש תקשורתי בסדר גודל כזה פלוס כמה אמירות סתמיות אתה יכול להריץ עדר שאם היה מבין אחרי מי הוא רץ(או מי מריץ אותו)הוא היה רומס אותו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מינרל
גולש אורח
אור ליום שני ח' באב תשע''א    20:24   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אז כנראה יש משהו בהפגנה ובמחאה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
אם 90 אחוז מהעם חושבים שהיא מוצדקת, אם התקשורת נותנת להם עזרה - רק מי שמחוץ לגדר יכול להישאר מתוסכל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דאדא טלפון
חבר מתאריך 7.7.11
540 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    20:36   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אני גם חושב שהפגנה ומחאה נחוצות ורצויות  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
אבל...אני מאוד מאוד מפחד מהכוונה של מנהיגי המחאה(הפיכה כלשונם)!!!
אני בחור חילוני ששירת(את ה"תמנון השמאלני"בצורת N.I.F פגשתי לראשונה בצבא...) ועושה מילואים...אני כל חודש משלם משכורת לשוטר וקיצבה לילד ערבי/חרדי....ואני משכיר חור ב2000 ש"ח בשביל להתקיים...לפחות מהמחאה זו יצא דבר אחד טוב חיילי מג"ב בגזרת נעלין-בילעין קיבלו חופש ביום שישי מההפגנות הקבועות בשנים האחרונות.וגם בגזרת שייח ג'ארח(ממוצע של 10 בקת"בים מידי שישי)היה שקט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מינרל
גולש אורח
אור ליום שני ח' באב תשע''א    21:13   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. מה 'כפת לך מי מארגן בשבילך את ההפגנה ?  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
מישהו דואג לך שלא תסבול מהצרות שאתה מונה - תהנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דאדא טלפון
חבר מתאריך 7.7.11
540 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    21:25   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. אתה יודע מה קורה לעדר...  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
או רץ אחרי המובילים(הקרן להחלשת ישראל)באופן עיוור בדיוק כמו המחאה הזו ואני לא יכול ללכת יד ביד עם יהודים שרודפים חיילי צה"ל בארץ ובעולם.אני יודע שאם אני מגזים במספר האנרכיסטים בישראל אני מגיע ל10 אלף והמחאה רחבה יותר(בעידוד יח"צון ופמפום בתקשורת המרכזית)ומושכת אחריה את רוב המגזרים שלא יודעים מי הם המובילים ומאיפה הכספים!!!! אם זה היה יוצא מהעם ולא מהאנרכיסטים זה היה מושלם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מינרל
גולש אורח
אור ליום שני ח' באב תשע''א    21:29   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. העדר הוא השדירה המרכזית של העם  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
ארץ ישראל היפה.
אתה מחוץ לעדר.
גם אם תכתוב מיליון פעם "אנרכיסטים" ו"קרן חדשה" ושמאלנים, לא תשנה את העובדה המדהימה שהעם כולו, בכל קצווי החברה והקשת הפוליטית - הולכים יד ביד עם המחאה, ונענים לקריאות מנהיגיה.
גם ממשלת ביבי מודיעה השכם והערב שהיא מצדיקה את המחאה. והיא רצה לחפש פתרונות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דאדא טלפון
חבר מתאריך 7.7.11
540 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    22:27   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אני מאוד מקווה שהשדירה המרכזית  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
של ארץ ישראל היפה תדע מתי להתנער מאותם מובילים זה הכל..!!!! מה שמדאיג אותי בעיקר זה עצימת העין של התשקורת....והקשר שלה לאותם מובילים.... מנרל אם אתה יהודי צלול אני בטוח שהמטרות שלך למאבק ולסיומו לא זהות למטרות המארגנים ושולחיהם....אם העדר ידע להגיד "עד כאן" במקרה הצורך....הלוואי...אבל מי שקצת נחשף לתמנון יודע מה הם יכולותיו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מינרל
גולש אורח
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:13   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. השדירה המרכזית לא מאפיינת את עצמה  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
בניגוד אליך, היא לא מתעטפת בעטיפה פוליטית.
מישהו, ולא משנה מי, הרים את נס המרד בשיטה הקיימת, וכל מי שנפגע ממנה הצטרף כדי לשנותה. כדי לומר - די, עד כאן.
שלוש מאות אלף איש שיוצאים למחות - לא טועים.
הטעות שלך, וכנראה אתה מושפע מסביבתך האידיאולוגית - שמראש סימנתם את המפגינים ועכשיו אין לכם ברירה אלא להיצמד לתיזה. גם אם יהיו מיליון איש בכיכר, אתם על ראש העץ, וקשה לכם לרדת.
קח סולם:
לך לאחת מההפגנות, ופשוט תתרשם בעיניך - בלי השפעות התקשורת, ובלי הלחץ החברתי שאתה נתון בו מימין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדוקטור
גולש אורח
יום שני ח' באב תשע''א    00:19   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. כן כן. שמענו עליכם. ''אנחנו האליטות''. ''מלח הארץ''  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
הלא ליותר מחצי מיכם יש דרכון אירופאי זר. "ליתר בטחון". אני יכול להוציא דרכון זר- שניים אפילו - אבל "אם אשכחך ירושלים, תשכח ימיני. תדבק לשוני לחיכי". זוכר?


הבעיה שזה תמיד אותם מפגינים. אותה "אליטה" שקוראת לעצמה "ארץ ישראל היפה". אתם מתמוגגים מלהריח את הזיעה האחד של השני באוגוסט, נעים לכם להתחכך ולהריח את הפלוצים האחד של השני. כל כך מרוכזים בעצמכם עד ששכחתם איפה אתם באמת נמצאים. מתנהגים כמו ילדים מפונקים שרוצים תשובות / שלום כאן ועכשיו. מיד.
זה תמיד אותו קהל שכבר הפסיק להגיע לעצרות של רבין בכיכר. עם תוספות פה ושם של תמימים שנלכדו לרגע ברשת, או סתם כאלו שבאים לחוש את האווירה, להתחכך, להרגיש שייכים, לשמוע את ריטה ושלמה ארצי וכו'.
אבל ביום הבוחר, כשצריך להגיע לקלפי, הם נעלמים כמו תמיד.
או שמפצלים את ההצבעה שלהם.
למי תצביעו הפעם, אדון מלח הארץ? ליאיר לפיד? לקדימה? לטומי לפיד אולי? למפלגה של איציק מרדכי? למה לא שינוי וד"ש ההיסטוריות?
את כולם נשא ויישא הרוח.

ביום הבוחר, תזכור, אנשים מצביעים למי שבאמת עושה טוב למדינה ולא לעצמו.
ביום הבוחר, נזכור לכם את אסון אוסלו, את הכרזת המדינה הפלשטנית שמאיימת על קיומנו וקיום ילדינו. את אלפי נרצחי הטרור שהבאתם. את המלחמות המיותרות והרות האסון והנזק של אולמרט, ברק, רבין ופרס. ביום הבוחר לא יעזרו ססמאות, שלטים, שטיפת מוח בטלוויזיה. שם, מול הקלפי, והרבה קודם, אנשים יעשו חשבון נפש אמיתי: מתי היה לי יותר טוב? מתי המצב הבטחוני היה שקט כל כך ולא קברנו ילדים כל שני וחמישי? מי חיזק את המדינה ושמר עליה, ומי עשה הכל בשביל להרוס אותה?
ואז נשים את הפתק בקלפי: ליכוד. בנימין נתניהו. ישראל ביתנו. ליברמן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מינרל
גולש אורח
יום שני ח' באב תשע''א    00:34   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. שמעת וראית. רק הוספת קצת הזיות  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
אתה יודע בדיוק למי יש דרכון זר ?
במשרד הפנים נדרשים למסור הצהרה פוליטית לאיזה מפלגה משתייכים ?

אתה מתוסכל ומקנא. היית מת שאנשי המחנה שלך יעשו את המחאה הנפלאה הזו ויתנו כתף אחד לשני בימי החום הקשים.
אבל אצלכם יש ביריונים.
יום הבוחר קרוב. נתראה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דאדא טלפון
חבר מתאריך 7.7.11
540 הודעות
יום שני ח' באב תשע''א    00:50   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. בספטמבר(בתקווה שלא)זה יחלוף  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
ככל שיהיו יותר אנשים זה יותר טוב כי העם שלנו לא הזוי אבל הבעיה זה בשטיפת המוח והפימפום המאסיבי של התשקורת עם מימון והשפעה נירחבים של הקרן להחלשה חייב לצעוק שאלו עוכרי ישראל(המנהיגים ושולחיהם)למען יראו ויראו.... אני בטוח שאם העם ידע שהם אחראיים לדו"ח גולדסטון ברובו,הם מסייעים בהעמדתם לדין של קציני צה"ל, מראשוני המחרימים יהודים(אוניברסיטאות ויצור וכו..) המחאה צודקת ובמקום, כי הרוב החילוני הגדול(שאני ביניהם)מרגיש פראייר אבל אני מעדיף לשלם פי 5 ולא לתרום אפילו במעט לסרטן השמאלני ההזוי שעושה הכל על מנת להחליש את ישראל.
הלוואי והעם ידע להגיד "די" לתמנון הזה בזמן...ואז כולם ירוויחו(מלבד האנרכיסטים)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחפש בנרות
חבר מתאריך 3.5.04
8019 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:54   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. האמת חשובה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מינרל
גולש אורח
יום שני ח' באב תשע''א    00:36   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. האמת לא נמצאת בקנקן אלא במה שיש בתוכו  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
האמת נישאת על השלטים, בנאומים, בשירים, בתוכן הבא מהלב. מחאת ההמונים הכמהים לשינוי.
העיסוק במספרים נמצא רק בראש החולני של הימין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דזשיגאן
גולש אורח
אור ליום שני ח' באב תשע''א    20:00   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. זה מה שיפה ב''אמת שמאלנית''...היא אההה יצירתית יותר מסתם אמת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    20:15   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. עוד הזוי שחי בהכחשה  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פורום מחשבים
חבר מתאריך 1.4.02
6398 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    20:20   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. הוא לפחות חישב  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
ואתה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החתול הסמוראי
חבר מתאריך 15.12.08
9596 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:12   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. מה יש לחשב פה? נניח והיו 100 אלף איש ''בסך הכל''  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
זה מגמד את עוצמת המחאה לשיטתך?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דאדא טלפון
חבר מתאריך 7.7.11
540 הודעות
יום שני ח' באב תשע''א    00:52   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. לא אבל זה מחזק את הטענה לפמפום העיניין מצד התשקורת  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
reuvent
חבר מתאריך 13.6.08
3462 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    20:59   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. המקור למעונינים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=a28b07a102084d28785d2d933122ebb1&id=2716



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוסטור
חבר מתאריך 20.6.09
25245 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    21:01   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ידועות כבר מזמן הפנטזיות של התקשורת השמאלנית/פלסטינאית ההזויה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סגול88
חבר מתאריך 2.9.07
8407 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    21:13   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. תודה על ההשקעה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


תחשוב טוב, יהיה טוב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומי25
גולש אורח
יום שני ח' באב תשע''א    09:26   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. אין בעד מה  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Moshebs
חבר מתאריך 13.5.10
1045 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    21:47   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. היו בהפגנה 4 אנשים ועז  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אפשר להתעלם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כנעני
חבר מתאריך 9.7.10
13814 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    21:49   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. כתבה כזו ימנית-קיצונית פורסמה ב NRG?! אתמהה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
birkatel
גולש אורח
אור ליום שני ח' באב תשע''א    21:52   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. חה חה חה איזה שטויות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר
חבר מתאריך 29.3.03
12012 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    22:12   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. ''הגרמנים שהם מקצוענים דווקא בספירת יהודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא שינו כלום''
זאת היתה כותרת התגובה של הגולש "ארגז" אתמול בלילה, בפורום הסקופים, כשתמך בידיעה שבהפגנה היו 300,000 מפגינים.
הסימוכין שלו היו מאתר חדשות גרמני. הוא הביא צילום מסך, וקבע נחרצות ש"הגרמנים יודעים לספור יהודים".
אילו היה מדובר בסתם חוסר טעם, לא הייתי מופתע. מי לא מכיר את "ארגז" והיציאות שלו? אלא שלמרבה המבוכה, בגוף הידיעה, בגרמנית ש"ארגז" כנראה לא מבין, נאמר שהמספר, 300,000 מפגינים הוא לפי "הערכות מדיה ישראליות".
הבנתם? "ארגז" מחזק את את הידיעות מעיתונות ישראלית ע"י "ציטוט" אתר גרמני, שמצטט את העיתונות הישראלית.
העלתי את תקוותי בפני "ארגז" כי בעת ששימש קצין משטרה ועו"ד, גילה מעט יותר שיקול דעת ויושרה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka
חבר מתאריך 25.4.02
92992 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    22:18   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. טענה: אם נמשיך לפתוח אשכולות בעניין מספר המשתתפים, אולי  
בתגובה להודעה מספר 0
 

(רק אולי) יפסיקו לעסוק בסיבות שהביאו אותם לשם.

סוג של נסיון (כושל, לטעמי) לספין?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz
חבר מתאריך 7.5.07
99460 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    22:29   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. לא מטריד אותך ''חוסר הדיוק'' של התקשורת ?  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
לענ"ד "חוסר דיוק" שמונע ע"י אג'נדה .

לא מטריד אותך שהתקשורת פשוט משקרת ?

לדעתי לא מדובר בספין , כמות המפגינים חשובה מאד להמשך המאבק, המארגנים רוצים להראות עלייה (ציפו להרבה יותר...) והמתנגדים רוצים לראות ירידה - סימן להיחלשות "המהפכה" .


https://www.thcendcbd.com/


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Moshebs
חבר מתאריך 13.5.10
1045 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    22:32   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. המסר לא ממש מעניין אתכם, רק כל מה שמסביב  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
נופלים קורבן לספינים בשקל וחצי שמפעילים עליכם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz
חבר מתאריך 7.5.07
99460 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:03   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. ספינים של מי? המשטרה?  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  


אל תפנה אלי ברבים בבקשה....
ואולי אתה תצליח להסביר לי מהו המסר האמיתי של מארגני ה"מהפכה" ?


https://www.thcendcbd.com/


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka
חבר מתאריך 25.4.02
92992 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    22:52   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. התיחסתי לעניין עוד טרם ההפגנה הנוכחית  
בתגובה להודעה מספר 28
 

https://rotter.net/forum/scoops1/29169.shtml#10

האשכול הנוכחי מחזק את תחושתי, כי מי שמתעסקים במספרים מעדיפים שלא לעסוק בעניין עצמו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz
חבר מתאריך 7.5.07
99460 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:17   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. אני חושב שהסברתי את דעתי באופן ברור למה המספרים משנים  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
לעניין עצמו.


https://www.thcendcbd.com/


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka
חבר מתאריך 25.4.02
92992 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:21   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. כפי שאני הסברתי מדוע זה כלל לא מעניין אותי: אפילו אם רק  
בתגובה להודעה מספר 37
 

אדם אחד היה מפגין שם, היתי מנסה להתיחס למחאה שלו באופן ענייני ולא מנסה לחפש מתחת לאדמה מי מארגן לו בקבוקי שתיה, שרותים ניידים, אוהל או סנדביצ'ים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz
חבר מתאריך 7.5.07
99460 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:37   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. אותי לא מעניין מי קונה להם בקבוקי מים, אותי מעניין מה  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
האג'נדה שדחפה את אותם סטודנטים "תמימים" למחאה ומיהם הטפילים שקפצו על העגלה - משמאל, מימין ומכל אוכלוסיה שתבחר......

לענ"ד הפלת השלטון יהיה מעשה גרוע, אני הראשון לברך אם הדרישות יהיו מציאותיות ונשיג שינוי מבורך ומתבקש.

סתם מחשבה שעולה לי בראש לצערי...
איפה היו כל מאות האלפים בהפגנת הנכים ?


https://www.thcendcbd.com/


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka
חבר מתאריך 25.4.02
92992 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:52   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. למיטב זכרוני, הקריאות פה נגד המפגינים נשמעו הרבה לפני  
בתגובה להודעה מספר 39
 

קריאות הפגינים להפלת הממשלה.
טפילים יהיו תמיד, ואולי זה אפילו לגיטימי. אלא שהעיסוק בכל ה"מסביב" נראה כמבקש להפריע לדיון במהות.

מאות האלפים לא הגיעו להפגנת הנכים כפי שלא הגיעו להפגנות לשחרור שליט ואינספור דברים אחרים. אלא שגם כל זה לא הופך את המאבק שלהם לפחות לגיטימי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר
חבר מתאריך 29.3.03
12012 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    22:55   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ראה תגובה 25  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liran
חבר מתאריך 9.10.10
31469 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    22:31   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. התקשורת חייבת לשקר, אחרת כולם ידעו שהמחאה מתפוגגת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"אינני מרגיש חובה להאמין כי אותו אל שהעניק לנו תובנה, היגיון ושכל התכוון שנוותר על השימוש בהם."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דמוק
גולש אורח
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:09   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. כל מילה פנינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פשושון
חבר מתאריך 3.10.10
8660 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:43   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. תשקורת תשקורת תשקורת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"כי מראש צורים אראנו, ומגבעות אשורנו הן עם לבדד ישכון, ובגויים לא יתחשב"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צחקן
חבר מתאריך 13.5.10
5619 הודעות
אור ליום שני ח' באב תשע''א    23:45   07.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. לאחר שיגמר כוח הסט''א - במוצאי ת''ב, זה יגמר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


עבד ה' הוא לבדו החופשי (ריה"ל)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דנגע
חבר מתאריך 8.10.08
6001 הודעות
יום שני ח' באב תשע''א    00:30   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. בהפגנה השתפו ילד קומוניסט וילדה שמאלנית בשמלה אדומה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

הם הלכו יד ביד ברחובות ת"א ומילמלו משהו על צדק חברתי...מדהים איך השניים האלה הכניסו ממשלה להיסטריה להטחת האשמות ולפליטת שטויות מאתמול בלילה ועד עכשיו ללא הפסקה,תמשיכו להתעסק בשטויות בנתיים סדר היום במדינת ישראל משתנה לו ולא יעזרו אלף יחצני נתניהו/הממשלה/הליכוד/שטייניץ/משרד האוצר וכו' ,אתם תמשיכו לחפש פילוג וקיטוב והעם כבר הבין שלא יהיה פה הפרד ומשול יותר...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333
חבר מתאריך 26.7.08
42585 הודעות
יום שני ח' באב תשע''א    00:52   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. תודה ידידי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומי25
גולש אורח
יום שני ח' באב תשע''א    01:26   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. בשמחה ידידי  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבני אקדח
חבר מתאריך 21.10.07
2029 הודעות
יום שני ח' באב תשע''א    01:01   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. בואנה, יש פה כמה שרוטים באופן רציני, כמו מינרל,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלא שמים לב איך הם שמים עצמם ללעג. אוי אוי. רחמנות.
"אז מה, 180 אלף זה לא משהו?" שואל הבלאטה.
זה שנושא האשכול הוא על מסכת שקרים בדיווחי התקשורת המגוייסת,
זה ש"עבדו" עליו - זה לא משהו. לא.
אני מתחיל להבין מה קרה בגרמניה של שנות ה-30.
האמת, אני פוחד כי יש מינרלים שמתמוססים כל כך מהר
בהבל פה של עיתונאים שקרנים (אשכרה שקרנים. במודע).
הרדידות, ההיסחפות השיבטית, וחוסר הביקורת העצמית - ע"ע גרמניה.
ע"ע "בעל זבוב". ע"ע "פסיכוזת המונים".
פחד.

הנה ימים באים * ימים באים הנה * באים הנה ימים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47661 הודעות
יום שני ח' באב תשע''א    01:29   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. אמנם ההשוואה לגרמניה קשה, אבל אתה צודק.  
בתגובה להודעה מספר 51
 

מדהים כיצד מומחים לתקשורת ומיתוג יכולים לשטוף לכל כך הרבה אנשים את המוח.

אנשים שבסך הכל יש להם בעיה עם יוקר המחיה.. המומחים האלו לשטיפת מוח הכניסו להם לראש שאם יקבלו את הדרישות שלהם ישראל תהפוך לארץ הממתקים שבמסגרתה שכרם יעלה, מיסיהם ירדו, המחירים יהיו זולים יותר וינתנו דירות לכל דיכפין. רק שלאותם מוחים אין מושג איך אמור להתרחש הנס הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר
חבר מתאריך 29.3.03
12012 הודעות
יום שני ח' באב תשע''א    01:52   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. אפרופו גרמנים-קרא תגובה 25  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47661 הודעות
יום שני ח' באב תשע''א    03:01   08.08.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. מדובר בחנ''ש מוכר  
בתגובה להודעה מספר 54
 

מה שהכי הזוי זה שהוא עו"ד ושוטר בדרגת קצונה בדימוס.. ללמדך על רמת משרתי הציבור שלנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ראשון ט' בחשון תשע''ד    21:02   12.10.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. סיפורי הברון מינכהואזן  
בתגובה להודעה מספר 0
 


moshemas
חבר מתאריך 25.9.07
27062 הודעות אור ליום ראשון ט' בחשון תשע''ד 20:43 12.10.13

49. סיפורי הברון מינכהואזן
https://rotter.net/forum/scoops1/54329.shtml#49

שאלתי את דובר עיריית תל אביב מהו שטח כיכר רבין כשלעצמה עד הרחובות הסובבים אותה ומה השטח שלה ושל הרחובות הסמוכים כולל רחובות אבן גבירול ומלכי ישראל ויתר הרחובות שסביבה עד מבואות הבתים מסביב.
הדובר בדק במחלקת ההנדסה והנה תשובתו. שטח הכיכר נטו הוא 17 אלף מטר מרובע או 17 דונם. שטח הכיכר והרחובות סביבה הוא 42 אלף מטר מרובע או 42 דונם. יוצא כי כאשר המפגינים ממלאים רק את הכיכר, יכולים להיות מכסימום 34 אלף איש. כאשר הם ממלאים גם את כל הרחובות מסביב יכולים להיות מכסימום 84 אלף איש.

אלו הן העובדות המדעיות,וכל הנתונים שמתפרסמים בתקשורת כולל דיווחי המשטרה הם סיפורי הברון מינכהואזן.

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=520948


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שני י' בחשון תשע''ד    12:30   14.10.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. 1  
בתגובה להודעה מספר 0
 






https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות