גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #27760 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27760   
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שבת י' בתמוז תשע''ה    18:04   27.06.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הותיקן החליט להתעלם באופן בוטה מההיסטוריה של העם היהודי בארץ ובירושלים  

 
  
האשכול יעסוק ביחסי הותיקן עם העם היהודי.

השמועות העקשניות אומרות שבמרתפי הותיקן נמצאים כלי הקודש שלנו מבית המקדש.

המרתפים מכילים ספרי קודש יהודים השייכים לעמנו.

למרות פניות חוזרות ונשנות לותיקן לאפשר לעם היהודי לקבלם בחזרה - ממשיך הותיקן לא להיענות לפניות אלה.

התיאולוגיה הנוצרית שגרסה שעם ישראל סולק מהארץ המובטחת ולא ישוב אליה לעולם, כעונש על שלא הכיר באלוהותו של יש"ו - קרסה נוכח שיבת ישראל לארצו.

במשך תקופה מסויימת ניכר היה שהנצרות נתונה בקשיי הסתגלות קשים נוכח העובדות שהתהוו בשטח ונגדו את כל עמדותיה ובעקבות נוראות השואה היא ניסתה לייצר מירקם יחסים חדש עם העם היהודי ומדינתו בארצו המובטחת.

נראה שהיום אנו עדים לסיבוב פרסה חד שכוונתו לשוב אל מלחמת החורמה נגד העם היהודי וזכותו לשוב לארצו.

על מנהיגי ישראל להחליט מה בדעת המדינה לעשות אל מול האנטישמיות הנוצרית הגסה, ששוב מגלה פניה, תוך הסרת המסיכה שעטתה על עצמה אחרי השואה.

אין לפחד מהותיקן ויש לדבר באופן גלוי ולהוקיע את מעשי העומדים בראשו ואת הצביעות המחרידה שלהם כלפי עמנו - שכן אין לנו מה להפסיד ועלינו לשמור על כבודנו הלאומי.

יש לשלוח להם עותק של ספר התנ"ך - הקושאן הנצחי שלנו!



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הותיקן הבהיר: הפלסטינים אחראים בירושלים ליה 27.06.15 18:44 1
  אויב נוצרי - אויב נצחי: המדיניות הקתולית הפרו ערבית מטרתה לקעקע את ישראל ליה 27.06.15 18:59 2
  מכתב פתוח לאפיפיור פרנסיס ליה 30.06.15 09:44 3
  מיליון מאמינים: כנסייה הכריזה חרם על ישראל ליה 01.07.15 08:30 4
  מסמך סודי של הותיקן מכנס צמרת הותיקן, קיץ 2009 ליה 08.09.15 09:42 5
     הרב אבינר הוא זה שפירסם טקסט זה בעברית לצורך העברת המסר שבו ליה 10.09.15 10:24 6
  ''משפט ציבורי'' לאובמה, האפיפיור ואחרים ליה 10.09.15 10:55 7
  הוותיקן: ''קתולים לא צריכים לנסות להמיר את דתם של היהודים'' ליה 10.12.15 14:34 8
  חרדים לאפיפיור: עצור המיסיון בישראל ליה 15.12.15 08:11 9
  הוותיקן: אוטובוסים מקדמים טיולים ל''פלשתינה, ארץ הקודש'' ליה 01.12.16 20:04 10
  מסע הצלב: זו הסיבה שהאירופאים רוצים לחסל את ישראל כמדינה יהודית / עו''ד שפטל ליה 06.07.18 18:09 11

     
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שבת י' בתמוז תשע''ה    18:44   27.06.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הותיקן הבהיר: הפלסטינים אחראים בירושלים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרשות הפלסטינית חתמה הסכם מקומם עם הותיקן, שמהווה הכרה מעשית וחד צדדית. משרד החוץ: נלמד את הסיכום ואת ההשלכות שלו לעתיד היחסים

הותיקן, ממשיך בצעדים כלפי הפלסטינים, וחתם היום על הסכם היסטורי ראשון עם "מדינת פלסטין", שנתיים אחרי שהכיר בה רשמית.

ההסכם נוגע לשיתוף הפעולה בין המדינות, ולדברי ראשי הותיקן, משקף את "רצונה של הכנסיה לראות את הסכסוך בארץ הקודש מגיע לסיומו בזכות פתרון שתי המדינות".

המשמעות למעשה, היא הכרה באופן חד צדדי במדינה בגבולות 67', שבירתה ירושלים, וגם הריבונות, לפי הותיקן על המקומות הקדושים בבירת ישראל, היא באחריות הפלסטינית.

הצעד מביע הכרה מלאה במדינה פלסטינית, מצד ההנהגה הנוצרית, שכירסמה בשנים האחרונות באופן קבוע באמון מול ישראל.

בירושלים מבהירים שלסיכום שנחתם היום עלולות להיות השלכות.

"משרד החוץ מביע צער על החלטת הותיקן להכיר רשמית ברשות הפלסטינית כמדינה, במסגרת ההסכם הכולל שנחתם. הצעד החפוז פוגע בסיכויים להגיע להסדר שלום ומזיק לניסיון הבינלאומי לשכנע את הפלסטינים לחזור לשולחן המו''מ לצורך ניהול שיחות ישירות עם ישראל", לשון תגובת משרד החוץ.

במשרד החוץ זועמים גם על העובדה, שבגלל שהושג סיכום על מעמד המקומות הקדושים לנצרות ברשות הפלסטינית, נרשמה התעלמות מהאתרים הקדושים ליהדות.

"אנו מצרים גם על הניסוחים החד צדדיים בהסכם שמתעלמים מזכויות העם היהודי בארץ ישראל ועל המקומות הקדושים ליהדות בירושלים.

ישראל אינה יכולה לקבל את הקביעות החד צדדיות בהסכם שאינן מתחשבות באינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ובמעמד הייחודי וההיסטורי של העם היהודי בירושלים".

דובר משרד החוץ, עמנואל נחשון הוסיף כי "ישראל תלמד את פרטי ההסכם ואת השלכותיו על טיב שיתוף הפעולה העתידי בין ישראל לוותיקן".

עם זאת במערכת המדינית אמרו לערוץ 7 כי אין שום כוונה לנתק את היחסים עם הותיקן, אלא לבחון כיצד להמשיכם, לאור הדברים החמורים העולים מן ההסכם.


סגנית שר החוץ ח"כ ציפי חוטובלי אומרת בעקבות חתימת ההסכם כי "הפלשתינים ממשיכים בשלהם ופועלים בצורה חד צדדית ובכך מרחיקים אותנו מכל סיכוי לדיאלוג ישיר".

"צר לי שהותיקן החליט לתת יד למהלך שכזה ולהתעלם באופן בוטה מההיסטוריה של העם היהודי בארץ ובירושלים. כל ניסיון של הפלשתינים כמו גם של גורמים אחרים לקעקע את זכותנו ההיסטורית על ירושלים ועל הארץ יתקל בהתנגדות חריפה מצידנו", דברי סגנית השר.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/301182

תגוביות:

1.משרד החוץ מתנהל בטיפשות. הוא מקבל סטירת לחי מצלצלת מהותיקן ולמחרת הוא מגיש את הלחי השניה. יש פה פגיעה חמורה ביחסים של מדינת ישראל עם הותיקן והמינימום הוא לנתק את היחסים לאלתר ולשלוח את הדוקטרינה שלהם לעזאזל. הנצרות שוללת את המושג של "עם נבחר" ולא מכירה בעם היהודי כיורש ארץ הקודש. אסור לנו לשתף פעולה עם העבודה הזרה של הנצרות. התנהלות הותיקן גרועה מההתנהלות של העמלקים - אלה לא מסתירים את רצונם להשמדת המדינה - אך הנצרות פועלת כנחש, בשקט ובעורמה אך חפצה באותה מטרה.

2.גבולות 67 זה קוד ל- 48, אבל אסור להזכיר את 48, כי זה מאד קרוב ל- 45 שאז תמכנו בזריקת היהודים לכבשנים (בכדי לסיים את "הסכסוך באירופה").

3.תמשיכו להשתמש בטרמינולוגיה "פלשתינים" במקום ערבים. אתם רק מחזקים את אחיזתם של האספסוף הערבי הגר בארץ. אם תתנערו מהשם הנ"ל אזי תתחילו לדבר לעניין - כי אלו ערבים וערבים שייכים למקומם - בערב! כל עוד תמשיכו כן - תלהגו עצמכם למוות, כי אתם מתעלמים משורש השורשים.

4.יש לסגור את קבר דוד בפני נוצרים.

5.האם מדינה זרה יכולה לתת אחריות חוקית על שטחים הנתונים בתוך מדינה ריבונית ליישות זרה אחרת? הרי זה עלבון וחוסר נימוסין מהמעלה הראשונה! לנתק יחסים עם הותיקן הארור.

6.תגובה הולמת: כצעד ראשון יש כבר היום לפרק את שגרירות הותיקן, לגרש את אנשי השגרירות מהארץ ולהכריז על ניתוק יחסים. כצעד שני יש להשתלט על כל מה שמחזיק הותיקן בארץ ולהחזיק בו כרכוש נפקדים תוך שילוח כל מי שנמצא במקומות אלה מטעם הותיקן למקום ממנו בא. הצעד השלישי והוא הכי חשוב כדי להמחיש את ריבונותנו על כל המקומות שהותיקן "העניק" לאבו מאזן הוא סגירתם בפני מי ששייך לרש"פ או לותיקן.

7.במילה אחת - אנטישמיות. מנסים להראות שכביכול האפיפיור הוא שונה. הכנסיה תכיר בהפלות, בהומוסקסואלים, במוסלמים ואף בבודהיסטים אך ישנאו יהודים עדי עד...

8.ככה זה כשנותנים להם דריסת רגל צלבנית בהר ציון.

9.הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב.

10.והמטומטמים מסרו לידיהם את קבר דוד.

11.ממשיך בדרכו של פיוס ה-12 שהיה "האפיפיור של היטלר".

12.הותיקן והערבים. אנו ממשיכים בממלכת האשליות ועתה נתחיל בשתדלנות בותיקן. יש לערוך הפגנת קבע של נוצרים שהערבים גירשו מכאן, בכניסה למדינת הותיקן, הפגנה שתביא תקשורת רבה ותיתן תהודה לגירוש. שליטה יהודית בירושלים נוגדת את עקרונות הנצרות. הפתרון פשוט - סיפוח השומרון ושהרשות הערבית תעבור מרמאללה לעזה ותחוסל שם. אבל אצלנו ב ד.נ.א. לרקוד לפני הפריץ.

13.הפאפא חתם עם אבו על הסכם חסר כל משמעות. ראש מדינה שקיימת רק על הנייר, חתם על הסכם עם ראש מדינה שלא קיימת אפילו על הנייר. לא חבל על הנייר שעליו נחתם הסכם זה? אם הפאפא רוצה שלום בארץ הקודש, שלא יחתום על הסכמים נגד אלו שארץ הקודש שייכת להם.

14.הותיקן לא יכול להבהיר שום דבר! להעמיד אותו במקום באמצעים דיפלומטיים ולמנוע מהם פרובוקציות ופעילויות בירושלים ובארץ בכלל כולל מניעת פעילות מיסיונרית בצורה החלטית!

15.להטיל מיסי ארנונה מלאים על כל נכסי הכנסיות השונות של הותיקן. יש לדרוש השבת כל הרכוש היהודי הגזול הטמון במרתפי הותיקן, עם פיקוח בינלאומי על בדיקת אוצרות אלו.

16.הנצרות קמה בטענה שבאה להחליף את היהודים.

17.אנטישמיות היסטורית בניסוח עכשווי.

18.לעולם קליפת העמלקים הזו לא תכיר בריבונות כלשהי של יהודים על ארצם. זה נוגד לחלוטין את תפיסתם הפילוסופית האמונית שמחסלי משיחם שר"י יחזרו להיות אור לגויים.

19.בשיא חולשתו של הותיקן, המדינה היהודית, החזקה בתולדות עמנו מתבטלת בפני האנטישמים הרצחניים הללו.

20.המטרה של הנצרות היא למחוק את היהדות והמטרה מקדשת את האמצעים, אז הם משתמשים בערבים.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שבת י' בתמוז תשע''ה    18:59   27.06.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אויב נוצרי - אויב נצחי: המדיניות הקתולית הפרו ערבית מטרתה לקעקע את ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם חשבנו שאין צורך בחשבון נפש ביחס לסכנה הנוצרית, טעינו טעות חמורה ושכחנו שהלשד התיאולוגי של הנצרות הוא המגמה האמונית והמעשית - למחוק את עם ישראל.

הרי האב אוגוסטינוס, מהסמכויות הגבוהות ביותר של הכנסיה, קבע שכיוון שהיהודים דחו את האל-האדם-הבן וגרמו למותו, הם עצמם נדחו על ידי האל-האב.

הנוצרים נבחרו במקומם ומאז ולתמיד הם הישראל האמיתי verus Israel. וכן קיום היהדות במצב של השפלה הוא עדות נצחית לצדקת הנצרות. כריסטומטוס, אב הכנסיה, הדגיש שרצח האל דורש נקמה ללא גבול.

הדמוניזציה של היהדות וההאשמה הקולקטיבית ברצח האל, גררה היסטוריה עקובה מדם ואחריות על האנטישמיות והשואה.

כמובן, אנו נזהרים מהכללות ויודעים אנו היטב על נוצרים חסידי אומות העולם רבים שסייעו ליהודים בשואה ומסרו נפשם עליהם, אך אנו מדברים על הדת בכללותה.

גם ועדת הותיקן השניה המפורסמת בשנים תשכ"ב-תשכ"ה, שהביאה שינויים דרמטיים ונפתחה בתפילה המרגשת של האפיפיור יוחנן 23: "אות קין טבוע במצחנו. במשך הדורות, אחינו הבל שכב בדם שאנו הקזנו או הזיל דמעה שאנו גרמנו" – לא יכלה לטהר לגמרי את עם ישראל מאשמת רצח אל.

אמנם בהכרזה nostra aetata, היא ניקתה אותנו מאשמה קולקטיבית, אך הטילה אותה על המנהיגות היהודית, קרי: הסנהדרין, קרי: הפרושים pharisees, שהיא כידוע מילת גנאי שאין כמוה אצל הנוצרים – שאילו היתה צועדת צעד נוסף, היה מאבד הותיקן את עצמו לדעת.

אך מאחורי המחווה הזאת, מסתתרת המדיניות הקתולית הפרו ערבית במסווה של נייטרליות. התמיכה בארגוני הטרור במסווה של צדק והומניות ושאר דרכים מפותלות למען קעקע את יציבות מדינת ישראל.

באשר לפרוטסטנטים, גם הם החליפו אסטרטגיה והפכו לידידינו, "נוצרים ידידי ישראל, ידידי יש"ע, ידידי כל דבר ישראלי" – חיבוק דוב הבולע את טרפו.

המטרה הסמויה ואף הגלויה בפרסומיהם היא חיסול עם ישראל עם הרדמה כללית, כלומר שמד, מה שמסוכן עוד יותר משפך דמים.

גדול המחטיאו מן ההורגו.

מציצת דמנו המיסיונרית מתבצעת בעזרת כשמונת אלפים מיסיונרים במשרה מלאה, ועוד כמה עשרות אלפים במשרה חלקית, המפוזרים בארץ, במסווה של עזרה לכל איש במצוקה: עניים, חולים, תושבי יש"ע או מגורשי גוש קטיף.

וכן דרך צינור האומנות המכשירה את כל טרפה. למשל בט"ו בתמוז תשס"ז התקיים בבית הארחה של רמת רחל כנס מיסיונרי שכלל סיפורים אישיים מרגשים, חוויות, שירה ומוזיקה ממיטב המיסיונרים.

וכך התקיים לאחר מכן, בחג הסוכות (שהוסב לחג נוצרי לצורך העניין), שבוע של אירועים הכוללים מופעי פולחן, דרמה, שירה ומחול, כאשר השיא היה הפקת ענק בבנייני האומה בו לקחו חלק מרצים ומלחינים מיסיונרים מובהקים וידועים.

המוזמנים היו נוצרים וגם יהודים, כאשר ניתנו לנוצרים הוראות כיצד להתערבב בין היהודים ולדאוג לקירובם. וכן בדוכנים חולק חומר מיסיונרי.
תכניות אומנותיות בסגנון זה מוכרות לנו משנים עברו, והן משמשות כסות תמימה ללכוד יהודים, גם בעזרת שימוש בסימנים יהודים כגון שופר, ארבעה מינים, טליתות וספרי תורה.

ארגון הגג הוא הארגון המיסיונרי הידוע "השגרירות הנוצרית הבין לאומית ירושלים", כאשר תחתיה ארגונים רבים, במיוחד "יהודים משיחיים", שלפי הערכה מוסמכת הם כ-15,000 בארץ, כשחלקם התנצרו.

חשבנו שהתפטרנו מהם, חשבנו שהם חברינו. טעינו.

רק היהודים הם חברינו. לא היהודים המשיחיים – אלא היהודים הכשרים והתמימים.

http://www.havabooks.co.il/article_ID.asp?id=701




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שלישי י''ג בתמוז תשע''ה    09:44   30.06.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מכתב פתוח לאפיפיור פרנסיס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האפיפיור פרנסיס היקר

על פי מידע שפורסם על ידי הכס הקדוש, בחודש מאי, כבודו מתעתד לבקר בארץ ישראל ובעיר ירושלים, בירת ישראל.

אנו מקווים שכבודו יכול לתרום לשלום באזורנו ובמיוחד בירושלים ובכל מקום שבו יש לו השפעה המתפרשת על מיליארד מאמינים.

אנו מקדמים בברכה את ההשראה האלוהית שלכם כדי לקדם את השלום וישועתן של האומות, אך כדי להבטיח שאכן כך יקרה, ברצוננו להביא לתשומת לבך ולהדגיש כי התנ"ך מבוסס על יחסו של א-לוהים לעם ישראל ובו מבטיח הא-ל את שיבתו של עם ישראל וקיבוץ גלויותיו לארצו ולמקדשו, להר הבית, המקום הקדוש ביותר ליהדות.

אנו מקווים כי בניגוד לעמדה הקתולית הקלאסית, תבהיר שאתה תומך בחזרתו של העם היהודי לירושלים כדי להקים בה את בית המקדש כחזון הנביאים. לכן מבוקש שתתפלל שכל הבריות והעמים ילוו אותנו אל דרך זו על מנת לממש את חזון התנ"ך.

עד עכשיו, למרבה הצער, הכנסייה הקתולית סירבה להיות ידידותית לישראל ותמכה בעמדה הערבית, המכחישה את זכות היהודים לחיות מתוך בטחון וחופש בארצם כאומה.

לכן נא הודע כי שיבתו של העם היהודי לארצו שהובטחה בכתבי הקודש היא תופעה אלוהית ושיש לעם יהודי הזכות המלאה להקים את ממלכתו בארץ ישראל וכי מדינת ישראל היא הביטוי הפוליטי של העם היהודי.

עליך לשקם בתודעה הנוצרית את כבודם של היהודים כבני אמונת היסוד של עם הברית בארץ התנ"כית שלו. נגד תפיסה זו נלחמה הכנסייה הקתולית משך מאות שנים ותפיסה זו הוכחשה על ידה.

יש לך ההזדמנות לשנות את פני ההיסטוריה ואנחנו מקווים שהיא לא תוחמץ.

אתה נקרא על ידי א-לוהי ישראל לעשות כמלך הגדול כורש בתקופתו. אם תעשה כן תבורך על ידי א-לוהי ישראל. תיחשב זאת לך כזכות הגדולה ביותר וכמעשה היסטורי עצום ורב שנפל בזכותך ושלא היה בידי אף אפיפיור אחר הזכות להשיגו.

תודה וברכות

הלל וייס, אלקנה (ישראל)

ג'וליו Meotti, רומא (איטליה)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום רביעי י''ד בתמוז תשע''ה    08:30   01.07.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מיליון מאמינים: כנסייה הכריזה חרם על ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הכנסייה המאוחדת של ישו בה חברים יותר ממיליון איש קיבלה החלטה על החרמת עסקים ישראלים הנמצאים ב"שטחים הכבושים". ההחלטה על הגדרת ישראל כאפרטהייד לא עברה

הגוף המחוקק העליון של הכנסייה המאוחדת של ישו הצביע היום (ג') בעד ההחלטה להחרים עסקים הפועלים במה שהוגדר כ"שטחים שישראל כובשת מהפלסטינים". הקבוצה הפרוטסטנטית הליברלית בעלת 1.1 מיליון חברים היא האחרונה לנקוט בפעולה זו לאחר סדרה של גופים אחרים שנקטו במדיניות של חרם כלפי ישראל.

רוב של 508 מול 124 הצביעו בעד החלטת החרם בעוד 38 נמנעו בישיבה שנערכה בקליבלנד. ההחלטה קובעת כי כל חברי הכנסייה מתבקשים למכור כל מניה שהם מחזיקים בחברה שמרוויחה, ממה שהכניסה מגדירה כ"הפרת זכויות אדם כתוצאה מהכיבוש". בנוסף הצביעו החברים בעד החרמה של כל מוצרי ישראלי שנעשה ב"שטחים הכבושים".

פיטר מאקרי מגלובל משרדים, סוכנות שהיא חלק מהכנסייה המאוחדת של ישו, אמר כי ההחלטה "משקפת את הדאגה שלנו מהתופעות החמורות של השפעת הכיבוש הישראלי על העם הפלסטינים כולל פער במתן זכויות". הכנסייה אישרה את זכותה של ישראל להתקיים כמדינה אבל לצד מדינה פלסטינית "ריבונית ועצמאית".

דובר משרד החוץ, עמנואל נחשון, אמר שההחלטה של הכנסייה "משקפת פוליטיקה רדיקלית ובשום פנים ואופן לא משקפת עמדה מוסרית או מבוססת מציאות. אנשי אמונה צריכים לפעול כדי לסייע לישראל ולפלסטינים לחדש את המאמצים להשיג שלום ולא לדמוניזציה של צד אחד בסכסוך, שלדעתנו הוא הצד הנפגע". כבר בשנת 2005 הכנסייה המאוחדת של ישו האשימה את ישראל בהפרת זכויות אדם נרחבת נגד הפלסטינים.

החלטה שלא הצליחה לעבור בישיבה של הגוף המחוקק הייתה הכרזה על ישראל כאפרטהייד בסגנון דרום אפריקה. על מנת לאשר את ההחלטה הזו היה צורך בשני שליש אך במקרה זה התוצאה הייתה כמעט שיוויון עם 312 בעד לעומת 295 נגד, מה שהפיל את ההצעה.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/706/007.html?hp=1&cat=666&loc=56




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שלישי כ''ד באלול תשע''ה    09:42   08.09.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מסמך סודי של הותיקן מכנס צמרת הותיקן, קיץ 2009  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.09.15 בשעה 09:49 בברכה, ליה
 
בין ביקורו בישראל של האפיפיור בנדיקטוס ה-16 ב- 15.11.2009 לבין אמצע חודש יולי 2009 – התקיימה בותיקן התכנסות של מועצת קרדינלים ובישופים, אשר פרוטוקול סודי מאחת הישיבות שהתנהלו באותו כנס, דלף לעיתונות.

תקציר של פרוטוקול זה התפרסם במגזין בשם הצרפתי - Fute Magazine, במהדורה של התאריכים ה- 11 ביולי עד ה- 24 ביולי 2009. (מהדורה בינלאומית מס' 84).

את תקציר הפרוטוקול המצמרר מאותה ישיבת קרדינלים ובישופים בותיקן, מגיש בשפה הצרפתית הרב שלמה אבינר שליט"א, ראש ישיבת "עטרת כוהנים" בירושלים והרב הראשי של בית-אל.

בדברי ההקדמה למסמך הותיקן כותב הרב אבינר שליט"א:

"מה שאתם עומדים לקרוא להלן הוא תמצית פרוטוקול של ישיבת קרדינלים ובישופים רמי-דרג, בחסות ובהנהגת האפיפיור. מסיבות שבוודאי תבינו בנקל, נמנע מאיתנו להסביר את מקור המידע הזה ולחשוף את זהות הגורם שהעביר מסמך זה לידיעתנו".

להלן תרגום לעברית של עיקרי המסמך:

"ביקור הוד קדושתו במקומות הקדושים בארץ הקודש החזיר אל סדר היום את השאלות של מדינת-היהודים, בעיה שנותרה על הפרק ואשר היתה לצנינים בעינינו מאז ומתמיד, אלא שחיי המאמין הנוצרי עתירי מבחנים וניסיונות שעליו להתעמת עימם.

בסיס האמונה שלנו הוא שהאל הרחום המיר את העם העתיק, ישראל, בעם ישראל האמיתי, הנוצרים, ואיתם, עם הנוצרים הוא כרת ברית חדשה.

אשר ליהודים – הרי שגורלם נחרץ להיעלם מעל פני האדמה, משום שהם דחו את האדון שלנו, יש"ו וזאת איננה הבטחה, אלא זהו ייעוד אשר הוטל עלינו, שהוא משימה קשה, משום שהשטן הוא לצידם.

בהיאבקנו נגדם – הרינו נאבקים נגד השטן. הלאה מזה השטן! (או: "סוב לאחוריך השטן! ה.א)

במשך הדורות, השקענו את כל מאמצינו בפוגרומים (פעולות-טבח וביזה של אספסוף נוצרי נגד קהילות יהודיות ברחבי אירופה, ה.א) בפעולות-הרס, בפעולות טבח, בטלאי הצהוב ובאמצעי השפלה אחרים נגד היהודים. אבל יצורים אלה ניחנו בחיים ארוכים, כמו השטן בעצמו.

למרות הכל, עלינו להיות גאים בהצלחה של השואה, שהחריבה כשליש מעם זה.

מה שמעניק לנו נקודה היא העובדה שמלבד הגרמנים, שיתפו רוב אומות אירופה פעולה עם הגרמנים ונטלו בשואה חלק פעיל או סביל: הפולנים, האוקראינים, הרוסים, ההונגרים, הצרפתים, הרומנים וכו'...

גרמנים אמנם הובילו את התכנון ואת ההוצאה לפועל של מבצע זה (השואה ה.א.), אבל בפועל, התגלתה האוכלוסיה של רוב אומות אירופה כנאצית. הכל באירופה שנאו את היהודים, שמחו להיפטר מהם ולקחת את רכושם, את נכסיהם, ואת כספם וזאת סיבה לאופטימיות מצידנו, משום שזאת ההוכחה כי הצלחנו להעביר את מסר השנאה שלנו כלפי היהודים ולהחדירו עמוק ללב האוכלוסיה בכל מדינות אירופה.

ברור מאליו כי אין ביכולתנו לתמוך בפומבי בעמדה הנאצית, משום שאין זה יאה פוליטית (Politiguement Correct).

כחברים ב"דת האהבה", עלינו אפילו לבטא מידה של השתתפות בצער הקורבנות ואף מידה של חמלה כלפיהם, אך לא במידה מוגזמת, כדי שלא לזעזע את מאמינינו.

לאחר השואה, קיווינו כי היהודים – מוחלשים ומוכי-חרפה – לא יצליחו להקים מדינה משלהם, אבל האל מעמיד אותנו בניסיונות קשים, בעוד הנבואות של התנ"ך אכן מתגשמות לגבי עם ארור זה, ולא לגבינו – ילדיו האהובים ודבר זה בכוחו לקעקע את האמונה שלנו.

אבל למרות זאת, מסמך "הברית החדשה" אינו מאבד מתוקפו! איש אינו סוגר את הותיקן! (מחיאות כפיים).

מדינה זו (מדינת ישראל, ה.א) – יצירה של השטן, חייבת להיעלם ולהפוך לאבק דק, כדי שהאור הגדול של אדוננו, יש"ו, יוכל להאיר את העולם!

מאבקנו אינו מכוון כנגד היהודים המפוזרים בגולה, אלא נגד מדינה זו, שהם מכנים "מדינת ישראל."

כאשר מדינה זו, אשר לפי האמונה שלנו אינה קיימת כלל, תיעלם – העם היהודי בגולה ייעלם יחד עימה. אבל, כדי להגשים מטרה זאת, עלינו להתנהל בדיסקרטיות ולפי כללי ה"תקינות הפוליטית". עלינו להשתמש באנשים אחרים כדי שיבצעו את המלאכה בעבורנו, הווה אומר להשתמש בערבים.

אמת שהמוסלמים אינם קתוליים במיוחד, אבל לאחר שהם יחריבו את המדינה השטנית – אנו נטפל ב ה ם. ערבים אלה אינם מועילים במיוחד, אף כי אין אנו מזלזלים בהם ולמרות שהאיחוד האירופי ממשיך לתמוך בהם כספית, על מנת שיחלישו את מדינת-ישראל.

עלינו איפה להיות הרבה יותר קיצוניים (רדיקליים) וכדי לממש את המטרות שלנו עלינו להיעזר באויב הגרוע ביותר של היהודים – היהודים עצמם.

עלינו לפלג אותם, אבל בחשאי ובאופן סודי.

עלינו להתמקד בארגונים הישראליים אשר מחלישים את מדינתם הם ואת הצבא שלהם בכך שהם מערערים בלב הצבא את עצם האמונה בלגיטימיות של פעולותיו ועלינו לסייע לארגונים ישראליים אלה (שונאי עמם ומדינתם ה.א.), באמצעות הכסף של האיחוד האירופי ובאמצעות הכסף של ידידינו עתירי האמצעים.

עלינו להעמיק ולהחריף את המתח הפנימי בין דתיים לחילוניים, בין ימין ושמאל, בין ספרדים לבין אשכנזים – כדי להרוס ולפורר את החברה הישראלית מבפנים.

עלינו לעורר מלחמת אזרחים כדי להחלישם עד לשלב שבו הם ירצו לשוב לגולה וישות שטנית זאת תיעלם והאור של אדוננו יזרח בעולם".

תרגמה מצרפתית: הדסה ארבל, ירושלים

המסמך הוצג בידי הרב שלמה אבינר באמצעות הבולטין בשפה הצרפתית - Fute Magazine, מהדורת 11-24 ביולי, 2009, בעמודים 34-35, ממדור Torah plus

https://rotter.net/forum/scoops1/244733.shtml

תגוביות:

1.הפרוטוקולים של זקני הותיקן.

2.ידוע שכל נוצרי - ובפרט קתולי - שקם בבוקר ורואה שהיהודים שבו לישראל מבלי שהמשיח שלהם חזר - חווה זאת כיריקה בפרצוף של עיקר העיקרים של הדת הנוצרית, שכן בסיס האמונה שלהם הוא שהיהודים לא יכוננו עוד לעולם בית בארץ ישראל ומיליארד קתולים קמים בכל בוקר עם יריקה בפרצוף, אז הם מצאו להם יש"ו פלסטיני חדש, לו הם סוגדים, ונלחמים ביהודים בכל דרך אפשרית.

3.

4.המאמר מופיע באתר ההוצאה לאור של הרב אבינר - ספרי חוה:

http://www.havabooks.co.il/article_ID.asp?id=939

5.כולם יודעים מהי דעתם של מאמיני האיסלאם והנצרות על העם היהודי.

6.המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד.

7.גם אם המכתב לא אמיתי, הוא לא רחוק מהאמת.

8.הרעיונות של הנצרות הלותרנית היוו תשתית לרעיונות הרייך השלישי. ד''ר רבקה שכטר שחקרה את התיאולוגיה הנאצית פירסמה ספר בשם "השורשים התיאולוגיים של הרייך השלישי".

9.משיחות של היטלר עם הרמן ראושנינג: "אנו עומדים על סף מהפיכה כבירה במושגי המוסר ובתפיסתו הרוחנית של האדם...אנו באים לסיום דרך התוהו של ה"אנושיות"...2 לוחות הברית איבדו את ערכם, המצפון – אינו אלא המצאה יהודית, בדיוק כמו שברית המילה היא בסך הכל הטלת מום באדם... ואין כל אמת בהם - לא מבחינה מוסרית ולא מבחינה מדעית...

חייב אדם לרחוש אי אמון כלפי הרוח והמצפון ולתת אמון רק באינסטינקטים שלו ... ההשגחה ייעדה אותי להיות משחררה הגדול ביותר של האנושות מ"האנושיות", אני משחרר את האנשים מכבלי הרוח... מן העינויים הנאלחים והמשפילים של חיזיון שווא הנקרא מצפון ומוסר, ומן התביעות לחירות ולעצמאות אישית... כנגד העיקר הנוצרי בדבר הערך האינסופי של נפש הפרט באדם ובדבר האחריות האישית שלה, אני מעמיד בצלילות דעת קרה את העיקר הגואל בדבר אפסותו וחוסר ערכו של הפרט... תיקון על ידי החיים והפעולה של המחוקק והמנהיג החדש, המשחרר את המון המאמינים מעול ההכרעה החופשית".

10.אחרי שהותיקן הודיע שהוא רואה ברש''פ אחראית למקומות הקדושים, מקבל המסמך אמינות.

11.מדברי הרב אבינר, בקשר לנוצרים:

http://www.meirtv.co.il/site/article/?id=1861
http://www.havabooks.co.il/article_ID.asp?id=701
http://www.kipa.co.il/jew/52912.html
http://www.nrg.co.il/online/11/ART2/631/566.html

https://rotter.net/forum/scoops1/244733.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום חמישי כ''ו באלול תשע''ה    10:24   10.09.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הרב אבינר הוא זה שפירסם טקסט זה בעברית לצורך העברת המסר שבו  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
הרב אבינר הוא זה שפירסם טקסט זה בעברית וכל קורא סביר אמור להבין שלא מדובר בדיווח חדשותי.

הרב עושה שימוש בסגנון ספרותי כזה בכדי להעביר מסר.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום חמישי כ''ו באלול תשע''ה    10:55   10.09.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ''משפט ציבורי'' לאובמה, האפיפיור ואחרים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.09.15 בשעה 14:18 בברכה, ליה
 
בסמוך לציון קבר דוד יתקיים "משפט" לאובמה, לאפיפיור, ולג'ון קרי.

באולם 'היכל דוד' שבהר ציון, סמוך לציון קבר דוד המלך, יקיים היום (רביעי) בצהריים פורום 'הסנהדרין' משפט ציבורי בו הנאשמים הם נשיא ארה"ב ברק אובמה, האפיפיור, מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קרי ונציגי המדינות החתומות על הסכם הגרעין עם איראן.

בראיון לערוץ 7 מספר פרופ' הלל וייס, דובר הסנהדרין ומהעומדים בראש הארגון, על מיזם המשפט שלדבריו זוכה לתשומת לב רבה בעולם, אך בארץ עוטפת אותו התעלמות כללית.

פרופ' וייס מסביר כי המציאות שהובילה להחלטה לקיומו של ה"משפט" היא ההסכמות הבינלאומיות סביב הגרעין האיראני. "המלך הסיר את טבעתו והמן מציף את העולם ואין פורום יהודי שדן בעניין", אומר וייס. מציאות זו היא ש"על ירושלים ידו גורל".

בדבריו מזכיר וייס כי הואתיקן מכריז שהוא מכיר במדינת פלשתין ורואה במקומות הקדושים כאלה השייכים לאיסלאם. זאת במקביל לכך שכל ארגוני האו"ם ואונסק"ו מכירים רק בהרס עתיקות מוסלמיות ולמעשה "העולם הפקר", כלשונו.

"באירופה רואים מה שקורה שם, כל אחד רואה מה קורה בהר עשו ואולי גם מבין למה.

אנחנו במציאות קיצונית שיש בה תוכחה והזדמנות תשובה. היום הרת עולם, יום כ"ה אלול הוא יום בריאת העולם וכל אדם, יהודי ולא יהודי, צריך לעשות את חשבון נפשו ואולי להכריע את העולם לכף זכות או לכף חובה. זו משמעות המשפט הזה".

על אירוע המשפט עצמו אומר פרופ' וייס כי יהיו בו מלמדי זכות לצד מלמדי חובה לגויים.

"נשלחו אליהם כתבי אישום ומכתבי התראה", הוא אומר וממליץ לחפש ב'גוגל' את המונחים 'פופ' או 'אובמה' לצד 'סנהדרין', ולגלות כרבע מיליון דפים שעל חלקם 11,000 קישורים ושיתופים והמשמעות היא התעניינות רבה בעולם. עם זאת הוא קובע כי בישראל קיימת התעלמות מוחלטת מהעניין.

בדבריו מביע פרופ' וייס תקווה שכל מהלך ההסכם עם איראן, כמו גם האיומים על ישראל ועל שלום העולם, יסתיים בשלום ובהקמת בית המקדש, אך בפועל "אנחנו רואים שלשלטון אין כוח ואין אומץ לעשות את מה שהוא צריך לעשות, כך במשך שנים. אנחנו רואים את הזדון והקשר שקשרו הנאשמים ביניהם כדי להגיע לאותה מטרה".

על הקשר הזה מזכיר וייס את תפיסת אובמה מאז עלותו לכס הנשיאות 'בושאהר תמורת יצהר', וזאת לצד בחינה של תקציבי הותיקן שמגלים לאיזה ארגונים ומטרות הם מוזרמים – בין הארגונים הללו ניתן למצוא ארגונים כמו 'עדאללה', 'שוברים שתיקה' ודומיהם.

"יש לכך משמעות דרמטית עם סדר יום עולמי חדש שמנטרל ושולל את זכות קיומה של ישראל.

צריך להבין שכל העמים תקעו כף ועל ירושלים ידו גורל. אלה לא רק דברים מטפיזיים. אלה דברים עובדתיים. אני מקווה שתהיינה עוד ישיבות ובהן יוצגו מסמכים ועדים ונוכיח קבל עם ועולם את הזדון והקשר שבמהלכים המשותפים הללו שמתוכננים מזה שנים".

"השותפים לתכנית האגן הקדוש כמו גם לחלוקת ירושלים וסילוק היהודים מהר ציון והר הבית, אלה לא דברים שנעשים ביום אחד. אלו דברים שכל מכוני המדע שותפים להם, כך גם המכונים לדמוקרטיה, אונסק"ו, בית הדין בהאג, בית המשפט האמריקאי וכו'.

''זו מערכת עולמית תפיסתית שיש לה ביטויים גם בתפיסות שסביב העבירות שעשה עשו. אנחנו באים כאחיו של עשו ואנחנו אומרים לו כך וכך עשית וכך וכך אתה יכול לעשות.

זה ההיפך מיונה שרצה לחמוק מנבואתו כי ידע שהגויים קלי תשובה. אנחנו, מתוך רחמים על העולם ועל הגויים עושים את ההליך המשפטי הזה ומקווים שעוד ועוד אנשי דת ותורה והיסטוריונים יצטרפו למהלך הזה, כדי שהוא יקבל את הביטוי המלא והעוצמתי שלו, כפי שהוא צריך להיות".

בין לבין מזכיר פרופ' וייס את ההתנגדות המוסלמית לקיומו של המשפט הזה תוך שהם קובלים על הכוונה לתקוף את האפיפיור. את האירוע כולו מתכוונים אנשי הסנהדרין לסגור לתקשורת על מנת למנוע עימותים וחיכוכים וכדי לקיים דיון רציני בטיעונים לכאן ולכאן.

מוסיף וייס ואומר כי אם יתבצע פילוח של התגובות הקתוליות, האוונגליות, המוסלמיות, היהודיות והרפורמיות סביב המשפט הזה יהיה בכך מצע טוב למחקר מרתק.

כאמור, במשפט המדובר יהיו מי שיציגו את הטיעונים נגד הנאשמים, אך יהיו גם מי שיצדד וידרוש את זיכויים. ביניהם ניתן למצוא את הרב ישעיהו הולנדר "שהיה אצל האפיפיור השנה, יהודי אמריקאי ממוצא יקי שמאמין בלב ונפש ובתמים בצדקת הדמוקרטים".

דמות נוספת שאותה מזכיר וייס היא "הרב הצדיק יואל שוורץ, אב"ד של בני נוח, ממייסדי הנח"ל החרדי, שיבוא כנציג בני נוח. זה איש כל כך אחראי ואוהב אדם, יהודי כגוי, חילוני כחרדי, וגם הוא ידבר.

זה לא יהיה טריבונל. אנחנו לא יודעים מה יהיה הסוף. אנחנו לא יודעים אלו טענות יעלו. לכל אחד תהיה זכות דיבור בגבולות הזמן ותהיה החלטת ביניים והצבעה".

אב בית הדין יהיה הרב ישראל אריאל ולצדו הרב סטבסקי ועוד דיינים נוספים, שחלקם מבני ברק. פרופ' וייס אינו שולל את האפשרות שההחלטה שתתקבל לא תיתאם את עמדתו האישית. "כל העניין הוא שהדיין יתגבר על עצמו ולא יאמר קבלו את דעתי, אבל חובתו להגיד את דעתו. זה עניין של תרבות שצריך ללמוד אותה. אחרת לעולם לא יהיה בית דין".

בדבריו מציין וייס כי טרם קיומו של האירוע נשלחו מכתבי התראה והזמנה לנאשמים והתקבלו חתימות המאשרות את העברת המכתבים ליעדיהם. עם זאת הוא מעיר כי בתום האירוע יופקו לקחים ואם נכון יהיה לשקול דרכי מסירה טובות יותר - הדבר ייבחן שנית.

באשר לדבריו אודות ההתעלמות הישראלית לצד ההתעניינות בעולם מסביר וייס כי הסיבה לכך היא ש"בארץ הסנהדרין נחשב למשהו הזוי לחלוטין, ובעולם, אצל הגויים, יש את היוקרה המיתולוגית שכאילו הוא צלב את יש"ו ולכן התגובות הן שכאילו אותו פורום רוצה לצלוב גם את האפיפיור. זה מאוד מדליק אותם. אני סבור שכדאי מאוד שיקום סנהדרין מכל עם ישראל לשבטיו, על פי דין התורה ויתקיים 'וקמת ועלית'. אנחנו לא מחזיקים בקרנות המזבח".

את הטענות על כך שאנשי הסנהדרין הזויים שומע פרופ' וייס כבר מאז הקמתו של המוסד הזה. "מה אפשר לעשות. צריך לשלם מחיר על הדברים האלה", הוא אומר ומעדיף להיזכר במיזמים מהעבר שגם הם נחשבו להזויים והפכו לחלק מהקונצנזוס, כדוגמת מעמד הקהל. "זכיתי בשנת תשמ"ח לקדם את מהלך הקהל למעמד ממלכתי ענק. גם אז היו מהומות וטענות נגד שהגיעו מכל עבר והן היו נוראיות - ובסופו של דבר זה הפך למשהו נורמטיבי".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/305946

תגוביות:

1.מהלך חשוב! חשוב בעיקר לתודעה, חשוב ליצירת מהפך תודעתי מעם ששורד לעם אקטיבי שמביט קדימה לעתיד. בלי "משוגעים" שום דבר לא היה מתקדם כאן.
בלי "משוגעים" לא היינו כאן היום!

2.טוב לשפוט את עשו!

3.יישר כוח לפרופ' הלל ויס ולכל העוסקים במלאכת הקודש הזו.

4.מעניין מאד לשמוע את הטיעונים בעד ונגד.

5.האמת תמיד מנצחת אך קודם כך יש להפוך אותה לכלי נשק במלחמה לנצחון על השקר.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום חמישי כ''ח בכסלו תשע''ו    14:34   10.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הוותיקן: ''קתולים לא צריכים לנסות להמיר את דתם של היהודים''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוותיקן פרסם מסמך מפורט ובו נאמר כי נוצרים קתולים אינם צריכים לנסות להמיר את דתם של היהודים, אלא עליהם לעבוד יחד עמם כדי להילחם באנטישמיות.

עוד נאמר כי על קתולים להתנהג ברגישות יתר כלפי יהודים ניצולי שואה.

(רויטרס)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4737637,00.html




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שלישי ג' בטבת תשע''ו    08:11   15.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. חרדים לאפיפיור: עצור המיסיון בישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לקראת ביקור האפיפיור, קריאה לאסור את הפצת הנצרות שעה שכ-150 קהילות מיסיונריות פועלות "באין מפריע". "אלפי מיסיונרים נוצרים פועלים בעורמה בקרב יהודים בני כל הגילאים, במטרה לצוד את נפשותיהם", אמרו ב"יד לאחים", "זו הזדמנות נדירה להביא לנקודת מפנה דרמטית במאבק"

המתיחות הדתית בין יהודים לנוצרים לא עוצרת ב"חדר הסעודה האחרונה": לקראת ביקור האפיפיור פרנציסקוס בישראל, פונים אליו פעילים חרדים נגד המיסיון וקוראים לו לאסור על מאמיניו את הפצת דתם בקרב בני דתות אחרות.

במכתב ששיגר ארגון "יד לאחים" נטען כי הכנסייה הקתולית, שהאפיפיור בראשה, מתנגדת לפעילות מיסיון, ולכן עליו לנצל את הביקור בארץ הקודש להצהרה ברורה וגורפת בעניין. "אנו תקווה כי תואיל נא להקדיש מזמנך לבעיה הכאובה - דתית ואנושית כאחת", כתבו הפעילים.

"למרבה הצער, היננו עדים לתופעה חמורה מאוד של הסלמה הולכת וגוברת בפעילות המיסיונרית הנוצרית בארץ", נכתב באיגרת. "אלפי מיסיונרים נוצרים פועלים בעורמה בקרב יהודים בני כל הגילאים, ומכל שכבות ציבור, במטרה לצוד את נפשותיהם ולהמיר את דתם לנצרות".

"חמורה ביותר התופעה המזעזעת כאשר מיסיונרים נוצרים אלו מנצלים מצבי מצוקה של יהודים – נכים, חולים, זקנים, עולים חדשים וכו', מציעים להם סיוע במטרה ישירה להביא אומללים אלו, בני הדת היהודית, לאמונה בנצרות".

בארגון החרדי טוענים כי לא פחות מ-150 קהילות מיסיון פועלות ישראל באין מפריע, ועל ההנהגה הנוצרית הקתולית להתערב ולעצור את ה"שליחות". לדבריהם, בואו של פרנציסקוס לאיזור הוא הזדמנות נדירה להביא ל"נקודת מפנה דרמטית במאבק".

"'יד לאחים' מביע משאלה מקרב לב ונפש...כי בתוקף מעמדך, תקרא לאיסור כל פעילות מיסיונרית בקרב בני כל הדתות", חתמו פעילי הארגון, "איסור זה יביא, בלי ספק, להפגת מתיחות הנוצרת בעקבות הפעילות המיסיונרית ויזכה להערכה רבה מאוד".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4522730,00.html

תגוביות:

1.מי שמבקש מנוצרים להפסיק מיסיונריות, לא מבין את מהות הנצרות והאיסלם.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום חמישי א' בכסלו תשע''ז    20:04   01.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הוותיקן: אוטובוסים מקדמים טיולים ל''פלשתינה, ארץ הקודש''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה לא סוד שמפות תיור וחוברות עלייה לרגל קתוליות משמיטות את השם "ישראל" ומשתמשות בשם המכובס "ארץ הקודש", כחלק מניסיון אימוץ שפה של דה-יהודיזציה.

זה לא סוד שעולי רגל קתוליים מעבירים את רוב זמנם באתרים שתחת ניהול פלסטיני, מתאכסנים במלונות פלסטינים ומקבלים תדריכים ממדריכי תיירים פלסטיניים.

כתוצאה מכך, עולי הרגל האלה חוזרים לארצם מלאי שינאה לישראל.

לוותיקן יש אחריות גדולה לכך היות שהמשרד שמטפל בכל מסעות הצליינים האלה נמצא בוותיקן ומטפל במסעות צליינים לכל העולם.

משום כך הייתי המום כשחבר שלח לי את התמונה מאוטובוס ברומא בה המשרד מפרסם טיולים ל"ארץ הקודש, פלשתינה" ומציג אתרים נוצרים ידועים הנמצאים בבירת ישראל, ירושלים.

http://www.israelnationalnews.com/Articles/Article.aspx/19812

**

Vatican buses promote trips to Jerusalem, “Palestine”

was no secret that Catholic tourist maps and pilgrimage brochures omitted the name “Israel”, using instead the sanitized expression “Holy Land”, one of the visible effects of the Catholic “replacement theology”, which adopts a de-Judaizing language.

It was no secret that Catholic pilgrims spend virtually all their time visiting holy sites in Palestinian-run territory, staying in Palestinian Arab hotels and listening to Palestinian Arab tour guides. As a result, these pilgrims return filled with hatred towards Israel.

The Vatican bears a great responsibility in this ritual, since the “Opera Romana Pellegrinaggi”, which manages these tourist tours, is the Vatican office that organizes pilgrimages to Christian sites around the world.

That is why I was shocked when a friend sent me this picture from a bus in Rome, in which the Opera Romana Pellegrinaggi sponsors a trip in “Palestine”, “the holy land”, with iconic Christian sites in Israel's capital city of Jerusalem.

In 2004 the Catholic bishops of England and Wales released a note to Christian pilgrims in Jerusalem not to take an Israeli bus “the day after a sheikh was assassinated”. A shocking and disgusting note, when Israeli mothers had to decide to send children in different buses so as not to take chances during a spate of horrific bus bombings by Arab terrorists- and in case that occurred, to save at least one of them.

I call the Vatican to repudiate this kind of anti-Semitic garbage. There is already too much Israelophobia in the West to add also this kind of Goebbelsian tourist map

תגוביות:

1.

Even before the Crusades, the Vatican had always hated the Jews for denying The Catholic church and refusing to surrender Jerusalem to them. Hitler even claims to get his anti-semitic inspiration from the catholic church




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום ששי כ''ג בתמוז תשע''ח    18:09   06.07.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. מסע הצלב: זו הסיבה שהאירופאים רוצים לחסל את ישראל כמדינה יהודית / עו''ד שפטל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מהותה היהודית של ישראל היא שניצבת ביסוד התיעוב האירופי כלפיה. שורשיה של העוינות החלו לצמוח לפני 2,000 שנה, ועבור הנצרות הם בבחינת פצע פתוח שלא יוכל להגליד

מדיניותן האנטי-ישראלית הקיצונית של רבות ממדינות אירופה זה עשרות בשנים - העיסוק האובססיבי של האיחוד

העוינות כלפי ישראל אינה נחלת אירופה בלבד. נוצרי מאמין כנשיא האמריקאי ג'ורג' בוש, שהחשיב עצמו כידיד ישראל, חרת על דגלו מאז אסון התאומים את המלחמה בטרור האסלאמי כגורם המרכזי המתווה את מדיניותו. חרף זאת, ממשלו סוכך והגן על רב-המרצחים הטרוריסטי יאסר ערפאת ונעמד על רגליו האחוריות, תוך חבירה לאיחוד האירופי, כדי לדרוש מישראל לערוב לשלומו.

יתרה מכך, ממשל בוש יצא בשנת תשס"ב (2002) ביוזמה מדינית מרחיקת לכת - שבמרכזה הקמת מדינה פלסטינית עד שנת תשס"ה (2005) - יוזמה שהוגדרה, למרבה הלעג, כ"חזון הנשיא בוש". צא וראה, שאלת זכותם להגדרה עצמית של קרוב ל-50 מיליון כורדים, מדוכאים ומושפלים עד עפר בארבע מדינות שבהן מרוכזים רובם ככולם (עיראק, טורקיה, סוריה ואיראן), אינה עומדת כלל על הפרק מבחינת האיחוד האירופי ואף לא על ידי ממשל טראמפ. לעומת זאת, "זכותם" של כ־2.5 מיליון ערבים המתגוררים ברצועת עזה וביהודה ושומרון למדינה משלהם הינה בעיני האיחוד האירופי הסוגיה הבינלאומית החשובה ביותר. אפילו ממשל טראמפ, שהוא באמת ידידותי ביותר לישראל, טרם התנער ממנה סופית.

אין כל ספק שדווקא מהותה היהודית של מדינת ישראל היא שביסוד התיעוב האירופי כלפיה. ראוי אפוא לעמוד ולבחון את שורשיה של עוינות זו.

האנטי כרייסט

ההוויה והתרבות האירופיות לדורותיהן ולענפיהן השונים יונקות בראש ובראשונה מהנצרות. גם מדינאים, אומנים ואנשי רוח מערביים המתנגדים ושוללים את הנצרות - כגון גתה - רואים בנצרות מרכיב מרכזי של התרבות האירופית. לדעת גתה, רק מי שעבר בכור הנצרות, יכול להיות חלק מהחברה האירופית.

גתה הוא מהמייצגים המובהקים ביותר בתקופה המודרנית של מה שניתן לכנות התרבות האירופית המערבית, כפי שהיא באה לידי ביטוי מהתקופה העתיקה ועד לימינו. ככזה הוא הרבה לעסוק ולחקור את יסודותיה ומקורותיה הנוצריים ומטבע הדברים - בשל שנאת העולם שבין הנצרות לבין היהדות - התעניין לא מעט גם ביהדות. את הגותו ומסקנתו בעניין סיכם כך: "ניגודה של הנצרות ליהדות גדול בהרבה מניגודה של הנצרות לאלילות".

בשל מסקנתו זו התנגד גתה למתן שוויון זכויות ליהודי אירופה ולשילובם בחיי הקהילה תוך המשך שמירה על דתם. זאת משום שלטעמו התהום שבין שתי הדתות איננה ניתנת לגישור: הנצרות אינה כופרת ו/או שוללת את היהדות, אלא טוענת שהיא היא היהדות האמיתית - ורוּס ישראל - וזוהי גם תמצית זכות קיומה בעיני עצמה.

מציאות של כ־1,600 שנות קיומו של עם ישראל באירופה הנוצרית - מאז ההכרה בנצרות כדת האימפריה הרומית על ידי הקיסר קונסטנטינוס בשנת דפ"ה (325 לספירה) - באה לידי ביטוי בהמשך דבקותו בחיים על פי תורה ומצוות ובכפירה גמורה במשיחיות השקר של האל הנוצרי, שהוא על פי הנצרות בנו הפיזי, כביכול, של אלוהים. העם היהודי כולו מוסיף לכפור כפירה גמורה ומודעת באל הנוצרי, שעל פי עולמה של יהדות ועולמם של יהודים, גם אם אינם מאמינים, אינו אלא משיח שקר.

לפיכך, על פי תפיסת יסוד זו, מובן שאין זכות קיום ליהודי וליהדות. אותה קבוצה של יהודים הכופרים בנצרות - "ישראל הישן" מבחינת הנצרות - הינה מעין מעשה שטן להכעיס, הקורא תיגר על עצם מהותה של הנצרות, ובמינוח האמוני הנוצרי - "אנטי כרייסט". לכן נידון העם היהודי, כל עוד לא יכיר באמת הנוצרית, לסבל, ביזיון, גלות, רדיפות וחרפה לעולמי עד.

מתפיסה זו נובעת באופן טבעי וברור תפיסה נוספת, שגם היא נשמת אפה של הנצרות - הרצון להכחדתה הגמורה של היהדות מעל פני האדמה. יודגש: רצון עז זה אינו נובע מהתפתחות רעיונית-היסטורית מסוימת של זרם כזה או אחר, ולכן עסקינן כביכול בתפיסה שממנה עשויה הנצרות להיפטר אי-פעם בעתיד. תפיסה זו, של שלילת קיומה הלגיטימי של היהדות, הינה לב לבה של הנצרות. כידוע, אין הבן יכול לרשת את אביו אלא במותו. הנה כי כן, טענתה-תפיסתה המרכזית של הנצרות כי היא "ישראל החדש" או "היהדות החדשה" הינה חסרת נפקות גם לשיטתה היא, כל עוד "ישראל הישן" - הכופר בנצרות - ממשיך להתקיים.

המיזם המשותף

על פי תפיסת היסוד הנוצרית, הכחדת עם ישראל אינה אמורה להתרחש באמצעות שפיכות דמים והרג פיזי של כל היהודים, כי אם בדרך של המרת דתם באמצעות פעולה מיסיונרית רצופה בקרבם. אולם 60 דורות של קיום יהודי באירופה הוכיחו לנצרות כי הסיכוי לשמד גמור, או אפילו משמעותי, בקרב עם ישראל, שואף לאפס. וכך נוצרה סתירה פנימית בתפיסת היסוד הנוצרית. שהרי על פי עקרונותיה, הכנסייה "אינה שופכת דם" - גם לא את דמם של הכופרים - שאותם הייתה תמיד מסגירה לרשות החילונית.

מה פלא אפוא כי האפיפיור פיוס ה-12, שראה את עצמו כמגלם באישיותו ובתפקידו את הנצרות כולה, הסתכל על הופעתו של היטלר ימ"ש, ששם בראש מעייניו את השמדתו הגמורה והמוחלטת של העם היהודי - "הפתרון הסופי" - כאצבעו של האל הנוצרי, שבא לבצע את מטרת הנצרות הנצחית. קרי, השמדתו הגמורה של עם ישראל.

פיוס ה-12, בן למשפחה איטלקית אריסטוקרטית - משפחת פאצ'לי - ראה באופן ודאי את היטלר ואנשיו ככנופיה בהמית של מרצחים צמאי דם. אך כמי שעומד בראש הכנסייה, חייב היה שלא לנקוף אצבע כדי לסכל, או אף לשבש ולו במקצת את מזימת הנאצים, שהרי בכך, כאמור, הוא מבצע את עיקר העיקרים ויסוד היסודות של הנצרות.

אי-ההכרה הנוצרית בלגיטימיות של הקיום היהודי והיותה של הנצרות בסיסה של התרבות המערבית, היא הנותנת מדוע לא רק פיוס ה-12 ראה בהיטלר אצבע אלוהים, אלא מדוע גם המובהקים שבמשכילי העולם המערבי, לרבות פאסקל, וולטר, גיבון, קאנט, הגל וכמובן גתה, לא עלה בידם להתגבר על שנאת העולם הנוצרי ליהדות, ולמנוע ממנה להיות חלק בלתי נפרד מהווייתם ותחושותיהם שלהם כלפי היהדות והיהודים.

זאת ואף זאת, אדישותם וחוסר המעש הגמור של מנהיגים נאורים כרוזוולט וצ'רצ'יל אל מול השמדתם של ששת מיליוני יהודים בשואה, תוך הימנעות מנקיפת אצבע כדי להצילם מן התופת, ואף סיכול בפועל של כל יוזמה - כגון הפצצת מחנות ההשמדה - היו יכולים לבוא לעולם רק משום שאם לא במודע, הרי ודאי שבתת-מודע חשו הם כי היהודים הנם בבחינת זרים המוקצים מחמת מיאוס, ולכן אין לנהוג בהם כבמנהג בעלי זכות קיום טבעית.

תחושה זו יסודה כמובן בתפיסתה של הנצרות את היהדות. לפיכך אושוויץ - מיזם רצח העם התעשייתי הגדול בהיסטוריה - לא היה אלא מיזם משותף של הצלב הנוצרי וצלב הקרס הנאצי, תרתי משמע. יש לזכור, הטלאי הצהוב של צלב הקרס אינו אלא ירושה וחיקוי של הטלאי הנוצרי מימי הביניים. ואולי ישאל השואל ויצביע על "המסמך היהודי" של הכנסייה הקתולית ממחצית שנות ה-60 המסיר מהיהדות את "אחריותה" לצליבתו של האל הנוצרי, כהוכחה לכך שהנצרות בכל זאת משנה את גישתה בכל הנוגע לשלילתה הגמורה את היהדות.

אז נשיב לו לשואל, שלא המיתוס הנוצרי לגבי חייו וצליבתו של האל הנוצרי הוא שביסוד שנאת העולם הנוצרי לעם ישראל - אם כי מיתוס זה היה במשך עשרות דורות כלי רב משמעות לליבוי שנאת ישראל בקרב החברה הנוצרית - אלא עצם קיומו של העם היהודי, שיש בו משום הכחשת מהותה של הנצרות, הוא הוא השורש לתיעוב ולסלידת הנצרות מן היהדות. לפיכך, בכל הנוגע למיתוס הנוצרי של צליבת האל הנוצרי, הנצרות מסיבות טקטיות עשויה לשנות את עמדתה. לא כן באשר לשלילתו המוחלטת של המשך קיומו של עם יהודי, המתכחש לנצרות.

האסון התיאולוגי

ברור אפוא כי תקומתו של עם ישראל - הכופר כפירה גמורה ומוחלטת בנצרות - בארץ ישראל, היא ארץ הקודש, שהיא כמובן מולדתו ההיסטורית של העם היהודי גם על פי התפיסה הנוצרית, הינה האסון התיאולוגי החמור ביותר בתולדות הנצרות. כל שלימדה הנצרות ביחס לקיומם האומלל של היהודים כנרדפים, גולים ומושפלים בשל סירובם להכיר בנצרות כ"ישראל החדש", נראה לפתע כחזון תעתועים, המתרסק מול תרחיש המערער את יסוד היסודות של האמונה הנוצרית. במילים אחרות, תקומתו החדשה של "ישראל הישן" בארצו הינה תרחיש ה"אנטי כרייסט" הקיצוני ביותר האפשרי מבחינה אמונית נוצרית.

אם לא די בכך, בחלוף 19 שנים מהקמתה - בעקבות ניסיון שכניה הערבים לחסלה - משחררת אותה מדינה יהודית גם את כל שטחה של ירושלים מכיבוש זר ונוכרי, ושמה את ידה גם על מקום קבורתו של האל הנוצרי.

הנצרות מסוגלת לקבל - אם כי לא בחדווה - את שלטונה של כל דת שהיא בירושלים, אולם לא את שלטונו של העם היהודי. שלטונם של יהודים על קברו של "משיח ישראל האמיתי", לפי התפיסה הנוצרית, הוא עלבון משפיל, שעמו לא תוכל הנצרות להשלים לעולם. ואם יקשה שוב השואל ויצביע על כך כי דווקא זרמים נוצריים - כגון האוונגליסטים בארה"ב וגם באירופה - הם כיום התומכים המובהקים ביותר של ישראל וניצבים כחומה בצורה מול מדיניות אירופית עוינת כלפיה, לרבות תמיכה במפעל ההתיישבות הציוני ביהודה ושומרון וירושלים המזרחית - אז נשיב לו לשואל, שהמשל אינו דומה לנמשל.

נתניהו נפגש עם נציגי האוונגליסטים. צילום: יעקב סער, לע"מ נתניהו נפגש עם נציגי האוונגליסטים. צילום: יעקב סער, לע"מ

אותן קבוצות נוצריות אוונגליסטיות התומכות בישראל מודרכות על פי השקפתן הנוצרית, שלפיה דווקא גאולת ישראל בארצו, שיבת ציון מלאה של כל היהודים לארץ הקודש, שלטון יהודי מלא בארץ ישראל כולה ובירושלים, ומעל לכל, בניית בית המקדש השלישי על הר הבית, כמו גם מלחמת גוג ומגוג שתבוא בעקבות כל אלה - מלחמה שבה היהודים ינצחו - בזכות כל אלה יכירו סוף-סוף היהודים באל הנוצרי, ישמידו את עצמם כיהודים, יכירו בביטול תורת ישראל ויפסיקו להתקיים כיהודים הכופרים ב"יהדות החדשה", היא הנצרות.

בכך אין כמובן להביא לכך שמדינת ישראל לא תכיר תודה על הסיוע המדיני רב העוצמה והחשיבות שהנצרות האוונגלית מעניקה לה. להפך, יש לשתף איתה פעולה בכל מקום ובכל זמן במאבק באויב הערבי. קל וחומר כשסיוע ותמיכה מדינית אלו של הנוצרים האוונגלים הם העומדים מאחורי ההכרה של טראמפ בירושלים כבירת ישראל ובמושב שגרירות ארה"ב בירושלים. אולם אין בתמיכה בלתי מסויגת זו משום אות להסתלקותה של הנצרות האוונגלית מתפיסת היסוד שלפיה, בסופו של דבר, על היהדות הכופרת באל הנוצרי להיעלם מעל פני האדמה, באמצעות שמד.

"ישראל החדשה"

מאחר שהנצרות האנטישמית הינה היסוד, המסד והבריח התיכון של התרבות האירופית-מערבית, כי אז, גם כיום, כאשר מרביתה של אוכלוסיית העולם המערבי נטשה זה מכבר את הנצרות וכנסיותיה, עדיין הסוגיה היחידה שבה יש תמימות דעים גמורה בין קומוניסטים, סוציאליסטים, פאשיסטים, ליברלים, שמרנים, דמוקרטים, אנרכיסטים, אתאיסטים, נוצרים אדוקים, ניאו-נאצים, מכחישי שואה, תומכי הגלובליזציה ומתנגדיה, הינה שנאה ועוינות תהומית יוקדת למדינת ישראל. שנאה זו יסודה בראש ובראשונה בכך שקיומה של מדינת היהודים כשלעצמו הוא בבחינת פצע פתוח בלתי ניתן לריפוי, בעיקר העיקרים של האמונה הנוצרית, הא ותו לא.

לפיכך, תפיסת היסוד הנוצרית-אנטישמית מזהה ובצדק את הקמתה של מדינת טרור ערבית בלב לבה ההיסטורי של מולדתו של העם היהודי כפוטנציאל להשמדתה העתידית של המדינה היהודית, וזאת כפתיח להשמדת העם היהודי כולו. לכן, כשם שפיוס ה-12 ראה את היטלר, דווקא משום רצונו הנחוש להשמיד את העם היהודי כולו, כשליח האל הנוצרי, ולפיכך, לא העלה על דעתו לסכל את מזימתו - כך גם האיחוד האירופי אינו יכול שלא לתמוך בהקמתה של מדינה ג'יהאדו-שהידו-טרוריסטית-"פלסטינית", דווקא בגלל הפוטנציאל הטמון במדינת טרור שכזו להשמדתה העתידית של מדינת ישראל.

מאותה סיבה בדיוק, האיחוד האירופי, כמו גם מדינות אירופיות בנוסף ובנפרד מן האיחוד, מממנות בנחישות, שלא לומר בהתלהבות את ה"קרן לישראל החדשה" - זהו שמה האמיתי ולא השם השקרי והמטעה "הקרן החדשה לישראל", שבו היא משתמשת - וזאת בהיקף כספי רב. לשיטת הקרן, "ישראל החדשה" היא ישראל שפסקה להיות מדינה יהודית והפכה להיות מדינת כל אזרחיה וערב רב של מסתנניה העבריינים.

קרן זו מממנת זה כ-20 שנה ארגוני שמאל קיצוני, שחיסולה של ישראל כמדינה יהודית הוא ציר פעילותם העוינת. ארגונים אלה "מצטיינים" בהאשמות רוויות ברמייה וכזב, המשמיצים את ישראל בפשעי מלחמה, באפרטהייד, בטיהור אתני של ערבים, בהפרת החוק הבינלאומי, בסוגיית השב"חים-העבריינים, כמו גם בתמיכה בארגונים המתמחים בהגנה על מחבלים-רוצחים, חברי כנופיות טרור ששמו להן למטרה להשמיד את מדינת היהודים.

מסע שקרים כוזב זה דומה עד כדי זהות לעלילות הדם המתועבות ביותר של אירופה הנוצרית כלפי היהודים לאורך 60 דורות. הנה כי כן, האנטישמים האירופים השטופים בשנאת ישראל והקרן לישראל החדשה מתאימים זה לזה כמו כפפה ליד. אין אפוא תמה כי אירופה האנטישמית, מכוח היותה נוצרית, עטה כמוצאת שלל רב על הקרן לישראל החדשה. יותר מאשר העגל - הקרן - רוצה לינוק, שונאי ישראל באירופה ובארה"ב, שמחים להניק.

http://www.maariv.co.il/journalists/Article-632720

תגוביות:

1.הקרן להשמדת ישראל היא שורש כל הרע וחיל החלוץ להשמדת ישראל.
שמאלנים, אדיוטים שימושיים בוגדי מדיה הממומנים ע"י האנטישמים הגדולים בעולם, הם חיילי הקרן החדשה לחיסול מדינת ישראל בדרכי כחש ורמיה. אם חפצי חיים אנחנו יש לחסל את הקרן ואת כל עוזריה ומסייעיה.

2.עם ישראל צריך לקום על הרגליים ולצאת למהפכה נגד כל הסוכנים הזרים השמאלנאצים!

3.אירופה נענשת על ידי אלוהים במוסלמיה.

4.מאמר מרתק ונכון היסטורית ותיאולוגית. מחייב התייחסות רצינית.

5.אדון שפטל אתה גדול בכמה מידות על כל העיתונאים במדינתנו בדיוק כמו שנתניהו גדול בכמה מידות על כל הפוליטיקאים במדינתנו.

6.האירופאים טובעים בסחי מוסלמי. אצבע אלוקים שנענשו במהגרים מוסלמים. יהודים לא היו טובים עבורם.

7.יורם שפטל הוא גאון. מדבר וכותב דברי טעם. עובדות חקוקות בסלע. כל מילה, כל אות, כל פסיק, נכון שריר וקיים. כל מילה אבן. כל אבן שושן צחור.

8.לכן, הן האסלאם והן הנצרות מבקשות להשמיד את היהדות. בימים אלו הם מקווים לעשות זאת בסיוע השמאל הישראלי ולהפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה, במקום ישראל כמדינה יהודית. בג״צ מסייע לשמאל ולאויבי ישראל להגשים חלום זה.

9.שפטל הענק והמדהים. אין מילים לתרומה העצומה שלך למלחמה בחלאות השמאל וביתר אויבי ישראל. תודה איש יקר.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות