אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #6382 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 6382   
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   21:29   21.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שרון: ''פרס ורבין- בכל מדינה אחרת היו מעמידים אותם לדין  

 

ייתכן שיהיה צורך לפנות כמה התנחלויות?
אריאל שרון: "לשמחתי, לא יעזור כלום לממשלה ולכוונותיה: המתיישבים לא מתכוונים לזוז מהמקומות האלה".

מתיישבים יהיו מוכנים להתפנות תמורת פיצויים?
אריאל שרון: "אולי כמה משפחות יקבלו את זה", אמר, "אך רוב המתיישבים לא יסכימו בשום אופן". והוא גם נימק: "בניגוד לדימוי שמנסים להדביק למתיישבים, מדובר באמת באנשים מיוחדים. עכשיו כבר מתיישב שם הדור השני. הם עוברים את אותו תהליך שעברה ההתיישבות לפני 50 שנה. הצעירים האלה אינם שונים מכפי שהיינו אנחנו בשנות ה-40 - אבל יותר רציניים"...

לאיזו תגובה אתה מצפה מהם כשינסו לפנות התנחלויות?
אריאל שרון:"זה בכלל לא בא בחשבון.. זה יהיה דבר חמור ביותר. לדעתי אנשים לא יתפנו, ואני חושב שהממשלה תצטרך לחשוב היטב לאן היא תוביל בהחלטה כזו. הדבר יביא לתוצאות החמורות ביותר.. למלחמת אחים".

מה דעתך על הממשלה והעומדים בראשה. מה דעתך על המהלך
אריאל שרון: "צריך להבין שהממשלה הזאת והעומדים בראשה הם מוכי טירוף שאיבדו כל רסן.. למרות שאסור להשוות שום מצב עכשווי לשואה, אני בכל-זאת רוצה להזכיר שגם לפני השואה.. המנהיגות היהודית אמרה אז: אין ברירה".

אבל רבין רמטכ"ל ביטחוניסט- הוא לא מודע לדברים?
אריאל שרון: "אני אומר באחריות שרבין לא מבין. אני מכיר את האיש ארבעים וחמש שנה וכל השנים האלה היו לנו תמיד יחסים קורקטיים מאוד. אני מכיר אותו מקרוב ואני אומר לכם שזה אדם אחר לחלוטין. זה לא אותו אדם שהכרתי. אין שום דמיון בינו ובין רבין הקודם. עם כל הצער והרצון שלא לפגוע בו אישית - רבין חדל להיות בעיניי בר-סמכא בענייני ביטחון".

מה בעצם קרה לאיש?
אריאל שרון: "אינני פסיכולוג", ענה שרון, "אבל בזמן האחרון כמה וכמה פסיכולוגים ניתחו את אישיותו של רבין, וכדאי לך לקרוא את ניתוחיהם.. אני יודע שאני עומד לומר דברים קשים. מדובר כאן בשיתוף פעולה בין שני אנשים - פרס ורבין - שבכל מדינה אחרת היו מעמידים אותם לדין בבית-משפט"...

"אבל גם רבין עצמו", המשכנו ושאלנו, "מצהיר שהוא מודע לסכנות ולהתלבטויות ולתחושת הכאב של המתנחלים, אך אין כיום שום ברירה אחרת".
אריאל שרון: "לדעתי זו אמירה ערמומית שנועדה רק לחזק אותו. בא אליך אדם ואומר כאילו ביושר: תראה, גם לי יש הרבה ספקות, ואתה אומר לעצמך: אדם כזה אינו נוהג בקלות-דעת - ובעצם אתה מתעלם מכל קלות-הדעת שלו. ואז אותו אדם מוסיף: כן, גם לי יש הרבה ספקות, אבל חרף הספקות - ואף שלקחתי-בחשבון את הספקות האלה, ולמרות שהספקות האלה מכרסמים גם בי כמו בלבו של כל אזרח - אני מגיע למסקנה שצריך לעשות כך וכך. כשהוא אומר דברים כאלה, יש כאלה שחושבים שהוא עשה פה מי-יודע-מה. חושבים שהוא באמת יודע מה שהוא עושה לאחר שיקול-דעת. מה פתאום? - דיבורים אלה נועדו רק כדי לחזק אותו. הכל מעשי ערמה כדי שיוכל להמשיך במשחק שלו"...

"לממשלה הזאת", הוסיף שרון, " אין שום רגש יהודי. הם פשוט אחוזי מנוסה, כפי שכתוב בפרשת בחוקותי - "ונסתם ואין רודף". זה הדבר הנורא ביותר שיכול לקרות להנהגתו של עם".

בהמשך הראיון הזכרנו את הידיעות המופצות לאחרונה בתקשורת על סכנה לחיי ראש הממשלה ושריו מצד מתנקשים מהימין. אריאל שרון, בתגובתו, התייחס לדברים הללו בחריפות רבה,
אריאל שרון: " אם תתפרץ מלחמת יהודים ביהודים, הדבר עלול להיגרם ע"י פרובוקציה כזאת. תראה מה קרה למשל ברוסיה הסטליניסטית. באמצע שנות השלושים השלטונות הסובייטיים הפיצו ידיעות שיש כוונה להתנקש בחיי סטלין, והדבר שימש לסטלין עילה לחסל את כל צמרת הצבא האדום, כשם ששנים אחדות קודם-לכן חיסל את כל חבריו למהפכה. כך עלה גם בגורל הסופרים היהודים וכך גם בגורלם של הרופאים היהודים שסטלין חיסל בשנות החמישים, לאחר שטפל עליהם שהם זוממים להרעיל אותו...

"זה בדיוק מה שממשלת רבין עושה כעת בארץ: פרובוקציה תקשורתית על כוונה כביכול להתנקש בחיי רבין ושרי הממשלה שמטרותיה גלויות לעין. צריך לראות מהיכן הם ינקו את הדברים האלה. רק השמאל מסוגל לעשות פרובוקציה כזאת!.. אני שואל את עצמי בשבועות האחרונים: האם הגענו לבולשביזם נוסח סטלין ממש? .. מעלילים שהימין רוצה להתנקש כביכול בחיי ראש הממשלה.. ואני שואל עצמי: הכל מותר? לאן הם מובילים בעלילות שהם מפיצים? להשחרת המחנה הלאומי? להפקרת מתיישבי יש"ע? ואולי למלחמת אחים?.. גם מי שמוכן לוותר על שטחי מולדת חייב לקום ולעזוב את הממשלה הזאת ולקרוא בקול רם: רודנים בשער!"

אז מה עושים האם יש דרך לעצור את התהליך?
אריאל שרון: "אילו מפלגות הימין היו מוכנות להיכנס למאבק, היו יכולים לעצור את התהליך, אבל עובדה היא שאינן מוכנות. אנשים פרטיים במפלגות מוכנים לכל קרבן, אבל כגופים, המפלגות נמצאות לצערי הגדול בתרדמה... אני קורא כאן לכל המפלגות לעזוב את ההתייפייפות ולצאת אחת ולתמיד למאבק שיביא לנפילת הממשלה הרת-האסון הזאת!

"אם ח"ו הממשלה תממש את תכניותיה, הציבור יצטרך להאשים את עצמו שלא היו בו כוחות-הנפש לקום ולעשות מה שצריך לעשות.. כבר לפני שנה וחצי קראתי להתנגדות פאסיבית עממית, בלתי-חמושה. אני סבור שההפגנות היעילות ביותר הן הפגנות דומייה של עשרות-אלפי אנשים. אילו היה ניתן להעמיד סביב משרדי הממשלה הפגנת-דומייה של 50 אלף איש למשך עשרה ימים - הממשלה הכושלת הזאת היתה כבר נופלת.

"הדבר החוקי ביותר הוא ההגנה על החיים, והתנגדות עממית פאסיבית ללא נשק היא אחת הדרכים לעשות זאת במשטרים דמוקרטיים. הליכוד חייב להוביל את המאבק נגד מדיניות הממשלה ולתת את כל התמיכה למתיישבים שמגינים לא רק על בתיהם, אלא על העם כולו".

חלק אחר בראיון עסק בהכאה על חטא פינוי היישובים בימית ובהתייחסות למבט מרחיק הראות של הרבי
אריאל שרון: "אני אומר חד-משמעית: הרבי צדק במאת האחוזים כשיצא נגד ההסכם. בוודאי שמת-לב שבשבועות האחרונים אמרתי במספר הזדמנויות שטעינו בנושא האוטונומיה, ואנחנו צריכים להודות בטעות זו ולחזור בנו.

"כשישבתי לפני הרבי, הוא נעץ בי את עיניו האפורות החודרות, והיה נראה לי שהוא קורא כל מחשבה שבלבי. כשדיבר הוא הפגין ידע בלתי-נדלה בכל נושא. ישבתי מולו פשוט נדהם.
התרשמתי מאוד גם מכושר המנהיגות של הרבי. הדבר התבטא בכל שיחה. אני זוכר היטב את נחישותו, לפני עשרים ושבע שנים, כשדיבר אתי על הצורך להקנות חינוך יהודי. הרבי אמר: "תהיו יהודים! הדבר הכי חשוב הוא להיות יהודים!"

"זכיתי לנהל עם הרבי שיחות ארוכות גם בעניין יהודי בריה"מ. באחת מהן שאלתי את הרבי מדוע לא מפעילים לחץ יותר כבד על ברית-המועצות, והרבי הביט בי - וצריך לזכור שתנועת חב"ד בהנהגת הרבי היתה הגוף היחיד שקיים בדרך-לא-דרך קשר עם יהודי בריה"מ, ששמר עשרות בשנים על הגחלת היהודית שלא תכבה אף לרגע - והרבי אמר לי במילים הבאות: ברית-המועצות, זה צריך בזהירות! צריך להמשיך באותה דרך, בסבלנות ובפעולות קטנות, ובעיקר לשמור על זה שיישארו יהודים, שיישאר גרעין יהודי - ובבוא היום, אני מבטיח, השערים ייפתחו!

"אני מודה שבתחילה התקוממתי. חשבתי אז שלא צריך להניח לרוסים לשבת בשקט בשום מקום בעולם - לא לאמ"ן שלהם ולא לקונסוליה שלהם ולא לשגרירות שלהם. אבל חלפו שנים, והנה מסתבר שהרבי צדק גם בעניין זה, ובסופו-של-דבר השערים נפתחו והגרעין הראשון שהגיע היה אותו גרעין שהגחלת היהודית נשמרה בו במשך דורות"...

"..כל תחזית (של הרבי – אד"ה) התגשמה במלואה! הרבי אמר לי דברים שנשמעו אז כל-כך רחוקים שלדעתו יבוא יום והממשלה תתנגד להתיישבות של יהודים, ותעמוד לימין הערבים בסכסוכים שבינם ובין יהודים. שיחה זו התקיימה לפני כ-26 שנים - הדברים של הרבי היו אז כל-כך בלתי-סבירים ובלתי-מציאותיים - והנה אנו רואים איזו ראייה רחוקה היתה לו! אנו רואים מה קורה לנגד עינינו!"

גם סיום הראיון, באיחולים לקראת השנה החדשה, לא פג תוקפו ולא נס לחו
אריאל שרון: "לרגל השנה החדשה אני רוצה לפנות ליהודים (לא לממשלה - כי שם אין עם מי לדבר): בשעה הקשה הזו עליכם לגלות אומץ-לב ותעצומות-נפש, ולהבין שאם אתם רוצים בקיום עצמאי, עליכם להיות מוכנים להיאבק על ארץ-ישראל... ארץ-ישראל היא ארץ חמדה אבל היא גם ארץ קשה שצריכים להתמודד בה גם עם עצמנו וגם עם אחינו.

"מובן שאני רוצה לאחל לכולם שישררו כאן שלום אמיתי, שלווה וביטחון - כל הדברים הרגילים - אבל הדבר שהיהודים צריכים באמת לקראת השנה החדשה הוא לחזור לעצמם; ללכת בגאווה יהודית ולהתנהג כעם של ממש, ומעל הכל להיות מוכנים למאבק ברגע המבחן המתקרב.

"אני רוצה לאחל לקוראי "כפר-חב"ד" ולכל העם היהודי בארץ ובתפוצות שתהיה שנה טובה באמת ונראה סוף-סוף את האור בקצה המנהרה עם סילוק הממשלה הנוכחית והקמתה של ממשלה יהודית שתפעל ככזו בכל התחומים".

אריאל לפני הסחיטה

(ההדגשות אקראיות - למעשה כל הראיון היה ראוי להדגשה)



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אבל אז זה היה לפני ש-הוא קיבל שוחד דרך בנו. בול טרייר 21.09.04 21:47 1
     שרון חי, נושם ובועט שוחד ושלמונים. וזה לא מאתמול. אורן אדרי 22.09.04 00:16 8
         מה זה איך, רפי איתן תיווך, חמו של אבי דיכטר מכר..... פילוביץ שחף 22.09.04 08:35 11
  מאמר חזק מאוד !! פילוביץ שחף 21.09.04 21:51 2
     לא מאמר ידידי אורן אדרי 21.09.04 21:59 4
         צודק בהחלט וזה מה שעושה את הכתוב חזק יותר !! פילוביץ שחף 21.09.04 22:14 5
  די למיחזור. ידוע ששרון התפכח כמו בגין שמיר וביבי. רק חמור לא משנה דעתו אייל נאור 21.09.04 21:55 3
     רק חמור ממשיך לנאור אוהב ישראל 21.09.04 22:48 6
         התלהמות אופיינת של פאנט מתוסכל נטול בינה שאין לו תשובות אייל נאור 21.09.04 22:54 7
     אינך מבין מהו שינוי דיעה . justice30 22.09.04 07:59 9
         מה אתה אומר! גלילי 22.09.04 08:17 10
             מפא''י היו אנשי ארץ ישראל השלמה justice30 22.09.04 09:10 12
                 מפא''י היו ארץ ישראל השלמה? כמה בור אפשר להיות??? גלילי 22.09.04 09:17 13
                     קבלת תכנית החלוקה אינה סותרת את האמונה בא''י השלמה justice30 22.09.04 09:44 14
                         צודק בהחלט !! פילוביץ שחף 22.09.04 10:53 15
                         בן גוריון חבר לעבדאללה מלך ירדן ובמסגרת ההסכם עימו גלילי 22.09.04 11:05 16
                             שוב אינך מבדיל בין טקטיקה לאידיאולוגיה . justice30 22.09.04 10:18 17
                                 בן גוריון ויתר בפועל בכך שהסכים לחלוקה גלילי 22.09.04 10:35 18
                                     אתם לא פרגמטיים ולא נעליים אתם נמלטים סידרתיים . justice30 22.09.04 11:32 19
                                         אתה רואה דברים חיובים אצל שמאלנים? אתה?! גלילי 22.09.04 11:37 20
                                             אין לי בעיה לציין מעשה או תכונה חיובית של שמאלני. justice30 22.09.04 12:27 21
                                                 אתה פשוט לא מצליח להיות עקבי מה? גלילי 22.09.04 18:03 22
                                                     אתה לא מצליח להבין דברים שהם קצת מורכבים. justice30 22.09.04 18:28 23
                                                         את זה כותב אדם שעבורו כל חטא אפשרי בארץ מקורו בשמאלנים? גלילי 23.09.04 01:58 24
                                                             לשמאלנים חלק עיקרי אבל לא רק להם . justice30 23.09.04 08:52 25
  שרון : ''אני פונה לכולכם לא לגלות חולשה'' - הורדה אורן אדרי 27.09.04 21:15 26

     
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   21:47   21.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אבל אז זה היה לפני ש-הוא קיבל שוחד דרך בנו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   היום הוא לפני המוות, ורק דואג לחשבון הבנק של הילדים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   00:16   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. שרון חי, נושם ובועט שוחד ושלמונים. וזה לא מאתמול.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
איך אתה חושב הוא השיג את חוות הארנבות שלו...
מישהו אמר קראוונים חד פעמיים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   08:35   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. מה זה איך, רפי איתן תיווך, חמו של אבי דיכטר מכר.....  
בתגובה להודעה מספר 8
 
''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   21:51   21.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מאמר חזק מאוד !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   21:59   21.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לא מאמר ידידי  
בתגובה להודעה מספר 2
 
אלא ראיון שנערך עם אריאל שרון לפני מספר שנים.

שרון פשוט מגדיר בצורה מושלמת את עצמו ואת מהלכיו.
אף אחד לא יעשה את זה טוב מימנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   22:14   21.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. צודק בהחלט וזה מה שעושה את הכתוב חזק יותר !!  
בתגובה להודעה מספר 4
 
''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   21:55   21.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. די למיחזור. ידוע ששרון התפכח כמו בגין שמיר וביבי. רק חמור לא משנה דעתו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב ישראל
חבר מתאריך 2.4.12
3707 הודעות
   22:48   21.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. רק חמור ממשיך לנאור  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   וזו אינה שגיאת כתיב.


קופון הנחה באתר אייהרב, ויטמינים ותוספי מזון: FFL773


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אייל נאור
גולש אורח
   22:54   21.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. התלהמות אופיינת של פאנט מתוסכל נטול בינה שאין לו תשובות  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 21.09.04 בשעה 23:00 בברכה, אייל נאור
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
justice30
גולש אורח
   07:59   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אינך מבין מהו שינוי דיעה .  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   שינוי דיעה אינו שינוי אידיאולוגיה ,
שינוי אידיאולוגיה הוא שינוי דרסטי בו אדם צריך להודות שחי כל חייו בטעות.

שינוי דיעה יכול להיות רק לגבי נושא מסוים בלבד ,
וזה לא יכול להיות לגבי נושא עקרוני שכל מהותו
היא אידיאולוגית בסיסית ביותר .

יש הרבה שמאלנים מפורסמים שעברו לימין , הם לא נהיו אנשי האיחוד הלאומי
ורובם לא עברו לתמוך בטרנספר לערבים ,
שומעים בדבריהם מושגים המראים על השתייכותם לשמאל
אבל הם שינו דיעה או יותר נכון התפכחו מהצביעות השמאלנית,
הם לא הפסיקו לרצות בשלום , הם רק הפסיקו להיות עיוורים ,
הם לא הפסיקו להיות נגד אלימות , אבל גם נגד אלימות של הערבים,
הם לא הפסיקו להתייחס לסבל הערבי , אבל גם לא מתעלמים מהסבל היהודי

הם הפכו לאנשים נורמלים יותר שיודעים לאיזה עם הם שייכים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילי
גולש אורח
   08:17   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. מה אתה אומר!  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   -שרון לא היה מימיו ימין קיצוני ודומני שדווקא הכותבים הימנים בפורום נוטים לכתוב זאת לאחרונה. הוא היה ציוני פרגמטי, איש מפא"י שהיכה אנשי אצ"ל במהלך הסזון (ראה הספר על "גוליבר", יצחק בן מנחם, בו מסופר איך בן מנחם שיכנע את שרון להימנע מלהכות "פורשים" שבהם נתקלו)-בשנות השבעים אפילו הציע לשריד לחבור אליו למפלגה... המעבר שלו הוא, אם בכלל, לעמדות הקרובות לשמאל המתון מאוד.
לגבי שמאלנים" שעברו לימין-צר לי אבל לא ברורה לי בכלל הזיקה של שטיינמיץ, למשל,לשמאל מאז נטש אותו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
justice30
גולש אורח
   09:10   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מפא''י היו אנשי ארץ ישראל השלמה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   והיו שמאלנים רק יחסית לחרות או לאצ"ל לפניו.
היום הם היו יושבים במעצרים מנהליים על דבריהם.
סילוף ההיסטוריה וחוסר ההבנה שלך הם בעיה בפני עצמה.

בשנת 1936 קיים בן-גוריון שיחות עם ערבי נוצרי, אנטוניוס שמו, שנחשב למורה הרוחני של התנועה הלאומית הערבית בירושלים.
אנטוניוס שאל את בן-גוריון מהם גבולות ארץ ישראל לדעתו. בן-גוריון השיב: הים במערב והמדבר במזרח, כולל הבשן והגלעד, סיני בדרום ומוצא הירדן בצפון.

אליהו גולומב:
"אילו, למשל, יכולנו להעניש עונש קיבוצי כפר פושע, היה בזה משום מעשה המגלה כוח וגם מגדל כוח בתוכנו."


תהיה שמאלני כמוהם והמצב שלנו ישתפר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילי
גולש אורח
   09:17   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מפא''י היו ארץ ישראל השלמה? כמה בור אפשר להיות???  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   הרי מפא"י בראשות בן גוריון תמכה בתוכנית החלוקה!
והם אכן לא היו שמאל קיצוני כפי שכתבתי, כך ששרון בסה"כ הזדגזג בין גבולות השמאל המצתון והימין המתון כמו רבים אחרים (כולל פרס שתמך בזמנו בהתנחלויות). גם אני מאמין כמו בן גוריון בזכותנו ההיסטורית על גבולות ארץ ישראל השלמה אך בניגוד לאנשי ארץ ישראל השלמה גם אני וגם בן גוריון לא סבורים שבתנאים הדמוגרפיים הנתונים יש מן החוכמה להחזיק שטחים האלה.
לפחות עשית מאמץ...גם זה משהו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
justice30
גולש אורח
   09:44   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. קבלת תכנית החלוקה אינה סותרת את האמונה בא''י השלמה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   הוא קיבל אותה כטקטיקה בלבד , התאמה לנסיבות הקיימות באותו הרגע ,
אולם דבריו בקונגרס מוכיחים את דעתו האמיתית ואת שאיפתו .
יש הבדל בין טקטיקה לאיסטרטגיה .
בן גוריון ורבין גירשו ערבים מארץ ישראל ועשו זאת גם לאחר קום המדינה ,
ולא רק תוך כדי מלחמה.

משה שרת המתון בסיור באיזור צפת : " איזה נוף יפה ללא ערבים "

לא אתה ולא אף שמאלני כיום מתקרבים לדעתו של בן גוריון ,
אתם חברתם לאויבי ישראל ,
דבר שבן גוריון מעולם לא עשה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   10:53   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. צודק בהחלט !!  
בתגובה להודעה מספר 14
 
''מרכז פרס לשלום ושילטון''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילי
גולש אורח
   11:05   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. בן גוריון חבר לעבדאללה מלך ירדן ובמסגרת ההסכם עימו  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   נמנע מלכבוש את יו"ש במלחמת השיחרור. איך זה מסתדר עם ארץ ישראל השלמה?
בן גוריון תמך בהחזרת כל השטחים מיד לאחר ששת הימים. איך זה מסתדר עם ארץ ישראל השלמה?
בן גוריון הבין מה שאתה אינך מבין-שאפשר שיהיו לך שאיפות לב מפה עד להודעה החדשה, בפועל מפעילים שיקולים של ריאל פוליטיק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
justice30
גולש אורח
   10:18   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. שוב אינך מבדיל בין טקטיקה לאידיאולוגיה .  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   בן גוריון ידע שיכולתו מוגבלת ופעל בהתאם לכך ,
הוא מעולם לא ויתר על זכותינו המלאה על ארץ ישראל ,
השמאלניות שלו התבטאה בעיקר כלפי פנים ולא כלפי האויב הערבי,
הוא פעל בשיטות דיקטטוריות נגד יריביו הפוליטיים
על אף שפעולותיו גרמו נזק עצום למדינת ישראל ,
נזק שתוצאותיו משפיעות עד היום.

אתם ההפך הגמור מריאל פוליטיק ,
נכנע סידרתי לאויב הוא רק נכנע באופן קבוע
ואין בינו לבין ריאל פוליטיק דבר וחצי דבר.
האידיאולוגיה שלכם היא אחת : כניעה !



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילי
גולש אורח
   10:35   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. בן גוריון ויתר בפועל בכך שהסכים לחלוקה  
בתגובה להודעה מספר 17
 
   וכאמור, תמך בויתור על כל השטחים מיד לאחר מלמת ששת הימים שעה שכולם נסחפו באווירת האופוריה. האידיאולוגיה שלנו היא ציונות פרגמטית. ממש כזו של בן גוריון וויצמן. אתה הוא זה שהפך את האסטרטגיה לטקטיקה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
justice30
גולש אורח
   11:32   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אתם לא פרגמטיים ולא נעליים אתם נמלטים סידרתיים .  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   בן גוריון של אחרי מלחמת ששת הימים היה אדם פרטי .
וגם אם הציע לוותר מטעמים מסוימים זה לא אומר שהוא ויתר על זכותינו
על ארץ ישראל .

אינך מסוגל כמו כל שמאלני ממוצע להבין דברים שהם קצת מורכבים ,
ויש בני אדם עם דעות מורכבות יותר מאשר של שמאלני פנאט.
שמאלני שמכיר רק שחור ולבן , אתה איתי או שאתה לא איתי .
אם אתה איתי אתה צדיק אם אתה נגדי כולך שחור משחור.

אני בשונה ממך ושכמותך רואה גם דברים חיוביים אצל אנשים
שאני מתנגד לדיעותיהם .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילי
גולש אורח
   11:37   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. אתה רואה דברים חיובים אצל שמאלנים? אתה?!  
בתגובה להודעה מספר 19
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 22.09.04 בשעה 11:38 בברכה, גלילי
 
אתה מטיף לאחרים על ראית שחור ולבן?
על מורכבות של המציאות?
כל תגובותיך עד היום הרי ניגוד גמור לכל זאת...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
justice30
גולש אורח
   12:27   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אין לי בעיה לציין מעשה או תכונה חיובית של שמאלני.  
בתגובה להודעה מספר 20
 
   דבר ששמאלני לעולם לא יעשה , אלא אם זה תואם לעמדותיו ,
דבר שגם ערפאת יודע לעשות.

עובדה שאני נותן לבן גוריון מחמאות על מעשים מסוימים ,
על אף שהוא ביצע פשעים חמורים ביותר הכוללים רצח,חטיפה,בגידה ועוד.

שמאלני מחמיא למנחם בגין רק על ההסכם עם מצריים כי זה תואם לעמדותיו
וגם זה גורם לו לכאבי שיניים .
מחמאות נוספות המגיעות לו בדין ,יש לסחוט משמאלני עם פלייר פטנט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילי
גולש אורח
   18:03   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אתה פשוט לא מצליח להיות עקבי מה?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
justice30
גולש אורח
   18:28   22.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אתה לא מצליח להבין דברים שהם קצת מורכבים.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   לכן באה טענתך המוטעית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילי
גולש אורח
   01:58   23.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. את זה כותב אדם שעבורו כל חטא אפשרי בארץ מקורו בשמאלנים?  
בתגובה להודעה מספר 23
 
   זה חלק ממורכבות תפיסת העולם שלך?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
justice30
גולש אורח
   08:52   23.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. לשמאלנים חלק עיקרי אבל לא רק להם .  
בתגובה להודעה מספר 24
 
   אתה ממציא משפטים ועונה לעצמך .

"לא עכבר גנב חורא גנב"

לא רק הפושע השמאלני אשם גם מי שמאפשר לו לפשוע נושא באשמה .

כמו בכל פשע ופושע , אם אדם הפך לפושע פלילי ודאי שהוא אשם,
אבל גם מי שגרם לנסיבות שהביאו אותו לכך ומי שלא פקח את עיניו
בזמן, אשם . אמנם במידה פחותה בדר"כ אבל עדיין אשם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   21:15   27.09.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. שרון : ''אני פונה לכולכם לא לגלות חולשה'' - הורדה  
בתגובה להודעה מספר 0
 

קטיףנט
חבר מתאריך 7.5.02
477 הודעות 20:14 27.09.04

שרון : ''אני פונה לכולכם לא לגלות חולשה'' - הורדה

אריאל שרון בפניה נרגשת: "אני פונה לכולכם לא לגלות חולשה" היום ב- 19:52

בפניכם הקלטה נדירה משנת 1993 בה פונה אריאל שרון אל המתיישבים:


אני פונה לכולכם לא לגלות חולשה

הם עורכים היום משאלים.

הם שואלים היום,

האם תיהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים

ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר.

אם שואלים אותכם את השאלה הזאת

תגישו להם, אנחנו עומדים לקנות דירה שניה.

שילחו אותם הביתה.


להאזנה לדברי אריאל שרון ליחצו על הקישור הבא:

כל הקרדיט לחגי סגל – ערוץ 7, שעמל רבות לחפש ולמצוא את הקטע בארכיונים.
http://www.katif.net/ro_new.php?id=5816

כניסה לקטיף.נט : http://www.katif.net לעצומה: http://www.katif.net/patzmar/bpatzmar.php



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות