גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #18561 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18561
שמחה
חבר מתאריך 7.12.16
51 הודעות
יום שני י''ח בטבת תשע''ז    18:12   16.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הגיע זמן ריבונות  

 
  
אתמול נסגרה ועידת השלום בפריז, בה השתתפו 72 מדינות. המזרח התיכון בוער, בסוריה מתנהלת מלחמת אזרחים שנהרגו בה כבר כחצי מיליון איש.
מצריים רוויות מהפכות, דעאש משתולל בעיראק וזכויות הנשים וכל מי שאינו מוסלמי שואפות לאפס. הועידה מצאה אשמים בכך שאין שלום במזרח התיכון, דעאש?סוריה? מצריים? לא, ישראל אשמה בכך שאין שלום במזרח התיכון. במה ישראל אשמה? היא מעיזה לבנות ולפתח את מדינתה וארצה, בנוסף בחוצפה גדולה היא אינה מוכנה לבנות מדינת טרור במרכזה,ולוותר על המקומות הקדושים לה.

אז אמנם מדינות העולם והאו"ם אנטישמים ,ומבקרים את ישראל באופן חסר פרופורציות. אבל למה אנחנו מצפים מהם? ראש הממשלה שלנו בנימין נתניהו מצהיר מעל כל במה שהוא בעד "פתרון שתי המדינות" ,כלומר הכרה בזכויות ה"פלסטינים" על ארץ ישראל. במקום הקדוש ביותר ליהודים, מדינת ישראל מתנהלת לפי האיסלאם,ולא נותנת ליהודים לפתוח שם את הפה. ישראל למדה מגורי אלפי ואומרת כל הזמן "כן אבל..." אנחנו בעד מדינה פלסטינית ,אבל זה מסוכן, אבל הפלסטינים לא מכירים בנו, אבל הם התחילו ועוד תירוצים...

העולם אומר לנו זה לא שלכם? אז באיזה זכות אתם מחזיקים בזה? האם מותר לי לפרוץ לבית של שכן שלי כדי שלא יפגע בי? בעיות ביטחון? נעזור לכם רק תצאו..

הגיע הזמן להחליף אימרה ולהגיד בקול ברור "הארץ כולה שלנו! אנחנו כאן מתוקף זכותנו ההיסטורית והדתית. הארץ שלנו כבר 4000 שנה וניתנה לנו ע"י הקב"ה. הר הבית שהוא שנמצא בלב ירושלים שאתם רוצים שניתן, הוא המקום הקדוש ביותר שלנו. בחברון לב במדינה הערבית שאתם רוצים שנקים קבורים אבותינו, בשכם קבור יוסף .שורשינו עמוקים כאן , ואיש לא יזיזנו מכאן.

ישר כוח לחכי"ם שכבר מדברים כך כמו בצלאל סמוטריץ' נפתלי בנט ועוד...

ולארגונים שפועלים לכך כמו אר"ץ ונשים בירוק - למען עתיד ישראל ועוד...

הגיע זמן ריבונות!

בתמונות:הכותרת על ועידת פריז וכנגד תגובת סמורטיץ´

http://imagizer.imageshack.com/img922/4219/tZyqAq.png

http://imagizer.imageshack.com/img923/3834/hDR3Vl.png



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות