גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #18608 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18608   
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ל' בשבט תשע''ז    10:00   26.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אני מאשים  

 
  
אני מאשים

העולם הוא גיהינום למיליארדי אנשים, בגללנו! המאמר מקדים את זמנו וקשה להבנה בדורנו. חובבי חופש הביטוי אוסרים להעלותו על הדעת.


מדינת אליטות

השופטת הנכבדה הלר נימקה באופן כה יסודי ונוקב את הכרעת הדין, כך שהיה ברור לחלוטין שאלאור ביצע מעשה מאוד מאוד מאוד חמור! היא גם נימקה באופן כה יסודי ונוקב את גזר הדין, כך שהיה ברור לחלוטין שאלאור עשה מעשה קטן, שולי, זניח שיכול לקרות במשפחות הכי טובות!

החוק הוא כלי בידי האליטות. ירצו ישתמשו בו כדי להוכיח דבר, ירצו ישתמשו בו כדי להוכיח את היפוכו. והכל בדברי חלקות מרשימים. מזכיר את הגשש: בוא תחתום לי פה, חשוב מאוד, חשוב מאוד. בוא תחתום גם לי, על מה? על ההיפך, חשוב מאוד, חשוב מאוד...

מאביסים אותנו בערכים, אבל כולנו יודעים בסוד (ואל תגלו לאף אחד) שהערך העליון הוא האגואיזם: כל אחד דואג קודם כל לישבן של עצמו, בקפיטליזם זה אפילו גלוי ולגיטימי.

כאשר צמרת המדינה קראה לו רוצח, סיפקה הלר את הסחורה בדמות הכרעת דין חריפה. כאשר היא חטפה חזק והפכה כמעט לאויבת העם, ובמקביל גם צמרת הצבא והמדינה עידנה את היחס מפחד העם, ידעה השופטת הנכבדה לספק שוב את הסחורה. היום כולם מרוצים: גם מילים קשות וגם עונש קל. הצליח להם.


עדר הנאורים מנותק מן המציאות

חברים, כמומחה להכול מטעם עצמי אני קובע שהערכים המכונים "ערכי צה"ל" הם ערכים צואתיים! הקרבת 70 בנים כדי להגן על אזרחי האויב (דה יורה), תכלס כדי להגן על ישבנם הענוג של ביביבוגיאייזנקוטגולן מפני בית הדין בהאג (דה פקקטו), אלו ערכים שיש לעטפם בנייר טואלט ולדחוף אותם חזרה עמוק עמוק בדיוק למקום ממנו נשלפו. הרחבה במאמרי הקודם.

גם כל הסיפורים המרגשים על "טוהר החשק" ו"קדושת החגים" זה סיפורי פוגי. המחבלים אולי נולדו בצלם אך מאז עברו שטיפת מוח כזו, שהם הפכו לעדר זומבים שטוף שנאה. כל מה שמעניין את המפלצות הדו רגליות הללו זה לאנוס, לרצוח ולשחוט.

זה נכון שהם בני אדם ביולוגית, אז מה? זה חייב לבלבל אותנו? מבחינה מוסרית הם מפלצות מסוג הסחורה הנאצית. תתי אדם, חלאות אדם, ג'וקים מסוממים, המיץ של הזבל בדיוק כמו מנהיג המופת הנערץ שלהם, גנרל האס אס, סחבאק של היטלר, שעסק בהכנת תאי גזים בשבילנו. אלו הטיפוסים שעשו את הפיגוע בבית חב"ד בהודו, באולימפיאדת מינכן, בבית הספר בבסלאן. אלו הטיפוסים שעורפים ראשים, עושים טיהורים אתניים ליאזידים, שוחטים ילדה במיטתה, כורתים איברים בגרזנים ומנהלים מחנות אונס בסוריה.

איך אתם לא מתביישים להגן על מפלצות כאלו? אתם הפושעים! ברגע שהם ינצחו אותנו הם יאנסו וישחטו את כולנו. ואף אחד במטותא מצביעותכם שלא יעשה קולות של שטיח, הכל ידוע. חובתה של האנושות כלפי עצמה היא להוציא להורג את כל המוסלמים הקיצונים! מה לא ברור? היינו חוסכים שחרור של אלף רוצחים, וגם בגדדי שהיה בידי האמריקאים היה עובר לעולם שכולו בתולות לפני ששוחרר לבצע זוועות.


שנאת הרע זהה לאהבת הטוב

לא אניח לכם, אני דורש הסבר: מדוע לא הוצאתם להורג את כל המוסלמים הקיצונים וכך הייתם מונעים את הקמת דאעש? כי יש לכם ערכים? אם הייתם יאזידים ובנותיכם היו יאזידיות אולי היו לכם ערכים אחרים... מדוע אתם שותקים על מה שמתרחש בקוריאה הצפונית? מדינה שלמה שהיא מחנה ריכוז ענק בו עשרות מיליוני בני אדם נתונים לכל קפריזה של השליטים. מה למדנו מהשואה? לשתוק? זה הערכים שלכם? זכויות אדם לתתי אדם, זה ערכים? זה שיתוף פעולה עם השטן!

השמדת הרע זה המוסר! הימנעות מכך זה פשע כנגד האנושות! כפי שאמר החכם באדם: "העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו לא בגלל האנשים הרעים אלא בגלל אלו שאינם עושים מאום כנגדם". יותר מדי זוועות יש בעולם והאשמים בכך הם אנחנו, המתעקשים להעניק זכויות אדם לתתי אדם! אולי תקשיבו לאיינשטיין? מיליארדי אנשים סובלים בעולם סתם בגלל שאנו, הנאורים, מענגים את עצמנו בעודף יפהיפיות נפש.

זו פאטמה מורגנה. המחבל השרוע על הקרקע נראה כמו בן אדם ויש לו גנים של בן אדם, אבל הוא מפלצת. הוא רובוט מוסת שטוף מוח. כשתגלו את חוק הטבע מספר 2 ותבינו את כוחו של חוק העדר, זה יהיה הרבה יותר ברור. האסלאם מומחה בזה והוא אשף ביצור מיליוני רובוטים ברברים שטופי שנאה.

אלו לא חיילים במלחמה, אלא רוצחים אכזריים במסע השמדה. לא שבויים תמימים שנתפסו בקרב, אלא נחשים ארסיים שלא כדאי להתיידד עמם. לועגים לאיוב קרא על רובוטים לוחמים בעוד 3 שנים, אבל עד שאנחנו נפתח רובוטים לוחמים באיכות הרובוטים הביולוגיים של האסלאם יחלפו עוד מאות שנים.


האסלאם הקיצוני מקביל לנאציזם

הערבים יולדים ילדים בכמויות, כל גבר מתחתן עם עשר נשים, עם כל אחת מייצר 10 צאצאים, אנחנו מכבדים את המסורת שלהם ומחלקים להם קצבאות כדי לעודד אותם. רוב הילדים מובטלים חסרי תועלת, עניים, מיואשים. מספרים להם שהם סובלים בגלל הציונים ואויבי האסלאם. והנה אם רק ירצחו יהודי הוקוס פוקוס הם הופכים מאפסים ליקירי האומה ויקירי האל, איזה פתרון נפלא. האסלאם הוא בית חרושת פנטסטי ליצור רובוטים שטופי מוח, שטופי שנאה, שטופי זימה ושטופי זוועה.

אני יכול להבין מה מבלבל אתכם: אתם רואים את המחבל מוטל על הכביש. שתי ידיים, שתי רגליים, שתי עיניים, שתי אוזניים, אין זנב ואין קרניים. מה זה יכול להיות? אז יש לי הפתעה: לא לכל מפלצת יש קרניים. חובבי מפלצות יוכלו ליהנות כאן מעשרת הגדולים וכאן ממבחר גדול יותר. כאשר נולד אדולף שיקלגרובר בטוחני שהיה תינוק מתוק וכולם עשו לו קוצי מוצי. חוץ מהשפמפם לא היה ניתן לנחש.

אם מישהו היה רוצח אותו כולם היו מזדעזעים מהפשע הנורא כלפי תינוק טהור וחמוד, אבל זה בדיוק מה שכולנו היינו עושים לו היינו חוזרים בזמן. אף אחד לא דורש מכם לחזור בזמן, אבל המינימום: להפטר מחלאות שאנו מזהים בינינו, גם את זה לא? השמדת האסלאם הקיצוני תהפוך את הכוכב הזה למקום נפלא.

האספסוף צמא הדם של האסלאם הקיצוני, ברמה המוסרית זה אותה סחורה בדיוק כמו הנאצים ועוזריהם. כמו האספסוף שביצע את פרעות ליל הבדולח ופרעות חברון, תרפ"ט וכדומה. ליצורים מן הסוג הזה אין שום זכויות. לא זכויות אנוש, לא זכות קיום, לא זכות לנשום. רק לפגוש את בתולותיהם. חפשו "זוועות האסלאם" באינטרנט. אתם צודקים, מישהו כאן איבד שפיות, השאלה מי, אני או אתם?


עם טרור לא מדברים, טרור מדבירים

שני דברים מבלבלים אותנו, 1. הם אמנם מתחזים למתנגדים תמימים לכיבוש אכזר, אבל האם זה מחייב אותנו להיות אידיוטים ולפול בפח? כל דמיון בין חלאות האסלאם הקיצוני ליאיר שטרן, מנחם בגין, יצחק שמיר ונפילים שכמותם, הוא בגדר דמיון מזרחי פורה. הם לא לוחמי חופש, זו השלכה אווילית שלנו.

2. עצם העובדה שהגרמנים היו גזענים והתייחסו אל היהודים כתתי אדם, האם הדבר אומר שאין דבר כזה? בוודאי שיש! הפוסל במומו פוסל: הנאצים עצמם הם כאלו, ובדיוק כמותם גם האסלאם הקיצוני. אנחנו לא חייבים להתבלבל, תירגעו, גנים של הומו סאפיינס עדיין לא מבטיחים שבן אנוש קדוש לפנינו. אלאור לא רצח אדם, כלב, או צפרדע. הוא מעך ג'וק מסוכן. עם טרור לא מדברים, טרור מדבירים!

אדם שאיבד את זכויות האדם שלו, הופך לפסולת אנושית ודינו להישלח לבתולותיו, שנאמר: הפסולת האנושית לסל וחסל. טוב עשה אלאור שפינה אשפה. מקסימום מחלקת התברואה יכולה לתבוע אותו על רצח זבל. זו האמת ואין בלתה! צריך לומר אותה בקול רם ולא לאפשר לחובבי חופש הביטוי לסתום פיות! בתירוץ שכבר בא להקיא ממנו, שהם משמרת הצניעות שצריכה לשמור על ערכים.


לתרבות הנאורות ערכים שגויים

הערכים והקונספציות של עדר הנאורים, שהשתלט בתקופתנו על העולם ואונס את ערכיו וקונספציותיו באמצעות מערכת המשפט - שגויים! בלשון המעטה. אלו ערכי זוועה, שהופכים את העולם לכוכב זוועות. אין טוהר נשק לזבל דו רגלי ואין קדושת חיים לאשפה מהלכת. ולכן נשוב ונאמר את המשפט החשוב בהיסטוריה: "בכל דור ודור חייבת האנושות להטיל ספק בערכיה וקונספציותיה"! (משפט קצת יותר חשוב ממשפט אזריה)...

זו האמת וזה מסביר את כל הסערה. היום מותר לומר שהמחבל הוא לא סתם עובר אורח אלא בא לרצוח. אבל האמת, שהנאורים לא מרשים לומר, קצת יותר משמעותית: המחבל הוא לא בן אדם! יש לו גנים של הומו סאפיינס ובכך מסתיים הדמיון. ההשוואה הנכונה של מוסלמים קיצונים היא לנאצים! אלאור "רצח" מוסלמונאצי. תודה רבה אלאור על תרומתך הצנועה לאיכות הסביבה האנושית של הכוכב. איינשטיין מודה לך וכך גם האנושות כולה (למעט הנאורים המבולבלים יפי הרפש ותשושי הנפש).

כל אחד שייתן לעצמו שתי סטירות לחי ויתפכח משטיפת המוח של הנאורות. הכל זה שטיפת מוח, הכל זה תרבות ערכים וקונספציות, הכל זה חוק הטבע מספר 2, חוק העדר. ברגע שנבין אותו הכל יהיה ברור.

• הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד אך יודע לחשוב לבד.


ביביליוגרפיה

מחנות אונס בסוריה

http://www.thetimes.co.uk/edition/world/hung-by-her-hair-a-birthday-present-from-assads-agents-6sx29djsl


אלברט איינשטיין

https://www.brainyquote.com/quotes/quotes/a/alberteins143096.html


מפלצות: עשרת הגדולים

https://www.youtube.com/watch?v=d2ZqFz0rIKc


מפלצות: 25 הגדולים

https://25mostevil.wordpress.com




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה אלעדי 27.02.17 11:47 1
     אין בעד מה אהרון5 27.02.17 11:59 2
  כבר אקרא צדוק ויינר 28.02.17 09:34 3
     אני ממתין אהרון5 28.02.17 11:56 4
  חזק מאד אבל יש לי הערה. הגורם האנושי 28.02.17 14:24 5
     עוד יותר פחות אהרון5 28.02.17 15:56 6
  מקסים! אבי_85 01.03.17 12:38 7
  הגיון צרוף! mishco 01.03.17 16:11 8
  בוטה. אבל חותם על כל מילה מדופלם 01.03.17 17:04 9
  איך משנים תרבות? Jupiter 01.03.17 23:24 10
     שאלה מצויינת. ליתר דיוק, ה שאלה! אהרון5 02.03.17 08:34 11
         לטעמי רוב האנשים במדינה מודעים לתרבות Jupiter 04.03.17 15:44 13
             האם האנושות מבינה שמחבל הוא תת אדם? אהרון5 04.03.17 16:12 15
                 לטעמי רוב הציבור רוצה עונש מוות למחבלים Jupiter 04.03.17 17:04 16
                     תגובה פנטסטית אהרון5 04.03.17 21:15 17
  אין שחור ולבן ואתה מתעלם מזה לגמרי פיטר 03.03.17 21:12 12
     יש שחור ולבן, קוראים לזה פרספקטיבה מכלילה אהרון5 04.03.17 16:05 14
  תודה בר-כוכבא 09.03.17 13:52 18
  אהרון צודק Jupiter 13.03.17 01:02 19

     
אלעדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.2.15
13004 הודעות, 128 מדרגים, 248 נקודות.  ראה משוב
יום שני א' באדר תשע''ז    11:47   27.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שני א' באדר תשע''ז    11:59   27.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אין בעד מה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אני יודע שאני בוטה, אבל אין כאן מקום ליותר מדי נימוסין. צריך להיות ברור, ולשם כך הבוטות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדוק ויינר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.15
14047 הודעות, 100 מדרגים, 199 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ב' באדר תשע''ז    09:34   28.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. כבר אקרא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ב' באדר תשע''ז    11:56   28.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אני ממתין  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
בסבלנות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגורם האנושי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.3.08
15038 הודעות, 194 מדרגים, 370 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ב' באדר תשע''ז    14:24   28.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. חזק מאד אבל יש לי הערה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גם מבחינה מבצעית טהורה אלאור היה חייב !!! לא רשאי אלא חייב להרוג אותו. הסיבה היא שתמיד קיימת אפשרות (חשש) מהמצאות מטען חבלה על מחבל. אחרת לשם מה מזמינים חבלן? ומאחר ולשלוח חבלן לבדוק מחבל חי שיש לגביו חשד להמצאות מטען חבלה זה מעמיד את חיי החבלן בסכנה שאין בה צורך חייבים להרוג את המחבל ולוודא את מותו. הדברים כבר נעשו בעבר והיו כבר מקומות שלא נעשו ואיבדנו אנשים טובים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ב' באדר תשע''ז    15:56   28.02.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. עוד יותר פחות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
הרי המפקד שלו הציב אותו שם ואמר לו לפקוח עין. ברגע שראה אותו זז מה היה אמור לעשות? אני זוכר גם את צרלי שלוש שנרצח כי היסס.

אמרתי במפורש במאמר, החוק הוא תירוץ. עם אותו חוק בדיוק אפשר להגיע לאיזו תוצאה שרוצים, השאלה היא מה רוצים. והרצון הוא לא דבר כל כך פשוט. רצון קולקטיבי הוא עניין תרבותי, ובמקרה שלנו כשרוצים לרצות את העולם אז מספרים לנו סיפורי ערכים. אז אני בא ואומר, ערכים זה דבר יפה, אבל עם כל הכבוד וההתלהבות, לא יתכן שנאמין בהם בעיניים עצומות.

לכן אני קורא בחתימתי לחשבון נפש של ערכים וקונספציות, וכאן אני נותן דוגמה לאופציה הפוכה של ערכים וקורא תיגר על ערכי הנאורות. אבל הנאורות מתעלמת כי יותר נעים לה לאנוס את הערכים שלה מאשר להתמודד איתי. אם אני אגיע לתקשורת לא תהיה לה ברירה והיא תצטרך להתמודד עם הטלת ספק בערכיה על אפה וחמתה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
57866 הודעות, 168 מדרגים, 274 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' באדר תשע''ז    12:38   01.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מקסים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mishco לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.13
1589 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' באדר תשע''ז    16:11   01.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הגיון צרוף!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדופלם
גולש אורח
יום רביעי ג' באדר תשע''ז    17:04   01.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. בוטה. אבל חותם על כל מילה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jupiter
חבר מתאריך 29.8.16
619 הודעות
יום רביעי ג' באדר תשע''ז    23:24   01.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. איך משנים תרבות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אפשר להבין את הבעייה, השאלה מה הפתרון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות
יום חמישי ד' באדר תשע''ז    08:34   02.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. שאלה מצויינת. ליתר דיוק, ה שאלה!  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
כל הכבוד. התשובה פשוטה, מודעות! שכן סוף מעשה בהבנה תחילה. דע מניין באת ותכנן אנא פניך מועדות. היכן נתחיל? בהבנת התרבות הקיימת, כמובן. ברגע שנבין שאנו מקובעים בקונספציות שגויות ואיומות, הן לא תוכלנה לשרוד יותר. מודעות לתרבות! זו התשובה. פעם קראתי לזה מודעות לנורמות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jupiter
חבר מתאריך 29.8.16
619 הודעות
יום שבת ו' באדר תשע''ז    15:44   04.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. לטעמי רוב האנשים במדינה מודעים לתרבות  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
אבל פשוט חיים איתה ומקבלים אותה, גם אם מבקרים אותה לעיתים תכופות...

מה הלאה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות
יום שבת ו' באדר תשע''ז    16:12   04.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. האם האנושות מבינה שמחבל הוא תת אדם?  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  

לא.
בבקשה, הנה לפניך דוגמה ספציפית ממש.
האנושות לא מודעת לאפשרות שניתן להתייחס למחבל כאל יצור שחובה להשמידו.
מדוע? כי היא נעולה על שלטון החוק והערכים והקונספציות של תקופתנו.
אין מודעות לתרבות, ואין אפשרות להטיל ספק בערכים ובקונספציות שלנו.
כל הגלמים "יודעים" שלמחבל מגיע משפט הוגן ואסור להרוג אותו אחרי שהוא מנוטרל.
לכן כתבתי את המאמר, אבל דבר אל הביצים ואל האבנים. האנושות כה שטופת מוח בערכים המקובלים, שאין עם מי לדבר. מאמר כזה נחשב סתם מתלהם, ואין סיכוי לגרום לאנושות לחשוב על התרבות, על הנורמות, על הערכים, על התפיסות, על הקונספציות - כאופציה, שניתן להטיל בה ספק. אין אפשרות כזו! כי כל העדר "יודע" שכך נכון וכך צריך להיות. לכן מודעות לתרבות זה בדיוק מה שחסר לאנושות.

אתה כנראה לא מבין מהי מודעות לתרבות.
למה התכוונת שחיים איתה ומקבלים אותה ומבקרים אותה?
כנראה התכוונת לקיטורים על הפוליטיקלי קורקט.
אתה צודק, אבל זו בדיוק הבעיה: אין מודעות לתרבות.
אלו מקטרים, ואלו שולטים, ואין אפשרות לגשר בין אלו לאלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jupiter
חבר מתאריך 29.8.16
619 הודעות
יום שבת ו' באדר תשע''ז    17:04   04.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. לטעמי רוב הציבור רוצה עונש מוות למחבלים  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.03.17 בשעה 17:21 בברכה, Jupiter
 
אין לי ספק שזהו רצון הרוב.
מי שיושב בשלטון לא באמת מייצג את רצון העם, השלטון נבחר מתוך תרבות של קבלת הרע במיעוטו. הציבור מקבל את המצב הזוועתי לא בגלל חוסר מודעות, אלא מתוך חוסר ידיעה כיצד לשנות אותו או פחד או עצלנות לשנות אותו. זו דעתי.

רוב האנשים מקטרים, כועסים ובזים למצב, אבל בכל זאת מביטים מהצד בלי לעשות כלום, מעדיפים לסבול בשקט.

רק לעיתים רחוקות מאוד, בשביל הפרש של כמה אג' בקוט'ג אנשים יוצאים מהבית, וגם אז המצב חוזר לעצמו כי מישהו מזהה את החולשה של הציבור.

ציבור כל כך גדול מאמין בחפותו של זדורוב (כי מבחינה משפטית לא הוכח שזה הוא), יודע שמחר זה יכול להיות הוא, ועדיין, מקבל את העובדה שחף מפשע יושב בכלא.

ציבור כל כך גדול מאמין שאלאור לא היה צריך להיענש ולו יום אחד על הרג המחבל הנתעב ימ"ש, ועדיין אף אחד לא עושה כלום.

קומץ אנשים בשלטון מאכיל את הציבור חרא וזורע בו פחד.

לכן, בהנחה שיש מודעות, איך בכל זאת לטעמך ניתן לשנות את המצב?

נ.ב. לפני פחות מ24 שעות בירדן הוצאו להורג מחבלים. הם מבינים יותר מאיתנו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות
יום שבת ו' באדר תשע''ז    21:15   04.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. תגובה פנטסטית  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
אחת התגובות הכי טובות שקיבלתי.
אתה בהחלט מאתגר אותי ואני צריך עכשיו לחשוב איך לענות תשובה ראויה.
אתחיל משיקוף דבריך בשפה שלי:
העם נקעה רגלו.
הוא מרגיש שהדברים לא מתנהלים כפי שהוא רוצה אבל הוא חסר אונים.
יש חוק, יש דמוקרטיה, יש כלכלה, מה העם יכול לעשות?
הוא שולח את המנהיגים שלו לשלטון, אבל עדיין התוצאה אותה תוצאה.
אין עונש מוות למחבלים, אלאור הורשע, זדורוב הורשע.
הפוליטיקלי קורקט לא קורקט, זה ברור כמעט לכולם.
ועדיין השיתוק משתק. מה עושים?
שאלה מצויינת ידידי, פנית בדיוק אל האדם הנכון.

איפה נתחיל? בהתחלה. סוף מעשה בהבנה תחילה.
מה משותק? מה לא תקין? מה? איפה קבור הכלב?
תרבות! תרבות השלטון. אף גולם בתקופתנו לא ידע לענות לך את התשובה הזו.
התרבות מחוץ למודעות. בדיוק בגלל זה אנחנו נראים כנמלים שענקים רומסים אותנו ברגליהם ואנו רצים אנה ואנה ולא יודעים מה לעשות.
בחירות אזוריות, בחירות אישיות, בחירות יחסיות, בחירות קישקושיות.
מנסים לשנות את השיטה, מנסים להעלות אחוז החסימה, מנסים ומנסים.
וחוטפים. פעמם מקדימה ופעם מאחור. פעם מימין ופעם משמאל.
נכון, בגלל זה אנו כה פאטתים כנמלים רמוסים.
זה מה שקורה בעידן פרימיטיבי שנמצא ברמה הפרה היסטורית מבחינת אבולוציה חברתית טרום גילוי התרבות.

דה יורה יש חוק, דמוקרטיה, כלכלה. הכל בסדר, אין מה לעשות.
דה פקקטו מדינת אליטות, תרבות שחיתות, חזירות, עושק, נאורות.
לא ניתן לדעת את מה שקורה דה פקקטו כי טרם גילינו את התרבות.
תוך כמה מאות שנים נגלה את התרבות ואז הכל יהיה ברור.
אז נופתע לגלות שכל הסיפורים על מדינה מתוקנת הם לא יותר מעשן בעיניים.
בפועל האליטות עושות מה שבא להן, ולעיתים מה שמתחשק להן.

ירדן תרבות אחרת, הם לא חייבים לדפוק לנו חשבון.
אנחנו נורא צבועים וכבולים לתרבות, לנורמות, לערכים לקונספציות.
חייבים להיות מוסריים ושטויות שהנאורים אונסים עלינו ואין שום דרך להיחלץ מזה. כי הנאורים הטמיעו את ערכיהם במשפט הבינלאומי ובתפיסות הערכיות שכל העדר בתקופתנו יודע שהם קודש קודשים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיטר
חבר מתאריך 10.11.13
14073 הודעות
יום ששי ה' באדר תשע''ז    21:12   03.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אין שחור ולבן ואתה מתעלם מזה לגמרי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות
יום שבת ו' באדר תשע''ז    16:05   04.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. יש שחור ולבן, קוראים לזה פרספקטיבה מכלילה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  

תוך כמה מאות שנים תלמדו להכליל ואז תופתעו לגלות שיש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בר-כוכבא
חבר מתאריך 29.11.14
18097 הודעות
יום חמישי י''א באדר תשע''ז    13:52   09.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jupiter
חבר מתאריך 29.8.16
619 הודעות
יום שני ט''ו באדר תשע''ז    01:02   13.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אהרון צודק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות