גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #18642 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18642   
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשע''ז    22:52   29.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הסברה נקודתית מומחזת  

 
  
ניסיתי להמחיז את מאמרי "הסברה נקודתית", התוצאה לפניכם. לעניות צניעותי אם ההמחזה תהפוך לסרטון יהיו לו מיליארדי צפיות והוא ישנה את תפיסת הסכסוך בעולם כולו. אתם מוזמנים לנסות. כל הזכויות אמנם שמורות אבל מי שיבקש יקבל, מותר לשנות ולגוון.

- אברהם. – הנני. – לך ולזרעך נתתי את הארץ הזאת. – תודה רבה, אני באמת מעריך את זה, אבל מה עם המדינה הפלסטינית? – אהממ... התקלת אותי. תעשה לי טובה, תחזור אלי עם זה עוד כמה אלפי שנים, בסדר? – אברהם מוציא את האייפד, מקליד קצת ואומר: סבבה, עוד משהו? – כן, קח את בנך...

שלמה המלך יושב על כס המלכות, מופיע אחד השרים ואומר: כן מלכי. – אני רוצה לבנות את בית המקדש. – איזה בית? – אהממ.. נתחיל בבית שני. – כן אדוני המלך, אבל מה עם מסגד אל אקצה? – סליחה? – אתה יודע, הוואקף, הר הבית, כיפת הסלע, תפילות יום שישי, זריקות אבנים... – אין לי מושג על מה אתה מדבר, תזכיר לי את זה עוד כמה מאות או אלפי שנים כשהמוסלמים יחלמו להיוולד.

בנימין זאב הרצל יושב על המרפסת ואומר: "אם תרצו אין זו אגדה". – אבל מה עם המדינה הפלסטינית? – סבלנות, בואו נמתין עם זה קצת אחרי השואה ואחרי הכיבוש. אחרי שיקום חוזה המדינה הפלסטינית, הגנרל הנאצי אמין אל חוסייני שיגיד את המשפט המתאים לו: "אם תרצחו אין זו אגדה"...

(if you will, if you kill)...

קבוצה של מפגינים צועקים "די לכיבוש". המראיין מתעניין: על מה ההפגנה? די לכיבוש בבל, והכיבוש הרומי והיווני והממלוכי והעות'מני והבריטי ו... די לכל הכיבושים בארץ כנען! שלח את עמי, עם ישראל רוצה לשוב אל ארצו.

הלורד ארתור ג'יימס בלפור נואם: "בשם הממלכה המאוחדת ובשם חבר הלאומים המשמש כחוק הבינלאומי של תקופתנו, הריני מצהיר בזאת כי פלשתינה מיועדת להקמת בית לאומי ליהודים!" – אבל מה עם המדינה הפלסטינית? – "לא הייתי ברור? אמרתי, תוקם מדינת פלשתינה היא מדינת ישראל! היהודים הם בעלי הבית בפלשתינה, הם הפלשתינאים! למה מי חשבת? נא לא לבצע גניבת זהות, תודה".

היטלר צועק: "יודען ראוס". – אבל לאן, לפלשתינה? – "לא, אין להם לאן לברוח. הבריטים סגרו את פלשתינה ליהודים ופתחו אותה להגירה ערבית המונית, נשמיד את כולם כאן". – ומה עם המדינה הפלסטינית? – "לא תהיה להם ברירה, יבואו כל כך הרבה נוודים ערבים, שישתלטו עליה על חשבון גוויות מיליוני היהודים וידרשו מדינה, צדק ומוסר".

מזכ"ל האו"ם מכריז: "בגלל שאנחנו אנטישמים ונקבל את החלטה 3379 המשווה את הציונות ולגזענות, הרי שכעת אנו מחליטים בזאת שאנו מצפצפים על הצהרת בלפור ומחלקים את פלשתינה שווה בשווה: 90% לערבים, 10% ליהודים. מי בעד? מי נגד? החלטה 181 התקבלה!" מכת פטיש.

הגנרל הנאצי אמין אל חוסייני מכריז: "אם תרצחו אין זו אגדה! אנחנו מצפצפים על החלטת החלוקה 181 ועל החלטת האו"ם על הקמת מדינה יהודית, ומכריזים בזאת מלחמה להשמדת היהודים בפלשתינה! מצטרפים אלינו עוד 5 צבאות סדירים של מדינות ערב, אין להם סיכוי. נקים להם תאי גזים, נאנוס ונשחט את כל היהודים. אבל... אם במקרה הם ינצחו, אל דאגה, נדרוש מהם לפצות אותנו. מגיע לנו צדק ומוסר".

https://rotter.net/forum/scoops1/392075.shtml

ערפאת מכריז: "אני שמח להקים בזאת את הארגון לשחרור פלסטין מכיבוש!" מחיאות כפיים סוערות. – סליחה, איזה כיבוש? – "כיבוש 67 כמובן". – אבל זה יהיה רק בעוד 10 שנים, עכשיו 1957. – "מה אתה אומר? אנחנו מקדימים את זמננו, איזה יופי, חשוב להתכונן מראש לבאות".

שופט בית המשפט העליון אדמונד לוי מכריז: "השטחים הכבושים אינם כבושים, הם לא נכבשו מאף אחד, אלו הם שטחים במחלוקת!". כל העולם בתגובה מרעיש וצועק: "די לכיבוש, די לכיבוש"...

מרקל נואמת: "אין פתרון אחר זולת שתי מדינות לשני עמים! רק חזרתכם לגבולות אושוויץ תבטיח שהערבים יפסיקו לחלום על השמדתכם, ויפסיקו לשגר טילים ולבצע פיגועים. אין ספק שביתורה של ישראל הפצפונת לשלושה חלקים והצפת עזה ויו"ש במיליוני פליטים מהגרים חובבי ציון, יחד עם קצת זכות שיבה יביאו לשלום ושלווה על כל המזרח התיכון, ואמרו..." – אבל כל מומחי המדע חולקים על כך. – "עזוב שטויות, מה הם מבינים? כבר התרגלנו לקונספציית שתי המדינות, אז נשאר תקועים עמה". - ואם ישראל תסרב? – "נחרים אותה".

עזאמי בשארה נואם: "זה נכון שאין עם פלסטיני, וזה נכון שהיחס לפלסטינים בכל מדינות ערב הוא עלוב ביותר ורק כאן היחס הוא הכי טוב בעולם, אבל מה הקשר? זו מדינת אברטהייד!"

אחמד טיבי נואם: "נכון שהערבים ביצעו פרעות זוועה בישוב היהודי הרבה לפני הכיבוש. נכון שמנהיגנו הנערץ היה גנרל נאצי שתכנן הקמת תאי גזים עבורכם כאן. נכון שקמנו עליכם להשמידכם ואנחנו מייללים שנכשלנו וחטפנו חזק. נכון שהבענו את הערכתנו לכך שלא גירשתם אותנו בכך שתקענו לכם סכין בגב. נכון שאנחנו מתקשים להיגמל מהרגלים וממשיכים בכל הזדמנות לעשות בכם פיגועי זוועה. נכון שכשחתמנו על אוסלו חטפתם מתאבדים באוטובוסים. נכון שכל פעם שעשיתם מחווה ונסיגה חטפתם הסלמה וטילים. נכון שיש לנו תיאבון גדול ולא הסתפקנו בגבולות החלוקה. הכל נכון, אבל אנחנו מבטיחים שאם תחזרו לגבולות 67, מיד יפרוץ שלום ויהיה נפלא, תסמכו עלינו בעיניים עצומות".


יאיר גולן נואם: "אני מזהה תהליכים. במלחמת השחרור לא עשינו לערבים את מה שהם ניסו לעשות לנו. משניצחנו חמלנו עליהם, גילינו אנושיות, אבירות של מנצחים. לא נקטנו ב"שוויונות מוסרית" ולכן לא אנסנו ושחטנו אותם. אפילו לא נקטנו בעליונות מוסרית קלה עד מתונה ולכן לא גירשנו אותם, מה שהיה הופך את המדינה לגן עדן עבורנו ומייתר את הסכסוך. כבר אז לקינו בתשוקה גזענית בלתי ניתנת לכיבוש לעליונות מוסרית גבוהה ולכן הצענו להם לשים את המלחמה בצד ולבנות חיים חדשים. איך הם הביעו את הערכתם? התאוששו, ומאז הם מתקשים לחדול מלתקוע לנו סכינים בגב. מה המסקנה? ברור: העליונות המוסרית שלנו לא מספיק גבוהה! צריך עליונות מוסרית עוד יותר גבוהה! כדי להגן על אזרחי האויב לא מספיק להקריב 70 חיילים, במלחמה הבאה נקריב 700! תודה".

(בכיתוב צריך להיות: במבצע צוק איתן צבא ההגנה לישראל הקריב 70 חיילים כדי להגן על אזרחי האויב, מפחד חוקרים כמו גולדסטון ושבעס ובית הדין בהאג).

טראמפ נואם: "קונספציית הרב תרבותיות קרסה! מי שנהרות של דם לא הספיקו לו כדי להבין זאת, יקבל אוקיאנוסים. לא הוצאנו להורג כל מוסלמי קיצוני, קיבלנו את דאעש. יכולנו למנוע זאת, אך היינו מוסריים. איך המהגרים יביעו את הערכתם לאירוח שלהם? כפי שהם רגילים: הגברים יישחטו ונשות אירופה יופתעו למצוא את עצמן בדיוק כמו נשות סוריה במחנות אונס. אירן תנסה להשתלט על העולם ולא תבחל בשימוש בנשק בלתי קונבנציונאלי. מי ינצח, ערב או מערב? צריך לבחור, זו מלחמת העולם השלישית!".

חדר ניתוח, מחבל מתאבד שוכב במיטה לידו הרובה וחגורת הנפץ. המוניטור מצפצף צפצוף קבוע. – הוא מת! קובע הרופא. – לא, תנסו להחיות אותו! מתחננת בת זוגו. – זה אבוד! מתעקש הרופא. – אל תוותרו! ממשיכה להתחנן. מנסים עוד פעם, והנה הוא קופץ וצועק: לאאאא. – אתה חי, מתלהבת פאטמה. – לא תאמיני, חזרתי מהמתים. – מה ראית? – מסתבר שיש לנו כמה טעויות. זה לא גן עדן, זה גיהינום. לא קוראים לו אללה, קוראים לו אלוהים. – ולמה צעקת לא? – זה לא בתולות. עמדו שם 70 שהידים מתוסכלים בדיוק כמוני וכמעט התנפלו עלי. - תגיד, אבל בתוליות זה לא חד פעמי? – אצלנו בתוליות זה כמו פליטות, נשאר לנצח...

* המחזה הוא דרמטי עם גוון קומי, ולכן כל קשר בין הדמויות לדבריהם הוא פרי הדמיון בהחלט.


הסברה נקודתית
http://www.news1.co.il/Archive/003-D-103555-00.html



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  בוצע אהרון5 13.04.17 09:15 1
     אתה האיש הכי מבוזבז כאן בפורום, חבל :-( המסביר 30.04.17 12:50 3
     אשרייך יהודי יקר. תוכנית_01 30.04.17 13:50 4
     אדיר ofiram 10.05.17 13:06 5
     גדול! שאפו! סמפו 01.09.17 21:58 9
  ואוו איזו השקעה אבי_85 30.04.17 10:34 2
  יפה מאוד פיזיקאי 15.05.17 14:06 6
  שאפו אכפת מעמי 25.07.17 01:15 7
  עדות לחורבן ירושלים בידי בבל אהרון5 26.07.17 22:02 8
  גם בן גוריון אומר די לכיבוש ולגלות אהרון5 09.01.18 06:22 10
  האסלאם הוא מין פולש אהרון5 10.01.18 16:24 11
  יש עם פלסטיני? אהרון5 03.02.18 21:34 12

     
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ז בניסן תשע''ז    09:15   13.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. בוצע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

תולדות הסכסוך 01
https://youtu.be/Aagy-FXmb18


תולדות הסכסוך 02
https://youtu.be/4_-xfcM5WBg


תולדות הסכסוך 03
https://youtu.be/mTceMalRTdQ


תולדות הסכסוך 04
https://youtu.be/Ls3PLR8LK0A


תולדות הסכסוך 05
https://youtu.be/TWGwnk-uNDk

תולדות הסכסוך 06
https://youtu.be/Jr6qf8QWUf8


תולדות הסכסוך 07
https://youtu.be/CnUanFv2RUI


תולדות הסכסוך 08
https://youtu.be/c5biUVKduHg


תולדות הסכסוך 09
https://youtu.be/x0ncdT89cZQ


תולדות הסכסוך 10
https://youtu.be/O_KbMDv57rM


תולדות הסכסוך 11
https://youtu.be/Kx3R3cqlkXM


תולדות הסכסוך 12
https://youtu.be/p_-S256QpFM


תולדות הסכסוך 13
https://youtu.be/RAeh1VH1EM0


תולדות הסכסוך 14
https://youtu.be/cCwV6lthvGI


תולדות הסכסוך 15
https://youtu.be/eDJYjOPOQWQ


תולדות הסכסוך 16
https://youtu.be/21e-mUITGic


תולדות הסכסוך 17
https://youtu.be/RVf34DrRiTA



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המסביר
גולש אורח
יום ראשון ד' באייר תשע''ז    12:50   30.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אתה האיש הכי מבוזבז כאן בפורום, חבל :-(  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אתה צריך לעשות נאומים של ממש ולעלות את זה ביוטיוב, אשמח מאוד לראות זה זה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תוכנית_01
גולש אורח
יום ראשון ד' באייר תשע''ז    13:50   30.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אשרייך יהודי יקר.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
יש לך, מה שקוראים לו, קול "רדיופוני". לא יכולתי שלא לדמיין את בני תרבות המוות מתפלצים לקול הילד; אין דבר שמעצבן אותם יותר מאדם עם תשוקה לחיים ואהבה לילדיו.

אולי יהיה שווה לעשות מ-"תולדות הסכסוך" אנימציה. יש ערוץ ביוטיוב שאולי שווה לבדוק שיתוף פעולה איתו (אני לא מכיר את הנפשות הפועלות):

אני לא בטוח שהחלוקה ל-17 חלקים היא טובה. אולי עדיף לחלק לפחות חלקים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ofiram
חבר מתאריך 18.12.13
595 הודעות
יום רביעי י''ד באייר תשע''ז    13:06   10.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אדיר  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמפו
חבר מתאריך 28.1.12
12432 הודעות
יום ששי י' באלול תשע''ז    21:58   01.09.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. גדול! שאפו!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
57866 הודעות, 168 מדרגים, 274 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ד' באייר תשע''ז    10:34   30.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ואוו איזו השקעה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיזיקאי
גולש אורח
יום שני י''ט באייר תשע''ז    14:06   15.05.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. יפה מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אכפת מעמי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.11.14
548 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ב' באב תשע''ז    01:15   25.07.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. שאפו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ג' באב תשע''ז    22:02   26.07.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. עדות לחורבן ירושלים בידי בבל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

https://rotter.net/forum/scoops1/416842.shtml

אולי ננצל את ההזדמנות כדי לאגור כאן כל מני עדויות לטובת גרסת המדע למציאות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ב בטבת תשע''ח    06:22   09.01.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. גם בן גוריון אומר די לכיבוש ולגלות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מעניין

https://youtu.be/Ewgpj6vuxQk



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בטבת תשע''ח    16:24   10.01.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. האסלאם הוא מין פולש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סרטון הסברה נפלא

https://rotter.net/forum/scoops1/447180.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ח בשבט תשע''ח    21:34   03.02.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. יש עם פלסטיני?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

ד"ר קידר עונה:

http://coding.doit.am/video/untitled/5mfYPwtdaRR/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות