גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #18987 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18987   
יחזקאל
חבר מתאריך 22.11.17
28 הודעות
יום רביעי ד' בכסלו תשע''ח    16:25   22.11.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

סוכנות רוברטו החתימה דוגמן פלסטיני  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.11.17 בשעה 16:42 בברכה, יחזקאל
 
תכירו את קאהר חרחש, דוגמן פלסטיני אשר חתום אצל סוכנות רוברטו וחולם להצליח בגדול בתחום.
דיברנו איתו על התגובות שהוא מקבל מהסביבה הקרובה, על הסירוב של סוכנויות דוגמנות להחתים אותו ועל הדוגמנית שהוא מאוהב בה.

בימים לחוצים ולא פשוטים כמו היום מספיק רק להחליף כמה משפטים עם הדוגמן קאהר חרחש כדי להאמין ששלום זה רק עניין של זמן.
על קאהר חרחש יש מצב שכבר שמעתם..הוא דוגמן מזרח ירושלים שבונה לעצמו שם בעולם הדוגמנות בארץ ובעולם ואפילו השתתף בקמפיין ישראלי של המעצבת רינה צין.
להלן קטע מהראיון יחד עם קאהר חרחש: שאלנו אותו "מה החלום שלך"? וזו תשובתו: אני חולם להיות דוגמן מצליח מאוד, ואני באמת מאמין שאגיע לזה. כי יש לי סיפור מעניין, ביטחון עצמי ואני אוהב את המקצוע הזה. אני יודע שאני אצליח.
מכאן שאלנו אותו אם הוא מכיר דוגמנים ישראלים מפורסמים? והוא ענה: "אני מכיר את בר רפאלי. אחת הדוגמניות שאני מעריך היא גל גדות. יש גם דוגמנית פלסטינית בשם ג'יג'י חדיד. אני מאוהב בה. ישנם דוגמנים שזכו להצלחה בגלל הרקע שלהם אך אני לא חושב שיש לזה חשיבות לגורם ההצלחה. מה שחשוב הוא שהגעת לאן שרצית ואתה יכול רק להתגאות.
שאלנו אותו אם יש לו תגובות מהקהילה, מהבית ספר, מהמשפחה ומהחברים והוא ענה : "הם בעיקר אומרים "אל תיקח סמים" וכאלה..כי זה סטראוטיפ על דוגמנים אבל הם אומרים את זה בעיקר כבדיחה, הם לא רציניים. הם לרוב נותנים לי ביקורות חיוביות על התמונות שלי, על הדברים שעשיתי וזה מחזק אותי להמשיך לעשות את מה שאני עושה.

כל הפרגון הזה שקאהר מדבר עליו לא היה קיים תמיד. בתחילת דרכו ניסה להתקבל למספר סוכנויות דוגמנות שנתנו לו כמעט תמיד תשובה שלילית. עד שהוא פגש את סוכנות רוברטו.
רוברטו בן שושן : "לדעתי, הוא הפרצוף היפה של הפלסטיני הישראלי כי הוא..מדהים בהכל. הוא מוכשר, הוא יפה, הוא חם, הוא אוהב, הוא חכם מאוד. אני במקום הפלסטינאים שם אותו בתור שר החוץ שלהם.
קאהר חרחש המשיך ואמר: "אני נרגש להיות מיוצג על ידי רוברטו. הגעתי לראיון, רוברטו ראה אותי, התלהב וקרא לי לבוא אליו..הוא התקרב וישר התחלנו לדבר..נמשכנו כמגנט. הרגשתי בבית..הרגשתי בטוח.

שאלה עבור רוברטו בן שושן: האם הסיפור הזה הוא לא נפיץ מידי? האם זה לא משהו שחששת לקראתו?
רוברטו בן שושן ענה והגיב שהוא לא חשש מזה, זה לא נפיץ. כי מה שקאהר מייצג זה דווקא את השלום, את האחווה, את הביחד. אני לא יכול לבטל בן אדם כזה בגלל המוצא שלו אלא להיפך זה טוב לכולם שידעו שגם אפשר ככה.. כמובן שיש תגובות בפייסבוק גזעניות אך אני לא מתעסק בפוליטיקה אלא בתרבות ובאופנה וזה המהות של סוכנות רוברטו."

אחד התחביבים של קאהר כשהוא לא עסוק בעולם הדוגמנות הוא לקרוא וז'אנר הספרים שאותו הוא מעדיף סביר להניח שיפתיע גם אתכם. "אני לא יודע אם קראת את "אדם מחפש משמעות" מאת ויקטור פראנקל, ספר אשר מספר על ניצול שואה שסיפר כמה קשה היה לו. קראתי ספר גם מאת אלי ויזל..שכחתי את שם הספר קראתי אותו בשנה שעברה. הספר הזה שינה את החיים שלי ופתח לי את העניים. חבריי ואני אוהבים לשמוע את 2 הצדדים, מה שיש להם לספר..זה פותח את העניים. אני רואה הרבה נקודות השקה בין 2 הצדדים.

אצל קאהר נושא הבנת 2 הצדדים לא נגמר בלקרוא איזה ספר. הוא מאמין שהוא יוכל להיות מתווך אמיתי בין 2 הצדדים. אותם הוא חווה כל יום מחדש. העולם הישראלי בו הוא עובד, והצד הפלסטיני אליו נולד.
בין אם זה בא דרך דוגמנות, ממה שאני אומר, הרעיונות שאני מאמין בהם..אני רוצה להיות כור היתוך של שני הצדדים כדי לחבר בניהם. אני מאמין שיש לי את היכולת ואני בטוח בעצמי וזה החלום.


מה דעתכם? החלטה נכונה של רוברטו להחתים דוגמן פלסטיני? זה מה שיקרב בין 2 הצדדים?




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  בלי תמונה איך נשפוט??? חכם ראשון 23.11.17 00:25 1

     
חכם ראשון
גולש אורח
יום חמישי ה' בכסלו תשע''ח    00:25   23.11.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. בלי תמונה איך נשפוט???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות