גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #19373 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19373   
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ד בתמוז תשע''ח    14:51   07.07.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

כן הקוקיה  

 
  
כן הקוקיה

העולם בתקופתנו הוא בית משוגעים אחד ענק. אין דרך אחרת לתאר זאת. עדר הנאורים שהשתלט על העולם בתקופתנו ועוסק במרצ באונס ערכיו, מדהיר את האנושות בהתלהבות קדימה להשמדתה

רוצים לשמוע בדיחה עצובה? הבדיחה נהדרת, החלק העצוב שבבדיחה הוא, שבתפקיד ההרשלה אנחנו. אויבינו מתפקעים מצחוק כשהם מתבוננים עלינו, בדיוק כפי שאנו מתפקעים מחכמי חלם. כבר נגיע אליה, אבל אולי נעשה זאת בצורה מסודרת.

נפתח בקורס קצר בתעמולה, מפי "שר ההסברה" המוכשר של הרייך:



1. אם תקפיד לחזור על שקר מספיק פעמים, בשלב מסוים יתחילו להאמין בו.
2. תאשים את האויב במה שאתה אשם.
3. תעמולה עובדת מצוין כאשר אלו שעליהם מתבצעת המניפולציה משוכנעים שהם פועלים למען עצמם.
4. ערך עליון למען המולדת הוא לדכא את האמת, שכן האמת היא האויבת הכי גדולה של השקר, כלומר של המדינה.

נשבח את אויבינו (הפלסטינים, הערבים, המוסלמים) בכך שהם מיישמים את העקרונות המשובחים הללו בצורה מושלמת ומפעילים עלינו מלחמה סוציולוגית למופת.

1. שקר "הכיבוש" לפיו פלשתינה שייכת ל"עם הפלסטיני" הוטמע נפלא בעולם. היום האנושות היא עדר של גלמים המאמין בשקר הזה בדבקות.

2. הם הצליחו להפוך אותנו תדמיתית מקורבן לתוקף אכזר. לישראל יש תדמית בעולם של משהו בין גזעני אפרטהייד לנאצים. לשווא נצווח שמנהיג המופת שלהם ניסה להקים לנו כאן תאי גזים וברגע שהם ינצחו הם שוחטים את כולנו. לשווא נצרח ש"הפלסטינים" אזרחי ישראל נהנים משוויון זכויות מוחלט, כפי שאין להם בשום מדינה ערבית, ובוודאי לא ליהודים בארצות ערב.

4. המוסלמים בשילוב חבריהם השמאלנים הצליחו להכניס את האנושות למטריקס, היפנוזה, סוגסטיה המונית. העולם כולו מבולבל היום בין אמת לשקר. אמת היא שקר, השקר הוא האמת. לא ירון מילרמן ולא שום זוכה פרס נובל יכול לחלץ אותו משטיפת המוח המטורפת הזו. (רק אני).

3. כעת הגענו לבדיחה המשגעת. לפני שאתם ממהרים להתפוצץ מצחוק, אל תשכחו שאנחנו בתפקיד החושמים. זה היה יכול להיות באמת משגע, רק חבל שכשאנחנו מתפוצצים זה לא מצחוק...

מעשה שבערך היה כנראה כך לא היה: התאספו אויבינו סביב שולחן עגול והעלו את השאלה: איך נשמיד את האויב? אל יהוד האלו חזקים מאוד, מה נעשה? אז קם הגאון התורן ואמר: רגע, מה עם כלל מספר 3 של שר ההסברה המומחה ביותר? למה שלא ניתן ליהודים להילחם בעצמם למעננו?

מה זאת אומרת? נעשה להם שטיפת מוח, נשכנע אותם שהערכים שלהם כוללים דאגה לנו והקרבת ילדיהם. לא יכול להיות, בלתי אפשרי. תתפלאו. נתבע אותם בבית הדין בהאג, הם ישקשקו, ואז כדי לתרץ לעצמם שהם מקריבים את ילדיהם כי הם מפחדים מבית המשפט, הם יספרו לעצמם שהם עושים זאת כי יש להם ערכים.

ההצלחה הייתה מעל למשוער. מתקשים להאמין? האזינו בעצמכם:

בנט לצערי: האם נקמה היא אמצעי לגיטימי? מה פתאום, אנחנו הצבא המוסרי בעולם, ולכן לצערי למען המוסר הנפלא הזה קברנו 70 בנים. ובחיים לא נוותר על הערך הנפלא הזה. (ציטוט ממש לא מדויק).

האויב, בשיתוף משתפי הפעולה עם האויב, הצליח לשכנע אותנו בערכי הבל. מי קבע שאנחנו צריכים להיות צדיקים יותר מהאפיפיור? למה צה"ל צריך להיות הצבא המוסרי בעולם? כי כל הזמן העולם בא אלינו בטענות שאנחנו לא מספיק מוסריים. אז דחקו אותנו לפינה והנה מצאנו "פתרון"... חחח אפשר להתחיל להתפקע.

אז מה כוללים הערכים הנפלאים הללו של הצבא המוסרי בעולם? חושף בנט: לצערו נהרגו חיילים למען המוסר הזה. הנה הצליח האויב לשטות בנו ולגרום לנו להקריב את בנינו למען המוסר הנפלא שלנו... מדהים. אם 70 משפחות לא היו בוכות, היינו גם אנו נהנים מהמתיחה המדהימה.

המנהיגים המוסריים שלנו לא מספרים לנו שהם מקריבים את בנינו כדי להסתתר מאחורי גופותיהם מפני בית הדין בהאג, הם מספרים לנו סיפורי מוסר. למזלנו הצליח המראיין למשוך את השר בלשונו, אחרת לא היינו יודעים.

אבל האמת היא הרבה יותר נוראה. במבצעים הקודמים צה"ל הוכיח שהוא יודע מצוין להגן על חייליו. כל איומי החמאס להפוך את עזה לבית קברות ענק לחיילי / חללי צה"ל, התבדו. קמה צעקה, אנטישמים וארגוני שמאל התחילו לצווח: טבח! המון הרוגים פלסטינים, אפס לצה"ל. אז בצוף איתן "פיצינו" אותם...

זוכרים את קונספירציית יום כיפור? קיסינג'ר ודיין זממו לתת למצרים ניצחון קטן כדי שהכבוד הפצוע שלהם יגליד והם יבשילו לשלום. כנראה שקשה להיגמל מן התשוקה לחלק מחוות בדמות גופות בנינו...

חברים, התרבות הכי פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית ואכזרית, הצליחה לנצח בנוק אווט את התרבות שהביאה לעולם את הגאונים הגדולים ביותר. הם הצליחו לגרום לנו לחיות במטריקס של ערכים המיטיבים עמם וגורמים לנו להקריב את בנינו! מדהים. שאפו. נסיר את הכובע, ניצחון שאין כדוגמתו ביקום.

רק נעיר שהערכים של ביבי, בנט וחבריהם לא כוללים את הקרבת בניהם שלהם. אנחנו לא רואים את ביבי ממהר להקריב את יאיר ואבנר. מוסר נפלא יש להם רק על הילדים שלנו.

אמרתי כבר מזמן שאלו ערכים צואים ומצחינים. צרך לעטוף אותם בנייר טואלט ולדחוף אותם עמוק חזרה למקום ממנו שאבו אותם. אבל לך דבר עם עדר של מוסריים... העם משתגע על הערכים הללו ולא יוותר על העונג להיות הצבא המוסרי בעולם. למה?... סליחה, יש שאלות שלא שואלים עדר של גלמים.


רב תרבותיות

הערך הראשון שנהננו ממנו נקרא בשפה מקצועית "עליונות מוסרית". התרבות שלנו כעדר של נאורים החליטה שהערבים הם בדיוק כמונו, שתי טיפות עיניים. אבל בחיים לא נרד לרמה המוסרית שלהם. למה? כי אנחנו מתעקשים על זכותנו הלגיטימית להיות גזענים. לכן נקריב את בנינו למענם.

הערך השני שנהנה ממנו להנאתנו הוא "רב תרבותיות". עדר הנאורים שכבש את העולם בתקופתנו החליט לאנוס את ערכיו, בין היתר להכריח אותנו להכניס ערבים לוורידים. חובתנו לאפשר לערבים להתפרס בינינו. אגב, כמובן שגם אנחנו רשאים לעשות זאת אצלם רק יש בעיה קטנה: אף אחד לא רוצה, ומי שכן רוצה מיד מגישים נגדו תביעות כפרובוקטור, אם הערבים לא מורידים לו את הראש.

כך אנוסים אנו להכניס את הערבים אל תוכנו, להעניק להם שוויון, תעסוקה וקצבאות. מסתבר שהביטוח הלאומי מעודד את הפוליגמיה במאה מיליון שח בשנה! אירופה תהיה הראשונה שתושמד. הצפי שלי בעוד דור שואה שניה באירופה. הערבים, המוסלמים, הפליטים והמהגרים יודו לאירופאים על הכנסת האורחים כפי שהם רגילים ואוהבים: יכניסו את כל הבלונדיניות למחנות אונס וישחטו את כל הבלונדינים.

אבל גם לנו לא חסר. הערבים משתלטים על הצביון. בסופו של דבר תהיה מאסה קריטית של שמאלנים וערבים, המדינה תהפוך למדינת כל אזרחיה ומועד שחיטתנו יהיה קצר.


איסור פגיעה בחפים מפשע

ערך נפלא, בוודאי. רק מה? שתי בעיות פעוטות: 1. רק הצד שלנו מחויב אליו. לאויב ערכים הפוכים. 2. הערך הזה הפך את האזרחים להגנה המושלמת, אזרחים המשמשים כבשר תותחים הם הגנה שצה"ל לא מסוגל להתמודד עמה. 3. הערך הנפלא הזה הפך את הטרור ללהיט החם ביותר של תקופתנו. אי אפשר להשמיד אותו כי הוא תמיד מתחבא בין אזרחים ויוצא כדי להרוג אזרחים.

לסיכום

האויב הצליח לגרום לעדר הנאורים השוטים השולטים בעולם בתקופתנו להתמכר למסכת ערכי זוועה המובילים את האנושות מהר אבל בטוח אל השמדתה. אף גולם לא יכול לחלץ אותה מן הטרגדיה, חוץ ממני. אם אגיע לתקשורת אציב על סדר היום את השאלה: האם השמאל תומך באויב? תפרוץ סערה גדולה, השמאל יצרח, אבל זה לא יעזור לו. האמת תצוץ וכפי שאמר שר ההסברה הנכבד היא תביס אותו והאנושות תנצל. למרבה הצער אינני מצליח להגיע לתקשורת. צריך גם להבהיר שהמוסלמים כמין פולש ישמידו אותנו כפי שגוזל הקוקיה הטפיל מפיל מהקן את גוזל הציפור המארחת. כן, כן, הקוקיה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  פורסם אהרון5 08.07.18 11:57 1

     
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ה בתמוז תשע''ח    11:57   08.07.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. פורסם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

http://m.news1.co.il/ArticlePage.aspx?DocId=128690&SubjectId=3



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות