גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #19565 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19565
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ו בחשון תשע''ט    21:38   04.11.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ראו את המעיין, שאבו ממנו עוז ועוצמה  

 
  

מעיין בראש ההר, בוואדי ובגיא. נחוש, ממוקד ומכוון מטרה כובש מעיין גבאי עוד תחנה בתחנות חייו, מתקדם ומעפיל, תרתי משמע, אל האתגרים, המורכבויות, החסמים והקשיים. אלמלא הקביים המסייעות, מעיין היה עוד חניך במכינה המיוחדת 'תבור', עוד בעל פוטנציאל מנהיגותי, אך מעיין אינו בעל פוטנציאל, הוא מנהיג אמיתי או כפי שמכנהו ראש המכינה: ''גבר שבגברים''.

גילוי נאות, אי אפשר שלא להתאהב בבחור מלא הקסם, העזוז והתושייה, חיוכו שובה, מבטו ממיס ועיניו בורקות טוב. מעיין גבאי הוא פורץ דרך במכינת 'תבור'. לראשונה מאז היווסד המכינה מאתגר מעיין את הצוות, החברים ובעיקר את עצמו. מותח את תשוקותיו, רצונותיו, יכולותיו עד לקצה.
מעיין לא עושה הנחות לעצמו ולאיש, הוא מוכוון מטרה, ממוקד, מפוקס, יודע מהי הדרך בה יפסע, חוצב בגרזנים של אהבה את השביל שלו, מפלס נתיב.
מעיין הגיע למכינה הקדם צבאית 'תבור' מכפר אדומים, יישוב מעורב, איכותי, חדור מוטיבציה ובעיקר מבטיח לעצמו שעוד מסע בתחנות חייו השונות מתחיל, על כל החסמים, אתגרים, קשיים ומורכבויות, עד הקצה.
מעיין רואה בהצטרפותו למכינת 'תבור' עוד תחנה משמעותית, הוא עושה הכל עם החברה ועל אף שמכינת 'תבור' אינה נגישה ברמות הנדרשות, ''עובדים על זה במלא המרץ'', אומר עמית ברנד ראש המכינה. השתלבותו במכינה מעוררת התפעלות, מעיין כבר העפיל, ירד, הלך, גמע מרחקים, לא ויתר, קצת עזרה פה ושם מחבריו, אך בעיקר כוח הרצון האינסופי שלו הוא המנצח האמיתי. את המסעות הראשונים, המפרכים, צלח מעיין בעזרת חבריו, מהר, חזק וברור.
תנו לו אתגר והוא יעמוד בו, תנו לו מכשול והוא ידלג מעליו, ככה זה כשאתה מאמין ומגשים. כשמעיין גבאי הגיע עם אביו לראיון טרם קבלתו למכינה הקדם צבאית 'תבור' בנצרת עילית, שאל אותו עמית ברנד ראש המכינה: ''למה 'תבור' ''? ומעיין ענה בטבעיות: ''פה גדלים מנהיגי המחר, ואני מנהיג''. עמית כל כך התרשם מכנותו, מתבונתו וממאווייו של מעיין והשיב: ''התקבלת''.
''יש במעיין כוחות אדירים, הוא החניך הראשון ב'תבור' בעל מוגבלות מסוימת המסמן דרך משלו, חוצב ומפלס נתיב. מעיין תושב כפר אדומים, השתלב בעשייה קהילתית, חברתית כמו כולם בנצרת עילית''.
יצוין כי במספר מכינות קדם צבאיות משולבים נערים עם מוגבלויות שונות, תוכנית 'שיבולים', תוכנית ייחודית אשר מאפשרת מהלכים אלה, זוכה להערכה רבה. אמנם במכינת 'תבור' פעלו בכוחות עצמיים להנגיש עד כמה שאפשר את המכינה עם בואו של מעיין והצטרפותו למשפחת 'תבור'. ''יש עוד הרבה להנגיש, אומר עמית ומוסיף: בינתיים הלב של הצוות והחניכים מונגש באופן מעורר התפעלות וזה כבר משהו גדול, משהו מיוחד. מעיין, גבר גבר, אחד מתוך 59 חניכות וחניכים, עם מגבלה כזו או אחרת כמו שיש לכל אחד וכל אחת מאתנו. אומר עמית, ומוסיף: זו הזדמנות מצוינת להודות בהערכה רבה למנהלי התוכנית הנפלאה 'שיבולים' אשר דאגו באהבה רבה למימון כיסא השטח TREKKER"






מעיין במסע , משקיף אל הנוף ובמכינה

צילומים: אלבום פרטי



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות