גירסת הדפסה          
קבוצות דיון משפטים נושא #15799 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15799   
אלף בית
חבר מתאריך 11.5.18
8338 הודעות
יום שלישי י''ז באלול תשע''ח    20:07   28.08.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מוסך מורשה של טיוטה נתן בטלפון הצעת מחיר 1500 + - ואחרי גרירה למוסך זה הפך ל 11500 שקל  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.08.18 בשעה 20:17 בברכה, אלף בית
 
נאבד לי מפתח יחיד של טיוטה . התקשרתי למוסך מורשה של טיוטה . אמרו לי שצריך לגרור את האוטו למוסך ויעלה לי החלפת צלינדרים 1500 פלוס מינוס. עשיתי כמה ברורים והחלטתי להתקשר שוב למוסך ולהקליט את השיחה שיהיה לי אסמכתה כי אחד המנעולנים אמר לי שזה מחיר לא הגיוני . התקשרתי שוב למוסך ושוב אמר לי 1500 שקל פלוס מינוס שאלתי הרי אתם מכירים את הרכב אמרו לי שצריך לראות את הצלינדרים . שאלתי ניתן להזמין מפתח מחול אמרו לי בלתי אפשרי . הכל מוקלט .
היו לי הצעות ממנעולנים 2500 שקל ו 3500 שקל . זה היה ביום שישי ולא היה זמן לגרור למוסך . ביום ראשון גררתי אותו למוסך .
ביום שני בבוקר מקבל טלפון מהמוסך אמרו לי הצעת מחיר 11500 שקל . או להמתין שבוע שבועיים ויזמינו מפתח מחול וצריך להחליף מחשב רכב עלות 4500 שקל . ( לא נראה לי ממש הגיוני שלא ניתן להזמין מפתח עם קידוד למחשב מחול וגם בזה יש לי הרגשה שהם משקרים יש לי חבר שהזמין מחול מפתח של מרצדס )
שלחתי להם את ההקלטה זה לא הרשים אותם במיוחד . גררתי את האוטו למנעולן ועושה לי את הכל ב 2500 שקל .
סהכ עלה לי יומים וחצי בזבוז זמן כי אם היו אומרים לי מראש המנעולן היה מכין לי את האוטו עד יום ראשון בצהרים . בפועל אני מקבל אותו בגלל הדחיה רק מחר בבוקר . ועוד פעמים גרירה וזמן התעסקות
אין לי הרבה כוח לתביעות אבל זה נראה כמו שיטה של לרמות את הלקוח להכניס אותו למוסך ואז " לטגן " אותו .
התקשרה אלי אשת קשרי לקוחות של המוסך ושאלה אותי אין לך ביטוח על איבוד מפתחות ? הכל משלם הביטוח כולל רכב תחליפי . כלומר זה משהו מוכר וידוע שמכניס להם כסף לא רע . .
מה ממליצים לי לעשות ? זה יותר ברצון להראות להם שלא יכולים לעבוד על אנשים מבלי לשלם על זה .
אולי הם עברו על איזה חוק צרכנות או חוקי משרד התחבורה . בטוח שהם דגו בשיטה הזאת לא מעט צרכנים .



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ממליץ לפנות לרשות להגנת הצרכן. לפעמים זה עוזר אחד מהשורה 29.08.18 15:45 1
  באפשרותך לתבוע את נזקיך. ET 16.09.18 10:45 2

     
אחד מהשורה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.8.15
7123 הודעות, 139 מדרגים, 253 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח באלול תשע''ח    15:45   29.08.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ממליץ לפנות לרשות להגנת הצרכן. לפעמים זה עוזר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ET לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.02
40587 הודעות, 233 מדרגים, 431 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בתשרי תשע''ט    10:45   16.09.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. באפשרותך לתבוע את נזקיך.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ככל שבאפשרותך להצביע על נזק ממשי שנגרם לך בעקבות התנהלות המוסך, באפשרותך לתבוע נזק זה בבית המשפט לתביעות קטנות.

מעבר לכך כפי שכבר הומלץ לפני, ניתן לפנות לרשות להגנת הצרכן.

דבר נוסף שבאפשרותך לעשות הוא לפנות לאחראי על המוסכים במשרד התחבורה ולהגיש תלונה. ניתן לעשות זאת בקישור להלן:




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות