אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #10240 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 10240   
שכל ישר
חבר מתאריך 22.4.04
14057 הודעות
אור ליום שני י''ג בסיון תשס''ח    23:11   15.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הבג''ץ בישראל: ''אנדרוגינוס, אנומליה, שמאל רדיקלי''  

 
   שוקן מגיע לבג"ץ

החזון של מדינה פתוחה להגירה ערבית, שעליו ממליץ עמוס שוקן, מחלחל לבג"ץ. ההשפעה המסוכנת הזאת מחייבת רפורמה דמוקרטית, כדי שישראל תישאר יהודית ודמוקרטית

בן-דרור ימיני | 14/6/2008 8:35

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/746/259.html

הצעות החוק להגבלת סמכותו של בג"ץ בענייני הגירה ואזרחות חידשו את הדיון הציבורי בעניין סמכויות בג"ץ. עיתון "הארץ" כבר התגייס השבוע, וזו זכותו, הן במאמר מערכת והן במאמר של עמוס שוקן, כדי להנציח את עטרת בג"ץ על מקומה.

אין בהצעות לרפורמה, תחילה של פרופ' דניאל פרידמן ובהמשך של חבר הכנסת מיכאל איתן, דבר שאינו דמוקרטי. בניגוד לשטיפת המוח הקולקטיבית שאנחנו שרויים בתוכה, אין מדינה בעולם שבה המצב החוקתי דומה לזה של ישראל. באותן מדינות שבהן יש סמכות שיפוטית לביטול חוקים, בית המשפט המוסמך הוא בית משפט דמוקרטי, כלומר גוף שהרכבו משקף את קשת הדעות בציבור.

חוגים מסוימים בקרבנו הופכים את הדמוקרטי לפוליטי כדי להפחיד. כך שצריך לשאול: האם הם יסכימו להעניק לקבוצת אנשים, שמייצגת בעיקר את עמדות המפד"ל, להכתיב לציבור כולו את ערכיה הפוליטיים, גם אם במסווה חוקתי? התשובה ידועה. הם בעד בג"ץ, בתנאי שהוא עשוי בצלמם.

בגרמניה, למשל, שבה יש סמכות לביטול חוקים, המפלגות קובעות את הרכב בית המשפט החוקתי. בקנדה ובדרום אפריקה החוקה עצמה מחייבת גיוון בבחירת השופטים. בארצות הברית הנשיא בוחר את השופטים, על פי נטיותיו הפוליטיות. בצרפת מוענקת הסמכות (לפני אישור החקיקה) למועצה חוקתית (Conseil Constitutionnel), שהרכבה פוליטי לחלוטין (והיושבים בה אינם בהכרח משפטנים). בהולנד, לעומת זאת, יש שלילה מפורשת של הסמכות לפסילת חוקים. וגם בבריטניה אין לשום בית משפט סמכות לבטל חוקים.

רק ישראל שרויה באנומליה שאין כמותה בעולם. אנדרוגינוס שנוצר כתוצאה מחקיקה חפוזה וממשפטן אימפריאליסט. 32 חברי כנסת הצביעו בעד חוק יסוד כבוד האדם, 21 הצביעו נגדו, כלומר החוק התקבל ללא רוב בכנסת עצמה, ובוודאי ללא דיון ציבורי. והנה, החוק הזה הפך למהפכה חוקתית, כלשונו של אהרן ברק. איך בדיוק מתחוללת מהפכה כאשר רוב חברי הכנסת כלל אינם יודעים עליה - לברק פתרונים.

הזכות לאהבה ולהשמדה

הדיון בסמכויות בג"ץ מתעורר בעקבות התיקון לחוק האזרחות, שקבע שתושבי השטחים לא יזכו להגירה אוטומטית לישראל רק משום שהם מתחתנים עם אזרחי ישראל. הנימוק הרשמי היה ביטחוני. הנימוק האמיתי הוא גם דמוגרפי. רק לאחר הגירה של למעלה ממאה אלף פלשתינים, כלומר זכות שיבה זוחלת, התעוררה ישראל.

החוק הגיע לבג"ץ. עמדת רוב שופטי בג"ץ בסוגיית ההגירה היא כל כך (שמאל) קיצונית, שכל מי שמכיר את המצב הנוהג בעולם נותר אחוז פלצות. האם יש מדינה בעולם שמאפשרת הגירה של תושבי מדינת אויב במסווה של "הזכות לחתונה"? האם בג"ץ מתכוון לכפות את זכות השיבה? האם בג"ץ אינו יודע שרוב תושבי השטחים, חסידי הזכות לאהבה ולחתונה, העלו לשלטון את החמאס, שדוגל בשנאה ובהשמדה?

את העתירה המקורית הגיש מרכז עדאלה, שעמדותיו בתחום זכות קיומה של מדינה יהודית ודמוקרטית אינן זקוקות להרחבה. את העתירה החדשה, בעקבות הצעת חוק משופרת, הגישו עדאלה וחברת הכנסת זהבה גלאון. מיעוט שולי בציבור, שיש לו, כנראה, רוב בבג"ץ. ואחר כך יש התוהים על הירידה באמון הציבור בבג"ץ.

צביעות ודיון ציבורי

עמוס שוקן, מו"ל הארץ, פרסם השבוע מאמר המתנגד לכל פגיעה בסמכויות בג"ץ, והבהיר שבמוקד העניין מצויה "זכות ההגירה" לישראל. והוא תוהה: איך ייתכן שמהפכה חוקתית משמעותית כל כך תובא לאישור ועדת השרים לחקיקה בלי כל דיון ציבורי.

סליחה? עכשיו התעוררת, מר שוקן? איך זה שחוק יסוד כבוד האדם הפך למהפכה חוקתית? הרי אז לא היה כל דיון ציבורי. הרי אז השתתפו בהצבעה פחות מחצי מחברי הכנסת. אלא שהצורך בדיון ציבורי הוא פועל יוצא של עמדה פוליטית. כשהמחטף מתאים, התשואות מובטחות. כשהמחטף אינו מתוצרת השמאל הרדיקלי, הוא מחייב הכשלה בתירוץ של "דיון ציבורי".

ובכלל , שוקן טועה ומטעה. בנושא חוקי ההגירה היה דיון ציבורי רחב. בוודאי רחב יותר מהדיון שלא היה על מחטף "המהפכה החוקתית". הוקמה גם ועדת משפטנים בראשות פרופ' אמנון רובינשטיין, לא בדיוק איש ימין, שהמלצותיה הן גם הבסיס לחוק האזרחות. על החוק עצמו התקיימו אינספור דיונים בציבור, בתקשורת, בכנסת ובאקדמיה. וטוב שכך.

זכות השיבה

שוקן כבר הבהיר בעבר את עמדתו בנוגע לאופי המדינה: "מה יותר שלום בין העמים ממה שעשוי לנבוע מכך: נישואים בין צעירים ישראלים, יהודים כערבים, לבין צעירים מן המדינות השכנות ומפלשתין? השאיפה לשלום מחייבת. . . שפלשתינים ופלשתיניות, מצרים ומצריות, ירדנים וירדניות יוכלו לחיות בישראל. . . גם מאפשרות של משפחות מעורבות (בן/בת זוג יהודי עם בן/בת זוג ערבי) לא צריך להירתע".

זהו חזונו של שוקן. זה החזון שהוא מבקש מבג"ץ לממש. אם רק ייפתחו הגבולות, אלפים אכן יגיעו. אירופה סוגרת דלתות, משום שהיא רוצה, אולי מאוחר מדי, להמשיך להיות אירופה, ולא סעודיה. זכויות מלאות למיעוט המוסלמי, אבל לא זכויות הגירה.

עדאלה ושוקן וגלאון חותרים למצב בלתי נסבל: הגירה חופשית, גם של חסידי השמדת ישראל. בדמיונם הקודח המבקשים להגר רוצים אהבה. מה פתאום מלחמה. הם גם יתאזרחו, משום שזה מה ששוקן רוצה להעניק להם, וזה מה ששוקן רוצה שבג"ץ יעניק להם.

הגיע זמן הדמוקרטיה

עד כה, הביטוי העיקרי לאימפריאליזם השיפוטי היה בהתערבות יתר בהחלטות שלטוניות, לא בפסילת חוקים. ולמרות זאת, במקרה דנן התגבש בבג"ץ רוב התומך בעמדת עדאלה-גלאון-שוקן, בניצוחו של אהרן ברק. זה מצב מסוכן.

בג"ץ, תוך כדי מכבסת מילים מתחום שיח הזכויות, עלול לבטל למעשה, גם אם לא להלכה, את זכות קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. זו לא הכוונה. זו התוצאה. וזה קורה בניגוד להחלטת האו"ם על מדינה יהודית. בניגוד לחוקי היסוד. בניגוד לרוב מוחלט שמצוי גם בציבור וגם בכנסת. בניגוד גמור למקובל בעולם. אבל בהתאם לתכתיבי מיעוט שחלקו שולל את זכות הקיום של מדינה יהודית.

ההצעות להגבלת סמכות בג"ץ לא ישנו דבר. אמון הציבור בבג"ץ רק ימשיך להידרדר. הצורך האמיתי הוא בעסקת חבילה: בית משפט חוקתי שיש לו סמכויות רחבות, ובתנאי שיהיה זה בית משפט דמוקרטי. לא של המפד"ל ולא של מרצ, שוקן או עדאלה. זה המצב במתוקנות שבמדינות. הגיע הזמן שגם ישראל תהיה מדינה מתוקנת.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תמצית צביעותו של השמאל רקוויאם מקומי 16.06.08 00:01 1
     נכון מאד ויותר מכך. שכל ישר 16.06.08 09:53 2
     מכתבך רצוף ומלא בשקרים,תהנה משקריך, חבל''ז. עמיחי 16.06.08 10:39 3
         פינקס הקטן. רקוויאם מקומי 16.06.08 10:43 4
         עמיחי, מדוע אינך מגיב לדבריו של בן דרור ימיני? שכל ישר 16.06.08 14:57 5
             הוא כאן בנסיונות מטופשים לקעקע רקוויאם מקומי 16.06.08 16:07 6
                 נרגני, תפסיק להדביק תוויות למי שאתה לא מסכים לדעתו גלובוס 16.06.08 16:18 7
                     סוליה. רקוויאם מקומי 16.06.08 16:59 8
                         LOL, אבל טעית, קידמת אותו לשווא, הוא עדיין החלק שדבוק אהודברח 16.06.08 20:24 10
                 להתמודד עם בן דרור ימיני אין צורך ביכולת איטלקטואלית עמיחי 17.06.08 01:03 11
                     אתה עושה לעצמך חיים קלים. מי שם את בגץ לבטל חוק הכנסת? שכל ישר 17.06.08 10:13 12
                         אתה כרגיל מדבר שטויות,אתה חסר תקנה. עמיחי 17.06.08 13:22 13
                             עזוב אותי בצד אני לא חשוב. איפה עורך הדעות של מעריב ד. בן ימיני שיקר ? שכל ישר 17.06.08 16:17 14
                     מה עם יכולת קריאה וקצת אינטגריטי? רקוויאם מקומי 17.06.08 23:19 16
                         אתה קשקשן בצל הקשקרן ימיני עמיחי 17.06.08 23:26 17
                             גם פרופסור (עם תעודות !) אמנון רובינשטיין, קשקשקרן ? שכל ישר 17.06.08 23:29 18
                                 זה סנילי קונבנציונלי עם ותק. עמיחי 18.06.08 03:24 21
                                     אדון עמיחי, אתה לא ישן בלילות ? 3ברית 18.06.08 04:05 22
                             אתה חושב שאם תמשיך לצרוח כמו כרוכיה, תישמע טוב יותר? רקוויאם מקומי 17.06.08 23:44 19
                                 קשקשן, נסיגתך נראית לעין בלתי מזויינת. עמיחי 18.06.08 03:23 20
  שיראה דוגמה אישית,ויחתן את נכדיו עם פלשתינים. אשאשאש 16.06.08 18:20 9
  שכל עקום. azi 17.06.08 17:50 15

       
רקוויאם מקומי
חבר מתאריך 2.9.06
7404 הודעות
יום שני י''ג בסיון תשס''ח    00:01   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תמצית צביעותו של השמאל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   דוגמא מאלפת לשימוש המניפולטיבי שעושה השמאל במושגים שאינם נוגעים כהוא זה להשקפת עולמו אבל בעלי משקל רב בדעת הקהל הישראלית ועל כן מאומצים אד הוק לצורך תעמולתי.
המונח "רוב יהודי" נוגע לאנשי השמאל הרדיקלי כשלג דאשתקד. מה להם ולמדינה יהודית? הם בדרך כלל מייצגים את האולטרא-חילוניות המודעת לעצמה. זו שרואה ביהדות אוייב לגישתה ההומניסטית ו"המתקדמת".
על פניו, אין בינם לבין עניין ב"רוב יהודי" כלום.
יותר מכך, כפי שעולה מכתבה זו, הם מובילים מדיניות שחותרת תחת אושיות קיומה היהודיים של מדינת ישראל. התמיכה ברעיון "מדינת כל אזרחיה" הוא לכשעצמו תמיכה בחיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית ותמיכה בהקמת מדינה אזרחית בעלת אופי אמורפי שחיים בה יהודים וערבים.
התמיכה באיחוד משפחות וזכות שיבה מוגבלת מראים ומצביעים על חוסר עניין מוחלט באופייה היהודי של מדינת ישראל.
מאידך גיסא, בהיותם מודעים לעוצמת החשיבות שמייחסים רוב היהודים להיותה של מדינת ישראל מדינה בעלת אופי יהודי, ובהיותם מודעים לסתירה המובנית שבין רעיונותיהם ותפיסת הזרם המרכזי בציבוריות היהודית, הם ניסחו את המוטיב המרכזי של הקשפת עולמם באופן הפשוט ביותר שניתן: "רוב יהודי".

כלומר, תמיכתם בהקמת מדינה איסלמית עויינת ביהודה ושומרון אינה מוסברת בתבוסתנות, פרנויה, אובדן זהות, חוסר שייכות לאומית, שינאה עצמית וטמטום, שהן סיבותיה האמיתיות של תמיכתם במהלך התאבדותי כל כך מופרך ולא נורמלי, אלא ההיפך, סיבת תמיכתם במה שנוגד את כל יצר הקיום היהודי פונה דווקא ליצר הקיום היהודי: "שמירת הרוב היהודי של מדינת ישראל".

כך, באופן נואל, ציני ושיקרי הם מנסים להקהות את העצם המשוננת באופן שיאפשר לציבור הישראלי-יהודי לבלוע אותה תוך מחשבה שבעצם הוא עושה זאת למען עצמו ולמען שמירת אופיו היהודי.
וזו תמצית צביעותו של השמאל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שכל ישר
חבר מתאריך 22.4.04
14057 הודעות
יום שני י''ג בסיון תשס''ח    09:53   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. נכון מאד ויותר מכך.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   האג'נדה של בג"ץ כראש חץ של השמאל הקיצוני:

1. במקרה הטוב מדינת כל אזרחיה.

2. האג, האו"ם (עם לוב במועצת הבטחון !) פוסקים אחרונים
בסכסוכים פנימיים של ישראל.

3. ברוב המקרים: אפליה מתקנת כלפי האיסלם הקיצוני
בכל סכסוך שבין יהודים וערבים.

4. התעלמות מוחלטת מזכויות אזרח בסיסיות של יהודים
כשממול יש אפשרות של פגיעה ב"כבוד" המוסלמי-ערבי.

ודוגמאות יש למכביר.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
יום שני י''ג בסיון תשס''ח    10:39   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מכתבך רצוף ומלא בשקרים,תהנה משקריך, חבל''ז.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רקוויאם מקומי
חבר מתאריך 2.9.06
7404 הודעות
יום שני י''ג בסיון תשס''ח    10:43   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. פינקס הקטן.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   ליצן החצר של האוליגרכיה בביקור יומי בשמורה של ה natives.
יום הבסטיליה מתקרב. מתי יהיה יום הבסטיליה שלנו ותיפול העריצות המשפטית של אוייבי האינטרס היהודי?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שכל ישר
חבר מתאריך 22.4.04
14057 הודעות
יום שני י''ג בסיון תשס''ח    14:57   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. עמיחי, מדוע אינך מגיב לדבריו של בן דרור ימיני?  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רקוויאם מקומי
חבר מתאריך 2.9.06
7404 הודעות
יום שני י''ג בסיון תשס''ח    16:07   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הוא כאן בנסיונות מטופשים לקעקע  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   בוא נודה על האמת, אם היתה לו היכולת האינטלקטואלית להתמודד עם הטענות הענייניות שהועלו ומועלות כאן, כנראה שהוא כבר לא היה כאן. אולי היה מקבל איזה ג'וב נחמד בשירות האוליגרכיה.
תגובותיו נעות בדרך כלל סביב ציר הפאניקה וההיסטריה. יש בהן מהכול מלבד תשובות לגופו של עניין.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלובוס
גולש אורח
יום שני י''ג בסיון תשס''ח    16:18   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. נרגני, תפסיק להדביק תוויות למי שאתה לא מסכים לדעתו  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רקוויאם מקומי
חבר מתאריך 2.9.06
7404 הודעות
יום שני י''ג בסיון תשס''ח    16:59   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. סוליה.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהודברח
חבר מתאריך 9.5.07
17802 הודעות
אור ליום שלישי י''ד בסיון תשס''ח    20:24   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. LOL, אבל טעית, קידמת אותו לשווא, הוא עדיין החלק שדבוק  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   לסוליה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
יום שלישי י''ד בסיון תשס''ח    01:03   17.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. להתמודד עם בן דרור ימיני אין צורך ביכולת איטלקטואלית  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   צריך פשוט לקרא את הבג"ץ שדוחה את עתירת עדאללה,ואינו מקנה שום זכות שיבה והכרה בשיבה דרך נשואין.
ימיני הוא שקרן אובססיבי,רק שוטים גמורים לוקחים את דברי השקר שלו כאמת.
אני מבין שאתה נמנה על קומץ השוטים הללו,אז נשאר לי לאחל לך הנאה מקסימלית מהשקרן הזה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שכל ישר
חבר מתאריך 22.4.04
14057 הודעות
יום שלישי י''ד בסיון תשס''ח    10:13   17.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אתה עושה לעצמך חיים קלים. מי שם את בגץ לבטל חוק הכנסת?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   מדוע בגץ מאתגר את תקנת הכנסת
האוסרת על כניסה לישראל של בני זוג מהרשות ?

מה זה עניינו?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
יום שלישי י''ד בסיון תשס''ח    13:22   17.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אתה כרגיל מדבר שטויות,אתה חסר תקנה.  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שכל ישר
חבר מתאריך 22.4.04
14057 הודעות
יום שלישי י''ד בסיון תשס''ח    16:17   17.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. עזוב אותי בצד אני לא חשוב. איפה עורך הדעות של מעריב ד. בן ימיני שיקר ?  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רקוויאם מקומי
חבר מתאריך 2.9.06
7404 הודעות
אור ליום רביעי ט''ו בסיון תשס''ח    23:19   17.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. מה עם יכולת קריאה וקצת אינטגריטי?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   בן דרור ימיני איננו משקר, הוא מנסח את שאלתו בלשון עתיד:
"האם בג"ץ מתכוון לכפות את זכות השיבה? האם בג"ץ אינו יודע שרוב תושבי השטחים, חסידי הזכות לאהבה ולחתונה, העלו לשלטון את החמאס, שדוגל בשנאה ובהשמדה?"

שאלה קשה מאוד. האם זה מה שבג"ץ אכן מתכוון לעשות? ולא שהדברים מנותקים מהוויית בג"ץ. עתירה קודמת שהוגשה, נדחתה בינואר 2007. היא לא היתה רחוקה מלעבור. יחסי הכוחות היו שישה כנגד חמישה, כאשר ברק היה אז בעמדת המיעוט.
בתחילת מאי הוגשה עתירה חדשה באותו נושא והיא כמובן זוכה לפרומושן נלהב בהארץ. עתירה זו נידונה בפני שבעה שופטים ובג"ץ הוציא צו על תנאי המורה למדינה להגיב תוך חודשיים מדוע לא לבטל את חוק האזרחות.

אם יש לך טענת שקר חדשה בקשר לדבריו של בן דרור ימיני, תנסה שוב. עד אז אתה כאן השקרן.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
אור ליום רביעי ט''ו בסיון תשס''ח    23:26   17.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אתה קשקשן בצל הקשקרן ימיני  
בתגובה להודעה מספר 16
 
   בעידן ברק נדחתה העתירה ,היום אין לה סיכוי קלוש.
עד כאן העתירה נדחתה ואת זה "שכח"השקרן לציין.
אין בעיני סיכוי קלוש שבג"צ יבטל את חוק האזרחות.
אבל בינתיים יש פרנסה למסיתים כמוהו וכמוך.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שכל ישר
חבר מתאריך 22.4.04
14057 הודעות
אור ליום רביעי ט''ו בסיון תשס''ח    23:29   17.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. גם פרופסור (עם תעודות !) אמנון רובינשטיין, קשקשקרן ?  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
יום רביעי ט''ו בסיון תשס''ח    03:24   18.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. זה סנילי קונבנציונלי עם ותק.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
3ברית
גולש אורח
יום רביעי ט''ו בסיון תשס''ח    04:05   18.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אדון עמיחי, אתה לא ישן בלילות ?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רקוויאם מקומי
חבר מתאריך 2.9.06
7404 הודעות
אור ליום רביעי ט''ו בסיון תשס''ח    23:44   17.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אתה חושב שאם תמשיך לצרוח כמו כרוכיה, תישמע טוב יותר?  
בתגובה להודעה מספר 17
 
   בעידן ברק אומנם נדחתה העתירה על חודו של קול (ברוב של שישה כנגד חמישה) כאשר ברק תמך בביטול חוק האזרחות, כלומר באינטרס הערבי.
דעתך לגבי העתירה הנוכחית שווה כקליפת השום. אתה עדיין אינך יודע מה יחליט בג"ץ ולכן נצטרך להמתין ולראות. אבל לאור התוצאות בסיבוב הקודם ברור שהאופציה לביטול החוק, קיימת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי
גולש אורח
יום רביעי ט''ו בסיון תשס''ח    03:23   18.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. קשקשן, נסיגתך נראית לעין בלתי מזויינת.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשאשאש
גולש אורח
יום שני י''ג בסיון תשס''ח    18:20   16.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. שיראה דוגמה אישית,ויחתן את נכדיו עם פלשתינים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הוא מטיף לזכות שיבה ונשואים מעורבים עם ערבים,אך כשזה יגיע למשפחתו,
הוא יקפל את הזנב,ויכנס לחור הראשון שיקרה בדרכו.


הולכים לקלפי-מגיע לנו יותר.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
azi
גולש אורח
יום שלישי י''ד בסיון תשס''ח    17:50   17.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. שכל עקום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות