אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #15077 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15077   
ארז
חבר מתאריך 17.12.13
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    21:57   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''רצח רבין עדיין דורש ועדת חקירה''  

 
   השאלות לגבי נסיבות הרצח רק התרבו בשנים האחרונות. שבירת קשר השתיקה יכולה להביא לתחילת איחוי השסע המסוכן בעם

פורסם: 29.10.09, 08:19

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3796618,00.html


בדרום גרמניה שוכנת העיירה השלווה אובראמרגאו (Oberammergau) שאינה ראויה לתשומת לב מיוחדת. אחת לעשור - הפעם הבאה ב-2010 - מתעוררת העיירה הרדומה לחיים, כשמתקיים בה פסטיבל הפסיון (passio בלטינית פירושו ייסורים) המגולל את ייסורי ישו בימיו האחרונים, עד לצליבתו. העיר מוצפת תיירים הצופים במחזה האנטישמי (איך לא?) המציג בפעם המי יודע כמה את חלקם של היהודים במעשה והרוכשים מזכרות עשויות מעץ מגולף הממחישות את פשעם של היהודים. כך, מאז 1634, כשתושבי העיירה נדרו שאם יינצלו ממגפת הדבר שאיימה לכלותם הם יציינו את המושיע וייסוריו בכל עשור עגול. מאז משמשים הפסטיבל וספיחיו מוקד לליבוי מדורת השבט ולפרנסת המקום.

מדינת ישראל חוותה טראומות קשות ב-1993 וב-1995: הסכם אוסלו ורצח רבין, בהתאמה. מדובר בשני אירועים קשים שקשורים בשבר הלאומי, שפוגע ויפגע בישראל לאורך שנים. הראשון היווה מוקד לתקווה לרבים ומקור לחששות שהתאמתו לרבים יותר. השני היווה מכה לכלל הציבור, אך רק חלקו רשאי להתאבל. החלק האחר מנוכר ומודר מאז הרצח, ומואשם כמי שיש לו יד בפשע.

הימים שבין יום הזיכרון הממלכתי ב-י"ב בחשוון ליום הזיכרון לפי הלוח הנוצרי בארבעה בנובמבר משמשים להנצחת האיש ופועלו, אבל למרבה הצער גם להסתה נגד ציבור גדול ורחב שאף הוא אבל ומזועזע, אך מנוע מלהשתתף באירועים הכורכים יחד את זכר האיש עם "השלום" שלתוכו נגרר וגרר את כולנו.

בעוד שאירועי הזיכרון הממלכתיים מתקיימים בצדק בירושלים הבירה ביום הזיכרון הרשמי, הרי שבעיצומה של התקופה מתרחשת מדי שנה הפגנת שמאל בכיכר, המוצגת כעצרת "ממלכתית" ושלאחרונה גם הנשיא נוטל בה חלק, מעשה פסול כשמדובר בהפגנה פוליטית-מחנאית.


מכיוון שבישראל מתגלות בשנים האחרונות תופעות אוטו-אנטישמיות של שנאת יהודים תוך כדי האשמתם בכל הצרות, קשה שלא להיזכר בשנאת היהודים לאורך הדורות והאשמתם במות ישו. כשם שאנו מצפים מהנוצרים שיחדלו מהאשמה כוללנית כלפי כלל הציבור, יש לצפות לכך גם מהיהודים.

האמצעי הבדוק ביותר לכך הוא חשיפת מלוא האמת סביב נסיבות הרצח. סקר שפורסם לפני שנים בקול ישראל קבע שכ-30% מהציבור היהודי מפקפק בגירסה הרשמית לגבי הרצח. מאז התרבו השאלות והספקות. הגיעה העת לוועדת חקירה ממלכתית נוספת, שבפניה יוצגו כל המסמכים והעדויות, במטרה לאשש או להזים את הנתונים שהצטברו.






כך, למשל, יש לחקור את המניע לרצח (הרצח לא הפסיק את תהליך אוסלו אלא גרם להגברתו בתקופת פרס כראש ממשלה בעקבות הרצח); יש לחשוף את צילומי בגדיו של רבין כדי לענות אחת ולתמיד על השאלה מהיכן נורה האיש (מאחור או מלפנים); יש להשוות בין שעת מעצרו של יגאל עמיר לשעת הגעתו של רבין לבית-החולים; יש לבדוק מה קרה בדקות הרבות (!) שבהן עשה רבין את דרכו לאיכילוב, באיזה כלי רכב הגיע לשם ומי שהה בו איתו; יש לשאול מדוע הניתוח שלאחר המוות נעשה באיכילוב ולא באבו-כביר כמקובל; יש לעמת בין המסמכים הרפואיים השונים שנוצרו באיכילוב באותו לילה; יש לאפשר לפרופסור יהודה היס להציג בפומבי את כל הידוע לו.

רק שבירת קשר השתיקה ואולי גם ההשתקה יכולה להביא לתחילת איחוי השסע המסוכן בעם. התחמקות מכך רק תנציח אותו ואת השלכותיו הרעות על חיינו. יש לקוות שראש הממשלה נתניהו לא יירתע מהקמת ועדת חקירה ממלכתית לחשיפת האמת הכואבת.

ד"ר רון בריימן, חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ד''ר רון בריימן - תותח על! ועוד ב- ynet shaulc 29.10.09 22:00 1
  נראה מי יבין מה מסתתר מאחורי השיר.....מצאתי במייל היום עמיחי63 29.10.09 22:04 2
     אולי ארנולד שוורצנגר יוכל לעזור? apis 29.10.09 22:07 3
         פה מאוד לא ידעתי עלשוורצרנגר. תודה עמיחי63 29.10.09 22:18 6
     ''יחד נתקדם כולנו אל האור''.....קבל ידידי: פילוביץ שחף 29.10.09 22:46 9
  בסוף השב''כ יחליט להשתיק אותך. dnmnd 29.10.09 22:08 4
  גם וועדה תטייח את הממצאים. אין אמון בשמאלנים מחשב נייד 29.10.09 22:14 5
  רון בריימן שכח - אפילו לעליזה רבין שזה היה סרק! עמיחי63 29.10.09 22:19 7
     סליחה לאה... עמיחי63 29.10.09 22:21 8

       
shaulc לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.08
20661 הודעות, 185 מדרגים, 370 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    22:00   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ד''ר רון בריימן - תותח על! ועוד ב- ynet  
בתגובה להודעה מספר 0
 
http://www.youtube.com/watch?v=Gya4ZqXex0w
.


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

.
.
עמיר לא רצח את רבין - חלק 2: http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=33447


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי63 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.09
1593 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    22:04   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. נראה מי יבין מה מסתתר מאחורי השיר.....מצאתי במייל היום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   פה בימים הללו כאשר כולם נזכרים
סוף סוף כולנו ביחד
טוב ליבם של האנשים קורן למרחקים
ירושלמים תל אביבים שדרותים וקרית שמונתים
בואו כולנו נתאחד ונסכים
לא ניתן ידינו להמשך המעשים
ראו זאת כמשימה לאומית
בוודאי בימים מתוחים וכאובים
יחד נתקדם כולנו אל האור
נתנחם בהסכמה ובשלום בכיכר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
apis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.04
15346 הודעות, 63 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    22:07   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אולי ארנולד שוורצנגר יוכל לעזור?  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   http://rotter.net/forum/scoops1/15415.shtml

כשהשמאל ייכשל בבחירות ציפי תהיה הראשונה לרוץ לביבי עם האפרוחים שלה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי63 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.09
1593 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    22:18   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. פה מאוד לא ידעתי עלשוורצרנגר. תודה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 304 מדרגים, 567 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    22:46   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ''יחד נתקדם כולנו אל האור''.....קבל ידידי:  
בתגובה להודעה מספר 2
 
29 אוקטובר 2009 | אהרון רול
מלחמת בני אור
http://rotter.net/User_files/forum/4ae9fefa40b1b115.doc

הבה ונודה על האמת, ישראל אינה דמוקרטיה, ישראל הינה "דמוקטטורה שיפוטית". העומדים בראש השילטון במדינת ישראל אינם ניבחרי העם אלא 'ערב רב', ניבחרי עצמם, אלו שופטי בית המשפט העליון אשר ניכסו, חמסו ושדדו בצדיה את השילטון מתוך מניעים זרים אשר טובתם האישית ובוודאי לא טובתנו כולנו היא המדריכתם. ומכאן הבה ונשלים את הכותרת כהילכתה: המדובר במלחמתנו כולנו, אנו בני אור--הריבון, באלו החומסים את השילטון מידנו, הגילדה המשפטית, בני החושך.

המרחק בין השופטים בשער, הזקנים, האמינים והניכבדים, גיבורי האומה מלפני אלפים ושלשת אלפים שנים וחברי הגילדה השיפוטית ד'היום אינו מסתכם אך בתהפוכות הזמן, הוא מסתכם בהבדל המוסרי והערכי שבין בני אור לבני חושך.

הבה וניקרא לילד בשמו. נושא פיצול סמכויות היועץ המשפטי לממשלה ומלחמתם של חברי הגילדה השיפוטית לסכלו אין לו ולו דבר עם הגדרת תפקיד היועץ. המדובר כאן הוא בניסיונם של "הבדימוסים" ומשובטיהם אחריהם לשמר את שלטונם על מדינת ישראל מעל ראשי העם, הכנסת והממשלה הניבחרים. הם אמנם אינם מחסלים חשבונות ומשיגים שליטה בעזרת קני יריה אך משתמשים בחוק כקרדום לחפור בו על מנת לקדם עניני הגילדה. הם מחצרצים באזנינו כי אנו מדינת חוק אך רוממות החוק הינה נפתלת בגרונם. החוק בידם הוא הנשק האולטימטיבי להכיל את שאר רשויות השילטון תחת שליטתם.

הלכה ולמעשה, היועץ המשפטי לממשלה משמש זרועו השלטונית של בית המשפט העליון על פני ממשלת ישראל ומכאן ודרכו על כלל עם ישראל. פלוני שופט עליון (בדימ.), אחד שמגר הוא שהחל בכך. הוא שקבע 'דה-פקטו' כי היעץ המשפטי לממשלה אינו משמש כיועץ, כפי הגדרתו בחוק, אלא הנחיותיו מחייבות את הממשלה ובכך קבע את התקדים כי פקיד ממשלתי שאינו ניבחר ציבור הוא שליט-העל על מדינת ישראל. כמובן שפוליטיקאי-על אחר, אחד אהרון ברק, החרה והחזיק אחריו ועיגן את שלטונו של היועץ על ממשלת ישראל ובכך, שילטונו של בית המשפט העליון על עם ישראל.

פיצול סמכויות היועץ ישיג לישראל שני יתרונות מהותיים במלחמה לקיומה. הראשון, והבה שוב ניקרא לילד בשמו, החזרת סמכויות בית המשפט העליון למעלתם הטיבעית כשווה בין שאר הרשויות: המחוקקת והמבצעת. באם נישתמש באנלוגיה מוכרת אליבא ד'חשין, זה מיודענו "הבדימוס המשפחתי", הרי שניגדע את זרועו הארוכה של בית המשפט העליון המפשפשת ביד גסה בקירבי השילטון הריבוני בלא רשות וללא סמכות.

והשני, הפיצול כמובן שיסיר את ניגוד האינטרסים המובנה הקיים בין תפקיד היועץ המשפטי לממשלה וראש התביעה הכללית כפי הרווח כיום במקומותינו ובכך עתיד ליעל, לשפר ולהרחיק חורשי רעות מתהליך התביעה הכללית.

אנו מכים את השליח במקום להכות את המהות. חברי הגילדה השיפוטית מקיפים עצמם בפושקי שפתים מהמדיה המהווים שופרם לציבור. שטף מאמרים-מטעם נישפך כמים על ראשינו, הבא להשחיר ולהכפיש את השליח, שר המשפטים יעקב נאמן כפי שארע לקודמו הפרופ' פרידמן. הבה ונבהיר, מר נאמן אינו הבעיה כאן, הוא בא כוחנו, הוא נאמננו. אנו נילחמים על השבת ריבונותינו על מדינתנו וחברי הגילדה המשפטית עושים כל שביכולתם להזים מאמצינו ומשתמשים לשם כך בהכפשות גורפות כנגד שר המשפטים על מנת להסיט את תשומת ליבנו מהמהות.

אנו נלחמים לקעקע את בסטיליית 'הדמוקטטורה השיפוטית' בעוד המשטר הישן הנהנתן המושחת, משטר שילטון השופטים הבוחרים עצמם מתוך עצמם, נאחז בטפסריו, הוא היועץ המשפטי לממשלה, בשאריות סממני שילטונו עלינו.
מה אומרים לנו חברי "הטרויקה המשפטית"? הם אומרים לנו שהפיצול רע לשלטון החוק, רע לדמוקרטיה. מדוע רע? סותמים ואינם מפרשים. והמשתמע, הינם שמים יהבם על אווילותנו, שיפלותנו, חולשת דעתנו שנקבל דיבריהם כתורה מסיני ולא נערער על תקפותה.

כבר ניתקלנו בעבר הקרוב במנטרות אוויליות כאלו. ניזכר באמירתו של אריאל שרון (זוכרים מי זה?), כי "פינוי גוש קטיף טוב לביטחון עם ישראל". גם אז הוא סתם ולא פירש, גם אז מרביתינו קיבלנו דבריו "ככזה ראה וקדש" גם אז לא עירערנו על תקפות ההכרזה האווילית הזו ותמכנו במהלכיו. וכך, ראו מה קיבלנו מאז, ממשלת חמאס, גשם של הפגזות על יישובינו, מבצע "עופרת יצוקה" וג'יהד איסלמי על גבולנו.

הנושא הינו כה חשוב לקיומנו מפאת שחוקי המלחמה בטרור הבינלאומים אינם תואמים את המציאות המודרנית של מלחמת מדינות באירגוני טרור ויש לשנותם. מאידך-גיסא, בית המשפט העליון הניצמד בדרך כלל להלכות הבינלאומיות שברור כבר כי הינן רופסות, מעוקמות ומזיקות בכל האמור למאבקנו באירגונים טרוריסטים, גורם לישראל להיכנע במקרים רבים לטרור ואינו מאפשר לדמוקרטיה הישראלית לעבור למצב נאות של 'דמוקרטיה מתגוננת' שהינו המצב ההכרחי לקיומנו בזירה הגאופוליטית של המזרח התיכון.

נוסיף על האילוצים האובייקטיבים לעיל, ואיך לא, את נטייתו המסורתית והמושרשת של בית המשפט העליון לשים מחסומים על הפעילות הממשלתית עקב נטיתו הפוליטית בעלת הגוון שמאלני-קיצוני אשר ראויה ולגיטימית כמובן לכל אדם מן הישוב בינינו, אך אסורה בתחלית האיסור על בעלי תפקידים שאינם ניבחרים אלא בוחרים עצמם.

אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך במקומותינו הפכנו כל מוסר להגיון מעוקם. ה"בדימוסים", הנחתומים, מעידים על עיסתם ואנו באיולתנו ממלאים פינו מים. שמגר, זמיר וברק, חברי הטרויקה, אשר היגיעו לתפקידם כשופטים עליונים לאחר ששימשו כולם כיועצים המשפטיים לממשלה, חוו כבר את תחושת השילטון והשליטה ושיכרון הכח על מדינת ישראל וניבחריה, הללו לא יוציאו טרפם המדמם כה בקלות ממלתעותיהם.

הנטיה הכפייתית לשמר את כוחה של הגילדה השיפוטית אינה נעשית לשם שמים. הגילדה הזו ניתפשת בעיני חבריה כמשפחה סגורה בנוסך סיציליאני ידוע וככזו יש לשמר את כוחה בעבור הדורות הבאים. לא נידרש כאן לשמות, אך ידועים שופטים עליונים אשר צברו רכוש רב, תוך שהם 'מרפדים את הקן' בעבור בני משפחותיהם המתפרנסים נאה בזכות אבות.

על מנת להביא לידי גמר את השינוי בתפקיד היועץ המשפטי לממשלה כפי המוצע על ידי השר יעקב נאמן דרוש מנהיג אמיתי, כזה אשר גורל עם ישראל הינו במעלה העליונה עבורו על פני טובתו האישית, אנו צריכים לזה אשר ישכב על הגדר עבורנו כולנו. לראש הממשלה בנימין נתניהו ישנם כל הנתונים לכך. זו הקדנציה השניה שלו אשר סביר כי תימשך ארבע שנים ואפשר גם שמונה. כך או כך זוהי הקדנציה האחרונה שלו וזו הזדמנותו להשאיר חותם בל ימחה על כלל החיים הציבוריים במדינת ישראל העולה בחשיבותו לעת הזאת אף על הסכם שלום עם הפלשתינים. האם יעמוד במשימה? ימים יגידו.

אנו אמנם באים בטרוניות כלפי שופטי בית המשפט העליון אשר חמסו את השילטון. אך אנו הם אלו אשר לא חסמו את שוורי העליון בדישם. אנו באמצעות ניבחרינו יצרנו את הריק אליו נישאבו תאבי הכח והשליטה השיפוטיים. אנו הרי ידענו כי "כח הוא משחית וכי כח אבסולוטי משחית באופן אבסולוטי" ועדיין החשינו. אנו העם, אנו באמצעות ניבחרינו רפי היד, הרצון והכישורים, אנו נתנו במו ידינו את זכותנו לריבונות להיות למשיסה בידי דורשי טובת עצמם על פני טובתנו כולנו.




לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

"איך הדעת תקבל זאת???"


"אתה יכול להערים על חלק מהאנשים כל הזמן,
אתה יכול להערים על כל האנשים חלק מהזמן,
אך אינך יכול להערים על כל האנשים כל הזמן".
(אברהם לינקולן)


הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין ז''ל (2)
http://rotter.net/forum/gil/16904.shtml
הלקסיקון השלם - פרשת רצח רבין ז''ל
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5614&forum=gil&omm=0
13. אז מי לעזאזל באמת יזם את רצח רבין, ומדוע כל המערכת נכנסת
להיסטריה כשמנסים לחפש תשובה??

http://rotter.net/forum/gil/6663.shtml#13



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dnmnd לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.09
9911 הודעות, 70 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    22:08   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. בסוף השב''כ יחליט להשתיק אותך.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
לא אתפלא אם ביריות בגב.
לא חבל?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מחשב נייד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.07
32870 הודעות, 211 מדרגים, 377 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    22:14   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. גם וועדה תטייח את הממצאים. אין אמון בשמאלנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

ניתוח סרטון תקיפת החייל האתיופי: החייל תקף ראשון: http://rotter.net/forum/scoops1/204940.shtml


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי63 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.09
1593 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    22:19   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. רון בריימן שכח - אפילו לעליזה רבין שזה היה סרק!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמיחי63 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.09
1593 הודעות, 23 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ששי י''ב בחשון תש''ע    22:21   29.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. סליחה לאה...  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות