אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #15171 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15171   
דוידזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.3.08
123430 הודעות, 366 מדרגים, 633 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ז בחשון תש''ע    15:39   03.11.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

רוצחים ומופרעים - ישראל זה המקום בשבילכם  

 
   מאת בני ציפר

מה יהודי ברוצח של משפחת אושרנקו? מה יהודי ביעקב טייטל? הרי כל הווייתם היא אנטי יהודית לפי כל קנה מידה. חוק השבות פשט את הרגל סופית

המסקנה היחידה שצריך להסיק, לפי דעתי, מהרצח של משפחת אושרנקו ומהתפיסה של יעקב טייטל, מי שקוראים לו עכשיו טרוריסט יהודי עד שמצב הרוח האספסופי ישתנה והוא יהפוך לגיבור לאומי, המסקנה היחידה היא שחוק השבות, אותו חוק ציוני, ולדעת אחרים גזעני, המעניק לכל יהודי בעולם זכות אוטומטית לבוא לכאן ולקבל אזרחות ישראלית, פשט את הרגל. פשט את הרגל סופית.

כמה עוד מופרעים המבוקשים על רצח ברוסיה יעלו לארץ, ויקבלו עבודה כמאבטחים מטעם השב"כ, ויחוללו פה פשעים ואסונות, וכמה עוד מיליארדרים קרימינליים שישראל היא בעיניהם ארץ מקלט נוחה יבואו הנה ויקנו את נפש העם המטומטם הזה בדברי חלקות, עד שנבין שהחוק הזה, חוק השבות, פשט את הרגל?

ומצד שני יש לנו אוכלוסיה של מהגרי עבודה, שאינם נכנסים לקטגוריה של זכאים לאזרחות רק מפני שאינם יהודים מבחינת הדם, אבל אוהבים את הארץ ורוצים לתרום לה ולעבוד בה ולבנות ולהיבנות בה - אבל רוצים לגרש אותם, ומגרשים אותם, בבושת פנים. גם הם קורבנות של החוק המיושן והדבילי הזה ששמו חוק השבות. והקורבנות האחרים של החוק הם אנחנו, מי שחיים כאן, סתם ישראלים, שרוצים לחיות חיים נורמליים. אבל לא, פתאום איזה מהגר קוקו מאמריקה, שעל פי חוק השבות מגיע לו להיות אזרח שווה לי רק מפני שדמו הוא יהודי, החליט, כיוון שציפור או יתוש שנכנסו לו לראש מזמזמים לו כך, שצריך להרוג כמה ערבים לארוחת בוקר, וכמה הומואים לארוחת צהריים, וכמה שמאלנים לארוחת ערב.

לילד אין עבודה והוא הוזה הזיות משיחיות? שלחו אותו לישראל
בואו נעמיד זה מול זה את טייטל הלה, מול פועל שאיני מכיר את שמו, מחוף השנהב, שישב לצדי באוטובוס. קשרתי אתו שיחה בצרפתית. היתה לו צרפתית מצוינת. הוא היה משכיל, ואמרתי בלבי שאילו היתה כאן ארץ נורמלית הוא היה יכול להיות מורה בתיכון ולא לכלות את זמנו בעבודות ניקיון. אם כי הוא מברך על כל עבודה שיש לו ואינו מתלונן. כלומר, יש כאן אזרח פוטנציאלי למופת, שאין לו שום ג'וקים דתיים בראש ושום סכנה אינה אורבת ממנו לחברה, ולעומת זאת יש לנו מופרע כמו אותו טייטל, או כמו אותו רוצח של משפחת אושרנקו, שנהנים מאזרחות ישראלית אוטומטית רק מפני שהם יהודים על פי גזעם, ואף אחד לא בודק בבואם אם הם ראויים לחיות בחברה אנושית בכלל, ובחברה הישראלית בכלל.

הרי ברור שאין למתנחלים ולרעיונותיהם רוב בקרב האוכלוסיה הישראלית הכללית, אבל בכל זאת יש להם כוח. והכוח הזה בא מהעובדה שיש להם גב חזק בארצות מוצאם, שהם ברוב המקרים ארצות הברית, או צרפת. ההתנחלות שהם באים לגור בה היא תכופות הפתרון שמצאה משפחתם כדי להיפטר מהם ומהשטויות שיש להם בראש. אם הוא לא הצליח ללמוד בקולג' ואין לו עבודה, והוא הוזה הזיות משיחיות - בואו נשלח אותו לישראל, ושם הוא כבר ימצא מספיק מטורפים כמוהו להתחבר אתם. ואחרי שהמופרע הזה מתיישב כאן, באים הוריו הפנסיונרים ומתיישבים כאן, ואומרים: ואללה, דווקא לא רע פה. הבעיה היחידה היא שיש מסביב ערבים, אבל מהם עוד מעט ניפטר, ויהיה פה גן עדן עלי אדמות.

וכנ"ל קורה לאלה שבאים מהחלק שהיה פעם ברית המועצות. ישראל היא אולי לא עשירה כמו קנדה, אבל היא נותנת להם אזרחות ויציבות בתנאי שרק יוכיחו שיש להם איזו סבתא יהודייה מצד הסבא שהיה בעצם מוז'יק רוסי אבל בזיכרון המשפחתי נשמרה מסורת שבגיל שמונה ימים חתכו לו חתיכה מהבולבול, ושפעם בשנה בחודש אפריל הוא היה אוכל דיקטים שנקראו מצות. יכול היהודי הגנטי הזה להיות מבוקש על רצח ושוד מזוין ברוסיה - כאן הוא יתקבל בכבוד מלכים בתור יהודי שחזר לגזעו, וימשיך במה שהוא יודע לעשות - להרוג, לשחוט, לגנוב, ובשעות הפנאי, להיות מאבטח, כמו שקרה לרוצח של משפחת אושרנקו, כאמור.

חוק שבות סלקטיבי היה מחזיר לציונות את כבודה
אני לא אומר שאין לנו פושעים משלנו, ושמי שישראלי ותיק או מי שנולד בארץ טהור יותר מאלה שבאים מארה"ב או מרוסיה. אבל אם היה משתנה חוק השבות, והעלייה היתה סלקטיבית יותר, היה אפשר למנוע כניסה של אלמנטים לא רצויים לארץ, ולהפוך את הארץ הזאת לנורמלית יותר. חוק שבות סלקטיבי היה מחזיר לרעיון של הציונות את כבודו, ולא מצייר אותוכסוג של גזענות טהורה.

אני חושב שגם היהדות היתה מרוויחה מזה לטווח ארוך, כי מה קורה היום לדת הזאת? היא משמשת תירוץ לפושעים ולמופרעים לקבל מקלט בטוח כאן. חישבו רגע - מה יהודי ברוצח של משפחת אושרנקו? מה יהודי ביעקב טייטל? הרי כל הווייתם היא אנטי יהודית לפי כל קנה מידה. ומה יהודי בגאידמק, שהיה פה חביב הקהל והיה יכול להיות ראש עיר וראש ממשלה, עד שבית המשפט בצרפת הוציא עכשיו לאור את האמת עליו?

ילדים והוריהם מקהילת מהגרי העבודה שרוצים להשתלב בחיים הישראליים לא מקבלים את האפשרות לכך. אבל לא רק הם, יש עוד המון אנשים, כגון גרמנים שאינם יהודים, שחיים כאן שנים בארץ ועובדים בה במשרות חשובות, וכל רצונם להיות אזרחי ישראל, אבל המדינה ברוע לבה משאירה אותם בסטטוס של תושבים קבועים במקרה הטוב. והכל למה? בגלל חוק השבות והאקסקלוסיביות היהודית שלו.

ביטול חוק השבות: הרצל היה חותם על זה
היתה פעם, בשנות הארבעים והחמישים, תנועה שנקראה תנועת העברים הצעירים, או "הכנענים". הם חלמו על מדינה שבה האזרחות תוענק לתושבים כמו בארה"ב או בצרפת, לא על פי הדם אלא למי שנולד בשטחה של המדינה, בלי הבדל דת וגזע. זה מחייב כמובן לשנות את הראייה של עצמנו כיהודים.

אני אישית מאמין שיום אחד ההתנערות הזאת בוא תבוא. כשנבין שאי אפשר להמשיך במצב הזה, שישראל נהפכת למאורה של פושעים, ומופרעים יהודים נמלטים מהעולם כולו. ושהמדינה קורסת תחת המחויבות שלה לדבר המופשט הזה שנקרא "יהדות". צריך רק לרצות מספיק שזה יקרה - וזה יקרה. ואת זה כידוע כבר אמר הרצל, שהיה לפי דעתי חותם בעיניים עצומות על ביטול חוק השבות, ומיד.

מקור: הארץ




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ציפר הוא טיפש אנטישמי, ודיעותיו הן לא סקופ הצופה המתמיד 03.11.09 15:47 1
  מופרעים - מחכה לכם גו'ב טוב ב''הארץ'', גל''צ, רשת ב' וידיעות ענבל 03.11.09 16:06 2

       
הצופה המתמיד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.10.04
8497 הודעות, 66 מדרגים, 128 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ז בחשון תש''ע    15:47   03.11.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ציפר הוא טיפש אנטישמי, ודיעותיו הן לא סקופ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ענבל
גולש אורח
יום שלישי ט''ז בחשון תש''ע    16:06   03.11.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מופרעים - מחכה לכם גו'ב טוב ב''הארץ'', גל''צ, רשת ב' וידיעות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות