אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #15408 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15408
צפתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.10
11756 הודעות, 118 מדרגים, 235 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ח' בטבת תשע''ג    08:06   21.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

סיבות לבחור במפלגת כח להשפיע בהכוונתו של הרב אמנון יצחק  

 

לפני כשנה כאשר לפיד החליט להקים מפלגה בראשותו, ראה הרב אמנון יצחק שליט"א את הסכנה מן האיש הזה לעולם התורה ואת מצב ההגבלות על לומדי התורה והגזרות שבדרך ושאפילו המפלגות החרדיות מתקשות לבטל ולמנוע את הגזרות והסכנות על אף כל המאמצים שעשו הנציגים החרדים.

שינס הרב מותניו לברר מה יכולתו לעזור לעולם התורה, כפי מעשיו מזה 35 שנות פעילות להגביר חיילים לתורה, בדק את השטח וערך סקרים לברר את כחו לעזור, הסקר הראה כח של 8-9 מנדטים עוד לפני שהרב משכנע את הצבור.

ממצאים אלו הובאו לידיעת מרן הרב שטיינמן שליט"א ע"י נאמן ביתו הרב אברהם יהודה ליבוביץ שליט"א,והשאלה נשאלה האם לוותר על הכח האלקטוראלי הזה או להשתמש בו. מרן בדק הדברים ואמר"אם יש כח, מצוה להציל". הרב אמנון שליט"א בדק עוד את הענין בסקרים נוספים ובשטח עצמו והבין שהכח הזה חזק ורציני ויהיה ביכולתו לפעול למען עם ישראל וכמובן לא כחלק מרשימת המועמדים, אלא מעליהם מכוון, מנהל ומדריך על העשיה של שליחיו ובכך הוחלט על הקמת תנועת כח להשפיע.

והרב אמנון שליט"א כדרכו בקודש שכל מעשיו הגדולים נעשים במלוא הכח, ראה את האפשרות העצומה לעזור לעם ישראל ברוחניות ובגשמיות (נא עיינו במצע המלא ויאורו עיניכם) והיות והרב נאמר עליו"בתוך עמי אנוכי יושבת" מעודכן בכל הענינים הפוליטיים, הכלכליים והחברתיים ורואה עין בעין את קשיי היום יום של לומדי התורה ועם ישראל, לקח על עצמו את העול הגדול לדאוג לרווחתם של כל עם ישראל היושב בארץ ולהקל מעליהם את קשיי החיים הכלכליים והחברתיים ע"מ ליצור חיים קלים ונעימים יותר וברוח דברי בעלי המוסר שאמרו שצרכיו הגשמיים של חבריך הם הרוחניות והעולם הבא שלך, השקיע הרב מזמנו ומרצו לבדוק ענינים כלכליים וחברתיים עם בעלי מקצוע וידע בתחומים שונים וראה ברוחו הטובה ושכלו הישר את העוול הנעשה עד היום בתחומים רבים ושיש ביכולתו לתקנם, הדברים מופיעים במצע התנועה בהרחבה. אנו נציין חלק מהם לסבר האוזן ולהראות הכיוון, והרב פתוח לשמוע כל דבר שיועיל.

א. לדאוג להורדת מחיר הלחם האחיד ל-1 ש"ח בלבד. לידיעתכם עלות הכנת לחם 1 פחות משקל בלבד ואנו משלמים עליו 5.4ש"ח וזה לאחר סיבסוד ממשלתי

ב. הורדת מחיר הביטוח הרפואי ל-20ש"ח למשפחה לחודש הכולל סל תרופות מלא ניתוחים והשתלות וביקור רופא אפילו כל יום בהשתתפות של 25 ש"ח בלבד, הרב בדק את הדברים בשיחה עם סמנכ"ל משרד הבריאות לשעבר נאמר לו שאפשר עוד יותר זול ואח"כ התברר לרב שהמדינה משקיעה בשנה 300 מליון ש"ח כסיוע עבור תרופות מיוחדות ואם היו מפנים את הכסף למקום הנכון אפשר גם לקבל ביטוח רפואי מלא בחינם.

ג. הורדת מחירי המזון הבסיסיים.

ד. שחרור קרקעות הקיבוצים חינם לזוגות צעירים חסרי דיור ובניית דיור כולל ממ"ד בבניה קלה במחיר של 110,000ש"ח בלבד ובתוך חדש ימים בלבד יש דירה מוכנה. בנתים הקרקעות משתזפות בשמש.המדינה צריכה לתת את הקרקע בחינם ולאפשר בניה עליה לזוגות צעירים במחיר של עשירית ממחיר הדירות כיום, כך שתוך כמה שנים תפתר בעיית הדיור בלי הפגנות ואוהלים.

ה. כח להשפיע תפעל למתן ערך אקדמאי לתארים דתיים גבוהים באופן שרב מוסמך יחשב לבעל תואר BA רב עיר יחשב לבעל תואר MA ואילו כל מוסמך לדיינות יחשב כבעל תואר ד"ר ב-10 שנותיו הראשונות ולאחר מכן יושווה לבעל תואר פרופסור ובלבד שישב כדיין בבתי דין רבניים.

ו. כח להשפיע תדאג לפטור מלא של כל מי שהוכר כניצול שואה עד 120 שנה מתשלומי ארנונה חשמל מים נסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבוריים למעט מוניות מטוסים ואוניות.

ז. כח להשפיע תדאג לשנות את החוק לגבי מהירות המותרת בכבישים המהירים בישראל אשר ראויים בתקינותם למהירות של עד 140קמ"ש, לידיעה; אחוז התאונות בגין מהירות הינו חצי אחוז בלבד וזה ברוטו,דהיינו; שכרות, או צמיגים גרועים, כבישים לא ראויים או ראיית מצלמה בפתע פתאום.

ח. הורדת הבלו על הדלק השווה כיום ל-3.5 ש"ח על כל ליטר, מחיר הדלק מופקע לפי כל מדד בכל העולם, ומשחקים איתנו על ירידות של 30 אג' במחיר.

עד כאן מקצת מהמצע, מעבר למצע הרב כואב את מצב המחירים בשוק בהרבה תחומים, ובכח ציבור גדול העומד מאחוריו יש ביכולתו לתקן ולשפר דברים רבים למשל: עמלות בנקים אפילו בדברים הנעשים בפעולת מחשב אוטומטית כגון; הוראות קבע חוזרות העלות 50 ש"ח לכל צד אדם נתן תרומה של 10ש"ח בה"ק הוראה זו חוזרת והמוסד ישלם 40 ש"ח מכספי המוסד לרווחי הבנק, על מה ולמה?

עלויות המזון והרבה מוצרים נוספים בארץ הן מן הגבוהות בהרבה ממדינות אחרות וניתן בקלות להפעיל לחצים אם יש ציבור גדול, והרב מבקש תנו לי את הכח לעזור לכם, הרב ידוע ומפורסם כאיש אמת וידוע כבעל יכולת להלחם עבורינו.

על פי חלק מן המצע החסכון למשפחה בינונית (בדוק ע"י כלכלנים) הוא כ-1500 ש"ח לחודש. חשבו על כך ברצינות בחיים הקשים של היום זהו סכום חסכון לגמרי לא מבוטל ויש עוד דברים רבים שעדין לא כתבנו ובס"ד יופיעו בהמשך.

הרב מדבר על דברים ופעילות שלא עשה אף אחד למעננו וגם לא עלתה על ליבו. וגם החולקים על הרב או לא מחזיקים ממנו (שלא בצדק) מודים שהרב אדם אמיתי אומר ועושה מדבר ומקיים במרץ גדול וללא ליאות מומחה במשא ומתן וישועה גדולה יכולה לבוא על ידו לחיינו, מלבד כשרונותיו וטוב ליבו זהו איש עם סיעתא דשמייא וזכות גדולה בשמים לכל הדעות וכבר אמר עליו הרב שטיינמן שליט"א "גברא דמריה סייעא" והתעקש והטריח הרב את עצמו לעלות 3קומות ללא מעלית כדי להגיע לפגוש את הרב אמנון יצחק שליט"א על מנת שיקח על עצמו ענין מסוים מהסיבה שהקב"ה בעצמו מסייע לרב אמנון שליט"א.

http://www.therav.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%91%D7%97%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%9B%D7%97-%D7%9C%D7%94%D7%A9%D7%A4%D7%99%D7%A2.html



אין לנו על מי להשען רק על אבינו שבשמים


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות