אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #15547 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15547   
givoni
חבר מתאריך 28.9.09
4727 הודעות
אור ליום שלישי י''ב בטבת תשע''ג    21:03   24.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ניתוח עלייתו של בנט והבית היהודי  

 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 24.12.12 בשעה 21:16 בברכה, givoni
 
ראשית עלי לציין כי כל מה שכתוב כאן זו דעתי הפרטית.

נפתלי בנט מצליח ומגביר את כוחו מיום ליום בזכות מס' תהליכים.

א. צה"ל התמלא בקצינים חדשים מצויינים, בוגרי ישיבות הסדר. לא אחת הועלו בציבור חששות מפני "התחרדות הצמרת הצבאית", חששות שהסתירו דעות קדומות שלא לאמר אפילו גזעניות. טונות של שיחות ברדיו ובטלוויזיה בוצעו על רקע השאלה: האם הקצינים החרדים ימלאו פקודה של הצבא או של הרבנים. הבעיה האתית שעשויה להיות יום אחד לקצינים החרדים (רחמנא ליצלן) נובעת מכך שתהליכי פוסט אוסלו הגיעו למעגל מקבלי ההחלטה (החל מרבין/פרס, ביבי בקדנציה הראשונה שלו, ברק, שרון ושוב ביבי).

אותם קצינים, מחפשים תיעול הולם לשאיפותיהם הפוליטיות והבית היהודי נבחר מטבע הדברים לייצג אותם. נכון הוא שהיה צריך קודם כל לסלק את הגוורדיה הישנה שנאחזה בקרנות המזבח, אבל עכשיו המפלגה היא צעירה, מנוהלת ומלאה בקצינים קרביים ובחיילים שלהם (בהווה או לשעבר) שמחפשים גם הם מסגרת פוליטית שתבין אותם ותדאג לאינטרסים שלהם.

ב. מפלגת הליכוד היתה אמורה לייצג את הימין הישראלי אלא שהיא כשלה. בקדנציה השניה של ביבי, היא הסכימה לתהליך "2 מדינות ל2 עמים" במקום שהיא תדחה את התכנית הזו ותעמוד בלחצים מצד העולם, כמו כן, היא לא ביטלה את מה שמתחייב בעקבות הפרת חוזה השלום על ידי אבו מאזן וזה לבטל את הסכמי אוסלו. יתרה מכך, היא הביאה את האויב החמאסי לירות טילים על כל מדינת ישראל והפסיקה את מבצע עמוד ענן בעודו באיבו, בטענה של "כדאי לחסוך בחיי חיילים וחוץ מזה יש בחירות עוד מעט..". כתוצאה מכך, הם ניהלו גם משא ומתן עקיף אמנם עם החמאס וגרמו לכך שהוא יוכר כגוף לגיטימי המייצג את העם הפלשתינאי בתוספת לא מעט הישגים "עאלק הומניטריים".
הציבור הישראלי הימני ברובו, רצה ללמד לקח את הפלשתינאים והרגיש שהמכה עליהם לא מוצתה. יתרה מכך, נוכחותו של אהוד ברק כשר בטחון הן אצל אולמרט והן אצל ביבי, היוותה דגל אדום והיתה ככל הנראה בין הסיבות למה המבצעים הצהליים (עיין ערך: עופרת יצוקה ועמוד ענן) נתקעים ונפסקים תמיד בשלב מוקדם, הרבה לפני נקודת ההכרעה הברורה, וזאת בניגוד לכל תיזה צבאית או אסטרטגית. דבר המעלה תהיות רבות לגבי כוונותיו ומטרותיו הגלויות והנסתרות של אהוד ברק.

יוצא איפוא שהימין הישראלי מרגיש מרומה כבר שנים רבות, עוד מהקדנציה הראשונה של ביבי ועד לקדנציה השניה שלו כיום. בסה"כ זכינו עכשיו לרגיעה לפני הבחירות אולם איש אינו יודע מתי החמאס יחזור להפגיז אותנו בטיליו ולהשבית חצי מדינה.

ג. הציבור הישראלי כבר התפכח מתהליך אוסלו אבל המדינאים ממשיכים בתהליך כאילו כלום לא קרה (גם מנהיגי הליכוד, לא רק השמאלנים). משאיות אספקה ישראליות נוסעות מידי יום לתוך הרצועה, המטבע הישראלי שולט ולכן משאיות ברינקס מכניסות כסף לעזה, חברת החשמל, המים ותשתיות אחרות, הכל עובד בעוד טילים עפים לכיוונינו. זה מצב שהדעת אינה סובלת והמנהיגות הישראלית פשוט מתעלמת מהתסכול המתמשך של הציבור הישראלי כבר זמן רב. הציבור הישראלי לא מבין מדוע לאחר הניתוק מעזה, אנו ממשיכים להיות אחראים עליהם. בשנים האחרונות הבינו רבים בציבור הישראלי שגם אבו-מאזן מנהל מדיניות של מלחמה מוסווית כנגד ישראל. הן בחרמות על תוצרת ישראלית,הן בהסתה פרועה במוסדות הלימוד והטלוויזיה הפלשתינאית, הן בפעילות נגדה במוסדות האו"ם ובדיפלומטיה העולמית. את כל זה הם עושים כשהם כביכול "משתפים פעולה" עם זרועות צה"ל השונות, אולם ידוע לכולם כי הרוח אצלם יכולה להתחלף בן רגע ומ"ידידים" הם יכולים להפוך לאוייבים של ממש. הציבור הישראלי קצה נפשו ממצגי שקר מתמשכים על פני שנים והוא פונה ימינה יותר ויותר. שנים ספורות לפני תהליך אוסלו היו לשמאל המטורף (מרץ ואורי אבנרי) מנדטים בודדים בלבד ואילו עם פרוץ אוסלו חל מהפך עקב שטיפת המוח התקשורתית ורוב הציבור הישראלי היה מוכן לנסות את תהליך אוסלו. אולם מאז ועד היום, יותר ויותר ישראלים מבינים ששלום לא יהיה כאן, תהליך אוסלו היה ועודנו אסוני, ואפילו משענתו הרצוצה של אבו-מאזן תתחלף עוד מעט במהפך והחמאס יעלה גם בגדה, עם זריקת פלשתינאים מבניינים גבוהים ברמאללה ואם לאו. חולשתו של מלך ירדן רק מראה לימין הישראלי מוצא נוסף מהברוך של "2 מדינות ל2 עמים". במצב זה ברור שהשמאל הישראלי הולך ונמוג במהירות, בד בבד עם הפיכתו לנואש וקיצוני יותר. ראה התנהלות מפלגות השמאל הנואשות והפאתטיות.

ד. תושבים ישראלים רבים בשטחי יו"ש מרגישים מרומים על ידי הממשלה ומוסדות המשפט הישראלי. הקפאת הבניה גרמה להפסדים כבדים ליהודים רבים שבדיוק היו בתהליכי בניה. אוזלת ידה של הממשלה בטיפול בנפגעי ההתנתקות שעד היום לא נפתרו בעיותיהם, אוזלת ידה של הממשלה כנגד הפרקליטות והיועץ המשפטי שנלחמו ונלחמים בההתיישבות היהודית ויצירת בדיות משפטיות על "רכוש ערבי" כביכול למרות שמדובר על קרקעות שאינן שייכות לאיש ואינן מעובדות, עצימת עין מוחלטת של הממשלה מהבניה הפראית של הערבים ביו"ש וגם בגליל ובנגב, ולא כל שכן ההרס המתמשך בהר הבית.
החמור ביותר מערכת המשפט שהחליטה על "הכל שפיט" והפכה לגוף מיליטנטי שמאלני המייצג דעה של מיעוט פוסט ציוני. אי יכולתה של הממשלה להתמודד מול השתוללות המערכת המשפטית הבלתי מרוסנת מהווה עוד אכזבה מרה לתומכי הליכוד.

כל התהליכים הללו:
1. יצירת כוח פוליטי חדש ורענן לציבור הדתי לאומי ולקציניו,
2. כשלון הליכוד לייצג את הימין הישראלי.
3. ההתפכחות מתהליך אוסלו וזניחת האמונה שאוטוטו "השלום כבר בפתח" וההפנמה שלא ייצא כלום מההנהגה הפלשתינאית.
4. ההכרה בימין שכל הקורבנות הרבים שישראל נתנה בפיגועים המחרידים, בטילים המתעופפים וביצוע ההתנתקות, היו לשווא והחחלטה השקטה שאסור יותר לתת ולוותר.
5. הרצון של הציבור לנתק מגע לחלוטין מעזה.
6. הרמאות והבגידה של מוסדות המשפט הישראליים באזרחי ישראל בכלל ובמתיישבי יהודה ושומרון בפרט.

כל התהליכים הללו מתרחשים מול עינינו. לתוך קלחת זו מזנק נפתלי בנט עם הבית היהודי במטרה לתת תשובות לבעיות שציינתי. הוא אינו נתמך על ידי טייקונים, הוא אינו נתמך על ידי ועדים גדולים, ואין לו אחים גדולים שדואגים לו...
הוא מספק כמיהה של הציבור הישראלי למנהיגות ערכית, כזו שתדאג ללמד את ילדי ישראל הסטוריה ולא "נאכבה". הוא משכיל, דובר אנגלית צחה, מתבטא היטב וחושב מהר. הוא לא איזה אפס אלא אחד שהיה שנים בהיי טק ועשה אקזיט. הוא בודאי וודאי אינו סרבן כפי שמנסים לצייר אותו. אחד שסיכן פעמים כה רבות את חייו למען המדינה אינו יכול להיות סרבן. ראינו את גדולתו כשבמבצע עמוד ענן התנדב לעזור בהסברה בינלאומית בלי לדרוש מאומה בעוד כל מנהיגי השמאל המשיכו בביקורת שלהם ואולמרט אף הגדיל לעשות כשביקר את מדיניות ישראל בחו"ל ואף גרם לה נזק.
בנט לא ניזון מכספי NIF, משכורת או קומבינות לא עובדים עליו (הוא לא צריך כסף) והוא מצהיר שהוא בא "לעבוד בפרך בשביל עם ישראל".

אז אני שואל אתכם, איך הוא לא יצליח?
להערכתי, לא ירחק היום והוא יוביל את עם ישראל כראש ממשלתה (ואולי זה מה שמפחיד את ביבי).

Thats all folks




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ממליץ לכולם givoni 24.12.12 21:21 1
     ניתוח מעולה ומדוייק להפליא אריאל5 24.12.12 22:05 2
  ביבי והליכוד הכניסו במו ידיהם את בן ארי ואלדד לכנסת הבאה givoni 25.12.12 07:49 3
  הבית היהודי עובדים ''נכון'' givoni 26.12.12 08:47 4
  השקרים מעוותים כי בוחר בית יהודי ישיב בגאווה, אבל אחרים ינתקו. סגול88 27.12.12 01:17 5
  הרבה מלל. הסיבות פשוטות יותר : ישראלצ'יק 27.12.12 05:10 6
  שאלה לנפתלי בנט או לחבריו בבית היהודי givoni 27.12.12 07:18 7
     כמו שהשמאל מדבר כבר 20 שנה על מדינת טירור ועכשיו גם נתניהו אריאל5 27.12.12 07:38 9
  בבחירות הללו חוזרת ההצבעה בשני פתקים בקלפי givoni 27.12.12 07:38 8

       
givoni
חבר מתאריך 28.9.09
4727 הודעות
אור ליום שלישי י''ב בטבת תשע''ג    21:21   24.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ממליץ לכולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   להפיץ ניתוח זה לידידים ולחברים שלכם.

בתודה

Thats all folks


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריאל5
חבר מתאריך 5.1.09
7053 הודעות
אור ליום שלישי י''ב בטבת תשע''ג    22:05   24.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ניתוח מעולה ומדוייק להפליא  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
givoni
חבר מתאריך 28.9.09
4727 הודעות
יום שלישי י''ב בטבת תשע''ג    07:49   25.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ביבי והליכוד הכניסו במו ידיהם את בן ארי ואלדד לכנסת הבאה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מסע הבליץ של הליכוד על הבית היהודי, וההתלהמות כנגד בנט, יצרה מצב שהליכוד במו ידיו הכניס את בן ארי ואלדד לכנסת הבאה. אם עד אז, עוצמה לישראל היתה מפלגה מתנדנדת, הרי שההתקפה על נפתלי בנט, הסיטה מצביעי ימין להצביע באופן קיצוני יותר, למפלגת עוצמה לישראל ובמקביל סחבה קולות נוספים מהליכוד לטובת הבית היהודי. ביבי וצמרת מפלגתו יכולים איפוא להלין רק על עצמם!

עכשיו הם יצטרכו לבלוע 13-15 מנדטים לנפתלי בנט בתוספת 3-5 מנדטים של בן ארי ואלדד, וביחד, ברית של 20 מנדטים תעמוד לימינו של ביבי אבל בתנאים שבה הוא ירוסן ויחובר לשרשרת...

Thats all folks


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
givoni
חבר מתאריך 28.9.09
4727 הודעות
יום רביעי י''ג בטבת תשע''ג    08:47   26.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הבית היהודי עובדים ''נכון''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 26.12.12 בשעה 08:52 בברכה, givoni
 
כמו שאמר נפתלי בנט:

א. הם לא משמיצים אף מפלגה (והציבור אוהב זאת).
ב. הם מלקטים קהלים שונים שאחרים בכלל לא מתייחסים אליהם. למשל: ציבור העולים מבריטניה ומצרפת שנמדד בכמה מאות אלפי אנשים!
ג. מהרצאה של נפתלי בנט עולה כי הוא טווה קשרים מצויינים עם הציבור הדרוזי.
ד. מתקיים "מאזן אימה" בין ש"ס לבית היהודי, דרעי נזהר מאוד בכבודו של בנט וגם בנט אינו מתייחס כלל לש"ס. זה משאיר את ש"ס לדמם מול אמנון יצחק והרב אמסלם.
ה. בנט החל לשים דגש בהרצאותיו דווקא על הכלכלה, על חופש הכלכלה ועל הצורך להילחם בטייקונים מחד ובוועדים הגדולים מאידך. (מעניין לראות איך הוא יתמודד עם שאלות אלה כשיהיה בממשלה...). הסיבה לכך כי רבים אינם רואים בבית היהודי מפלגה שעונה על הבעיות הכלכליות ועל השוויון בציבור. דווקא עכשיו, בנט החל לשים דגש על הנושאים הכלכליים ועל השוויון בהרצאותיו והוא יילחם ראש בראש במפלגות העבודה ויאיר לפיד, "שנושאות את הדגל הזה". דבר זה יסחוב עוד קולות לבית היהודי ממפלגת העבודה אבל בעיקר ממפלגת יאיר לפיד (שעושה טעויות מביכות בבואו להתנפל על הציבור החרדי).
ו. ראיתי שבנט החל לענות על שאלות רגישות מאוד כגון גיוס חרדים, חוקי הגיור, הצורך בשינוי ברבנות, נושאים רגישים מאוד במיוחד לקהל הרוסי אבל גם לקהל החילוני הישראלי, והוא מטפל בזה ברגש ובשכל כאחד. הוא לא מפחד לציין מהן הבעיות אבל נקודת המוצא שלו היא מתוך בגרות ואחדות. בשיתוף פעולה ניתן לעשות המון.

בקיצור, נפתלי בנט, על אף שגיאותיו מצליח להתחזק מכל יריביו. הוא מגיע לקהלים זנוחים בציבור הישראלי ומקבל משם עוד ועוד כוח.

הסיבה העיקרית לדעתי להתלהבות הגדולה ממנו (ואני ביניהם) היא העובדה שהוא קורא לאחדות השורות, לאיחוד עם ישראל ולאו דווקא לפלגנות. אף אחד אחר אינו עושה זאת, כל אחד עושה למען הציבור הספציפי שלו.

Thats all folks


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סגול88
חבר מתאריך 2.9.07
6988 הודעות
יום חמישי י''ד בטבת תשע''ג    01:17   27.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. השקרים מעוותים כי בוחר בית יהודי ישיב בגאווה, אבל אחרים ינתקו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק
חבר מתאריך 2.4.12
6084 הודעות
יום חמישי י''ד בטבת תשע''ג    05:10   27.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הרבה מלל. הסיבות פשוטות יותר :  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ליכוד וליברמן בבחירות הקודמות=42 .
כעת = 36 . כלומר ירידה של 6 . הבית היהודי והאיחוד קיבלו = 7 ,כעת לפי הסקר 13 . כלומר עלייה של 6.
1. מאוכזבי ליברמן.(לא עשה כלום).
2. מאוכזבי ביבי (הקפאה ,שתי מדינות,אנשי הדרום,מסתננים)
3. מאוכזבי תנועת הפייגלניזם(דנון,חוטו,לוין,אלקין ועוד -לא השפיעו בתכל'ס)
4. בנט עובד כבר שנתיים על הקמפיין שלו דרך "ישראל שלי" .
5. משווק את עצמו נכון ובאופן מאסיבי. מראה ייצוגי,קומוניקטיבי,רקע צבאי ועסקי,מביא תוכנית מדינית.

למה נתניהו לא מתנה את המשך שיקום עזה תמורת הפסקת שיגור רקטות הניסוי לים התיכון??


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
givoni
חבר מתאריך 28.9.09
4727 הודעות
יום חמישי י''ד בטבת תשע''ג    07:18   27.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. שאלה לנפתלי בנט או לחבריו בבית היהודי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 27.12.12 בשעה 07:25 בברכה, givoni
 
יש רק בעיה אחת בתכנית של נפתלי בנט. סיפוח שטחי C ע"י מדינת ישראל הינו צעד חד צדדי שבדומה לצעד שנקטו הפלשתינאים (הכרזת מדינה באופן חד צדדי), לא יעבור גם הוא, ללא תגובת נגד של הפלשתינאים. במקרה זה, אני סבור, יוצת השטח מחדש. סימנים ראשונים לכך נראים כבר היום עקב נירפות הממשלה ובעיקר צה"ל ביו"ש.

כלומר, תכניתו המדינית של בנט תביא (סוף סוף) להכרעה (לנקודת פיצוץ) את העתיד שלנו מול הפלשתינאים. תהיה זו שבירה מוחלטת של שאיפותיהם המדיניות וככל הנראה היא תוביל אותנו למלחמה. נכון, הזמנים הם כאלה שמדינות ערב האחרות ככל הנראה לא יצטרפו אליהן כנגדנו כי הן עסוקות בהשרדות (ולכן העיתוי נכון מתמיד), אבל השאלה הגדולה היא, האם אנו מוכנים להגיע לעמדת הכרעה סופית בעניין אסון אוסלו. דומה שרבים מבין אלה שמצביעים לבית היהודי (ואולי גם נפתלי בנט עצמו), לא לוקחים בחשבון שיש גם צד פלשתינאי במשוואה הזו.

ההכרעה על עתיד יו"ש צפויה להגיע בשנים הקרובות, כך או אחרת. אין שום סיבה להאמין שהשלום יגיע לכאן. אם הוא לא הגיע לכאן עד היום, אחרי שאולמרט ואפילו ברק קודמו נתנו הכל, אזי הוא לא יגיע לכאן לעולם. ונשאלת השאלה, אם להגיע לעימות שהוא בסה"כ צפוי, אז מתי? האם מישהו בהנהגה הישראלית אי פעם דיבר על "הדברים הלא נעימים הללו"? דומני שלא.

ועכשיו להבהרה, אני תומך בנפתלי בנט מהרבה סיבות. הסיבה שלי לכתיבת הודעה זו נובע מכך שעל נפתלי בנט להבהיר (לדעתי) לציבור הישראלי שההכרעה מול הפלשתינאים אכן בוא תבוא ואם כן, אז עדיף לקבוע את התזמון הנוח לנו, את המצב הבינלאומי הנוח לנו (ככל האפשר) ואת ההרכב הקואליציוני המתאים למדינת ישראל. אחרת, נמשיך לדשדש במי האפסיים של "שאריות אסון אוסלו" עוד כמה שנים ותזמון ההכרעה על השטח יעבור (כמו שהליכוד והשמאל רוצים) לידיים בינלאומיות או אפילו חס וחלילה לידיים מזרח תיכוניות ו/או איסלמיות.

אשמח אם יענו לי אנשים מכל זרועות הקשת הפוליטית ובעיקר ממפלגת הבית היהודי.

Thats all folks



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריאל5
חבר מתאריך 5.1.09
7053 הודעות
יום חמישי י''ד בטבת תשע''ג    07:38   27.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. כמו שהשמאל מדבר כבר 20 שנה על מדינת טירור ועכשיו גם נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   צריך בנט לעבוד שנים על תהוכנית הברוכה שלו ואולי עוד 20 שנה נתניהו ידבר עליה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
givoni
חבר מתאריך 28.9.09
4727 הודעות
יום חמישי י''ד בטבת תשע''ג    07:38   27.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. בבחירות הללו חוזרת ההצבעה בשני פתקים בקלפי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אחד למפלגה ואחד לראשות הממשלה. זוכרים את הבחירות (שהתקיימו פעם אחת בלבד) שבהן הצבענו פתק אחד לראש הממשלה ופתק שני למפלגה?

התוצאה היתה ריבוי מפלגות קטנות/בינוניות ובחירה בנתניהו כראש ממשלה. כתוצאה מכך היה קושי גדול מאוד בהרכבת ממשלה (כי ראש הממשלה היה צריך לנהל מו"מ מול מפלגות רבות). כתוצאה מכך שונה החוק שוב, וחזרנו להצבעה בפתק אחד.

אלא מאי, היהודים חכמים מאוד והבחירות הללו כבר נחזור ונצביע ב2 פתקאות. ברגע שמפלגה מזהה מראש מי המיועד שלה לראשות הממשלה, הרי שאין סכנה לשים בקלפי פתק למפלגה בה אנו תומכים בלא חשש שנקבל במפתיע ראש ממשלה אחר. אסטרטגיה זו שנפתלי בנט היה הראשון שפתח בה, אומצה כמעט בהתלהבות ע"י אריה דרעי (שרבים לא ממש מאמינים לו ומפחדים מקשריו עם השמאל הישראלי), וברגליים נגררות גם יאיר לפיד שהבין שעליו לזהות את מפלגתו כ"מרכז-ימנית".

בקיצור, יהודים הם עם חכם. הם מצאו שיטה להצביע לקלפי "ב2 פתקים"...


Thats all folks


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות