אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #15754 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15754   
הכורדי
חבר מתאריך 27.11.14
399 הודעות
יום ראשון י''ז בטבת תשע''ג    04:35   30.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מכתב שכתב רמי לוי לשלי יחימוביץ כביכול או שלא , המופץ ברשת ובדואר האלקטרוני  

 
   הועבר בתאריך 30.12.12 בשעה 06:00 מפורום חדשות על-ידי גלובל, (גלובל)
 
"שלי יחימוביץ' מנהלת קמפיין פופוליסטי; מתי העסקת עובד אחד בחייך?"

"באמירות הזולות והמכלילות שלך את מכפישה אלפי בעלי עסקים מהשוק הפרטי, ומייצרת תדמית שהשוק הפרטי מושחת ומשחית את הכלכלה בישראל". ח"כ שלי יחימוביץ', אני כותב את הדברים לאחר שפניתי מספר פעמים לעוזרייך ולטלפון הפרטי שלך. בכל הפעמים השארתי מסר בו אני מזמין אותך להגיע למשרדי לראות שאת טועה ומטעה, אך מעולם לא נעניתי על ידך או מי מטעמך. חבל. במשך שנים נמנעתי מלהתייחס לדברייך. אבל עכשיו, כשאת מנהלת קמפיין פוליטי שבו את מנסה לנצל אותי, את עובדיי ואת לקוחותי בדרך שקרית, ולקדם את עניינייך על גבינו באמצעות פופוליזם זול, מאסתי והחלטתי להגיב. אין ספק שאת רהוטה, בעלת אוצר מלים מרשים, ומעבירה את מסרייך בדרך ציורית וצינית. כך עשית גם במאמר שכתבת ב-2 לאוקטובר ב-TheMarker. אך מאחורי המלים לא עומד כלום. מה הרזומה שעומד מאחורייך? מתי ייצרת מקומות עבודה או העסקת עובד אחד בחייך?

ישבתי אתך בוועדת הכלכלה של הכנסת והקשבתי לדברייך. מלבד לדבר על נושאים שאינך מבינה בהם מאום או לדאוג לאינטרסים צרים - לא הועלת ולא קידמת דבר. בכל הזדמנות את מדברת על עובדי שכר המינימום, אך מה לעשות שלא כולם חברי כנסת, רופאים, עורכי דין, היי-טקיסטים, מנהלי בנקים או מנכ"לים בכירים בחברות? להזכירך, מי שקובע את שכר המינימום אלה המחוקקים שעליהם את נמנית. מי שעובד בעבור שכר מינימום אינו מסכן. מסכן הוא מי שאין לו מקום עבודה לפרנס את בני ביתו. זו אינה בושה להרוויח שכר מינימום. אדם קם בבוקר עם חיוך וגאווה על כך שזכה למקום עבודה. אני מציע לך: קחי יוזמה ודאגי להם באמת. קדמי חקיקה שתעלה את שכר הקופאיות ואת שכר המינימום. אבל היזהרי - כי אז לא יהיה לך מאין לשאוב הון פוליטי ולקדם את האינטרסים שלך. הרי את כל הרווח הפוליטי את עושה בציניות על חשבון עובדים אלה. כשיש מצוקות של מפעלים שעומדים לפני סגירה והתקשורת פנויה לסקר אותם, את תמיד תהיי שם, מכיוון שאת מנצלת את מצבם לייצר הזדמנות להון פוליטי. העובדים נלחמים על פרנסתם - רק שהמפעל לא ייסגר והם יישארו מחוסרי עבודה. את שם כדי לעזור לך ולא להם. הרי לא היית שם בשבילם לפני שהחליטו לסגור את המפעל. כשידעת שיפוטרו כ-5,000 עובדים ברשתות הסלולר לא קמת וזעקת, מאחר שהם לא "מסכנים" - הם לא השתכרו משכורות מינימום ומהם לא יכולת להרוויח. אולי לא העמקת בנושא, אך הם מעמד הביניים שמשפיע רבות על הכלכלה, וגם להם צריך לדאוג. את מדברת על הבורסה בתל אביב ומנסה לייצר תמונה עגומה, מטעה את הציבור ומנגנת השכם וערב על "התספורות" שאותן, כפי שאת יודעת, כולנו מגנים. אבל את שוכחת שיש בבורסה מאות חברות, מעסיקים שם מאות אלפי עובדים, ומושקע שם הון עתק של הציבור - מהמעמד הנמוך, הבינוני והגבוה. באמירות הזולות והמכלילות שלך את מכפישה אלפי בעלי עסקים מהשוק הפרטי, ומייצרת תדמית שהשוק הפרטי מושחת ומשחית את הכלכלה בישראל.

ח"כ יחימוביץ', על איזו קופאית ממזרח ירושלים את מדברת במאמר? מיהו הראיס? ולמה מטילים אותה בפתח ההאנגר שלנו? מה את יודעת על מזרח העיר? מי מענה אותם? באיזה סרט את חיה? את לא חושבת שאת פוגעת בקופאיות שעובדות אצלי בניסוחים המשפילים שלך? להגיד לעובדת מעונה? לכנות אותה עבד? התביישי. אנחנו מאפשרים לכל העובדים ממערב וממזרח העיר, ללא הבדל מין, דת, גזע ולאום להתפרנס בכבוד. את פוגעת ולצערי גם לא אומרת אמת. ההסתדרות מעולם לא הציעה לי להעלות את שכר הקופאיות ולו בשקל וחצי. כשנכנס לתוקף הרחבת ההסכם הקיבוצי בענף הסופרמרקטים, מיד נעניתי וחתמתי. אבל את מנסה בכל הזדמנות, בציניות שלך, לעוות את העובדות ולייצר מצג שבו את היחידה שדואגת לעובדים. אני כותב את הדברים כמי שייצר 4,000 מקומות עבודה לתושבי ישראל, ובעקיפין מאפשר עוד אלפי מקומות עבודה; כמי שב-2013 מתכנן לייצר כ-2,000 מקומות עבודה נוספים; וכמי שמשרת כמיליון לקוחות וחצי, מייצר תחרות ומוביל את הדרך להוזלת סל הקנייה ב-15%-20%. וכל זאת לא על חשבון איכות השירות ולא על חשבון העובדים, שמשתכרים שכר גבוה מזה שאתם המחוקקים קבעתם. עד היום לא ביקשתי ולא קיבלתי דבר וחצי דבר מהמדינה. את הכל עשיתי באהבה וברצון להיטיב ולעזור, ביושר, בעשר אצבעות, בעמל רב. עד היום שילמתי יותר מ-400 מיליון שקל מסים למדינה.

ח"כ יחימוביץ', נראה שהתבלבלת. אני לא מתמודד מולך בפוליטיקה. אני אדם פרטי, ואמשיך להיות מי שאני. אשרת את הצרכן ואמשיך לייצר אלפי מקומות עבודה ולדאוג לעובדיי. אמשיך לעשות ולעשות, כי אותי חינכו שצריך לעשות הרבה וטוב וביושר - וכנראה שאת יודעת רק לדבר ולדבר.


הכותב - מר' רמי לוי - הוא הבעלים של "רמי לוי שיווק השקמה" ו"רמי לוי תקשורת".




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תזכורת אודות שלי יחמוביץ ודעתה על ישרות התקשורת במערכות בחירות אומר מעט 30.12.12 04:45 1
  לזכותה של הגב' יחימוביץ ייאמר: אם משלמים לך על זה...אז ''לדבר'' זה מקצוע לגיטימי דזשיגאן 30.12.12 05:06 2
  עוד אחד.. שלמית 30.12.12 05:59 3

       
אומר מעט
חבר מתאריך 15.11.12
1729 הודעות
יום ראשון י''ז בטבת תשע''ג    04:45   30.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תזכורת אודות שלי יחמוביץ ודעתה על ישרות התקשורת במערכות בחירות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דזשיגאן
חבר מתאריך 27.4.04
8169 הודעות
יום ראשון י''ז בטבת תשע''ג    05:06   30.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. לזכותה של הגב' יחימוביץ ייאמר: אם משלמים לך על זה...אז ''לדבר'' זה מקצוע לגיטימי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלמית
חבר מתאריך 4.5.12
574 הודעות
יום ראשון י''ז בטבת תשע''ג    05:59   30.12.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. עוד אחד..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות