אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #16360 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16360   
אא זנזורי
חבר מתאריך 11.11.12
661 הודעות
אור ל שבת קודש א' בשבט תשע''ג    19:59   11.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בן ארי מסביר למה להצביע לעוצמה לישראל ולא לבית היהודי  

 
   בעוד כשבועיים בלבד נהיה כבר לקראת סיומו של יום הבחירות ושומה עלינו לראות לפנינו את דברי חז"ל כי "מי שטורח בערב שבת אוכל בשבת".

בימים אלה אנו מקבלים תשובות ברורות לחשיבות ולנחיצות הרבה של עוצמה לישראל – נץ בכנסת.

תנועות ומפלגות רבות מתמודדות בבחירות ומכולן בחר יו"ר ועדת הבחירות לפסול רק קטעים מתשדיר הבחירות של עוצמה לישראל ותשדיר מפלגה ערבית בו מככבים פרופ' אריה אלדד ודר' מיכאל בן ארי. יתכן שחברי השמאל והמפלגות הערביות שבקשו לפסול את סיעת עוצמה לישראל לא אוהבים כל כך את חברי הבית היהודי, ש"ס וחלקים בליכוד, אך הם לא חוששים מהם, יתכן שתשדירי המפלגות המתחרות לא הכי אהודים עליהם אך הם לא מטרידים אותם. המציאות מוכיחה שמעוצמה לישראל חזקה הם חוששים ולכן כנגדה בלבד הם יוצאים.

סיעת עוצמה לישראל מובלת על ידי מנהיגים אנשי אידיאולוגיה שורשית היונקים את דרכם מהוריהם ומוריהם הדגולים והיא נמצאת לנגד עיניהם מכיוון שהם כבר יודעים שאלדד, בן ארי, מרזל, קינג וחבריהם יפעלו וישפיעו על סדר היום האמיתי יותר מכל מפלגה אחרת על כל גודלה, תפארתה ויחצנותה.

זה הזמן לפעול ולהשפיע להצלחה הגדולה שבעז"ה תבוא.

להנהלה: כמו שאשכול זה לא ננעל:
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=read_count&om=16342&forum=politics

אני מצפה שגם את זה לא תנעלו!!




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  חבל על הקולות לא יעברו רק יבזבזו 25 אלף קול. עדיף להצביע ש''ס מדינה עם נשמה 12.01.13 18:53 1
     אוי ויי זמיר, רק לא ש''ס. במבי 13.01.13 02:16 2
         תודה, בעזרת ה׳ אצביע נץ מה יהיה 13.01.13 03:23 3
             לא להצביע ש''ס בשום פנים ואופן אריאל5 13.01.13 06:57 4

       
מדינה עם נשמה
גולש אורח
שבת קודש א' בשבט תשע''ג    18:53   12.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. חבל על הקולות לא יעברו רק יבזבזו 25 אלף קול. עדיף להצביע ש''ס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
במבי
חבר מתאריך 5.11.07
5020 הודעות
יום ראשון ב' בשבט תשע''ג    02:16   13.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אוי ויי זמיר, רק לא ש''ס.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 13.01.13 בשעה 02:24 בברכה, במבי
 
ומה כן? תקראו ואולי תשתכנעו...

בס"ד
לאחי ורעי
נאמני עם ישראל וארצו היחידה

אני פונה אליכם לאחר ארבע שנות שליחות ציבורית בכנסת. ולקראת הבחירות הקרבות לכנסת.

במשך ארבע שנים, למרות היותנו 'מיעוט שולי', סחפנו פעם אחר פעם את חברי הכנסת ימינה, והעלנו נושאים חשובים לסדר היום הציבורי. לא נחנו לרגע וביחד עם אריה אלדד, פעלנו בכל המאבקים החשובים למען ההתיישבות היהודית. כל אחד מכם שהצביע עבורנו, קולו הועצם פי כמה וכמה.
הובלתי את העלאת אסון המסתננים לסדר היום הציבורי, ארגנתי את תושבי השכונות, לפעולות מחאה וגררנו את נתניהו וישי לפעולה, הן בעניין הגדר, הן בעניין מתקני השהיה. הובלנו במאבק על כבוד עמנו מול אויבי עם ישראל בכנסת, ללא פשרות ומבלי ניסיון לרצות מישהו.

אני מעריך שבאווירת הבחירות הנוכחית כשקיים סחף כלפי הבית היהודי, מתעוררות אצלכם שאלות לגבי מפלגת 'עוצמה לישראל', ואני מקווה שבשורות הבאות, אתן מענה על שאלותיכם. במידה ויש לכם שאלות נוספות, אשמח שתפנו אלי בדוא"ל חוזר שמצ"ב:

למה לא התאחדתם עם הבית היהודי?

ראשית, הבית היהודי לא רצו אותנו איתם. אורבך הצהיר שוב ושוב: 'בן ארי הוא לא ציונות דתית'. בכל פורום סגור, בנט אמר מפורשות שהוא לא מעוניין להתחבר איתי. מוטי יוגב חבר הבית היהודי שניסה לייצר סוג של הידברות, מעיד שלא היה שום רצון להידבר איתנו.
שנית, נפתלי בנט, צודק. אין ביננו זהות אידאולוגית. הוא מעוניין להיכנס לממשלת נתניהו שלא חזר בו מ'חזון שתי המדינות', גם כשזו שתדון בהקמת 'מדינה פלשתינית'. בנט, מסרב להגדיר מה הם הקווים האדומים שלו לשותפות בממשלה. בו בזמן שאלדד ואני בשום מחיר לא נשתף פעולה, עם תכניות לחורבן חלקים כלשהם מההתיישבות, או משא ומתן על הקמת 'מדינה פלשתינית". כמו כן בנט מדבר בחיוב על אוטונמיה לערבים, כולל איזרוח של חמישים אלף מהם, אנחנו לא רואים איתו דברים אלה עין בעין וכשם שהתנגדנו לאוטונמיה שהציעו בליכוד, כך אנחנו שוללים את מתווה בנט כפתרון למצב ביהודה ושומרון.

ההבדל בינכם לבין אנשי הבית היהודי מסתכם רק בנושאי ארץ ישראל?

לצערי התשובה שלילית. בנט ואנשיו עושים עבודה מצויינת בתחום התעמולה ומכריזים הכרזות שמתאימות למדיה שהם מתראיינים בה. ואולם יש בנינו מחלוקת נוקבת על ענייני הגיור והפרהסיה הציבורית בשבת. אמנם הבית היהודי מורכב מגורמים שהיו שייכים בעבר לאיחוד הלאומי כאורי אריאל והרב אליהו בן דהן ואולם כשם שאורי ידידי יישר קו עם ההבהרה של בנט נגד סירוב פקודה, כך קיים חשש שהוא יישר קו עם סוגיות נוספות, בתירוץ של 'השפעה מבפנים' בישיבה בממשלה.

האם אין חשש שלא תעברו את אחוז החסימה?

חשש כזה אכן קיים, ולהזכירכם, בבחירות הקודמות האיחוד הלאומי בחלק גדול מהסקרים לא עבר את אחוז החסימה, ואף במדגם הטלוויזיה בסוף יום הבחירות קיבל רק שלושה מנדטים והבית היהודי ארבעה, אך בתוצאות האמת, הוחלפו התוצאות, אני נכנסתי לכנסת וסלומיאנסקי נשאר בחוץ. אולם, העובדה היא שברוב הסקרים הרציניים אנחנו מעבר לכך. מכון גאוקרטוגרפיה של אבי דגני העניק לנו השבוע, ארבעה מנדטים. מכון דחף מצביע על שנים - שלושה מנדטים, כך גם הסקרים בקול ישראל ובערוץ 1. יש כמובן גם תופעות שבהן נתקלנו ולפיהם יש מגמה שלא להכניס את שמה של עוצמה לישראל ולפרסם את תוצאותיה. כך נעשה בתוכנית של נסים משעל שאנשיו הודו בפנינו כי בסקר שנערך בתוכנית קיבלנו שני מנדטים אך יד אלמונית ביקשה להסיר את שמנו בעת פרסום הסקר. מלבד זאת קצת קשה לי להבין את ההגיון של אלה שטוענים שאין להצביע כי אולי לא נעבור את אחוז החסימה שהרי גם לשיטתם כל קול לעוצמה לישראל שווה בין שנים לשלושה מנדטים שאסור שיילכו לטמיון. דווקא מהטיעון הזה, יש להגביר את הפעולה להצביע עבורנו. צריך להפנים שישנם כשני מנדטים שלעולם לא יצביעו ליכוד או בית יהודי, ואנחנו בשבילם אופציה יחידה. הריצה שלנו במקרה זה, היא מקסום הכח ולא החלשתו.

אמרת שברוב הסקרים אתם מקבלים בין שנים לארבע מנדטים . מה כבר אפשר לעשות עם מספר כזה ?

הנוכחות שלנו בכנסת הקודמת הוכיחה שגם חבר כנסת אחד יכול לנענע כנסת שלמה, לסחוף אותה. לאתגר את הימין הפרגמטי ולסחוף לעמדות אידאולוגיות.
במידה ואנחנו לא נהיה שם, לא יהיה בכנסת הבאה ימין אידאולוגי. הצטרפות הבית היהודי לממשלת נתניהו, תביא אותם לשותפות הכרחית לכל משא ומתן עם אוייבנו. לכל נאום בו יצהיר נתניהו על מחויבות ממשלתו להקמת 'מדינה פלשתינית'. הם יהיו שותפים להמשך החרבת המאחזים. אין חיה כזו, לשבת בממשלה ולא לתמוך בה. בזמן שהבית היהודי קיבלו כסף לישיבות התיכוניות והאולפנות בזמן שחברי כנסת אחרים עסקו בבדחנות, בעסקנות ובנסיעות לחו"ל ובילוי בקוקטיילים אנחנו היינו בשטח והפכנו להיות מצפן של הכנסת הזאת. בלעדנו דני דנון לא יהיה אותו דני דנון, זאב אלקין לא יהיה אותו זאב אלקין וגם אנשי הבית היהודי ירגישו חופשיים יותר להישאר בממשלה שמקפיאה את הבניה או הורסת שכונות כמו מגרון.

הזכרת את דני דנון וזאב אלקין. היום עם החיבור של פייגלין למה לא לסמוך על הליכוד ?

נדמה לי שהתשובה על שאלה זו ברורה והקדנציה האחרונה שבה נבחרו לכנסת רוב אלה שנמצאים גם כיום ברשימת הליכוד, מוכיחה עד כמה הליכוד צריך שישמרו עליו מימין. יש לי כבוד רב והערכה רבה למשה פייגלין, אבל נתניהו שהיה מוקף עם דמויות לא פחות "ימניות" הוביל מהלכים קשים ופגע בציבור המתיישבים ביו"ש. לא הייתה ממשלה שהתנכלה להתיישבות יותר מממשלת בנימין נתניהו בקדנציה הזאת. אפילו קודמיו של נתניהו לא חלמו להקפיא את הבניה באופן גורף ביהודה ושומרון, ומלבד זאת בנוסף למעשים בשטח בהצהרותיו מקים נתניהו את מדינת המחבלים.

ועל ליברמן אתה לא סומך ? הרי אתם מריצים קמפיין דומה למה שהוא העלה לפני ארבע שנים.

ליברמן הוכיח בשנים האחרונות שהכל אצלו מסתכם בדיבורים. הוא מצהיר הצהרות לוחמניות, אומר על חברי הכנסת מבלד ורעמ תעל דברי אמת, אבל כפי שאמר אחד הגורמים המרכזיים בקואליציה כשהוא נכנס לחדר סגור הוא "נמר מנייר". כך לדוגמא התרחש כאשר הגשתי הצעת חוק שמשמעותה היה להרחיב את תכולת ההגדרה של ארגוני טרור ולהוציא את התנועה האיסלאמית של ראאד סאלח אל מחוץ לחוק. מי שהתנגד היו אנשיו של ליברמן. גם כאשר הצעתי לחייב את שופטי בית המשפט העליון לשרת שירות צבאי או לאומי (מה שכונה חוק ג'ובראן) התנגדו אנשיו של ליברמן להצעה וכך היה כאשר הצעתי את חוק הקולנוע שמשמעותו הייתה לפגוע בתיקצוב (הממשלתי) של תסריטאים ואנשי קולנוע שהצהירו הצהרות נגד המדינה ומי התנגד להצעה זאת - ניחשתם נכון, אנשיו של ליברמן בהובלת לימור ליבנת מהליכוד.

איזה יעדים שמה לה עוצמה לישראל להשיג בכנסת הקרובה?

אנחנו הולכים לקראת תקופה גורלית. על מדינת ישראל יופעלו לחצים אדירים להתקפלות מנכסיה הלאומיים. נתניהו שעסק ארבע שנים בהקמת התשתיות של 'המדינה הפלשתינית', יכנס למשא ומתן מואץ לקביעת גבולות שמשמעותה גרוש כמאה אלף יהודים ביו"ש. בשעה זו כשהבית היהודי והליכוד יהיו בממשלה, נהווה תמרור אזהרה ימני, אל מחוץ לממשלה. נסמן לחברי הכנסת את הדרך הנכונה. כשנתניהו ימשיך בהרס מאחזים, כמו עמונה וגבעת אסף, נעמוד מנגד ונאתגר את 'הימין', בהצעות אי אמון. נזכיר לכולנו את ממשלת שרון, שקיבלה תמיכה עד הרגע האחרון מאנשי האיחוד הלאומי והמפד"ל, כשאלו סרבו לעזוב את הממשלה. הם דבקו בכסא עד ששרון פיטר אותם בבושת פנים. השתמש בהם לבצע את כל המהלכים המקדימים של הגרוש, וכשסיים הכניס לממשלה את החרדים וזרק אותם. במידה ואנחנו לא נהיה שם, לא יהיה מי שיתריע בפני האסון הבא הממשמש ובא. להזכיר לכולנו, נתניהו דבק ב'חזון שתי המדינות' ובתוכנית 'גושי ההתיישבות'. תוכניות אלו הדומות להפליא ל'מתווה בנט', מעלות חשש ששוב המפד"ל תחזור לימיה כקדם. 'השפעה מבפנים', תמורת כמה משרות ותקציבים תוך ויתור על נכסים לאומיים. ומי שרצה רמז קיבל זאת בדבריה של אילת שקד, שהצהירה שיקחו משכך כאבים ולא יעזבו את הממשלה אם יחריבו ישוב כמו מגרון.

רק בשביל תמרור אזהרה, נצביע לכם?

התשובה היא כן. ללא תמרור אזהרה. ללא ימין אידיאולוגי. ללא אנשים שלא ניתן לקנות אותם, הדרך, לאובדן דרך קצרה. הכסף, התפקידים, המשרות למקורבים, מסנוורים את העיניים של האנשים הכי טובים. ראינו את שרי הימין כולל הרשקוביץ בחוק ההסדרה, שאמור היה להציל את גבעת האולפנא ועוד מאחזים רבים. הם הבטיחו שיצביעו בעד החוק וברגע האמת הפנו עורף, דבקו בכסא הממשלתי, והכשירו את 'ניסור' בתי האולפנא. כפי שהכשירו את הגירוש מבית המכפלה ולצערנו יד ההרס נטויה.
בלעדנו, שוב הימין יהיה קבלן ההרס והחורבן של השמאל, כמו בימית כמו בגוש קטיף כמו בהסכם וואי. זעקתכם לא תישמע, לא במליאה, ולא בניסיון לתקוע מקלות בגלגלי ההרס בדיוני הוועדות. את 'ההיגיון' במהלכי ההרס, 'כדי לשמור על ההתיישבות', יסבירו לנו האנשים הכי טובים. כשם שגלעד ארדן היה המסביר של ביבי להתנגדות ל'חוק ההסדרה', נראה הפעם דמויות מרתקות אחרות מסבירות את המהלכים, כאלו שכבר היום בתקופת בחירות מצהירים שישתתפו בכל ממשלה, ויכשירו כל חורבן באין ספור תירוצים. (זכרו, הבית היהודי מסרב להכריז מה הקווים האדומים שלו להצטרפות לממשלה).

האם יש השפעה למפלגות קטנות?

מי קטן או גדול זה תלוי בהצבעה שלכם. אולם קחו כדוגמה את המפלגה הקיקיונית 'מרצ', שמובילה את סדר היום הציבורי כבר שלושים שנה. בזכות הדבקות האידיאולוגית הבלתי מתפשרת שלהם. הם המריצו את רבין לאוסלו, החלום שלהם להקמת מדינת מחבלים לצידה של ישראל, התגשם על ידי ממשלת הליכוד של שרון את ביבי בעזה. ועכשיו ביבי שועט להשלמת 'המלאכה', במה שהוא מכנה 'וויתורים נדיבים'.
לא שמענו מנפתלי בנט, על תנאים אידיאולוגיים כלשהם, להצטרפות לממשלה. אין אפילו התניה לקבלת דו"ח אדמונד לוי, שלא לדבר על חזרה מ'חזון שתי המדינות'.
אנחנו נהיה שם ממול, ללא גמגומים. נוביל התנגדות לכל פינוי ועקירה. נתמוך ללא היסוס בסירוב פקודה לגרוש יהודים. ולא נשתדל להיות הנחמדים של הציונות הדתית, הגאים ששיתפו פעולה בעבר עם גרוש יהודים מפני שזו היתה הפקודה, ולצערנו, לא יהססו לעשות זאת שוב.
מניסיון, עמידה גאה ונחושה, גוררת בתחילתה גינויים והכפשות, אך בהמשך גוררת אליה רבים. וגם אם לא יגררו, ראוי שקולכם יישמע.

פניה אישית:
אין לנו את הכסף וגם לא את החיבוק התקשורתי שזוכים לו מפלגות אחרות. עיתונים מסויימים מחרימים אותנו, ברשתות רדיו ואולפני טלווזיה משתדלים לא לתת לנו זמן שידור ודווקא בשל כך, אנחנו זקוקים היום לתמיכתם, כדי שמחר נוכל השמיע את קולכם. אנחנו לא 'הימין המתון', גם לא 'הימין השפוי'. התקשורת אוהבת להגדיר אותנו 'הימין הקיצוני', כשהיא מתכוונת לומר: אלו שלא ניתן לקנות אותם, אלו שדבקים בעמדתם, כמו קיר ברזל. השמאל לא חושש מבנט או מאורי אריאל, הוא כן חושש מאיתנו! הוא יודע שאנחנו גם מאמינים במה שאנחנו אומרים. לכן, הם פעלו לפסול אותנו ואת הקמפיין שלנו. כפי שהם פועלים להעלים אותנו גם במהלך הבחירות הללו. אנא סייעו לנו להפתיע אותם. לגלות להם שלמרות שטיפות המח. נאמני עם ישראל וארצו, הם גוף חי גדול ולא מיואש. שיש עדיין מי שמאמין שעם ישראל חזר לארצו כולה (ולא רק לשטחי סי). שהפיתרון המדיני, איננו עוד נסיגה. שיש להילחם גם באוייבים מבית כמו זועבי וראאד סאלח, להציל את מדינת ישראל שנכבשת מבפנים, ללא יריה אחת.
אם לא נהיה שם, אז יכול להיות שיהיו תקציבים לישיבות התיכוניות, הציונות הדתית אולי תמנה רב ראשי ותגשים את חלומו של אורי אורבך 'להכות בחרדים'. אך ספק אם בדרך זו בעוד שלושים שנה תהיה לנו מדינה.

אנא, הפיצו את המכתב הזה לכל חבריכם. צרו קשר עם מטה הבחירות שלנו, ופעלו בכל דרך להצלחת רשימת 'עוצמה לישראל'. לא אכזבנו אתכם ארבע שנים, אני מבטיח שלא נשתנה.

שלכם, באהבת ישראל

חה"כ ד"ר מיכאל בן ארי
***

קישורים:
גיאוקרטוגרפיה עוצמה לישראל 4 מנדטים
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/248986
מכות בבית המשפט העליון מחוץ לדיון של זועבי
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/424/991.html?hp=1&cat=333&loc=1
ח"כ בן-ארי: יהיה נחמד אם אבו-מאזן יחוסל כמו ג'עברי
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000809144
לעזרה, שלטים ופעילות:
http://www.ozma2il.info


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מה יהיה
חבר מתאריך 6.6.12
1191 הודעות
יום ראשון ב' בשבט תשע''ג    03:23   13.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תודה, בעזרת ה׳ אצביע נץ  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   פשוט הם נראים לי הכי אמתיים.

גם בזמנים קשים תדע שהקב״ה מנהל את העולם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריאל5
חבר מתאריך 5.1.09
7053 הודעות
יום ראשון ב' בשבט תשע''ג    06:57   13.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לא להצביע ש''ס בשום פנים ואופן  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   דרעי כבר אמר שלא רק שלא ילחם בויתורים בארץ ישראל אלא יתמוך בהם לא למד כלום מימי אוסלו. לגבי הפרסום הזה אוטוננומיה בשכם וברמאללה זו לא מדינה זה השארת המצב כמו שהוא. אם מספחים את שטחי A ו- B מה עושים עם מליוני האויבים? נותנים להם זכות הצבעה? והטעות הכי גדולה שבנט לא אמר שהוא בעד פינוי ישובים לא חוקיים אני בטוח שהוא בעד הסדרתם. הוא אמר שאם כבר התקבלה החלטה רעה (כך הוא אמר) לפנות אז לא לעשות את זה דוקא בשבת. המסקנה שהוא תומך בפינוי מעוותת את דבריו.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות