אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #16414 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16414
דוידזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.3.08
123430 הודעות, 366 מדרגים, 633 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ב' בשבט תשע''ג    10:35   13.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בנט: ''אני לא מחביא את אורית סטרוק''  

 
   הועבר בתאריך 13.01.13 בשעה 10:38 מפורום חדשות על-ידי Maya, (גלובל)
 

כך אמר הבוקר יו"ר מפלגת הבית היהודי בתכנית "יום חדש". נפתלי בנט גם התייחס לפרסומים האחרונים: "אין משא ומתן על חופש הצבעה בעניין פינוי יישובים", ובאשר לחשד שמפלגתו מגייסת מכינות וישיבות הסדר לפעול למענה: "אנחנו עושים הכול לפי חוק"
יואב לימור | לוסי אהריש | יום חדש | פורסם 13/01/13 07:48:13

"אין משא ומתן על חופש הצבעה בעניין פינוי יישובים", כך אמר הבוקר נפתלי בנט בראיון לתכנית הבוקר של קשת, "יום חדש". בנט התייחס בראיון ליואב לימור וללוסי אהריש לפרסום כי ח"כ אורי אריאל, מספר שתיים ברשימת הבית היהודי, אמר בכנס שנערך אמש באפרת כי אם המפלגה תצטרף לקוליאציה חבריה יבקשו פטור בכל מהלך שקשור להתיישבויות ביהודה ושומרון. "הוא בסך הכול דיבר על מה שחשוב לו ועל שהוא הוא רוצה, לא שיש משא ומתן", הדגיש בנט.

הבוקר גם פורסם בעיתון "הארץ" כי מפלגת הבית היהודי מגייסת מכינות וישיבות הסדר למען פעילות פוליטית. לפי הפרסום, ליאור שטול, ראש מטה יום הבחירות, הפיץ מייל לכל מוסדות החינוך העל-תיכוניים של הציונות הדתית שבו קרא לסייע בגיוס מצביעים. "אנחנו עושים הכול לפי חוק, תהיה רגוע", אמר בנט ליואב לימור. "יש לי סוד בשבילך, לא כל מה שכתוב בעיתון נכון. אני לא מכיר את המייל הזה והכול מתנהל כשורה".

יואב לימור השיב לבנט: "יש לך בטן מלאה עלינו, אמצעי תקשורת", ולוסי אהריש הביאה ציטוט מהעבר של בנט לאחד מהעיתונים: "נפעל על מנת שהתקשורת הישראלית תהיה מאוזנת יותר אך לא באמצעות חקיקה אלא חשיפת המציאות".

-למה התכוונת?
"זה לא סוד שהתקשורת נוטה לאורך שנים לכיוון שמאל, והתכוונתי שצריך לאזן לא בכוח ולא בחקיקה, אלא פשוט דרך פייסבוק, למשל. כשאתה מציף עוולות אז אנשים מתעוררים. האמת שאמרתי את זה לפני שנתיים בערך ומאז התקשורת השתנתה לגמרי, לכיוון רע אחר - היא חלשה מאוד, הרבה מעבר למה שצריך להיות במדינה. גם בגלל המחאה, גם בגלל השמאלנות, גם בגלל המצב בעולם. התקשורת חלשה וזה מצב מסוכן"

בחירות 2013 – כל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות באתר mako

-אז אתה בעצם כן בעד התקשורת? הכול בסדר?
"הייתי גם בעד המחאה החברתית כשהיא קרתה בזמן אמת. לגבי התקשורת, אני רוצה תקשורת נושכת, רק שתנשך מכל הכיוונים".

"אני גאה ברשימה ולא מחביא אף אחד"


"ביבי לא שם את משה פייגלין בחזית כי הוא בעד טרנספר"
בנט נשאל על ידי גולש מעמוד הפייסבוק של התכנית למה הוא מסתיר את אורית סטרוק, ומיד השיב: "בוא נעשה סדר – כל ההכרעות יתקבלו בסיעה בכנסת ולא על ידי רבנים. יש לנו את הרשימה הכי מגוונת עם ארבעה מהפריפריה ויש גם את אנשי ארץ ישראל. זה כמו ששלי יחימוביץ' לא טורחת לקדם את יוסף יונה שהוא בעד ביטול ההמנון או שביבי לא שם את משה פייגלין בחזית כי הוא בעד טרנספר".
-אז כשתגיע לכנסת, אתה תחיל על אורית סטרוק איזושהי משמעת?
"בכל מפלגה אנשים מצביעים על פי מצפונם, וזה בסדר שמתוך 15 איש יהיה סמן ימני. זה בסדר ולא צריך להיבהל מזה. אני גאה ברשימה ולא מחביא אף אחד".

-אנחנו רואים שהליכוד תוקף אתכם יום וערב, ואתם כנראה תשבו באותה ממשלה, אז איך תסתדרו אם כבר עכשיו זה נראה לא טוב?
"מי יהיה ראש הממשלה זה כבר הוכרע. נותרה השאלה האם זו תהיה ממשלה לאומית ציונית ואנחנו נסתדר יפה מאוד, אין שום דבר שכמה מנדטים לא יפתרו".

-מדוע ביבי רוצה אותך בממשלה רק כברירת מחדל?
"כרגע אנחנו בקמפיין בחירות ואין להם עניין שמנדטים יזלגו אלינו. בכל מקרה נתמוך בנתניהו".
בנט גם נשאל האם יוכל לחשוף את הסיבות האמיתיות שבגינן הוא ואיילת שקד עזבו את לשכת נתניהו. הוא סירב להגיד: "היינו שם שנתיים טובות וסיימנו. הינו בתפקיד אמון של נתניהו ולכן מה שהיה שם נשאר שם".

במהלך השידור הובא לידיעתו של בנט כי מסקר mako האחרון עולה שמפלגת הבית היהודי ממריאה עם 15 מנדטים. "זה פחות או יותר דומה לסקרים שלנו, אנחנו סביב 13 מנדטים", הוא הגיב על הנתון. "יש הרבה קבוצות מפתיעות שבאות אלינו, גם הרבה צעירים, גם הרבה מסורתיים, גם הרבה חרדים, וגם דרוזים בצפון שזיהו בנו בני ברית לשירות צבאי קרבי, לקירבה לאדמה. יש הרבה בעלי ברית מעניינים".

מקור: http://www.mako.co.il/news-elections-2013/articles/Article-000e264de123c31006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=565984153




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות