אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #16822 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16822
יואב
חבר מתאריך 27.9.05
3521 הודעות
יום ששי ז' בשבט תשע''ג    07:03   18.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

61 דברים שלא ידעתם על המועמדים לכנסת  

 
   העבודה הראשונה של יאיר לפיד הייתה כמשייף בחנות מסגרות, ציפי לבני קוראת ספרים בדרך הזויה במיוחד, שלי יחימוביץ' חולה על דיאט פאנטה, ונפתלי בנט מעריץ את סלין דיון. רגע לפני הבחירות אנחנו גאים להציג בפניכם עובדות מפתיעות במיוחד מהחיים האישיים של המועמדים המובילים (כולל השידוך שלא צלח בין ביבי לכרמלה מנשה), וגם לעדכן עם מי מהם ממש לא הייתם רוצים לשבת במסעדה

1. הצמד "ביברמן" מורכב מזוג אנשים מאוד אינטליגנטים וחזקים, כך יספר לכם כל מי שעבד איתם, אבל מסתבר שהאינטליגנציה מגיעה עם טכנופוביה: שני הפוליטיקאים פשוט לא מסמסים. ביבי בכלל לא מסתובב עם נייד בארבע השנים האחרונות, וליברמן קורא סמסים – אבל אף פעם לא עונה.

2. אגב, שר החוץ לשעבר גם לא משתמש בקוד סודי, כך שמי שמשיג את המספר יכול לדבר איתו ישירות. אם תשאלו מה נשמע, מספרים מקורבים, התשובה שתקבלו היא: “הכל גן עדן!” או "הכל גן עדן פלוס!”. פגשתם בו ביום ממש טוב? הוא יספר לכם ש"הכל גן עדן פלוס פלוס!”.

3. ומתי ליברמן מרוצה במיוחד? כשהוא מצליח לקרוא ולכתוב להנאתו. בעבר הייתה למס' 2 ברשימת "הליכוד ביתנו" שעה בלו"ז היומי שהוקדשה כולה לקריאה, ומקורבים מספרים שהוא חוטא לא מעט בכתיבת תסריטים למגירה.

4. אם ציפי לבני תרצה לקרוא את אחת היצירות של ליברמן, סביר שהיא תבחר בדרך משונה במיוחד. יו"ר "התנועה", מספרים מקורבים, קוראת ספרים באופן שונה למדי מאנשים אחרים – היא מתחילה מההתחלה, קופצת לסוף ורק אז קוראת את האמצע. למה? ככה היא אוהבת.

5. חוץ מקריאת ספרים יצירתית, מקרוביה נשבעים שלבני גם יודעת גם לקרוא שפת גוף, לזהות שקר ולאתר חרדה או לחץ. שימושי למדי במו"מ קואליציוני, אם תשאלי אותנו.

6. עוד בערימת כישרונותיה: התמצאות יוצאת דופן בעיר האורות. לבני גרה בפריז כשהייתה בשירות המוסד, והיא אוהבת במיוחד את שדרות סן-ז'רמן ואת כיכר הקונקורד. אם תבקשו ממנה המלצה, היא תשלח אתכם לכל מקום שמוכר בחורף ערמונים חמים וקרפ שוקולד.
7. האהבה לצרפת אולי מסבירה את חיבתה של לבני לזמרת אדית פיאף, ששירה המפורסם "Non, je ne regrette rien" הוא הרינגטון שלה בחודשים האחרונים. אבל הטעם המוזיקלי האקלקטי של יו"ר "התנועה" לא עוצר שם: מסתבר שלבני חולה על מוזיקה מזרחית, ובאייפון שרים לה בכיף שמעון בוסקילה, עמיר בניון, דיקלה וזהבה בן.

8. ככלל, כנראה שלבני מחבבת זמרות מחומצנות. היא מתחזקת קשר טוב עם לא אחרת ממלכת הפופ מדונה, והיא הייתה בין היחידים שאותם הסכימה לפגוש הכוכבת בביקורה האחרון בארץ. בפעם הקודמת שהייתה כאן, ב-2009, השתיים יצאו לארוחת ערב במסעדה בתל אביב, עם בני הזוג כמובן.

9. אפרופו אנשים שלא ממש יודעים לשיר, מסתבר שגם אריה דרעי הוא זייפן ידוע. מקורבים מספרים שהמפגע חמור כל כך, עד כך שילדיו של הפוליטיקאי הוותיק לא מרשים לו לשיר בבית כי הוא "מקלקל להם את השירים".

10. בקרוב, בכל אופן, דרעי יוכל סופסוף גם לזייף באנגלית: אחרי שנים ארוכות החליט האסיר לשעבר להפסיק להיעזר במתורגמן וללמוד את השפה. לשם כך לקח שיעורים אינטנסיביים עם מורה פרטי.

11. אם דרעי ירצה להרחיב עוד יותר את ידיעת השפות שלו, הוא יוכל להיעזר באלי ישי. לשר ישי אמנם אין בגרות, אבל מסתבר שהוא יודע לדבר ערבית שוטפת מהבית.

12. אותו ישי, רציני ככל שייראה לכם, נוהג לפתוח כל בוקר עם שוקו חם, ומקרובים מגלים שהוא גם מגלה חיבה מיוחדת לקרטיבים ולארטיק שוקו בננה. אבל רק כשהוא חלבי כמובן.

13. ליברמן, לעומתו, מנסה להימנע כמה שאפשר ממתוק. חובב הטניס הידוע, שמקפיד להגיע למגרש לפחות פעם בשבוע, גם התחיל לאחרונה לאכול בריא יותר בעידוד אשתו. לפחות ממוקש קלורי אחד ברור לנו שהוא יימנע: ליברמן לא יכול לסבול חומוס.

14. גם נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי, ידוע בקרב מכריו כאחד שמנסה לשווא לפצוח בדיאטה כל כמה ימים, ואפילו עכשיו, הם מעידים, הוא בדיוק משתדל לשמור על הגזרה, למרות הלו"ז הצפוף של הקמפיין. העובדה שאשתו שפית קינוחים אינה מוסיפה לעניין, וגם לא ההתמכרות הגדולה שלו לשוקולד לבן.

15. לא בתפריט של בנט: קיווי, שאליו הוא אלרגי, וגם מרקים טחונים למיניהם. אם יו"ר הבית היהודי מופקד על ארוחת שישי, מספרים מקורבים, זה בדרך כלל יהיה עוף עם אננס משומר או אפרסקים משומרים. לקינוח, ובמרחק מספיק זמן, ייהנה להכין תה עם חלב, ממש כמו הבריטים.

61 דברים שלא ידעתם על המועמדים לכנסת




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות