בינו בוערים
גולש אורח
| יום ראשון כ''ג בשבט תש''ע
11:25 07.02.10 |
|
1. בוא נסגור את ישראל בכלל או שנצרפה לסין וגמרנו
בתגובה להודעה מספר 0
|
לא? ודרך אגב, הפרופ' הנ"ל מקשקש שטויות. הרכבת לא מושכת נוסעים?!? היום, חוץ מהקו מירושלים לת"א שהוא קו איטי להחריד וחוץ מהקו מדימונה לבאר שבע, כל שאר הקווים לא עומדים בביקוש אליהם. יש עודף ביקושים עצום לרכבת.הקווים מנהריה לחיפה, מחיפה לת"א, מת"א לנתב"ג, ממודיעין לת"א, מבנימינה לת"א, מקרית מוצקין לחיפה, מאשקלון לת"א, מכפ"ס לת"א, מת"א לבאר שבע ומבית שמש לת"א מפוצצים מנוסעים. זו עובדה. משנה לשנה יש עליה של מעל ל-15% בכמות הנוסעים למרות שהגידול באוכלוסיה הוא של 2 עד 3% בלבד. אז על איזה חוסר ביקוש לשירותי הרכבת הוא מחנטרש הדפקט ההוא בעל דרגת הפרופסורה??? |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swoosh
גולש אורח
| יום רביעי י' באדר תש''ע
10:51 24.02.10 |
|
33. במנהרות הכרמל, ההתקשרות היתה עם החברה הסינית
בתגובה להודעה מספר 23
|
העסקת העובדים הסינים בפרויקט מנהרות הכרמל, היתה תוצאה של זכיית החברה הסינית במכרז. לחילופין, אם חברה ספרדית היתה זוכה, היא היתה יכולה להביא את אנשיה. על כל פנים, לסינים נסיון רב בבניית מנהרות, בשיטות עתירות שימוש בכוח עבודה אנושי. זאת, בשונה מהתרבות המערבית שבה מפטרים כמה שיותר אנשים, בכדי שמכונות וכמה שפחות אנשים, יעשו את אותה העבודה. אגב, תפוקת העבודה הסינית, מדהימה באיכויותיה ובמהירותה. כיום, כל הסינים חזרו לארצם. מנהרות הכרמל הן פרויקט BOT, שבו הזכיין חוייב בפרסום מכרז בינלאומי, שפנה אל חברות זרות בעלות נסיון בכריית מנהרות. במדינת ישראל נעשה כיום בתחום כוח האדם הסיעודי, שימוש דומה בעובדים פיליפינים. ברור שזה בא על חשבון ישראלים שהיו יכולים להתפרנס מכך. אלא שאנחנו נעשים מפונקים משנה לשנה. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|