אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #16919 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16919   
yio
חבר מתאריך 1.4.12
19628 הודעות
יום ראשון ט' בשבט תשע''ג    09:32   20.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הרב מלמד:ממשלות השמאל פגעו בקצבאות יוצאי צבא  

 
   הועבר בתאריך 20.01.13 בשעה 09:55 מפורום חדשות על-ידי גלובל, (גלובל)
 
עד הסכמי אוסלו, ערבי בעל אזרחות ישראלית שהתחתן עם בן זוג ערבי משטחי יהודה ושומרון, לא קיבל בדרך כלל אישור להביאו למדינת ישראל. היה ברור לשרי הממשלה ולפקידות שמדינת ישראל היא מדינה יהודית, ולכן רק יהודים יכולים לקבל אזרחות בגבולותיה ולא בני שום עם אחר.

בעקבות הסכמי אוסלו שונתה המדיניות, ועל פי נתוני משרד המשפטים משנת 2002-1994, בתוך כשמונה שנים קיבלו כמאה וארבעים אלף ערבים מיהודה ושומרון וירדן שנישאו לערבים מישראל אזרחות ישראלית. בכך נמחק כל היתרון הדמוגרפי שהושג בעקבות העלייה המבורכת מברית המועצות.

תופעה זו נמשכה בימי ממשלת רבין, ממשלת נתניהו הראשונה וממשלת אהוד ברק.

כאן נוצרה התנגשות בין שני ערכים: מבחינת התפיסה הדמוקרטית, לא ניתן לומר לערבי מאום אל פאחם שהתחתן עם אישה משכם שאין לו זכות להביא אותה ואת ילדיה למדינתו. גם לא ניתן לשלול ממנה את הזכות לקבל את אזרחות המדינה שבה היא מתגוררת עם בעלה.

מנגד, אם רוצים שמדינת ישראל תהיה מדינת העם היהודי, יש למנוע מתן אזרחות ישראלית לערבים שמתחתנים עם אזרחי ישראל, שאם לא כן במהרה תהפוך מדינת ישראל ליעד מבוקש לכל ערביי המזרח התיכון המעוניינים לשפר את רמת חייהם. מה שהתחיל במאה וארבעים אלף מתאזרחים בשמונה שנים יהפוך למיליונים תוך זמן לא רב, שכן תנאי החיים במדינת ישראל טובים לאין ערוך מאשר בכל מדינות ערב.

ראוי לציין כאן בדרך אגב, שהסכמי אוסלו הארורים הם שפרצו את כל הסכרים היהודיים והמוסריים בחברה הישראלית. גם לפני הסכמי אוסלו התגלעו מתחים בין ערכי היהדות והדמוקרטיה, כאשר מפלגות השמאל ובית המשפט העליון כרסמו תדיר בערכי היהדות. אבל מבחינה לאומית, היה ברור גם לבית המשפט העליון שמדינת ישראל מחויבת לקידום עניינו של העם היהודי.

אולם ממשלת רבין, שהיתה ממשלת מיעוט שרוב הציבור היהודי התנגד להקמתה ונזקקה לתמיכת המפלגות הערביות כדי להתקיים וכדי לקדם את הסכמי אוסלו, העניקה לערבים זכויות שלפני כן שום מנהיג ציוני לא העז להעלות על דעתו להעניק להם. בנוסף למה שהזכרנו, החליטה ממשלת אוסלו על השוואת קצבאות הילדים של מי שאינם יוצאי צבא לקצבאות שמקבלים יוצאי צבא. עד אז יוצאי הצבא או קרוביהם מדרגה ראשונה קיבלו קצבה כפולה (גם רובם המכריע של החרדים קיבלו קצבה כפולה, כי היה להם קרוב מדרגה ראשונה ששירת בצבא. בעקבות השינוי הזה התרבו בני הציבור החרדי שאינם מתגייסים לצבא).

גם מבחינה מוסרית הסכמי אוסלו היו אסון. ציבור גדול בארץ ובעולם החל לחוש הערכה, כבוד ולעיתים גם אהבה לאנשי דמים ומרמה, לטרוריסטים השפלים ביותר. כל ארגוני הטרור שבעולם קיבלו זריקת עידוד. כהשלמה לעמדה זו, רבים מאנשי השמאל הפכו שונאים לבני עמם המתנחלים, כאשר כל השמצה כלפיהם מתקבלת באמון מלא, תוך שימוש בטיעונים שגדולי האנטישמיים היו מעלים נגד היהודים.

לטור המלא
http://www.inn.co.il/Besheva/Article.aspx/12799/1

תקע"ג-תשע"ג, 200 שנה להסתלקות(פטירת)בעל התניא




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אנשי השמאל כלכך שנאו את המתנחלים שבסוף הם גם רצחו את רבין dymor 20.01.13 09:53 1

       
dymor
חבר מתאריך 30.4.12
2360 הודעות
יום ראשון ט' בשבט תשע''ג    09:53   20.01.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אנשי השמאל כלכך שנאו את המתנחלים שבסוף הם גם רצחו את רבין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הרב מלמד לא מביא כאן עובדות אלא נארטיב ימני קלאסי: למה רצח רבין לא תריך להעיק לנו על המצפון.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות