אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #16929 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16929   
וילנא
חבר מתאריך 20.12.08
420 הודעות
אור ליום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    23:31   09.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

עיתונאים ובלוגרים קוברים היום את עיתון 'מעריב'  

 
   ע"פ הוראת ההנהלה אסור להביא לכאן את עיתון מעריב של היום, אי לכך אסתפק בהבאת שני מאמרים חשובים שהתפרסמו היום.

המאמרים הבאים נכתבו ע"י אנשים לא פוליטיים, אלא מקצועיים, ומתוכם עולה התמונה המדאיגה לפיה עיתון מעריב איבד כל סמכות מוסרית ומקצועית בכל הקשור לדיוחים ולפרשנות. חבל על המילים - תשפטו בעצמכם

המאמרים לפניכם:


העין השביעית - שוקי טאוסיג:

מהיכן מגיעה תרבות עיתונאית דמגוגית ורדודה כזו? מהראש. הנה למשל החצי העליון של שער "מעריב", כותרתו "שנת הכניעה", ורובו טור של הפרשן המוביל של העיתון בן כספית, המודפס במלואו בכפולה הפותחת. רוב הטור מונה שורה של הישגים של מפלגת ש"ס, שכספית מחשיב אותם כמזיקים למדינה. זו טענה לגיטימית. לגיטימי גם להשתמש במתקפה על ש"ס כמנוף להתקיף את ראש הממשלה, שהיה יכול אולי להגביל את פעילות ש"ס בהתאם לרצונו של כספית. אבל כספית אינו מסתפק בטענות האלו. הוא, כדרכו, יורה לכל הכיוונים. אחרי שהוא מונה שורה של תקנות וחקיקות דתיות – חוק החמץ והארנונה על בתי-כנסת וכיוצא בהם – הוא מוסיף: "האלימות ממשיכה להשתולל, החינוך ממשיך להידרדר".

נו, אז מה? האלימות לא ממשיכה להשתולל? החינוך לא ממשיך להידרדר? ובכן – אולי כן ואולי לא, אבל כספית לא בדק, ואם בדק, לא כתב. המשך הטור גם הוא כך (טענה הנסמכת על נתונים, ואחריה שורת האשמות מן המותן). טורים אחרים של כספית גם הם כך, ו"מעריב" גם הוא כך בחלקו, ולא רק הוא. לפני חודשים לא רבים הניף "מעריב" את דגל המלחמה באלימות, זאת אחרי שורה של מקרי רצח מזעזעים. הקמפיין היה וולגרי ונמוך מצח, אבל יותר מזה, הוא היה כנראה שגוי מעיקרו: נתוני הפשיעה הראו דווקא על ירידה במקרי הרצח. כך שהעיתונאות המתלהמת של "מעריב" רק ליבתה היסטריה ופחד.

זה מה שקורה כשבמקום לחשוב כמו עיתונאים – לבדוק עובדות, לספר דברים כהווייתם, לחשוף נתונים, לזהות את העיקר ולהתמקד בחשוב – ב"מעריב" חושבים כמו סופרים של רומנים למשרתות (זאת כשהם לא חושבים כסופרי מדע בדיוני). החינוך מידרדר? כן, עובדה, מצאנו תמונה של שלושה ילדים מהריאלי ישנים בהרצאה של בייניש.

אם העורכים של "מעריב" והפרשנים הבכירים שלו היו מציגים רק עיתונות מתלהמת ולא אחראית, זו לבדה היתה סיבה שלא להתמלא צער על סגירתו האפשרית של העיתון הזה, אבל החלק השלישי על שער "מעריב" מציע תיאור אחר, אפל ומסוכן יותר, לאופן העריכה של "מעריב". "מפגן של חולשה" היא הכותרת השלישית על שער "מעריב", שלצדה תמונה של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ והפניה למאמר: "עפר שלח על ספרו החדש של דן חלוץ, רמטכ"ל המלחמה השנויה במחלוקת". כיצד הגיעה ביקורת ספר לשער "מעריב"? כיצד דחקה משם, בין השאר, את "חוק היורדים" שהסעיר את כל שאר העיתונים?

איני יודע מה היו השיקולים אתמול בחדרי העריכה ב"מעריב", אבל אני זוכר את שער המוסף "7 ימים" של המתחרה "ידיעות אחרונות" מהשבוע שעבר: הופיע עליו דן חלוץ, בראיון לרגל צאת ספרו. אני זוכר גם באיזו הוצאה יצא ספרו: כן, ידיעות-אחרונות. עפר שלח הוא מהמבקרים הוותיקים של מלחמת לבנון השנייה. הטקסט שלו – מתבקש. הבחירה של העורכים לתת בולטות כזו לטקסט הלגיטימי של שלח אומרת דרשני. היא מתקשרת לבחירות העריכתיות האחרות לשער העיתון:

מדוע בער ל"מעריב" להעניק את הכותרת הראשית וחצי מהשער למין "מאמר מערכת" התוקף את נתניהו, מאמר שאין לו שום עוגן אקטואלי באירועי היום? אנשי נתניהו תקפו את "ידיעות אחרונות", ואת "מעריב" שהצטרף אליו, והאשימו כי פרסום פרשת העוזרת של המשפחה, יחד עם פרשות אחרות, היה חלק ממלחמת העיתונים נגד "ישראל היום", המזוהה עם נתניהו. לשכת נתניהו לא הצליחה לספק הוכחות לספין הזה, אבל לא צריך בלש פרטי כדי לזהות את הקו המגמתי שמוביל "מעריב" מאז נגד נתניהו, בהנהגת כספית.

ואם שתי כותרות על השער נדמות כאילו הן תוצאה של אינטרסים צרים של העיתון, מה עם הכותרת השלישית? אולי העורכים ב"מעריב" כן יודעים לספור, כן יודעים שבאולם בית-הספר הריאלי רוב התלמידים לא ישנו, ואם ישנו – אין לכך כל חשיבות. אולי הם כן יודעים, אבל ממשיכים בקו שלהם, התוקף את המערכות הממונות על אכיפת החוק, כאומרים: הנה תראו, אפילו הילדים שלנו נרדמים כשבייניש ("בייניש") מטרחנת להם. נותרנו עם השאלה, האם "מעריב" הוא עיתון צבוע, סנסציוני ונמוך, או עיתון מגמתי המגייס את דפיו לצורך אינטרסים צרים של בכיריו ובעליו? אף תשובה אינה נעימה.

http://www.the7eye.org.il/PaperReview/Pages/090210_Where_the_incitement_begins.aspx?RetUrl=/WRITTERS/Pages/shuki_tausig.aspx

הגלוב - יובל דרור

היום שבו "מעריב" מת
נכתב בתאריך 9 פברואר 2010 בשעה 13:19 מאת יובל
"מעריב" גוסס מזה זמן רב. הוא בצרות כלכליות, הוא בצרות מקצועיות. אבל היום "מעריב" מת. לפחות בשבילי.

אני לא מנוי על "מעריב", מעולם לא הייתי מנוי על "מעריב" אבל היום הגיע לידי עיתון "מעריב". העמוד הראשי שלו בנוי משלושה חלקים. החלק הראשון הוא מאמר של בן כספית, החלק השני הוא תמונה של דורית בייניש והחלק השלישי הוא הפניה לסקירה של עופר שלח.

מאמר של בן כספית

לעתים רחוקות מפקיע עיתון את החצי העליון של העמוד הראשי שלו לטובת מאמר. מדובר באירוע נדיר. מה קרה ש"מעריב" החליט לעשות זאת היום? פיגוע? מלחמה? רצח של ראש ממשלה? התפטרות של שר האוצר? ניתוק יחסים עם ארה"ב? אסון טבע? שום דבר מאלו. מה שיש במאמר של כספית הוא סיכום של השנה החולפת של נתניהו. סיכום משתלח, בוטה, חסר רסן.

זהו אותו "מעריב" ואותו בן כספית שנתבעים במיליון שקל על ידי ראש הממשלה ואשתו. האם המאמר הזה הוא מאמר עיתונאי או חלק ממאבקי הכוחות בין הצדדים? האם המאמר הזה מספק פרשנות גרידא או שמא הוא רמז לנתניהו: "אם לא תרד מאיתנו אנחנו נעשה לך את המוות; בכותרת הראשית, במאמרי מערכת, נמרר לך את החיים, נשפיל אותך עד עפר"?

שלא יהיה ספק, ומעולם לא החבאתי זאת – אני לא מאוהדיו של נתניהו. אני חושב שהוא איש רופס, שרלטן, מסית ושקרן. אבל כאשר אתה מביט בעמוד הראשי של "מעריב" אתה שואל את עצמך: במה "מעריב" או כספית טובים ממנו?

החלק השני

החלק השני הוא כיתוב תמונה. נשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית בינייש, הגיעה אתמול לדבר בפני תלמידי בית הספר הריאלי בחיפה. לא מדובר באירוע יומיומי ואין לי אלא לחלוק מחמאות לנשיאת בית המשפט העליון שמוצאת זמן לדבר בפני תלמידי תיכון. ומה "מעריב" עושה, בעמודו הראשון (ומאוחר יותר בעמוד פנימי בו הוא מפרסם את אותה התמונה ממש?). מצלם שניים-שלושה תלמידים ישנים.

כמרצה, אני יכול להעיד שלא משנה כמה אתה מעניין, כמה אתה כריזמטי, כמה הנושא שאתה מדבר עליו מרתק, בכיתה שיש בה יותר מ-50 סטודנטים תמיד ימצא לפחות סטודנט אחד ישן. זה לא אישי (ברוב המקרים). לך תדע מה עבר עליו בלילה: אולי הוא חולה והרגיש לא טוב, אולי הוא יצא לבלות, אולי הוא רב עם חברה שלו והיה איתה בטלפון כל הלילה, אולי הוא ישב עם אביו בבית חולים. לך תדע.

מכל הדברים שאפשר לעסוק בהם שקשורים במעמד הזה, "מעריב" בוחר לצלם תלמידים ישנים. זו בושה וכלימה מקצועית אבל זה לא מה שמטריד אותי. מה שמטריד אותי הוא שאני שואל את עצמי מדוע נבחרה התמונה הזו? האם זה בגלל שהעורכים בחדשות הם אינפנטיליים, חסרי בושה או סתם אנשי מקצוע ירודים או בגלל שהתמונה הזו משרתת את האג'נדה המרכזית של "מעריב" אשר נלחמת בבית המשפט העליון, אג'נדה אותה מוביל בן-דרור ימיני, אמנון דנקנר וכותבים ואחרים.

שהרי מה התמונה אומרת? "אפילו את התלמידים היא משעממת. ה-נשיאה, של בית ה-משפט ה-עליון משעממת את התלמידים. אפילו הם לא שמים עליה. בית המשפט העליון קדוש? הצחקתם אותנו. בפני קדושה לא נרדמים והנה – התלמידים ישנים".

חלק שלישי

החלק השלישי הוא הפניה לסקירה של עופר שלח על ספרו של דן חלוץ. עד כמה שידוע לי, יש ל"מעריב" סוג של מוסף ספרים בסוף השבוע. ממתי מתפרסמת לה ביקורת על ספר באמצע השבוע ובתוך עמודי החדשות?!

שלח לא אהב את הספר. בלשון המעטה. זכותו וחזקה על שלח שזו אכן דעתו. יתכן אפילו שהוא צודק. אבל ההחלטה של "מעריב" לתת הפניה מהשער של העיתון לסקירה על ספר שמתפרשת על פני החצי העליון של שני עמודים (!) מעלה את השאלה – למה? מה קרה? האם זה בגלל שנורא חשוב שקוראי "מעריב" ידעו מה עופר שלח חשב על הספר או שמא זה בגלל שהספר של חלוץ יצא בהוצאת "ידיעות אחרונות"? האם זה בגלל שהתרחש משהו דחוף בספר או שמא זה בגלל שבמוסף "שבעה ימים" של "ידיעות אחרונות" התפרסמה בסוף השבוע האחרון כתבת שער עם אותו דן חלוץ? האם אותו טקסט ממש, של עופר שלח, היה זוכה לאותה הפנייה ממש, בעמוד הראשון, אם הספר היה מתפרסם בהוצאת "מעריב"? האם זה היה קורה אם חלוץ היה מעניק ראיון למוסף "סופשבוע"?

***

עיתון יכול להיות טוב ויכול להיות רע. הוא יכול לקדם עמדה פוליטית או לשמור על סוג של ניטראליות. "מעריב" הוא עיתון מחורבן. הוא מחורבן כבר הרבה מאוד זמן למרות ניסיונות הירואיים וכנים לשפר אותו. אבל גם אם מניחים בצד את שאלת איכותו, תמיד זוכרים שבשורה התחתונה העיתון מבצע את תפקידו: לדווח על המציאות כפי שהיא, באופן שקוף ככל הניתן. העמוד הראשון של "מעריב" הוא מופת של אי-שקיפות, של אינטרסים, שהם לא אינטרסים פוליטיים (נוסח "ישראל היום"), אלא אינטרסים של העיתון עצמו, שמטים באופן ברור את הדרך שבה הוא נכתב. זו תודעה שקרית אותה אונסים עורכי "מעריב" על קוראיהם. "מעריב" ביצע היום מעשה סדום בקוראיו.

כספית כותב על נתניהו בגלל שהוא מסוכסך איתו ונתבע על ידו. התלמידים הישנים מתפרסמים בעמוד הראשון כי "מעריב" נלחם בבית המשפט העליון, בשופטיו ובנשיאה שלו. סקירת הספר מתפרסמת כי דן חלוץ פרסם את ספרו בהוצאת "ידיעות אחרונות" והתראיין ב"ידיעות אחרונות" ולא ל"מעריב".

והנה הסיבה ש"מעריב" מת: יתכן שאני טועה. יתכן שכל השיקולים הם ענייניים. כעיתונאי לשעבר נתקלתי לא פעם במקרים שבהם ייחסו משמעות מסוימת להחלטה עריכתית מסוימת שלא היתה לה שום משמעות. ההחלטות שמתקבלות בדסק הן לעתים הרבה יותר פרוזאיות ממה שהיינו רוצים להאמין.

הבעיה היא שאין דרך לדעת. אין דרך לדעת האם התלמידים הישנים מופיעים שם סתם בגלל שהם הצחיקו מישהו או בגלל שיש לעיתון אינטרס. אין דרך לדעת האם ההחלטה לפרסם את המאמר של כספית היא החלטה מערכתית טהורה או החלטה שיש מאחוריה אינטרסים (לגבי חלוץ קשה לי להאמין שיש מישהו שיחשוב שמדובר בהחלטה נקייה). הבעיה היא ש"מעריב" כל כך מטונף בערימת האינטרסים שלו, של כותביו, של עורכיו ושל בעליו, שאי אפשר להאמין לו יותר, ועיתון שאתה לא יכול להאמין לעמוד הראשי שלו כי האינטרסים הניבטים ממנו צורחים עליך, הוא לא עיתון.

עד לא מזמן אפשר היה לטעון ש"מעריב" הוא אולי עיתון מחורבן אבל לפחות הוא עיתון.

"מעריב", כעיתון, מת היום. מה שנשאר ממנו זה עמוד התשבצים.

http://www.popup.co.il/?p=5708&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+yuval+%28THE+GLOB%29




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מי עוד קורא את העיתון הערבי מעריפ? בטח לא מערופ! מערופ אל בחית 10.02.10 09:43 1
  שני המאמרים כל כך זהם שקשה לי להאמין שהם לא מתואמים דבר צחות 10.02.10 10:26 2
     לגופו של עניינ הם נכונים ואפילו עדינימ מדי עם מעריב מערופ אל בחית 10.02.10 12:19 4
  חבל שלא התייחסו גם לידיעות ופרשת העוזרת איש צעיר 10.02.10 12:01 3
  ''עיתונאים''?! מי שמע עליהם? Big Joe 10.02.10 12:24 5
     העובדה שלא שםעת עליהם פירושה שהמ אינם עיתונאים? מערופ אל בחית 10.02.10 16:28 6
         שאלה בינו בוערים 10.02.10 17:04 7
             פצצת אטומ נפלה אחרה''צ בפתח תקוה - דיווח בפורומ סקופימ: מערופ אל בחית 10.02.10 17:17 8
                 שאלה לי אליך בינו בוערים 10.02.10 17:17 9
                     פצצת אטומ נפלה בפ''ת ובמה shavu sof מתעסק?! מערופ אל בחית 10.02.10 17:20 10
                         מאיפה הסמכות שלך לחלוק על אחד ''המכובדים'' BurningBush 17.02.10 15:12 12
  ובקבורת החמור שמעריב יעבור בעתיד הלא רחוק, ננוחם אהודברח 10.02.10 22:42 11
  לי באופן אישי אין שום בעיה עם מעריב שלומי 25 17.02.10 18:21 13
     זה מאוד לא פשוט BurningBush 17.02.10 22:08 14
         כנראה שלא הסברתי את עצמי כראוי שלומי 25 17.02.10 23:58 15

       
מערופ אל בחית
גולש אורח
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    09:43   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מי עוד קורא את העיתון הערבי מעריפ? בטח לא מערופ!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דבר צחות
חבר מתאריך 10.3.08
12097 הודעות
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    10:26   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. שני המאמרים כל כך זהם שקשה לי להאמין שהם לא מתואמים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ייתכן ויצאו מאותו אדם או מאותה מערכת תגובות.

זֵדִים הֱלִיצֻנִי עַד מְאֹד מִתּוֹרָתְךָ לֹא נָטִיתִי


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מערופ אל בחית
גולש אורח
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    12:19   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לגופו של עניינ הם נכונים ואפילו עדינימ מדי עם מעריב  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   ועם החנטריש הראשי בן כספין (זו לא שגיאה).


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש צעיר
חבר מתאריך 16.12.08
22834 הודעות
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    12:01   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. חבל שלא התייחסו גם לידיעות ופרשת העוזרת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   וגם לישראל היום שלא ירד לרמה שלהם , והתייחס לעובדות בלבד בעמודים הפנימיים בלבד.

תמיד אמשיך לנשק מזוזות


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    12:24   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. ''עיתונאים''?! מי שמע עליהם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מערופ אל בחית
גולש אורח
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    16:28   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. העובדה שלא שםעת עליהם פירושה שהמ אינם עיתונאים?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   מגוחך.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בינו בוערים
גולש אורח
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    17:04   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. שאלה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   לגבי ה"דיסלקציה" שלך באלף ובלמד ובעין ובקוף רבתיים (מהמלה אלעק
).
אתה הרי יודע מתי צריך לכתוב אות סופית. אי אפשר להתבלבל. רק בסוף
מלה. באות האחרונה במלה. ואין מצב, אבל אין מצב אבל אמ אמ אמא של
אין מצב שאתה לא יודע, תוך כדי כתיבה, האם הגעת לאות האחרונה של מלה
תורנית או לא. אל תחרטט במוח.
כנ"ל להתחלת ולאמצע מלה. אין מצב אבל לאללה אין אין אין מצב שאתה
לא יודע שאתה בתחילת או אמצע מלה.
אז אם כך, מה הבעיה שכשמגיעים לסוף המלה לכתוב אות סופית וכשלא נמצאים
בסוף המלה לכתוב אות רגילה???

אני אגיד לך מה הבעיה. השריטה במוח שלך, זו הבעיה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מערופ אל בחית
גולש אורח
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    17:17   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. פצצת אטומ נפלה אחרה''צ בפתח תקוה - דיווח בפורומ סקופימ:  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   http://rotter.net/forum/scoops1/22786.shtml#2


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בינו בוערים
גולש אורח
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    17:17   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. שאלה לי אליך  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   לגבי ה"דיסלקציה" שלך באלף ובלמד ובעין ובקוף רבתיים (מהמלה אלעק
).
אתה הרי יודע מתי צריך לכתוב אות סופית. אי אפשר להתבלבל. רק בסוף
מלה. באות האחרונה במלה. ואין מצב, אבל אין מצב אבל אמ אמ אמא של
אין מצב שאתה לא יודע, תוך כדי כתיבה, האם הגעת לאות האחרונה של מלה
תורנית או לא. אל תחרטט במוח.
כנ"ל להתחלת ולאמצע מלה. אין מצב אבל לאללה אין אין אין מצב שאתה
לא יודע שאתה בתחילת או אמצע מלה.
אז אם כך, מה הבעיה שכשמגיעים לסוף המלה לכתוב אות סופית וכשלא נמצאים
בסוף המלה לכתוב אות רגילה???

אני אגיד לך מה הבעיה. השריטה במוח שלך, זו הבעיה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מערופ אל בחית
גולש אורח
יום רביעי כ''ו בשבט תש''ע    17:20   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. פצצת אטומ נפלה בפ''ת ובמה shavu sof מתעסק?!  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   בלקות הלםידה שלי!

בושה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BurningBush
חבר מתאריך 23.10.04
8450 הודעות
יום רביעי ג' באדר תש''ע    15:12   17.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מאיפה הסמכות שלך לחלוק על אחד ''המכובדים''  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 17.02.10 בשעה 15:22 בברכה, BurningBush
 
אני סוקר אשכולות תחת ניהול שלומצי וחלק גדול מהם עוסקים בכבודם של גולשים
שלמרבה האירוניה מסתתרים מאחורי אנונימיות של כינוי. לא שנושא הדיון מכובד
אלא אישיותו של מועמד לקריירה של הפרית פרות שתומך בסוטים ומאשים אחרים
בפגמים (סטיות) בשטח הפריון.

לדעתו שחף חייב לענות לתשפוכת-המים המכובד, ואתה מרעוף, חייב לכתוב עם
אותיות סופיות לדרישת הבנבינו, על שחף לצמצם את ארכיונו לטעמו של מכובד
גדול אחר אחר והחשוב מכל, עלי לוותר על עילגותי.

אציע למכובדים האנונימיים לפרוק את כבודתם ולהחליפה בחשיבה והבעת דיעות
כינה ועניינית בסיגנון שהאנינומיות מאפשרת לבטא בחופש יחסי. אם לעומת זאת
הכותב רוצה להשלים כבוד שנמנע ממנו בעולם הגשמי, בכתיבה בעולם הווירטואלי,
שייחשף ונדע למי לתת כיבודים, קידושים והקרבת קדשות ואולי ינוחם.


נ"ב, שיטפון, ראיתי על EBAY כפפת הפריה אוניברסלית, שניתנת להתאמה
לחרגולות, תרנגולות וSHE בופלו בהתאמה ב-$550. אתה חושב שזה מחיר סביר?
נדמה לי שזה כולל את סט האפליקטורים (כניראה מזרקים בעגה המקצועית של
ווטרנרים וקיורופרקטרים)

תהליך השלום: משעיר לעזאזל לשה לטבח


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהודברח
חבר מתאריך 9.5.07
17802 הודעות
אור ליום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    22:42   10.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. ובקבורת החמור שמעריב יעבור בעתיד הלא רחוק, ננוחם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומי 25
גולש אורח
יום רביעי ג' באדר תש''ע    18:21   17.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. לי באופן אישי אין שום בעיה עם מעריב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מהסיבה הפשוטה שאני לא קורא אותו ולמי שכן קורא אותו יש לי תשובה פשוטה מגיע לכם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BurningBush
חבר מתאריך 23.10.04
8450 הודעות
אור ליום חמישי ד' באדר תש''ע    22:08   17.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. זה מאוד לא פשוט  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   החרמת ספרים, פרסומים ומקורות מידע באופן כוללני בד"כ מזוהים עם חרדים
ופנטיים דתיים אחרים. ביטוי ניתן לתופעה בשריפת ספרים ע"י משטרים חשוכים.

נוכחתי לדעת שדוקא אלו שרואים עצמם כמתקדמים, פרוגרסיביים ופתוחי מוח,
מצליחים להמנע מכל התיחסות למקורות מידע שחולקים על השקפתם. אנשים, וחלקם
מחונכים, סוגרים עניין לאחר שמיצו את מחסניות אמרות הכנף, נוסחאות הפגוש
והטוקינג פוינטס.

במקרה שלך שלומי, אתה כנראה דתי ואתה שומר נפשך מהרפש שרוחש במעריב. זו
זכותך אם כי הדבר מעודד בורות. הערבי שבבית הלבן ניסה ללכת בדרכו של שבץ'
הוונצואלי ולשלול את הלגיטימיות של פוקס תוך השמצות והגבלת שירות. השמאל
גם רוצה להגביל את הטוק-שוו בתחנות הרדיו מסיבות פוליטיות. בינתיים זה לא
הולך להם.

פתרון אין לי, אבל לא לקרוא עיתונות צהובה, ומעריב אינו זכאי אפילו להגדרה
הזו, מותיר אדם בחשיכה. עדיף אולי ללמוד כיצד לנתח ידיעות ודיעות, לדעת
מה קרה בעבר ומהם תהליכים שעבדו בעבר, ובהתאם, לגבש דיעה.

הפורום הזה הוא כר פורה לאימון ילדים להבחנה ואבחנה של פגועי הגיון. זה
תת-סט של נכי מוחין. דפי ההדרכה והשיעורים בשלבי הפיתוח האחרונים ואכריז
על זמינותם כשיהיו מוכנים להורדה.

תהליך השלום: משעיר לעזאזל לשה לטבח


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומי 25
גולש אורח
אור ליום חמישי ד' באדר תש''ע    23:58   17.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. כנראה שלא הסברתי את עצמי כראוי  
בתגובה להודעה מספר 14
 
   יש דברים שאדם נמנע מהם ללא שום קשר אם הוא דתי או לא וזה לא אומר שהוא לא יודע שהם קיימים לדוגמא אם אתה יושב בבית וראית בטליויזיה נניח סרט שמהלל את הקרן החדשה לישראל ובחרת להעביר ערוץ זה לא אומר שאתה בור או לא מכיר את התופעה אלא שאתה מכיר ויש לך משהו נחמד יותר לעשות באותו הזמן ומי שבוחר לראות ולהתלונן על התכנים שבאותו ערוץ אומר לו מבחינתי את אותו הדבר מגיע לך. ודרך אגב מבחינתי מעריב ישראל היום ידיעות אחרונות או יתד נאמן זה היינו הך.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות